SZTUKA AUTOPREZENTACJI ORAZ WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Jak kreować wizerunek profesjonalisty i prowadzić profesjonalne wystąpienia publiczne? Szkolenie z wykorzystaniem kamery

Korzyści dla uczestników:

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Technikach efektywnego prowadzenia prezentacji i dopasowania się do audytorium.
  • Własnych mocnych stronach i obszarach do rozwoju.
  • Technikach  antystresowych.
  • Komunikacji niewerbalnej i jej roli w przekazywaniu komunikatu.
  • Sposobach na utrzymanie uwagi i zainteresowania słuchaczy.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Ciekawego prezentowania zagadnień na forum.
  • Panowania nad stresem, emocjami.
  • Dopasowywania się do audytorium.
  • Budowania profesjonalnego wizerunku własnej osoby.
  • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach związanych z wystąpieniami.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Autoprezentacją.
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Zarządzaniem stresem.

Program szkolenia 

DZIEŃ I

Rozpoczęcie, ustalenie celów i potrzeb uczestników.

WPROWADZENIE

  • Analiza sytuacji wyjściowej uczestników szkolenia.
  • Ćwiczenie z kamerą.
  • Omówienie wystąpień.

Moduł I.  AUTOPREZENTACJA

  • Kreowanie wizerunku.
  • Style przemawiania.
  • Pewność siebie w roli występującego/prezentera.
  • Stosowna komunikacja niewerbalna (mowa ciała).
  • Elementy savoir-vivre.
  • Poprawna emisja głosu.

Moduł II. PRZYGOTOWANIE DO (AUTO)PREZENTACJI

  • Przygotowanie autoprezentacji oraz wystąpień publicznych.
  • Zasady budowania struktury.
    (Przygotowanie, cele, korzyści, PW Z/P, EPU, wstęp, temat centralny, argumentacja do trzech czynników, dyskusja, podsumowanie, parafraza, wnioski, plan działania).
  • Zasady budowania jasnych komunikatów.
  • Zarządzanie czasem.
  • Korzystanie z narzędzi do prowadzenia prezentacji, m.in. pomocy wizualnych.

Moduł III. AUDYTORIUM

  • Potrzeby audytorium.
  • Techniki podtrzymania uwagi słuchaczy i dyskusji z grupą.
  • Ćwiczenia przed audytorium.

DZIEŃ II

Rozpoczęcie i omówienie pierwszego dnia szkolenia.

Moduł IV. TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM, TREMĄ I EMOCJAMI.

  • Techniki oddechowe przydatne przy wystąpieniach publicznych pozwalające opanować bezdech.
  • Techniki rozładowania napięcia poprzez ruch.
  • Techniki uspokajające przyśpieszone tętno.
  • Techniki pobudzające do koncentracji na celu.
  • Techniki pozwalające opanować drżenie rąk, strun głosowych, mokre dłonie, galwanizacje skóry (czerwienienie).

Moduł V. TRUDNE SYTUACJE

  • Najczęstsze błędy – jak im przeciwdziałać.
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji podczas prezentacji.
  • Techniki radzenia sobie z oporem rozmówców.

Moduł VI. PRAKTYKA.

  • Wystąpienia uczestników na bazie przygotowanych tematów.
  • Ćwiczenie z kamerą.
  • Omówienie nagrań – porównanie pierwszego i drugiego nagrania.
  • Sporządzenie osobistej check – listy (baza do indywidualnych aspektów do przećwiczenia, opartych o feedback otrzymany podczas ćwiczenia praktycznego feedbackiem).

Podsumowanie szkolenia, omówienie wniosków i sporządzenie indywidualnego planu działania.

Czas trwania: 2 dni

TRENERZY

KLIENCI

Szkolenie z zakresu Sztuka wystąpień publicznych oraz autoprezentacji firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Cement Ożarów S.A., Fresh Interactive, Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A., Globallogic S.A., Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o., Grupa Żywiec S.A.; S.C. Johnson Polska Sp. z o.o., Narodowy Bank Polski; Zentiva; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Polskie Towarzystwo; Uczelnia Łazarskiego; Mazowiecka Spółka Gazownictwa S.z o.o.; Nutricia Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o.; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Starostwo Powiatowe w Płocku; PSA Finance Polska Sp. z o.o.; Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.; Biżuteria YES; Akzo Nobel Car Refinisches Polska Sp. z o.o.; Svantek Sp. z o.o.; Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; Gemalto Spółka z o.o.; Interpolska S.A.; Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Otis Sp. z o.o., Immofinanz Service Poland Sp. z o.o.; Zespół Szkól w Ostrówku;  KK POL Kuczyńscy sp.j; Mitsubshi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.); Nordea Bank ABP S.A.; Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Kapsh Telematic Services Sp. z o.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Totatalizator Sportowy Sp. z o.o., Sudzucker Polska S.A., Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwo Obrony Narodowej,  Polska Organizacja Turystyczna, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o., LUX MED Sp. z o.o., Bureau Veritas Polska Sp. z o.o., Materna Communications Sp. z o.o., THALES DIS POLSKA Sp. z o.o., Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. 

OPINIE

Orsted Polska Sp. z o.o. Po szkoleniu wiem, jak powstrzymać tremę. Wszystkie treści były bardzo interesujące, zwłaszcza to w jaki sposób operować głosem by przyciągnąć uwagę słuchaczy. Świetny pomysł z wykorzystaniem kamery na szkoleniu.  Wiele się dowiedziałem o mowie ciała – swojej jak i audytorium. Ćwiczenia praktyczne były świetnym sposobem na urozmaicenie warsztatu. Kluczowy trening podstawowych technik wystąpień publicznych i autoprezentacji.  Charyzma i wiedza Iwony Firmanty. Metody prezentacji. Zarządzanie audytorium.”

Zainteresowało Cię to szkolenie – Skontaktuj się z nami

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Skontaktuj się z naszym działem szkoleń zamkniętych

SZTUKA AUTOPREZENTACJI ORAZ WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH