Zarządzanie konfliktem

Zarządzanie konfliktami – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

Konflikt w zespole to moment, w którym manager musi wykazać się szeregiem kompetencji, a umiejętne zarządzanie konfliktem wykorzystać do wzmocnienia zespołu. Prezentowany kurs prezentuje sposoby rozwiązywania konfliktów z perspektywy lidera zespołu, uczy ich prawidłowego wykorzystania, a przede wszystkim kompleksowo przygotowuje liderów do pracy z zespołem w sytuacji trudnej, w sytuacji konfliktu.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Konflikt w zespole – jak reagować?

Konflikty, trudne sytuacje to stale występujący element w życiu każdego zespołu. Każdy menedżer wie, iż takie sytuacje mogą i zapewne się zdarzą, ale kluczem do sukcesu jest przygotowanie się do tego momentu. Oczywiście priorytetem w zarządzaniu konfliktami jest zapobieganie takim sytuacjom, ale gdy już się wydarzą, lider musi wiedzieć, jak reagować, jak nimi zarządzać, jak ograniczyć ich wpływ na zespół, jego potencjał, motywację do pracy i zdolność do współpracy. Podczas otwartego szkolenia „Zarządzanie konfliktem” nasi eksperci przedstawią Ci zbiór zasad, narzędzi i technik, które niezbędne są każdemu menedżerowi w codziennej pracy z zespołem.

Dlaczego szkolenie z zarządzania konfliktami jest Ci potrzebne?

„Zarządzanie konfliktem” to szkolenie praktyczne ukierunkowane na rozwój wyspecjalizowanych umiejętności bez, których opanowania lider nie może skutecznie zawiadywać zespołem ani zapobiegać następstwom konfliktów. Umiejętne zarządzanie konfliktem konieczne jest do zachowania wydajności zespołu i zaangażowania członków zespołu w realizację zadań. Zespół w konflikcie jest dysfunkcyjny i nieefektywny, a nieopanowany na czas konflikt może zagrozić całej organizacji. „Zarządzanie konfliktami” to kurs, który wyposaża lidera w wiedzę i umiejętności potrzebne do „rozbrojenia konfliktu”, ochrony organizacji i wykorzystania sytuacji trudnej na jej korzyść.

Otwarte szkolenia z zarządzania konfliktami – podstawowe informacje

Otwarty kurs „Zarządzanie konfliktami” zaprojektowany został jako intensywne personalizowane szkolenie dla liderów – program warsztatu oraz jego cele każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb Uczestników kursu, ich wyzwań zawodowych i specyfiki zatrudniającej ich organizacji. Kurs z zarządzania konfliktami prowadzimy w dwóch najchętniej wybieranych przez kursantów trybach – jako szkolenie stacjonarne oraz nastawione na oszczędność czasu i swobodę szkolenie online.

Dowiedz się, jak zarządzać konfliktami, mapować sytuacje trudne i im przeciwdziałać. Wykorzystaj sytuacje konfliktowe w zespole do jego wzmocnienia i zdobądź narzędzia, dzięki którym liderowanie zespołowi stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Zapisz się na kursy z zarządzania konfliktami w naszej szkole.

Sprawdź również szkolenia „Zarządzanie konfliktami” organizowane w formule szkoleń zamkniętych organizowanych na zamówienie. Zapraszamy!

Zarządzanie konfliktami – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

Zarządzanie konfliktem

Konflikt w zespole to moment, w którym manager musi wykazać się szeregiem kompetencji, a umiejętne zarządzanie konfliktem wykorzystać do wzmocnienia zespołu. Prezentowany kurs prezentuje sposoby rozwiązywania konfliktów z perspektywy lidera zespołu, uczy ich prawidłowego wykorzystania, a przede wszystkim kompleksowo przygotowuje liderów do pracy z zespołem w sytuacji trudnej, w sytuacji konfliktu.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Konflikt w zespole – jak reagować?

Konflikty, trudne sytuacje to stale występujący element w życiu każdego zespołu. Każdy menedżer wie, iż takie sytuacje mogą i zapewne się zdarzą, ale kluczem do sukcesu jest przygotowanie się do tego momentu. Oczywiście priorytetem w zarządzaniu konfliktami jest zapobieganie takim sytuacjom, ale gdy już się wydarzą, lider musi wiedzieć, jak reagować, jak nimi zarządzać, jak ograniczyć ich wpływ na zespół, jego potencjał, motywację do pracy i zdolność do współpracy. Podczas otwartego szkolenia „Zarządzanie konfliktem” nasi eksperci przedstawią Ci zbiór zasad, narzędzi i technik, które niezbędne są każdemu menedżerowi w codziennej pracy z zespołem.

Dlaczego szkolenie z zarządzania konfliktami jest Ci potrzebne?

„Zarządzanie konfliktem” to szkolenie praktyczne ukierunkowane na rozwój wyspecjalizowanych umiejętności bez, których opanowania lider nie może skutecznie zawiadywać zespołem ani zapobiegać następstwom konfliktów. Umiejętne zarządzanie konfliktem konieczne jest do zachowania wydajności zespołu i zaangażowania członków zespołu w realizację zadań. Zespół w konflikcie jest dysfunkcyjny i nieefektywny, a nieopanowany na czas konflikt może zagrozić całej organizacji. „Zarządzanie konfliktami” to kurs, który wyposaża lidera w wiedzę i umiejętności potrzebne do „rozbrojenia konfliktu”, ochrony organizacji i wykorzystania sytuacji trudnej na jej korzyść.

Otwarte szkolenia z zarządzania konfliktami – podstawowe informacje

Otwarty kurs „Zarządzanie konfliktami” zaprojektowany został jako intensywne personalizowane szkolenie dla liderów – program warsztatu oraz jego cele każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb Uczestników kursu, ich wyzwań zawodowych i specyfiki zatrudniającej ich organizacji. Kurs z zarządzania konfliktami prowadzimy w dwóch najchętniej wybieranych przez kursantów trybach – jako szkolenie stacjonarne oraz nastawione na oszczędność czasu i swobodę szkolenie online.

Dowiedz się, jak zarządzać konfliktami, mapować sytuacje trudne i im przeciwdziałać. Wykorzystaj sytuacje konfliktowe w zespole do jego wzmocnienia i zdobądź narzędzia, dzięki którym liderowanie zespołowi stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Zapisz się na kursy z zarządzania konfliktami w naszej szkole.

Sprawdź również szkolenia „Zarządzanie konfliktami” organizowane w formule szkoleń zamkniętych organizowanych na zamówienie. Zapraszamy!

Cele i Korzyści

Szkolenia z zarządzania konfliktami rekomendujemy wszystkim liderom i managerom, którzy chcą udoskonalić swój warsztat i skuteczniej zarządzać zespołem – otwarty kurs „Zarządzanie konfliktami” to szkolenie stanowiące fundament w każdej pracy z ludźmi, gdzie konflikt prędzej czy później musi się ujawnić. Szkolenia poświęcone technikom i metodom zarządzania konfliktami stanowią też ważne zabezpieczenie organizacji przed paraliżem i chaosem, jakie mogą być następstwem silnych konfliktów i sytuacji trudnych. Otwarty kurs z zarządzania konfliktami skupia się na praktyce i oferuje liderom najbardziej przydatne narzędzia do przeciwdziałania konfliktom i prawidłowego reagowania w różnych sytuacjach konfliktowych. Trenujemy nie tylko poprzez analizę teoretycznych rozważań, ale rozwijamy konkretne umiejętności i kompetencje, które nieodzowne są do zarządzania konfliktem. Warsztat ma koncentruje się na realnych potrzebach Uczestników i rozwiązuje faktycznie istniejące problemy, a w czasie treningu odwołujemy się do doświadczeń Kursantów i analizujemy case studies adekwatne do realiów ich pracy.

Jakie atuty mają kursy realizowane w Human Skills?

Kursy z zarządzania prowadzą doświadczeni i wykwalifikowani trenerzy o udokumentowanych dokonaniach. Prezentowane szkolenie wykorzystuje jedynie sprawdzone narzędzia i techniki o potwierdzonej skuteczności, a także odwołuje się do zweryfikowanej wiedzy. Human Skills posiada prestiżowe certyfikacje i jest od lat uznawana za krajowego lidera w branży szkoleń i wzór do naśladowania. Otwarty warsztat „Zarządzanie konfliktami” pozwala Uczestnikom zajęć rozwijać się w najdogodniejszy dla siebie sposób – szkolenie można zrealizować zarówno jako wygodny kurs online organizowany w czasie rzeczywistym, jak i tradycyjne szkolenie stacjonarne. Na kursy z zarządzania możecie Państwo pozyskać dofinansowanie z BUR lub KFS. Otwarte szkolenia z zarządzania konfliktami objęte są ponadto specjalnym programem nieodpłatnej opieki poszkoleniowej – Kursanci uczestniczący w szkoleniu mogą korzystać z darmowych konsultacji z trenerem prowadzącym kurs nawet przez 30 dni od momentu zakończenia warsztatu.

Co zyskasz, realizując szkolenie „Zarządzanie konfliktami”?

Szkolenia z zarządzania konfliktami ukierunkowane są na doskonalenie umiejętności i kompetencji z różnych dyscyplin. Będziemy m.in. uczyć się metod zapobiegania konfliktom, rozwijać umiejętności mapowania sytuacji trudnych oraz umiejętnego reagowania na zaistniały konflikt.

CEL SZKOLENIA:

Otwarte szkolenie „Zarządzanie konfliktami” ma na celu:

  • wykształcenie i nabycie umiejętności w zarządzaniu konfliktem;
  • nabycie umiejętności w mapowaniu sytuacji trudnych;
  • poprawę komunikacji i przepływu informacji w konflikcie.

Prezentowany kurs wyposaża Uczestników w kompleksową wiedzę o:

  • narzędziach i sposobach ułatwiających skuteczną komunikację w konflikcie;
  • technikach zapobiegania konfliktom;
  • technikach zarządzania konfliktami.

Szkolenie „Zarządzanie konfliktami” rozwija i doskonali praktyczne umiejętności:

  • prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami;
  • radzenia sobie z manipulacjami;
  • skutecznego podejmowania dobrych decyzji;
  • mapowania sytuacji trudnych i konfliktów.

Kursy z zarządzania konfliktem wzmacniają ważne dla liderów kompetencje związane z:

  • komunikacją zespołu w trudnych sytuacjach;
  • mapowaniem sytuacji kryzysowych;
  • budowaniem przyszłych rozwiązań.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
810 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
20.11.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
810 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
21.01.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
810 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
910 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23 % VAT
11.12.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
910 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23 % VAT
11.02.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
910 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI – OTWARTY KURS ONLINE

Szkolenia z zarządzania konfliktem zaplanowane jako warsztaty online realizowane są przy wykorzystaniu platform typu Clickmeeting lub Zoom. Zdalna formuła nauki umożliwia Kursantom rozwój umiejętności z dowolnego miejsca i bez straty czasu potrzebnego na dojazdy do placówki szkoleniowej. Szkolenia online ograniczają też do minimum problemy logistyczne, a dla pracodawcy oznaczają okazję do ograniczenia kosztów szkolenia pracowników i zarządzających nimi liderów. Warsztat online „Zarządzanie konfliktami” nie stawia też wygórowanych warunków uczestnictwa – aby wziąć udział w kursie, potrzebne będą jedynie: urządzenie z funkcją połączeń video online, dostęp do internetu oraz podstawowe umiejętności techniczne. Program prezentowanego kursu każdorazowo dostosowujemy do potrzeb konkretnej grupy szkoleniowej i jej oczekiwania. Otwarte szkolenie online z zarządzania konfliktami trwa standardowo 1 dzień i obejmuje 4 podstawowe moduły tematyczne, w tym m.in. blok poświęcony mapowaniu sytuacji trudnych oraz segment skoncentrowany wokół manipulacji. Jeśli jednak diagnoza potrzeb szkoleniowych wykaże konieczność przebudowania programu kursu, w trakcie zajęć mogą pojawić się również dodatkowe zagadnienia, przykłady i ćwiczenia. Kurs online „Zarządzanie konfliktami” objęty jest programem darmowej opieki poszkoleniowej w formie konsultacji online z ekspertem prowadzącym warsztat. Z e-mentoringu Uczestnicy szkolenia mogą korzystać nawet przez 30 dni od momentu realizacji warsztatu. Wszyscy Uczestnicy zdalnego szkolenia „Zarządzanie konfliktami” zostaną przez nas bezpłatnie wyposażeni we wszelkie potrzebne do realizacji treningu pomoce oraz dedykowane materiały szkoleniowe.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Szczegółowy program szkolenia online „Zarządzanie konfliktami”

Otwarte kursy online z zarządzania konfliktami to jednodniowe intensywne szkolenia praktyczne. Kurs trwa przez co najmniej 7 godzin zegarowych z przerwami. W kursie dominującą rolę odgrywają: nauka poprzez doświadczanie i działanie, trening konkretnych umiejętności oraz wymiana dobrych praktyk. Szkolenie zdalne z zarządzania konfliktem opiera się na wykorzystaniu nowatorskich technik nauczania i jest realizowane w pełnej zgodzie z wytycznymi cyklu Kolba oraz założeniami modelu Activity Based Learning. W czasie kursu Uczestników szkolenia i wzmacniamy ich zaangażowanie poprzez pracę w małych zespołach, dyskusje na forum grupy oraz specjalnie zaprojektowane zadania, gry i ćwiczenia. Każdy warsztat online z tej tematyki rozpoczyna się weryfikacją potrzeb szkoleniowych Kursantów i zdefiniowaniem celów kursu, a kończy ewaluacją zrealizowanego programu szkoleniowego, podsumowaniem zaprezentowanej wiedzy i opracowaniem przez Uczestników indywidualnych planów działania. Zajęcia rozpoczynamy zwykle około godziny 9:00 rano, a w okolicy godziny 12:00 zaplanowana jest dłuższa przerwa na lunch.

Program, formę i agendę godzinową warsztatu dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych Klientów uczestniczących w szkoleniu

  • Po analizie potrzeb zostanie Państwu zaprezentowany dedykowany program kursu uwzględniający Państwa oczekiwania i indywidualne potrzeby.
  • Szczegółowa agenda godzinowa zostanie dopasowana do Państwa życzeń.
  • Trener prowadzący zajęcia zastrzega sobie na podstawie analizy potrzeb możliwość zmiany kolejności modułów lub ich zawartości.

Rozpoczęcie kursu: diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów, identyfikacja celów kursu z ich omówieniem, sprawy o charakterze organizacyjnym, wprowadzenie do tematyki kursu.

Moduł I. Zarządzanie konfliktami – zagadnienia wprowadzające

  • Przyczyny powstawania konfliktów w zespole i ich analiza.
  • Rola lidera w zarządzaniu konfliktami.
  • Zapobieganie sytuacjom konfliktowym, technika ZROZUM.
  • Oczekiwania zespołu wobec lidera w konflikcie.
  • Budowanie zasad współpracy w zespole.

Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „W mojej grupie …”.

Moduł II. Zarządzanie konfliktem – psychomanipulacje w zespole

  • Kto, kiedy i w jakim celu manipuluje?
  • 10 zasad odporności na psychomanipulacje.
  • Empatia i asertywność w zarządzaniu.

Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „TOWER OF POWER”.

Moduł III. Zarządzanie konfliktem – mapowanie sytuacji trudnych

  • Proces mapowania – czym jest?
  • Budowanie katalogu możliwych trudnych sytuacji.
  • Poszukiwanie rozwiązań, czyli jak podejmować dobre decyzje?
  • Przygotowujemy się na „trudne”.

Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „A to ci historia”.

Moduł IV. Zarządzanie konfliktem – komunikacja w trudnych sytuacjach i w konflikcie

  • Techniki efektywnej komunikacji, czyli które elementy komunikacji mają wpływ na „podgrzewanie” , a które „chłodzą”?
  • Mowa ciała w sytuacji konfliktowej.
  • Zasada 5 minut – narzędzie prowadzenia trudnych rozmów.
  • Reguły obowiązujące w czasie rozmów w konflikcie:
  • Oddzielamy ludzi od problemów.
  • Kierunek: do przodu.
  • Rozwiązujemy problemy.
  • Reguła zielonej i czerwonej kartki.

Do realizacji modułu wykorzystane mogą być następujące narzędzia pracy: mini wykład, case study, ćwiczenie „obrazki”.

Podsumowanie warsztatu: powtórzenie kluczowych treści i wnioski, przygotowanie indywidualnych planów działania w obszarze zarządzania konfliktami, ewaluacja szkolenia i feedback.

Czas trwania kursu: 1 dzień

PROGRAM SZKOLENIA ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI – OTWARTY KURS STACJONARNY

Otwarte szkolenie z zarządzania konfliktami w zespole organizowane jako kurs stacjonarny prowadzimy w naszej warszawskiej placówce zlokalizowanej w ścisłym centrum stolicy. Szkolenie opiera się na wykorzystaniu metod warsztatowych i koncentruje się na praktycznych aspektach wiedzy na temat metod przeciwdziałania sytuacjom trudnym oraz sprawdzonych narzędziach rozwiązywania problemów i zarządzania konfliktami o różnorodnym charakterze. Warsztat stacjonarny poświęcony tej tematyce ma zindywidualizowany charakter w zakresie treści, metod i szczegółowych celów szkolenia, co znacząco podnosi jego skuteczność oraz wartość dla realizujących trening Uczestników. W związku z powyższym każde otwarte szkolenie „Zarządzanie konfliktami” jest poprzedzone diagnozą potrzeb szkoleniowych Uczestników, a jej wyniki decydują o ostatecznym kształcie programu danego szkolenia. Kurs opracowany został jako jednodniowe szkolenie obejmujące 4 główne moduły tematyczne, w tym m.in. segment poświęcony manipulacjom, a także blok trenujący umiejętności mapowania sytuacji trudnych. Opłata za prezentowane szkolenie zapewnia Kursantom: poczęstunek podawany w formie bufetu w czasie przerwy śniadaniowej, dwudaniowy obiad serwowany w jednej z pobliskich restauracji oraz wszelkie pomoce i narzędzia potrzebne do realizacji warsztatu. Kursanci otrzymają od nas również nieodpłatnie starannie opracowany pakiet materiałów szkoleniowych oraz opiekę poszkoleniową dostępną w formie e-konsultacji nawet przez miesiąc od chwili ukończenia stacjonarnego kursu „Zarządzanie konfliktami”.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Ramowy program stacjonarnego szkolenia „Zarządzanie konfliktami”

Program, formę oraz agendę godzinową szkolenia dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klientów realizujących kurs

  • Po rekomendowanej analizie potrzeb zostanie Państwu przedstawiony program dedykowany uwzględniający Państwa oczekiwania.
  • Szczegółowa agenda godzinowa zostanie dopasowana do Państwa potrzeb.
  • Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności poszczególnych modułów lub ich zakresu na podstawie analizy potrzeb.

Stacjonarny kurs poświęcony metodom skutecznego zarządzania konfliktami korzysta z aktywizujących metod i atrakcyjnych dla Uczestników technik nauczania, a także sięga po warsztatowe formy kształcenia, które najskuteczniej wspierają rozwój praktycznych umiejętności i kompetencji. W czasie treningu aktywizujemy i wzmacniamy zaangażowanie Uczestników szkolenia poprzez pracę w kameralnych grupach, dyskusje na forum oraz specjalnie zaprojektowane ćwiczenia, gry, zadania. Kurs z zarządzania konfliktami nawiązuje do reguł skutecznego nauczania opisanych przez cykl Kolba, a także realizuje zasady zawarte w modelu Activity Based Learning. Warsztat rozpoczyna się najczęściej o godzinie 9:00 rano i trwa przez minimum 7 godzin zegarowych z przerwami (plan treningu przewiduje długą pauzę w porze lunchu oraz kilka krótszych przerw na odpoczynek lub posiłki).

 

Wstęp do warsztatu: weryfikacja potrzeb Uczestników szkolenia, identyfikacja i omówienie celów kursu, blok poświęcony sprawom organizacyjnym, wprowadzenie do tematu szkolenia.

Moduł I. Zarządzanie konfliktami – wprowadzenie

  • Analiza przyczyn powstawania konfliktów w zespole.
  • Rola lidera w zarządzaniu konfliktami.
  • Zapobieganie konfliktom, technika ZROZUM.
  • Oczekiwania zespołu względem menedżera w konflikcie.
  • Budowanie zasad współpracy.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „W mojej grupie …”.

Moduł II. Zarządzanie konfliktem – psychomanipulacje w zespole

  • Kto, kiedy i dlaczego manipuluje?
  • 10 zasad odporności na psychomanipulacje w zespole.
  • Asertywność i empatia w zarządzaniu.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „TOWER OF POWER”.

Moduł III. Zarządzanie konfliktem – mapowanie trudnych sytuacji

  • Czym jest proces mapowania?
  • Budowanie katalogu możliwych trudnych sytuacji.
  • Opracowywanie rozwiązań, czyli jak podejmować dobre decyzje?
  • Przygotowujemy się na „trudne”.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „A to ci historia”.

Moduł IV. Zarządzanie konfliktem – komunikacja w konflikcie i trudnych sytuacjach

  • Techniki skutecznej komunikacji, czyli które elementy komunikacji mają wpływ na „podgrzewanie”, a które „chłodzą”?
  • Mowa ciała w konflikcie.
  • Zasada 5 minut jako narzędzie prowadzenia trudnych rozmów.
  • Zasady trudnych rozmów:
  • Oddzielamy ludzi od problemów.
  • Rozwiązujemy problemy.
  • Kierunek: do przodu.
  • Zasada czerwonej i zielonej kartki.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „obrazki”.

Zakończenie szkolenia: podsumowanie, opracowanie indywidualnych planów działania w obszarze zarządzania konfliktami i sytuacjami trudnymi, wnioski końcowe, ewaluacja zrealizowanego warsztatu.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Szkolenia uzupełniające

angażowanie i motywacja pracowników

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

feedback feedforward szkolenie

Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Asertywność i pewność siebie w biznesie

Szkolenie z asertywności w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas