OCENY OKRESOWE

Zmień krytykę na pytania rozwojowe czyli jak wykorzystać potencjał rozmów oceniających.
ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

Proponowany program szkolenia odzwierciedla świeże i bardzo skuteczne podejście, w którym menedżer ma szansę zamienić się „z sędziego w coacha”. W trakcie warsztatów szkoleniowo-konsultacyjnych uczestnicy dowiedzą się jak sprawić, aby treść rozmowy oceniającej była nie tylko akceptowalna dla pracownika, ale także stała się impulsem do działań rozwojowych.

• Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
• Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

Szkolenie na zamówienie

Czas trwania: 1 dzień szkolenia.

        Program szkolenia 

        CELE SZKOLENIA:

        • uświadomienie uczestnikom psychologicznych uwarunkowań procesu oceniania,
        • zdefiniowanie i omówienie wyzwań w procesie oceniania,
        • krytyczna analiza modeli udzielania informacji zwrotnych,
        • zapoznanie menedżerów z modelem udzielania informacji zwrotnych poprzez zadawanie pytań,
        • rozwój kompetencji w zakresie oceniania pracowników (projektowanie scenariusza rozmowy, doskonalenie umiejętności zadawania pytań, omawianie ewentualnych trudności),
        • zainspirowanie i przygotowanie menedżerów do wykorzystania potencjału rozmów oceniających.

        ADRESACI SZKOLENIA:

        • Kierownicy i pracownicy działów personalnych.
        • Osoby odpowiedzialne za tworzenie i wdrażanie programów ocen pracowniczych w organizacjach.
        • Właściciele firm, Kierownicy, Specjaliści.
        • Osoby zainteresowane powyższą tematyką oraz rozwojem kompetencji specjalistycznych z zakresu tworzenia procesów ocen pracowniczych.

        Przykładowy program szkolenia:

        Ocena pracownika – kontekst

        • Wyzwania w procesie oceniania.
        • Metodologia Motivation Factor a proces oceniania.
        • Cele rozmowy oceniającej – formalne i nieformalne.

        Ocena pracy – właściwe podejście

        • Kluczowe aspekty procesu oceniania – intencje i wiarygodność.
        • Najczęściej stosowane modele udzielania informacji zwrotnych – atuty i mankamenty.
        • Nowe podejście do oceny pracownika – zamień krytykę na pytanie.

        Ocena pracy – aspekty praktyczne

        • Projektowanie scenariusza rozmowy oceniającej.
        • Rodzaje pytań i ich potencjalne oddziaływanie.
        • Co może pójść nie tak i jak temu zaradzić?.

        TRENER

        KLIENCI

        Powyższe szkolenie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: ING Business Shared Services B.V., igus Sp. z o.o., Vestas Poland Sp. z o.o., Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o., Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Electrum Sp. z o.o., Yokogawa Polska Sp. z o.o.

              METODY SZKOLENIA

              Activity Based Learning

              Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

              Ćwiczenia

              Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

              Feedback

              Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

              Pełna Aktywizacja

              Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

              Dyskusja

              Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

              Skontaktuj się z naszym działem szkoleń zamkniętych

              OCENY OKRESOWE