negocjacje szkolenie

Szkolenia z negocjacji w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Czy zawsze potrafisz przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań? Potrafisz tak prowadzić rozmowę, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje?

Zarówno w życiu zawodowym, jak i codziennym tak naprawdę nieustannie bierzemy udział w negocjacjach.

Raz prowadzimy rozmowy w sprawie warunków ważnej dla firmy umowy, innym razem chodzi po prostu o większy rabat przy zakupach.

 

Cele i Korzyści

Udział w naszym szkoleniu umożliwi Ci sprawne posługiwanie się językiem korzyści i strat. Zapoznamy Cię z efektywnymi technikami i wyposażymy w narzędzia pozwalające osiągać rozwiązania korzystne dla obu stron. Dzięki rozwojowi umiejętności negocjacji będziesz łatwiej realizować wyznaczone cele, zachowując przy tym uczciwość i szacunek względem drugiej strony.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Procesie efektywnych negocjacji i jego znaczeniu dla organizacji.
  • Przedmiocie negocjacji.
  • Zaawansowanych zasadach prowadzenia negocjacji według modelu harvardzkiego w ujęciu praktycznym i podstawowych pojęć dotyczących negocjacji według modelu harvardzkiego.
  • Technikach i narzędziach prowadzenia negocjacji.
  • Przećwiczenie umiejętności prowadzenia negocjacji według modelu harvardzkiego.
  • Wykształcenie indywidualnego postrzegania procesu negocjacji.
  • Ukierunkowanie negocjatora na odnoszenie sukcesu negocjacyjnego.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Umiejętność stosowania w praktyce zasad przygotowania i przeprowadzenia negocjacji.
  • Rozwiązywania problemów związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem negocjacji, oraz jasnego określania celu i angażowania się w rozwiązywanie problemów.
  • Planowania i przeprowadzania negocjacji według modelu harvardzkiego.
  • Oceny partnera negocjacyjnego i jego zamierzeń.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Negocjowaniem.
  • Wywieraniem wpływu.
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Współpraca zespołowa.
  • Ukierunkowanie na realizację celów stanowiskowych.

Cena i Terminy

Szkolenia stacjonarne:

24-25.11.2021
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1598 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
08-09.03.2022
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1598 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
08-09.06.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1598 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
20-21.09.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1598 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 31.12.2021r.

Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Szkolenie: Negocjacje w pracy. Dowiedź się jak stworzyć najbardziej efektywną strategię prowadzenia negocjacji realizując założone cele i budując relacje zawodowe.

Dzień I

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

Moduł I. Negocjacje w pracy– istota problemu.

  • Definicje i pojęcia podstawowe.
  • Znaczenie i sens negocjacji.
  • Procesy percepcji społecznej.
  • Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w pracy.
  • Różnice między pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad.
  • Korzyści i straty.

Moduł II. Negocjacje w pracy. Dynamika procesu negocjacyjnego.

Fazy negocjacji

Przygotowanie negocjacji – jak to zrobić:

  • Poznanie drugiej strony.
  • Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy.
  • Przygotowanie planu działania.
  • Opracowanie argumentów.

Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowy:

  • Zdobywanie wiedzy o rozmówcach.
  • Rozpoczęcie negocjacji.
  • Prezentacja ofert.
  • Negocjacje właściwe.

Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.

Moduł III. Negocjacje w pracy. Style  prowadzenia  negocjacji.

  • Style negocjacji ich dobór i ich zastosowanie.
  • Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
  • Koncepcja „BATNA”(najlepsza z alternatyw negocjowanego porozumienia) i jej rola w negocjacjach.
  • Styl efektywny.
  • Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł IV. Negocjacje w pracy. Mechanizmy zachowań  społecznych w procesie negocjacji.

  • Wybrane elementy  osobowości  negocjatora.
  • Cechy dobrego negocjatora.
  • Źródła wiedzy  o  partnerze i motywy zachowań partnera.
  • Przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera.
  • Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
  • Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
  • Konflikt i sposoby zarządzania nim.
  • Jak unikać konfliktu podczas rozmów.
  • Sytuacje trudne w negocjacjach i sztuka ich pokonywania.

Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.

Komunikacja werbalna i niewerbalna

Język ciała jako element autoprezentacji i skutecznego wywierania wpływu:

  • Rola języka ciała w negocjacjach.
  • Panowanie nad własnymi zachowaniami i odczytywanie zachowań rozmówcy.
  • Budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów.
  • Rozpoznawanie emocji i postaw partnera na podstawie języka ciała.

Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy.

Dzień II

Rozpoczęcie, omówienie pierwszego dnia szkolenia.

Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.

Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji – komunikacja werbalna:

  • Zasady budowy sugestywnej wypowiedzi.
  • Komunikacja jedno i dwukierunkowa.
  • Wywieranie wpływu na rozmówców.

Moduł VII. Negocjacje w pracy. Manipulacje w negocjacjach.

  • Manipulacje i chwyty w negocjacjach.
  • Rozpoznawanie manipulacji.
  • Manipulacje samooceną i emocjami.
  • Manipulacje czasem, informacją, miejscem.
  • Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.

Moduł VIII. Negocjacje w pracy. Uwarunkowania w negocjacjach.

  • Jakie jest znaczenie czynników zewnętrznych.
  • Czas, miejsce, publiczność.
  • Trafność doboru miejsca i czasu.

Moduł IX. Negocjacje w pracy. Najczęstsze błędy w negocjacjach.

  • Najczęstsze błędy i techniki przeciwdziałania.

Moduł X. Negocjacje w pracy. Zakończenie negocjacji.

  • Zamykanie negocjacji,
  • formułowanie umowy,
  • kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.

 Moduł XI. Negocjacje w pracy. Autodiagnostyka.

  • Analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ w procesie negocjacji.

Podsumowanie szkolenia i wypracowanie osobistej check – listy.

Szkolenie: Negocjacje w pracy. Dowiedź się jak stworzyć najbardziej efektywną strategię prowadzenia negocjacji realizując założone cele i budując relacje zawodowe.

Dzień I

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

Moduł I. Negocjacje w pracy– istota problemu.

  • Definicje i pojęcia podstawowe.
  • Znaczenie i sens negocjacji.
  • Procesy percepcji społecznej.
  • Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w pracy.
  • Różnice między pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad.
  • Korzyści i straty.

Moduł II. Negocjacje w pracy. Dynamika procesu negocjacyjnego.

Fazy negocjacji

Przygotowanie negocjacji – jak to zrobić:

  • Poznanie drugiej strony.
  • Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy.
  • Przygotowanie planu działania.
  • Opracowanie argumentów.

Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowy:

  • Zdobywanie wiedzy o rozmówcach.
  • Rozpoczęcie negocjacji.
  • Prezentacja ofert.
  • Negocjacje właściwe.

Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.

Moduł III. Negocjacje w pracy. Style  prowadzenia  negocjacji.

  • Style negocjacji ich dobór i ich zastosowanie.
  • Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
  • Koncepcja „BATNA”(najlepsza z alternatyw negocjowanego porozumienia) i jej rola w negocjacjach.
  • Styl efektywny.
  • Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł IV. Negocjacje w pracy. Mechanizmy zachowań  społecznych w procesie negocjacji.

  • Wybrane elementy  osobowości  negocjatora.
  • Cechy dobrego negocjatora.
  • Źródła wiedzy  o  partnerze i motywy zachowań partnera.
  • Przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera.
  • Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
  • Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
  • Konflikt i sposoby zarządzania nim.
  • Jak unikać konfliktu podczas rozmów.
  • Sytuacje trudne w negocjacjach i sztuka ich pokonywania.

Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.

Komunikacja werbalna i niewerbalna

Język ciała jako element autoprezentacji i skutecznego wywierania wpływu:

  • Rola języka ciała w negocjacjach.
  • Panowanie nad własnymi zachowaniami i odczytywanie zachowań rozmówcy.
  • Budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów.
  • Rozpoznawanie emocji i postaw partnera na podstawie języka ciała.

Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy.

Dzień II

Rozpoczęcie, omówienie pierwszego dnia szkolenia.

Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.

Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji – komunikacja werbalna:

  • Zasady budowy sugestywnej wypowiedzi.
  • Komunikacja jedno i dwukierunkowa.
  • Wywieranie wpływu na rozmówców.

Moduł VII. Negocjacje w pracy. Manipulacje w negocjacjach.

  • Manipulacje i chwyty w negocjacjach.
  • Rozpoznawanie manipulacji.
  • Manipulacje samooceną i emocjami.
  • Manipulacje czasem, informacją, miejscem.
  • Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.

Moduł VIII. Negocjacje w pracy. Uwarunkowania w negocjacjach.

  • Jakie jest znaczenie czynników zewnętrznych.
  • Czas, miejsce, publiczność.
  • Trafność doboru miejsca i czasu.

Moduł IX. Negocjacje w pracy. Najczęstsze błędy w negocjacjach.

  • Najczęstsze błędy i techniki przeciwdziałania.

Moduł X. Negocjacje w pracy. Zakończenie negocjacji.

  • Zamykanie negocjacji,
  • formułowanie umowy,
  • kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.

 Moduł XI. Negocjacje w pracy. Autodiagnostyka.

  • Analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ w procesie negocjacji.

Podsumowanie szkolenia i wypracowanie osobistej check – listy.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Oceny dla tego szkolenia:
0
Średnia ocena 0 / 5
0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Alior Bank, Avon, Azelis, ASG Poland Sp. z o.o., Arcelor Mittel Warszawa Sp. z o.o., Bayer, Canon, Energa Operator, Gatta, Kompania Piwowarska (SAB Miller), Studio 1:1, Creative Media, DAKO, Drosed, Ferrostal, Husqvarna, ICP Group, Infor PL, Infosys, Lionbridge, Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu, MTZ Clinical Research, Pekao SA, PEPCO Poland Sp. z o.o., PZ Cussons, Roldrob, Svantek Sp. z o.o., SCHOMBURG POLSKA Sp. z o.o., Superpharm, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o., Tate&Lyle, Wessling, Wolters Kluwer, Pekao SA, PKP Telkol Sp. z o.o., Bionanopark Sp. z o.o., Poczta Polska, Urząd Miasta Łódź, Urząd Miasta Łomża, Urząd Dozoru Technicznego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Narodowe Centrum Kultury, Ośrodek Rozwoju Edukacji, SCHOMBURG, VIGO System S.A., Nauczycielska agencja ubezpieczeniowa.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas