Jak zbudować swoją markę wewnątrz organizacji

Personal Branding – budowanie marki profesjonalisty

Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia. Dlatego im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.

 

Cena i Terminy

11.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
798 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
25.05.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
798 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

CENA ZAWIERA:

  • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

DOFINANSOWANIE SZKOLENIA:

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach przygotowania się do elevator pitch.
  • Zasadach budowania wizerunku zgodnego z własną marką.
  • Zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
  • Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
  • Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
  • Zasadach dyplomatycznej asertywności.
  • Koncepcji „tańca społecznego”.
  • Technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
  • Elementarnych zasadach dress-code i savoir-vire.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Definiowania siebie jako marki.
  • Wystąpienia elevator pitch.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
  • Definiowania własnych silnych kompetencji.
  • Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
  • Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
  • Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Autoprezentacją. 
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
  • Efektywnością osobistą.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
  • Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
  • Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.

Program Szkolenia

PERSONAL BRANDING. Budowanie marki profesjonalisty jak budować wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji i nie tylko?

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.

09:30 – 10:30 Moduł I – Personal Branding. Fundamenty budowania marki osobistej

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników). Omówienie wraz z rekomendacjami
  • Dlaczego budowanie własnej marki w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
  • Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? Case study.
  • Twój wizerunek w miejscu pracy -jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

10:30 – 10:40 Przerwa

10:40 – 12:30 Moduł II – Personal Branding. Wybrane narzędzia do budowania marki osobistej

  • Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
  • Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.

12:30 – 13:10 Przerwa na obiad

13:10 – 14:40 Moduł III – Personal Branding.  Świadome kreowanie wizerunku

  • Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie. Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji oraz w mediach społecznościowych.
  • Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
  • Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces. Praca na przykładach.

14:40 – 14:50 Przerwa

14:50 – 15:40 Moduł IV – Personal Branding.  Strategia działania

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
  • Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.

15:40 – 16:00 Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej  marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Szkolenie z zakresu budowania marki osobistej w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jakTelewizja Polska, Otis Polska Sp. z o.o., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., Ernst&Young Usługi Finansowe. Audyt Sp. z o.o. Polska Sp. K., Immofinanz Polska, Robert Bosch Sp. z o.o., Opera Królewska, Kapsch, Cornelius Polska, Orsted Polska Sp. z o.o., Polska Organizacja Turystyczna, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział ZUS w Warszawie.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl

Lub skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Personal Branding – budowanie marki profesjonalisty