Zarządzanie konfliktami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI – SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE – ONLINE ORAZ STACJONARNE
Sytuacja konfliktowa w zespole to chwila, w której menadżer musi wykazać się szeregiem kompetencji, a świadome zarządzanie konfliktem wykorzystać do wzmocnienia zawiadywanego zespołu. Szkolenie z zarządzania konfliktem w zespole prezentuje skuteczne metody rozwiązywania konfliktów z perspektywy lidera i uczy ich praktycznego wykorzystania, a przede wszystkim kompleksowo przygotowuje liderów do pracy z zespołem w sytuacjach konfliktowych i trudnych.
Jak reagować na konflikt w zespole?
Naucz się efektywnie i świadomie zarządzać konfliktem, mapować sytuacje trudne i im przeciwdziałać. Umiejętnie wykorzystaj konflikt w zespole do wzmocnienia więzi i synergii w zespole oraz zdobądź sprawdzone i skuteczne narzędzia, dzięki którym zarządzanie zespołem stanie się dla Ciebie łatwiejsze. Szkolenie zamknięte dla liderów zespołów poświęcone sytuacjom konfliktowym to doskonała okazja, by zadbać o przyszłość Twojej organizacji i wzmocnić jej efektywność, niezależnie od trudności i konfliktów, które zawsze towarzyszą współpracy.
Dlaczego kursy z zarządzania konfliktami są niezbędne liderom?
Trudne sytuacje i konflikty to stale występujący element w życiu każdego zespołu. Każdy lider wie, że sytuacje konfliktowe w zespole zdarzą się w pewnym momencie, jednak kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie się do tego momentu. Priorytetem w zarządzaniu sytuacją konfliktową jest zawsze zapobieganie, ale gdy konflikty już się wydarzą, lider musi wiedzieć, jak reagować na konflikty, jak prowadzić trudne rozmowy i skutecznie kierować konfliktami, by ograniczyć ich negatywny wpływ na zespół, jego potencjał, motywację do pracy podwładnych oraz ich zdolność do współpracy. W czasie zamkniętego kursu „Zarządzanie konfliktem” trenerzy prowadzący szkolenie wyposażą Cię w zestaw zasad, narzędzi i technik, które wymagane są w codziennej pracy z zespołem i pomogą Ci reagować na konflikt w zespole.
Jak szkolenia z zarządzania konfliktem wspomogą Twoją organizację?
„Zarządzanie konfliktem” to szkolenie praktyczne, które realizujemy na zamówienie. Jest to wyspecjalizowany kurs dla liderów ukierunkowany na rozwój umiejętności i kompetencji, za sprawą których lider może skutecznie zawiadywać zespołem i zapobiegać wszelkim następstwom konfliktów. Umiejętne zarządzanie sytuacją konfliktową pozwala zachować wydajność zespołu, zaangażowanie jego członków w realizację zadań, a także wspiera ich motywację. Zespół w sytuacji konfliktu jest nieefektywny, dysfunkcyjny i trudny do zarządzania, a nieopanowany konflikt może zagrozić całej organizacji i przyczynić się do jej destabilizacji. „Zarządzanie konfliktami” to kurs, który wyposaży pracujących w Twojej firmie liderów w wiedzę i umiejętności potrzebne do „rozbrojenia konfliktu”, ochrony organizacji przed konfliktem i jego konsekwencjami, a także wykorzystania sytuacji trudnej na jej korzyść.
Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i preferencji
Organizowany na zamówienie kurs „Zarządzanie konfliktami” to kurs o najwyższym stopniu indywidualizacji – trenujemy dokładnie te umiejętności, których rozwój zapewni liderom skuteczność w obliczu konfliktu. Każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb Uczestników kursu, ich wyzwań zawodowych i specyfiki zatrudniającej ich organizacji treści szkolenia i metody treningu. Również agenda kursu jest każdorazowo dostosowywana do preferencji Klienta zamawiającego zamknięte szkolenie „Zarządzanie konfliktami”. Kurs z zarządzania sytuacją konfliktową może zostać zorganizowany ponadto zarówno jako klasyczny warsztat stacjonarny, jak i sprzyjający oszczędnościom kurs online.
„Zarządzanie konfliktami” to temat realizowany również w czasie szkoleń otwartych. Zapraszamy do zapisów i kontaktu z naszymi konsultantami.
Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.
Zarządzanie konfliktami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI – SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE – ONLINE ORAZ STACJONARNE
Sytuacja konfliktowa w zespole to chwila, w której menadżer musi wykazać się szeregiem kompetencji, a świadome zarządzanie konfliktem wykorzystać do wzmocnienia zawiadywanego zespołu. Szkolenie z zarządzania konfliktem w zespole prezentuje skuteczne metody rozwiązywania konfliktów z perspektywy lidera i uczy ich praktycznego wykorzystania, a przede wszystkim kompleksowo przygotowuje liderów do pracy z zespołem w sytuacjach konfliktowych i trudnych.
Jak reagować na konflikt w zespole?
Naucz się efektywnie i świadomie zarządzać konfliktem, mapować sytuacje trudne i im przeciwdziałać. Umiejętnie wykorzystaj konflikt w zespole do wzmocnienia więzi i synergii w zespole oraz zdobądź sprawdzone i skuteczne narzędzia, dzięki którym zarządzanie zespołem stanie się dla Ciebie łatwiejsze. Szkolenie zamknięte dla liderów zespołów poświęcone sytuacjom konfliktowym to doskonała okazja, by zadbać o przyszłość Twojej organizacji i wzmocnić jej efektywność, niezależnie od trudności i konfliktów, które zawsze towarzyszą współpracy.
Dlaczego kursy z zarządzania konfliktami są niezbędne liderom?
Trudne sytuacje i konflikty to stale występujący element w życiu każdego zespołu. Każdy lider wie, że sytuacje konfliktowe w zespole zdarzą się w pewnym momencie, jednak kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie się do tego momentu. Priorytetem w zarządzaniu sytuacją konfliktową jest zawsze zapobieganie, ale gdy konflikty już się wydarzą, lider musi wiedzieć, jak reagować na konflikty, jak prowadzić trudne rozmowy i skutecznie kierować konfliktami, by ograniczyć ich negatywny wpływ na zespół, jego potencjał, motywację do pracy podwładnych oraz ich zdolność do współpracy. W czasie zamkniętego kursu „Zarządzanie konfliktem” trenerzy prowadzący szkolenie wyposażą Cię w zestaw zasad, narzędzi i technik, które wymagane są w codziennej pracy z zespołem i pomogą Ci reagować na konflikt w zespole.
Jak szkolenia z zarządzania konfliktem wspomogą Twoją organizację?
„Zarządzanie konfliktem” to szkolenie praktyczne, które realizujemy na zamówienie. Jest to wyspecjalizowany kurs dla liderów ukierunkowany na rozwój umiejętności i kompetencji, za sprawą których lider może skutecznie zawiadywać zespołem i zapobiegać wszelkim następstwom konfliktów. Umiejętne zarządzanie sytuacją konfliktową pozwala zachować wydajność zespołu, zaangażowanie jego członków w realizację zadań, a także wspiera ich motywację. Zespół w sytuacji konfliktu jest nieefektywny, dysfunkcyjny i trudny do zarządzania, a nieopanowany konflikt może zagrozić całej organizacji i przyczynić się do jej destabilizacji. „Zarządzanie konfliktami” to kurs, który wyposaży pracujących w Twojej firmie liderów w wiedzę i umiejętności potrzebne do „rozbrojenia konfliktu”, ochrony organizacji przed konfliktem i jego konsekwencjami, a także wykorzystania sytuacji trudnej na jej korzyść.
Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i preferencji
Organizowany na zamówienie kurs „Zarządzanie konfliktami” to kurs o najwyższym stopniu indywidualizacji – trenujemy dokładnie te umiejętności, których rozwój zapewni liderom skuteczność w obliczu konfliktu. Każdorazowo dostosowujemy do realnych potrzeb Uczestników kursu, ich wyzwań zawodowych i specyfiki zatrudniającej ich organizacji treści szkolenia i metody treningu. Również agenda kursu jest każdorazowo dostosowywana do preferencji Klienta zamawiającego zamknięte szkolenie „Zarządzanie konfliktami”. Kurs z zarządzania sytuacją konfliktową może zostać zorganizowany ponadto zarówno jako klasyczny warsztat stacjonarny, jak i sprzyjający oszczędnościom kurs online.
„Zarządzanie konfliktami” to temat realizowany również w czasie szkoleń otwartych. Zapraszamy do zapisów i kontaktu z naszymi konsultantami.
Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.
Cele i Korzyści
CELE I KORZYŚCI
Szkolenie „Zarządzanie konfliktami” to kurs stanowiący fundament umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem, gdzie konflikt prędzej czy później musi się ujawnić. Przygotowane przez naszych ekspertów zamknięte kursy poświęcone technikom i metodom zarządzania konfliktem stanowią ważne dopełnienie warsztatu każdego lidera, a także istotne zabezpieczenie organizacji przed chaosem i paraliżem, jakie mogą być konsekwencją sytuacji konfliktowych w organizacji. Zamknięte szkolenie z zarządzania konfliktem koncentruje się na treningu praktycznym i wyposaża Uczestników warsztatu w najbardziej przydatne narzędzia do przeciwdziałania konfliktom oraz poprawnego reagowania w różnych sytuacjach trudnych. Warsztat organizowany jest w formule zamkniętego szkolenia i obejmuje kameralną grupę Kursantów. Dzięki temu szkolenie zawsze koncentruje się na konkretnych potrzebach Uczestników treningu i rozwiązuje problemy, z jakimi stykają się oni w miejscu swojej pracy. Szkolenie zawsze prowadzimy, uwzględniając rezultaty diagnozy potrzeb danej grupy Kursantów, a treści nauczania dostosowujemy do specyfiki ich zespołów.
Jakie zalety ma trening w Human Skills?
Szkolenie z zarządzania konfliktami poprowadzą dla Państwa wykwalifikowani eksperci o udokumentowanych dokonaniach i dużym doświadczeniu trenerskim. Firma Human Skills jest od lat uznawana za krajowego lidera w branży szkoleń i posiada wszelkie wymagane certyfikacje, a także jest laureatem licznych nagród i wyróżnień. Szkolenie szanuje Państwa czas i oczekiwania – z treningu można korzystać zarówno w formule wygodnego kursu online, jak i tradycyjnego szkolenia stacjonarnego. Szkolenia zamknięte z zarządzania konfliktem można dofinansowywać ze środków pozyskanych z BUR lub KFS. Uczestników prezentowanego kursu obejmiemy ponadto specjalnym programem darmowej opieki poszkoleniowej – Kursanci mogą korzystać bez opłat z e-konsultacji z trenerem prowadzącym zajęcia aż przez miesiąc od daty realizacji zamkniętego szkolenia poświęconego sytuacjom konfliktowym.
Jakie korzyści zapewnia zamknięty kurs „Zarządzanie konfliktami”?
Kursy z powyższego tematu ukierunkowane są na doskonalenie kompetencji i umiejętności z różnych dyscyplin, m.in. z obszaru komunikacji. Będziemy trenować m.in. zastosowanie technik zapobiegania konfliktom w zespole, rozwijać umiejętności reagowania na zaistniały konflikt i umiejętności radzenia sobie z manipulacjami.
CEL SZKOLENIA:
Organizowany na zamówienie zamknięty kurs z zarządzania sytuacją konfliktową ma na celu:
- nabycie umiejętności optymalnego zarządzania konfliktem w zespole;
- wykształcenie umiejętności mapowania różnych sytuacji trudnych;
- poprawę jakości komunikacji oraz przepływu informacji w sytuacji konfliktowej.
Szkolenie „Zarządzanie konfliktami” wyposaża Uczestników w usystematyzowaną wiedzę o:
- sposobach i narzędziach usprawniających komunikację w konflikcie;
- instrumentach zapobiegania konfliktom;
- technikach zarządzania konfliktami w zespole.
Kurs z zarządzania konfliktem trenuje i doskonali niezbędne liderom umiejętności:
- prowadzenia trudnych rozmów;
- radzenia sobie z psychomanipulacjami;
- podejmowania optymalnych decyzji w sytuacji konfliktu;
- mapowania konfliktów oraz sytuacji trudnych.
Zamknięte szkolenia z powyższej tematyki pogłębiają wartościowe kompetencje związane z:
- komunikacją w trudnych sytuacjach i konfliktach;
- mapowaniem sytuacji kryzysowych;
- budowaniem przyszłych rozwiązań.
Program Szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI – ZAMKNIĘTY KURS STACJONARNY
Stacjonarny kurs z zarządzania konfliktami możemy poprowadzić w naszej warszawskiej placówce lub dowolnym innym miejscu wybranym przez Klienta, np. w siedzibie organizacji zamawiającej warsztat. Kurs zaplanowany został jako jednodniowe szkolenie praktyczno-teoretyczne, a trening trwa przez minimum 7 godzin zegarowych z przerwami. Realizowany na zamówienie warsztat stacjonarny „Zarządzanie konfliktami” rozpoczynamy zwykle o godzinie 9:00 rano, jednak szczegółowa agenda godzinowa szkolenia może zostać na życzenie Klienta dopasowana do preferencji i potrzeb danej grupy. Prezentowany kurs obejmuje kilka modułów tematycznych, w tym m.in. blok poświęcony technikom radzenia sobie z manipulacjami oraz segment skoncentrowany na treningu umiejętności komunikacyjnych w kontekście zarządzania konfliktem.
Co obejmuje opłata za szkolenie?
W cenie prezentowanego szkolenia zapewniamy Uczestnikom: serwowany w formie bufetu poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej, dwudaniowy lunch podawany w pobliskiej restauracji, pomoce i narzędzia wykorzystywane w trakcie warsztatu, pakiet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych oraz opiekę poszkoleniową dostępną w formie konsultacji online. Opieka poszkoleniowa dostępna jest bezpłatnie przez okres miesiąca od chwili realizacji szkolenia z zarządzania konfliktami. Każdy z Kursantów otrzyma od nas również certyfikat poświadczający ukończenie profesjonalnego szkolenia w Human Skills.
Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia zamkniętego „Zarządzanie konfliktami”
Ponieważ szkolenie ma w pełni zindywidualizowany charakter, przed jego rozpoczęciem trener przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych Kursantów, co pozwala mu dostosować program kursu w zakresie treści i metod szkolenia, a także dobrać odpowiednie dla grupy przykłady i ćwiczenia. Szkolenie „Zarządzanie konfliktami” korzysta z aktywizujących metod i technik nauczania, a także sięga po warsztatowe formy kształcenia, które najskuteczniej wspierają rozwój praktycznych umiejętności. W czasie zajęć intensywnie aktywizujemy Kursantów, co osiągamy m.in. poprzez dyskusje na forum grupy, pracę w małych grupach, a także ćwiczenia, gry, studia przypadków adekwatnych do sytuacji czy doświadczeń Uczestników szkolenia. Kurs realizujemy w zgodzie z wytycznymi Activity Based Learning oraz regułami opisanymi przez cykl Kolba.
Program, formę i agendę godzinową warsztatu dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych Klientów
- Po weryfikacji potrzeb szkoleniowych zostanie Państwu zaprezentowany dedykowany program szkolenia uwzględniający Państwa oczekiwania i potrzeby.
- Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności modułów lub ich zawartości na podstawie wyników diagnozy potrzeb.
- Szczegółowa agenda godzinowa zostanie dostosowana do Państwa preferencji.
Rozpoczęcie szkolenia: sprawy o charakterze organizacyjnym, omówienie celów szkolenia i jego planu, wprowadzenie do tematu warsztatu z zarządzania konfliktami w zespole.
Moduł I. Zagadnienia wprowadzające do tematu konfliktu i metod zarządzania konfliktem
- Przyczyny powstawania konfliktów wraz z ich analizą.
- Zapobieganie sytuacjom konfliktowym, technika ZROZUM.
- Rola lidera w zarządzaniu sytuacjami konfliktowymi.
- Oczekiwania zespołu wobec lidera w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.
- Budowanie zasad współpracy i synergii w zespole.
Wykorzystywane w module narzędzia pracy i treningu: mini wykład, case study, ćwiczenie „W mojej grupie …”.
Moduł II. Psychomanipulacje w zarządzaniu konfliktem
- Manipulacja – kto, kiedy i w jakim celu ją stosuje?
- 10 reguł zachowania odporności na manipulacje.
- Empatia i asertywność w zarządzaniu zespołem.
Wykorzystywane w module narzędzia pracy i treningu: mini wykład, case study, ćwiczenie „TOWER OF POWER”.
Moduł III. Mapowanie sytuacji trudnych
- Proces mapowania – czym jest?
- Tworzenie katalogu trudnych sytuacji i ich analiza.
- Poszukiwanie rozwiązań – jak podejmować optymalne decyzje w konflikcie?
- Jak dobrze przygotować się na „trudne”?
Wykorzystywane w module narzędzia pracy i treningu: wykład, case study, ćwiczenie „A to ci historia”.
Moduł IV. Komunikacja w konflikcie i sytuacjach trudnych
- Techniki efektywnej komunikacji w sytuacji konfliktowej, czyli które elementy komunikacji „chłodzą”, a które „podgrzewają”?
- Reguła 5 minut – narzędzie prowadzenia trudnych rozmów.
- Mowa ciała w sytuacji konfliktu.
- Reguły obowiązujące w komunikacji w sytuacji konfliktowej:
- Kierunek: do przodu.
- Rozwiązujemy problemy.
- Oddzielamy ludzi od problemów.
- Zasada czerwonej i zielonej kartki.
Wykorzystywane w module narzędzia pracy i treningu: wykład, case study, zadanie „obrazki”.
Podsumowanie szkolenia: powtórzenie najważniejszych zagadnień i wnioski końcowe, przygotowanie przez Uczestników indywidualnych planów działania w kontekście zarządzania konfliktami, rekomendacje trenera dotyczące kolejnych kroków szkoleniowych, ewaluacja warsztatu i feedback.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
PROGRAM SZKOLENIA ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI – ZAMKNIĘTY KURS ONLINE
Zdalne szkolenia z zarządzania konfliktami realizowane jako warsztaty na zamówienie to kursy organizowane w wirtualnej przestrzeni serwisów typu Clickmeeting i Zoom. Aby wziąć udział w szkoleniu, nie są potrzebne wysokie umiejętności techniczne ani wyspecjalizowany sprzęt – wystarczą: dostęp do internetu oraz urządzenie z kamerką i funkcją video online. Nie wymagamy także instalowania płatnych aplikacji czy programów z nieznanego źródła. Dzięki zdalnej formie treningu szkolenie ma charakter komfortowy, ekonomiczny i pozwala oszczędzać czas. Warsztat online „Zarządzanie konfliktami” trwa jeden dzień, a na trening poświęcamy przynajmniej 7 godzin zegarowych z przerwami. Szkolenie rozpoczynamy zwykle o godzinie 9:00 rano, jednak agendę szkolenia możemy dostosować potrzeb i preferencji danej grupy Kursantów. Kurs tworzą 4 moduły, w tym m.in. segment poświęcony narzędziom przeciwdziałania sytuacjom trudnym oraz blok poświęcony umiejętnościom przeciwstawiania się manipulacjom w konflikcie.
Co gwarantujemy w ramach opłaty za prezentowany warsztat?
W cenie kursu wszyscy Uczestnicy szkolenia otrzymają wszystkie pomoce i narzędzia potrzebne do realizacji kursu, komplet dedykowanych materiałów szkoleniowych dotyczących metod zarządzania konfliktem w zespole oraz specjalną opiekę poszkoleniową w formie e-konsultacji Kursanci mają prawo korzystać z e-mentoringu bez dodatkowych opłat przez 30 dni od momentu ukończenia kursu. Wszyscy Uczestnicy zamkniętego warsztatu online z zarządzania konfliktami otrzymają od nas ponadto certyfikat potwierdzający ukończenie specjalistycznego kursu w naszej szkole.
Przykładowy program zamkniętego kursu online „Zarządzanie konfliktami”
Program, formę i agendę godzinową warsztatu dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych Klientów
- Po weryfikacji potrzeb szkoleniowych zostanie Państwu zaprezentowany dedykowany program szkolenia uwzględniający Państwa oczekiwania i potrzeby.
- Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności modułów lub ich zawartości na podstawie wyników diagnozy potrzeb.
- Szczegółowa agenda godzinowa zostanie dostosowana do Państwa preferencji.
Zamknięty warsztat „Zarządzanie konfliktami” to szkolenie o wysokim stopniu indywidualizacji. W związku z tym zajęcia poprzedza każdorazowo diagnoza potrzeb Uczestników. Jej wyniki pozwalają trenerowi prowadzącemu szkolenie dostosować program kursu w zakresie treści i metod szkolenia, a także dobrać odpowiednie dla danej grupy Kursantów zadania, przykłady i analizy. Szkolenie sięga po warsztatowe formy kształcenia, które najskuteczniej wspierają rozwój praktycznych umiejętności, a także nowoczesne i inspirujące do działania techniki i metody nauczania. Duży nacisk kładziemy na aktywizowanie Kursantów, a wysoki poziom zaangażowania w naukę osiągamy poprzez dyskusje na forum grupy, pracę w małych grupach, gry oraz analizy przypadków adekwatnych do doświadczeń zawodowych Uczestników kursu. Pracujemy i trenujemy w pełnej zgodzie z regułami modelu Activity Based Learning, a nasze kursy przestrzegają zasad obowiązujących w tzw. cyklu Kolba.
Rozpoczęcie kursu: weryfikacja potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, identyfikacja celów kursu, wprowadzenie do tematu szkolenia, sprawy organizacyjne.
Moduł I. Zarządzanie konfliktami – wprowadzenie do tematu szkolenia
- Rola lidera w zarządzaniu konfliktami.
- Oczekiwania zespołu względem lidera w konflikcie.
- Analiza przyczyn powstawania konfliktów w zespole.
- Zapobieganie sytuacjom trudnym i konfliktowym, technika ZROZUM.
- Budowanie współpracy.
W trakcie realizacji modułu wykorzystane zostaną takie narzędzia pracy jak: mini wykład, ćwiczenie „W mojej grupie …”, studium przypadku.
Moduł II. Zarządzanie konfliktem – manipulacje i opór wobec nich
- Kto, kiedy i dlaczego manipuluje?
- 10 zasad odporności na psychomanipulacje.
- Asertywność i empatia w zarządzaniu zespołem.
Podczas realizacji bloku zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, ćwiczenie „TOWER OF POWER” oraz studium przypadku.
Moduł III. Zarządzanie konfliktem – mapowanie sytuacji trudnych
- Proces mapowania – co to jest i do czego służy mapowanie?
- Budowanie katalogu trudnych sytuacji.
- Opracowywanie rozwiązań. Podejmowanie optymalnych decyzji w konflikcie.
- Przygotowujemy się na „trudne”.
Podczas realizacji bloku zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy i treningu jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „A to ci historia”.
Moduł IV. Zarządzanie konfliktem – komunikacja w konflikcie
- Techniki skutecznej komunikacji, czyli które elementy komunikacji mają wpływ na „podgrzewanie”, a które „chłodzą”?
- Mowa ciała w sytuacjach konfliktowych.
- Prowadzenie trudnych rozmów z zasadą 5 minut.
- Zasady trudnych rozmów:
- Oddziel ludzi od problemów.
- Rozwiązuj problemy.
- Kierunek: naprzód.
- Zasady czerwonej oraz zielonej kartki.
Podczas realizacji bloku zostaną wykorzystane takie narzędzia treningu jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „obrazki”.
Zakończenie warsztatu: podsumowanie najważniejszych treści i wnioski końcowe, opracowanie indywidualnych planów działania w obszarze zarządzania konfliktem, ewaluacja zrealizowanego kursu.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
„Bardzo dobre, merytoryczne szkolenie. Dobrze przygotowany Trener oraz ciekawe metody pracy”
„Jestem bardzo zadowolona z tego szkolenia. Dzięki niemu poznałam swój styl działania i postrzeganie zespołu”.
„Świetne szkolenie. Ciekawe treści, dużo nowej wiedzy oraz dobry kontakt z grupą.”
„Cenna wiedza z różnych dziedzin; super poczucie humoru Trenera.”
„Przydatne treści: rozwiązywanie konfliktów; zrozumienie ich mnogości; luźne podejście trenera z humorem; dużo przykładów z życia.”
Klienci
Szkolenia i projekty z tego zakresu nasza firma miała przyjemność z sukcesem realizować dla pracowników firm takich jak m.in.: CERAMIKA PARADYŻ SP. Z O. O., TVP Wilno, E.ON Polska S.A.
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas