Aleksandra Błaszczyk

Trener biznesu/ Coach kariery i Coach kryzysowy/ Praktyk HR/ HR Business Partner/ Konsultant ds. Zarządzania/ Manager do spraw szkoleń. Prowadzi szkolenia j.polskim oraz angielskim.

Aleksandra Błaszczyk

Doświadczenie zawodowe zdobywała w branży IT i centrach usług wspólnych jako Trener, HR Business Partner, Konsultant ds. Zarządzania oraz Manager do spraw szkoleń. Od 15 lat wspieraa organizacje, zespoły i osoby w rozwijaniu umiejętności społecznych i przywódczych, utrzymywaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym oraz optymalizowaniu procesów i stylu pracy w celu maksymalizacji wyników i satysfakcji.

SPECJALIZACJA:

  • Przywództwo (Akademia Lidera: Komunikacja biznesowa, Motywowanie, Delegowanie, Feedback, Rozmowy okresowe/ rozwojowe, Przywództwo sytuacyjne, Zarządzanie konfliktem, Trudne sytuacje managerskie, Manager jako Coach)
  • Program rozwoju talentów (oceny okresowe, asesor AC/DC, programy rozwojowe dla High Potentials)
  • Komunikacja (Komunikacja interpersonalna, biznesowa, Inteligencja emocjonalna)
  • Asertywność
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Zarządzanie energią
  • Zarządzanie czasem
  • Dobrostan psychiczny
  • Profilaktyka wypalenia zawodowego
  • Coaching

KWALIFIKACJE: 

  • Certyfikowany Konsultant Maslach Burnout Toolkit® w Workplace Nordic
  • Certyfikowany Trener Odporności Psychicznej MTQ  w AQR International
  • Konsultant Kryzysowy w Akademii Coachingu Kryzysowego
  • Coach Kryzysowy w Akademii Coachingu Kryzysowego
  • Psychologia dla Coachów we Wszechnicy UJ
  • Akademia Trenera w Zawodowym Centrum Szkoleń i Rozwoju w Luxoft
  • Personal Profile Analysis w Thomas Internationl
  • Coach w Art & Science of Coaching / Ericsson College, Canada
  • Improwizacje praktyczne w ImprovClub
  • Work-life balance coach w Stowarzyszeniu Doradców Europejskich PLinEU

WYBRANI KLIENCI: Luxoft, Uber Centre of Excellence, Avanade, Arvato Finance dla Google, IBM, Akamai, PGE Energia Ciepła SA, Lasy Państwowe, Narodowe Centrum Nauki, Allianz Group, Global Logic, TI Fluid Systems, Zoetis

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Styl pracy, który wykorzystuje podczas działań szkoleniowych i rozwojowych opiera się na metodach coachingowych, Non-violent Communication i narzędziach psychologii pozytywnej. Podczas szkoleń trenerka stostuje metody maksymalnie angażujące uczestników typu dyskusje, praca w parach i podgrupach, scenki, gry szkoleniowe, a także testy i narzędzia psychometryczne w celu autorefleksji. Zajęcia obfitują w okazje to praktycznego zastosowania nowych umiejętności oraz konstruktywną informację zwrotną.

Prowadzi szkolenia j.polskim oraz angielskim.