Efektywne spotkania biznesowe

Savoir vivre w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

W dzisiejszym życiu zawodowym, kreowanie wizerunku firmy czy marki osobistej to podstawa. Nieznajomość zasad zachowania, ubioru, wyglądu oraz kultury internetowej w sytuacjach służbowych może wywierać niepożądane wrażenie i decydować o przebiegu naszych relacji. Pamiętajmy, że najlepszą wizytówką firmy są jej pracownicy, zatem dobrze jest zadbać właśnie o ich wiedzę. Savoir vivre w pracy – szkolenie zamknięte w Human Skills to doskonała okazja do zaplanowania najlepszego rozwiązania dla Twoich zespołów. Dostosujemy program do branży i specyfiki Twojej firmy.

Savoir vivre w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Efektywne spotkania biznesowe

W dzisiejszym życiu zawodowym, kreowanie wizerunku firmy czy marki osobistej to podstawa. Nieznajomość zasad zachowania, ubioru, wyglądu oraz kultury internetowej w sytuacjach służbowych może wywierać niepożądane wrażenie i decydować o przebiegu naszych relacji. Pamiętajmy, że najlepszą wizytówką firmy są jej pracownicy, zatem dobrze jest zadbać właśnie o ich wiedzę. Savoir vivre w pracy – szkolenie zamknięte w Human Skills to doskonała okazja do zaplanowania najlepszego rozwiązania dla Twoich zespołów. Dostosujemy program do branży i specyfiki Twojej firmy.

Cele i Korzyści

UCZESTNICZKI NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach netykiety.
  • Kulturze osobistej, manierach obowiązujących w pracy.
  • Sposobach niwelowania faux pas.
  • Zasadach służbowej etykiety.

 

UCZESTNICZKI NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Wykazywania swobodnej, a zarazem profesjonalnej postawy w sytuacjach służbowych.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty.

Program Szkolenia

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

MODUŁ I – ETYKIETA I SAVOIR – VIVRE – ROLA ETYKIETY WE WSPÓŁCZESNYCH REALIACH SŁUŻBOWYCH

  • Najczęściej spotykane Faux pas.
  • Sztuka prowadzenia służbowych rozmów telefonicznych.
  • Zasady obowiązujące podczas spotkań służbowych, w windzie, na korytarzu.
  • Służbowy kanon ubioru i wyglądu w pracy zdalnej.

MODUŁ II – ETYKIETA I SAVOIR – VIVRE – NETYKIETA

  • Zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej.
  • Rozpoczęcie i zakończenie korespondencji.
  • Wymagany czas odpowiedzi na e-mail.
  • Zasady redagowania pism wysyłanych drogą e-mailową.
  • Służbowa rozmowa przy użyciu komunikatorów.
  • Zachowania w sieci.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

„Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie i w profesjonalny sposób. Program szkolenia został przygotowany z uwzględnieniem specyfiki naszej firmy, dzięki czemu pracownicy naszej firmy, mogli nabyć praktycznych umiejętności, niezbędnych do wykonywania codziennej pracy.”

<