Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców – Szkolenie otwarte stacjonarne i online
kategoria:
- szkolenie sprzedażowe
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
Poznaj techniki zamykania sprzedaży i zwiększ natychmiast swoją skuteczność – opanuj umiejętności, które prowadzą do finalizacji i wyższych wyników sprzedażowych.
Czy zdarza się, że prowadzisz obiecującą rozmowę sprzedażową, klient wydaje się zainteresowany, a mimo to…nie finalizujesz transakcji? Po wielu próbach dotyka Cię blokada mentalna i coraz trudniej podejść z entuzjazmem do kolejnego prospecta? A może po prostu chcesz lepiej wykorzystać swój potencjał jako handlowiec, doradca czy specjalista ds. sprzedaży?
Dla wielu pracowników działu sprzedaży to właśnie zamykanie transakcji okazuje się największym wyzwaniem. Klient „musi się zastanowić”, „wróci z odpowiedzią” – i znika. A Ty zostajesz z pustym CRM-em i pytaniem: co poszło nie tak? Znasz produkt, budujesz relacje – ale nie masz narzędzi, by skutecznie kontrolować proces sprzedaży. Skutki? Niewykorzystane szanse, straty finansowe, rosnąca presja na realizację targetów, utrata pewności siebie i motywacji.
Jak więc efektywnie przejść od zaawansowanego etapu negocjacji do finalizacji, czyli sprzedaży?
Poznaj 2- dniowe szkolenie sprzedażowe „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży”, które pozwoli Ci zrozumieć jak wpływać na decyzje zakupowe klienta i skutecznie doprowadzać do finalizacji transakcji. Nauczysz się rozpoznawać sygnały gotowości klienta, zadawać pytania zamykające i stosować techniki sprzedażowe, które realnie poprawią Twoje wyniki. W trakcie szkolenia poznasz minimum 11 sprawdzonych sposobów na domykanie sprzedaży i nauczysz się pracy z obiekcjami – bez presji, za to z większą pewnością siebie. Przećwiczysz scenariusze rozmów, budowanie argumentacji i wzmocnisz swoją asertywność.
Czy wiesz, że szkolenie z technik sprzedaży jest częścią Akademii Sprzedaży? To nasz kompleksowy cykl szkoleń stworzony z myślą o osobach zajmujących się sprzedażą, ofertowaniem, pozyskiwaniem nowych klientów czy profesjonalną obsługą klienta. Akademia Sprzedaży to starannie zaplanowana ścieżka rozwoju kompetencji sprzedażowych, która krok po kroku rozszerza wiedzę, umiejętności i co ważne- także postawy niezbędne do osiągania celów sprzedażowych. Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to 3 etap Akademii Sprzedaży, w której masz pełną swobodę w ustalaniu tempa nauki, dopasowując przerwy między poszczególnymi szkoleniami. Możesz także zrealizować szkolenie jako odrębny kurs wzmacniający kompetencje sprzedażowe i wizerunkowe.
Liczba modułów: 5
Przemyślana liczba modułów zapewni Ci optymalne tempo nauki i efektywne przejście od teorii do praktyki.
Umiejętności, które zdobędziesz:
- Zamykanie sprzedaży
- Negocjowanie
- Reagowanie na obiekcje
- Parafrazowanie
- Interpretowanie sygnałów
- Asertywność
- Argumentowanie
- Zadawanie pytań
- Dostosowanie stylu
- Finalizowanie
- Ostatnio zaktualizowane 28 lipca, 2025
Cena promocyjna
Cena regularna
Szkolenie stacjonarne:
Cena promocyjna
1748 zł netto + 23% VAT
Cena regularna
1998 zł netto + 23% VAT
Szkolenie online:
Cena promocyjna
1648 zł netto + 23% VAT
Cena regularna
1898 zł netto + 23% VAT
Cena promocyjna obowiązuje do 31 grudnia 2025
Najbliższy termin
miejsce
czas trwania
liczebność grupy
Najbliższy termin
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego terminu
Dla kogo szkolenie z technik zamykania sprzedaży będzie idealne?
- Dla początkujących handlowców, którzy dopiero zaczynają swoją karierę w sprzedaży i chcą zdobyć solidne podstawy w zakresie technik zamykania sprzedaży, budowania relacji z klientami oraz efektywnej komunikacji w trakcie finalizacji transakcji.
- Dla doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży, którzy pragną poprawić swoją skuteczność w zamykaniu transakcji, poznać nowe modele sprzedaży i techniki, które pozwolą im lepiej reagować na obiekcje współczesnych klientów i przełamać bariery w procesie sprzedaży.
- Dla menedżerów sprzedaży, którzy pragną wzbogacić i uporządkować własną wiedzę z zakresu kompetencji sprzedażowych, aby lepiej wspierać swoje zespoły handlowe w codziennej pracy.
W jakich wyzwaniach pomoże Ci to szkolenie sprzedażowe?
- Prowadzisz spotkania handlowe, które dobrze się zaczynają, ale trudno Ci przejść do konkretów i skutecznie finalizować sprzedaż? Na szkoleniu nauczysz się rozpoznawać momenty gotowości klienta i stosować techniki, które płynnie prowadzą do zamknięcia sprzedaży.
- Chcesz lepiej trafiać do klientów z uwzględnieniem modelu sprzedaży Twojej firmy? Dzięki analizie modeli sprzedaży zrozumiesz, jak dopasować strategię w zależności od typu klienta, cyklu i procesu sprzedażowego czy też swojej roli sprzedażowej.
- Masz świadomość swojego potencjału w sprzedaży i chcesz działać jeszcze skuteczniej? To szkolenie pomoże Ci jeszcze bardziej podnieść poziom kompetencji – poprzez nowe techniki, narzędzia i modele dopasowane do współczesnego świata sprzedaży.
- Zauważasz, że nie zawsze potrafisz poradzić sobie z obiekcjami klientów? W trakcie 2-dniowego treningu sprzedażowego nauczysz się, jak zrozumieć obiekcje i przełamać opory, by w najlepszym momencie przejść do finalizacji sprzedaży.
- Twoja sprzedażowa komunikacja werbalna i niewerbalna powinna być skuteczniejsza? Dzięki szkoleniu sprzedażowemu poznasz reguły wywierania wpływu (Cialdiniego) i nauczysz się świadomie korzystać z nich w rozmowie – z poszanowaniem etyki i relacji.
- Zdarza Ci się odpuścić finalizację rozmowy sprzedażowej, bo brakuje Ci pewności siebie, jasnego planu lub właściwej reakcji na opór klienta? Podczas 2-dniowego Szkolenia otwartego przećwiczysz poznasz narzędzia, które pomogą Ci utrzymać kontrolę nad procesem.
- Masz wrażenie, że Twój przekaz nie trafia do klienta, mimo że dobrze znasz swój produkt/usługę? Jako ekspert sprzedaży nauczysz się korzystać z modelu PCK i precyzyjnie dopasowywać argumentację – tak, by klient słyszał nie cechy, a realne korzyści dla siebie.
- Stoisz przed wyzwaniem radzenia sobie z „trudnymi” klientami (klientami w trudnej sytuacji)? Szkolenie pomoże Ci rozwinąć asertywność i postawę partnerską, dzięki czemu będziesz lepiej komunikować się z klientami w trudnych sytuacjach i budować z nimi długotrwałe relacje.
- Korzystamy z interaktywnych narzędzi i digital learningu np. Mentimeter, Kahoot, Quizlet i inne, wzmacniając zaangażowanie i innowacyjność szkolenia.
- Stosujemy zróżnicowane metody pracy – od ćwiczeń indywidualnych i zespołowych, przez odgrywanie ról, po analizę przypadków, gry i dyskusje, aby przećwiczyć nowe umiejętności i lepiej zrozumieć ich zastosowanie w praktyce.
Korzyści dla Ciebie
Korzyści dla Twojej firmy
- Dzięki wdrożeniu poznanych technik zamykania transakcji wpłyniesz na ilość finalizacji i zwiększysz szansę na osobiste benefity finansowe takie jak prowizje, podwyżki czy premie okresowe.
- Poznasz i przećwiczysz minimum 11 technik zamykania sprzedaży, które pomogą Ci zamieniać kontakty potencjalnych klientów w finalne transakcje oraz realnie zwiększą Twoją skuteczność.
- Podczas szkolenia z technik sprzedaży nauczysz się zadawać pytania zamykające, interpretować sygnały niewerbalne klienta, by przechodzić do finalizacji rozmowy w sposób naturalny i profesjonalny.
- Dzieki szkoleniu zwiększysz swoją asertywność, co pozwoli Ci lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach z dezydentami, zachowując szansę na budowanie długotrwałych relacji i zadowolenia obu stron.
- Dowiesz się, jak dopasować styl komunikacji i techniki sprzedażowe do modelu działania Twojej firmy, typu klienta oraz długości cyklu sprzedaży – dzięki czemu zyskasz większą kontrolę nad całym procesem sprzedażowym i wzmocnisz swój profesjonalny wizerunek.
- Pod okiem trenera z praktyką w sprzedaży opanujesz język korzyści, który pozwoli Ci precyzyjnie budować argumentację opartą na rzeczywistych potrzebach klienta i dopasować ją do branży, w której działasz.
- Zyskasz przewagę jako handlowiec- doradca, który naprawdę słucha i rozumie klienta – dzięki pracy podczas szkolenia z motywacją czy potrzebami klienta.
- Podczas 2 dniowego szkolenia praktycznego zbudujesz większą pewność siebie w kontakcie z klientem – nawet w sytuacjach nietypowych, zyskasz narzędzia, które pozwolą Ci działać z większym spokojem i skutecznością.
- Poznasz kluczowe kompetencje sprzedażowe dopasowane do Twojego modelu sprzedaży – dzięki temu świadomie zaplanujesz swój rozwój i skoncentrujesz się na tym, co faktycznie przekłada się na wyniki w Twojej sytuacji zawodowej.
- Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia, który podkreśli Twoje profesjonalne podejście do sprzedaży niezbędne na wymagającym rynku współczesnego świata sprzedaży.
- Poczujesz satysfakcję z efektywnej pracy, ponieważ po szkoleniu sprzedażowym finalizacja sprzedaży stanie się dla Ciebie łatwiejsza, a sukcesy sprzedażowe – bardziej regularne.
- Twoja firma zyska handlowców, którzy potrafią skutecznie domykać sprzedaż – co realnie przełoży się na wzrost ilości transakcji, przychodów i lepsze wykorzystanie potencjału pozyskanych leadów.
- Pracownik działu sprzedaży zyska narzędzia do działania nawet w trudniejszych sytuacjach z klientami, zwiększając stabilność wyników i dbając o nienaganny wizerunek firmy.
- Dzięki lepszej znajomości modeli sprzedaży i kluczowych kompetencji, handlowcy będą bardziej świadomi swojej roli i dopasują działania do specyfiki Twojej branży oraz oczekiwań klientów.
- Twoja firma zwiększy jakość obsługi klienta, ponieważ pracownik sprzedaży nauczy się nie tylko sprzedawać, ale też rozumieć motywacje i potrzeby klientów, przekładając je na relacje z klientami.
- Obniżysz ilość porzuconych transakcji w swojej organizacji, inwestując w praktyczne szkolenie, podczas które handlowiec ćwiczy umiejętności na realnych przykładach ze swojej praktyki zawodowej.
- Twoja organizacja zyska przewagę konkurencyjną dzięki profesjonalizacji zespołów sprzedażowych.
- Po szkoleniu z technik zamykania sprzedaży pracownik od razu wróci do zadań sprzedażowych, mogąc zastosować w praktyce poznane merytoryczne i przećwiczone w praktyce narzędzia sprzedaży.
- Twoja firma odzyska szanse na finalizacje „zamrożonych” lub porzuconych transakcji dzięki wyposażeniu pracownika w narzędzia i postawy do ponawiania działań, które wcześniej utknęły w martwym punkcie.
- Uzyskasz informacje dodatkowe o następnych krokach w rozwoju kompetencji pracownika sprzedaży – w tym o proponowanych szkoleniach, follow-upach lub coachingu – aby zyskać większe wsparcie w planowaniu ścieżki rozwoju i utrwalić efekty szkolenia.
- Pracownik Twojej firmy bezpiecznie zdobędzie nowe kompetencje dzięki renomie i najwyższym standardom usług szkoleniowych (SUS 2.0) stosowanych w Human Skills.
- Otrzymasz dostęp do indywidualnego doradztwa, wsparcia w planach szkoleniowych i preferencyjnych warunków współpracy, jakie oferujemy naszym Klientom.
Cele szkolenia dla działu sprzedaży
Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning), a jego główne cele to:
Nabycie kompetencji w rozpoznawaniu sygnałów i motywacji klientów podczas finalizacji sprzedaży.
Wzmocnienie umiejętności stosowania technik zamykania sprzedaży oraz skutecznego reagowania na obiekcje klientów.
Rozwój zdolności budowania i podtrzymywania trwałych relacji z klientami na różnych etapach sprzedaży.
Doskonalenie kompetencji komunikacji werbalnej i niewerbalnej w celu wzmacniania przekazu handlowego.
Program szkolenia "Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców"
Otwarte kursy sprzedażowe „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” organizowane w formule zajęć stacjonarnych obywają się w naszej doskonale skomunikowanej z resztą Warszawy i kraju placówce szkoleniowej zlokalizowanej w centrum stolicy. Podczas stacjonarnego szkolenia dla sprzedawców z technik zamykania sprzedaży wszyscy Kursanci mogą swobodnie korzystać z dostępnej w naszym centrum nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty prowadzone są w komfortowo zaaranżowanych i przestronnych salach. Opłata za stacjonarne szkolenie sprzedażowe „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” obejmuje poczęstunek dostępny podczas przerwy na kawę oraz dwudaniowy obiad serwowany w pobliskiej restauracji. Kursanci odbywający szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne otrzymują od nas również nieodpłatny komplet materiałów szkoleniowych wspomagających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to nowoczesny warsztat praktyczny zaprojektowany jako dwudniowa sesja teoretyczno-praktycznych zajęć. Program opisywanego szkolenia dla handlowców podzielony jest na 5 moduły tematycznych, a nauka opiera się na wykorzystaniu różnorodnych nowoczesnych technik i metod aktywnego nauczania, wśród których dominują m.in. panele dyskusyjne, prezentacje, analizy case studies, ćwiczenia indywidualne. Stacjonarne szkolenie z kompetencji sprzedażowych „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” w części wstępnej zakłada rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników kursu i określenie jego szczegółowych celów. Organizowane w naszej siedzibie szkolenie umiejętności sprzedażowych odbywa się w zgodzie z metodą Activity Based Learning i cyklem Kolba.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Kursy sprzedażowe z technik zamykania sprzedaży w tradycyjnej formie stacjonarnych zajęć odbywają w naszym warszawskim centrum szkoleniowym. W przebiegu szkolenia dla działu sprzedaży przewidziane są przerwy, podczas których Kursanci mogą posilić się lub chwilę odetchnąć.
Prezentowane szkolenie sprzedażowe opracowaliśmy jako praktyczny warsztat, w którym kluczową rolę odgrywa wymiana dobrych praktyk i doświadczeń oraz trening umiejętności. W związku z tym program, według którego odbywają się szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne z technik zamykania sprzedaży, obfituje w aktywizujące metody i techniki nauczania oraz jest nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna wstęp poświęcony diagnozie potrzeb Kursantów i omówieniu celów warsztatu. Etap ten pozwala trenerowi każdorazowo dopasować poszczególne elementy programu szkolenia „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” do faktycznych potrzeb konkretnej grupy szkoleniowej i indywidualnych oczekiwań Kursantów.
Moduł I. Techniki zamykania sprzedaży – Główne etapy procesu sprzedaży
- Wyznaczenie własnego celu w sprzedaży czyli analiza własna Uczestnika.
- Schemat prowadzenia rozmowy handlowej oraz zmiany schematu na przestrzeni lat.
- Zabawa symulacyjna w drodze po cele i wyniki.
- Cele na poszczególnych etapach rozmowy szansą na finalizację.
- „Wyróżnij się albo zgiń” – mocne strony handlowca i firmy.
Moduł II. Techniki zamykania sprzedaży – Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży
- Zadawanie pytań jako element procesu słuchania i budowania współpracy:
- Próbne pytania zamykające.
- Ostateczne pytania zamykające.
- Werbalne i niewerbalne sygnały klienta.
- Płynne sposoby przejścia do finalizacji.
Moduł III. Techniki zamykania sprzedaży – Techniki i reguły w procesie sprzedaży
- Reguły Cialdiniego i ich zastosowanie w procesie sprzedaży.
- Motywacja klienta i styl myślenia w drodze do precyzji w komunikacji językiem korzyści.
- Model PCK [potrzeba – cecha – korzyść], i rozróżnianie stosowania w zależności od motywacji klienta.
- Techniki zamykania transakcji sprzedaży czyli 11 technik w drodze do finalizacji transakcji.
Moduł IV. Techniki zamykania sprzedaży – Komunikacja czyli wiodący styl komunikacji i pracy
- Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji, kwestionariusz.
- Jak rozmawiać z decydentami, kiedy odmawiają?
- Na co zwracać uwagę w procesie rozmowy z klientem?
- Empatia w komunikacji czyli zrozumienie obaw klienta, na przykładach trenera i Uczestników.
- Eufemizmy w rozmowie z klientem w ćwiczeniu.
Moduł V. Techniki zamykania sprzedaży – Kluczowe kompetencje handlowca
- Modele sprzedaży czyli branża i segment Klienta.
- Kluczowe kompetencje handlowca w zależności od modelu sprzedaży.
- Znaczenie asertywności w kontekście działu handlowego i pracy handlowca.
- Postawa partnerska w drodze do podnoszenia umiejętności komunikacyjnych i postawy asertywnej.
- Rozwój technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami, oraz wyrażenia asertywne.
- Rozwój pewności siebie poprzez umiejętności wyrażania własnych opinii w sposób konstruktywny.
Otwarte kursy sprzedażowe z technik zamykania sprzedaży realizowane w wersji warsztatów online mają charakter spotkań w czasie rzeczywistym w tzw. pokojach na popularnych platformach internetowych: Zoom lub Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla handlowców z technik zamykania sprzedaży nie wymagają od Uczestników zajęć żadnej fachowej wiedzy technicznej ani instalowania skomplikowanych w obsłudze programów czy niezaufanych aplikacji. Szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” online to nowoczesny projekt szkoleniowy o wielu praktycznych walorach – tryb kursu pozwala ograniczyć do minimum wydatki związane z logistyką i zaoszczędzić czas, a Kursanci zapisani na szkolenia sprzedażowe online mogą się uczyć w dowolnym miejscu i w najdogodniejszych dla siebie okolicznościach. Wszyscy Kursanci w cenie kursu otrzymują od Human Skills obszerny komplet materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie online „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” to intensywny kurs praktyczny zaprojektowany jako dwudniowy warsztat podzielony na 5 głównych modułów tematycznych. Program powyższego szkolenia dla działów sprzedaży staramy się każdorazowo dostosować do oczekiwań i potrzeb szkoleniowych konkretnych grup Kursantów, dlatego każde otwarte szkolenie z kompetencji sprzedażowych rozpoczyna się weryfikacją potrzeb Uczestników zajęć i określeniem szczegółowych celów warsztatów. Zdalne szkolenie umiejętności sprzedażowych „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” realizowane jest w zgodzie z zasadami cyklu Kolba, regułami modelu ABL i przy wykorzystaniu nastawionych na aktywizację technik i metod nauczania.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Kursy sprzedażowe online z technik zamykania sprzedaży prowadzone są na łatwych w obsłudze platformach – Clickmeeting oraz Zoom i wymagają w praktyce jedynie dostępu do internetu. W trakcie zdalnego szkolenia dla sprzedawców „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” nie są wykorzystywane dodatkowe aplikacje czy specjalne oprogramowanie. Oferowane przez nas szkolenie sprzedażowe pozwala w komfortowy i skuteczny sposób przygotować się do realizacji zadań bez konieczności opuszczania miejsca pracy czy miejsca zamieszkania. Szkolenia sprzedażowe online zostały zaplanowane jako warsztat trwający łącznie około 14 godzin. Program kursu przewiduje naukę w podziale na kilka segmentów tematycznych, którym przypisane są różnorodne atrakcyjne dla Kursantów techniki i formy nauczania m.in. analizy case studies, prezentacje i panele dyskusyjne, jednak przede wszystkim warsztat ukierunkowany jest na ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć i omówieniem celów kursu – na podstawie wyników przeprowadzonej diagnozy nasi trenerzy dostosowują treści, techniki i metody nauczania do potrzeb rozpoznanych u Uczestników danego szkolenia dla działów sprzedaży. W czasie warsztatu realizowanego jako kurs wchodzący w skład cyklu Akademia Sprzedaży mogą pojawić się dodatkowe analizy, zadania czy zagadnienia dostosowane do założonych celów tego interdyscyplinarnego programu szkoleniowego dla handlowców.
Moduł I. Techniki zamykania sprzedaży – Główne etapy procesu sprzedaży
- Wyznaczenie własnego celu w sprzedaży czyli analiza własna Uczestnika.
- Schemat prowadzenia rozmowy handlowej oraz zmiany schematu na przestrzeni lat.
- Zabawa symulacyjna w drodze po cele i wyniki.
- Cele na poszczególnych etapach rozmowy szansą na finalizację.
- „Wyróżnij się albo zgiń” – mocne strony handlowca i firmy.
Moduł II. Techniki zamykania sprzedaży – Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży
- Zadawanie pytań jako element procesu słuchania i budowania współpracy:
- Próbne pytania zamykające.
- Ostateczne pytania zamykające.
- Werbalne i niewerbalne sygnały klienta.
- Płynne sposoby przejścia do finalizacji.
Moduł III. Techniki zamykania sprzedaży – Techniki i reguły w procesie sprzedaży
- Reguły Cialdiniego i ich zastosowanie w procesie sprzedaży.
- Motywacja klienta i styl myślenia w drodze do precyzji w komunikacji językiem korzyści.
- Model PCK [potrzeba – cecha – korzyść], i rozróżnianie stosowania w zależności od motywacji klienta.
- Techniki zamykania transakcji sprzedaży czyli 11 technik w drodze do finalizacji transakcji.
Moduł IV. Techniki zamykania sprzedaży – Komunikacja czyli wiodący styl komunikacji i pracy
- Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji, kwestionariusz.
- Jak rozmawiać z decydentami, kiedy odmawiają?
- Na co zwracać uwagę w procesie rozmowy z klientem?
- Empatia w komunikacji czyli zrozumienie obaw klienta, na przykładach trenera i Uczestników.
- Eufemizmy w rozmowie z klientem w ćwiczeniu.
Moduł V. Techniki zamykania sprzedaży – Kluczowe kompetencje handlowca
- Modele sprzedaży czyli branża i segment Klienta.
- Kluczowe kompetencje handlowca w zależności od modelu sprzedaży.
- Znaczenie asertywności w kontekście działu handlowego i pracy handlowca.
- Postawa partnerska w drodze do podnoszenia umiejętności komunikacyjnych i postawy asertywnej.
- Rozwój technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami, oraz wyrażenia asertywne.
- Rozwój pewności siebie poprzez umiejętności wyrażania własnych opinii w sposób konstruktywny.
Jak powstał program tego szkolenia sprzedażowego?
Tworząc program tego szkolenia, opieraliśmy się na skutecznych modelach szkoleniowych, takich jak cykl Kolba. Fundamentem jest praktyczność, przechodzisz przez cztery etapy: doświadczenie, refleksję, wyciąganie wniosków i testowanie w praktyce. Ocenę efektywności szkolenia opieramy zaś na modelu Kirkpatricka mierząc nie tylko reakcje, ale także rezultaty.
Nad programem pracowali nasi doświadczeni, certyfikowani trenerzy, którzy nie tylko znają teorię, ale przede wszystkim są praktykami i wiedzą, jak wyglądają realne wyzwania na Twoim stanowisku.
Regularnie aktualizujemy program i materiały szkoleniowe – przeprowadzamy audyty, dostosowując je do trendów, najnowszych standardów SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) i zmieniających się potrzeb rynku.
Każdy program jest pod stałą opieką merytoryczną CEO Human Skills Iwony Firmanty, Certyfikowanej Trenerki, Psycholożki, Coachki oraz dedykowanego opiekuna, którzy czuwają nad jego jakością i aktualnością.
Dodatkowo, po każdym szkoleniu przeprowadzamy ankiety ewaluacyjne, aby ocenić efektywność programu i stale go doskonalić. Twoja opinia ma realny wpływ na kształt kolejnych edycji!
pakiet
stacjonarny
pakiet
on-line
Co wchodzi w cenę szkolenia stacjonarnego?
pakiet stacjonarny
- Realizacja szkolenia w naszym centrum szkoleniowo- doradczym lub w wybranej sali szkoleniowej w ścisłym centrum Warszawy. Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnością- poinformuj nas o tym. Sala wyposażona jest w urządzenia multimedialne, klimatyzację i wygodne miejsce dla każdego uczestnika.
- Przerwa kawowa premium: wybór kaw i herbat; soki; owoce; fit przekąski oraz najwyższej jakości desery.
- Lunch w pobliskiej restauracji lub na miejscu realizacji szkolenia. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam swoje potrzeby przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis, gadżety).
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0
Jak się przygotować do szkolenia stacjonarnego?
- O dokładnej lokalizacji i szczegółach poinformujemy Cię mailowo przed szkoleniem.
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45, to doskonała okazja, aby napić się kawy i poznać innych uczestników.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Na terenie sali konferencyjnej masz bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi.
- Szkolenie prowadzone jest w kameralnych grupach, masz szansę zadawać pytania i pracować na własnych przykładach.
- Szkolenie obywa się w samym centrum Warszawy, jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
- Po zakończeniu szkolenia możesz skontaktować się z trenerem, który odpowie na dodatkowe pytania.
Co wchodzi w cenę szkolenia online?
pakiet on-line
- Realizacja szkolenia na nowoczesnej, intuicyjnej platformie Clikmeeting lub Zoom z możliwością zadawania pytań na żywo, interakcji z trenerem i innymi uczestnikami.
- Praktyczne formy realizacji szkolenia takie jak ćwiczenia, dyskusje, praca w grupach, symulacje, co sprawia, że szkolenie jest równie efektywne, jak w formie stacjonarnej.
- Pakiet szkoleniowy w formie pdf w tym książki, ćwiczenia szkoleniowe lub inne dedykowane handouty.
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0 w formie pdf.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (poinformuj nas o preferencjach).
Jak się przygotować do szkolenia online?
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online oraz wszystkie niezbędne informacje organizacyjne.
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00- 16:00 na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Dla większego komfortu rekomendujemy udział na komputerze lub laptopie.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Przed rozpoczęciem szkolenia przetestuj swoje urządzenie – sprawdź, czy masz działający mikrofon oraz kamerę, aby móc w pełni uczestniczyć w interaktywnych częściach szkolenia.
- Przygotuj notatnik oraz długopis.
- W trakcie szkolenia będą przerwy krótsze i jedna dłuższa obiadowa.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Nasi eksperci prowadzący to szkolenie z kompetencji sprzedażowych
- Trenerka Sprzedaży i Zarządzania
- Certyfikowana Coach i Mediatorka
- 25 lat doświadczenia w biznesie
Posiadam wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, ze szczególnym naciskiem na efektywne zamykanie transakcji. W trakcie moich szkoleń przekazuję sprawdzone narzędzia i techniki, które pomagają handlowcom finalizować sprzedaż, rozpoznawać najistotniejsze sygnały od klientów oraz skutecznie reagować na ich potrzeby i wątpliwości.
Co nas wyróżnia?
Poznaj nasze atuty, które pomogą Ci wzmocnić kompetencje i osiągnąć wyznaczone cele
Opinie naszych Klientów
Trener bardzo dobrze przygotował szkolenie pod nas, duża wiedza wyciągnięta z praktyk, gotowość w odpowiedzi na pytania, przygotowanie merytoryki szkolenia do naszej branży, praktyczne podejście do tematu.
Uczestnik szkolenia
Indywidualne podejście, podchodzenie do każdej grupy przy zadaniach, na plus "brak wywoływania", trener zwracał uwagę na komfort uczestników i ich granice.
Uczestnik szkolenia
Cenne przykłady, duża wiedza merytoryczna i praktyczna. Szczegółowe casy dopasowane do biznesu, dużo ciekawej wiedzy.
Uczestnik szkolenia
Bardzo wysoko - praktyczne podejście; szkolenie prowadzone bardzo dobrze i interesująco; bardzo wartościowe; kroki, energia prowadzącego; bardzo treściwe, bardzo dużo wiedzy otrzymałam, dziękuję; bardzo ciekawe przedstawienie informacji w pigułce; zdecydowanie przydatne.
Uczestnik szkolenia
Wiedza, tempo, kontakt, sposób prowadzenia, aktywne angażowanie grupy, wiedza poparta przykładami - Uważam, że było to wartościowe szkolenie.
Uczestnik szkolenia
Poleciłabym szkolenie ze względu na świetnie przygotowaną treść oraz zaangażowanie prowadzącej.
Uczestnik szkolenia
To pierwsze szkolenie z praktycznymi przykładami z życia, które nam utkwią w głowie.
Uczestnik szkolenia
Bardzo dobra metoda prowadzenia szkolenia przez trenera. Super szkolenie, nie zczytywanie ze zdjeć, praktyczne i przydatne.
Uczestnik szkolenia
Wybrani Klienci szkolenia z zamykania technik sprzedaży
PZU, Vidok, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Vivus, Maltex, Vaupe, J.Fryderyk, Renox, KLEiB, Rakoczy, MDS, Empire Pharma, Wipasz, Hotel Stare Kino, Felder,, Fortaco, Albea, Lumines, Instal-Projekt, Rotho,, Mertis, Polbrand, Lemoncraft, Sheraton, Besta, Hotel Roberts Port, Abra Meble, Carl Zeiss, Obag Polska, Kopalnia Zdrowia, Colourlock, Maxton Design, Betlewski, Bank Spółdzielczy w Oławie, Hotele Diament, Sheraton, Fagron, Salus Controls, Delphi, Natural Pharmaceuticals, Mondi, Polski Rejestr Statków, Hotel Sympozjum, TUV Nord, Euro-Lock, Firestone Industrial Products Poland, Biuro tłumaczeń KONTEKST, Carry Pet Food Sp. z o.o., Rynek Pierwotny, A.G.A. Analytical Sp. z o. o., Sp. k., Koma Białystok Sp. z o.o., TradeDoubler Sp. z o.o., Mges Mariusz Gruca Edward Shellard Sp. c., Silverback Polska Sp. z o.o., P.P.H. „SBS-SIM”, Wento Sp. z o.o., Europa Logistics Sp. z o.o., Amlux Sp. z o.o., MS SPEKTRUM SZKOLMOWSKI SPÓŁKA JAWNA, Lux Med, Rajapack Sp. z o.o., G2A.COM., ART.MAS., Meble TRON Sławomir Zieliński, Groupauto CEE Sp. z o.o., KLINGSPOR Sp. z o.o., AIFO, Best Western Hotel, InPost Sp. z o.o., LSI Software S.A., mBank, Polska Grupa Farmaceutyczna, Polskapresse, Pro Grass, Progress Eco, T‑Mobile Polska S.A., INSCAM – Systemy Zabezpieczeń, Hydrapres S.A., Trak Instal Sp. z o.o., Eventim Sp. z o.o., Mott Coffee Company Sp. z o.o., New HEAT Sp. z o.o., Firma Handlowa JOSTIN Halina Sękowska, igus Sp. z o.o., EP Serwis Sp. z o.o., Social WiFi Sp. z o.o., Media Markt Polska Sp. z o.o.
Tak wyglądają realizacje szkolenia z kompetencji sprzedażowych
Zapisz się na szkolenie stacjonarne lub online!
Jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT, zapoznaj się z instrukcją wypełnienia formularza i wybierz płatność przelewem.
Formularz zgłoszeniowy
Jak wypełnić formularz zgłoszenia na szkolenie "Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców"?
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzupełnić formularz on-line. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz pobrać, uzupełnić i odesłać nam klasyczny formularz.
W formularzu wpisz dane uczestników szkolenia. Możesz zgłosić maksymalnie 10 osób. Jeśli osoba zgłaszająca jest jednocześnie uczestnikiem, wypełnij jej dane dwukrotnie – raz w sekcji „Dane Uczestnika” i raz w sekcji „Dane Osoby Zgłaszającej”.
W polu „Uwagi” wpisz wszelkie ważne informacje, które mogą być istotne dla organizacji szkolenia. Może to być np. dieta (wegetariańska, bezglutenowa itp.) lub inne potrzeby.
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w dedykowane pole i pamiętaj, że zniżka nie nalicza się automatycznie. Wybierz płatność przelewem, a nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą po weryfikacji formularza w celu ustalenia szczegółów płatności.
Uwaga, jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT wybierz płatność przelewem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów płatności oraz przekazania oświadczenia o zwolnieniu z VAT.
Jeśli nie korzystasz ze zwolnienia z VAT ani nie posiadasz kodu rabatowego, możesz wybrać płatność online. Zostaniesz przekierowana/y do bramki płatniczej, gdzie dokonasz płatności od razu.
Otrzymasz od nas fakturę w ciągu 7 dni roboczych przesłaną drogą mailową.
Dostępna zniżka przy zgłoszeniu grupy!
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualny rabat dla większej liczby uczestników
Z naszej oferty korzystają liderzy na rynku
FAQ
Szkolenie dla handlowców „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców” odbywa się w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie lub w wybranej sali szkoleniowej w centrum miasta. Dla szkoleń online korzystamy z platform ClickMeeting lub Zoom.
Nasze szkolenia mają kameralny charakter i odbywają się w grupach do 12 uczestników, co pozwala na indywidualne podejście i efektywniejsze zdobywanie kompetencji przywódczych.
Zarówno po ukończeniu szkolenia stacjonarnego jak i on-line otrzymasz renomowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo, który jest zgodny z najnowszymi standardami SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) oraz posiada oznaczenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
To szkolenie z kompetencji sprzedażowych obejmuje liczne praktyczne ćwiczenia, które pozwalają na zastosowanie teorii w rzeczywistych sytuacjach zawodowych. Ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pracujesz także na własnych przykładach i case study.
Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, możesz zrezygnować bezpłatnie do 7 dni przed jego rozpoczęciem (regulamin). W innych przypadkach podchodzimy do każdej sytuacji indywidualnie – nasi klienci cenią nas za elastyczność. Poinformuj nas o swojej sytuacji, zaproponujemy alternatywne terminy lub inne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Po szkoleniu sprzedażowym możesz skorzystać z konsultacji z trenerem, aby zadać pytania i doprecyzować kwestie związane z tematem szkolenia przez okres do miesiąca od jego zakończeniu. Dodatkowo oferujemy preferencyjną ofertę na pełne wsparcie 1:1 na wybrane tematy, które chcesz zgłębić bardziej szczegółowo.
Możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dofinansowanie jest dostępne dla firm (dużych, średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorstw), o ile zatrudniają one przynajmniej jedną osobę na umowę o pracę. Sprawdź szczegóły.
Za szkolenie możesz zapłacić przelewem lub natychmiastową płatnością online. Jeśli wybierzesz przelew, nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły płatności. W przypadku płatności online, po dokonaniu rezerwacji, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Na miejscu naszego biura ul. Widok 18/2 dysponujemy także terminalem dla wygodnych płatności kartą.
Skontaktuj się z nami!
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dobierzemy ofertę dopasowaną do Ciebie lub Twojej firmy
formularz kontaktowy
00-023 Warszawa
Porozmawiajmy!
Kaczorowska
Stanowisko
Project Coordinator Działu szkoleń otwartych i indywidualnych
Łyszkowicz
Stanowisko
Konsultantka ds. szkoleń otwartych i zamkniętych
Szkolenia uzupełniające
Zobacz szkolenia w podobnej tematyce, które mogą Cię zainteresować
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy