Storytelling

Każdy z nas opowiada historie – relacjonując codzienne wydarzenia czy przedstawiając anegdoty trafnie obrazujące dany temat. Storytelling to świadome wykorzystywanie opowieści w budowaniu relacji biznesowych. Dlaczego? Storytelling wymaga historii: scenariusza, bohaterów, zmian akcji, a przede wszystkim …emocji. To w nich jest właśnie wartość dodana, która skupia uwagę. Opowieści „z życia wzięte” dają również poczucie zrozumienia, zbliżenia się do naszego rozmówcy, a tym samym wzbudzenia sympatii.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

 

Cena i Terminy

8.12.2020
9:30-16:30
CENA PROMOCYJNA
790 zł netto
Cena Regularna
990 zł netto

CENA ZAWIERA:

  • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

DOFINANSOWANIE SZKOLENIA:

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w Szkoleniu Asertywność w biznesie:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Sposobach znajdywania dobrej, wiarygodnej historii, opartej na własnych doświadczeniach.
  • Technikach budowania ustrukturyzowanej, interesującej i spójnej opowieści, odpowiadającej konkretnym potrzebom.
  • Zasadach, które towarzyszą każdemu procesowi powstawania dobrej opowieści, także tej budowanej „na szybko”, nieoczekiwanie.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Ożywiania historii – tak, aby poruszała.
  • Tworzenia odpowiednio do sytuacji, słuchaczy czy potrzeby.
  • Podążania za reakcjami odbiorcy – tak, aby świadomie moderować wpływ opowieści.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Rozumieniem siebie samych.
  • Budowaniem, na bazie swoich emocji, dokładnie tego, co w danej sytuacji jest potrzebne.
  • Określaniem swojej misji czy powołania, które pozwalają na ułożenie szczerych historii, budujących relacji.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Ci, którzy na co dzień przekonują innych i chcą robić to kreatywnie: Dyrektorzy Kreatywni, Pracownicy Działów Marketingu i PR, Wykładowcy, Szkoleniowcy, Trenerzy, Menedżerowie.
  • Ci, którzy codziennie przemawiają do innych, sprzedając, zarządzając, negocjując, przewodząc.
  • Ci, którzy są na drodze do stania się profesjonalnymi mówcami.
  • Ci, których temat ciekawi na tyle, by chcieć sprawdzić jaka jest prawda o storytellingu.

Program Szkolenia

Storytelling jako metoda budowania relacji biznesowych poprzez interesujące opowieści.

09:30 – 10:00 Wprowadzenie, ustanowienie celów i potrzeb Uczestników w odniesieniu do tematu szkolenia z zakresu Storytellingu.

10:00 – 11:00 Moduł I – Storytelling. Czy wiesz jak opowiadasz? 

  • Cechy dobrego opowiadacza.
  • Wychwytywanie własnych potencjałów.
  • Odkrywanie zasobów do opowiadania historii wartej wysłuchania.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II – Storytelling. Czy wiesz kto Ciebie słucha i dlaczego? 

  • Sposoby poznawania swoich odbiorców.
  • Nauka posługiwania się językiem zrozumiałym dla wszystkich.
  • Zastosowanie modalności – tworzenie obrazu 3D.

13:00 – 13:40 Przerwa na lunch

13:40 – 15:10 Moduł III – Storytelling. Opowiedz mi.

    • Ćwiczenie opowiadania.
    • Storytellingowa Checklista – jak jej używać do planowania opowieści
    • Metody opanowywania stresu oraz innych czynników zakłócających wypowiedź.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:45 Moduł IV – Storytelling. Wielki Finał!

  • Dokładnie pamiętam, jak…czyli storytelling w akcji i wystąpienia końcowe.
  • Podsumowanie zdobytej wiedzy – pytania i odpowiedzi.
  • Końcowe uwagi – czy storytelling ma jakiekolwiek ograniczenia? Dyskusja.

15:45 – 16:30  Podsumowanie, sporządzenie planu działania i wdrożenia pozyskanej wiedzy. Omówienie na forum. Ewaluacja i rozdanie dyplomów.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Powyższe szkolenie firma Human Skills miała przyjemność przeprowadzić dla pracowników firm m.in: Accenture, Altavia, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Storytelling