Andrzej Mika

Trener sprzedaży i komunikacji/Coach/Menedżer

Doświadczony sprzedawca, menedżer, coach, trener. Przez 15 lat zdobywał doświadczenie w branży finansowej (Bank Millennium; PKO BP S.A.). Przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej: od kasjera po Dyrektora Regionalnego, w tym 12 lat na stanowiskach menedżerskich. Odpowiadał za budowanie struktury sprzedażowej produktów bankowych w sieciach zewnętrznych. Jego zadania to rekrutacja pracowników, zarządzanie regionem południowej Polski (ok 120 osób) oraz szkolenie podległych zespołów. Wdrażał najlepsze standardy obsługi i sprzedaży wśród pracowników i kadry menedżerskiej lidera usług multimedialnych UPC Polska sp. z o. o.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Efektywna rozmowa sprzedażowa i budowanie relacji z klientem,
  • Komunikacja z klientem i standardy obsługi klienta,
  • Trudne sytuacje w sprzedaży,
  • Budowanie zespołów sprzedażowych,
  • Coaching menedżerski i kultura coachingowa,
  • Zarządzanie zespołem.

KWALIFIKACJE:

  • Dyplomowany Coach Akademii Profesjonalnego Coachingu oraz największej i najstarszej szkoły coachingu w Europie Noble Manhattan Coaching – Practitioner Coach Diploma® (PCD®),
  • Dyplomowany Trener Akademii Trenerów Grupowych,
  • Członek Klubu Izby Coachingu,
  • Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK,
  • Certyfikowany Konsultant Extended DISC®, MTQ48® (odporność psychiczna), MindSonar®(style myślenia).

WYBRANI KLIENCI:

Orange Finanse, Sieć Agencji PKO BP, Bank Millennium S.A., AKCENTA CZ a.s,, UPC Polska sp. z o.o., RAControls sp z o.o., Ulma Construccion Polska S.A., POSTAL STEEL GROUP sp. z o.o. sp. k., Apator S.A., Elsat sp. z o.o., PM Services Poland sp. z o.o, Biuro Tłumaczeń KONTEKST i inni.