Szkolenia sprzedażowe, z technik negocjacji oraz z obsługi klienta
Szkolenia sprzedażowe, kursy z zakresu obsługi klienta oraz różnorodne szkolenia dla handlowców niezmiennie cieszą się ogromną popularnością. Wynika to z wielkiej wartości, jaką dla firmy handlowej lub usługowej jest efektywna sprzedaż i potęgująca siłę marki wysokiej jakości obsługa klienta. Nowej generacji szkolenie dla handlowców czy szkolenie sprzedażowe opracowane przez naszych fachowców jest niczym niezbędnik dla każdego biznesu działającego w nowych realiach rynkowych. Nasze szkolenia ze sprzedaży pozwalają handlowcom i ich szefom perfekcyjnie dobierać techniki sprzedażowe i negocjować, tworzyć skuteczne strategie pozyskiwania klientów oraz stosować najefektywniejsze i zgodne z etyką techniki perswazji i wywierania wpływu.
Inną szczególnie przydatną umiejętnością we współczesnych realiach biznesowych jest zdolność skutecznego negocjowania. Dobry negocjator jest konieczny w każdej organizacji, ale nie wolno też zapominać, że wszyscy niemal każdego dnia prowadzimy różnego rodzaju negocjacje w swoim życiu zawodowym i prywatnym. Szkolenia z negocjacji przydadzą się podczas rozmowy o podwyżkę, podczas zakupów, a nawet konfliktów rodzinnych. Bez treningu sztuki negocjowania nie może też obyć się skuteczne szkolenie handlowców, kurs dla sprzedawców czy kurs dla przedstawicieli handlowych. Przygotowane przez nas praktyczne szkolenie z negocjacji w przystępny sposób uczy naszych Kursantów, jak przekonać drugą stronę do swoich rozwiązań i osiągnąć wyznaczony cel przy zachowaniu partnerskich relacji. Kurs negocjacji w Human Skills pozwoli Ci ponadto wypracować własny indywidualny styl negocjacyjny. Nasze szkolenia negocjacyjne adresujemy do szerokiej grupy osób, które chcą osiągać sukcesy negocjacyjne w pracy i codziennym życiu.
Profesjonalne szkolenia z obsługi klienta organizowane przez naszą szkołę to praktyczne kursy przygotowujące do pracy z każdym klientem i w różnorodnych okolicznościach. Dostępny w naszej nowej ofercie kurs z obsługi klienta koncentruje się na bardzo szerokim spektrum umiejętności z zakresu savoir-vivre, technik perswazji, technik komunikacyjnych, negocjacji, panowania nad stresem i emocjami, asertywności. Szkolenie z obsługi klienta w Human Skills to pogłębione kompendium eksperckiej wiedzy o wysokim standardzie obsługi i kompletny warsztat profesjonalisty zatrudnionego na stanowisku związanym z obsługą klienta.
Serdecznie zapraszamy do zapisów na przygotowane przez nas szkolenia handlowe, kursy dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych.
Postaw na szkolenie ze sprzedaży w Human Skills i zwiększ zyski w swojej firmie już dziś!
Wybierz kategorię szkoleń:
- Wszystkie
- Online
- Otwarte
- Zamknięte
Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Praktyk sprzedaży dla specjalistów – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta-szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 1- Klucz do poznania siebie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Miro – kreatywne narzędzie do pracy on-line w zespołach rozproszonych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Obsługa reklamacji i rozmowy z trudnym klientem – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Szkolenia z negocjacji zakupowych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Profesjonalne spotkania online – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Strategie pozyskiwania klientów – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Power Point, biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Szkolenia z technik negocjacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Praktyk sprzedaży dla specjalistów – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta-szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 1- Klucz do poznania siebie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Miro – kreatywne narzędzie do pracy on-line w zespołach rozproszonych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Obsługa reklamacji i rozmowy z trudnym klientem – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Szkolenia z negocjacji zakupowych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Profesjonalne spotkania online – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Strategie pozyskiwania klientów – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Power Point, biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Szkolenia z technik negocjacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Zobacz także:
Business Lunch – Jak zachować się przy stole?
Dowiedz się czym jest business lunch, poznaj najczęstsze błędy i dobre zasady zachowania przy stole.
Zarządzanie talentami – jaki model funkcjonuje w Twojej organizacji?
Sprawdź jaki model zarządzania talentami funkcjonuje w Twojej firmie oraz jak możemy wesprzeć Cię w tym obszarze.
Pierwszy dzień w pracy
Poznaj porady HR-owca, który wprowadzał pracowników do pracy w korporacji. Poczuj się pewnie, tak, aby Twój pierwszy dzień w pracy był udany.
Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta?
- oferujemy różnotematyczne profesjonalne szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta – każdy Kursant może z łatwością dobrać program rozwojowy najlepiej dostosowany do jego potrzeb;
- organizujemy nowoczesne kursy o dużym ładunku aktualnej wiedzy z zakresu psychologii i marketingu – szkolenie sprzedażowe, kurs negocjowania czy obsługi klienta przygotowuje do skutecznego działania we współczesnym świecie;
- zapewniamy ekspercką opiekę trenerską na najwyższym poziomie – szkolenia ze sprzedaży, szkolenia z negocjacji i profesjonalnej obsługi klienta prowadzą w Human Skills doświadczeni specjaliści z poszczególnych dziedzin;
- zapewniamy najwyższy standard świadczonych przez nas usług szkoleniowych – corocznie przechodzimy audyt certyfikacyjny SUS.2.0., a nasza działalność została wiele razy wyróżniona oraz doceniona przez szerokie grono naszych Klientów;
- oferujemy różnorodne formy kursów – szkolenie z negocjacji, sprzedaży czy obsługi klienta można odbyć jako stacjonarny kurs otwarty lub zamknięty bądź szkolenie online;
- zapewniamy szeroki wybór trenerów prowadzących szkolenia oraz duży wybór terminów, w których może odbyć się kurs negocjacji, obsługi klienta lub szkolenie ze sprzedaży;
- dbamy o maksymalny poziom zindywidualizowania programów rozwojowych – nasze szkolenia negocjacyjne, szkolenia z obsługi klienta i sprzedaży dopasowujemy do potrzeb i problemów Kursantów oraz branży, w jakiej pracują;
- troszczymy się o bezpieczeństwo naszych Klientów, dlatego nasze kursy organizujemy zgodnie z metodą ABL i cyklem Kolba;
- sięgamy jedynie po certyfikowane narzędzia o dowiedzionej skuteczności jak np. Harvardzki Model Negocjacyjny, metodologia DISC i in.;
- zapewniamy bezpłatne konsultacje eksperckie jeszcze przez miesiąc po tym, gdy zakończy się kurs obsługi klienta, negocjacji lub szkolenie sprzedażowe;
- organizujemy atrakcyjne cenowo kursy – szkolenie z obsługi klienta, sztuki negocjacji lub sprzedaży można odbyć u nas taniej, dzięki rabatom, cenom promocyjnym lub dofinansowaniu z KFS czy BUR;
- zapewniamy atrakcyjną i nowoczesną formę kursów oraz życzliwą atmosferę na szkoleniach.
Jakie szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta znajdziesz w Human Skills?
Human Skills oferuje profesjonalne szkolenia sprzedażowe i kursy z obsługi klienta dotyczące różnorodnych zagadnień dotyczących wskazanych obszarów. Są to kursy o wysokim poziomie merytorycznym ukierunkowane na wykształcenie i udoskonalenie praktycznych umiejętności i kompetencji.
Każde szkolenie sprzedażowe z naszego katalogu prowadzone jest przez wysoko wykwalifikowanego eksperta w dziedzinie marketingu, który może pochwalić się dużym doświadczeniem w roli trenera. Oferowane przez Human Skills szkolenia ze sprzedaży dostępne są dla naszych Kursantów i Klientów w różnych wariantach – jako kursy stacjonarne organizowane w naszym świetnie zlokalizowanym centrum szkoleniowym w Warszawie lub jako szkolenia online. Kursy prowadzimy zarówno w formule zamkniętych, jak i otwartych spotkań.
Nasze szkolenia z negocjacji przygotowywane są i prowadzone przez specjalistów w dziedzinie komunikacji, negocjacji i perswazji. Szkolenie z negocjacji w Human Skills Kursanci mogą rozpocząć w ramach kilku różnych tematów. Są to m.in. kurs Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie, szkolenie Negocjacje w pracy, kurs negocjacji Techniki wywierania wpływu czy szkolenie Psychologia negocjacji.Szkolenia negocjacyjne Human Skills dostępne są, podobnie jak kursy ze sprzedaży, w wielu wariantach, trybach nauczania i terminach, również jako nowoczesne kursy online do nauki o dowolnej porze i w dowolnym miejscu.
Szkolenia z obsługi klienta organizowane w naszej firmie szkoleniowej mają charakter interdyscyplinarnych i nastawionych na praktyczną wiedzę kursów eksperckich. Każdy kurs obsługi klienta prowadzony jest przez doświadczonych trenerów i koncentruje się na kształceniu kompetencji wymaganych w profesjonalnej obsłudze klienta w różnych branżach, również w sektorze publicznym. Szkolenie z obsługi klienta można odbyć w naszej szkole w formule szkolenia zamkniętego lub otwartego, a także w wersji online. Jesteśmy w stanie zindywidualizować programy naszych kursów, uwzględniając szczególne potrzeby firmy zamawiającej szkolenie czy oczekiwania poszczególnych Kursantów.
Zachęcamy do zapoznania się z programami naszych najnowszych szkoleń z zakresu sprzedaży, przygotowania strategii pozyskiwania klientów, obsługi klienta i skutecznych negocjacji!
Czym wyróżniają się szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta organizowane w Human Skills?
Organizowane przez naszą firmę szkolenia sprzedażowe i kursy z obszaru obsługi klienta cechuje wysoka dbałość o merytorykę i praktyczne aspekty przekazywanej wiedzy. Staramy się, aby każde oferowane przez nas szkolenie sprzedażowe, negocjacyjne czy dotyczące profesjonalnej obsługi klienta było na bieżąco aktualizowane i dostarczało Kursantom wiedzę o najnowszych rozwiązaniach z danej dziedziny, nowych koncepcjach, metodach, technikach. Przykładamy także dużą wagę do indywidualizacji programów szkoleniowych i dopasowania do specyficznych potrzeb naszych Klientów reprezentujących różne branże i profile działalności. Nasze szkolenia ze sprzedaży, kursy obsługi klienta i szkolenia z negocjacji adresujemy nie do jednego sektora, ale do szerokiego grona Klientów. Szkolenie z negocjacji czy sprzedaży może u nas ukończyć każdy – osoba prywatna, pracownik prywatnej firmy oraz pracownicy zatrudnieni w administracji publicznej.
Nasz profesjonalizm i unikatową jakość usług docenili już pracownicy ponad tysiąca firm. Odebraliśmy także wiele wyróżnień, m.in. od Gazety Finansowej i co roku z powodzeniem przechodzimy audyt certyfikacyjny SUS.2.0 przeprowadzany przez renomowaną firmę DEKRA Certification.
Nasze szkolenia Klienci doceniają m.in. za:
- ekspercki poziom opieki trenerskiej – każdy kurs negocjacji, szkolenie z zakresu sprzedaży czy obsługi klienta prowadzą u nas specjaliści;
- urozmaicony i celny dobór tematyki kursów z obszaru sprzedaży i obsługi klienta;
- potwierdzoną certyfikatami i wyróżnieniami jakość naszych kursów i programów rozwojowych;
- dostępność wielu trybów nauki i form kursów – szkolenia negocjacyjne, sprzedażowe i z obsługi klienta dostępne są jako kursy stacjonarne otwarte i zamknięte oraz kursy online;
- atrakcyjny i trafiony dobór metod i technik wykorzystywanych na kursach;
- korzystne ceny – opłaty za nasze szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji można dodatkowo zminimalizować dzięki rabatom, ofertom promocyjnym i dofinansowaniu z BUR czy KFS;
- wysoki poziom personalizacji kursów i zindywidualizowania programów szkoleniowych – odbywany w Human Skills kurs obsługi klienta, sztuki negocjacji czy sprzedaży staramy się maksymalnie dopasować do konkretnych potrzeb Kursantów;
- przystępną lokalizację kursów stacjonarnych w naszym warszawskim centrum szkoleń;
- dostępność łatwych w organizacji i wygodnych kursów online;
- bezpłatną opiekę trenerską ze strony ekspertów nawet przez 30 dni po tym, gdy zakończy się szkolenie z obsługi klienta, sprzedaży lub negocjacji;
- inspirującą i swobodną atmosferę na szkoleniach.
Komu polecamy nasze szkolenia ze sprzedaży i z obsługi klienta?
Nasza firma organizuje szkolenia sprzedażowe i kursy z obsługi klienta adresowane do pracowników prywatnego biznesu i pracowników zatrudnionych w sektorze publicznym. Na szkolenie sprzedażowe i pozostałe kursy z oferty Human Skills może również zapisać się każda osoba prywatna, która stawia na swój rozwój i jest zainteresowana pozyskaniem nowych kompetencji.
Szkolenia ze sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta dostępne w naszym nowym katalogu kursów szczególnie rekomendujemy:
- osobom zatrudnionym na stanowiskach związanych z marketingiem, sprzedażą, pozyskiwaniem nowych klientów lub ich obsługą;
- wszystkim starającym się o pracę w działach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta oraz na stanowiskach wymagających opanowania umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych na wysokim poziomie – nasze wyspecjalizowane szkolenia z negocjacji handlowych szczególnie polecamy pracownikom działu zakupów i dostaw;
- każdemu, kto pragnie zwiększyć swój potencjał negocjacyjny w życiu zawodowym i prywatnym oraz interesuje go profesjonalne szkolenie z negocjacji, efektywnych technik perswazji i wywierania wpływu;
- właścicielom firm i ich managerom i pracownikom jako praktyczne przygotowanie do prowadzenia różnego typu negocjacji biznesowych – kurs negocjacji w Human Skills to wysokiej jakości szkolenie z zaawansowanych technik i trików stosowanych w biznesie w czasach VUCA;
- wszystkim, którzy chcą zwiększyć swój potencjał i skuteczność w sprzedaży czy negocjacjach, ale trudno im znaleźć czas na szkolenie stacjonarne – nasze kursy ze sprzedaży, obsługi klienta i szkolenia negocjacyjne odbywają się również w formie zajęć online;
- każdemu, kto poszukuje wartościowych certyfikowanych kursów prowadzonych przez specjalistów – nasze szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji prowadzą wysoko wykwalifikowani eksperci z praktyką biznesową i wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach;
- wszystkim, którzy chcą poprawić swoją efektywność w pracy, wzmocnić pozycję zawodową oraz czuć się pewniej i swobodniej na swoim stanowisku – kurs obsługi klienta czy trening technik negocjacyjnych pozwala zdobywać nowe umiejętności, podnosi samoocenę i zwiększa motywację do pracy;
- firmom, które chcą poprawić swoje wyniki finansowe, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić pozytywny wizerunek swojej marki – szkolenie z obsługi klienta czy sprzedaży możemy dostosować do potrzeb konkretnej firmy, rodzaju branży i obranej taktyki biznesowej.