szkolenie organizowane przez Human Skills dla sekretarek i asystentek

Profesjonalna Sekretarka/Asystentka I Profesjonalny Sekretarz/Asystent dwudniowe – Szkolenie Otwarte: Stacjonarne Oraz Online

Stanowisko asystentki/sekretarki oraz asystenta/sekretarza to kluczowa rola w każdej firmie. Osoba, która zarządza biurem, ma ogromny wpływ na dobrą organizację pracy całego zespołu współpracowników i kierującego firmą szefa. Na stanowisku asystentki/sekretarki i asystenta/sekretarza nieodzowna jest umiejętność radzenia sobie ze stresem, działania pod presją czasu, systematyczność, wysoka kultura i efektywność osobista. Szkolenia otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to kompleksowe kursy skoncentrowane na doskonaleniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego zarządzania biurem i reprezentowania firmy oraz sprawnego organizowania pracy szefa i własnej. To nowoczesne programy rozwojowe, które zapewniają progres w takich obszarach jak zarządzanie czasem, organizacja pracy biura, planowanie i prioretyzowanie zadań, skuteczna komunikacja, asertywność, efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” przygotowane przez naszych ekspertów trenuje dodatkowo umiejętności związane z autoprezentacją, kreowaniem własnego wizerunku i wprowadza Kursantów w tajniki reguł biznesowego savoir-vivre.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Przygotowany przez nas kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to dwudniowy intensywny warsztat adresowany do osób, które pracują na stanowisku sekretarskim lub asystenckim bądź zamierzają o ubiegać się o tego typu pracę i potrzebują wsparcia w takich dziedzinach jak profesjonalna obsługa interesantów biura, zarządzanie pracą biura i związana z nimi osobista efektywność. Szkolenia otwarte z powyższej tematyki zapewniają dostęp do rzetelnej i praktycznej wiedzy, a także uczą, jak z tej fachowej wiedzy zrobić użytek w czasie realizacji codziennych zadań zawodowych. Otwarte szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jednocześnie maksymalnie spersonalizowany kurs – efektywność osobista, umiejętności związane z organizacją pracy, komunikacją interpersonalną, autoprezentacją i zarządzaniem zadaniami trenujemy w czasie warsztatu, wykorzystując dostosowane do potrzeb szkoleniowych Kursantów przykłady, case studies i ćwiczenia. Naszym celem jest to, by każdy Kursant miał okazję zdobyć dokładnie te umiejętności, od których zależą profesjonalizm na stanowisku asystenckim, zawodowa skuteczność i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek/sekretarek i asystentów/sekretarzy optymalizujemy również, w taki sposób, by ich program uwzględniał specyfikę organizacji, w której pracują osoby podejmujące szkolenie w Human Skills.

Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jeden z kilku zaprojektowanych przez współpracujących z nami specjalistów warsztatów praktycznych, których tematem jest ogólnie pojęta biegłość zawodowa i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek i asystentów, sekretarek i sekretarzy oraz kierowników biur szczególnie polecamy wszystkim, którzy pragną łatwiej osiągać cele zawodowe, wyróżniać się jakością i profesjonalizmem swojej pracy, a także firmom i instytucjom zainteresowanym pomnażaniem potencjału swoich pracowników – najważniejszego czynnika sukcesu nowocześnie zarządzanych organizacji. Zapraszamy!

Profesjonalna Sekretarka/Asystentka I Profesjonalny Sekretarz/Asystent dwudniowe – Szkolenie Otwarte: Stacjonarne Oraz Online

szkolenie organizowane przez Human Skills dla sekretarek i asystentek

Stanowisko asystentki/sekretarki oraz asystenta/sekretarza to kluczowa rola w każdej firmie. Osoba, która zarządza biurem, ma ogromny wpływ na dobrą organizację pracy całego zespołu współpracowników i kierującego firmą szefa. Na stanowisku asystentki/sekretarki i asystenta/sekretarza nieodzowna jest umiejętność radzenia sobie ze stresem, działania pod presją czasu, systematyczność, wysoka kultura i efektywność osobista. Szkolenia otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to kompleksowe kursy skoncentrowane na doskonaleniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego zarządzania biurem i reprezentowania firmy oraz sprawnego organizowania pracy szefa i własnej. To nowoczesne programy rozwojowe, które zapewniają progres w takich obszarach jak zarządzanie czasem, organizacja pracy biura, planowanie i prioretyzowanie zadań, skuteczna komunikacja, asertywność, efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” przygotowane przez naszych ekspertów trenuje dodatkowo umiejętności związane z autoprezentacją, kreowaniem własnego wizerunku i wprowadza Kursantów w tajniki reguł biznesowego savoir-vivre.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Przygotowany przez nas kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to dwudniowy intensywny warsztat adresowany do osób, które pracują na stanowisku sekretarskim lub asystenckim bądź zamierzają o ubiegać się o tego typu pracę i potrzebują wsparcia w takich dziedzinach jak profesjonalna obsługa interesantów biura, zarządzanie pracą biura i związana z nimi osobista efektywność. Szkolenia otwarte z powyższej tematyki zapewniają dostęp do rzetelnej i praktycznej wiedzy, a także uczą, jak z tej fachowej wiedzy zrobić użytek w czasie realizacji codziennych zadań zawodowych. Otwarte szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jednocześnie maksymalnie spersonalizowany kurs – efektywność osobista, umiejętności związane z organizacją pracy, komunikacją interpersonalną, autoprezentacją i zarządzaniem zadaniami trenujemy w czasie warsztatu, wykorzystując dostosowane do potrzeb szkoleniowych Kursantów przykłady, case studies i ćwiczenia. Naszym celem jest to, by każdy Kursant miał okazję zdobyć dokładnie te umiejętności, od których zależą profesjonalizm na stanowisku asystenckim, zawodowa skuteczność i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek/sekretarek i asystentów/sekretarzy optymalizujemy również, w taki sposób, by ich program uwzględniał specyfikę organizacji, w której pracują osoby podejmujące szkolenie w Human Skills.

Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to jeden z kilku zaprojektowanych przez współpracujących z nami specjalistów warsztatów praktycznych, których tematem jest ogólnie pojęta biegłość zawodowa i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek i asystentów, sekretarek i sekretarzy oraz kierowników biur szczególnie polecamy wszystkim, którzy pragną łatwiej osiągać cele zawodowe, wyróżniać się jakością i profesjonalizmem swojej pracy, a także firmom i instytucjom zainteresowanym pomnażaniem potencjału swoich pracowników – najważniejszego czynnika sukcesu nowocześnie zarządzanych organizacji. Zapraszamy!

Cele i Korzyści

Otwarte szkolenia dla asystentek/asystentóworaz sekretarek/sekretarzy i osób ubiegających się o tego typu posady mają na celu doskonalenie kluczowych na stanowisku sekretarskim kompetencji i umiejętności. W czasie warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” będziemy koncentrować się przede wszystkim na takich obszarach jak komunikacja, zarządzanie czasem i zadaniami oraz efektywność osobista. Szkolenia zmierzają również do tego, by przygotować Kursantów do reprezentowania organizacji na zewnątrz i właściwego komunikowania jej misji, wartości i celów. Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwala ponadto Kursantom nabyć szereg wartościowych umiejętności, dzięki którym będą oni mogli lepiej radzić sobie ze stresem, presją czasu, niespodziewanymi i trudnymi sytuacjami, jakie zdarzają się w każdym biurze. Eksperci odpowiedzialni za program prezentowanego kursu zadbali również o to, by osoby zapisane na kurs dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy miały okazję zdobywać umiejętności konieczne do sprawnej pracy w nowocześnie zorganizowanym biurze, którego funkcjonowanie opiera się na wykorzystaniu nowych narzędzi pracy biurowej oraz nowoczesnych technologii. Od biegłości w obsłudze dedykowanych biurom urządzeń, programów czy aplikacji zależy bowiem w dużym stopniu profesjonalizm asystentów i sekretarzy, ich skuteczność, niezawodność, zawodowa i osobista efektywność. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” z naszego najnowszego katalogu szkoleń nastawione jest na prezentowanie aktualnej wiedzy i kompleksowo przygotowuje do pracy we współczesnych realiach biznesowych oraz podejmowania wyzwań typowych dla nowocześnie zarządzanych organizacji. Prezentowane szkolenie dla asystentek/asystentów oraz sekretarek/sekretarzy to jednocześnie nastawiony na praktyczne kształcenie kurs. Efektywność osobista i zawodowa na stanowisku asystenckim wymaga praktycznego szkolenia i opanowania konkretnych zdolności, dlatego organizowany przez nas kurs nastawiony jest na trening poprzez działanie i doświadczanie. W czasie warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” będziemy rozwijać i doskonalić wiele przydatnych w pracy sekretarskiej umiejętności z takich dziedzin jak: organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza szefa i kalendarza pracy własnej, zarządzanie biurem, czasem i zadaniami, techniki radzenia sobie ze stresem itp. Dzięki pełnej indywidualizacji programu szkolenia otwartego „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” nasz warsztat pozwala ponadto Kursantom trenować dokładnie te umiejętności, które są im danym momencie najbardziej potrzebne i przydatne – przed warsztatem poprzez wnikliwą diagnozę potrzeb grupy szkoleniowej precyzyjnie ustalimy, czy korekty wymagają zdolności komunikacyjne, umiejętności autoprezentacji czy może efektywność osobista. Szkolenie dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy to wysokiej jakości projekt szkoleniowy opracowany przez doświadczonych ekspertów o imponującym dorobku i kwalifikacjach, których specjalnościami są komunikacja społeczna, kreowanie wizerunku, zarządzanie czasem i efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwala ponadto Kursantom zdobyć certyfikat, który udokumentuje zdobyte podczas kursu profesjonalne umiejętności i kwalifikacje.

Co zyskasz, wybierając szkolenie „Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz” w Human Skills?

Otwarty kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to najwyższej jakości program szkoleniowy, którego tematem jest rozwój wyspecjalizowanych umiejętności zawodowych oraz efektywność osobista. Szkolenia przygotowane przez naszych ekspertów stale monitorujemy pod kątem ich aktualności i skuteczności oraz udoskonalamy, dzięki czemu możesz mieć pewność, że pozyskasz w toku kursu sprawdzoną i fachową wiedzę, a oferowany przez nas trening przyniesie oczekiwane przez Ciebie rezultaty. Nad Twoim rozwojem będzie czuwać doświadczona i dobrze do swoich zadań przygotowana kadra, która od lat prowadzi profesjonalne kursy, których tematem jest sztuka skutecznego działania i efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” decydujesz się na spersonalizowany kurs – nasi trenerzy zadbają o to, abyś zdobył dokładnie te umiejętności i kompetencje, od których zależy Twoja biegłość zawodowa i efektywność osobista. Szkolenie w naszej szkole możesz ponadto przejść na wybranych przez siebie zasadach i w najlepszych dla Ciebie okolicznościach: jako wygodne zdalne szkolenie, które nie wymaga podróżowania do firmy szkoleniowej lub nastawiony na bezpośrednią interakcję z ekspertem stacjonarny kurs. Efektywność osobista, profesjonalizm i fachowość to fundamenty, na których można zbudować prawdziwą karierę, dlatego zadbamy o Twój rozwój w najlepszy możliwy sposób, dostarczając Ci okazji do wytrenowania umiejętności, które ułatwią Ci realizację powierzonych Ci zadań i zadbamy o to, by program szkolenia uwzględniał Twoje preferencje i potrzeby oraz charakter miejsca, w którym pracujesz. Co więcej, możesz ukończyć oferowany przez nas kurs „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” bez dużych nakładów finansowych – oferujemy atrakcyjne ceny szkoleń, prowadzimy wiele akcji promocyjnych, a dodatkowo możesz pozyskać na powyższy kurs dofinansowanie z BUR lub KFS, podobnie jak na wszystkie przygotowane przez nas warsztaty z działu Efektywność osobista.

 

Szkolenia otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwolą Ci zdobyć fachową wiedzę o:

  • zasadach efektywnej komunikacji;
  • regułach dress code, biurowego savoir-vivre i zasadach świadomej autoprezentacji;
  • zasadach profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
  • metodach zarządzania stresem i emocjami w pracy;
  • technikach efektywnego zarządzania czasem;
  • dobrych praktykach wspierających codzienną organizację, budujących profesjonalny wizerunek i wpływających na jakość wykonywanej pracy.

 

Otwarty kurs dla sekretarek/sekretarzy i asystentek/asystentów pozwoli Ci rozwinąć praktyczne umiejętności:

  • skutecznego komunikowania się;
  • profesjonalnej obsługi klientów;
  • zarządzania stresem;
  • zarządzania czasem i zdaniami;
  • wykorzystania metod i narzędzi wspierających efektywną pracę na stanowisku asystentki/asystenta i sekretarki/sekretarza;
  • planowania czasu w oparciu o priorytety własne i osoby zarządzającej;
  • diagnozowania zachowań, które destrukcyjnie wpływają na efektywną pracę i wykorzystania sposobów ich eliminowania;
  • oceny własnego stylu pracy i diagnozy własnych mocnych stron, jak również obszarów do dalszego rozwoju.

 

Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” umożliwi Ci rozwój cennych kompetencji z obszarów:

  • komunikacja interpersonalna;
  • autoprezentacja;
  • zarządzanie czasem i zdaniami;
  • odporność psychiczna;
  • efektywność osobista.

Szkolenie otwarte „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to nastawiony na wszechstronny rozwój program szkoleniowy, który kompleksowo przygotowuje Kursantów do sprawnej realizacji zadań na stanowisku sekretarki/asystentki odpowiedzialnej za prawidłową pracę całego biura, kadry zarządzającej oraz relacje z interesariuszami firmy i jej wizerunek.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1565 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1798 zł netto + 23% VAT
Skorzystaj z LETNIEJ AKCJI RABATOWEJ od 24 czerwca do 2 września 2024. Obniż cenę szkolenia: zyskaj 15% rabatu dla dwóch osób, 20% dla trzech osób, 25% dla czterech osób i specjalną zniżkę dla pięciu osób. Oferta ważna przy zapisach na ten sam termin szkolenia. Letnia akcja rabatowa łączy się z aktualną ceną promocyjną.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
Skorzystaj z LETNIEJ AKCJI RABATOWEJ od 24 czerwca do 2 września 2024. Obniż cenę szkolenia: zyskaj 15% rabatu dla dwóch osób, 20% dla trzech osób, 25% dla czterech osób i specjalną zniżkę dla pięciu osób. Oferta ważna przy zapisach na ten sam termin szkolenia. Letnia akcja rabatowa łączy się z aktualną ceną promocyjną.
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA I PROFESJONALNY SEKRETARZ/ASYSTENT – KURS ONLINE

Warsztat „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” realizowany w formie zdalnej to spotkania organizowane na popularnych i przyjaznych w obsłudze serwisach internetowych typu Clickmeeting lub Zoom. Kurs online z powyższej tematyki jest jednym z wyspecjalizowanych programów szkoleniowych z działu Efektywność osobista – szkolenia „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” przygotowują do pracy na konkretnym stanowisku i koncentrują się na doskonaleniu kompletu umiejętności na nim nieodzownych i wymaganych przez pracodawców. Ponieważ kurs dla asystentek/asystentów oraz sekretarek/sekretarzy musi rozwijać umiejętności z wielu obszarów takich jak m.in. komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, zarządzanie czasem czy efektywność osobista, szkolenie zdalne z tej tematyki zaplanowaliśmy jako dwudniowy warsztat. Formuła zdalna nie wymaga specjalnych przygotowań do kursu – wystarczy dostęp do internetu oraz urządzenie, dzięki któremu można wziąć udział w spotkaniu online. Zdalne szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, a jej wyniki są następnie wykorzystywane do optymalizacji programu szkolenia i dostosowania metod nauczania, przykładów i ćwiczeń, dzięki którym będzie trenowana zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia zdalne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” w swoim standardowym kształcie przebiegają według planu widocznego poniżej, jednak szczegółowy program konkretnego kursu może mieć nieco inną postać, jeśli taką konieczność ujawni wspomniana wcześniej diagnoza trenerska. Zdalny kurs efektywność osobista – „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” składa się z 9 modułów. W toku każdego z tych segmentów Kursanci, zgodnie z przyjętym przez nas modelem Activity Based Learning oraz wytycznymi cyklu Kolba, zdobywają wiedzę w praktyce poprzez starannie dobrane zadania i ćwiczenia, a nad ich przebiegiem czuwają eksperci z takich dziedzin jak komunikacja, zarządzanie czasem, kreowanie wizerunku czy efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy kończą się opracowaniem przez Kursantów indywidualnych planów działania, których tematem będzie rozwój kompetencji stanowiskowych i ogólnie pojęta efektywność osobista. Szkolenie online „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” pozwala Uczestnikom warsztatów zdobyć certyfikat ukończenia profesjonalnego kursu w naszej szkole, który umożliwi im udokumentowanie zdobytych w czasie szkolenia kompetencji i kwalifikacji.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Program dwudniowego szkolenia online „Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz”

Szkolenie: Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz – szkolenie dwudniowe, kurs online

Kreowanie wizerunku, organizacja pracy sekretariatu i biura, efektywność osobista – szkolenia online dla asystentek/asystentów i sekretarek/sekretarzy poświęcone tym zagadnieniom zaczynają się od weryfikacji potrzeb szkoleniowych Kursantów, a wyniki tej diagnozy decydują o ostatecznej zawartości programu konkretnego warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent”. Ujawnione potrzeby Uczestników szkolenia oraz rozpoznanie szczegółowych warunków ich pracy, struktury firmy, branży itp. ma również wpływ na dobór technik i metod nauczania, przykładów i ćwiczeń, dzięki którym będą rozwijanie umiejętności z obszarów: autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, zarządzanie czasem, priorytetyzacji zadań, efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” ma charakter praktycznego warsztatu o wysokim poziomie indywidualizacji, a nad dostosowaniem detali programu, czuwa wysoko wykwalifikowana kadra trenerska z powodzeniem realizująca programy szkoleniowe z takich dziedzin jak autoprezentacja, sztuka skutecznego działania, zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia dla sekretarek/sekretarzy i asystentek/asystentów to nowoczesne teoretyczno-praktyczne warsztaty – zdalny kurs efektywność osobista: „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” jest realizowany przy wykorzystaniu aktywizujących i pionierskich metod nauczania oraz obfituje w różnorodne ćwiczenia motywujące do autorefleksji nad własnym stylem pracy i do rozwoju osobistego. Zdalne szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” trwa 2 dni, a każda dzienna sesja zaplanowana jest na minimum 7 godzin zegarowych z krótkimi przerwami oraz dłuższą pauzą w porze lunchu. Wszystkim Kursantom uczestniczącym w warsztacie online zapewniamy w cenie kursu pakiet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych, prezentujących praktyczną wiedzę z dziedzin: komunikacja interpersonalna, budowanie profesjonalnego wizerunku, zarządzanie czasem i planowanie zadań, efektywność osobista. Szkolenia online z powyższego tematu pozwalają uzyskać certyfikat ukończenia profesjonalnego kursu.

Dzień 1.

Wprowadzenie: diagnoza potrzeb szkoleniowych, omówienie celów szkolenia, kontrakt.

Moduł I. Profesjonalna marka

  • Profil zawodowy – profil stanowiska, kwalifikacje zawodowe.
  • Wymagania i oczekiwania.
  • Ścieżka kariery.
  • Wymagany dress code.
  • Praktyczna etykieta biznesu.

Moduł II. Komunikacja

  • Zasady komunikacji pisemnej oraz ustnej
  • Mowa ciała – gdy stoisz, gdy idziesz, gdy idziesz z kimś, gdy siedzisz w kilka osób lub gdy rozmawiasz.
  • Praca z dokumentami.

Moduł III. Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego

  • Strategie obsługi klienta.
  • Potrzeby i oczekiwania klienta.
  • Przyjmowanie gości – organizacja spotkań.
  • Profesjonalne rozmowy telefonicznie.
  • Negocjacje z podwykonawcami.

Moduł IV. Asertywność na stanowisku sekretarki/sekretarza i asystentki/asystenta

  • Właściwa definicja zachowań asertywnych.
  • Techniki budowania asertywnych komunikatów.

Moduł V. Stres w pracy sekretarki/sekretarza i asystentki/asystenta

  • Czym jest stres?
  • Przyczyny stresu w miejscu pracy.
  • Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.

 

Dzień 2.

Moduł VI. Efektywność na stanowisku asystentki/asystenta i sekretarki/sekretarza

  • Autoanaliza organizacji zadań i efektywności pracy.
  • Niekonsekwencja w realizacji planu – przyczyny i skutki dla efektywności.
  • Automotywacja – jak działać mimo braku chęci?
  • Odkładanie na później – skuteczne sposoby eliminowania prokrastynacji.
  • „Złodzieje czasu” w pracy asystentki i sposoby ich ograniczania.

Moduł VII. Zarządzanie priorytetami

  • Analiza priorytetów (macierz Eisenhowera i podział zadań ze względu na ich ważność i pilność).
  • Zasada ABC w określaniu priorytetów dziennych.
  • Ustalanie własnych priorytetów i ochrona czasu na ich realizację.
  • Konsekwencja w dotrzymywaniu priorytetów.

Moduł VIII. Koszyk zadań i metody planowania czasu

  • Zasady planowania zadań w perspektywie długo- i krótkoterminowej.
  • Narzędzia do zarządzania zadaniami (analogowe i mobilne).
  • 5 zasad realnego planu działania.
  • Listy zadań – organizacja i praktyczne zastosowanie.
  • Bufory czasu w planowaniu zadań.
  • Kontrola realizacji planu i wprowadzanie działań naprawczych.

Moduł IX. Nawyki zwiększające efektywność

  • Krzywa REFA i jej praktyczne wykorzystanie w efektywnym realizowaniu zadań.
  • Procedury i instrukcje – rola we wsparciu jakości pracy i automatyzacji rutynowych zadań.
  • Rutyna i nawyk, sprzymierzeńcy efektywności.
  • Ochrona czasu pracy własnej i pracy przełożonego.
  • Uporządkowana przestrzeń, dokumenty i maile – sprzymierzeńcy codziennej efektywności.
  • Efektywny odpoczynek – jak dbać o dobrostan i zasoby energetyczne?

Zakończenie kursu: omówienie najważniejszych zagadnień, opracowanie indywidualnych planów działania. Na życzenie Uczestników kursu trener może zarekomendować zainteresowanym osobom uzupełniające szkolenia z działu Efektywność osobista. Szkolenie specjalistyczne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” warto m.in. dopełnić kursami efektywnej komunikacji, warsztatami z autoprezentacji czy szkoleniami z zarządzania czasem.

Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.

PROGRAM SZKOLENIA PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA I PROFESJONALNY SEKRETARZ/ASYSTENT – KURS STACJONARNY

Dwudniowy warsztat stacjonarny „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” to intensywny specjalistyczny kurs z działu Efektywność osobista – szkolenia stacjonarne dedykowane obecnym i przyszłym asystentkom oraz sekretarkom to praktyczne warsztaty organizowane w naszej warszawskiej siedzibie, w centrum szkoleniowym Human Skills zlokalizowanym w sercu stolicy. Nasza warszawska placówka to funkcjonalnie zaaranżowana przestrzeń do treningu, w której zapewniamy goszczącym u nas Kursantom idealne warunki do nauki i rozwoju. Naszym priorytetem jest to, by wszyscy Kursanci w toku warsztatu mogli bez przeszkód koncentrować się na własnym rozwoju i doskonaleniu kluczowych umiejętności dla skutecznej pracy w charakterze sekretarki/asystentki i sekretarza/asystenta, od których opanowania zależy ich skuteczność zawodowa oraz efektywność osobista. Szkolenie stacjonarne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” zaplanowane jako dwudniowy kurs otwarty to zajęcia warsztatowe skoncentrowane skupione na nauce poprzez doświadczanie i działanie, dlatego w programie prezentowanego kursu dominują ćwiczenia i aktywizujące metody pracy. Uczestnicy warsztatu, zgodnie z przyjętymi przez naszą kadrę trenerską założeniami cyklu Kolba oraz z prawidłami metody Activity Based Learning (ABL), będą na zajęciach trenować wykorzystanie w praktycznych zadaniach zdobytej wiedzy między innymi z takich obszarów jak autoprezentacja, zarządzanie stresem i emocjami czy osobista efektywność. Szkolenia dla obecnych i przyszłych sekretarek/asystentek i sekretarzy/asystentów to dwudniowe warsztaty, dzięki czemu każdemu blokowi kompetencji możemy w czasie kursu poświęcić odpowiednio dużo czasu. Stacjonarny kurs efektywność osobista – „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” zgodnie ze standardowym planem trwa około 14 godzin (na każdy dzień sesji szkoleniowej przypada po 7 godzin zegarowych z przerwami). W cenie kursu gwarantujemy Uczestnikom warsztatu obiad serwowany w czasie przerwy na lunch oraz poczęstunek dostępny w czasie pauzy śniadaniowej. Wszyscy Kursanci otrzymają także od naszych trenerów pakiet materiałów szkoleniowych – starannie opracowane kompendium praktycznej wiedzy z takich dziedzin jak: komunikacja, autoprezentacja i kreowanie wizerunku profesjonalisty, zarządzanie czasem, techniki radzenia sobie ze stresem i efektywność osobista. Szkolenia dla asystentek i sekretarek oraz asystentów i sekretarzy kończą się wystawieniem certyfikatu poświadczającym ukończenie specjalistycznego kursu w Human Skills. Na życzenie Uczestników zajęć trener prowadzący kurs może zarekomendować Kursantom dopasowane do ich potrzeb warsztaty uzupełniające z działu Efektywność osobista. Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” warto uzupełnić m.in. kursami z efektywnej komunikacji, asertywności czy warsztatami z budowania profesjonalnego wizerunku.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Program dwudniowego stacjonarnego szkolenia „Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz”

Szkolenie: Profesjonalna asystentka/sekretarka i profesjonalny asystent/sekretarz – dwudniowy kurs stacjonarny

Skuteczna komunikacja, autoprezentacja, zarządzanie biurem i zadaniami sekretarskimi, organizowanie spotkań i efektywność osobista – szkolenia stacjonarne dla obecnych i przyszłych sekretarek oraz sekretarzy z powyższych dziedzin rozpoczynamy od wnikliwej diagnozy potrzeb szkoleniowych zgromadzonych na zajęciach Kursantów. Rezultaty diagnozy przeprowadzonej na początku zajęć decydują o finalnym kształcie umieszczonego niżej programu kursu oraz o doborze technik i metod nauczania, dzięki którym Uczestnicy warsztatów będą doskonalić swoje kompetencje i umiejętności z obszarów: komunikacja interpersonalna, budowanie wizerunku, zarządzanie czasem, efektywność osobista. Szkolenie stacjonarne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” może zostać również wzbogacone o dodatkowe treści i alternatywne ćwiczenia, jeśli takie wskazanie ujawni rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i preferencji danej grupy Kursantów. Dwudniowy kurs stacjonarny dla asystentek/sekretarek oraz asystentów/sekretarzy to program szkoleniowy o wysokim poziomie indywidualizacji programu, a nad dostosowaniem celów szkolenia, metod nauczania, przykładów i ćwiczeń czuwają wysoko wykwalifikowani eksperci, którzy od lat z sukcesami prowadzą kursy z takich dziedzin jak komunikacja, autoprezentacja, sztuka skutecznego działania, zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia sekretarskie organizowane w stacjonarnym trybie to intensywne warsztaty praktyczne zdominowane przez aktywizujące metody pracy i praktyczne ćwiczenia. Kurs efektywność osobista – „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” trwa każdego dnia 7 godzin z przerwami (w tym codzienną dłuższą przerwą na lunch, na który zapraszamy Kursantów do pobliskiej restauracji). Na życzenie Kursantów trener może zarekomendować zainteresowanym osobom w finale kursu uzupełniające szkolenia z działu Efektywność osobista. Szkolenia „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” warto m.in. dopełnić kursami z budowania wizerunku, efektywnej komunikacji czy szkoleniami z zarządzania czasem i zadaniami, od których bezpośrednio zależy skuteczność działania i efektywność osobista. Szkolenie stacjonarne „Profesjonalna sekretarka/asystentka oraz profesjonalny sekretarz/asystent” kończy się wystawieniem certyfikatów potwierdzających ukończenie profesjonalnego kursu w naszej szkole.

1 dzień

Rozpoczęcie kursu: weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów i omówienie celów warsztatu, kontrakt.

Moduł I. Profesjonalna marka własna i firmy

  • Profil zawodowy – profil stanowiska, wymagane kwalifikacje zawodowe.
  • Wymagania i oczekiwania.
  • Ścieżka kariery – omówienie.
  • Reguły dress code.
  • Etykieta biznesu w praktyce.

Moduł II. Komunikacja interpersonalna

  • Reguły komunikacji ustnej i pisemnej.
  • Mowa ciała w różnych sytuacjach, np. gdy stoisz, gdy siedzisz w kilka osób lub gdy rozmawiasz itd.
  • Praca z dokumentami.

Moduł III. Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego

  • Strategie profesjonalnej obsługi klienta.
  • Oczekiwania i potrzeby klienta.
  • Organizacja spotkań i przyjmowanie gości.
  • Profesjonalne rozmowy via telefon, mail.
  • Negocjacje z interesariuszami, np. podwykonawcami.

Moduł IV. Asertywność na stanowisku asystentki/sekretarki oraz asystenta/sekretarza

  • Definicja zachowań asertywnych.
  • Budowanie asertywnych komunikatów – techniki.

Moduł V. Stres w pracy asystentki i sekretarki

  • Czym jest stres?
  • Przyczyny stresy.
  • Radzenie sobie ze stresem – skuteczne techniki.

 

2 dzień

Moduł VI. Efektywność na stanowisku sekretarki/asystentki oraz sekretarza/asystenta

  • Autoanaliza efektywności pracy i organizacji zadań.
  • Niekonsekwencja w realizacji planu działania – przyczyny i skutki dla efektywności.
  • Jak działać mimo braku chęci? – automotywacja.
  • Skuteczne sposoby eliminowania prokrastynacji (odkładanie na później).
  • „Złodzieje czasu” i sposoby na ich ograniczenie.

Moduł VII. Zarządzanie priorytetami

  • Analiza priorytetów (podział zadań ze względu na ich pilność i ważność, macierz Eisenhowera).
  • Zasada ABC w ustalaniu dziennych priorytetów.
  • Określanie osobistych priorytetów oraz ochrona czasu na ich realizację.
  • Konsekwencja w dotrzymywaniu priorytetów.

Moduł VIII. Metody planowania czasu i koszyk zadań

  • Reguły planowania zadań w perspektywie krótko- i długoterminowej.
  • Narzędzia usprawniające zarządzanie zadaniami (mobilne i analogowe).
  • Listy zadań – organizacja i praktyczne zastosowanie.
  • 5 zasad realnego planu działania.
  • Bufory czasu w planowaniu zadań.
  • Monitorowanie realizacji planu i wdrażanie działań naprawczych.

Moduł IX. Nawyki zwiększające efektywność

  • Krzywa REFA i jej wykorzystanie w efektywnym realizowaniu zadań.
  • Instrukcje i procedury – wsparcie jakości pracy i automatyzacji zadań rutynowych.
  • Sprzymierzeńcy efektywności, rutyna i nawyk.
  • Uporządkowana przestrzeń, ład w dokumentach i mailach – sprzymierzeńcy codziennej efektywności.
  • Ochrona czasu pracy własnej oraz pracy przełożonego.
  • Jak dbać o dobrostan i zasoby energetyczne? – efektywny odpoczynek.

Zakończenie szkolenia: podsumowanie najistotniejszych treści, stworzenie przez Kursantów osobistych planów działania.

Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.

Szkolenia uzupełniające

Asertywność i pewność siebie w biznesie

Szkolenie z asertywności w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

trening dla trenerów wewnętrznych

Trening dla trenerów wewnętrznych – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

„Dużo praktycznej wiedzy. Najbardziej podobały mi się tematy: savoir-vivre, prioretytezowanie zadań i kompetencje sekretarki. Polecam, szkolenie profesjonalnie przygotowuje do stanowiska.”
„Docenić styl prowadzenia szkolenia; Za mało informacji o pracy z klientem; Prowadząca szkolenie to osoba o dużej wiedzy i ze sporą dozą dowcipu. Nie daje się nudzić szkoleniem; Szkolenie bardzo ciekawe, cieszę się, że znalazło się miejsce na omawianie konkretnych „bolączek” uczestników – myślę, że to bardzo pomaga i czyni szkolenie przydatniejszym dla grupy; Pani jest bardzo kompetentna, nic mi nie zabrakło; Niczego nie zabrakło. Doceniam Panią Iwonę! i oby więcej tego typu szkoleń.; Podziękowanie dla Trenerki – super poprowadzone szkolenie.; Za mało czasu, poproszę więcej szkoleń.; Sposób prowadzenia i prostota prowadzenia oraz wiedza – super”
Pozytywna, kompetentna prowadząca z ogromem wiedzy i zaangażowaniem; Perfekcyjnie przygotowany wykładowca; Wspaniała prowadząca; spełniło moje oczekiwania; Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy, inspirujący do działania. Przydatne informacje, które na pewno pomogą w codziennej pracy. Profesjonalne, miłe, zaskakujące, porządkujące szkolenie.; Ciekawe i przydatne szkolenie; Bardzo profesjonalne i czytelne szkolenie, miła atmosfera i pełen profesjonalizm; Dobre podejście do tematu i elastyczność w prowadzeniu”.
Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu profesjonalnej sekretarki/sekretarza i asystentki/asystenta w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: LS Airport Services S.A., GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. (za pośrednictwem firmy Edubroker), Zakład Ubezpieczeń Społecznych,  Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Gemius Polska Sp. z o.o., Kuźnia Polska S.A., Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Zespół Szkół fototechnicznych, Instytut Pamięci Narodowej.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas