Kształtowanie kultury organizacyjnej – projekt doradczy

Ksztaltowanie kultury organizacyjnej

Coraz więcej firm w obliczu licznych zmian gospodarczych czy też społecznych, poszukuje stabilnych rozwiązań pozwalających zbudować silną kulturę organizacyjną. 

Skorzystaj z doświadczenia naszych konsultantów, aby zaoszczędzić czas oraz fundusze.

Zwiększ zaangażowanie kadry menedżerskiej.

Zweryfikuj kulturę organizacyjną Twojej firmy.

ADRESACI PROJEKTU

  • Kadra zarządzająca.
  • Dział Human Resources.
  • Dział odpowiedzialny za komunikację wewnątrz organizacji.

CELE PROJEKTU

  • Zwiększenie świadomość, zrozumienia i akceptacji menedżerów w zakresie pożądanych zmian w kulturze organizacji, a także ich zaangażowanie w kreowanie tychże zmian.
  • Zbudowanie spójnej i silnej kultury organizacyjnej.
  • Zaplanowanie właściwych działań strategicznych.

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • O wynikach analizy sytuacyjnej.
  • Budowaniu kultury organizacyjnej.
  • Właściwym planowaniu kierunków działań.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • O budowaniu kultury organizacyjnej.
  • Generowania pomysłów na działania wdrożeniowe.
  • O planowaniu strategicznym.
  • O zasadach wdrożenia kultury organizacji.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Wiedza i umiejętności specjalistyczne.
  • Umiejętności analityczne.
  • Wykorzystywanie dostępnych zasobów.
  • Komunikacja interpersonalna.
  • Przywództwo.
  • Zarządzanie projektami.

Program projektu Kształtowanie kultury organizacyjnej

Etapy projektu, zakres działań, czas konsultacji, proponowane terminy .

Etap 1: Analiza wstępna

  • Otwierające spotkanie on-line – doprecyzowanie założeń i ustalenie listy materiałów do przekazania.
  • Analiza dokumentacji w zakresie kultury organizacji oraz innych materiałów dostarczonych przez Klienta (np. realizowanych i planowanych inicjatyw z zakresu zarządzania ludźmi, wyników badań dotyczących kultury organizacyjnej).
  • Przygotowanie do warsztatów strategicznych.
  • Konsultacja komunikacji wstępnej do uczestników warsztatów.

Etap 2: Realizacja warsztatów dla kadry menedżerskiej w Polsce i za granicą

  • Warsztaty strategiczne dla kadry menedżerskiej.
  • W trakcie warsztatów kierownictwo organizacji:
  • Zostaje zapoznane z kontekstem projektu – jego celem oraz wyciągiem najważniejszy informacji dotyczących jego założeń.
  • Przeprowadzi analizę strategiczną sytuacji wyjściowej – określi mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia związane z wdrażaniem pożądanej kultury organizacyjnej firmy.
  • Zdefiniuje odpowiedzi na strategiczne dla projektu pytania: co powinniśmy wprowadzić, a co wyeliminować, aby odnieść sukces we wdrażaniu pożądanej kultury organizacji?
  • Wykreuje pomysły na działania, jakie należałoby podjąć, aby z powodzeniem wdrażać nową kulturę organizacyjną.

Etap 3: Opracowanie raportu

  • Podsumowanie efektów warsztatów strategicznych jako integralnej części raportu..
  • Opracowanie rekomendacji w zakresie wdrażania pożądanej kultury organizacyjnej (priorytety i sugerowane działania).

Etap 4: Spotkania konsultacyjne

  • Prezentacja i omówienie raportu.
  • Konsultacje końcowe (omówienie raportu w kontekście planowanych projektów, pytania i wątpliwości, dalsze kroki).
  • Spotkanie zamykające projekt. 

Zapytaj o darmową wycenę!

Poznaj również: