Efektywne spotkania biznesowe

Savoir vivre w pracy – Szkolenie zamknięte

W dzisiejszym życiu zawodowym, kreowanie wizerunku firmy czy marki osobistej to podstawa. Nieznajomość zasad zachowania, ubioru, wyglądu oraz kultury internetowej w sytuacjach służbowych może wywierać niepożądane wrażenie i decydować o przebiegu naszych relacji. Pamiętajmy, że najlepszą wizytówką firmy są jej pracownicy, zatem dobrze jest zadbać właśnie o ich wiedzę. Savoir vivre w pracy – szkolenie zamknięte w Human Skills to doskonała okazja do zaplanowania najlepszego rozwiązania dla Twoich zespołów. Dostosujemy program do branży i specyfiki Twojej firmy.

Cele i Korzyści

UCZESTNICZKI NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach netykiety.
  • Kulturze osobistej, manierach obowiązujących w pracy.
  • Sposobach niwelowania faux pas.
  • Zasadach służbowej etykiety.

 

UCZESTNICZKI NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Wykazywania swobodnej, a zarazem profesjonalnej postawy w sytuacjach służbowych.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty.

Program Szkolenia

MODUŁ I – ETYKIETA I SAVOIR – VIVRE – ROLA ETYKIETY WE WSPÓŁCZESNYCH REALIACH SŁUŻBOWYCH

  • Najczęściej spotykane Faux pas.
  • Sztuka prowadzenia służbowych rozmów telefonicznych.
  • Zasady obowiązujące podczas spotkań służbowych, w windzie, na korytarzu.
  • Służbowy kanon ubioru i wyglądu w pracy zdalnej.

MODUŁ II – ETYKIETA I SAVOIR – VIVRE – NETYKIETA

  • Zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej.
  • Rozpoczęcie i zakończenie korespondencji.
  • Wymagany czas odpowiedzi na e-mail.
  • Zasady redagowania pism wysyłanych drogą e-mailową.
  • Służbowa rozmowa przy użyciu komunikatorów.
  • Zachowania w sieci.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

„Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie i w profesjonalny sposób. Program szkolenia został przygotowany z uwzględnieniem specyfiki naszej firmy, dzięki czemu pracownicy naszej firmy, mogli nabyć praktycznych umiejętności, niezbędnych do wykonywania codziennej pracy.”

Klienci

Szkolenie z zakresu etykiety i savoir-vivre firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak:  Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej; Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku; Ministerstwo Sportu i Turystyki; Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Ministerstwo Skarbu Państwa; Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; Kwidzyńskie Centrum Kultury; Instytut Pamięci Narodowej; Urząd Lotnictwa Cywilnego; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Impreska Com Kamil Ułanowicz; Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o; TEZET S.A.; ING Bank Śląski S.A.; Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Zamek Sp. j.; Gemalto. Sp. z o.o.; Savoy; INEA S.A.; International Paper – Kwidzyń Sp. z o.o.; Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o; ; Siemens Sp. z o.o.; NUTRICIA Polska Sp. z o.o.; Pfizer Polska Sp. z o.o.; Delphi Poland S.A; Immofinanze, Sitel Polska Sp. z o.o., Politechnika Warszawska, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Altavia Polska Sp. z o.o.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas