Szkolenie stacjonarne: Etykieta i savoir vivre

Pod pojęciem „savoir-vivre” rozumiemy zasady dobrego wychowania. To wiedza o tym, jak należy się zachowywać podczas kolacji biznesowej, a jak podczas rodzinnego spotkania. To reguły dotyczące zachowania wobec poszczególnych osób (przełożonych, partnerów biznesowych, klientów, współpracowników, teściów, osób starszych, itp.). Ważne jest nie tylko to, jak się zachowujemy i czy przestrzegamy określonych reguł. Na etykietę składa się również dopasowany do okoliczności strój oraz makijaż, gestykulacja, ton głosu, postawa ciała czy nawet uśmiech. Wszystkie te elementy budują nasz wizerunek i pozwalają odnaleźć się w każdej sytuacji.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online na zamówienie.

Cena i Terminy

10.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
699 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
19.03.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
699 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
12.05.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Kulturze osobistej, manierach obowiązujących w świecie biznesu i nie tylko.
  • Sposobach niwelowania faux pas.
  • Specyfice obsługi klientów międzynarodowych, w tym komunikacji międzykulturowej.
  • Zasadach biznesowej elegancji i biznesowej etykiety – Business Protocol.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Wykazywania swobodnej, a zarazem profesjonalnej postawy w sytuacjach biznesowych.
  • Komunikacji interpersonalnej z zachowaniem dobrych manier.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Autoprezentacją.
  • Budowaniem relacji biznesowych.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program Szkolenia

Etykieta i savoir – vivre. Jak budować wizerunek profesjonalisty i uniknąć biznesowego “faux pas”?

09:00 – 09:15: Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

09:15 – 10:00 Moduł I – Etykieta i savoir – vivre – podstawy 

  • Kanony budowania wizerunku profesjonalisty.
  • Punktualność – umiejętność zarządzania sobą w czasie.
  • Powitanie oraz pożegnanie w sytuacjach biznesowych zgodnie z zasadą precedencji czyli kiedy ważniejszy jest szef a kiedy ważniejszy klient firmy.
  • Sposób zwracania się, właściwe tytułowanie.
  • Zasady podawania dłoni, ukłonów, pocałunków i pozdrowień.

10:00 – 10:15 Przerwa

10:15 – 12:00 Moduł II -Etykieta i savoir – vivre – profesjonalny wizerunek 

  • Biznesowy kanon ubioru i wyglądu.
  • Właściwa postawa i sposób poruszania się (siadanie i wstawanie, sposób stania i chodzenia).
  • Business Dress Code – Business Casual, czyli savoir-vivre w ubiorze oraz Smart Casual, czyli jak pogodzić elegancję z wygodą.
  • Znaczenie dodatków w stroju.
  • Podkreślanie atutów i ukrywanie niedoskonałości w tworzeniu własnego wizerunku.
  • Zasady wyboru stroju i makijażu w zależności od pory dnia i okoliczności.
  • Faux pas w ubiorze – przegląd najczęstszych potknięć dotyczących komponowania stroju, wyboru fasonu oraz dodatków.

12:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 14:15 Moduł III –Etykieta i savoir – vivre – sztuka zachowania

  • Zasady wymiany wizytówek.
  • Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy (właściwa gestykulacja, mimika, spojrzenie).
  • Zasady zachowania w zależności od miejsca spotkania (praca, wyjazd służbowy, konferencja, teatr, ulica, sklep, wakacje itp.).
  • Odpowiedni dobór tematyki.
  • Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej.
  • Grzecznościowe zachowanie w samochodzie (zajęcie odpowiedniego miejsca, rozliczenie za podróż itp.).
  • Grzecznościowe zachowania w windzie, na korytarzu

14:15 – 14:30 Przerwa

14:30 –  15:30 Moduł IV – Etykieta i savoir – vivre – spotkania 

  • Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń.
  • Prezentacja uczestników spotkania.
  • Sztuka podejmowania gości.
  • Zasady obowiązujące podczas spotkań biznesowych.
  • Wymogi etykiety przy organizowaniu przyjęć.
  • Business dining, stołowa etykieta.
  • Alkohole (gatunki, wybór, sposób podawania, wznoszenie toastów).
  • Prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania partnerowi biznesowemu.
  • Faux pas – sztuka unikania uchybień towarzyskich i sposoby niwelowania faux pas.

15:30 – 16:00 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check listy.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

„Praktyczne wskazówki dotyczące elegancji oraz ocena zachowań. Nauczyłam się odpowiednio dobierać szkło do alkoholu oraz  postępować z wizytówkami w trakcie biznesowego spotkania. Wiem, jaka jest postawa dżentelmeńska w kwestii równouprawnienia. Ważne było: jak usadzać gości w aucie podczas kolacji służbowej, jak zachować się przy stole, kwestie związane z ubiorem, organizacją spotkań, przyjmowanie klienta międzynarodowego.”
“W ciekawy sposób przedstawione informacje odnośnie zachowania podczas witania się z drugą osobą i przedstawiania się. Materiały szkoleniowe na wysokim poziomie.”
“Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenera. Jasno przedstawione informacje m.in. dotyczące uścisku dłoni, formy przywitania, jak i zachowania się np.: na bankiecie.”

Klienci

Szkolenie z zakresu etykiety i savoir-vivre firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak:  Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej; Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku; Ministerstwo Sportu i Turystyki; Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Ministerstwo Skarbu Państwa; Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; Kwidzyńskie Centrum Kultury; Instytut Pamięci Narodowej; Urząd Lotnictwa Cywilnego; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Impreska Com Kamil Ułanowicz; Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o; TEZET S.A.; ING Bank Śląski S.A.; Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Zamek Sp. j.; Gemalto. Sp. z o.o.; Savoy; INEA S.A.; International Paper – Kwidzyń Sp. z o.o.; Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o; ; Siemens Sp. z o.o.; NUTRICIA Polska Sp. z o.o.; Pfizer Polska Sp. z o.o.; Delphi Poland S.A; Immofinanze, Sitel Polska Sp. z o.o., Politechnika Warszawska, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Altavia Polska Sp. z o.o.

8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.

2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.

3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).

4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.

6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.

7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie stacjonarne: Etykieta i savoir vivre