Elementy sprzedaży i perswazji – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne
Sprzedaż jest skrajnie logiczna. Składa się z prostych czynności. Da się ją rozpisać na powtarzalne kroki. Warsztat „Elementy sprzedaży i perswazji” jest esencją tych 3 zdań. Udział w tym warsztacie wzbogaci twoją wiedzę w praktyczne sposoby podniesienia efektywności handlowej na wyższy poziom.
Nauczysz się oceniać i projektować własne sposoby pozyskiwania klientów, opisywać klientów docelowych i kroki budowania zaufania. Prowadzenia pierwszych rozmów telefonicznych i spotkań osobistych. Poznasz wzorce analizy potrzeb i radzenia sobie z obiekcjami oraz obrony ceny. Dowiesz się jak przygotowywać argumenty sprzedażowe logiczne i emocjonalne, jakie są dobre praktyki prowadzące do powtarzalności sprzedaży. Na końcu przygotujesz Plan Działań Wdrożeniowych dzięki któremu doświadczenia ze szkolenia przeniesiesz do codzienności zasadowej.
Elementy sprzedaży i perswazji – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne
Sprzedaż jest skrajnie logiczna. Składa się z prostych czynności. Da się ją rozpisać na powtarzalne kroki. Warsztat „Elementy sprzedaży i perswazji” jest esencją tych 3 zdań. Udział w tym warsztacie wzbogaci twoją wiedzę w praktyczne sposoby podniesienia efektywności handlowej na wyższy poziom.
Nauczysz się oceniać i projektować własne sposoby pozyskiwania klientów, opisywać klientów docelowych i kroki budowania zaufania. Prowadzenia pierwszych rozmów telefonicznych i spotkań osobistych. Poznasz wzorce analizy potrzeb i radzenia sobie z obiekcjami oraz obrony ceny. Dowiesz się jak przygotowywać argumenty sprzedażowe logiczne i emocjonalne, jakie są dobre praktyki prowadzące do powtarzalności sprzedaży. Na końcu przygotujesz Plan Działań Wdrożeniowych dzięki któremu doświadczenia ze szkolenia przeniesiesz do codzienności zasadowej.
Cele i Korzyści
CELE:
- Głównym celem szkolenia „Elementy sprzedaży i perswazji” jest podwyższenie umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów z przyszłymi klientami firmy.
- Poprawa tej umiejętności ma bezpośredni wpływ na wzrost efektywności własnej uczestników szkolenia i biznesowej firmy, w której pracują.
- Wzrost sprzedaży jako wymierny efekt wdrażania nabytych umiejętności (wzrost wskaźników biznesowych).
- Szkolenie „Elementy sprzedaży i perswazji” zrealizuje cele poprzez rozwój i trening umiejętności (skuteczne wykorzystanie telefonu, maila, profilowania klienta, co ma na celu dotarcie z ofertą do właściwego klienta, a w konsekwencji wzrost sprzedaży i poprawę rentowności działań).
- Zamiana zachowań zawodowych, na bardziej pożądane, czyli takie, które podnoszą efektywność biznesową uczestnika szkolenia „Elementy sprzedaży i perswazji”, dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych.
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
- Definiowaniu profilu idealnego klienta.
- Argumentach sprzedażowych.
- Wzorcach pierwszych rozmów telefonicznych (wstępny kontakt), z potencjalnymi klientami.
- Dobrych praktykach w kontaktach telefonicznych, e-mailowych, spotkań online.
- Sposobach radzenia sobie z obiekcjami, jakie mogą się pojawić w trakcie rozmów z przyszłymi klientami firmy.
- O właściwych zachowaniach po wysłaniu oferty (follow-up sprzedażowy).
- Elementach psychologii, które mogą wpłynąć na poprawę efektywności sprzedaży.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Zaprojektować logiczny proces rozmowy telefonicznej (wstępny kontakt).
- Wdrożenia pozyskanej wiedzy w trakcie szkolenia.
- Mówić i pisać o ofercie w sposób zachęcający do nawiązania współpracy.
- Dobrać argumenty zależne od sytuacji sprzedażowej.
- Wykorzystania w praktyce follow – up (kontynuację działań po wysłaniu oferty/spotkaniu).
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
- Profilowaniem klientów.
- Tworzeniem logicznego procesu pozyskiwania klientów.
- Psychologią sprzedaży.
- Przekonywaniem klientów.
- Wykorzystaniem telefonu, e-maila, spotkania on-line w pracy przedstawiciela firmy.
Program Szkolenia
Szkolenie: Elementy sprzedaży i perswazji
- Ocena własnego sposobu pozyskiwania klientów.
- Definiowanie klienta docelowego.
- Projektowanie logiczne procesu pozyskiwania klientów.
- Wstępny kontakt telefoniczny.
- Obiekcje i sposoby radzenia sobie z nimi.
- Elementy komunikacji.
- Elementy psychologii sprzedaży.
- Dobre praktyki handlowca firmy.
- Plan Działań Wdrożeniowych.
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
Bardzo dużo cennych informacji.
Trener w ciekawy sposób przedstawił techniki sprzedaży. Powoływał się na przykłady ze swojego doświadczenia oraz pracował na naszych przykładach.
Klienci
Z powyższego tematu Firma Human Skills miała przyjemność szkolić m.in.: Wento Sp. z o.o.
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas