Wojciech Zezula

Trener biznesu; Coach; Doradca; Inwestor; Certyfikowany konsultant Insight Discovery

Wojciech Zezula

Konsultant z ponad 25-letnim doświadczeniem biznesowym. Ukończył Instytut Cybernetyki Technicznej Politechniki Wrocławskiej i początkowo pracował naukowo, następnie prowadził własne projekty informatyczne.

W latach dziewięćdziesiątych w IBM był odpowiedzialny za sprzedaż kompleksowych rozwiązań informatycznych dla przemysłu oraz kierowanie projektami wdrożeniowymi. Od 1997 jest aktywnym trenerem i konsultantem oraz menedżerem zarządzającym firmami doradczo-szkoleniowymi. Nawiązał współpracę z wieloma klientami korporacyjnymi, dla których realizował kompleksowe projekty szkoleniowe i coachingowe zorientowane na rozwój kompetencji ich kadr menedżerskich i handlowych. W latach 1997-2004 pełnił obowiązki dyrektora oraz członka zarządu Kalkstein Corporate Training, kierując pracą kilkunastu konsultantów i trenerów.

Od 2005 jest prezesem zarządu firmy doradczej Business Potential Discovery, w której realizuje projekty wspierające menedżerów we wdrożeniu nowoczesnych metod zarządzania. W ramach usługi Interim Management pełnił w 2011 roku obowiązki dyrektora operacyjnego w spółce informatycznej notowanej na GPW. Jest doradcą w obszarach zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i zespołami, sprzedaży, negocjacji i prezentacji.

Od 2013 roku na stałe współpracuje z Human Skills w roli trenera biznesu.

Pracuje jako wolontariusz kompetencji dla start-up’ów i studentów SGH.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Angażowanie pracowników.
  • Angażowanie nowych technologii do poprawy efektywności pracy i zaangażowania pracowników.
  • Budowanie zaufania.
  • Zarządzanie zespołem wirtualnym (rozproszonym).
  • Identyfikacja i przynależność w warunkach pracy rozproszonej.
  • Komunikacja i współpraca w zespole projektowym.
  • Przywództwo – warsztaty strategiczne.
  • Zdalne zarządzanie zespołem.
  • Budowanie zespołów.
  • Warsztaty umiejętności menedżerskich (style kierowania, umiejętności menedżerskie, organizacja pracy).
  • Zarządzanie zmianą.
  • Zarządzanie wynikami.
  • Komunikacja interpersonalna w biznesie (budowanie relacji i pozycji).
  • Sprzedaż B2B (metody, systemy i umiejętności).
  • Ośrodek Oceny i Rozwoju Kompetencji.

KWALIFIKACJE:

  • IBM Hundred Percent Club, IBM EMEA (dwukrotnie)
  • TACK Training International Certificates, London
  • Kalkstein Corporate Training Certificates, Warszawa
  • Insights Discovery Licensed Practitioner (2002-2024)
  • Ponad 1000 przeprowadzonych dni szkoleniowych
  • Ponad 500 przeprowadzonych sesji coachingowych
  • Autor gier szkoleniowych (sprzedaż B2B, współpraca w zespole i pomiędzy zespołami)
  • Autor kilkudziesięciu zwalidowanych ćwiczeń Metody AC/DC
  • (Wystąpienia na konferencjach HR (Konferencja Kadry, Stowarzyszenie Prezesi Wolontariusze 2011)

WYBRANI KLIENCI:

ABB, Agora, Ammono, ARCUS, AVNET (obecnie Tech Data), Applica, Atlas Copco, Bayer, Bipromet, BMM, CDN Partner, CERI, Controlling Systems, Datacom (obecnie Integrated Solutions, Orange Group), Dell, Deloitte, DSR, EJOT, Finder, FM Bank (obecnie NEST Bank), Fujitsu, Gamfi, Handelsbanken, Honda, IBM, IFS, Infor IT, Iron Mountain, IT Vision, IT.Integro, JAMAR, JADE (Atos Group), JiP Software, Klinger, Komplus, LST-NET, Metro, Microsoft, Mindbox, NCBR, NEUCA, Nokia, ORLEN, Passus, Philips, Polkomtel, Roche, Rockwell Automation, Rodenstock, Sage, Saint-Gobain, SiDLY, Sodexo, Sony, Start People (obecnie Randstad), TELZAS, Tomascon, TOPSIL, Volvo, WaPro (obecnie Asseco), XPLUS, MALHE Polska Sp. z o.o., KONTEKST sp. z o.o. sp.k., OLX Sp. z o.o., Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. z siedzibą w Warszawie, Press Glass S.A., Reckitt Benckiser (Production) Poland Sp. z o.o., Vigo, Architekton GDA Sp. z o.o.,Pfleiderer, SCM Polska Sp. z o.o., CBRE GWS Sp. z o.o.,IKEA Purchasing Services Poland Sp. z o.o., Shell Polska Sp. z o.o., Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Przeczytaj artykuły tego trenera: