negocjacje szkolenie

Negocjacje – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Czy zawsze potrafisz przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań? Potrafisz tak prowadzić rozmowę, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje? Szkolenie z technik negocjacji pozwoli Ci zapanować nad sytuacją i nauczy, jak dobierać właściwe argumenty, by pertraktacje przebiegły po Twojej myśli. Warsztaty „Negocjacje w pracy” zaprojektowane przez nasze eksperckie grono, które od wielu lat z sukcesami prowadzi kursy z negocjacji i szkolenia sprzedażowe, to praktyczne treningi niezwykle użytecznej w pracy i w życiu osobistym umiejętności. Sztuka negocjacji oferuje liczne korzyści – niezależnie, czy będziesz prowadzić rozmowy w sprawie warunków ważnej dla firmy umowy, czy negocjował cenę w sklepie, Twoje szanse na przekonanie innych do własnych racji znacznie wzrosną!

Otwarty kurs „Negocjacje w pracy” rekomendujemy przede wszystkim firmom i ich pracownikom zaangażowanym w rozmowy istotne dla interesów firmy. Kursy poświęcone technikom prowadzenia efektywnych rozmów i negocjacji doskonale również dopełniają wyspecjalizowane szkolenie sprzedażowe, które organizujemy jako wsparcie dla działów handlowych, przedstawicieli handlowych i sprzedawców. Oferowane przez nas szkolenia ze sprzedaży i profesjonalne szkolenia z negocjacji polecamy także wszystkim osobom, które chciałyby poznać tajniki pracy skutecznych negocjatorów, opanować techniki wywierania wpływu i nauczyć się reguł efektywnej argumentacji. Otwarte szkolenie z negocjacji to kurs, który ułatwi Ci realizację każdego celu, nauczy, jak zdobywać sprzymierzeńców i negocjować, zachowując przy tym uczciwość wobec drugiej strony, szacunek i dobre relacje. Profesjonalny kurs negocjacji „Negocjacje w pracy” to warsztat praktyczny o wysokim stopniu indywidualizacji programu – w czasie kursu weźmiemy pod uwagę specyfikę Twojej pracy i Twoje doświadczenia, aby przygotowany dla Ciebie lub Twojej organizacji trening koncentrował się na tym, co jest dla Ciebie najbardziej użyteczne i potrzebne. Otwarte szkolenia negocjacyjne prowadzimy w dwóch wariantach – jako kursy stacjonarne i szkolenia online, dzięki czemu możesz swobodnie decydować, w jakich okolicznościach będziesz szlifował kluczowe umiejętności negocjacyjne pod okiem naszych ekspertów. Trenerzy, którzy wprowadzą Cię w arkana wiedzy o skutecznych negocjacjach to wysoko wykwalifikowani specjaliści w swoich dziedzinach, którzy nie od dziś prowadzą kursy negocjacji, warsztaty sprzedażowe i szkolenia z obsługi klienta. Możesz mieć pewność, że nad Twoim rozwojem czuwać będą prawdziwi fachowcy z ogromnym trenerskim doświadczeniem.

Zachęcamy osoby głodne sukcesów, obecnych i przyszłych negocjatorów do zapisu na otwarte szkolenie „Negocjacje w pracy” i warsztaty uzupełniające: kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta”, otwarte szkolenia dla sprzedawców „Prospecting pozyskiwanie nowych klientów”„Skuteczny handlowiec”. Każde szkolenie z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji kończy się wydaniem certyfikatu potwierdzającego ukończenie profesjonalnego kursu w naszej renomowanej szkole. Zapraszamy!

Negocjacje – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

negocjacje szkolenie

Czy zawsze potrafisz przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań? Potrafisz tak prowadzić rozmowę, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje? Szkolenie z technik negocjacji pozwoli Ci zapanować nad sytuacją i nauczy, jak dobierać właściwe argumenty, by pertraktacje przebiegły po Twojej myśli. Warsztaty „Negocjacje w pracy” zaprojektowane przez nasze eksperckie grono, które od wielu lat z sukcesami prowadzi kursy z negocjacji i szkolenia sprzedażowe, to praktyczne treningi niezwykle użytecznej w pracy i w życiu osobistym umiejętności. Sztuka negocjacji oferuje liczne korzyści – niezależnie, czy będziesz prowadzić rozmowy w sprawie warunków ważnej dla firmy umowy, czy negocjował cenę w sklepie, Twoje szanse na przekonanie innych do własnych racji znacznie wzrosną!

Otwarty kurs „Negocjacje w pracy” rekomendujemy przede wszystkim firmom i ich pracownikom zaangażowanym w rozmowy istotne dla interesów firmy. Kursy poświęcone technikom prowadzenia efektywnych rozmów i negocjacji doskonale również dopełniają wyspecjalizowane szkolenie sprzedażowe, które organizujemy jako wsparcie dla działów handlowych, przedstawicieli handlowych i sprzedawców. Oferowane przez nas szkolenia ze sprzedaży i profesjonalne szkolenia z negocjacji polecamy także wszystkim osobom, które chciałyby poznać tajniki pracy skutecznych negocjatorów, opanować techniki wywierania wpływu i nauczyć się reguł efektywnej argumentacji. Otwarte szkolenie z negocjacji to kurs, który ułatwi Ci realizację każdego celu, nauczy, jak zdobywać sprzymierzeńców i negocjować, zachowując przy tym uczciwość wobec drugiej strony, szacunek i dobre relacje. Profesjonalny kurs negocjacji „Negocjacje w pracy” to warsztat praktyczny o wysokim stopniu indywidualizacji programu – w czasie kursu weźmiemy pod uwagę specyfikę Twojej pracy i Twoje doświadczenia, aby przygotowany dla Ciebie lub Twojej organizacji trening koncentrował się na tym, co jest dla Ciebie najbardziej użyteczne i potrzebne. Otwarte szkolenia negocjacyjne prowadzimy w dwóch wariantach – jako kursy stacjonarne i szkolenia online, dzięki czemu możesz swobodnie decydować, w jakich okolicznościach będziesz szlifował kluczowe umiejętności negocjacyjne pod okiem naszych ekspertów. Trenerzy, którzy wprowadzą Cię w arkana wiedzy o skutecznych negocjacjach to wysoko wykwalifikowani specjaliści w swoich dziedzinach, którzy nie od dziś prowadzą kursy negocjacji, warsztaty sprzedażowe i szkolenia z obsługi klienta. Możesz mieć pewność, że nad Twoim rozwojem czuwać będą prawdziwi fachowcy z ogromnym trenerskim doświadczeniem.

Zachęcamy osoby głodne sukcesów, obecnych i przyszłych negocjatorów do zapisu na otwarte szkolenie „Negocjacje w pracy” i warsztaty uzupełniające: kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta”, otwarte szkolenia dla sprzedawców „Prospecting pozyskiwanie nowych klientów”„Skuteczny handlowiec”. Każde szkolenie z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji kończy się wydaniem certyfikatu potwierdzającego ukończenie profesjonalnego kursu w naszej renomowanej szkole. Zapraszamy!

Cele i Korzyści

Otwarte kursy z technik negocjacyjnych i szkolenia sprzedażowe, które przygotowaliśmy dla naszych Kursantów, koncentrują się na treningu praktycznych umiejętności. Każde opracowane przez współpracujących z nami ekspertów szkolenie poświęcone negocjacjom i szkolenie sprzedażowe to kurs zdominowany przez różnego typu ćwiczenia doskonalące konkretne umiejętności w oparciu o zaprezentowaną przez trenerów specjalistyczną i sprawdzoną wiedzę. Ponieważ jednak mamy pewność, że żadne wartościowe szkolenia ze sprzedaży, szkolenia z negocjacji i technik wywierania wpływu nie mogą objeść się bez dozy teorii i prezentacji najnowszych koncepcji naukowych, warsztat „Negocjacje w pracy” dopełniają krótkie, ale wnikliwe i merytoryczne wykłady aktualnej i usystematyzowanej wiedzy z takich dziedzin jak: psychologia, socjologia czy komunikacja interpersonalna. Otwarte szkolenie z negocjacji „Negocjacje w pracy” to maksymalnie zindywidualizowany program szkoleniowy – staramy się, by każdy organizowany przez nas kurs negocjacji trenował umiejętności i kompetencje najbardziej przydatne dla danej grupy Kursantów, odwoływał się do ich doświadczeń i precyzyjnie realizował ich potrzeby szkoleniowe. Gwarantujemy również wszystkim naszym Klientom wybierającym szkolenia negocjacyjne dostęp do usługi o najwyższej jakości – oferowane przez nas warsztaty z negocjacji, szkolenia z obsługi klienta i sprzedaży to certyfikowane kursy, a profesjonalizm i jakość naszych usług została wielokrotnie potwierdzona przez postępowania certyfikacyjne i różnorodne wyróżnienia. Naszym priorytetem jest wszechstronny rozwój naszych Kursantów i skuteczność naszego wsparcia w stosunku do zatrudniających ich organizacji, dlatego na zagadnienie szkolenia patrzymy kompleksowo i jako fachowcy jesteśmy w stanie dopasować ścieżki szkoleniowe do faktycznych potrzeb danej firmy czy instytucji. Jesteśmy gotowi przygotować dla naszych klientów szyte na miarę rozwiązania, dzięki którym pracownicy naszych klientów mogą przejść u nas nie tylko profesjonalne przygotowanie do zadań negocjacyjnych, ale również kurs obsługi klienta czy warsztat poświęcony skutecznym technikom sprzedaży. Zaprojektowany przez nas otwarty kurs efektywnych negocjacji, warsztat sprzedażowy lub szkolenie z obsługi klienta udostępniamy Państwu w dwóch wariantach – jako nastawiony na oszczędność czasu komfortowy kurs online lub szkolenie stacjonarne umożliwiające bezpośredni kontakt z naszymi ekspertami i swobodną wymianę doświadczeń w kontakcie face to face.

Jakie korzyści oferuje otwarte szkolenie „Negocjacje w pracy”?

Przygotowane przez naszych ekspertów kursy poświęcone sztuce negocjacji oraz szkolenia sprzedażowe to nowoczesne projekty szkoleniowe, które w ciekawy i skuteczny sposób wprowadzają Kursantów w arkana wiedzy o procesie negocjacyjnym, technikach perswazji i wywierania wpływu, sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, by każdy oferowany przez nas trening umiejętności negocjacyjnych czy szkolenie sprzedażowe maksymalnie dostosowane było do potrzeb szkoleniowych Kursantów i uczyło rozwiązywać realne problemy, z którymi Kursanci stykają się w swej pracy. W związku z tym nasze szkolenia ze sprzedaży, szkolenia z negocjacji czy perswazji każdorazowo poprzedzamy wnikliwą weryfikacją potrzeb naszych Klientów, a jej rezultaty wykorzystujemy do optymalizacji programu danego warsztatu, prezentowanych w ich toku zagadnień, case studies, zestawów dobrych praktyk itp. Prezentowane szkolenie z negocjacji pozwoli Ci więc nabyć dokładnie te umiejętności, które są dla Ciebie niezbędne, by z procesu negocjacji wychodzić zwycięsko i przy okazji dbać o dobre relacje ze swoimi rozmówcami. Otwarte szkolenie „Negocjacje w pracy” to praktyczny kurs negocjacji, perswazji i efektywnej komunikacji w różnych sytuacjach zawodowych i prywatnych. Umiejętności i kompetencje zapewniające powodzenie w procesie negocjacji będziesz ponadto doskonalił przy merytorycznym wsparciu współpracującej z Human Skills doskonale wykwalifikowanej kadry trenerskiej, której specjalnością są szkolenia negocjacyjne, profesjonalne szkolenia z obsługi klienta i warsztaty sprzedażowe. Z trenerami prowadzącymi zajęcia będziesz mógł również skonsultować swój dalszy plan działania – możesz liczyć na to, że nasi eksperci zasugerują Ci najodpowiedniejsze dla Ciebie strategie rozwojowe. Może to być uzupełniający kurs obsługi klienta i budowania relacji biznesowych czy profesjonalne szkolenie z technik perswazji.

Otwarty kurs „Negocjacje w pracy” to szansa, by pozyskać wyspecjalizowaną wiedzę o:

  • procesie efektywnych negocjacji i jego znaczeniu dla organizacji;
  • przedmiocie negocjacji;
  • zaawansowanych zasadach prowadzenia negocjacji według modelu harvardzkiego w ujęciu praktycznym oraz podstawowych pojęć dotyczących negocjacji według modelu harvardzkiego;
  • technikach i narzędziach prowadzenia negocjacji;
  • indywidualnych aspektach procesu negocjacji;
  • sposobach budowania postawy negocjatora nastawionego na odnoszenie sukcesu negocjacyjnego.

Szkolenie poświęcone sztuce negocjacji to kompendium rzetelnej i usystematyzowanej wiedzy niezbędnej do osiągania założonych celów poprzez mediacje, pertraktacje czy rozmowy sprzedażowe.

Otwarte kursy z technik prowadzenie negocjacji doskonalą praktyczne umiejętności:

  • stosowania w praktyce zasad przygotowania i przeprowadzania negocjacji;
  • rozwiązywania problemów związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem negocjacji oraz jasnego określania celu i angażowania się w rozwiązywanie problemów;
  • planowania i przeprowadzania negocjacji według modelu harvardzkiego;
  • oceny partnera negocjacyjnego i jego zamierzeń.

Warsztat umożliwi Ci sprawne posługiwanie się językiem korzyści i strat. Zapoznamy Cię z efektywnymi technikami i wyposażymy w narzędzia pozwalające osiągać na drodze negocjacji rozwiązania korzystne dla obu stron. Kurs „Negocjacje w pracy” pozwala rozwinąć umiejętności przydatne w niemal każdym zawodzie i w życiu osobistym – świetnie uzupełni kurs z efektywności osobistej czy szkolenie z obsługi klienta lub sprzedaży.

Stacjonarny i zdalny kurs „Negocjacje w pracy” pogłębia użyteczne kompetencje związane z:

  • negocjowaniem;
  • wywieraniem wpływu;
  • komunikacją interpersonalną;
  • współpracą zespołową;
  • ukierunkowaniem na realizację celów stanowiskowych.

Dzięki rozwojowi umiejętności negocjacji i związanych z nią kompetencji będziesz łatwiej realizować wyznaczone cele, zachowując przy tym uczciwość wobec drugiej strony procesu negocjacji. Kurs nauczy Cię skutecznych metod oddziaływania na otoczenie w taki sposób, by sprzyjało ono realizacji Twoich planów i zadań.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

21-22.10.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 netto + 23% VAT
7-8.03.2023
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23% VAT
29-30.06.2023
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23% VAT
21-22.09.2023
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23% VAT

Szkolenia stacjonarne:

20-21.09.2022
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
14-15.12.2022
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
7-8.03.2023
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
29-30.06.2023
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
21-22.09.2023
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1350 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1698 zł netto + 23 % VAT
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA NEGOCJACJE W PRACY – KURS ONLINE

Oferowane przez nas kursy online z negocjacji i zdalne szkolenia sprzedażowe nie wymagają instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania bądź specjalnych aplikacji. Do uczestnictwa w warsztatach wystarczy dostęp do internetu, komputer, tablet czy nawet telefon komórkowy. Kurs online „Negocjacje w pracy”, zdalne szkolenie sprzedażowe i inne zdalne szkolenia biznesowe realizujemy na przyjaznych w obsłudze i znanych platformach typu Clickmeeting lub Zoom. Szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji dzięki komfortowemu trybowi online pozwalają rozwijać kompetencje i umiejętności bez komplikacji i angażowania się w uciążliwą logistykę i są dostępne również dla osób mniej obeznanych z najnowszymi technologiami. Zdalne szkolenie z negocjacji to także ekonomiczne rozwiązanie – pozwala zaoszczędzić czas i środki konieczne na organizację podróży do placówki szkoleniowej. Prezentowany kurs negocjacji to intensywny warsztat praktyczny, w którego  programie dominują ćwiczenia i aktywizujące metody nauczania. Ponieważ szkolenia negocjacyjne mają charakter zindywidualizowanych treningów umiejętności, pierwszym etapem szkolenia online „Negocjacje w pracy” jest weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów, a nad dostosowaniem programu warsztatu do jej rezultatów i oczekiwań Kursantów czuwają nasi trenerzy, którzy od wielu lat projektują i prowadzą profesjonalne kursy dla negocjatorów, handlowców i szkolenia z obsługi klienta. Zdalne szkolenie „Negocjacje w pracy” zaplanowaliśmy jako dwudniową sesję szkoleniową. Kurs składa się z 11 modułów i standardowo trwa około 7 godzin zegarowych każdego dnia. Każdy zdalny warsztat z technik negocjacji, kurs z technik wywierania wpływu, kurs obsługi klienta bądź sprzedaży organizowany przez Human Skills pozwala Kursantom zdobyć certyfikat poświadczający ukończenie wyspecjalizowanego szkolenia z danej dziedziny. Warsztat „Negocjacje w pracy” doskonale dopełnia inne przygotowane przez nas otwarte kursy dla pracowników firm, m.in. szkolenie z obsługi klienta oraz warsztat z nowoczesnych technik sprzedaży.

Szczegółowy program szkolenia online „Negocjacje w pracy”

Szkolenie: Negocjacje w pracy – dowiedz się, jak stworzyć najbardziej efektywną strategię prowadzenia negocjacji, realizując założone cele i budując wartościowe relacje zawodowe

Szkolenia z technik prowadzenia negocjacji i szkolenia sprzedażowe organizowane jako warsztaty online rozpoczynamy od diagnozy potrzeb szkoleniowych Uczestników spotkania. Rezultaty przeprowadzonej na początku warsztatu diagnozy mogą mieć wpływ na ostateczną zawartość programu kursu oraz dobór metod nauczania i ćwiczeń, przy których wykorzystaniu zrealizowane będzie konkretne szkolenie poświęcone negocjacjom lub szkolenie sprzedażowe. Zdalny kurs „Negocjacje w pracy”, jak również inne przygotowane przez nas zdalne szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji skupiają się na nauce poprzez działanie, zgodnie z wytycznymi modelu Activity Based Learning oraz założeniami cyklu Kolba. Otwarte szkolenie z negocjacji wzbogacamy w miarę możliwości alternatywnymi ćwiczeniami i przykładami, aby organizowany przez nas kurs negocjacji jak najprecyzyjniej odpowiadał specyfice firmy lub instytucji, dla której pracują Kursanci. Na życzenie Uczestników warsztatów trener prowadzący szkolenia negocjacyjne może w ramach podsumowania zajęć zarekomendować Uczestnikom spotkania uzupełniające kursy, w tym zwłaszcza szkolenia poświęcone efektywnej sprzedaży, szkolenia z obsługi klienta czy sztuki perswazji i wywierania wpływu. Wszyscy Kursanci decydujący się na zdalny kurs „Negocjacje w pracy”, kurs obsługi klienta lub sprzedaży otrzymają od nas w ramach szkolenia pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych porządkujących wiedzę z podejmowanego przez kurs tematu. Warsztat umiejętności negocjacyjnych, jak również szkolenie z obsługi klienta i sprzedaży, kończy się wydaniem certyfikatu ukończenia kursu w naszej szkole.

Dzień 1.

Rozpoczęcie kursu. Diagnoza potrzeb, omówienie celów szkolenia i kontrakt.

Moduł I. Negocjacje w pracy – istota problemu

  • Definicje i pojęcia podstawowe.
  • Znaczenie i sens negocjacji.
  • Procesy percepcji społecznej.
  • Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w pracy.
  • Różnice między pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad.
  • Korzyści i straty.

Moduł II. Negocjacje w pracy – dynamika procesu negocjacyjnego

Fazy negocjacji

Przygotowanie negocjacji – jak to zrobić?:

  • Poznanie drugiej strony.
  • Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy.
  • Przygotowanie planu działania.
  • Opracowanie argumentów.

Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowy?:

  • Zdobywanie wiedzy o rozmówcach.
  • Rozpoczęcie negocjacji.
  • Prezentacja ofert.

Negocjacje właściwe.

Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.

Moduł III. Negocjacje w pracy – style prowadzenia negocjacji

  • Style negocjacji ich dobór i ich zastosowanie.
  • Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
  • Koncepcja „BATNA” (najlepsza z alternatyw negocjowanego porozumienia) i jej rola w negocjacjach.
  • Styl efektywny.
  • Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł IV. Negocjacje w pracy – mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji

  • Wybrane elementy osobowości negocjatora.
  • Cechy dobrego negocjatora.
  • Źródła wiedzy o partnerze i motywy zachowań partnera.
  • Przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera.
  • Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
  • Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
  • Konflikt i sposoby zarządzania nim.
  • Jak unikać konfliktu podczas rozmów?
  • Sytuacje trudne w negocjacjach i sztuka ich pokonywania.

Moduł V. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Język ciała jako element autoprezentacji i skutecznego wywierania wpływu.
  • Rola języka ciała w negocjacjach.
  • Panowanie nad własnymi zachowaniami i odczytywanie zachowań rozmówcy.
  • Budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów.
  • Rozpoznawanie emocji i postaw partnera na podstawie języka ciała.

Zakończenie 1. dnia szkolenia. Podsumowanie i wypracowanie osobistej check-listy.

 

Dzień 2.

Rozpoczęcie warsztatów i omówienie pierwszego dnia szkolenia

Moduł VI. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów

  • Komunikacja werbalna w negocjacjach.
  • Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji.
  • Zasady budowy sugestywnej wypowiedzi.
  • Komunikacja jedno i dwukierunkowa.
  • Wywieranie wpływu na rozmówców.

Moduł VII. Negocjacje w pracy – manipulacje w negocjacjach

  • Manipulacje i chwyty w negocjacjach.
  • Rozpoznawanie manipulacji.
  • Manipulacje samooceną i emocjami.
  • Manipulacje czasem, informacją, miejscem.
  • Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.

Moduł VIII. Negocjacje w pracy – uwarunkowania w negocjacjach

  • Jakie jest znaczenie czynników zewnętrznych?
  • Czas, miejsce, publiczność.
  • Trafność doboru miejsca i czasu.

Moduł IX. Negocjacje w pracy – najczęstsze błędy w negocjacjach

Najczęstsze błędy i techniki przeciwdziałania.

Moduł X. Negocjacje w pracy – zakończenie negocjacji

  • Zamykanie negocjacji.
  • Formułowanie umowy.
  • Kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.

Moduł XI. Negocjacje w pracy – autodiagnostyka

  • Analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ w procesie negocjacji.

Zakończenie kursu. Podsumowanie zajęć z powtórzeniem najważniejszych wiadomości. Opracowanie przez Kursantów indywidualnych planów działania.

PROGRAM SZKOLENIA NEGOCJACJE W PRACY – KURS STACJONARNY

Stacjonarne kursy z technik prowadzenia negocjacji, szkolenia z perswazji i stacjonarne szkolenia sprzedażowe organizujemy w naszej głównej siedzibie, w centrum Warszawy. Kursanci decydujący się na kurs „Negocjacje w pracy” oraz każde inne stacjonarne szkolenie sprzedażowe czy poświęcone komunikacji interpersonalnej mogą liczyć w naszym centrum na perfekcyjne warunki do nauki – warsztaty odbywają się w świetnie wyposażonych i komfortowo zaaranżowanych salach, a oferowane przez nas szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji są prowadzone przez życzliwych i zawsze chętnych do pomocy trenerów z dużym doświadczeniem. Oferowane przez nas stacjonarne szkolenie z negocjacji to intensywny trening praktycznych umiejętności, dlatego w udostępnionym poniżej programie otwartego szkolenia „Negocjacje w pracy” dominują ćwiczenia w różnych formach oraz aktywizujące techniki i metody nauczania: panele dyskusyjne, odgrywanie ról itp. Opracowany przez naszych ekspertów kurs negocjacji bazuje również na doświadczeniach naszych Kursantów i prezentuje przykłady najbardziej odpowiednie dla specyfiki ich pracy. Ponieważ stacjonarne szkolenia negocjacyjne to zindywidualizowane projekty szkoleniowe, kurs „Negocjacje w pracy” rozpoczyna się od rozpoznania potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć, a nad dopasowaniem programu kursu do jej rezultatów i oczekiwań Uczestników warsztatu czuwają nasi wysoko wykwalifikowani trenerzy, którzy od wielu lat prowadzą szkolenia dla negocjatorów, treningi perswazji, szkolenia z obsługi klienta, warsztaty sprzedażowe. Kurs stacjonarny „Negocjacje w pracy” to dwudniowy warsztat, który obejmuje 11 modułów tematycznych. Każda dzienna sesja szkoleniowa trwa około 7 godzin zegarowych z przerwami. Stacjonarne szkolenie poświęcone umiejętnościom efektywnego negocjowania i prowadzenia rozmów kontraktowych pozwala Kursantom uzyskać certyfikat ukończenia profesjonalnego szkolenia w Human Skills. Naturalnym dopełnieniem treningu technik negocjacyjnych dla pracowników firm jest oferowany przez nas w najnowszym katalogu szkoleń kurs obsługi klienta, szkolenie z technik sprzedaży oraz kurs „Skuteczny handlowiec”. Przygotowane przez nas szkolenie z obsługi klienta i kursy ze sprzedaży również dostępne są w trybie stacjonarnym.

Ramowy program stacjonarnego szkolenia „Negocjacje w pracy”

Kurs: Negocjacje w pracy – dowiedz się, jak stworzyć najbardziej efektywną strategię prowadzenia negocjacji, realizując założone cele i budując wartościowe relacje zawodowe

Kursy poświęcone technikom negocjowania oraz pozostałe stacjonarne szkolenia sprzedażowe rozpoczynają się od weryfikacji potrzeb szkoleniowych Kursantów, a wyniki diagnozy przeprowadzonej na początku warsztatu mają decydujący wpływ na finalny kształt programu danego szkolenia oraz na dobór metod i technik nauczania, na których oprze się konkretny kurs z negocjacji lub szkolenie sprzedażowe. Stacjonarne szkolenie „Negocjacje w pracy” oraz inne szkolenia otwarte o pokrewnej tematyce, m.in. szkolenia ze sprzedaży skupiają się na nauce poprzez działanie, zgodnie z filozofią cyklu Kolba oraz założeniami modelu ABL (Activity Based Learning). Szkolenia z negocjacji realizowane w trybie stacjonarnym wzbogacamy również w razie potrzeby o alternatywne treści, ćwiczenia i przykłady, aby realizowane przez nas szkolenie z negocjacji maksymalnie odpowiadało specyfice firmy czy instytucji, dla której pracują goszczeni przez nas Kursanci. W opłatę za prezentowany kurs negocjacji wliczony jest poczęstunek dostępny podczas przerw śniadaniowych oraz obiady serwowane w pobliskiej restauracji. Wszystkie osoby zapisane na stacjonarne szkolenia negocjacyjne i szkolenia z obsługi klienta otrzymują od nas również komplet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych. Na życzenie Kursantów trener może podczas podsumowania warsztatu zarekomendować Uczestnikom zajęć dodatkowe szkolenia, np. kurs obsługi klienta, warsztat poświęcony perswazji czy technikom sprzedaży. Stacjonarne szkolenie „Negocjacje w pracy”, szkolenie z obsługi klienta i warsztaty poświęcone technikom sprzedaży kończą się wydaniem certyfikatu potwierdzającego ukończenie specjalistycznego kursu w Human Skills.

 

1 dzień

Rozpoczęcie szkolenia. Weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów, określenie celów kursu, kontrakt.

Moduł I. Negocjacje w pracy – istota procesu

  • Pojęcia podstawowe i definicje.
  • Sens i znaczenie negocjacji.
  • Procesy percepcji społecznej.
  • Osobiste i zawodowe aspekty kontaktów w miejscu pracy.
  • Pozycyjny styl negocjowania a negocjacje według zasad – różnice.
  • Korzyści i straty.

Moduł II. Negocjacje w pracy – dynamika procesu negocjacyjnego

Fazy procesu negocjacji

Przygotowanie do negocjacji – co trzeba zrobić?:

  • Rozpoznanie drugiej strony.
  • Przygotowanie i analiza możliwych scenariuszy negocjacji.
  • Opracowanie planu działania.
  • Przygotowanie argumentów.

Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowę?:

  • Zdobywanie informacji o rozmówcy.
  • Rozpoczęcie rozmów.
  • Prezentacja ofert.

Negocjacje właściwe.

Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.

Moduł III. Negocjacje w pracy – style prowadzenia negocjacji

  • Style prowadzenia negocjacji – dobór i ich zastosowanie.
  • Miękki i twardy styl (straty i korzyści).
  • Najlepsza z alternatyw porozumienia „BATNA” i jej rola w negocjacjach.
  • Negocjatorski styl efektywny.
  • Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł IV. Negocjacje w pracy – mechanizmy zachowań społecznych w negocjacji

  • Omówienie wybranych komponentów osobowości negocjatora.
  • Dobry negocjator – jakie powinien mieć cechy?
  • Źródła wiedzy o partnerze oraz motywy jego zachowań.
  • Przewidywanie motywów zachowań partnera oraz jego celów w negocjacjach.
  • Rozpoznanie stylu negocjacyjnego partnera – metody postępowania.
  • Zmiana taktyki w kontekście działań drugiej strony negocjacji.
  • Jak unikać konfliktu podczas negocjacji?
  • Zarządzanie konfliktem.
  • Sytuacje trudne w procesie negocjacji i sztuka ich neutralizowania.

Moduł V. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów

  • Komunikacja niewerbalna i werbalna.
  • Rola języka ciała w negocjacjach.
  • Mowa ciała jako składowa skutecznego wywierania wpływu i autoprezentacji.
  • Panowanie nad własnym zachowaniem i odczytywanie reakcji rozmówcy.
  • Budowanie wiarygodności przez mowę ciała.
  • Rozpoznawanie postaw drugiej strony i emocji partnera z mowy ciała.

Zakończenie pierwszej części szkolenia. Podsumowanie 1. dnia kursu i opracowanie osobistej check-listy.

 

2 dzień

Wstęp: omówienie 1. dnia warsztatu

Moduł VI. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów

  • Negocjacje – komunikacja werbalna.
  • Reguły efektywnej argumentacji i przekazywania informacji.
  • Reguły tworzenia sugestywnych wypowiedzi.
  • Wywieranie wpływu na rozmówców.
  • Komunikacja jedno i dwukierunkowa.

Moduł VII. Negocjacje w pracy – techniki manipulacyjne w procesie negocjacji

  • Triki i manipulacje spotykane w negocjacjach.
  • identyfikowanie manipulacji.
  • Manipulacje informacją, miejscem, czasem.
  • Manipulacje emocjami i samooceną.
  • Przeciwstawianie się manipulacjom – zasady i dobre praktyki.

Moduł VIII. Negocjacje w pracy – uwarunkowania w negocjacjach

  • Znaczenie czynników zewnętrznych.
  • Miejsce, czas, publiczność.
  • Dobór czasu i miejsca.

Moduł IX. Negocjacje w pracy – częste błędy w rozmowach negocjacyjnych

Często spotykane błędy oraz techniki przeciwdziałania im.

Moduł X. Negocjacje w pracy – zakończenie negocjacji

  • Zamykanie negocjacji.
  • Formułowanie kontraktu/umowy.
  • Umowa negocjacyjna – jak uniknąć pułapek?

Moduł XI. Negocjacje w pracy – autodiagnostyka

  • Analiza nawyków i cech osobowości decydujących o zdolności oddziaływania na innych i ewentualnej podatności na wpływ w toku negocjacji.

Zakończenie szkolenia. Powtórzenie kluczowych zagadnień. Opracowanie osobistych planów działania przez Uczestników kursu.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

„Szkolenie było ciekawe i rozwinęło moje umiejętności.”

Oceny dla tego szkolenia:
5
Średnia ocena 5 / 5
5 / 5 (na podstawie 3 opinii)
Doskonałe100%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Alior Bank, Avon, Azelis, ASG Poland Sp. z o.o., Arcelor Mittel Warszawa Sp. z o.o., Bayer, Canon, Energa Operator, Gatta, Kompania Piwowarska (SAB Miller), Studio 1:1, Creative Media, DAKO, Drosed, Ferrostal, Husqvarna, ICP Group, Infor PL, Infosys, Lionbridge, Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu, MTZ Clinical Research, Pekao SA, PEPCO Poland Sp. z o.o., PZ Cussons, Roldrob, Svantek Sp. z o.o., SCHOMBURG POLSKA Sp. z o.o., Superpharm, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o., Tate&Lyle, Wessling, Wolters Kluwer, Pekao SA, PKP Telkol Sp. z o.o., Bionanopark Sp. z o.o., Poczta Polska, Urząd Miasta Łódź, Urząd Miasta Łomża, Urząd Dozoru Technicznego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Narodowe Centrum Kultury, Ośrodek Rozwoju Edukacji, SCHOMBURG, VIGO System S.A., Nauczycielska agencja ubezpieczeniowa, Windhunter service Sp. z o.o., KONTEKST A. Wolski sp. k., Europa Logistics Sp. z o.o..

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas