Design Thinking szkolenie na zamówienie

Design thinking – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Design thinking, czyli myślenie projektowe to metoda twórczego rozwiązywania problemów o różnym charakterze. Jej głównymi założeniami są: koncentracja na użytkowniku i jego potrzebach, spojrzenie na problem z wielu perspektyw, tworzenie jak największej liczby rozwiązań zdefiniowanego wcześniej problemu, wstępna wizualizacja pomysłów oraz testowanie prototypów w realnym środowisku. „Design Thinking” – kurs zamknięty to projekt szkoleniowy, dzięki któremu Uczestnicy warsztatu otrzymają szansę praktycznego poznania metody myślenia projektowego, jej założeń, technik i zasad. Warsztat pozwala Kursantom pod okiem ekspertów z obszaru design thinking oraz kreatywnego i nieszablonowego myślenia pracować nad konkretnym problemem i odnaleźć jego rozwiązanie lub odkryć i zaimplementować innowacje poprzez kolejne etapy metody Design Thinking. Szkolenie z myślenia projektowego uczy kreatywności, maksymalizując potencjał twórczy pracowników i jako takie jest jednym z obligatoryjnych kursów przeznaczonych dla osób realizujących zadania wymagające pomysłowości, odkrywczego podejścia i niekonwencjonalnego myślenia. Kurs z metody twórczego rozwiązywania problemów i odkrywania innowacji polecamy przede wszystkim osobom odpowiedzialnym za wprowadzanie udoskonaleń w różnych dziedzinach, pracownikom działów projektowych, działów marketingu i reklamy, sprzedawcom, liderom i kierownikom, właścicielom własnych biznesów, a także każdej osobie zainteresowanej rozwijaniem kreatywności i efektywności osobistej.

Szkolenie zamknięte „Design Thinking” ma charakter zindywidualizowanego programu szkoleniowego, co oznacza, że każdy element warsztatu – jego program, zawartość merytoryczna i metodyczna oraz agenda godzinowa – zostaną dostosowane do oczekiwań i potrzeb Klienta realizującego z nami projekt. Szkolenie z metody Design Thinking prowadzimy zarówno jako lubiany za tradycyjną formułę interakcji stacjonarny kurs, jak i wygodny w organizacji warsztat online. Kolejnym z istotnych atutów szkolenia „Design Thinking” jest jego praktyczny charakter, który umożliwia poznanie nie tylko teoretycznych aspektów samej metody, ale też wykształcenie umiejętności jej wykorzystania przy realizacji codziennych zadań. Kursanci po ukończeniu szkolenia z myślenia projektowego będą mogli modyfikować, udoskonalać, tworzyć i tą drogą realnie wspierać zatrudniającą ich organizację w realizacji celów biznesowych.

Zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami w celu omówienia szczegółów kursu „Design Thinking” zaprojektowanego dla Państwa firmy.

Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.

Design thinking – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Design Thinking szkolenie na zamówienie

Design thinking, czyli myślenie projektowe to metoda twórczego rozwiązywania problemów o różnym charakterze. Jej głównymi założeniami są: koncentracja na użytkowniku i jego potrzebach, spojrzenie na problem z wielu perspektyw, tworzenie jak największej liczby rozwiązań zdefiniowanego wcześniej problemu, wstępna wizualizacja pomysłów oraz testowanie prototypów w realnym środowisku. „Design Thinking” – kurs zamknięty to projekt szkoleniowy, dzięki któremu Uczestnicy warsztatu otrzymają szansę praktycznego poznania metody myślenia projektowego, jej założeń, technik i zasad. Warsztat pozwala Kursantom pod okiem ekspertów z obszaru design thinking oraz kreatywnego i nieszablonowego myślenia pracować nad konkretnym problemem i odnaleźć jego rozwiązanie lub odkryć i zaimplementować innowacje poprzez kolejne etapy metody Design Thinking. Szkolenie z myślenia projektowego uczy kreatywności, maksymalizując potencjał twórczy pracowników i jako takie jest jednym z obligatoryjnych kursów przeznaczonych dla osób realizujących zadania wymagające pomysłowości, odkrywczego podejścia i niekonwencjonalnego myślenia. Kurs z metody twórczego rozwiązywania problemów i odkrywania innowacji polecamy przede wszystkim osobom odpowiedzialnym za wprowadzanie udoskonaleń w różnych dziedzinach, pracownikom działów projektowych, działów marketingu i reklamy, sprzedawcom, liderom i kierownikom, właścicielom własnych biznesów, a także każdej osobie zainteresowanej rozwijaniem kreatywności i efektywności osobistej.

Szkolenie zamknięte „Design Thinking” ma charakter zindywidualizowanego programu szkoleniowego, co oznacza, że każdy element warsztatu – jego program, zawartość merytoryczna i metodyczna oraz agenda godzinowa – zostaną dostosowane do oczekiwań i potrzeb Klienta realizującego z nami projekt. Szkolenie z metody Design Thinking prowadzimy zarówno jako lubiany za tradycyjną formułę interakcji stacjonarny kurs, jak i wygodny w organizacji warsztat online. Kolejnym z istotnych atutów szkolenia „Design Thinking” jest jego praktyczny charakter, który umożliwia poznanie nie tylko teoretycznych aspektów samej metody, ale też wykształcenie umiejętności jej wykorzystania przy realizacji codziennych zadań. Kursanci po ukończeniu szkolenia z myślenia projektowego będą mogli modyfikować, udoskonalać, tworzyć i tą drogą realnie wspierać zatrudniającą ich organizację w realizacji celów biznesowych.

Zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami w celu omówienia szczegółów kursu „Design Thinking” zaprojektowanego dla Państwa firmy.

Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.

Cele i Korzyści

Szkolenie z Design Thinking to kurs zaprojektowany i prowadzony przez wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów, których specjalnością jest metoda twórczego rozwiązywania problemów i odkrywania innowacji. Kursanci uczestniczący w warsztacie mogą dzięki temu trenować kreatywne podejście do swojej pracy pod okiem prawdziwych fachowców, którzy zadbają jednocześnie o maksymalną indywidualizację programu szkolenia. Wszystko po to, by osoby realizujące projekt mogły po jego zakończeniu w sposób biegły operować metodą Design Thinking w dziedzinie, która jest główną domeną ich pracy: w reklamie, sprzedaży czy zarządzaniu. Jako wielokrotnie wyróżniania firma szkoleniowa o ogromnym doświadczeniu i najwyższych standardach obsługi możemy naszym Klientom zagwarantować maksymalną skuteczność przygotowanego przez nas treningu oraz jego wysoką wartość praktyczną. Human Skills co roku z sukcesem przechodzi audyt oraz certyfikację DEKRA Certification, a efektywność naszych programów szkoleniowych potwierdzają setki Klientów zadowolonych z naszych usług szkoleniowych i rozwojowych. Szkolenie „Design Thinking” to wyjątkowo atrakcyjny pod względem metodycznym kurs, którego wyróżnikiem jest nie tylko oryginalny temat, ale też jego ujęcie. Pracujemy w czasie zajęć w formule warsztatowej, sięgamy po nowatorskie techniki nauczania, aktywizujemy i stymulujemy do działania, a liczne ćwiczenia wzbogacamy dużą ilością przykładów dopasowanych do specyfiki pracy Kursantów. Możecie też Państwo liczyć na naszą elastyczność i zdecydować, w jakiej formie odbędzie się szkolenie – zamknięty kurs z myślenia projektowego realizujemy dla Państwa komfortu zarówno jako standardowy kurs stacjonarny, jak i pozwalający oszczędzać czas i środki warsztat online. Z przyjemnością informujemy również, że zamknięte szkolenia z Design Thinking można realizować w Human Skills, korzystając z dofinansowania ze strony KFS lub BUR, wielu rabatów promocyjnych i zniżek lojalnościowych. Nowością w naszej ofercie jest również specjalny program opieki poszkoleniowej – każda osoba realizująca kurs z metody Design Thinking będzie mogła konsultować swoje problemy i pomysły z ekspertem prowadzącym warsztat jeszcze po zakończeniu szkolenia w ramach e-konsultacji. Mentoring online jest bezpłatny, a Kursanci mogą z jego dobrodziejstw korzystać nawet przez 30 dni od daty ukończenia szkolenia.

Jakie korzyści zapewnia szkolenie „Design Thinking” w Human Skills?

Kurs z metody myślenia projektowego wprowadza Kursantów w arkana wiedzy o Design Thinking, poszczególnych fazach metody oraz ogromnym jej potencjale i wielu możliwościach zastosowania. Szkolenie koncentruje się na praktycznym ujęciu tematu i daje szansę przetestowania metody w działaniu. Pokażemy Ci poprzez indywidualnie zaprojektowane dla celów szkolenia ćwiczenia praktyczne, jak definiować problem, patrzeć na obiekt udoskonaleń np. nowy produkt z perspektywy odbiorcy (potencjalnego klienta), jak generować pomysły i przeprowadzać ich selekcję. Będziesz też miał okazję sprawdzić, na czym polega faza wizualizacji i prototypowania w metodzie Design Thinking i nauczysz się oceniać efekty swojej pracy opartej na myśleniu projektowym.

Zamknięty kurs „Design Thinking” wyposaża Kursantów w wyspecjalizowaną wiedzę o:

  • technikach twórczego myślenia;
  • polskich i zagranicznych przykładach rozwiązań powstałych dzięki Design Thinking;
  • strukturze procesu oraz narzędziach i metodach twórczego myślenia i prototypowania.

Szkolenie z narzędzi Design Thinking rozwija praktyczne umiejętności:

  • diagnozowania potrzeby/problemu;
  • konstruowania i doprecyzowywania celu;
  • tworzenia person (odbiorcy rozwiązania) i analizowania jego potrzeb;
  • przygotowywania prostych prototypów i testowania ich skuteczności.

Prezentowany kurs zamknięty doskonali unikatowe kompetencje związane z:

  • kreatywnym i nieszablonowym myśleniem;
  • współpracą i komunikacją w zespole;
  • identyfikacją i realizacją celu.

Szkolenie prezentuje narzędzia Design Thinking i uczy ich praktycznego zastosowania. Prace nad przygotowaniem nowej strategii czy stworzeniem nowego produktu/usługi sprawiają Ci trudność? Siedzisz godzinami nad projektem i wciąż nie masz koncepcji na nowe logo lub dobre hasło reklamowe? Wcale nie musi oznaczać to, że brakuje Ci kreatywności. Po prostu potrzebujesz wsparcia w pobudzeniu swojej kreatywności i twórczego myślenia, a my potrafimy Ci je zapewnić.

Adresaci szkolenia:

    • osoby nastawione na rozwój osobisty;
    • osoby zainteresowane rozwojem kreatywności;
    • osoby, których obowiązki zawodowe wymagają kreatywnego myślenia;
    • osoby pracujące w zespołach;
    • osoby pracujące na kierowniczych stanowiskach, odpowiedzialne za efektywność zespołu;
    • osoby pracujące na stanowiskach związanych z marketingiem, sprzedażą, innowacjami.

Program Szkolenia

Szkolenie „Design Thinking” realizowane jako warsztat stacjonarny możemy zorganizować w dowolnej lokalizacji, jaką wskaże Klient. Standardowo na kurs z myślenia projektowego zapraszamy Kursantów do naszej placówki – centrum szkoleniowego Human Skills zlokalizowanego w samym sercu Warszawy. Warsztat prowadzimy, uwzględniając specyficzne potrzeby szkoleniowe danej grupy Kursantów ujawnione w trakcie diagnozy poprzedzającej szkolenie. Dostosowujemy również zawartość programową, przykłady i ćwiczenia, a także agendę kursu do oczekiwań konkretnej firmy, jej branży i założonych przez nią celów szkoleniowych. Zamknięte kursy z Design Thinking trwają według planu 1 dzień, a treningowi poświęcamy wówczas przynajmniej 7 godzin. Dokładny plan warsztatu, rozkład przerw oraz inne detale organizacyjne ustalamy wspólnie z Państwem, aby szkolenie nie kolidowało z bieżącą działalnością firmy. Uczestnikom zamkniętego kursu z myślenia projektowego dostarczymy wszelkie potrzebne materiały szkoleniowe. W cenie kursu Uczestnicy warsztatu stacjonarnego realizowanego w naszej siedzibie mają zagwarantowany także poczęstunek i napoje dostępne w czasie przerwy śniadaniowej oraz dwudaniowy obiad. Na lunch zaprosimy Kursantów do jednej z lokalnych restauracji. Szkolenie dopełniliśmy ponadto specjalną usługą opieki poszkoleniowej realizowanej w formie konsultacji online. Z bezpłatnych porad eksperta Kursanci, którzy ukończą warsztat „Design Thinking”, mogą skorzystać w okresie 30 dni od momentu zakończenia zajęć. Warsztat składa się z 5 zasadniczych modułów odpowiadających strukturze procesu twórczego rozwiązywania problemów: odkrywanie/definiowanie problemu, empatyzacja, wymyślanie, wizualizacja i prototypowanie. Zakończeniu szkolenia towarzyszy usystematyzowanie wiedzy oraz ewaluacja zrealizowanego projektu.

Szczegółowy program stacjonarnego zamkniętego szkolenia „Design Thinking

Kurs rozpoczynamy zwykle w godzinach porannych i kończymy w okolicy godziny 17:00, jednak agenda godzinowa może zostać dostosowana do preferencji Klienta. Szkolenie stacjonarne z metody Design Thinking to kurs o charakterze warsztatowym opracowany zgodnie z regułami cyklu Kolba oraz założeniami modelu Activity Based Learning. Podczas zajęć Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nauczyć się zastosowania metody Design Thinking i poprzez praktyczne ćwiczenia i zadania przetestować jej możliwości oraz poznać zasady kolejnych faz tworzenia nowatorskich rozwiązań zaprezentowanym sposobem.

Opanowanie sztuki design thinking to nieodzowny element sukcesu nie tylko w branżach wymagających kreatywnego myślenia – nieszablonowe, twórcze myślenie to również klucz do sukcesu w zarządzaniu zespołem czy nawet udoskonalaniu procedur! Dlatego szkolenie skierowane jest nie tylko do przedstawicieli branży reklamowej, ale też do firm i organizacji, które poszukują innowacyjnych rozwiązań czy szczególną troskę przykładają do efektywności pracowników i ich zespołów.

Proces Design Thinking ma następujące etapy, które wyznaczają ramy warsztatu:

  • Odkrywanie*
  • Empatyzowanie*
  • Wymyślanie
  • Testowanie

Rozpoczęcie kursu: powitanie, weryfikacja potrzeb Uczestników, omówienie celów szkolenia. Ćwiczenie wprowadzające do zagadnienia.

Moduł I. Design Thinking – wprowadzenie do metody Design Thinking

  • Omówienie założeń procesu Design Thinking i jego charakterystyka.
  • Prezentacja przykładów z Polski i zza granicy.

(prezentacja, film, mini wykład, dyskusja)

Moduł II. Design Thinking – odkrywanie + definiowanie problemu

  • Analiza informacji (docieranie do sedna problemu).
  • Kontekst.
  • Definiowanie problemu.

(ćwiczenie, prezentacja, dyskusja)

Moduł III. Design Thinking – empatyzacja

  • „Wejście w buty” odbiorcy końcowego.
  • Perspektywa odbiorcy, jego sytuacja i potrzeby.

(ćwiczenie, praca w grupach, dyskusja)

Moduł IV. Design Thinking – wymyślanie

  • Generowanie pomysłów.
  • Selekcja pomysłów i ich ocena.

(praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja)

Moduł V. Design Thinking – wizualizacja i prototypowanie

  • Wizualizacja pomysłu (różne metody).
  • Tworzenie konkretnego projektu z dostępnych materiałów, proces, model, produkt, storyboard, lista doświadczeń użytkowania, interfejsy aplikacji, rysunki itp.

(prezentacja, mini wykład, praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja)

Podsumowanie kursu: podsumowanie procesu Design Thinking i jego efektów. Feedback. Wnioski.

Czas trwania kursu: 1 dzień

* Te dwie fazy (odkrywanie oraz empatyzacja) mogą być wymiennie stosowane – kiedy już od początku mamy określony problem (np. zbudowanie sklepu rozwojowego), zaczynamy od odkrywania, natomiast, gdy na starcie nie wiemy, co ma być produktem końcowym (kiedy np. otwieramy start-up i jesteśmy gotowi wymyślić cokolwiek) w pierwszej kolejności chcemy głęboko poznać potrzeby odbiorców i do nich dostosowujemy wyzwanie (przykładem mogą być pierwsze procesy realizowane na Stanford University przez prof. Kelly’ego: studenci udawali się do kawiarni i obserwowali ludzi tam obecnych, aby odkryć ich potrzeby i zwyczaje, a w rezultacie wymyślili aplikację do czytania gazety).

Kurs online „Design Thinking” organizowany jest jako warsztat prowadzony w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu aplikacji Zoom lub Clickmeeting. Kursanci zainteresowani udziałem w szkoleniu nie muszą więc wypełniać żadnych restrykcyjnych wymogów technicznych ani instalować specjalnego oprogramowania czy dodatkowo płatnych aplikacji. Wygodna formuła zdalnego kursu umożliwia poznanie metody myślenia projektowego z dowolnego miejsca, w sposób komfortowy i sprzyjający oszczędności czasu. Dla organizacji zamawiających kurs online z powyżej tematyki zdalna forma szkolenia oznacza redukcję kosztów szkolenia oraz możliwość uniknięcia wielu uciążliwości logistycznych i organizacyjnych. Szkolenie z metody Design Thinking zostało zaprojektowane jako jednodniowy intensywny kurs praktyczny złożony z 5 modułów. Poszczególne części składowe szkolenia odpowiadają kolejnym fazom procesu Design Thinking. Pracować więc będziemy w następującym porządku: odkrywanie/definiowanie problemu, empatyzacja, wymyślanie, wizualizacja i prototypowanie. Zakończeniu szkolenia towarzyszy usystematyzowanie wiedzy oraz ewaluacja zrealizowanego projektu. Warsztat online z metody Design Thinking trwa co najmniej 7 godzin. W harmonogramie szkolenia zaplanowane są dłuższe i krótsze przerwy, w tym jedna kilkudziesięciominutowa pauza w czasie pory obiadowej. Wszystkim Kursantom biorącym udział w warsztacie zapewniamy w cenie kursu pakiet dedykowanych materiałów szkoleniowych podsumowujących wiedzę o metodzie myślenia projektowego i jej zasadach. Szkolenie dopełniliśmy ponadto specjalną usługą bezpłatnej opieki poszkoleniowej realizowanej w formie konsultacji online. Z porad eksperta Kursanci mogą skorzystać w okresie 30 dni od momentu zakończenia szkolenia. Dokładny plan warsztatu, rozkład przerw oraz inne detale organizacyjne ustalamy wspólnie z Państwem, aby kurs nie kolidował z bieżącą działalnością firmy.

Ramowy program zamkniętego szkolenia online „Design Thinking

Prezentowany kurs to intensywne szkolenie o charakterze warsztatowym, które odbywa się w pełnej zgodzie z założeniami cyklu Kolba oraz filozofią opisaną przez model Activity Based Learning. W toku szkolenia wykorzystujemy nowatorskie i stymulujące do działania metody i techniki nauczania, a także specjalnie zaprojektowane ćwiczenia praktyczne. Kurs rozpoczynamy zwykle w godzinach porannych i kończymy w okolicy godziny 17:00, jednak agenda godzinowa może zostać dostosowana do preferencji Klienta. Podczas warsztatu Kursanci będą mieli okazję nauczyć się zastosowania metody myślenia projektowego i poprzez praktyczne zadania i ćwiczenia sprawdzić jej możliwości oraz poznać założenia kolejnych faz tworzenia nowatorskich rozwiązań sposobem opisanym przez metodę Design Thinking.

Rozpoczęcie kursu: przywitanie, diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów, identyfikacja celów warsztatu. Ćwiczenie wprowadzające.

Moduł I. Design Thinking – wprowadzenie do metody Design Thinking

  • Omówienie założeń procesu Design Thinking. Charakterystyka metody.
  • Prezentacja przykładów wykorzystania Design Thinking zza granicy i z Polski.

(prezentacja, materiał filmowy, wykład, dyskusja)

Moduł II. Design Thinking – odkrywanie + definiowanie problemu

  • Analiza informacji (docieranie do sedna problemu).
  • Kontekst.
  • Definiowanie problemu.

(prezentacja, ćwiczenie, dyskusja)

Moduł III. Design Thinking – empatyzacja

  • „Wejście w buty” odbiorcy końcowego.
  • Perspektywa odbiorcy, jego sytuacja i potrzeby.

(ćwiczenie, praca grupowa, dyskusja)

Moduł IV. Design Thinking – wymyślanie

  • Generowanie pomysłów.
  • Ocena i selekcja pomysłów.

(praca grupowa, prezentacja na forum grupy, dyskusja)

Moduł V. Design Thinking – wizualizacja i prototypowanie

  • Wizualizacja pomysłu (różnymi metodami).
  • Tworzenie projektu z dostępnych materiałów, proces, produkt, model, storyboard, rysunki, lista doświadczeń użytkowania, interfejsy aplikacji itd.

(prezentacja, wykład, praca grupowa, prezentacja na forum, dyskusja)

Zakończenie szkolenia: podsumowanie procesu Design Thinking oraz ocena jego rezultatów. Feedback. Wnioski końcowe.

Czas trwania kursu: 1 dzień

Opanowanie umiejętności pracy metodą design thinking to niezbędny element sukcesu nie tylko w dziedzinach wymagających kreatywnego myślenia – twórcze i nieszablonowe myślenie to również klucz do sukcesu w zarządzaniu pracownikami czy udoskonalaniu procedur! Dlatego prezentowany kurs jest skierowany nie tylko do reprezentantów branży reklamowej, ale też do firm i organizacji, które poszukują innowacyjnych rozwiązań czy szczególną troskę przykładają do efektywności pracowników i ich zespołów.

Proces Design Thinking ma następujące fazy, które wyznaczają ramy warsztatu:

  • Odkrywanie*
  • Empatyzowanie*
  • Wymyślanie
  • Testowanie

* Te dwa etapy (odkrywanie i empatyzacja) mogą być stosowane wymiennie – gdy na początku mamy już określony problem (np. zbudowanie sklepu rozwojowego), zaczynamy od odkrywania, natomiast, gdy nie wiemy, co ma być produktem końcowym (kiedy np. otwieramy start-up i jesteśmy gotowi wymyślić cokolwiek) w pierwszej kolejności chcemy poznać głęboko potrzeby odbiorców i do nich dostosowujemy wyzwanie (przykładem mogą być pierwsze procesy realizowane przez prof. Kelly’ego na Stanford University: studenci szli do kawiarni i obserwowali ludzi po to, by odkryć ich zwyczaje i potrzeby, a w efekcie wymyślili aplikację do czytania gazety).

Szkolenia i usługi uzupełniające

Kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów szkolenie

Kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów – szkolenie na zamówienie – stacjonarne

Szkolenie z technik kreatywnego myślenia

Myślę twórczo i kreatywnie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

program miro

Miro – kreatywne narzędzie do pracy on-line w zespołach rozproszonych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Przydatne treści szkolenia: ciekawe empatyzowanie; budowanie wieży z makaronu, współpraca w grupie nad rozwiązaniem problemu;  super projektowanie; praca w bardzo zróżnicowanych zespołach projektowych; dla mnie najciekawsze było dokładne opisywanie person; poznanie metody możliwej do stosowania; konieczność pobudzania wyobraźni; warsztat pozwalający na zaangażowanie uczestników; ogólnie przebieg procesu, sposób asymilacji myśli, pomysłów, wzajemnie inspirowanie się; że warto brać pod uwagę różne punkty widzenia i „wchodzić w czyjeś buty”; opis procesu, narzędzia eliminacji tematów, pobudzanie kreatywności, etapy DT wraz z otwartością prototypową.”

„Przyjazna atmosfera, materiały i treść dostosowane do szkolenia.”

„Przemyślana forma szkolenia, duża wiedza i doświadczenie. Umiejętność zaangażowania uczestników szkolenia. Ciekawa i zwięzła prezentacja. Wszystko super!”

„Bardzo ciekawie, dużo warsztatowych zajęć, pozwalających na doświadczenie. Czas upłynął bardzo szybko. Wszystko zostało wyjaśnione. Bardzo dobra, sympatyczna atmosfera.”

„Szkolenie jak najbardziej spełniło nasze oczekiwania, było dobrze zorganizowane a p. Kamila Czerwińska jest doskonałą trenerką – bardzo dużo się nauczyliśmy, sporo wypracowaliśmy a jeszcze więcej mamy do przemyślenia. I to wszystko w wyśmienitej atmosferze. Naprawdę świetne szkolenie. Dziękuję za wsparcie na każdym etapie i sprawną organizację szkolenia.”

„Szkolenie bardzo przydatne w mojej pracy, otwiera oczy na masę problemów związanych z działalnością popularyzacyjną, przeprowadzone sprawnie, rzeczowo, w sposób przyjazny dla słuchacza.”

„Przydatne treści szkolenia: praca w grupach i możliwość jej weryfikacji przez prowadzącą, umiejętności praktyczne, wywiad (odkrywanie świata odbiorcy), prototypowanie, sposób diagnozowania potrzeb.”

„Wszystkie treści były, są i będą przydatne.”

„Przydatne treści szkolenia: sesje grupowe, prototypowanie, aktywne słuchanie w celu zebrania potrzeb, kroki procesu, budowanie prawidłowych pytań.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu Design Thinking w biznesie firma Human Skills  miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak:

3M Global Service Center, KONTEKST sp. z o.o. sp.k., Haleon, Bng Business Services, Archiwum Narodowe w Krakowie, CBRE Business Services Organisation sp. z o.o.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas