Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców – Szkolenie otwarte stacjonarne i online
techniki zamykania sprzedaży

Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

kategoria:

techniki zamykania sprzedaży
  • CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
  • Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
  • SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy

Poznaj techniki zamykania sprzedaży i zwiększ natychmiast swoją skuteczność – opanuj umiejętności, które prowadzą do finalizacji i wyższych wyników sprzedażowych.

Czy zdarza się, że prowadzisz obiecującą rozmowę sprzedażową, klient wydaje się zainteresowany, a mimo to…nie finalizujesz transakcji? Po wielu próbach dotyka Cię blokada mentalna i coraz trudniej podejść z entuzjazmem do kolejnego prospecta?  A może po prostu chcesz lepiej wykorzystać swój potencjał jako handlowiec, doradca czy specjalista ds. sprzedaży?

Dla wielu pracowników działu sprzedaży to właśnie zamykanie transakcji okazuje się największym wyzwaniem. Klient „musi się zastanowić”, „wróci z odpowiedzią” – i znika. A Ty zostajesz z pustym CRM-em i pytaniem: co poszło nie tak? Znasz produkt, budujesz relacje – ale nie masz narzędzi, by skutecznie kontrolować proces sprzedaży. Skutki? Niewykorzystane szanse, straty finansowe, rosnąca presja na realizację targetów, utrata pewności siebie i motywacji.

Jak więc efektywnie przejść od zaawansowanego etapu negocjacji do finalizacji, czyli sprzedaży?

Poznaj 2- dniowe szkolenie sprzedażowe „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży”, które pozwoli Ci zrozumieć jak wpływać na decyzje zakupowe klienta i skutecznie doprowadzać do finalizacji transakcji. Nauczysz się rozpoznawać sygnały gotowości klienta, zadawać pytania zamykające i stosować techniki sprzedażowe, które realnie poprawią Twoje wyniki. W trakcie szkolenia poznasz minimum 11 sprawdzonych sposobów na domykanie sprzedaży i nauczysz się pracy z obiekcjami – bez presji, za to z większą pewnością siebie. Przećwiczysz scenariusze rozmów, budowanie argumentacji i wzmocnisz swoją asertywność.

Czy wiesz, że szkolenie z technik sprzedaży jest częścią Akademii Sprzedaży? To nasz kompleksowy cykl  szkoleń stworzony z myślą o osobach zajmujących się sprzedażą, ofertowaniem, pozyskiwaniem nowych klientów czy profesjonalną obsługą klienta. Akademia Sprzedaży to starannie zaplanowana ścieżka rozwoju kompetencji sprzedażowych, która krok po kroku rozszerza wiedzę, umiejętności i co ważne- także postawy niezbędne do osiągania celów sprzedażowych. Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to 3 etap Akademii Sprzedaży, w której masz pełną swobodę w ustalaniu tempa nauki, dopasowując przerwy między poszczególnymi szkoleniami. Możesz także zrealizować szkolenie jako odrębny kurs wzmacniający kompetencje sprzedażowe i wizerunkowe.

Liczba modułów: 5
Przemyślana liczba modułów zapewni Ci optymalne tempo nauki i efektywne przejście od teorii do praktyki. 

Recenzje Google

4,9

160 opinii

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Cena promocyjna
Cena regularna

Szkolenie stacjonarne:

Cena promocyjna

1748 zł netto + 23% VAT

Cena regularna

1998 zł netto + 23% VAT

Szkolenie online:

Cena promocyjna

1648 zł netto + 23% VAT

Cena regularna

1898  zł netto + 23% VAT

Cena promocyjna obowiązuje do 31 grudnia 2025

Najbliższy termin

miejsce

czas trwania

liczebność grupy

Najbliższy termin
27-28 listopada 2025
Online
2 dni
10-12 os.
01-02 grudnia 2025
Warszawa
2 dni
10-12 os.
09-10 grudnia 2025
Warszawa
2 dni
10-12 os.

Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego terminu

Dla kogo szkolenie z technik zamykania sprzedaży będzie idealne?

skuteczne szkolenie otwarte Human Skills
szkolenie otwarte human skills
Korzyści dla Ciebie
Korzyści dla Twojej firmy

Cele szkolenia dla działu sprzedaży

Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning), a jego główne cele to: 

Nabycie kompetencji w rozpoznawaniu sygnałów i motywacji klientów podczas finalizacji sprzedaży.
Wzmocnienie umiejętności stosowania technik zamykania sprzedaży oraz skutecznego reagowania na obiekcje klientów.
Rozwój zdolności budowania i podtrzymywania trwałych relacji z klientami na różnych etapach sprzedaży.
Doskonalenie kompetencji komunikacji werbalnej i niewerbalnej w celu wzmacniania przekazu handlowego.

Program szkolenia "Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców"

Szkolenie Stacjonarne
Ogólne informacje o szkoleniu

Otwarte kursy sprzedażowe „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” organizowane w formule zajęć stacjonarnych obywają się w naszej doskonale skomunikowanej z resztą Warszawy i kraju placówce szkoleniowej zlokalizowanej w centrum stolicy. Podczas stacjonarnego szkolenia dla sprzedawców z technik zamykania sprzedaży wszyscy Kursanci mogą swobodnie korzystać z dostępnej w naszym centrum nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty prowadzone są w komfortowo zaaranżowanych i przestronnych salach. Opłata za stacjonarne szkolenie sprzedażowe „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” obejmuje poczęstunek dostępny podczas przerwy na kawę oraz dwudaniowy obiad serwowany w pobliskiej restauracji. Kursanci odbywający szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne otrzymują od nas również nieodpłatny komplet materiałów szkoleniowych wspomagających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to nowoczesny warsztat praktyczny zaprojektowany jako dwudniowa sesja teoretyczno-praktycznych zajęć. Program opisywanego szkolenia dla handlowców podzielony jest na 5 moduły tematycznych, a nauka opiera się na wykorzystaniu różnorodnych nowoczesnych technik i metod aktywnego nauczania, wśród których dominują m.in. panele dyskusyjne, prezentacje, analizy case studies, ćwiczenia indywidualne. Stacjonarne szkolenie z kompetencji sprzedażowych „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” w części wstępnej zakłada rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników kursu i określenie jego szczegółowych celów. Organizowane w naszej siedzibie szkolenie umiejętności sprzedażowych odbywa się w zgodzie z metodą Activity Based Learning i cyklem Kolba.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Program szkolenia stacjonarnego „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców”

Kursy sprzedażowe z technik zamykania sprzedaży w tradycyjnej formie stacjonarnych zajęć odbywają w naszym warszawskim centrum szkoleniowym. W przebiegu szkolenia dla działu sprzedaży przewidziane są przerwy, podczas których Kursanci mogą posilić się lub chwilę odetchnąć.

Prezentowane szkolenie sprzedażowe opracowaliśmy jako praktyczny warsztat, w którym kluczową rolę odgrywa wymiana dobrych praktyk i doświadczeń oraz trening umiejętności. W związku z tym program, według którego odbywają się szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne z technik zamykania sprzedaży, obfituje w aktywizujące metody i techniki nauczania oraz jest nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna wstęp poświęcony diagnozie potrzeb Kursantów i omówieniu celów warsztatu. Etap ten pozwala trenerowi każdorazowo dopasować poszczególne elementy programu szkolenia „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” do faktycznych potrzeb konkretnej grupy szkoleniowej i indywidualnych oczekiwań Kursantów.

Moduły szkolenia

Moduł I. Techniki zamykania sprzedaży – Główne etapy procesu sprzedaży

  • Wyznaczenie własnego celu w sprzedaży czyli analiza własna Uczestnika.
  • Schemat prowadzenia rozmowy handlowej oraz zmiany schematu na przestrzeni lat.
  • Zabawa symulacyjna w drodze po cele i wyniki.
  • Cele na poszczególnych etapach rozmowy szansą na finalizację.
  • „Wyróżnij się albo zgiń” – mocne strony handlowca i firmy.

Moduł II. Techniki zamykania sprzedaży – Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży

  • Zadawanie pytań jako element procesu słuchania i budowania współpracy:
  • Próbne pytania zamykające.
  • Ostateczne pytania zamykające.
  • Werbalne i niewerbalne sygnały klienta.
  • Płynne sposoby przejścia do finalizacji.

Moduł III. Techniki zamykania sprzedaży – Techniki i reguły w procesie sprzedaży

  • Reguły Cialdiniego i ich zastosowanie w procesie sprzedaży.
  • Motywacja klienta i styl myślenia w drodze do precyzji w komunikacji językiem korzyści.
  • Model PCK [potrzeba – cecha – korzyść], i rozróżnianie stosowania w zależności od motywacji klienta.
  • Techniki zamykania transakcji sprzedaży czyli 11 technik w drodze do finalizacji transakcji.

Moduł IV. Techniki zamykania sprzedaży – Komunikacja czyli wiodący styl komunikacji i pracy 

  • Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji, kwestionariusz.
  • Jak rozmawiać z decydentami, kiedy odmawiają?
  • Na co zwracać uwagę w procesie rozmowy z klientem?
  • Empatia w komunikacji czyli zrozumienie obaw klienta, na przykładach trenera i Uczestników.
  • Eufemizmy w rozmowie z klientem w ćwiczeniu.

Moduł V. Techniki zamykania sprzedaży – Kluczowe kompetencje handlowca

  • Modele sprzedaży czyli branża i segment Klienta.
  • Kluczowe kompetencje handlowca w zależności od modelu sprzedaży.
  • Znaczenie asertywności w kontekście działu handlowego i pracy handlowca.
  • Postawa partnerska w drodze do podnoszenia umiejętności komunikacyjnych i postawy asertywnej.
  • Rozwój technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami, oraz wyrażenia asertywne.
  • Rozwój pewności siebie poprzez umiejętności wyrażania własnych opinii w sposób konstruktywny.
Szkolenie Online
Ogólne informacje o szkoleniu

Otwarte kursy sprzedażowe z technik zamykania sprzedaży realizowane w wersji warsztatów online mają charakter spotkań w czasie rzeczywistym w tzw. pokojach na popularnych platformach internetowych: Zoom lub Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla handlowców z technik zamykania sprzedaży nie wymagają od Uczestników zajęć żadnej fachowej wiedzy technicznej ani instalowania skomplikowanych w obsłudze programów czy niezaufanych aplikacji. Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” online to nowoczesny projekt szkoleniowy o wielu praktycznych walorach – tryb kursu pozwala ograniczyć do minimum wydatki związane z logistyką i zaoszczędzić czas, a Kursanci zapisani na szkolenia sprzedażowe online mogą się uczyć w dowolnym miejscu i w najdogodniejszych dla siebie okolicznościach. Wszyscy Kursanci w cenie kursu otrzymują od Human Skills obszerny komplet materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie online „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to intensywny kurs praktyczny zaprojektowany jako dwudniowy warsztat podzielony na 5 głównych modułów tematycznych. Program powyższego szkolenia dla działów sprzedaży staramy się każdorazowo dostosować do oczekiwań i potrzeb szkoleniowych konkretnych grup Kursantów, dlatego każde otwarte szkolenie z kompetencji sprzedażowych rozpoczyna się weryfikacją potrzeb Uczestników zajęć i określeniem szczegółowych celów warsztatów. Zdalne szkolenie umiejętności sprzedażowych „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” realizowane jest w zgodzie z zasadami cyklu Kolba, regułami modelu ABL i przy wykorzystaniu nastawionych na aktywizację technik i metod nauczania.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Program szkolenia online „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców”

Kursy sprzedażowe online z technik zamykania sprzedaży prowadzone są na łatwych w obsłudze platformach – Clickmeeting oraz Zoom i wymagają w praktyce jedynie dostępu do internetu. W trakcie zdalnego szkolenia dla sprzedawców „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” nie są wykorzystywane dodatkowe aplikacje czy specjalne oprogramowanie. Oferowane przez nas szkolenie sprzedażowe pozwala w komfortowy i skuteczny sposób przygotować się do realizacji zadań bez konieczności opuszczania miejsca pracy czy miejsca zamieszkania. Szkolenia sprzedażowe online zostały zaplanowane jako warsztat trwający łącznie około 14 godzin. Program kursu przewiduje naukę w podziale na kilka segmentów tematycznych, którym przypisane są różnorodne atrakcyjne dla Kursantów techniki i formy nauczania m.in. analizy case studies, prezentacje i panele dyskusyjne, jednak przede wszystkim warsztat ukierunkowany jest na ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć i omówieniem celów kursu – na podstawie wyników przeprowadzonej diagnozy nasi trenerzy dostosowują treści, techniki i metody nauczania do potrzeb rozpoznanych u Uczestników danego szkolenia dla działów sprzedaży. W czasie warsztatu realizowanego jako kurs wchodzący w skład cyklu Akademia Sprzedaży mogą pojawić się dodatkowe analizy, zadania czy zagadnienia dostosowane do założonych celów tego interdyscyplinarnego programu szkoleniowego dla handlowców.

Moduły szkolenia

Moduł I. Techniki zamykania sprzedaży – Główne etapy procesu sprzedaży

  • Wyznaczenie własnego celu w sprzedaży czyli analiza własna Uczestnika.
  • Schemat prowadzenia rozmowy handlowej oraz zmiany schematu na przestrzeni lat.
  • Zabawa symulacyjna w drodze po cele i wyniki.
  • Cele na poszczególnych etapach rozmowy szansą na finalizację.
  • „Wyróżnij się albo zgiń” – mocne strony handlowca i firmy.

Moduł II. Techniki zamykania sprzedaży – Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży

  • Zadawanie pytań jako element procesu słuchania i budowania współpracy:
  • Próbne pytania zamykające.
  • Ostateczne pytania zamykające.
  • Werbalne i niewerbalne sygnały klienta.
  • Płynne sposoby przejścia do finalizacji.

Moduł III. Techniki zamykania sprzedaży – Techniki i reguły w procesie sprzedaży

  • Reguły Cialdiniego i ich zastosowanie w procesie sprzedaży.
  • Motywacja klienta i styl myślenia w drodze do precyzji w komunikacji językiem korzyści.
  • Model PCK [potrzeba – cecha – korzyść], i rozróżnianie stosowania w zależności od motywacji klienta.
  • Techniki zamykania transakcji sprzedaży czyli 11 technik w drodze do finalizacji transakcji.

Moduł IV. Techniki zamykania sprzedaży – Komunikacja czyli wiodący styl komunikacji i pracy 

  • Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji, kwestionariusz.
  • Jak rozmawiać z decydentami, kiedy odmawiają?
  • Na co zwracać uwagę w procesie rozmowy z klientem?
  • Empatia w komunikacji czyli zrozumienie obaw klienta, na przykładach trenera i Uczestników.
  • Eufemizmy w rozmowie z klientem w ćwiczeniu.

Moduł V. Techniki zamykania sprzedaży – Kluczowe kompetencje handlowca

  • Modele sprzedaży czyli branża i segment Klienta.
  • Kluczowe kompetencje handlowca w zależności od modelu sprzedaży.
  • Znaczenie asertywności w kontekście działu handlowego i pracy handlowca.
  • Postawa partnerska w drodze do podnoszenia umiejętności komunikacyjnych i postawy asertywnej.
  • Rozwój technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami, oraz wyrażenia asertywne.
  • Rozwój pewności siebie poprzez umiejętności wyrażania własnych opinii w sposób konstruktywny.
pakiet
stacjonarny
pakiet
on-line

Nasi eksperci prowadzący to szkolenie z kompetencji sprzedażowych

uznany certyfikat za szkolenie Human Skills
Zdobądź uznany
certyfikat

Co nas wyróżnia?

Poznaj nasze atuty, które pomogą Ci wzmocnić kompetencje i osiągnąć wyznaczone cele

Działamy już od 2010 roku, a od tamtej pory przeprowadziliśmy tysiące szkoleń dla osób indywidualnych i firm, nieustannie dostosowując naszą ofertę do realnych wyzwań rynku. Każde szkolenie opiera się na wypracowanych przez lata praktyki standardach, by nasi Klienci mogli rozwijać swoje umiejętności w pewnym i sprawdzonym procesie.
Działalność naszej firmy jest stale audytowana wewnętrznie oraz zewnętrznie m.in przez renomowaną organizację DEKRA Certification. Projektujemy szkolenia w oparciu o Standard Usług Szkoleniowych 2.0, a także należymy do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i kierujemy się jej Kodeksem Dobrych Praktyk.
Wyróżniamy się jedną z najszerszych tematycznie ofert szkoleń otwartych i zamkniętych, usług coachingowych oraz narzędzi diagnostycznych na rynku. Możesz znaleźć u nas wszystko, czego potrzebujesz kompleksowo - od kompetencji menedżerskich czy sprzedażowych, przez soft skills aż po unikalne szkolenia PREMIUM.
Nasza firma szkoleniowo- doradcza została założona i stale prowadzona jest przez doświadczoną i wykwalifikowaną liderkę – Iwonę Firmanty- psycholożkę, socjolożkę, certyfikowaną coachkę i trenerkę. Na co dzień merytorycznie wspiera ona nasz Zespół oraz czuwa nad jakością i efektywnością świadczonych usług.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Opinie naszych Klientów

Wybrani Klienci szkolenia z zamykania technik sprzedaży

PZU, Vidok, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Vivus, Maltex, Vaupe, J.Fryderyk, Renox, KLEiB, Rakoczy, MDS, Empire Pharma, Wipasz, Hotel Stare Kino, Felder,, Fortaco, Albea, Lumines, Instal-Projekt, Rotho,, Mertis, Polbrand, Lemoncraft, Sheraton, Besta, Hotel Roberts Port, Abra Meble, Carl Zeiss, Obag Polska, Kopalnia Zdrowia, Colourlock, Maxton Design, Betlewski, Bank Spółdzielczy w Oławie, Hotele Diament, Sheraton, Fagron, Salus Controls, Delphi, Natural Pharmaceuticals, Mondi, Polski Rejestr Statków, Hotel Sympozjum, TUV Nord, Euro-Lock, Firestone Industrial Products Poland, Biuro tłumaczeń KONTEKST, Carry Pet Food Sp. z o.o., Rynek Pierwotny, A.G.A. Analytical Sp. z o. o., Sp. k., Koma Białystok Sp. z o.o., TradeDoubler Sp. z o.o., Mges Mariusz Gruca Edward Shellard Sp. c., Silverback Polska Sp. z o.o., P.P.H. „SBS-SIM”, Wento Sp. z o.o., Europa Logistics Sp. z o.o., Amlux Sp. z o.o., MS SPEKTRUM SZKOLMOWSKI SPÓŁKA JAWNA, Lux Med, Rajapack Sp. z o.o., G2A.COM., ART.MAS., Meble TRON Sławomir Zieliński, Groupauto CEE Sp. z o.o., KLINGSPOR Sp. z o.o., AIFO, Best Western Hotel, InPost Sp. z o.o., LSI Software S.A., mBank, Polska Grupa Farmaceutyczna, Polskapresse, Pro Grass, Progress Eco, T‑Mobile Polska S.A., INSCAM – Systemy Zabezpieczeń, Hydrapres S.A., Trak Instal Sp. z o.o., Eventim Sp. z o.o., Mott Coffee Company Sp. z o.o., New HEAT Sp. z o.o., Firma Handlowa JOSTIN Halina Sękowska, igus Sp. z o.o., EP Serwis Sp. z o.o., Social WiFi Sp. z o.o., Media Markt Polska Sp. z o.o.

Tak wyglądają realizacje szkolenia z kompetencji sprzedażowych

szkolenie ze sprzedazy
cały set szkoleniowy Human Skills (3)
akademia_hr (2)
przerwa kawowa na szkoleniu
techniki zamykania sprzedaży szkolenie
szkolenie w Warszawie

Zapisz się na szkolenie stacjonarne lub online!

Jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT, zapoznaj się z instrukcją wypełnienia formularza i wybierz płatność przelewem. 

Formularz zgłoszeniowy

DANE OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ

DANE UCZESTNIKA

Uczestnik 1
Odejmij uczestnika

WYBÓR SZKOLENIA

Cena szkolenia:

Jeśli otrzymałeś od nas kod rabatowy, wprowadź go w powyższe pole. UWAGA! Kody rabatowe nie naliczają się automatycznie. Wybierz płatność przelewem

PŁATNOŚĆ

Jak wypełnić formularz zgłoszenia na szkolenie "Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców"?

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzupełnić formularz on-line. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz pobrać, uzupełnić i odesłać nam klasyczny formularz.

W formularzu wpisz dane uczestników szkolenia. Możesz zgłosić maksymalnie 10 osób. Jeśli osoba zgłaszająca jest jednocześnie uczestnikiem, wypełnij jej dane dwukrotnie – raz w sekcji „Dane Uczestnika” i raz w sekcji „Dane Osoby Zgłaszającej”.

W polu „Uwagi” wpisz wszelkie ważne informacje, które mogą być istotne dla organizacji szkolenia. Może to być np. dieta (wegetariańska, bezglutenowa itp.) lub inne potrzeby.

Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w dedykowane pole i pamiętaj, że zniżka nie nalicza się automatycznie. Wybierz płatność przelewem, a nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą po weryfikacji formularza w celu ustalenia szczegółów płatności.

Uwaga, jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT wybierz płatność przelewem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów płatności oraz przekazania oświadczenia o zwolnieniu z VAT.

Jeśli nie korzystasz ze zwolnienia z VAT ani nie posiadasz kodu rabatowego, możesz wybrać płatność online. Zostaniesz przekierowana/y do bramki płatniczej, gdzie dokonasz płatności od razu.
Otrzymasz od nas fakturę w ciągu 7 dni roboczych przesłaną drogą mailową.

Dostępna zniżka przy zgłoszeniu grupy!

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualny rabat dla większej liczby uczestników

oferujemy rabat do szkoleń dla grupy

Z naszej oferty korzystają liderzy na rynku

Zapytaj o bezpłatną wycenę tego szkolenia w formie zamkniętej

szkolenie na zamowienie Human Skills

FAQ

Szkolenie dla handlowców „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” odbywa się w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie lub w wybranej sali szkoleniowej w centrum miasta. Dla szkoleń online korzystamy z platform ClickMeeting lub Zoom.

Nasze szkolenia mają kameralny charakter i odbywają się w grupach do 12 uczestników, co pozwala na indywidualne podejście i efektywniejsze zdobywanie kompetencji przywódczych.

Zarówno po ukończeniu szkolenia stacjonarnego jak i on-line otrzymasz renomowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo, który jest zgodny z najnowszymi standardami SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) oraz posiada oznaczenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

To szkolenie z kompetencji sprzedażowych obejmuje liczne praktyczne ćwiczenia, które pozwalają na zastosowanie teorii w rzeczywistych sytuacjach zawodowych. Ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pracujesz także na własnych przykładach i case study.

Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, możesz zrezygnować bezpłatnie do 7 dni przed jego rozpoczęciem (regulamin). W innych przypadkach podchodzimy do każdej sytuacji indywidualnie – nasi klienci cenią nas za elastyczność. Poinformuj nas o swojej sytuacji, zaproponujemy alternatywne terminy lub inne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Po szkoleniu sprzedażowym możesz skorzystać z konsultacji z trenerem, aby zadać pytania i doprecyzować kwestie związane z tematem szkolenia przez okres do miesiąca od jego zakończeniu. Dodatkowo oferujemy preferencyjną ofertę na pełne wsparcie 1:1 na wybrane tematy, które chcesz zgłębić bardziej szczegółowo.

Możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dofinansowanie jest dostępne dla firm (dużych, średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorstw), o ile zatrudniają one przynajmniej jedną osobę na umowę o pracę. Sprawdź szczegóły.

Za szkolenie możesz zapłacić przelewem lub natychmiastową płatnością online. Jeśli wybierzesz przelew, nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły płatności. W przypadku płatności online, po dokonaniu rezerwacji, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Na miejscu naszego biura ul. Widok 18/2 dysponujemy także terminalem dla wygodnych płatności kartą. 

Skontaktuj się z nami!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dobierzemy ofertę dopasowaną do Ciebie lub Twojej firmy

formularz kontaktowy

ul. Widok 18/2
00-023 Warszawa

Porozmawiajmy!

Human Skills Iwona Gromek
Iwona
Kaczorowska
Stanowisko

Project Coordinator Działu szkoleń otwartych i indywidualnych

Aneta Łyszkowicz Human Skills
Aneta
Łyszkowicz
Stanowisko

Konsultantka ds. szkoleń otwartych i zamkniętych

Szkolenia uzupełniające

Zobacz szkolenia w podobnej tematyce, które mogą Cię zainteresować