Szkolenie z technik sprzedaży

Elementy sprzedaży i perswazji – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne

Czy wiesz, że na finalny sukces handlowca składają się różne elementy procesu sprzedaży? Szkolenie, w którym możesz wziąć udział w Human Skills pokaże Ci, jak powinny wyglądać kolejne kroki zdobywania zainteresowania i zaufania potencjalnego klienta, a także nauczy umiejętnie wpływać na jego decyzje. Będziemy wspólnie analizować poszczególne elementy procesu sprzedaży, abyś nauczył się biegle korzystać z nowoczesnych i świeżych technik sprzedaży na każdym etapie prezentacji i finalizacji oferty. Dowiesz się również w czasie warsztatu, jak optymalizować i modyfikować różne elementy promocji sprzedaży, by wspierać jej skuteczność i perswazyjność. Przećwiczymy także umiejętności związane z profilowaniem klientów, doborem argumentów i zastosowaniem technik wywierania wpływu i perswazji.

Prezentowane szkolenie realizujemy na zamówienie, a jego program każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb szkoleniowych każdej grupy Kursantów, dzięki czemu koncentrujemy się na rozwijaniu najbardziej wartościowych dla Uczestników umiejętności i kompetencji. Nie marnujemy czasu na teoretyzowanie i analizę przypadków, z którymi nie spotykasz się w swojej pracy. Naszym celem jest to, by po zrealizowanym szkoleniu każdy sprzedawca potrafił umiejętnie wykorzystać dostępne dla niego elementy strategii sprzedaży na swoją korzyść i poprzez indywidualizację procesu sprzedaży osiągnął wyższą efektywność i wydajność w swojej pracy. Kurs zamknięty „Elementy sprzedaży i perswazji” ma charakter warsztatowy, a poprzez ćwiczenia i specjalnie zaprojektowane przez naszych ekspertów zadania nie tylko przekazujemy Kursantom niezbędną w pracy handlowca wiedzę, ale też pokazujemy, jak zrobić z niej najlepszy użytek. Pokazujemy, gdzie i w jaki sposób można pozyskiwać klientów, czym wzbudzać ich zainteresowanie, jak znaleźć drogę porozumienia w rozmowie wstępnej, jak projektować i prezentować poszczególne elementy oferty sprzedaży. Szkolenie polecamy więc wszystkim osobom, które poszukują skutecznych metod tworzenia dobrych i wartościowych relacji z klientami oraz pragną doskonalić swoją strategię sprzedaży.

Kurs prezentujący elementy procesu sprzedaży, nowe techniki sprzedaży i przydatne handlowcom narzędzia perswazji to szkolenie realizowane w dwóch trybach – jako klasyczny warsztat stacjonarny lub nowoczesne i wygodne w organizacji szkolenie online.

Skontaktuj się z nami, by ustalić najkorzystniejszą dla Ciebie i Twoich pracowników formułę szkolenia zamkniętego i sprawdź, jak wiele zyska Twoja firma dzięki nowemu podejściu do sprzedaży. Serdecznie zapraszamy!

Elementy sprzedaży i perswazji – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne

Szkolenie z technik sprzedaży

Czy wiesz, że na finalny sukces handlowca składają się różne elementy procesu sprzedaży? Szkolenie, w którym możesz wziąć udział w Human Skills pokaże Ci, jak powinny wyglądać kolejne kroki zdobywania zainteresowania i zaufania potencjalnego klienta, a także nauczy umiejętnie wpływać na jego decyzje. Będziemy wspólnie analizować poszczególne elementy procesu sprzedaży, abyś nauczył się biegle korzystać z nowoczesnych i świeżych technik sprzedaży na każdym etapie prezentacji i finalizacji oferty. Dowiesz się również w czasie warsztatu, jak optymalizować i modyfikować różne elementy promocji sprzedaży, by wspierać jej skuteczność i perswazyjność. Przećwiczymy także umiejętności związane z profilowaniem klientów, doborem argumentów i zastosowaniem technik wywierania wpływu i perswazji.

Prezentowane szkolenie realizujemy na zamówienie, a jego program każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb szkoleniowych każdej grupy Kursantów, dzięki czemu koncentrujemy się na rozwijaniu najbardziej wartościowych dla Uczestników umiejętności i kompetencji. Nie marnujemy czasu na teoretyzowanie i analizę przypadków, z którymi nie spotykasz się w swojej pracy. Naszym celem jest to, by po zrealizowanym szkoleniu każdy sprzedawca potrafił umiejętnie wykorzystać dostępne dla niego elementy strategii sprzedaży na swoją korzyść i poprzez indywidualizację procesu sprzedaży osiągnął wyższą efektywność i wydajność w swojej pracy. Kurs zamknięty „Elementy sprzedaży i perswazji” ma charakter warsztatowy, a poprzez ćwiczenia i specjalnie zaprojektowane przez naszych ekspertów zadania nie tylko przekazujemy Kursantom niezbędną w pracy handlowca wiedzę, ale też pokazujemy, jak zrobić z niej najlepszy użytek. Pokazujemy, gdzie i w jaki sposób można pozyskiwać klientów, czym wzbudzać ich zainteresowanie, jak znaleźć drogę porozumienia w rozmowie wstępnej, jak projektować i prezentować poszczególne elementy oferty sprzedaży. Szkolenie polecamy więc wszystkim osobom, które poszukują skutecznych metod tworzenia dobrych i wartościowych relacji z klientami oraz pragną doskonalić swoją strategię sprzedaży.

Kurs prezentujący elementy procesu sprzedaży, nowe techniki sprzedaży i przydatne handlowcom narzędzia perswazji to szkolenie realizowane w dwóch trybach – jako klasyczny warsztat stacjonarny lub nowoczesne i wygodne w organizacji szkolenie online.

Skontaktuj się z nami, by ustalić najkorzystniejszą dla Ciebie i Twoich pracowników formułę szkolenia zamkniętego i sprawdź, jak wiele zyska Twoja firma dzięki nowemu podejściu do sprzedaży. Serdecznie zapraszamy!

Cele i Korzyści

CELE I KORZYŚCI

Umiejętności sprzedażowe i techniki perswazji można wytrenować, jednak, aby stać się skutecznym handlowcem i przekonującym sprzedawcą, należy dobrze zrozumieć mechanizmy rządzące decyzjami klienta, posiąść zdolność nieszablonowego prezentowania oferty oraz biegle operować różnorodnymi technikami argumentacji i perswazji. Kurs „Elementy sprzedaży i perswazji” prezentuje usystematyzowaną wiedzę o mechanizmach nowocześnie pojętej sprzedaży i skutecznych metodach finalizowania negocjacji cenowych, a także w kompleksowy sposób przygotowuje sprzedawców do pozyskiwania klientów, budowania z nimi relacji opartej na zaufaniu, zbijania obiekcji i przekuwania ich w argumenty sprzedażowe. Opracowane przez specjalistów z dziedzin sprzedaży, technik wywierania wpływu i perswazji szkolenie „Elementy sprzedaży i perswazji” w praktyczny sposób przygotowuje handlowców i pracowników zatrudnionych na pokrewnych stanowiskach do osiągnięcia wyższego poziomu efektywności zawodowej, a poprzez dopasowane do specyfiki ich pracy ćwiczenia przyczynia się do wyraźnej poprawy jakości ich pracy i zróżnicowania ich warsztatu. Organizowane na zamówienie kursy poświęcone najważniejszym elementom procesu skutecznej sprzedaży to kursy o wysokim poziomie indywidualizacji – dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych grupy zarówno zawartość merytoryczną, jak i metodyczną kursu, a trening prowadzimy, nawiązując do doświadczeń Kursantów oraz przykładów adekwatnych do realiów ich pracy. Dzięki takiej spersonalizowanej formule kursu możemy zagwarantować naszym Klientom maksymalną efektywność szkolenia. Kurs z technik perswazji i sprzedaży dostosowujemy do Klienta również pod względem agendy godzinowej, miejsca i trybu szkolenia – możecie Państwo doskonalić się z nami w czasie stacjonarnych warsztatów lub w ramach wygodnych i sprzyjających oszczędności czasu warsztatów online. Jako lider na rynku usług szkoleniowych i wielokrotnie wyróżniana firma możemy Państwa zapewnić, że współpraca z nami oznacza dostęp do usług o najwyższym standardzie – co roku z sukcesem przechodzimy audyt i certyfikację DEKRA Certification, w realizacji naszych usług stosujemy Standardy Usług Szkoleniowych 2.0, a nasza kadra to wysoko wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem trenerskim. Szkolenia przygotowane na zamówienie wyceniamy indywidualnie, a to pozwala nam zaoferować Państwu wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Na oferowane przez nas kursy można ponadto pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleń lub BUR. Wszyscy Kursanci zapisani na prezentowane szkolenie zostaną ponadto objęci przez nas specjalnym programem opieki poszkoleniowej, a z tej dodatkowej formy wsparcia mentorskiego będą mogli korzystać bezpłatnie aż przez miesiąc od dnia ukończenia prezentowanego warsztatu.

Jaki korzyści oferuje kurs „Elementy sprzedaży i perswazji”?

Nadrzędnym celem warsztatu „Elementy sprzedaży i perswazji” jest podwyższenie umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów przez Kursantów z przyszłymi klientami firmy. Poprawa tej umiejętności z obszaru komunikacji i perswazji ma bezpośredni wpływ na wzrost efektywności własnej Uczestników szkolenia oraz efektywności biznesowej firmy, w której pracują Kursanci. Naszym celem jest więc w praktyce wzrost sprzedaży jako wymierny efekt wdrażania nabytych umiejętności (wzrost wskaźników biznesowych). Kurs zamknięty poświęcony treningowi umiejętności sprzedażowych realizuje założone cele poprzez rozwój i trening wyspecjalizowanych umiejętności niezbędnych profesjonalnemu sprzedawcy w dzisiejszych realiach biznesowych. Kursanci będą trenować pod okiem naszych ekspertów m.in. skuteczne wykorzystanie telefonu, maila i nowych zdobyczy technologicznych w kontakcie z klientem, umiejętność profilowania klienta w celu dotarcia z ofertą do właściwego interesariusza, a w konsekwencji wzrost sprzedaży i poprawę rentowności działań. Naszym priorytetem w toku szkolenia będzie również zmiana zachowań zawodowych Kursantów na bardziej pożądane, czyli takie, które podnoszą efektywność Uczestnika szkolenia „Elementy sprzedaży i perswazji” dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych oraz wzbogacają i urozmaicają wykorzystywane przez niego instrumentarium o narzędzia nowocześnie rozumianej sprzedaży. Prezentowany kurs zamknięty każdorazowo projektujemy, uwzględniając specyfikę pracy danej grupy Kursantów i staramy się maksymalnie dopasować prezentowane przykłady, zaproponowane ćwiczenia oraz metody nauczania do rzeczywistych potrzeb Uczestników zajęć. Podczas warsztatu odwołujemy się do doświadczeń Kursantów, dzięki czemu nasz trening pozwala Uczestnikom szkolenia przygotować się do realizacji konkretnych zadań sprzedażowych i celów, z jakimi mierzą się w swojej pracy.

Kurs „Elementy sprzedaży i perswazji” wyposaża Kursantów w aktualną wiedzę o:

  • definiowaniu profilu idealnego klienta;
  • argumentach sprzedażowych;
  • wzorcach pierwszych rozmów telefonicznych (wstępny kontakt) z potencjalnymi klientami;
  • dobrych praktykach w kontaktach telefonicznych, e-mailowych, spotkań online;
  • sposobach radzenia sobie z obiekcjami, jakie mogą się pojawić w trakcie rozmów z przyszłymi klientami firmy;
  • właściwych modelach zachowania po wysłaniu/prezentacji oferty (follow-up sprzedażowy);
  • elementach psychologii, które mogą wpłynąć na poprawę efektywności sprzedaży.

Szkolenie ze sprzedaży i perswazji doskonali praktyczne umiejętności handlowe:

  • projektowania logicznego procesu rozmowy telefonicznej (wstępny kontakt);
  • wdrażania pozyskanej w trakcie szkolenia wiedzy;
  • mówienia i pisania o ofercie w sposób zachęcający do nawiązania współpracy;
  • dobierania argumentów do konkretnych cech sytuacji sprzedażowej;
  • wykorzystania w praktyce modelu follow-up (kontynuacji działań po wysłaniu oferty/spotkaniu).

Prezentowany kurs pogłębia cenne dla sprzedawców kompetencje związane z:

  • profilowaniem klientów;
  • tworzeniem logicznego procesu pozyskiwania klientów;
  • psychologią sprzedaży;
  • przekonywaniem klientów;
  • wykorzystaniem telefonu, e-maila, spotkania on-line w pracy przedstawiciela firmy/handlowca.

Zamknięty warsztat „Elementy sprzedaży i perswazji” prezentuje świeże spojrzenie na proces sprzedaży, który dynamicznie zmienia się wraz z rozwojem nowych technologii i zmianą potrzeb klientów. Szkolenie przygotowuje Uczestników do profesjonalnego i nieszablonowego budowania relacji z potencjalnym klientem, zdobywania jego atencji i zaufania. Po warsztacie Uczestnicy zajęć będą mogli opracować indywidualną strategię skutecznej sprzedaży opartej na umiejętnym wykorzystaniu osobistych kompetencji komunikacyjnych i zastosowaniu skutecznych instrumentów prezentacji oferty i sprzedaży.

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA ELEMENTY SPRZEDAŻY I PERSWAZJI – ZAMKNIĘTY KURS STACJONARNY

Zamknięty kurs „Elementy sprzedaży i perswazji” prowadzony w trybie stacjonarnym jest realizowany zgodnie z autorskim programem, który każdorazowo dostosowujemy do wyników diagnozy potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów. W związku z powyższym merytoryczna i metodyczna zawartość widocznego niżej programu może zostać zmodyfikowana przez trenera w taki sposób, by trening koncentrował się na doskonaleniu tych umiejętności, które będą najużyteczniejsze dla Kursantów w ich pracy i czyniły ich działania sprzedażowe najefektywniejszymi. Stacjonarne szkolenia z elementów sprzedaży i perswazji odbywają się na terenie naszego doskonale skomunikowanego z resztą kraju centrum szkoleniowego zlokalizowanego w śródmieściu Warszawy. Na życzenie Klienta możemy poprowadzić prezentowane szkolenie także w innym wytypowanym przez niego miejscu. Również szczegółowa agenda godzinowa kursu jest uzgadniana z zamawiającym szkolenie. Kursantom uczestniczącym w warsztacie zorganizowanym w gościnnych murach naszej siedziby gwarantujemy optymalne warunki do nauki, życzliwą atmosferę oraz opiekę ze strony wysoko wykwalifikowanego personelu trenerskiego. Uczestnicy warsztatu „Elementy sprzedaży i perswazji” mogą również liczyć na poczęstunek serwowany w czasie porannej przerwy śniadaniowej oraz obiad w porze lunchu, który zostanie przygotowany i podany w pobliskiej restauracji. Zamknięty kurs poświęcony efektywnej sprzedaży został zaprojektowany jako jednodniowe intensywne szkolenie. Program kursu w standardowym wariancie składa się z 9 modułów, a podsumowaniem zajęć jest opracowanie Planu Działań Wdrożeniowych. Uczestnikom szkolenia zapewniamy komplet dedykowanych materiałów szkoleniowych – kompendium wiedzy na temat procesu skutecznej sprzedaży, technik perswazji i metod profilowania klientów. Wszyscy Kursanci zostaną również objęci bezpłatną opieką poszkoleniową w formie e-konsultacji.

 

Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia zamkniętego „Elementy sprzedaży i perswazji”

Stacjonarny warsztat „Elementy sprzedaży i perswazji” odbywa się według widocznego niżej planu lub zgodnie z harmonogramem zoptymalizowanym w toku konsultacji z Klientem zamawiającym szkolenie. Ponieważ prezentowany kurs charakteryzuje wysoki poziom indywidualizacji, w toku zajęć mogą pojawić się specjalnie zaprojektowane zadania, dostosowane do realiów pracy Kursantów przykłady czy alternatywne techniki i metody nauczania. Zajęcia zaczynamy najczęściej o godzinie 9:00 rano, a kończymy w godzinach popołudniowych, przy czym trening trwa zawsze co najmniej 7 godzin zegarowych z przerwami. Rozkład przerw oraz pozostałe sprawy organizacyjne zostaną omówione w części wstępnej szkolenia. Kurs „Elementy sprzedaży i perswazji” korzysta z najnowszych koncepcji metodycznych, realizuje założenia cyklu Kolba i modelu Activity Based Learning. Dominującą rolę w czasie warsztatu odgrywają w związku z tym różnorodne ćwiczenia i zadania pozwalające Uczestnikom zajęć wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i sprawdzić w działaniu możliwości poznanych narzędzi. Szkolenie uzupełniamy ewaluacją. Na życzenie osób uczestniczących w kursie trener prowadzący warsztat może udzielić Kursantom rekomendacji dotyczących dalszych kroków szkoleniowych i rozwoju ich kompetencji sprzedażowych.

Formę szkolenia, termin oraz godziny, w których odbywa się kurs „Elementy sprzedaży i perswazji”, każdorazowo dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych Kursantów oraz wymogów Klienta zamawiającego warsztat.

Autor programu: Maciej Kozubik

Rozpoczęcie szkolenia: część poświęcona sprawom organizacyjnym, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów w zakresie efektywności sprzedaży, identyfikacja i omówienie celów warsztatu. Kontrakt.

Moduł I. Ocena własnego sposobu pozyskiwania klientów.

Moduł II. Definiowanie klienta docelowego.

Moduł III. Projektowanie logicznego procesu pozyskiwania klientów.

Moduł IV. Wstępny kontakt telefoniczny.

Moduł V. Obiekcje i sposoby radzenia sobie z nimi.

Moduł VI. Elementy komunikacji.

Moduł VII. Elementy psychologii sprzedaży.

Moduł VIII. Dobre praktyki handlowca firmy.

Moduł IX. Plan Działań Wdrożeniowych.

Zakończenie warsztatu: podsumowanie najważniejszych zagadnień, wnioski na przyszłość. Rekomendacje trenera oraz ewaluacja przeprowadzonego programu szkoleniowego.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

PROGRAM SZKOLENIA ELEMENTY SPRZEDAŻY I PERSWAZJI – ZAMKNIĘTY KURS ONLINE

Zdalny warsztat „Elementy sprzedaży i perswazji” w jego standardowej wersji zbudowany jest z 9 modułów, a finałem treningu jest opracowanie przez Kursantów osobistego Planu Działań Wdrożeniowych. Kurs trwa 1 dzień, co przekłada się na minimum 7 godzin zegarowych szkolenia. Zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym w przestrzeni wirtualnego pokoju utworzonego przy pomocy serwisu internetowego Zoom lub Clickmeeting. Zdalny tryb szkolenia umożliwia Kursantom naukę z dowolnie wybranego miejsca oraz pozwala oszczędzać czas i środki potrzebne w przypadku dojazdów do placówki szkoleniowej. Kursy online są także najłatwiejszą pod kątem organizacyjnym i logistycznym formą szkolenia pracowników i zwiększania ich efektywności zawodowej. Szkolenie poświęcone sprzedaży i perswazji realizowane jako warsztat online nie wymaga jednocześnie od Uczestników żadnych specjalnych przygotowań – nie wymagamy instalacji dodatkowego oprogramowania, a do uczestnictwa w zajęciach będzie potrzebny jedynie dostęp do internetu oraz dowolny sprzęt zdolny nawiązać połączenie video online. Może to być komputer, tablet czy nawet telefon. Wszyscy Kursanci realizujący szkolenie „Elementy sprzedaży i perswazji” w wariancie online zostaną przez nas wyposażeni w nieodpłatne materiały szkoleniowe systematyzujące wiedzę z obszaru sprzedaży, profilowania klientów i zastosowania skutecznych technik perswazji. Uczestnicy otrzymają również prawo do konsultowania swoich wątpliwości i pytań z ekspertem prowadzącym szkolenie w czasie darmowych e-konsultacji. Z e-mentoringu Kursanci mogą korzystać aż przez 30 dni od chwili ukończenia zamkniętego szkolenia „Elementy sprzedaży i perswazji”. Ponieważ prezentowany kurs każdorazowo optymalizujemy, uwzględniając faktyczne potrzeby szkoleniowe danej grupy Kursantów oraz specyfikę organizacji zamawiającej warsztat, udostępniony poniżej program zajęć ma charakter orientacyjny, a zawartość merytoryczna i metodyczna kursu może zostać wzbogacona o dodatkowe treści, przykłady czy zadania.

 

Ramowy program zamkniętego szkolenia online „Elementy sprzedaży i perswazji”

Szkolenie zamknięte z elementów sprzedaży i perswazji jest prowadzone według prezentowanego poniżej planu bądź odbywa się w zgodzie z harmonogramem ustalonym w toku indywidualnych konsultacji z firmą zamawiającą dany warsztat sprzedażowy. Indywidualizacja programu pozwala nam precyzyjniej dopasować zawartość szkolenia, dobrać najodpowiedniejsze przykłady czy zaprojektować specjalne ćwiczenia nawiązujące do doświadczeń służbowych Kursantów i sytuacji, z jakimi spotykają się oni w swojej codziennej pracy handlowca. Warsztat online „Elementy sprzedaży i perswazji” trwa standardowo 1 dzień i tworzy go 9 większych bloków tematycznych. Trenujemy przez minimum 7 godzin zegarowych z przerwami, w tym jedną dłuższą pauzą w porze lunchu. Kurs zaczynamy zwykle o godzinie 9:00 rano, a kończymy w okolicy godziny 17:00, jednak agenda godzinowa szkolenia może również zostać dopasowana do preferencji Klienta. Szkolenie koncentruje się na praktycznym doskonaleniu umiejętności i realizowane jest w zgodzie z wytycznymi koncepcji Activity Based Learning oraz regułami cyklu Kolba. Uczymy się więc przede wszystkim poprzez działanie oraz trenujemy użycie poznanych narzędzi i technik w praktyce. Każdy warsztat online z prezentowanej tematyki kończy się ewaluacją zrealizowanego programu szkoleniowego. Kursanci będą również mieli okazję przygotować swój plan działania (Plan Działań Wdrożeniowych) w obszarze poprawy efektywności sprzedaży. Zainteresowani Kursanci mogą również w czasie podsumowania warsztatu pozyskać rekomendacje od trenera w zakresie optymalizacji dalszych kroków szkoleniowych.

Program, formę szkolenia „Elementy sprzedaży i perswazji” oraz jego agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta!

Rozpoczęcie warsztatu: weryfikacja potrzeb szkoleniowych Uczestników kursu, rozpoznanie i omówienie celów szkolenia, sprawy organizacyjne.

Moduł I. Analiza i ocena osobistego stylu pozyskiwania klientów przez Uczestników.

Moduł II. Definiowanie klienta docelowego.

Moduł III. Projektowanie logicznego procesu pozyskiwania klientów.

Moduł IV. Wstępny kontakt telefoniczny.

Moduł V. Obiekcje klientów i sposoby radzenia sobie z nimi.

Moduł VI. Elementy komunikacji.

Moduł VII. Elementy psychologii sprzedaży.

Moduł VIII. Dobre praktyki sprzedawcy i handlowca.

Moduł IX. Osobisty Plan Działań Wdrożeniowych.

Podsumowanie kursu: powtórzenie najważniejszych treści, usystematyzowanie wiedzy i wnioski. Rekomendacje trenera dla Uczestników. Ewaluacja przeprowadzonego programu szkoleniowego.

Autor programu: Maciej Kozubik

Czas trwania kursu: 1 dzień

Szkolenia i usługi uzupełniające

EFEKTYWNE TECHNIKI NEGOCJACJI

Szkolenia z technik negocjacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Techniki wywierania wpływu – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

prospecting pozyskiwanie nowych klientów szkolenie

Strategie pozyskiwania klientów – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Praktyk sprzedaży dla specjalistów

Praktyk sprzedaży dla specjalistów – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne

Szkolenie z technik sprzedaży

Elementy sprzedaży i perswazji – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

„Szkolenie „Praktyk sprzedaży” zostało przygotowane przez Trenera z uwzględnieniem potrzeb uczestników i odpowiadało na konkretne oczekiwania. Trener zaprezentował dużą wiedzę merytoryczną, szkolenie przeprowadził w angażujący i interesujący sposób. Polecamy współpracę z Firmą Human Skills oraz Panem Maciejem.”

Agata Grudkowska-Rosłoń – Customer Relations Team Leader
Tomasz Kostrzębski – Head of Customer Service

Biuro tłumaczeń KONTEKST

„Bardzo dużo cennych informacji.”

„Trener w ciekawy sposób przedstawił techniki sprzedaży. Powoływał się na przykłady ze swojego doświadczenia oraz pracował na naszych przykładach.”

„Szkolenie było ciekawe i rozwinęło moje umiejętności.”

„Wiedza, tempo, kontakt, sposób prowadzenia, aktywne angażowanie grupy, wiedza poparta przykładami – Uważam, że było to wartościowe szkolenie .”

„Trener bardzo dobrze przygotował szkolenie pod nas, duża wiedza wyciągnięta z praktyk, gotowość w odpowiedzi na pytania, przygotowanie merytoryki szkolenia do naszej branży, praktyczne podejście do tematu.”

„Indywidualne podejście, podchodzenie do każdej grupy przy zadaniach, na plus „brak wywoływania”, Trener zwracał uwagę na komfort uczestników i ich granice.”

„Cenne przykłady, duża wiedza merytoryczna i praktyczna. Szczegółowe case’y dopasowane do biznesu, dużo ciekawej wiedzy.”

„Przydatne treści szkolenia: indywidualne podejście do grupy, brak szablonowych schematów, doświadczenie, praca w grupach.”

„Przydatne treści szkolenia: Najciekawsze było przedstawienie korzyści z produktu, to najbardziej przydało mi się w szkoleniu. Korzyści, na które osoba nie będąca wewnątrz zwróciła uwagę.”

„Przydatne treści szkolenia: Inny punkt widzenia na produkt, spojrzenie na naszą pracę od strony psychologicznej; Realna ocena produktu; Kreatywna realizacja zadań nam zleconych, aktywny udział.”

„Podobała mi się możliwość swobodnej dyskusji, dzięki czemu treść szkolenia zostanie lepiej zapamiętana.”

„Przydatne treści szkolenia: Język korzyści, gdy było przedstawionych wiele przykładów, które można zastosować w codziennej pracy; Techniki rozwiązywania problemów, aktywne słuchanie.”

„Pani Natalia jest mega 🙂 Otrzymałam dużo wiedzy podczas szkolenia. Obszerna wiedza, doświadczenie, nieszablonowe podejście do tematu. Bardzo miło i praktycznie spędzony czas, dużo można było dowiedzieć lub w czymś uświadomić.”

„Poleciłabym szkolenie ze względu na świetnie przygotowaną treść oraz zaangażowanie prowadzącej.”

„Szkolenie było bardzo pożyteczne i przynoszące umiejętności w dalszej pracy. Bardzo przydatne szkolenie. Natalia ma bardzo dużą wiedzę.”

„Przydatne treści szkolenia: wspólna wymiana informacji i doświadczeń; terapia Grupowa; organizacja pracy, komunikacja.”

Klienci

Z powyższego tematu Firma Human Skills miała przyjemność szkolić m.in.: Wento Sp. z o.o., Europa Logistics Sp. z o.o., Amlux Sp. z o.o., Biuro tłumaczeń KONTEKST, MS SPEKTRUM SZKOLMOWSKI SPÓŁKA JAWNA, Lux Med, Rajapack Sp. z o.o., G2A.COM.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas