Work life balance - jak zachować zdrowie psychiczne i fizyczne



Work–life balance to koncepcja zarządzania czasem, stawiająca za cel odnalezienie równowagi pomiędzy ""pracą"" (kariera i ambicja) a życiem prywatnym (zdrowie, rozrywka, rodzina, duchowość). Warto wiedzieć jak o siebie zadbać, by być zdrowym na ciele i duchu.

Kiedy potrzebujesz przerwy, a nie możesz pozwolić sobie na urlop, zadbaj o swój Work-Life Balance i bujaj w obłokach.

Zadanie na wieczór:

Wyobraź sobie jak leżysz na plaży na ciepłym, ale niegorącym piasku.

Wiatr delikatnie muska Twoją skórę.

Słońce przyjemnie Cię rozgrzewa, ale nie na tyle, by było Ci gorąco.

Leżysz pod palmą i jej liście delikatnie szeleszczą nad Twoją głową.

Popijasz ulubiony drink.

W tle słychać szum morza…

Jest przyjemnie i czujesz się zrelaksowany. Och jak przyjemnie…

Każdy z nas wie, że gdy mamy dobry humor to wszystko zaczyna nam się układać. Jesteśmy milsi dla siebie, dla naszych bliskich, dla otoczenia. Pobudza się nasza kreatywność, a przede wszystkim chęć działania. Zyskuje też na tym nasze ciało, które wzmacnia się poprzez pozytywne odczucia.

Zadanie na jutro :)

Work Life Balance - Zadanie nr 1:

  1. Znajdź wygodne dla Ciebie miejsce.
  2. Zamknij oczy.
  3. Pomyśl o Twojej przyszłości.
  4. Wyobraź sobie to, co chcesz, aby dało Tobie życie.
  5. Wyobraź sobie, że ziściły się Twoje plany i marzenia.
  6. Pobujaj sobie ok. 20 minut.
  7. Otwórz oczy i opisz, jak się poczułeś.
  8. Zapisz sobie to, co już możesz zrobić by czuć się tak, jak Ty chcesz.
  9. Co kilka dni przeglądaj swoje zapiski.
  10. Utrwal w sobie nawyk pozytywnego bujania.

Dowiedz się jak zarządzać swoim życiem by mieć czas dla siebie. Może to brzmi prosto, ale większość naszych Klientów to osoby, które zatrzymały się dopiero wtedy, gdy straciły zdrowie.

Ciesz się bujaniem. Dzięki temu poczujesz się pewniejszy siebie i szczęśliwszy.

Pozdrawiam, Iwona Firmanty Coach/Trener/Psycholog

iwonafirmanty@humanskills.pl

Szybki kontakt