Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE ZAKUPOWE I KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Delegowanie w pracy lidera

Współczesny lider to człowiek orkiestra. Potrafi sprawnie zarządzać, rozumie ludzi, reaguje w sytuacjach trudnych, wspiera, motywuje, jest mentorem, coachem. Trochę dużo jak na jedną osobę? Rzeczywiście liderzy stoją przed ogromnym dylematem na jakie działania szefowskie starczy im czasu, czego chcą się nauczyć, a co zostawiają na dalszym planie. Podczas Akademii uczestnicy będą mieli czas na przećwiczenie najważniejszych umiejętności z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi, analizę przypadków i działania na realnych sytuacjach biznesowych.

Cele i Korzyści

Program Szkolenia

Delegowanie w pracy lidera

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie kontraktu, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.

Moduł I. Cele i zadania

  • Ile potrzeba czasu by dobrze zdelegować zadanie – doświadczenie obalające mit „nie mam czasu by delegować zadania”.
  • Jak  wybrać priorytetowe zadania dla poszczególnych pracowników.
  • Jak określać cele.

Moduł II. Przygotowanie do rozmowy delegującej

  • Pierwszy krok – dobre przygotowanie – analiza.
  • Co zrobić w sytuacji  delegowania zadania R1 – koło instruktażu.
  • Jak delegować zadanie R2?
  • Jak reagować na brak zaangażowania ze strony pracownika?
  • Struktura GROW jako narzędzie pomocne w pracy z R3, szczególnie w kryzysie motywacyjnym.

Moduł III. Delegowanie zadań

  • Jak przeprowadzić rozmowę delegującą – struktura rozmowy.
  • Ćwiczenie delegowania zadania.
  • Dobre praktyki podczas delegowania zadań.

Moduł IV. Informacja zwrotna – najważniejszy komunikat zarządczy

  • Zasady udzielania informacji zwrotnej – ćwiczenie indywidualne i omówienie na forum.
  • Modele informacji zwrotnej FUKO, „Z”.
  • Ćwiczenie dopasowanej informacji zwrotnej.

Moduł V. Monitorowanie zadań – dbałość o wynik

  • Efekty kontroli i monitorowania – dyskusja.
  • Cztery warianty rozmów monitorujących – zależne od rezultatu i podjętych działań.
  • Informacja zwrotna podczas rozmów monitorujących.
  • Wsparcie a nie wyręczanie – działania menedżerskie.
  • Ćwiczenie rozmów monitorujących uwzględniające warianty.

Moduł VI. Rozmowa podsumowująca i odbiór zadań

  • Funkcje rozmowy podsumowującej: korekcyjna, rozwojowa, motywacyjna.
  • Samoocena pracownika – sposób na zaangażowanie pracownika w procesie podsumowania.
  • Informacja zwrotna podsumowująca (doceniająca i korygująca).

Podsumowanie najważniejszych wniosków za pomocą Planu Rozwojowego Uczestnika.

Czas szkolenia: 2 dni

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Szkolenie - Delegowanie w pracy lidera

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

ZADZWOŃ:

+48 (22) 224 21 95

+48 (22) 224 21 96

603 906 655

LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ:

X