Szkolenia z obsługi klienta – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Praca z klientem zawsze stanowi ogromne wyzwanie i wymaga doskonałej znajomości zasad savoir-vivre, technik perswazji, opanowania, asertywności, a przede wszystkim elastyczności i profesjonalizmu niezależnie od sytuacji. Opracowane przez nas kursy dla działów obsługi klienta i szkolenia sprzedażowe to warsztaty praktyczne, które nastawione są na wszechstronny rozwój pracownika zaangażowanego w budowę relacji z klientem organizacji, obsługę jego potrzeb i sprzedaż. Podobnie jak szkolenie sprzedażowe, kurs poświęcony profesjonalnej obsłudze klienta jest obowiązkowym komponentem programów szkoleniowych pracowników realizujących zadania wymagające interakcji z klientem zewnętrznym organizacji. Zarówno otwarty kurs „Profesjonalna obsługa klienta”, jak i dopełniające go szkolenia ze sprzedaży oraz szkolenia z negocjacji kompleksowo przygotowują pracowników do pracy z klientem zewnętrznym zorientowanej na cele strategiczne firmy, która wymaga wysokich kompetencji komunikacyjnych i opanowania wielu różnorodnych umiejętności dotyczących m.in. zarządzania emocjami, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, asertywności czy perswazji. Właśnie dlatego zaprojektowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” zakłada wielokierunkowy rozwój – to kurs poświęcony budowaniu wartościowych relacji z klientami wzbogacony o trening umiejętności komunikacyjnych i perswazyjnych oraz szkolenie z negocjacji i asertywności w jednym.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” ma na celu przygotowanie osób wchodzących w różnorodne interakcje z klientem zewnętrznym firmy lub instytucji do poprawnego reagowania na trudne sytuacje, niezależnie od okoliczności. Pracownik obsługi klienta musi nieustannie dbać o wizerunek firmy, jej cele i wartości i łączyć to z umiejętnym odczytywaniem potrzeb i oczekiwań klienta, pamiętając, że zadowolenie klienta w oczywisty sposób przekłada się na sukces firmy. Profesjonalizm w obsłudze klienta ma dziś dodatkowo zdecydowanie większe znaczenie niż było to jeszcze kilka lat temu. Szybki obieg informacji w sieci i opiniotwórcza rola social media sprawiają, że niezwykle łatwo utracić dziś zaufanie, sympatię i lojalność klienta. Nasze kursy powstały właśnie po to, by zapobiegać tego rodzaju kryzysom i poprzez jakość obsługi klienta poprawić konkurencyjność firm kierujących swoich pracowników na organizowane przez Human Skills szkolenia.
„Profesjonalna obsługa klienta” to kurs negocjacji, komunikacji i perswazji o wysokiej jakości i skuteczności, którego wyśrubowany standard potwierdzają certyfikacje, wyróżnienia zdobyte przez Human Skills oraz pozytywne opinie wielu naszych klientów. Oferowane przez nas szkolenie dla pracowników obsługi klienta wyróżnia ponadto wysoki stopień indywidualizacji – program szkolenia, treści, techniki i metody nauczania stosowane w czasie warsztatu zawsze dostosowujemy do rzeczywistych potrzeb naszych Klientów. Za optymalne dopasowanie kursu do wymogów konkretnych organizacji oraz merytorykę i efektywność szkolenia odpowiadają nasi wysoko wykwalifikowani trenerzy, którzy od lat z sukcesami prowadzą kursy sprzedażowe, szkolenia negocjacyjne i szkolenia z obsługi klienta.
Serdecznie zapraszamy do zapisów na otwarty kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” w jednym z wielu oferowanych przez nas terminów. Prezentowane otwarte szkolenie z obsługi klienta udostępniamy dla Państwa jako tradycyjny stacjonarny kurs organizowany w naszej warszawskiej siedzibie oraz jako nowoczesny kurs online umożliwiający naukę z dowolnego miejsca i w wybranych przez siebie okolicznościach.
Szkolenia z obsługi klienta – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Praca z klientem zawsze stanowi ogromne wyzwanie i wymaga doskonałej znajomości zasad savoir-vivre, technik perswazji, opanowania, asertywności, a przede wszystkim elastyczności i profesjonalizmu niezależnie od sytuacji. Opracowane przez nas kursy dla działów obsługi klienta i szkolenia sprzedażowe to warsztaty praktyczne, które nastawione są na wszechstronny rozwój pracownika zaangażowanego w budowę relacji z klientem organizacji, obsługę jego potrzeb i sprzedaż. Podobnie jak szkolenie sprzedażowe, kurs poświęcony profesjonalnej obsłudze klienta jest obowiązkowym komponentem programów szkoleniowych pracowników realizujących zadania wymagające interakcji z klientem zewnętrznym organizacji. Zarówno otwarty kurs „Profesjonalna obsługa klienta”, jak i dopełniające go szkolenia ze sprzedaży oraz szkolenia z negocjacji kompleksowo przygotowują pracowników do pracy z klientem zewnętrznym zorientowanej na cele strategiczne firmy, która wymaga wysokich kompetencji komunikacyjnych i opanowania wielu różnorodnych umiejętności dotyczących m.in. zarządzania emocjami, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, asertywności czy perswazji. Właśnie dlatego zaprojektowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” zakłada wielokierunkowy rozwój – to kurs poświęcony budowaniu wartościowych relacji z klientami wzbogacony o trening umiejętności komunikacyjnych i perswazyjnych oraz szkolenie z negocjacji i asertywności w jednym.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” ma na celu przygotowanie osób wchodzących w różnorodne interakcje z klientem zewnętrznym firmy lub instytucji do poprawnego reagowania na trudne sytuacje, niezależnie od okoliczności. Pracownik obsługi klienta musi nieustannie dbać o wizerunek firmy, jej cele i wartości i łączyć to z umiejętnym odczytywaniem potrzeb i oczekiwań klienta, pamiętając, że zadowolenie klienta w oczywisty sposób przekłada się na sukces firmy. Profesjonalizm w obsłudze klienta ma dziś dodatkowo zdecydowanie większe znaczenie niż było to jeszcze kilka lat temu. Szybki obieg informacji w sieci i opiniotwórcza rola social media sprawiają, że niezwykle łatwo utracić dziś zaufanie, sympatię i lojalność klienta. Nasze kursy powstały właśnie po to, by zapobiegać tego rodzaju kryzysom i poprzez jakość obsługi klienta poprawić konkurencyjność firm kierujących swoich pracowników na organizowane przez Human Skills szkolenia.
„Profesjonalna obsługa klienta” to kurs negocjacji, komunikacji i perswazji o wysokiej jakości i skuteczności, którego wyśrubowany standard potwierdzają certyfikacje, wyróżnienia zdobyte przez Human Skills oraz pozytywne opinie wielu naszych klientów. Oferowane przez nas szkolenie dla pracowników obsługi klienta wyróżnia ponadto wysoki stopień indywidualizacji – program szkolenia, treści, techniki i metody nauczania stosowane w czasie warsztatu zawsze dostosowujemy do rzeczywistych potrzeb naszych Klientów. Za optymalne dopasowanie kursu do wymogów konkretnych organizacji oraz merytorykę i efektywność szkolenia odpowiadają nasi wysoko wykwalifikowani trenerzy, którzy od lat z sukcesami prowadzą kursy sprzedażowe, szkolenia negocjacyjne i szkolenia z obsługi klienta.
Serdecznie zapraszamy do zapisów na otwarty kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” w jednym z wielu oferowanych przez nas terminów. Prezentowane otwarte szkolenie z obsługi klienta udostępniamy dla Państwa jako tradycyjny stacjonarny kurs organizowany w naszej warszawskiej siedzibie oraz jako nowoczesny kurs online umożliwiający naukę z dowolnego miejsca i w wybranych przez siebie okolicznościach.
Menu
Cele i Korzyści
Oferowane przez nas kursy obsługi klienta i szkolenia sprzedażowe nastawione są trening praktycznych umiejętności. Każde zaprojektowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenie z obsługi klienta i szkolenie sprzedażowe to warsztat w maksymalnym stopniu wypełniony ćwiczeniami wykorzystującymi specjalistyczną wiedzę przyswojoną przez Kursantów w czasie warsztatu. Ponieważ jednak wiemy, że żadne skuteczne szkolenia ze sprzedaży, szkolenia z negocjacji czy obsługi klienta nie mogą obejść się bez teorii i prezentacji najnowszych ustaleń naukowych, otwarty kurs „Profesjonalna obsługa klienta” uzupełniamy fachowymi wykładami sprawdzonej i aktualnej wiedzy z takich dziedzin jak: komunikacja interpersonalna, zarządzanie stresem i emocjami, techniki perswazji czy zasady savoir-vivre. Podczas szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” przejdziesz również trening asertywności i praktyczne szkolenie z negocjacji. Koncentrujemy się na tym, by każdy Uczestnik przygotowanego przez nas warsztatu z profesjonalnej obsługi klienta mógł udoskonalić najbardziej przydatne dla siebie umiejętności i zdolności niezbędne do pracy w konkretnym środowisku i w konkretnej organizacji. Przygotowany przez nas otwarty kurs dla pracowników obsługi klienta to kompleksowy i maksymalnie zindywidualizowany program szkoleniowy – warsztat pogłębiający kompetencje interpersonalne, trening poświęcony metodom budowania wizerunku profesjonalisty i pozytywnego wizerunku firmy, kurs negocjacji, perswazji i dyplomacji w relacji z klientem. Warsztaty poświęcone komunikacji interpersonalnej, treningi perswazji czy szkolenia negocjacyjne są zresztą idealnym dopełnieniem programów szkoleniowych adresowanych do pracowników działów obsługi klienta. Szkolenia z obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” to certyfikowane kursy, których jakość i aktualność na bieżąco monitorujemy, dzięki temu możemy zapewnić naszym Klientom trening o wysokiej skuteczności i użyteczności, który usprawni ich pracę i przełoży się na konkretne benefity dla zatrudniającej ich organizacji. Otwarty kurs obsługi klienta z naszego najnowszego katalogu szkoleń realizujemy w dwóch atrakcyjnych dla Kursantów trybach nauczania – profesjonalne szkolenie z obsługi klienta można przejść u nas zdalnie, wybierając nowoczesny i sprzyjający oszczędnościom czasu warsztat online, lub wybrać klasyczne stacjonarne szkolenie i skorzystać z gościnności naszego centrum szkoleniowego zlokalizowanego w samym sercu Warszawy.
Co zyskasz, wybierając oferowane przez nas szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”?
Przygotowane przez nas otwarte kursy z profesjonalnej obsługi klienta i szkolenia sprzedażowe to nowoczesne programy szkoleniowe, które w atrakcyjny i efektywny sposób prezentują wiedzę niezbędną do skutecznej realizacji zadań związanych z szeroko pojętą obsługą klienta i budową wartościowych relacji biznesowych. Staramy się, by każdy kurs dedykowany pracownikom działu obsługi klienta i każde przygotowane przez naszych ekspertów szkolenie sprzedażowe w jak największym stopniu odwoływało się do zawodowych doświadczeń naszych Kursantów i przygotowywało ich do rozwiązywania realnych problemów, z którymi stykają się w codziennej pracy. W związku z tym oferowane przez nas kursy z obsługi klienta, szkolenia ze sprzedaży, szkolenia z negocjacji, asertywności czy perswazji każdorazowo poprzedzamy diagnozą potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć, a jej wyniki wykorzystujemy do tego, by zoptymalizować program kursu, dostosować do Kursanta metody nauczania, ćwiczenia i analizowane przykłady. Niezależnie od tego, czy bardziej potrzebne jest Ci przeszkolenie z technik zarządzania stresem, technik radzenia sobie z klientem trudnym czy szkolenie z negocjacji, podczas warsztatu „Profesjonalna obsługa klienta” będziesz miał okazję zdobyć najbardziej użyteczne w Twojej sytuacji umiejętności i kompetencje. Szkolenie otwarte „Profesjonalna obsługa klienta” ma charakter intensywnego kursu skoncentrowanego na nauce poprzez działanie. Przejdziesz więc w czasie prezentowanego szkolenia nie teoretyczny i oderwany od Twojej rzeczywistości zawodowej trening, ale praktyczny kurs negocjacji, asertywności, skutecznej komunikacji i sztuki efektywnego działania. Umiejętności kluczowe na stanowisku związanym z obsługą klienta będziesz ponadto trenował pod opieką merytoryczną doskonale wykwalifikowanej kadry trenerskiej, której specjalnością są profesjonalne kursy z obsługi klienta, warsztaty sprzedażowe i szkolenia negocjacyjne.
Otwarte szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” wyposażą Cię w fachową wiedzę o:
- sposobach budowania relacji z klientem w zakresie obsługi jego potrzeb i oczekiwań;
- technikach komunikacyjnych w zakresie obsługi klienta;
- typach osobowości i ich związku z komunikacją interpersonalną w zakresie obsługi klienta;
- zasadach savoir-vivre w obsłudze klienta;
- zarządzaniu stresem i emocjami podczas obsługi klienta;
- technikach radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zakresie obsługi klienta;
- fundamentach negocjacji w zakresie obsługi klienta;
- najważniejszych technikach manipulacji spotykanych podczas obsługi klienta.
Otwarte szkolenia z obsługi klienta pozwolą Ci zdobyć usystematyzowaną wiedzę konieczną do sprawnej i profesjonalnej obsługi klienta oraz wypracowania sposobów prawidłowego reagowania na różne trudne sytuacje spotykane w czasie zadań związanych z obsługą klienta.
Kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” pozwoli Ci nabyć praktyczne umiejętności:
- zarządzania zbyt osobistym odbiorem nieprzyjemnych zachowań ze strony klienta;
- radzenia sobie ze stresem podczas obsługi klienta;
- prowadzenia rozmowy dostosowanej do typu klienta;
- asertywnego radzenia sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta w zakresie negocjacji warunków roszczeń ze strony klientów.
Otwarte szkolenie dla obecnych i przyszłych pracowników działu obsługi klienta oraz ich managerów koncentruje się na treningu konkretnych i najbardziej użytecznych w interakcji z klientami umiejętności z zakresu komunikacji, negocjacji czy asertywności.
Prezentowane szkolenie z obsługi klienta pogłębi i wzmocni Twoje kompetencje związane z:
- obsługą klienta i budowaniem relacji z klientem;
- budowaniem wizerunku profesjonalisty i wizerunku pracodawcy;
- współodpowiedzialnością za sukces firmy;
- współpracą zespołową w zakresie spójnej obsługi klienta.
Kurs „Profesjonalna obsługa klienta” kompleksowo przygotowuje do roli specjalisty ds. relacji z klientem i zapewnia Kursantom wszechstronny rozwój w wielu kluczowych dziedzinach decydujących o sprawności działania w życiu zawodowym i osobistym.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1565 zł netto + 23% VAT
1565 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1798 zł netto + 23% VAT
1798 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1798 zł netto + 23% VAT
1798 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.
Szkolenia stacjonarne:
Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23 % VAT
1898 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23 % VAT
1898 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23 % VAT
1898 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – KURS ONLINE
Wszystkie organizowane przez nas w formule zdalnej kursy profesjonalnej obsługi klienta i szkolenia sprzedażowe nie wymagają kupowania ani instalowania żadnych specjalnych programów. Aby wziąć udział w warsztacie online, wystarczy dostęp do internetu, komputer, tablet czy telefon komórkowy. Kurs online „Profesjonalna obsługa klienta”, szkolenie sprzedażowe oraz zdalny trening z negocjacji to warsztaty organizowane na popularnych i przyjaznych w obsłudze platformach typu Zoom lub Clickmeeting. Warsztaty poświęcone profesjonalnej obsłudze klienta, i szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji dzięki komfortowemu trybowi online może odbyć u nas każdy, bez względu na to, gdzie mieszka, pracuje i jakimi dysponuje umiejętnościami technicznymi. Zdalne szkolenie z obsługi klienta, szkolenie z negocjacji i sprzedaży w wariancie online to wygodny kurs rekomendowany nie tylko osobom zabieganym, dla których podróż do placówki szkoleniowej byłaby dużym obciążeniem, ale również pracownikom firm, które szukają ekonomicznych, ale skutecznych rozwiązań. Otwarte szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” to intensywny warsztat praktyczny skoncentrowany na treningu umiejętności prowadzenia rozmów z klientem, praktyczny kurs negocjacji i fundamentów savoir-vivre, dlatego w programie prezentowanego warsztatu przeważają ćwiczenia i aktywizujące metody pracy. Ponieważ kurs ma charakter zindywidualizowanego treningu umiejętności, pierwszym etapem otwartego szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” jest weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów, a nad dostosowaniem programu kursu do jej wyników i oczekiwań Kursantów czuwają nasi doświadczeni trenerzy, którzy od wielu lat projektują i prowadzą profesjonalne kursy z obsługi klienta i szkolenia negocjacyjne. Zdalne szkolenia z obsługi klienta zaplanowaliśmy jako jednodniowe sesje szkoleniowe. Otwarty kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” składa się z 4 modułów i standardowo trwa 7 godzin zegarowych. Szkolenie z obsługi klienta w wariancie online kończy się wystawieniem certyfikatu potwierdzającego ukończenie wyspecjalizowanego kursu w naszym centrum szkoleniowym, który pozwoli Uczestnikom zajęć udokumentować kwalifikacje i kompetencje zdobyte w czasie warsztatu.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szczegółowy program szkolenia online „Profesjonalna obsługa klienta”
Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta – jak profesjonalnie realizować potrzeby klienta i reagować na trudne sytuacje?
Szkolenia z obsługi klienta oraz szkolenia sprzedażowe organizowane jako warsztaty online rozpoczynamy od diagnozy potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć. Wyniki tej diagnozy decydują o ostatecznej postaci programu danego kursu oraz o doborze treści i metod nauczania, przy których wykorzystaniu zrealizowane będzie konkretne szkolenie sprzedażowe lub kurs obsługi klienta. Zdalne szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” oraz pozostałe przygotowane przez nas kursy o pokrewnej tematyce – szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji koncentrują się na nauce poprzez działanie, a w ich przebiegu respektujemy założenia cyklu Kolba i modelu Activity Based Learning. Każde zdalne szkolenie z negocjacji czy obsługi klienta wzbogacamy w miarę możliwości alternatywnymi zagadnieniami, ćwiczeniami i przykładami, aby organizowany przez nas warsztat dla pracowników obsługi klienta bądź kurs negocjacji jak najpełniej odpowiadał specyfice organizacji, dla której pracują Kursanci. Na życzenie Uczestników zajęć trener prowadzący kurs może w ramach podsumowania warsztatów zarekomendować Kursantom uzupełniające szkolenia negocjacyjne, z technik perswazji i sprzedaży czy komunikacji interpersonalnej. Wszystkie osoby zapisane na zdalne szkolenia z obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” otrzymają od nas dodatkowo komplet materiałów szkoleniowych porządkujących wiedzę na temat różnych aspektów kompetentnej i sprawnej obsługi klienta.
Rozpoczęcie warsztatów. Diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów; omówienie celów, którym będzie służył kurs obsługi klienta; kontrakt.
Moduł I. Profesjonalna obsługa klienta – zasady i standardy
- Znaczenie wewnętrznych relacji w procesie tworzenia i dostarczania jakości dla klienta.
- Cele indywidualne i cele firmy w zakresie obsługi klienta.
- Współpraca i wspólnota celów w zakresie obsługi klienta – jak to się przekłada na postrzeganie firmy przez klienta?
- Przewaga konkurencyjna – reguła SUPER w profesjonalnej obsłudze klienta.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta.
- Dress code i savoir-vivre w obsłudze klienta.
Moduł II. Profesjonalna obsługa klienta – typologie klientów
- Styl działania i styl postrzegania w obsłudze klienta – model DISC.
- Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym z uwzględnieniem jego różnorodności.
- Jak sprawić, aby klient czuł się traktowany indywidualnie?
- Dopasowanie zachowania do klienta z uwagi na jego styl DISC, stanowisko, płeć, wiek itp. – omówienie różnic, analiza przykładów.
Moduł III. Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta
- Aktywne słuchanie i umiejętność docierania do sedna sprawy w zakresie obsługi klienta.
- Parafrazowanie i porządkowanie wypowiedzi w zakresie obsługi klienta.
- Zasada 3xP w zakresie obsługi klienta.
- Posługiwanie się faktami w zakresie obsługi klienta.
- Zakazane zwroty w zakresie obsługi klienta.
- Katalog użytecznych zwrotów w zakresie obsługi klienta.
- Rodzaje argumentacji – jak radzić sobie z demagogicznymi argumentami klientów?
Moduł IV. Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta i budowanie relacji
- Budowanie pozytywnego nastawienia do zastrzeżeń i trudnych sytuacji w zakresie obsługi klienta.
- Rodzaje obiekcji i sposoby reagowania na obiekcje w zakresie obsługi klienta.
- Jak przekazać trudną decyzję/negatywną informację w zakresie obsługi klienta?
- Trudne rozmowy z klientami – jak sobie z nimi radzić?
- Sytuacja z klientem zdenerwowanym.
- Sytuacja z klientem roszczeniowym.
- Sytuacja z klientem aroganckim i krzyczącym.
- Sytuacja z klientem, który „wie lepiej”.
Zakończenie szkolenia. Zdalne szkolenie z obsługi klienta kończy się podsumowaniem najważniejszych treści omawianych w czasie warsztatu, sformułowaniem wniosków oraz opracowaniem przez Kursantów indywidualnych planów działania w zakresie obsługi klienta.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
PROGRAM SZKOLENIA PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – KURS STACJONARNY
Stacjonarne szkolenia z obsługi klienta oraz szkolenia sprzedażowe z naszego najnowszego katalogu szkoleń organizujemy w naszej warszawskiej siedzibie, w centrum miasta. Kursanci wybierający stacjonarny kurs „Profesjonalna obsługa klienta” bądź dowolne stacjonarne szkolenie sprzedażowe mogą liczyć na doskonałe warunki do nauki – zajęcia odbywają się w przyjaznej atmosferze, w dobrze wyposażonych i komfortowo zaaranżowanych salach, a oferowane przez nas otwarte warsztaty dla pracowników działów obsługi, szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji są prowadzone przez doświadczoną, życzliwą i chętną do pomocy kadrę trenerską. Zaprojektowany przez naszych ekspertów kurs z profesjonalnej obsługi klienta, podobnie jak stacjonarne szkolenie z negocjacji i technik sprzedaży, to warsztat skoncentrowany na doskonaleniu praktycznych umiejętności, dlatego w widocznym poniżej programie szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” dominują różnorodne ćwiczenia i aktywizujące metody pracy: dyskusje, scenki symulacyjne, gry, analizy przypadków. W czasie kursu pojawiają się liczne zadania nastawione na interakcje, m.in. trening umiejętności prowadzenia rozmów z trudnymi klientami, kurs negocjacji i technik perswazji, ćwiczenia z asertywności. Ponieważ stacjonarne szkolenia poświęcone zasadom profesjonalnej obsługi klienta to maksymalnie zindywidualizowane programy szkoleniowe, kurs stacjonarny „Profesjonalna obsługa klienta” rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Kursantów, a nad dopasowaniem programu warsztatu do jej rezultatów i preferencji Uczestników zajęć czuwają nasi doświadczeni trenerzy, którzy tworzą i prowadzą od wielu lat szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, kursy sprzedażowe i szkolenia negocjacyjne. Szkolenia z obsługi klienta realizowane w trybie stacjonarnym to jednodniowe warsztaty. Prezentowany kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” trwa około 7 godzin i obejmuje 4 moduły tematyczne. Prezentowane szkolenie z obsługi klienta pozwala uzyskać certyfikat, który pozwoli w przyszłości Kursantom w prosty sposób udokumentować kompetencje i kwalifikacje zdobyte podczas wyspecjalizowanego kursu zorganizowanego przez naszą szkołę.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Ramowy program stacjonarnego szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta”
Kurs: Profesjonalna obsługa klienta – jak profesjonalnie realizować potrzeby klienta i reagować na sytuacje trudne?
Stacjonarne kursy poświęcone standardom profesjonalnej obsługi klienta i stacjonarne szkolenia sprzedażowe standardowo rozpoczynają się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Kursantów, a rezultaty diagnozy przeprowadzonej przez trenera mają decydujący wpływ na ostateczną postać programu danego warsztatu oraz na dobór metod nauczania i przykładów, na których oprze się konkretny kurs obsługi klienta lub szkolenie sprzedażowe. Stacjonarne szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” oraz inne kursy otwarte o pokrewnej tematyce – szkolenia ze sprzedaży i szkolenia z negocjacji skupiają się na treningu poprzez działanie, zgodnie z założeniami cyklu Kolba i modelem ABL (Activity Based Learning). Każde oferowane przez nas otwarte szkolenie z negocjacji czy obsługi klienta staramy się także wzbogacać o alternatywne treści, ćwiczenia i przykłady, aby realizowany przez nas warsztat dla pracowników działu obsługi klienta czy kurs negocjacji jak najbardziej odpowiadał specyfice organizacji, w której zatrudnieni są Uczestnicy zajęć. Na życzenie Kursantów trener może podczas podsumowania warsztatu zarekomendować Kursantom dodatkowe szkolenia negocjacyjne, kursy z technik perswazji, sprzedaży lub komunikacji interpersonalnej. W cenie stacjonarnego szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” zapewniamy Uczestnikom warsztatu obiad oraz poczęstunek serwowany podczas przerwy śniadaniowej. Kursanci otrzymują od nas również pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych.
Rozpoczęcie szkolenia. Weryfikacja potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu; zdefiniowanie celów, którym będzie służył kurs obsługi klienta; kontrakt.
Moduł I. Profesjonalna obsługa klienta – standardy i zasady
- Znaczenie relacji wewnętrznych w procesie tworzenia i dostarczania jakości dla klienta firmy.
- Cele firmy a cele indywidualne w obsłudze klienta.
- Wspólnota celów i współpraca w zakresie obsługi klienta – przełożenie na sposób postrzegania firmy przez jej klienta.
- Reguła SUPER (przewaga konkurencyjna) w profesjonalnej obsłudze klienta.
- Savoir-vivre i dress code w obsłudze klienta.
- Kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji poprzez profesjonalną obsługę klienta.
Moduł II. Profesjonalna obsługa klienta – typologie klientów
- Model DISC – styl działania i postrzegania w kontekście obsługi klienta.
- Współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym (z uwzględnieniem jego różnorodności).
- Postawy wobec klienta – jak sprawić, aby klient czuł się traktowany indywidualnie?
- Dostosowanie zachowania do różnych typów klientów (styl DISC, płeć, wiek, stanowisko itp. – analiza przykładów, omówienie różnic).
Moduł III. Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta
- Umiejętność docierania do sedna sprawy i aktywne słuchanie w obsłudze klienta.
- Porządkowanie wypowiedzi i jej parafrazowanie w procesach obsługi klienta.
- Posługiwanie się faktami w zakresie obsługi klienta.
- Reguła 3xP w praktyce obsługi klienta.
- Zakazane zwroty w kontakcie z klientem.
- Katalog użytecznych zwrotów w procesie obsługi klienta.
- Jak radzić sobie z demagogiczną argumentacją klientów?
Moduł IV. Profesjonalna obsługa klienta – budowanie relacji, typy zachowań klienta
- Kreowanie pozytywnego nastawienia do trudnych sytuacji i zastrzeżeń w obsłudze klienta.
- Obiekcje – rodzaje i skuteczne sposoby reagowania na klienckie obiekcje i zastrzeżenia.
- Negatywna informacja/trudna decyzja – jak ją przekazać klientowi?
- Jak sobie radzić w trudnych rozmowach z klientami?
- Sytuacja z klientem roszczeniowym.
- Sytuacja z klientem zdenerwowanym.
- Sytuacja z klientem, który „wie lepiej”.
- Sytuacja z klientem aroganckim i krzyczącym.
Zakończenie kursu. Szkolenie z obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta” kończy się podsumowaniem kluczowych zagadnień analizowanych w toku kursu i opracowaniem przez Kursantów osobistych planów działania dotyczących profesjonalnej obsługi klienta.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
Szkolenia uzupełniające
Szkolenia profesjonalne spotkania służbowe – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
„Przydatne treści na szkoleniu to zakazane wyrażenia/zdania + asertywność + kolory osobowości. Zajęcia był przeprowadzone zróżnicowanie, więc nie ma nudy, monotonii, fajne dyskusje. „
„Już wiem za co podziękuję moim klientom. Będę potrafił rozróżnić klienta roszczeniowego od klienta, który miał prawo mieć zastrzeżenia. W miły i kompetentny sposób dowiedziałem się, jak unikać trudnych sytuacji ze strony klientów. Wszystko było na najwyższym poziomie. Super metoda. Rodzaje osobowości, model DISC, wykorzystanie gier oraz scenek z udziałem kamery. Praca w grupie, dostosowanie rozmowy do typy osobowości. Zasada 3xp. Rozmowa z klientem- przekazywanie jasnych informacji, merytorycznych sygnałów. Rozwiązywanie konfliktów z trudnym klientem. Szkolenie bardzo ciekawe, zdecydowanie “inne”, w bardzo przystępnej formie. Kluczowe było praktyczne odgrywanie scenek. Scenki. Schematy zachowań, asertywność, rozwiązywanie problemów, nieporozumień, kolory osobowości.”
„Materiały, prezentacja, mowa ciała, indywidulna rozmowa z uczestnikami. Duże zaangażowanie, elastyczność trenera. Wszystko na plus.”
„Merytorycznie, dużo wiedzy + praktyka, można dużo wynieść ze szkolenia.”
„Najbardziej przydatne dla mnie były techniki do wykorzystania w rozmowach z klientem. Ciekawy był dla mnie język korzyści.”
„Trener spowodował, że wszyscy słuchali z zaciekawieniem. Ponadto był bardzo przygotowany i angażował grupę. Materiały były świetne.”
„Ciekawe były typy osobowości klienta, dopasowanie technik do odpowiedniego klienta.”
„Cenne treści: język korzyści, indywidualne podejście do klienta, rozmowa jako proces. Bardzo ciekawa i przydatna wiedza!”
„Bardzo cenne były ćwiczenia praktyczne.”
„Bardzo dobry prowadzący, interesujący temat szkolenia.”
Przydatne treści szkolenia: „Warsztaty, kontakt trenera z grupą, zaangażowanie, sposób przekazania wiedzy i wiedza trenera :)”
„Szkolenie ciekawe i nastawione na praktykę. Najbardziej ciekawe były typy osobowości i przykłady radzenia sobie z każdym typem klienta.”
„Najbardziej ciekawe było rozpoznawanie typu osobowości i radzenie sobie z nimi.”
„Ciekawie prowadzone szkolenie, ćwiczenia w grupach na plus.”
Przydatne treści szkolenia: „Cechy osobowości, umiejętności asertywnej reakcji na dane sytuacje, umiejętność rozmowy z klientem.”
„Uważam, że szkolenie pomoże mi w dalszej współpracy z klientem.”
„Trener posiada dużą wiedzę na temat o którym mówi, prowadzi dialogi z grupą, dociera do każdego uczestnika.”
„Przedstawienie w jaki sposób rozmawiać z klientem w zależności od jego charakteru. Przydatna będzie w życiu codziennym umiejętność bycia asertywnym.”
„Całe szkolenie uważam za przydane, dlatego, że dzięki szkoleniu będę inaczej patrzyła na sprzedawcę jako klient.”
” Uważam, że istotne dla swojego stanowiska pracy były kwestie używania/doboru słów, które pozwolą na rozwiązanie problemu klienta.”
Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:
Klienci
Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta prowadziliśmy dla pracowników takich firm jak: HTS Baxter Spółka z o.o., Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje, Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Główny Inspektorat Transportu Drogowego, PIK Instruments, Iron Mountain Polska Sp. z o.o.; PolyOne Poland Manufacturing Sp. z o.o.; Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego PPD Sp. z o.o.; Muzem Histrorii Żydów Polskich POLIN;Warsaw Concierge Group Sp. z o.o.,PROFBUD itp.; Kaeser Kompressoren Sp. z o.o.; Biuro Informacji Kredytowej S.A., PZU Pomoc S.A., Agencja Reklamowa RADNA Sp. z o.o., Agito Sp. z o.o., MANE Polska Sp. z o.o., ASG Poland S.A., Eventim Sp. z o.o., Sell Point Sp. z o.o., AXA PARTNERS SA ODDZIAŁ W POLSCE, Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o., Biuro informacji gospodarczej, ABRI Pośrednictwo Ubezpieczeniowe, ITM Polska sp. z o.o., Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o., Stellantis Financial Services Polska Sp. z o.o., EMG Poland Sp. z o.o., GROT Sp. z o.o., Texen Poland Sp., CEVA Logistics, GPEC System Sp. z o.o., Orzeszku.pl Sp. z o.o., AXA ASSISTANCE CZ, Krajowy Integrator Płatności S.A., Skanska Residential Development Poland Sp. z o. o., Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., DRABEST Sp. z o.o., Stellantis Financial Services Polska Sp. z o.o., SAMAL Sp. z o.o.
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
Poprzedni
Następny
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas