Profesjonalna Sekretarka/Asystentka I Profesjonalny Sekretarz/Asystent dwudniowe – Szkolenie Otwarte: Stacjonarne Oraz Online
Stanowisko asystentki/sekretarki oraz asystenta/sekretarza to kluczowa rola w każdej firmie. Osoba, która zarządza biurem, ma ogromny wpływ na dobrą organizację pracy całego zespołu współpracowników i kierującego firmą szefa. Na stanowisku asystentki/sekretarki i asystenta/sekretarza nieodzowna jest umiejętność radzenia sobie ze stresem, działania pod presją czasu, systematyczność, wysoka kultura i efektywność osobista. Szkolenia otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to kompleksowe kursy skoncentrowane na doskonaleniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego zarządzania biurem i reprezentowania firmy oraz sprawnego organizowania pracy szefa i własnej. To nowoczesne programy rozwojowe, które zapewniają progres w takich obszarach jak zarządzanie czasem, organizacja pracy biura, planowanie i prioretyzowanie zadań, skuteczna komunikacja, asertywność, efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” przygotowane przez naszych ekspertów trenuje dodatkowo umiejętności związane z autoprezentacją, kreowaniem własnego wizerunku i wprowadza Kursantów w tajniki reguł biznesowego savoir-vivre.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Przygotowany przez nas kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to dwudniowy intensywny warsztat adresowany do osób, które pracują na stanowisku sekretarskim lub asystenckim bądź zamierzają o ubiegać się o tego typu pracę i potrzebują wsparcia w takich dziedzinach jak profesjonalna obsługa interesantów biura, zarządzanie pracą biura i związana z nimi osobista efektywność. Szkolenia otwarte z powyższej tematyki zapewniają dostęp do rzetelnej i praktycznej wiedzy, a także uczą, jak z tej fachowej wiedzy zrobić użytek w czasie realizacji codziennych zadań zawodowych. Otwarte szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jednocześnie maksymalnie spersonalizowany kurs – efektywność osobista, umiejętności związane z organizacją pracy, komunikacją interpersonalną, autoprezentacją i zarządzaniem zadaniami trenujemy w czasie warsztatu, wykorzystując dostosowane do potrzeb szkoleniowych Kursantów przykłady, case studies i ćwiczenia. Naszym celem jest to, by każdy Kursant miał okazję zdobyć dokładnie te umiejętności, od których zależą profesjonalizm na stanowisku asystenckim, zawodowa skuteczność i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek/sekretarek i asystentów/sekretarzy optymalizujemy również, w taki sposób, by ich program uwzględniał specyfikę organizacji, w której pracują osoby podejmujące szkolenie w Human Skills.
Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jeden z kilku zaprojektowanych przez współpracujących z nami specjalistów warsztatów praktycznych, których tematem jest ogólnie pojęta biegłość zawodowa i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek i asystentów, sekretarek i sekretarzy oraz kierowników biur szczególnie polecamy wszystkim, którzy pragną łatwiej osiągać cele zawodowe, wyróżniać się jakością i profesjonalizmem swojej pracy, a także firmom i instytucjom zainteresowanym pomnażaniem potencjału swoich pracowników – najważniejszego czynnika sukcesu nowocześnie zarządzanych organizacji. Zapraszamy!
Profesjonalna Sekretarka/Asystentka I Profesjonalny Sekretarz/Asystent dwudniowe – Szkolenie Otwarte: Stacjonarne Oraz Online
Stanowisko asystentki/sekretarki oraz asystenta/sekretarza to kluczowa rola w każdej firmie. Osoba, która zarządza biurem, ma ogromny wpływ na dobrą organizację pracy całego zespołu współpracowników i kierującego firmą szefa. Na stanowisku asystentki/sekretarki i asystenta/sekretarza nieodzowna jest umiejętność radzenia sobie ze stresem, działania pod presją czasu, systematyczność, wysoka kultura i efektywność osobista. Szkolenia otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to kompleksowe kursy skoncentrowane na doskonaleniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego zarządzania biurem i reprezentowania firmy oraz sprawnego organizowania pracy szefa i własnej. To nowoczesne programy rozwojowe, które zapewniają progres w takich obszarach jak zarządzanie czasem, organizacja pracy biura, planowanie i prioretyzowanie zadań, skuteczna komunikacja, asertywność, efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” przygotowane przez naszych ekspertów trenuje dodatkowo umiejętności związane z autoprezentacją, kreowaniem własnego wizerunku i wprowadza Kursantów w tajniki reguł biznesowego savoir-vivre.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Przygotowany przez nas kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to dwudniowy intensywny warsztat adresowany do osób, które pracują na stanowisku sekretarskim lub asystenckim bądź zamierzają o ubiegać się o tego typu pracę i potrzebują wsparcia w takich dziedzinach jak profesjonalna obsługa interesantów biura, zarządzanie pracą biura i związana z nimi osobista efektywność. Szkolenia otwarte z powyższej tematyki zapewniają dostęp do rzetelnej i praktycznej wiedzy, a także uczą, jak z tej fachowej wiedzy zrobić użytek w czasie realizacji codziennych zadań zawodowych. Otwarte szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jednocześnie maksymalnie spersonalizowany kurs – efektywność osobista, umiejętności związane z organizacją pracy, komunikacją interpersonalną, autoprezentacją i zarządzaniem zadaniami trenujemy w czasie warsztatu, wykorzystując dostosowane do potrzeb szkoleniowych Kursantów przykłady, case studies i ćwiczenia. Naszym celem jest to, by każdy Kursant miał okazję zdobyć dokładnie te umiejętności, od których zależą profesjonalizm na stanowisku asystenckim, zawodowa skuteczność i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek/sekretarek i asystentów/sekretarzy optymalizujemy również, w taki sposób, by ich program uwzględniał specyfikę organizacji, w której pracują osoby podejmujące szkolenie w Human Skills.
Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jeden z kilku zaprojektowanych przez współpracujących z nami specjalistów warsztatów praktycznych, których tematem jest ogólnie pojęta biegłość zawodowa i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek i asystentów, sekretarek i sekretarzy oraz kierowników biur szczególnie polecamy wszystkim, którzy pragną łatwiej osiągać cele zawodowe, wyróżniać się jakością i profesjonalizmem swojej pracy, a także firmom i instytucjom zainteresowanym pomnażaniem potencjału swoich pracowników – najważniejszego czynnika sukcesu nowocześnie zarządzanych organizacji. Zapraszamy!
Menu
Cele i Korzyści
Otwarte szkolenia dla asystentek/asystentóworaz sekretarek/sekretarzy i osób ubiegających się o tego typu posady mają na celu doskonalenie kluczowych na stanowisku sekretarskim kompetencji i umiejętności. W czasie warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” będziemy koncentrować się przede wszystkim na takich obszarach jak komunikacja, zarządzanie czasem i zadaniami oraz efektywność osobista. Szkolenia zmierzają również do tego, by przygotować Kursantów do reprezentowania organizacji na zewnątrz i właściwego komunikowania jej misji, wartości i celów. Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwala ponadto Kursantom nabyć szereg wartościowych umiejętności, dzięki którym będą oni mogli lepiej radzić sobie ze stresem, presją czasu, niespodziewanymi i trudnymi sytuacjami, jakie zdarzają się w każdym biurze. Eksperci odpowiedzialni za program prezentowanego kursu zadbali również o to, by osoby zapisane na kurs dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy miały okazję zdobywać umiejętności konieczne do sprawnej pracy w nowocześnie zorganizowanym biurze, którego funkcjonowanie opiera się na wykorzystaniu nowych narzędzi pracy biurowej oraz nowoczesnych technologii. Od biegłości w obsłudze dedykowanych biurom urządzeń, programów czy aplikacji zależy bowiem w dużym stopniu profesjonalizm asystentów i sekretarzy, ich skuteczność, niezawodność, zawodowa i osobista efektywność. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” z naszego najnowszego katalogu szkoleń nastawione jest na prezentowanie aktualnej wiedzy i kompleksowo przygotowuje do pracy we współczesnych realiach biznesowych oraz podejmowania wyzwań typowych dla nowocześnie zarządzanych organizacji. Prezentowane szkolenie dla asystentek/asystentów oraz sekretarek/sekretarzy to jednocześnie nastawiony na praktyczne kształcenie kurs. Efektywność osobista i zawodowa na stanowisku asystenckim wymaga praktycznego szkolenia i opanowania konkretnych zdolności, dlatego organizowany przez nas kurs nastawiony jest na trening poprzez działanie i doświadczanie. W czasie warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” będziemy rozwijać i doskonalić wiele przydatnych w pracy sekretarskiej umiejętności z takich dziedzin jak: organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza szefa i kalendarza pracy własnej, zarządzanie biurem, czasem i zadaniami, techniki radzenia sobie ze stresem itp. Dzięki pełnej indywidualizacji programu szkolenia otwartego „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” nasz warsztat pozwala ponadto Kursantom trenować dokładnie te umiejętności, które są im danym momencie najbardziej potrzebne i przydatne – przed warsztatem poprzez wnikliwą diagnozę potrzeb grupy szkoleniowej precyzyjnie ustalimy, czy korekty wymagają zdolności komunikacyjne, umiejętności autoprezentacji czy może efektywność osobista. Szkolenie dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy to wysokiej jakości projekt szkoleniowy opracowany przez doświadczonych ekspertów o imponującym dorobku i kwalifikacjach, których specjalnościami są komunikacja społeczna, kreowanie wizerunku, zarządzanie czasem i efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwala ponadto Kursantom zdobyć certyfikat, który udokumentuje zdobyte podczas kursu profesjonalne umiejętności i kwalifikacje.
Co zyskasz, wybierając szkolenie „Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz” w Human Skills?
Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to najwyższej jakości program szkoleniowy, którego tematem jest rozwój wyspecjalizowanych umiejętności zawodowych oraz efektywność osobista. Szkolenia przygotowane przez naszych ekspertów stale monitorujemy pod kątem ich aktualności i skuteczności oraz udoskonalamy, dzięki czemu możesz mieć pewność, że pozyskasz w toku kursu sprawdzoną i fachową wiedzę, a oferowany przez nas trening przyniesie oczekiwane przez Ciebie rezultaty. Nad Twoim rozwojem będzie czuwać doświadczona i dobrze do swoich zadań przygotowana kadra, która od lat prowadzi profesjonalne kursy, których tematem jest sztuka skutecznego działania i efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” decydujesz się na spersonalizowany kurs – nasi trenerzy zadbają o to, abyś zdobył dokładnie te umiejętności i kompetencje, od których zależy Twoja biegłość zawodowa i efektywność osobista. Szkolenie w naszej szkole możesz ponadto przejść na wybranych przez siebie zasadach i w najlepszych dla Ciebie okolicznościach: jako wygodne zdalne szkolenie, które nie wymaga podróżowania do firmy szkoleniowej lub nastawiony na bezpośrednią interakcję z ekspertem stacjonarny kurs. Efektywność osobista, profesjonalizm i fachowość to fundamenty, na których można zbudować prawdziwą karierę, dlatego zadbamy o Twój rozwój w najlepszy możliwy sposób, dostarczając Ci okazji do wytrenowania umiejętności, które ułatwią Ci realizację powierzonych Ci zadań i zadbamy o to, by program szkolenia uwzględniał Twoje preferencje i potrzeby oraz charakter miejsca, w którym pracujesz. Co więcej, możesz ukończyć oferowany przez nas kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” bez dużych nakładów finansowych – oferujemy atrakcyjne ceny szkoleń, prowadzimy wiele akcji promocyjnych, a dodatkowo możesz pozyskać na powyższy kurs dofinansowanie z BUR lub KFS, podobnie jak na wszystkie przygotowane przez nas warsztaty z działu Efektywność osobista.
Szkolenia otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwolą Ci zdobyć fachową wiedzę o:
- zasadach efektywnej komunikacji;
- regułach dress code, biurowego savoir-vivre i zasadach świadomej autoprezentacji;
- zasadach profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
- metodach zarządzania stresem i emocjami w pracy;
- technikach efektywnego zarządzania czasem;
- dobrych praktykach wspierających codzienną organizację, budujących profesjonalny wizerunek i wpływających na jakość wykonywanej pracy.
Otwarty kurs dla sekretarek/sekretarzy i asystentek/asystentów pozwoli Ci rozwinąć praktyczne umiejętności:
- skutecznego komunikowania się;
- profesjonalnej obsługi klientów;
- zarządzania stresem;
- zarządzania czasem i zdaniami;
- wykorzystania metod i narzędzi wspierających efektywną pracę na stanowisku asystentki/asystenta i sekretarki/sekretarza;
- planowania czasu w oparciu o priorytety własne i osoby zarządzającej;
- diagnozowania zachowań, które destrukcyjnie wpływają na efektywną pracę i wykorzystania sposobów ich eliminowania;
- oceny własnego stylu pracy i diagnozy własnych mocnych stron, jak również obszarów do dalszego rozwoju.
Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” umożliwi Ci rozwój cennych kompetencji z obszarów:
- komunikacja interpersonalna;
- autoprezentacja;
- zarządzanie czasem i zdaniami;
- odporność psychiczna;
- efektywność osobista.
Szkolenie otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to nastawiony na wszechstronny rozwój program szkoleniowy, który kompleksowo przygotowuje Kursantów do sprawnej realizacji zadań na stanowisku sekretarki/asystentki odpowiedzialnej za prawidłową pracę całego biura, kadry zarządzającej oraz relacje z interesariuszami firmy i jej wizerunek.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1565 zł netto + 23% VAT
1565 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1798 zł netto + 23% VAT
1798 zł netto + 23% VAT
Skorzystaj z LETNIEJ AKCJI RABATOWEJ od 24 czerwca do 2 września 2024. Obniż cenę szkolenia: zyskaj 15% rabatu dla dwóch osób, 20% dla trzech osób, 25% dla czterech osób i specjalną zniżkę dla pięciu osób. Oferta ważna przy zapisach na ten sam termin szkolenia. Letnia akcja rabatowa łączy się z aktualną ceną promocyjną.
Szkolenia stacjonarne:
Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
1898 zł netto + 23% VAT
Skorzystaj z LETNIEJ AKCJI RABATOWEJ od 24 czerwca do 2 września 2024. Obniż cenę szkolenia: zyskaj 15% rabatu dla dwóch osób, 20% dla trzech osób, 25% dla czterech osób i specjalną zniżkę dla pięciu osób. Oferta ważna przy zapisach na ten sam termin szkolenia. Letnia akcja rabatowa łączy się z aktualną ceną promocyjną.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA I PROFESJONALNY SEKRETARZ/ASYSTENT – KURS ONLINE
Warsztat „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” realizowany w formie zdalnej to spotkania organizowane na popularnych i przyjaznych w obsłudze serwisach internetowych typu Clickmeeting lub Zoom. Kurs online z powyższej tematyki jest jednym z wyspecjalizowanych programów szkoleniowych z działu Efektywność osobista – szkolenia „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” przygotowują do pracy na konkretnym stanowisku i koncentrują się na doskonaleniu kompletu umiejętności na nim nieodzownych i wymaganych przez pracodawców. Ponieważ kurs dla asystentek/asystentów oraz sekretarek/sekretarzy musi rozwijać umiejętności z wielu obszarów takich jak m.in. komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, zarządzanie czasem czy efektywność osobista, szkolenie zdalne z tej tematyki zaplanowaliśmy jako dwudniowy warsztat. Formuła zdalna nie wymaga specjalnych przygotowań do kursu – wystarczy dostęp do internetu oraz urządzenie, dzięki któremu można wziąć udział w spotkaniu online. Zdalne szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, a jej wyniki są następnie wykorzystywane do optymalizacji programu szkolenia i dostosowania metod nauczania, przykładów i ćwiczeń, dzięki którym będzie trenowana zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia zdalne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” w swoim standardowym kształcie przebiegają według planu widocznego poniżej, jednak szczegółowy program konkretnego kursu może mieć nieco inną postać, jeśli taką konieczność ujawni wspomniana wcześniej diagnoza trenerska. Zdalny kurs efektywność osobista – „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” składa się z 9 modułów. W toku każdego z tych segmentów Kursanci, zgodnie z przyjętym przez nas modelem Activity Based Learning oraz wytycznymi cyklu Kolba, zdobywają wiedzę w praktyce poprzez starannie dobrane zadania i ćwiczenia, a nad ich przebiegiem czuwają eksperci z takich dziedzin jak komunikacja, zarządzanie czasem, kreowanie wizerunku czy efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy kończą się opracowaniem przez Kursantów indywidualnych planów działania, których tematem będzie rozwój kompetencji stanowiskowych i ogólnie pojęta efektywność osobista. Szkolenie online „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwala Uczestnikom warsztatów zdobyć certyfikat ukończenia profesjonalnego kursu w naszej szkole, który umożliwi im udokumentowanie zdobytych w czasie szkolenia kompetencji i kwalifikacji.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Program dwudniowego szkolenia online „Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz”
Szkolenie: Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz – szkolenie dwudniowe, kurs online
Kreowanie wizerunku, organizacja pracy sekretariatu i biura, efektywność osobista – szkolenia online dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy poświęcone tym zagadnieniom zaczynają się od weryfikacji potrzeb szkoleniowych Kursantów, a wyniki tej diagnozy decydują o ostatecznej zawartości programu konkretnego warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent”. Ujawnione potrzeby Uczestników szkolenia oraz rozpoznanie szczegółowych warunków ich pracy, struktury firmy, branży itp. ma również wpływ na dobór technik i metod nauczania, przykładów i ćwiczeń, dzięki którym będą rozwijanie umiejętności z obszarów: autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, zarządzanie czasem, priorytetyzacji zadań, efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” ma charakter praktycznego warsztatu o wysokim poziomie indywidualizacji, a nad dostosowaniem detali programu, czuwa wysoko wykwalifikowana kadra trenerska z powodzeniem realizująca programy szkoleniowe z takich dziedzin jak autoprezentacja, sztuka skutecznego działania, zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia dla sekretarek/sekretarzy i asystentek/asystentów to nowoczesne teoretyczno-praktyczne warsztaty – zdalny kurs efektywność osobista: „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” jest realizowany przy wykorzystaniu aktywizujących i pionierskich metod nauczania oraz obfituje w różnorodne ćwiczenia motywujące do autorefleksji nad własnym stylem pracy i do rozwoju osobistego. Zdalne szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” trwa 2 dni, a każda dzienna sesja zaplanowana jest na minimum 7 godzin zegarowych z krótkimi przerwami oraz dłuższą pauzą w porze lunchu. Wszystkim Kursantom uczestniczącym w warsztacie online zapewniamy w cenie kursu pakiet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych, prezentujących praktyczną wiedzę z dziedzin: komunikacja interpersonalna, budowanie profesjonalnego wizerunku, zarządzanie czasem i planowanie zadań, efektywność osobista. Szkolenia online z powyższego tematu pozwalają uzyskać certyfikat ukończenia profesjonalnego kursu.
Dzień 1.
Wprowadzenie: diagnoza potrzeb szkoleniowych, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
Moduł I. Profesjonalna marka
- Profil zawodowy – profil stanowiska, kwalifikacje zawodowe.
- Wymagania i oczekiwania.
- Ścieżka kariery.
- Wymagany dress code.
- Praktyczna etykieta biznesu.
Moduł II. Komunikacja
- Zasady komunikacji pisemnej oraz ustnej
- Mowa ciała – gdy stoisz, gdy idziesz, gdy idziesz z kimś, gdy siedzisz w kilka osób lub gdy rozmawiasz.
- Praca z dokumentami.
Moduł III. Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Strategie obsługi klienta.
- Potrzeby i oczekiwania klienta.
- Przyjmowanie gości – organizacja spotkań.
- Profesjonalne rozmowy telefonicznie.
- Negocjacje z podwykonawcami.
Moduł IV. Asertywność na stanowisku sekretarki/sekretarza i asystentki/asystenta
- Właściwa definicja zachowań asertywnych.
- Techniki budowania asertywnych komunikatów.
Moduł V. Stres w pracy sekretarki/sekretarza i asystentki/asystenta
- Czym jest stres?
- Przyczyny stresu w miejscu pracy.
- Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
Dzień 2.
Moduł VI. Efektywność na stanowisku asystentki/asystenta i sekretarki/sekretarza
- Autoanaliza organizacji zadań i efektywności pracy.
- Niekonsekwencja w realizacji planu – przyczyny i skutki dla efektywności.
- Automotywacja – jak działać mimo braku chęci?
- Odkładanie na później – skuteczne sposoby eliminowania prokrastynacji.
- „Złodzieje czasu” w pracy asystentki i sposoby ich ograniczania.
Moduł VII. Zarządzanie priorytetami
- Analiza priorytetów (macierz Eisenhowera i podział zadań ze względu na ich ważność i pilność).
- Zasada ABC w określaniu priorytetów dziennych.
- Ustalanie własnych priorytetów i ochrona czasu na ich realizację.
- Konsekwencja w dotrzymywaniu priorytetów.
Moduł VIII. Koszyk zadań i metody planowania czasu
- Zasady planowania zadań w perspektywie długo- i krótkoterminowej.
- Narzędzia do zarządzania zadaniami (analogowe i mobilne).
- 5 zasad realnego planu działania.
- Listy zadań – organizacja i praktyczne zastosowanie.
- Bufory czasu w planowaniu zadań.
- Kontrola realizacji planu i wprowadzanie działań naprawczych.
Moduł IX. Nawyki zwiększające efektywność
- Krzywa REFA i jej praktyczne wykorzystanie w efektywnym realizowaniu zadań.
- Procedury i instrukcje – rola we wsparciu jakości pracy i automatyzacji rutynowych zadań.
- Rutyna i nawyk, sprzymierzeńcy efektywności.
- Ochrona czasu pracy własnej i pracy przełożonego.
- Uporządkowana przestrzeń, dokumenty i maile – sprzymierzeńcy codziennej efektywności.
- Efektywny odpoczynek – jak dbać o dobrostan i zasoby energetyczne?
Zakończenie kursu: omówienie najważniejszych zagadnień, opracowanie indywidualnych planów działania. Na życzenie Uczestników kursu trener może zarekomendować zainteresowanym osobom uzupełniające szkolenia z działu Efektywność osobista. Szkolenie specjalistyczne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” warto m.in. dopełnić kursami efektywnej komunikacji, warsztatami z autoprezentacji czy szkoleniami z zarządzania czasem.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
PROGRAM SZKOLENIA PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA I PROFESJONALNY SEKRETARZ/ASYSTENT – KURS STACJONARNY
Dwudniowy warsztat stacjonarny „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to intensywny specjalistyczny kurs z działu Efektywność osobista – szkolenia stacjonarne dedykowane obecnym i przyszłym asystentkom oraz sekretarkom to praktyczne warsztaty organizowane w naszej warszawskiej siedzibie, w centrum szkoleniowym Human Skills zlokalizowanym w sercu stolicy. Nasza warszawska placówka to funkcjonalnie zaaranżowana przestrzeń do treningu, w której zapewniamy goszczącym u nas Kursantom idealne warunki do nauki i rozwoju. Naszym priorytetem jest to, by wszyscy Kursanci w toku warsztatu mogli bez przeszkód koncentrować się na własnym rozwoju i doskonaleniu kluczowych umiejętności dla skutecznej pracy w charakterze sekretarki/asystentki i sekretarza/asystenta, od których opanowania zależy ich skuteczność zawodowa oraz efektywność osobista. Szkolenie stacjonarne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” zaplanowane jako dwudniowy kurs otwarty to zajęcia warsztatowe skoncentrowane skupione na nauce poprzez doświadczanie i działanie, dlatego w programie prezentowanego kursu dominują ćwiczenia i aktywizujące metody pracy. Uczestnicy warsztatu, zgodnie z przyjętymi przez naszą kadrę trenerską założeniami cyklu Kolba oraz z prawidłami metody Activity Based Learning (ABL), będą na zajęciach trenować wykorzystanie w praktycznych zadaniach zdobytej wiedzy między innymi z takich obszarów jak autoprezentacja, zarządzanie stresem i emocjami czy osobista efektywność. Szkolenia dla obecnych i przyszłych sekretarek/asystentek i sekretarzy/asystentów to dwudniowe warsztaty, dzięki czemu każdemu blokowi kompetencji możemy w czasie kursu poświęcić odpowiednio dużo czasu. Stacjonarny kurs efektywność osobista – „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” zgodnie ze standardowym planem trwa około 14 godzin (na każdy dzień sesji szkoleniowej przypada po 7 godzin zegarowych z przerwami). W cenie kursu gwarantujemy Uczestnikom warsztatu obiad serwowany w czasie przerwy na lunch oraz poczęstunek dostępny w czasie pauzy śniadaniowej. Wszyscy Kursanci otrzymają także od naszych trenerów pakiet materiałów szkoleniowych – starannie opracowane kompendium praktycznej wiedzy z takich dziedzin jak: komunikacja, autoprezentacja i kreowanie wizerunku profesjonalisty, zarządzanie czasem, techniki radzenia sobie ze stresem i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek i sekretarek oraz asystentów i sekretarzy kończą się wystawieniem certyfikatu poświadczającym ukończenie specjalistycznego kursu w Human Skills. Na życzenie Uczestników zajęć trener prowadzący kurs może zarekomendować Kursantom dopasowane do ich potrzeb warsztaty uzupełniające z działu Efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” warto uzupełnić m.in. kursami z efektywnej komunikacji, asertywności czy warsztatami z budowania profesjonalnego wizerunku.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Program dwudniowego stacjonarnego szkolenia „Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz”
Szkolenie: Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz – dwudniowy kurs stacjonarny
Skuteczna komunikacja, autoprezentacja, zarządzanie biurem i zadaniami sekretarskimi, organizowanie spotkań i efektywność osobista – szkolenia stacjonarne dla obecnych i przyszłych sekretarek oraz sekretarzy z powyższych dziedzin rozpoczynamy od wnikliwej diagnozy potrzeb szkoleniowych zgromadzonych na zajęciach Kursantów. Rezultaty diagnozy przeprowadzonej na początku zajęć decydują o finalnym kształcie umieszczonego niżej programu kursu oraz o doborze technik i metod nauczania, dzięki którym Uczestnicy warsztatów będą doskonalić swoje kompetencje i umiejętności z obszarów: komunikacja interpersonalna, budowanie wizerunku, zarządzanie czasem, efektywność osobista. Szkolenie stacjonarne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” może zostać również wzbogacone o dodatkowe treści i alternatywne ćwiczenia, jeśli takie wskazanie ujawni rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i preferencji danej grupy Kursantów. Dwudniowy kurs stacjonarny dla asystentek/sekretarek oraz asystentów/sekretarzy to program szkoleniowy o wysokim poziomie indywidualizacji programu, a nad dostosowaniem celów szkolenia, metod nauczania, przykładów i ćwiczeń czuwają wysoko wykwalifikowani eksperci, którzy od lat z sukcesami prowadzą kursy z takich dziedzin jak komunikacja, autoprezentacja, sztuka skutecznego działania, zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia sekretarskie organizowane w stacjonarnym trybie to intensywne warsztaty praktyczne zdominowane przez aktywizujące metody pracy i praktyczne ćwiczenia. Kurs efektywność osobista – „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” trwa każdego dnia 7 godzin z przerwami (w tym codzienną dłuższą przerwą na lunch, na który zapraszamy Kursantów do pobliskiej restauracji). Na życzenie Kursantów trener może zarekomendować zainteresowanym osobom w finale kursu uzupełniające szkolenia z działu Efektywność osobista. Szkolenia „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” warto m.in. dopełnić kursami z budowania wizerunku, efektywnej komunikacji czy szkoleniami z zarządzania czasem i zadaniami, od których bezpośrednio zależy skuteczność działania i efektywność osobista. Szkolenie stacjonarne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” kończy się wystawieniem certyfikatów potwierdzających ukończenie profesjonalnego kursu w naszej szkole.
1 dzień
Rozpoczęcie kursu: weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów i omówienie celów warsztatu, kontrakt.
Moduł I. Profesjonalna marka własna i firmy
- Profil zawodowy – profil stanowiska, wymagane kwalifikacje zawodowe.
- Wymagania i oczekiwania.
- Ścieżka kariery – omówienie.
- Reguły dress code.
- Etykieta biznesu w praktyce.
Moduł II. Komunikacja interpersonalna
- Reguły komunikacji ustnej i pisemnej.
- Mowa ciała w różnych sytuacjach, np. gdy stoisz, gdy siedzisz w kilka osób lub gdy rozmawiasz itd.
- Praca z dokumentami.
Moduł III. Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- Strategie profesjonalnej obsługi klienta.
- Oczekiwania i potrzeby klienta.
- Organizacja spotkań i przyjmowanie gości.
- Profesjonalne rozmowy via telefon, mail.
- Negocjacje z interesariuszami, np. podwykonawcami.
Moduł IV. Asertywność na stanowisku asystentki/sekretarki oraz asystenta/sekretarza
- Definicja zachowań asertywnych.
- Budowanie asertywnych komunikatów – techniki.
Moduł V. Stres w pracy asystentki i sekretarki
- Czym jest stres?
- Przyczyny stresy.
- Radzenie sobie ze stresem – skuteczne techniki.
2 dzień
Moduł VI. Efektywność na stanowisku sekretarki/asystentki oraz sekretarza/asystenta
- Autoanaliza efektywności pracy i organizacji zadań.
- Niekonsekwencja w realizacji planu działania – przyczyny i skutki dla efektywności.
- Jak działać mimo braku chęci? – automotywacja.
- Skuteczne sposoby eliminowania prokrastynacji (odkładanie na później).
- „Złodzieje czasu” i sposoby na ich ograniczenie.
Moduł VII. Zarządzanie priorytetami
- Analiza priorytetów (podział zadań ze względu na ich pilność i ważność, macierz Eisenhowera).
- Zasada ABC w ustalaniu dziennych priorytetów.
- Określanie osobistych priorytetów oraz ochrona czasu na ich realizację.
- Konsekwencja w dotrzymywaniu priorytetów.
Moduł VIII. Metody planowania czasu i koszyk zadań
- Reguły planowania zadań w perspektywie krótko- i długoterminowej.
- Narzędzia usprawniające zarządzanie zadaniami (mobilne i analogowe).
- Listy zadań – organizacja i praktyczne zastosowanie.
- 5 zasad realnego planu działania.
- Bufory czasu w planowaniu zadań.
- Monitorowanie realizacji planu i wdrażanie działań naprawczych.
Moduł IX. Nawyki zwiększające efektywność
- Krzywa REFA i jej wykorzystanie w efektywnym realizowaniu zadań.
- Instrukcje i procedury – wsparcie jakości pracy i automatyzacji zadań rutynowych.
- Sprzymierzeńcy efektywności, rutyna i nawyk.
- Uporządkowana przestrzeń, ład w dokumentach i mailach – sprzymierzeńcy codziennej efektywności.
- Ochrona czasu pracy własnej oraz pracy przełożonego.
- Jak dbać o dobrostan i zasoby energetyczne? – efektywny odpoczynek.
Zakończenie szkolenia: podsumowanie najistotniejszych treści, stworzenie przez Kursantów osobistych planów działania.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
Szkolenia uzupełniające
Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
Szkolenie bardzo profesjonalne, bardzo dużo wiedzy przekazane przez Trenerkę, duża dawka motywacji, po prostu super 😊 Szkolenie w pełni mnie zadowoliło, nie mam żadnych zastrzeżeń. Na pewno jeszcze skorzystam z Państwa usług. 😃
„Wiedza i umiejętności Pani Iwony Firmanty oraz sposób w jaki prowadzi szkolenie zasługują na najwyższą ocenę.
Szkolenie było poprowadzone jako praktyczne warsztaty, gdzie wszyscy uczestnicy byli bezpośrednio zaangażowani w wykonanie zadawanych przez trenerkę ćwiczeń, co w całości dało charakter efektywnego, indywidualnego oraz intensywnego szkolenia.”Małgorzata Grab, V-ce Prezes Zarządu
ADS Consulting Sp. z o. o.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sposobu prowadzenia zajęć oraz z przekazanej wiedzy. Trenerka przeprowadziła szkolenie w sposób elastyczny i dostosowany do potrzeb uczestników.
Rekomendujemy firmę Human Skills jako profesjonalnego dostawcę usług szkoleniowych.Zakład Automatyki Przemysłowej INTEC Sp. z.o.o.
„Od Pani trener bije pewność siebie, szacunek do osoby słuchającej, znajomość tematu. Materiały szkoleniowe były rzeczowe i przejrzyste. Sala szkoleniowa dobrze oświetlona i klimatyzowana, dobra widoczność na ekranie. Zdecydowanie polecę to szkolenie swoim znajomym.”
„Bardzo dobry kontakt i sposób wypowiadania się, łatwy przekaz wiedzy. Najbardziej przydatne były części o asertywności i ubiorze.”
„Dużo praktycznej wiedzy. Najbardziej podobały mi się tematy: savoir-vivre, prioretytezowanie zadań i kompetencje sekretarki. Polecam, szkolenie profesjonalnie przygotowuje do stanowiska.”
„Docenić styl prowadzenia szkolenia; Za mało informacji o pracy z klientem; Prowadząca szkolenie to osoba o dużej wiedzy i ze sporą dozą dowcipu. Nie daje się nudzić szkoleniem; Szkolenie bardzo ciekawe, cieszę się, że znalazło się miejsce na omawianie konkretnych „bolączek” uczestników – myślę, że to bardzo pomaga i czyni szkolenie przydatniejszym dla grupy; Pani jest bardzo kompetentna, nic mi nie zabrakło; Niczego nie zabrakło. Doceniam Panią Iwonę! i oby więcej tego typu szkoleń.; Podziękowanie dla Trenerki – super poprowadzone szkolenie.; Za mało czasu, poproszę więcej szkoleń.; Sposób prowadzenia i prostota prowadzenia oraz wiedza – super”
Pozytywna, kompetentna prowadząca z ogromem wiedzy i zaangażowaniem; Perfekcyjnie przygotowany wykładowca; Wspaniała prowadząca; spełniło moje oczekiwania; Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy, inspirujący do działania. Przydatne informacje, które na pewno pomogą w codziennej pracy. Profesjonalne, miłe, zaskakujące, porządkujące szkolenie.; Ciekawe i przydatne szkolenie; Bardzo profesjonalne i czytelne szkolenie, miła atmosfera i pełen profesjonalizm; Dobre podejście do tematu i elastyczność w prowadzeniu”.
Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu profesjonalnej sekretarki/sekretarza i asystentki/asystenta w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: LS Airport Services S.A., GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. (za pośrednictwem firmy Edubroker), Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Gemius Polska Sp. z o.o., Kuźnia Polska S.A., Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Zespół Szkół fototechnicznych, Instytut Pamięci Narodowej.
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
Poprzedni
Następny
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas