Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ KOLASIŃSKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Szkolenie stacjonarne: Profesjonalna sekretarka/ asystentka

Profesjonalna Asystentka/Sekretarka jest dobrze zorganizowana, dyskretna i lojalna. Zarządza biurem, radzi sobie ze stresem, działa systematycznie i pod presją czasu. Posiada wysoką kulturę osobistą, wykazuje się umiejętnościami komunikacyjnymi oraz asertywną postawą i profesjonalną autoprezentacją. Sprawnie zarządza kalendarzem zarówno swoim, jak i swojego przełożonego.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Znaczeniu tego stanowiska/tej roli dla organizacji, bezpośredniego przełożonego i klientów firmy/instytucji.
  • Zasadach dress- code na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Zasadach savoir-vivre na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Modelu DISC – stylów działania i postrzegania.
  • Zasadach komunikacji asertywnej i dyplomatycznej.
  • Kluczowych technikach zarządzania zadaniami w czasie.
  • Kluczowych technikach zarządzania stresem i napięciem na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Budowania wizerunku profesjonalistki.
  • Budowanie wizerunku pracodawcy.
  • Komunikacji z przełożonym oraz klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
  • Zarządzania zadaniami w czasie.
  • Umiejętności piorytetyzacji zadań.
  • Profesjonalnego zarządzania trudnymi sytuacjami na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Profesjonalną obsługą klienta.
  • Budowaniem profesjonalnego wizerunku.
  • Efektywną komunikacją pisemną i interpersonalną.
  • Kluczowych zasad zarządzania zadaniami w czasie.
  • Zorientowaniem na cele stanowiskowe.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek.
  • Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

16.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
08.04.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT
14.06.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Program Szkolenia

Profesjonalna sekretarka/asystentka– budowanie wizerunku, strategie komunikacji z przełożonym i klientami oraz efektywność zawodowa

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkoleniowych.

09:30 – 11: 00 Moduł I Profesjonalna sekretarka/asystentka – rola i znaczenie stanowiska dla sukcesu organizacji/przełożonego.

  • Kluczowe kompetencje i umiejętności.
  • Oczekiwania ze strony pracodawcy a osobista ścieżka kariery.

Moduł II Obsługa klienta a wizerunek profesjonalistki – elementy savoir-vivre i dress codu

  • Zasady dress code (dobre i złe przykłady) czyli jak kreować wizerunek profesjonalistki (ubiór, higiena osobista, makijaż, dodatki).
  • Zasady savoir – vivre w praktyce czyli co wypada a co nie wypada na stanowisku sekretarki i asystentki.
  • Przyjmowanie klientów w biurze firmy .
  • Rozmowy telefoniczne – telefoniczny savoir–vivre.
  • Netykieta – zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej i zachowania w sieci.

11:00-11:10 Przerwa

11:11 – 13:00 Moduł III Profesjonalna sekretarka/asystentka – współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym

  • Model DISC – style działania i style postrzegania w obsłudze klienta.
  • Profesjonalna obsługa biura – mowa ciała, gesty i mimika.
  • Zasady asertywnej komunikacji z przełożonym, z podwładnym, ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:00  Moduł IV  Zarządzanie zadaniami na stanowisku sekretarki/asystencki – zasady piorytetyzacji zadań

  • Zakres obowiązków i zadania dodatkowe.
  • Delegowanie zadań – przyjmowanie i realizowanie zadań.
  • Zarządzanie zadaniami w czasie – przegląd kluczowych technik.
  • Matryca Eisenhowera w praktyce.
  • Piorytetyzowanie zadań a multitasking/przełączanie między zadaniami.
  • Zasada 5S w praktyce – archiwizacja, segregacja i porządek w dokumentacji.
  • Planowanie kalendarza pracy własnej i przełożonego.

Moduł V Trudne sytuacje na stanowisku sekretarki/asystentki – dobre praktyki.

  • Najczęściej stosowane techniki manipulacji – sugerowane techniki neutralizacji.
  • Zarządzanie stresem i napięciem w pracy – sugestia wybranych technik.

15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia oraz przygotowanie planu działania.

Zapraszamy do lektury wpisu na blogu: Profesjonalny wizerunek asystentki

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w siedzibie Human Skills w samym centrum Warszawy, w kamienicy przy ul. Widok 18/2. Jeżeli któraś z edycji szkolenia otwartego stacjonarnego odbędzie się w innej lokalizacji w Warszawie, otrzymasz od nas odpowiednio wcześniej taką informację.
  • Godziny szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w godzinach 9:00-16:00. Zapraszamy Cię już około godziny 8:45, abyś mógł się spokojnie rozgościć w sali szkoleniowej.
  • Catering: będzie czekał na Ciebie poczęstunek. W trakcie zajęć obędą się przerwy kawowe oraz jedna dłuższa obiadowa. Zadbamy o dobre i zdrowe przekąski, napoje oraz menu obiadowe.
  • Dojazd: jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że centrum miasta obejmuje strefa płatnego parkowania.
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe, pakiet konferencyjny (teczkę, długopis, kartki do notatek).
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia otwartego.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej stacjonarnejotrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online orazstacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego stacjonarnego masz możliwośćkonsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Dużo praktycznej wiedzy. Najbardziej podobały mi się tematy: savoir-vivre, prioretytezowanie zadań i kompetencje sekretarki. Polecam, szkolenie profesjonalnie przygotowuje do stanowiska.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu profesjonalnej sekretarki i asystentki w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: LS Airport Services S.A., GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. (za pośrednictwem firmy Edubroker), Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Gemius Polska Sp. z o.o.

Jak zapisać się na szkolenie ?

Wybierz interesujące Cię szkolenie z naszej oferty.

Wyślij krótki formularz zgłoszeniowy, pamiętając o uzupełnieniu wszystkich danych.

W mailu zwrotnym, prześlemy do Ciebie dalsze informacje organizacyjne.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie - Szkolenie stacjonarne: Profesjonalna sekretarka/ asystentka

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

X