PROFESJONALNA ASYSTENTKA/ SEKRETARKA

Profesjonalna Asystentka/Sekretarka jest dobrze zorganizowana, dyskretna i lojalna. Zarządza biurem, radzi sobie ze stresem, działa systematycznie i pod presją czasu. Posiada wysoką kulturę osobistą, wykazuje się umiejętnościami komunikacyjnymi oraz asertywną postawą i profesjonalną autoprezentacją. Sprawnie zarządza kalendarzem zarówno swoim, jak i swojego przełożonego.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

Cena i Terminy

27.11.2020
9:30-16:30
CENA PROMOCYJNA
740 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
590 zł netto + 23 % VAT

CENA ZAWIERA:

  • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA SZKOLENIA:

  • Cena netto (plus 23% VAT)
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

UZYSKAJ DOFINANSOWANIE:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Znaczeniu tego stanowiska/tej roli dla organizacji, bezpośredniego przełożonego i klientów firmy/instytucji.
  • Zasadach dress- code na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Zasadach savoir-vivre na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Modelu DISC – stylów działania i postrzegania.
  • Zasadach komunikacji asertywnej i dyplomatycznej.
  • Kluczowych technikach zarządzania zadaniami w czasie.
  • Kluczowych technikach zarządzania stresem i napięciem na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Budowania wizerunku profesjonalistki.
  • Budowanie wizerunku pracodawcy.
  • Komunikacji z przełożonym oraz klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
  • Zarządzania zadaniami w czasie.
  • Umiejętności piorytetyzacji zadań.
  • Profesjonalnego zarządzania trudnymi sytuacjami na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Profesjonalną obsługą klienta.
  • Budowaniem profesjonalnego wizerunku.
  • Efektywną komunikacją pisemną i interpersonalną.
  • Kluczowych zasad zarządzania zadaniami w czasie.
  • Zorientowaniem na cele stanowiskowe.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek.
  • Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program Szkolenia

Profesjonalna sekretarka/asystentka– budowanie wizerunku, strategie komunikacji z przełożonym i klientami oraz efektywność zawodowa

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkoleniowych.

10:00 – 11: 00 Moduł I Profesjonalna sekretarka/asystentka – rola i znaczenie stanowiska dla sukcesu organizacji/przełożonego.

  • Kluczowe kompetencje i umiejętności.
  • Oczekiwania ze strony pracodawcy a osobista ścieżka kariery.

Moduł II Obsługa klienta a wizerunek profesjonalistki – elementy savoir-vivre i dress codu

  • Zasady dress code (dobre i złe przykłady) czyli jak kreować wizerunek profesjonalistki (ubiór, higiena osobista, makijaż, dodatki).
  • Zasady savoir – vivre w praktyce czyli co wypada a co nie wypada na stanowisku sekretarki i asystentki.
  • Przyjmowanie klientów w biurze firmy .
  • Rozmowy telefoniczne – telefoniczny savoir–vivre.
  • Netykieta – zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej i zachowania w sieci.

11:00-11:10 Przerwa

11:11 – 13:00 Moduł III Profesjonalna sekretarka/asystentka – współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym

  • Model DISC – style działania i style postrzegania w obsłudze klienta.
  • Profesjonalna obsługa biura – mowa ciała, gesty i mimika.
  • Zasady asertywnej komunikacji z przełożonym, z podwładnym, ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:00  Moduł IV  Zarządzanie zadaniami na stanowisku sekretarki/asystencki – zasady piorytetyzacji zadań

  • Zakres obowiązków i zadania dodatkowe.
  • Delegowanie zadań – przyjmowanie i realizowanie zadań.
  • Zarządzanie zadaniami w czasie – przegląd kluczowych technik.
  • Matryca Eisenhowera w praktyce.
  • Piorytetyzowanie zadań a multitasking/przełączanie między zadaniami.
  • Zasada 5S w praktyce – archiwizacja, segregacja i porządek w dokumentacji.
  • Planowanie kalendarza pracy własnej i przełożonego.

Moduł V Trudne sytuacje na stanowisku sekretarki/asystentki – dobre praktyki.

  • Najczęściej stosowane techniki manipulacji – sugerowane techniki neutralizacji.
  • Zarządzanie stresem i napięciem w pracy – sugestia wybranych technik.

16:00 – 16:30 Podsumowanie szkolenia oraz przygotowanie planu działania.

Zapraszamy do lektury wpisu na blogu: Profesjonalny wizerunek asystentki

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu profesjonalnej sekretarki i asystentki w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: LS Airport Services S.A., GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. (za pośrednictwem firmy Edubroker), Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Gemius Polska Sp. z o.o.

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

PROFESJONALNA ASYSTENTKA/ SEKRETARKA