Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE ZAKUPOWE I KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Szkolenie stacjonarne: Storytelling w biznesie

Każdy z nas opowiada historie – relacjonując codzienne wydarzenia czy przedstawiając anegdoty trafnie obrazujące dany temat. Storytelling to świadome wykorzystywanie opowieści w budowaniu relacji biznesowych. Dlaczego? Storytelling wymaga historii: scenariusza, bohaterów, zmian akcji, a przede wszystkim …emocji. To w nich jest właśnie wartość dodana, która skupia uwagę. Opowieści „z życia wzięte” dają również poczucie zrozumienia, zbliżenia się do naszego rozmówcy, a tym samym wzbudzenia sympatii.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online: Storytelling w biznesie

 

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Sposobach znajdywania dobrej, wiarygodnej historii, opartej na własnych doświadczeniach.
  • Technikach budowania ustrukturyzowanej, interesującej i spójnej opowieści, odpowiadającej konkretnym potrzebom.
  • Zasadach, które towarzyszą każdemu procesowi powstawania dobrej opowieści, także tej budowanej „na szybko”, nieoczekiwanie.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Ożywiania historii – tak, aby poruszała.
  • Tworzenia odpowiednio do sytuacji, słuchaczy czy potrzeby.
  • Podążania za reakcjami odbiorcy – tak, aby świadomie moderować wpływ opowieści.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Rozumieniem siebie samych.
  • Budowaniem, na bazie swoich emocji, dokładnie tego, co w danej sytuacji jest potrzebne.
  • Określaniem swojej misji czy powołania, które pozwalają na ułożenie szczerych historii, budujących relacji.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Ci, którzy na co dzień przekonują innych i chcą robić to kreatywnie: Dyrektorzy Kreatywni, Pracownicy Działów Marketingu i PR, Wykładowcy, Szkoleniowcy, Trenerzy, Menedżerowie.
  • Ci, którzy codziennie przemawiają do innych, sprzedając, zarządzając, negocjując, przewodząc.
  • Ci, którzy są na drodze do stania się profesjonalnymi mówcami.
  • Ci, których temat ciekawi na tyle, by chcieć sprawdzić jaka jest prawda o storytellingu.

Cena i Terminy

15.04.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT
11.06.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

 

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Program Szkolenia

Storytelling jako metoda budowania relacji biznesowych poprzez interesujące opowieści.

09:00 – 09:30 Wprowadzenie, ustanowienie celów i potrzeb Uczestników w odniesieniu do tematu szkolenia z zakresu Storytellingu.

09:30 – 11:00 Moduł I – Storytelling. Czy wiesz jak opowiadasz? 

  • Cechy dobrego opowiadacza.
  • Wychwytywanie własnych potencjałów.
  • Odkrywanie zasobów do opowiadania historii wartej wysłuchania.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II – Storytelling. Czy wiesz kto Ciebie słucha i dlaczego? 

  • Sposoby poznawania swoich odbiorców.
  • Nauka posługiwania się językiem zrozumiałym dla wszystkich.
  • Zastosowanie modalności – tworzenie obrazu 3D.

13:00 – 13:40 Przerwa na lunch

13:40 – 15:10 Moduł III – Storytelling. Opowiedz mi.

    • Ćwiczenie opowiadania.
    • Storytellingowa Checklista – jak jej używać do planowania opowieści
    • Metody opanowywania stresu oraz innych czynników zakłócających wypowiedź.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:45 Moduł IV – Storytelling. Wielki Finał!

  • Dokładnie pamiętam, jak…czyli storytelling w akcji i wystąpienia końcowe.
  • Podsumowanie zdobytej wiedzy – pytania i odpowiedzi.
  • Końcowe uwagi – czy storytelling ma jakiekolwiek ograniczenia? Dyskusja.

15:45 – 16:00  Podsumowanie, sporządzenie planu działania i wdrożenia pozyskanej wiedzy. Omówienie na forum. Ewaluacja i rozdanie dyplomów.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w siedzibie Human Skills w samym centrum Warszawy, w kamienicy przy ul. Widok 18/2. Jeżeli któraś z edycji szkolenia otwartego stacjonarnego odbędzie się w innej lokalizacji w Warszawie, otrzymasz od nas odpowiednio wcześniej taką informację.
  • Godziny szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w godzinach 9:00-16:00. Zapraszamy Cię już około godziny 8:45, abyś mógł się spokojnie rozgościć w sali szkoleniowej.
  • Catering: będzie czekał na Ciebie poczęstunek. W trakcie zajęć obędą się przerwy kawowe oraz jedna dłuższa obiadowa. Zadbamy o dobre i zdrowe przekąski, napoje oraz menu obiadowe.
  • Dojazd: jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że centrum miasta obejmuje strefa płatnego parkowania.
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe, pakiet konferencyjny (teczkę, długopis, kartki do notatek).
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia otwartego.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej stacjonarnejotrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online orazstacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego stacjonarnego masz możliwośćkonsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Świetne szkolenie – zarówno dla początkujących w temacie, jak i dla bardziej zaawansowanych”
“Interesting training – how to tell the audience a compelling story”. (Interesujące szkolenie – jak opowiedzieć widowni przekonującą historię)

Klienci

Powyższe szkolenie firma Human Skills miała przyjemność przeprowadzić dla pracowników firm m.in: Accenture, Altavia, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jak zapisać się na szkolenie ?

Wybierz interesujące Cię szkolenie z naszej oferty.

Wyślij krótki formularz zgłoszeniowy, pamiętając o uzupełnieniu wszystkich danych.

W mailu zwrotnym, prześlemy do Ciebie dalsze informacje organizacyjne.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie - Szkolenie stacjonarne: Storytelling w biznesie

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

X