ZARZĄDZANIE EMOCJAMI Z INTELIGENCJĄ EMOCJONALNĄ

Z elementami inteligencji emocjonalnej – jak zarządzać emocjami w pracy, zrozumieć swoje emocje i panować nad emocjami otoczenia?

Wprowadzenie

Inteligencja emocjonalna polega na umiejętności dostosowania własnych emocji do danej sytuacji  oraz na ocenie stanów emocjonalnych innych osób i właściwych reakcji na nie. Niekoniecznie muszą to być cechy uspokajające własną nerwowość. Liczy się samokontrola – odpowiedni punkt widzenia oraz trzeźwa weryfikacja, jak się zachować, żeby konsekwencje dla obydwu stron były jak najbardziej korzystne. Inteligencja emocjonalna opiera się na dużej wiedzy o samym sobie, ale można nauczyć się świadomości własnej emocjonalności.

„Tak jak istnieje strumień myśli, tak też istnieje równoległy do niego strumień uczuć. Pogląd, że istnieje „czysta myśl”, wyprana zupełnie z uczucia, jest złudzeniem, fikcją, będącą wynikiem niezauważania subtelnych zmian nastroju, którym podlegamy przez cały dzień. Mamy stosunek uczuciowy do wszystkiego, co robimy, myślimy, wyobrażamy sobie i przypominamy.  Myśli i uczucia są ze sobą nierozerwalnie splecione”.  

Daniel Goleman

TERMINY SZKOLEŃ

17 Lipiec
Cena Promocyjna 340 zł netto
418,20 zł brutto
Promocja obowiązuje do 2020-07-31
  • Standardowa Cena: 740 zł netto
16 Październik
Cena Promocyjna 590 zł netto
725,70 zł brutto
Promocja obowiązuje do 2020-09-30
  • Standardowa Cena: 740 zł netto
18 Grudzień
Cena Promocyjna 590 zł netto
725,70 zł brutto
Promocja obowiązuje do 2020-09-30
  • Standardowa Cena: 740 zł netto

    Program szkolenia 

    Uczestnicy nabędą wiedzę o:

    • Inteligencji emocjonalnej oraz jej roli  – w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju.
    • Zasadach rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
    • Sposobach na lepsze rozumienie siebie i innych.

    Uczestnicy nabędą umiejętności:

    • Wykorzystywania w praktyce strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli (skuteczne panowanie nad emocjami).
    • Samoregulacji swoich emocji.
    • Strategicznego wykorzystywania w życiu codziennym inteligencji emocjonalnej tak, by była ona użyteczna zarówno w pracy, jak i w relacjach osobistych.

    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

    • Budowaniem satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
    • Samoświadomością i samoregulacją emocji.

    Adresaci szkolenia:

    • Osoby na co dzień pracujące bezpośrednio z ludźmi.
    • Osoby chcące budować satysfakcjonujące relacje.
    • Osoby chcące rozwinąć swoją samoświadomość.
    • Osoby zainteresowane powyższym tematem i rozwojem osobistym.

    Program szkolenia:

    09:30 – 10:00  Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.

    10:00  – 11:30 Moduł I. Techniki zarządzania emocjami – samoświadomość.

    • Inteligencja emocjonalna a emocje podstawowe. Ćwiczenie rozpoznawania emocji podstawowych.
    • R.Plutchnik – diady emocjonalne w zarządzaniu emocjami. Omówienie.
    • Cztery kroki zarządzania emocjami. Omówienie.
    • Czułe punkty a zarządzanie emocjami. Ćwiczenie indywidualne, omówienie.
    • Wpływ emocji na neurobiologię. Omówienie casu.
    • Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami. Omówienie teorii P.MacLeana.
    • Budowanie świadomości -jak uczymy się wyrażania emocji. Omówienie.
    • Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami. Omówienie.
    • Emocje w naszym ciele i ich role – zarówno pozytywne, jak i negatywne.

    11:30 – 11:45 Przerwa

    11:45 – 13:00 Moduł II. Techniki zarządzania emocjami – komunikacja i budowanie relacji.

    • Komunikacja interpersonalna z określonymi typami osobowości a zarządzanie emocjami. Omówienie i ćwiczenia praktyczne.
    • Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości. Ćwiczenie indywidualne.

    13:00-13:40 Przerwa na obiad

    13:40–16:00  Moduł III. Techniki zarządzania emocjami. Narzędzia do radzenia sobie z emocjami w pracy.

    • Ćwiczenie związane z rozpoznawaniem stanu wewnętrznego a zarządzania emocjami.
    • Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań? Ćwiczenie. Omówienie.
    • Ćwiczenia praktyczne związane z zarządzaniem emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter, RTZ, technika stop.
    • Techniki czyszczenia emocji.
    • Techniki kontroli emocji – smutku, lęku, złości,
    • Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
    • Techniki rozumienia emocji innych osób.
    • Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
    • Ćwiczenia fizyczne rozładowujące złość, smutek, poczucie obciążenia.

    16:00 – 16:30  Podsumowanie szkolenia z zarządzania emocjami, sporządzenie indywidualnych planów rozwoju.

    Zapraszamy do lektury: Czym jest emocjonalna deprywacja?

    Cena szkolenia i dofinansowanie

    Cena promocyjna:

    1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
    2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

    Cena zawiera:

    • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
    • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
    • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
    • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
    • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
    • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
    • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

    Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

    • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

    Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

    • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

    Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
    Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

    TRENERZY

    Urszula Firmanty

    Prowadzi szkolenia oraz sesje indywidualne. Specjalizuje się w tematach z zakresu technik radzenia sobie ze stresem i emocjami. Zachęca do wiary w siebie i własne umiejętności. Odnosi wiele satysfakcjonujących sukcesów w pracy…
    Profil Trenera

    KLIENCI

    Powyższe szkolenie z zakresu inteligencji emocjonalnej i zarządzania emocjami firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: British American Tobacco Polska, Procter & Gamble Polska Sp.z o.o., Yieldbird Sp. z o.o., Press Glass S.A., Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA;  Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o. oraz Medana Pharma S.A., Vistex Poland – CEE SP Z.O.O, CD PROJEKT S.A., Polskie Górnictwo Naftowe-Gazownictwo S.A., Narodowy Fundusz Zdrowia – Centrala, Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S.A., Polska Organizacja Turystyczna, Śrubena Unia Sp. z o.o., Windhunter-serwis Sp. z o.o., Miejskie Przesiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., American School of Warsaw.

    OPINIE

    “Ciekawe techniki radzenia sobie z emocjami, na pewno wypróbuję po szkoleniu. Serdeczna atmosfera i indywidualne podejście trenera do uczestników. Otrzymałam cenne wskazówki dotyczące emocjii, które będę stosować podczas negocjacji na spotkaniach pracowniczych. Na szkoleniu uświadomiłam sobie, że nie warto angażować się w konflikty, będę się skupiać na planowaniu w celu uniknięcia niepotrzebnego stresu. Pokazanie technik radzenia sobie w określonych sytuacjach. Całe szkolenie i wszystkie treści szkolenia były bardzo ciekawe. Pozytywne motywowanie siebie. Praca na emocjach i techniki radzenie sobie.”

    “Szkolenie z dużą dawką nowej wiedzy. Praktyczne materiały i ćwiczenia. Dobry kontakt trenera z grupą.”

    “Świetne szkolenie z przydatną, praktyczną wiedzą. Ciekawie i aktywnie przeprowadzone ćwiczenia. Szkolenie, które jak najbardziej nadaje się do polecenia.”

    TERMINY SZKOLEŃ

    17 Lipiec
    Cena Promocyjna 340 zł netto
    418,20 zł brutto
    Promocja obowiązuje do 2020-07-31
    • Standardowa Cena: 740 zł netto
    16 Październik
    Cena Promocyjna 590 zł netto
    725,70 zł brutto
    Promocja obowiązuje do 2020-09-30
    • Standardowa Cena: 740 zł netto
    18 Grudzień
    Cena Promocyjna 590 zł netto
    725,70 zł brutto
    Promocja obowiązuje do 2020-09-30
    • Standardowa Cena: 740 zł netto

      METODY SZKOLENIA

      Activity Based Learning

      Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

      Ćwiczenia

      Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

      Feedback

      Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

      Pełna Aktywizacja

      Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

      Dyskusja

      Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

      Skontaktuj się z konsultantem szkoleń on-line

      ZARZĄDZANIE EMOCJAMI Z INTELIGENCJĄ EMOCJONALNĄ