Szkolenie stacjonarne: Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie

Dowiedź się jak stworzyć najbardziej efektywną strategię prowadzenia negocjacji tak aby budować długofalowe relacje zawodowe oparte na zasadach i poczuciu, że każda ze stron osiąga wymierne korzyści i satysfakcję ze współpracy.

W technikach negocjacji są ważne takie kwestie jak przygotowanie, sprecyzowane oczekiwania, wybrana strategia negocjacji, określona dolna granica ustępstw, plan OPK itp. Równie ważne jest również to, w jaki sposób zarządzić wątpliwościami, zastrzeżeniami czy impasem w negocjacjach.

Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.

Cele i Korzyści

W aspekcie efektywnych negocjacji Uczestnik dowie się jak:

  • stworzyć najbardziej efektywną (dla danego partnera) strategię prowadzenia negocjacji tak, aby formułować długofalowe negocjacje oparte na zasadach i poczuciu, że każda ze stron osiąga wymierne korzyści i satysfakcję ze współpracy;
  • przygotować się do każdej rozmowy mając zawsze sprecyzowane jasno oczekiwania, strategię negocjacji dostosowaną do typu partnera oraz dolną granicę swoich ustępstw, poniżej której nie można zejść w negocjacjach;
  • tworzyć efektywną argumentację, będzie wiedział czym się kierować podczas rozmowy negocjacyjnej i jak poznać priorytety drugiej strony, w jakiej kolejności przytaczać korzyści / argumenty i jak sprawdzać efekt wywieranego wpływu;
  • zdiagnozować na którym etapie jest aktualnie w procesie negocjacji i będzie wiedział jak korzystać z technik wywierania wpływu na swojego partnera w negocjacjach;
  • przygotować się do negocjacji: określić swój plan OPK, ustalić strategię, którą będzie realizował podczas spotkania i dokonywać szybkiej analizy propozycji / oferty partnera w negocjacjach;
  • ustalić kiedy następuje impas w negocjacjach i będzie wiedział jak postępować z impasem w zależności od ustalonej strategii działania;
  • stwarzać „asertywny efekt pierwszego wrażenia”, dzięki któremu uzyska autorytet i wzmocni pozycję w procesie negocjacji;
  • radzić sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami partnera w negocjacjach – dowie się jak im zapobiegać, jak wpływać na emocje drugiej strony, w taki sposób, że proces wywierania wpływu / negocjowania stanie się przyjemny i zyskowny;
  • dostrzegać jakie popełnia błędy w negocjacjach i będzie wiedział jak i kiedy im przeciwdziałać;
  • asertywnie stawiać granice podczas spotkań negocjacyjnych;
  • kontrolować negocjacje na poziomie procesu, wywierania wpływu i perswazyjnej argumentacji;
  • dostosować taktyki stosowane w negocjacjach do przyjętej u partnera strategii;
  • stosować „wyjście na galerię” w sytuacjach emocjonalnie trudnych;
  • dostrajać się do swojego partnera w negocjacjach na poziomie werbalnym i niewerbalnym.

Cena i Terminy

15-16.04.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1190 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1590 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

08-09.07.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1190 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1590 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

09-10.09.2021r.
CENA
1590 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

18-19.11.2021r.
CENA
1590 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia online
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Moduł I Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie. Podstawy negocjacji.

    • Definicja, zasady i reguły negocjacyjne.
    • Przygotowanie do negocjacji (cel, listy interesów, jakie zastrzeżenia może wysunąć potencjalny partner).
    • Co to jest propozycja otwarcia i jak ją składać drugiej stronie? Albo jak spowodować aby to partner otworzył negocjacje?
    • Opracowanie dolnej linii poszczególnych kwestii negocjacyjnych, czyli na co nie mogę się zgodzić, a gdzie mogę robić ustępstwa?
    • Dostosowane własnego stylu negocjacji do stylu preferowanego przez drugą stronę.
    • Opracowanie różnych wariantów porozumienia.

Moduł II Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie. Cele zakupowe w kategoriach.

  • Sporządzenie planu i strategii zakupowej.
  • Przedmiot zakupu. Specyfikacja, ilości, wielkości, specyfikacja.
  • Zweryfikowanie rzeczywistych potrzeb zakupowych (np. na ile uzasadniona jest wysoka dokładność wykonania, specjalne procesy wytwarzania).

Moduł III Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie. Przygotowanie się do negocjacji

  • Sprawdzenie pozycji swojej i dostawców.
  • Organizacja i przebieg spotkań i negocjacji z dostawcami.
  • Role członków zespołu negocjacyjnego w procesie negocjacji.
  • Scenariusz spotkania (check lista, formularze).
  • Założenia do negocjacji – BATNA.
  • Przygotowanie  danych, benchmarków, planów rozwoju.
  • Argumentacja w negocjacjach – jak / do kogo / analityka czy emocje.

Moduł IV Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie. Identyfikacja najczęściej spotykanych postaw i reakcji

  • Trudny dostawca –  analiza przyczyn oporu  (negatywne emocje, nawyki negocjacyjne, sceptycyzm, poczucie przewagi, nieakceptacja postaw, poglądów, stylu negocjowania).
  • 5 działań pokonywania oporu dostawcy.

Moduł V Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie Taktyki negocjacyjne.

  • Niepełne pełnomocnictwo.
  • Skubanie.
  • Spotkajmy się w połowie drogi.
  • Śmieszne pieniądze.
  • Wycofanie oferty.
  • Nagroda w raju.
  • Sytuacja hipotetyczna.
  • Odłóżmy to na później.
  • Zabójcze pytanie.
  • Zastraszanie konkurencją.
  • Atak frontalny.
  • Dobry, zły glina.

Moduł VI Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie. Techniki aktywnego słuchania.

  • Komunikowanie emocji i ich klaryfikacja – kiedy warto się do nich odwoływać? – ćwiczenia w parach.
  • Idź na galerię” – wykształcenie samokontroli dla procesu negocjacji.
  • Jak sobie radzić ze stresem w negocjacjach, jak nad nim zapanować? – ćwiczenia indywidualne.
  • Kim jesteś? – diagnoza typu osobowości partnera negocjacyjnego i dopasowanie się do niego.
  • Sztuka zadawania pytań – jak szybko dotrzeć do intencji drugiej strony?
  • Sposoby zadawania pytań.
  • Sugestie ukryte – perswazyjne formułowanie przekazu.

Moduł VII Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie. Zamykanie negocjacji.

  • Formułowanie wyniku.
  • Uzgadnianie dalszych kroków.

Podsumowanie szkolenia i przygotowanie planu działania.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w siedzibie Human Skills w samym centrum Warszawy, w kamienicy przy ul. Widok 18/2. Jeżeli któraś z edycji szkolenia otwartego stacjonarnego odbędzie się w innej lokalizacji w Warszawie, otrzymasz od nas odpowiednio wcześniej taką informację.
  • Godziny szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w godzinach 9:00-16:00. Zapraszamy Cię już około godziny 8:45, abyś mógł się spokojnie rozgościć w sali szkoleniowej.
  • Catering: będzie czekał na Ciebie poczęstunek. W trakcie zajęć obędą się przerwy kawowe oraz jedna dłuższa obiadowa. Zadbamy o dobre i zdrowe przekąski, napoje oraz menu obiadowe.
  • Dojazd: jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że centrum miasta obejmuje strefa płatnego parkowania.
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe, pakiet konferencyjny (teczkę, długopis, kartki do notatek).
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia otwartego.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej stacjonarnejotrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online orazstacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego stacjonarnego masz możliwośćkonsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Trener znakomicie zna temat negocjacji. Podawał bardzo przydatne i praktyczne przykłady “z życia”. Do tego podobała mi się jego energia i kontakt z grupą. Polecam, świetnie wykorzystany czas!”

“Świetna dynamika prowadzenia szkolenia. Pan Trener dbał o naszą aktywność i utrzymanie uwagi. Widać też bardzo duże doświadczenie zawodowe, zarówno w szkoleniach, jak i w samym temacie negocjacji.”

“Najbardziej podobało mi się: przygotowanie do negocjacji, triki, zjawisko manipulacji, ciekawe przykłady zastosowania technik w życiu, praktyczne ćwiczenia w grupach. Podobało mi się, że omawialiśmy przypadki z naszych sytuacji zawodowych.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu negocjacji trener miał przyjemność prowadzić dla:

AIFO, Allcon, Ambra, Arhelan, Ariadna, AZ IMEX, Best Western Hotel, Bio-Circle, BTC, Caparol, Cardif ARD, Castorama, Centrum Wina, Ciech, Cityboard Media, DAF, DPD, Donauchem, Douglas, Dromet, EDP, Elmark Automatyka, EL-PUK, Enigma, Eckert, Erbi, ERBUD, Eximo, Forte Meble, Franspol, Gerda, HIT Kody Kreskowe, IKA, Innogy, InPost, Jawar, Kiloutou, Lewor, LSI Software, mBank, Media Markt, Nanovo, Novol, Menard, Pamapol, Pepperl+Fuchs, Polska Grupa Farmaceutyczna, Polskapresse, Pro Grass, Progress Eco, Proqual, Rectus, Sage, Saturn Planet, T-Mobile, Teofilów, Truck Gigant, Unicard, Wandalex, Wutkowski, Xella

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas