Lidia Kanach

Strengths Coach. HR&Comms Ekspert. Trenerka.

Lidia Kanach

PROFIL TRENERKI:

Trenerka od 10 lat zajmuje się komunikacją strategiczną i rozwojem organizacyjnym. Wierzy, że dobrze przygotowane i zrealizowane plany i strategie komunikacyjne mogą zwiększyć lub ustabilizować zaangażowanie pracowników, nawet podczas procesów zmian, a także zbudować silne przywództwo i reputację firmy zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Uważa, że biznes może odnosić trwałe sukcesy, jeśli przywództwo jest wspierane przez pełną szacunku, terminową i precyzyjną komunikację.

Pracowała z wieloma kulturami, a jej doświadczenia obejmują pracę z wieloma firmami w Europie i Afryce. Dzięki temu może lepiej zarządzać interesariuszami, elastycznie dostosowywać się do zmieniających się sytuacji i rozumieć różnice kulturowe i biznesowe.

W trakcie swojej kariery zawodowej zajmowała się komunikacją strategiczną, corporate brandingiem, employer brandingiem, zarządzaniem kryzysowym, komunikacją zmiany podczas przejęć i restrukturyzacji, zaangażowaniem pracowników, komunikacją wewnętrzną w tym rozwojem intranetu, zarządzaniem reputacją.

Jej pasją jest przywództwo, rozwój osobisty i zespołowy. Częścią jej doświadczenia jest budowanie zróżnicowanego, międzynarodowego zespołu komunikacyjnego, który czuje się wzmocniony i wspierany. Prowadziła roll-out programu Self-Management Leadership dla wielu krajów w regionie, również projektując/adaptując treść i prowadząc facylitację. Jest również Strengths Finder Coachem, certyfikowanym przez Gallupa – prowadziła wiele sesji indywidualnych i zespołowych, pomagając w poznaniu mocnych stron indywidualnych i zespołowych oraz ich efektywnego wykorzystania.

KWALIFIKACJE:

  • Strengths Coach doświadczony w coachingu indywidualnym i zespołowym w Polsce, Holandii, Rosji, Czechach, Węgrzech, Rumunii, Chorwacji i RPA.
  • Szkolenia – Rozwój organizacyjny i kultura: Employee Engagement, Diversity&Inclusion Awareness, Living the values workshops, Compliance trainings.
  • Facylitacja – Program Liderów Zarządzania Sobą, Program Zaangażowania i Rozwoju.
  • Planowanie komunikacji i szkolenia – komunikacja wewnętrzna, zarządzanie reputacją, komunikacja kryzysowa, restrukturyzacja, komunikacja zmian.
  • Rozwój indywidualny, zespołowy i przywództwa.

JĘZYK W JAKIM TRENERKA PROWADZI SZKOLENIA: polski i angielski.

WYBRANI KLIENCI TRENERKI: Procter & Gamble.