ekonomia_behawiralna_szkolenie

Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” wprowadza Kursantów w arkana wiedzy z obszaru ekonomii behawioralnej, trenuje nowe techniki sprzedaży, jakie wprowadza do marketingu i biznesu perswazyjny model sprzedaży oraz pozwala sprzedawcom wejść w rolę projektanta wyborów podejmowanych przez klienta/kupującego. Rozwijana z powodzeniem od wielu lat ekonomia behawioralna uczy bowiem, jak wpływać na decyzje zakupowe klientów i skutecznie zachęcać ich do określonych zachowań, np. wyboru danego produktu. Przygotowane przez naszych ekspertów szkolenie ze sprzedaży w modelu perswazyjnym wyposaży Cię w najskuteczniejsze narzędzia nowoczesnej sprzedaży, jakie oferują psychologia społeczna, etyczna perswazja oraz ekonomia behawioralna. Szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym” nauczy Cię rozpoznawania potrzeb klientów, dostosowywania technik sprzedaży do klientów oraz skutecznego stosowania Persuasive Selling Format, na którym opiera się perswazyjny model sprzedaży.

Kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej” to szkolenie doskonalące umiejętności sprzedażowe dedykowane głównie handlowcom. Perswazja w sprzedaży ma bowiem kluczowe znaczenie – jak pokazuje praktyka, sprzedawcy zdolni do wpływania na decyzje zakupowe klientów, kreujący tzw. pilne potrzeby i wykorzystujący nauki behawioralne osiągają lepsze wyniki sprzedażowe i efektywniej powiększają grono lojalnych klientów o nowe osoby.

Przygotowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia ze sprzedaży w modelu perswazyjnym to kursy o wysokim stopniu indywidualizacji – dostosowujemy zawartość metodyczną i merytoryczną szkoleń do realnych potrzeb danej grupy Kursantów i staramy się trenować rozmowy sprzedażowe w realiach zgodnych z służbowymi doświadczeniami Uczestników warsztatów. Prezentowane szkolenie sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej prowadzimy przy tym w dwóch najchętniej wybieranych wariantach – jako wygodny i sprzyjający oszczędności czasu kurs online ze sprzedaży, a także otwarte szkolenie stacjonarne organizowane w naszej placówce lub w siedzibie Klienta.

Jeszcze dziś zapisz się na kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…”, naucz się korzystać z instrumentów i trików, jakie oferuje ekonomia behawioralna oraz poznaj perswazyjny model sprzedaży. Zdobądź nowe kompetencje sprzedażowe, projektuj decyzje klientów i skutecznie wpływaj na ich wybory!

Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” wprowadza Kursantów w arkana wiedzy z obszaru ekonomii behawioralnej, trenuje nowe techniki sprzedaży, jakie wprowadza do marketingu i biznesu perswazyjny model sprzedaży oraz pozwala sprzedawcom wejść w rolę projektanta wyborów podejmowanych przez klienta/kupującego. Rozwijana z powodzeniem od wielu lat ekonomia behawioralna uczy bowiem, jak wpływać na decyzje zakupowe klientów i skutecznie zachęcać ich do określonych zachowań, np. wyboru danego produktu. Przygotowane przez naszych ekspertów szkolenie ze sprzedaży w modelu perswazyjnym wyposaży Cię w najskuteczniejsze narzędzia nowoczesnej sprzedaży, jakie oferują psychologia społeczna, etyczna perswazja oraz ekonomia behawioralna. Szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym” nauczy Cię rozpoznawania potrzeb klientów, dostosowywania technik sprzedaży do klientów oraz skutecznego stosowania Persuasive Selling Format, na którym opiera się perswazyjny model sprzedaży.

Kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej” to szkolenie doskonalące umiejętności sprzedażowe dedykowane głównie handlowcom. Perswazja w sprzedaży ma bowiem kluczowe znaczenie – jak pokazuje praktyka, sprzedawcy zdolni do wpływania na decyzje zakupowe klientów, kreujący tzw. pilne potrzeby i wykorzystujący nauki behawioralne osiągają lepsze wyniki sprzedażowe i efektywniej powiększają grono lojalnych klientów o nowe osoby.

Przygotowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia ze sprzedaży w modelu perswazyjnym to kursy o wysokim stopniu indywidualizacji – dostosowujemy zawartość metodyczną i merytoryczną szkoleń do realnych potrzeb danej grupy Kursantów i staramy się trenować rozmowy sprzedażowe w realiach zgodnych z służbowymi doświadczeniami Uczestników warsztatów. Prezentowane szkolenie sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej prowadzimy przy tym w dwóch najchętniej wybieranych wariantach – jako wygodny i sprzyjający oszczędności czasu kurs online ze sprzedaży, a także otwarte szkolenie stacjonarne organizowane w naszej placówce lub w siedzibie Klienta.

Jeszcze dziś zapisz się na kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…”, naucz się korzystać z instrumentów i trików, jakie oferuje ekonomia behawioralna oraz poznaj perswazyjny model sprzedaży. Zdobądź nowe kompetencje sprzedażowe, projektuj decyzje klientów i skutecznie wpływaj na ich wybory!

Cele i Korzyści

CELE I KORZYŚCI

Stacjonarne i zdalne kursy ze sprzedaży w modelu perswazyjnym to wyspecjalizowane szkolenia skoncentrowane na prezentacji sprawdzonej i usystematyzowanej wiedzy z obszaru psychologii, socjologii i ekonomii behawioralnej. Przygotowane przez nas otwarte szkolenia sprzedażowe „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” nie skupiają się jednak na samej teorii i prezentacji zasad ekonomii behawioralnej, ale pokazują Kursantom, jak w praktyce zrobić z jej koncepcji dobry użytek – w czasie kursu poprzez specjalnie ćwiczenia Kursanci uczą się m.in. korzystać z konkretnych technik, tricków i instrumentów perswazyjnego modelu sprzedaży, stosować koncepcję luki informacyjnej George’a Lovensteina czy prezentować ofertę wartości (teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego). Skuteczna sprzedaż wymaga treningu praktycznego, dlatego opracowane przez nas kursy sprzedażowe to praktyczne warsztaty, podczas których uczymy, jak korzystać z przekazanej przez naszych ekspertów wiedzy i rozwiązujemy konkretne problemy związane z zarządzaniem procesem sprzedażowym. Szkolenie poprowadzą dla Państwa eksperci z dziedziny ekonomii behawioralnej, marketingu i sprzedaży, a jego uwieńczeniem będzie odpowiedni certyfikat. Szkolenie ma przede wszystkim na celu:

  • zapoznanie Uczestników warsztatu z najskuteczniejszymi sposobami sprzedaży z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej, psychologii społecznej i etycznej perswazji;
  • wypracowanie umiejętności prawidłowego rozpoznawania potrzeb klientów;
  • wzmocnienie umiejętności Kursantów w zakresie dostosowywania własnej komunikacji sprzedażowej do typu klienta.

Kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” to całodniowa sesja treningowa, podczas której dostosowujemy prezentowane przykłady i analizy do realnych potrzeb Kursantów, a zadania mają maksymalnie spersonalizowany charakter i uwzględniają specyfikę pracy Uczestników szkolenia. Klientom wybierającym nasze szkolenia sprzedażowe oparte na modelu perswazyjnym oferujemy możliwość wyboru najlepszej dla nich formy szkolenia – warsztat z technik sprzedaży w modelu perswazyjnym organizujemy zarówno jako stacjonarne szkolenia, jak i nowoczesne kursy online, dzięki którym Uczestnicy mają pełną swobodę w wyborze miejsca szkolenia i nie tracą czasu na dojazdy do firmy szkoleniowej. Szkolenie sprzedażowe „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” dopełniliśmy dodatkowo specjalnym programem opieki poszkoleniowej, która pozwala bezpłatnie korzystać ze wsparcia ekspertów nie tylko w czasie kursu, ale także po jego zakończeniu. Każdy Uczestnik otrzyma od nas również nieodpłatnie potrzebne materiały szkoleniowe oraz rekomendacje dotyczące dalszej drogi rozwoju kompetencji sprzedażowych. Prezentowany kurs można zrealizować w naszej szkole na atrakcyjnych warunkach – nasze szkolenia ze sprzedaży mogą być dofinansowane z BUR i KFS, a ich koszt można skutecznie zmniejszać, korzystając z przygotowanych przez nas promocji i ofert lojalnościowych.

Co zyskasz, wybierając szkolenie sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej?

  • poznasz i opanujesz skuteczne zasady sprzedaży do różnych typów klientów, dzięki czemu wzrośnie efektywność Twojej sprzedaży i poprawią się wyniki w firmie, dla której pracujesz;
  • poznasz i nauczysz się stosować sprawdzone metody diagnozy potrzeb, dzięki czemu lepiej dopasujesz ofertę do uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb klienta;
  • wzmocnisz swoje umiejętności w zakresie stosowania technik perswazji oraz sprawdzonych, przełomowych koncepcji ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej;
  • opanujesz skuteczne metody prowadzenia rozmowy sprzedażowej, dzięki czemu zwiększysz swoje szanse na zamknięcie sprzedaży z sukcesem.

Kurs technik sprzedażowych na podstawie koncepcji ekonomii behawioralnej pozwoli Ci zwiększyć repertuar wykorzystywanych przez Ciebie narzędzi sprzedażowych. Nauczysz się, jak w praktyce wpływać na decyzje klienta i stać się „architektem” tych decyzji. Zapewnimy Ci zarówno dostęp do eksperckiej i wyspecjalizowanej wiedzy, jak i wesprzemy Cię przy praktycznym jej stosowaniu.

Szkolenie ze sprzedaży w modelu perswazyjnym wyposaży Cię w rzetelną wiedzę o:

  • technikach rozpoznawania typów klientów i dostosowania swojej komunikacji sprzedażowej do poszczególnych typów kupujących;
  • nowoczesnych technikach prezentacji oferty wartości z wykorzystaniem etycznej perswazji i najnowszych koncepcji ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej;
  • technikach diagnozowania potrzeb klienta;
  • metodach perswazji i wpływu zaczerpniętych z ekonomii behawioralnej i innych nauk społecznych.

Kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” pozwoli Ci zdobyć wyspecjalizowane umiejętności:

  • w zakresie praktycznego zastosowania koncepcji takich jak luka informacyjna, ramowanie, torowanie czy teoria perspektywy;
  • prezentacji oferty wartości do klienta i dostosowywania prezentacji do różnych typów klientów;
  • komunikacyjne, takie jak zadawanie odpowiednich pytań na etapie diagnozy czy umiejętność parafrazowania oraz kierowania przebiegiem rozmowy sprzedażowej;
  • w zakresie obsługi klienta, takie jak radzenie sobie z trudnymi sytuacjami we współpracy z klientem.

Warsztat ze sprzedaży wzmocni Twoje „kompetencje sprzedażowe” związane z:

  • pozyskiwaniem klientów, diagnozą potrzeb klienta, prezentacją oferty wartości;
  • obszarem interpersonalnym, w tym skuteczną komunikacją, rozpoznawaniem i wykorzystaniem typów osobowościowych;
  • z komunikacją, w tym m.in. zadawaniem pytań, parafrazowaniem i kierowaniem przebiegiem rozmowy sprzedażowej;
  • zastosowaniem koncepcji ekonomii behawioralnej.

METODYKA SZKOLENIOWA:

Metody używane w trakcie szkolenia „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…”:

  • interaktywna prezentacja multimedialna wykorzystująca zróżnicowane techniki komunikacji takie jak studia przypadków, filmy i przykłady zastosowania konkretnych technik;
  • dynamiczne warsztaty w grupach mające na celu przećwiczenie konkretnych umiejętności.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szkolenie na zamówienie
do ustalenia
CENA PROMOCYJNA*
wycena indywidualna

Szkolenia stacjonarne:

Szkolenie na zamówienie
do ustalenia
CENA PROMOCYJNA*
wycena indywidualna
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA SPRZEDAŻ W MODELU PERSWAZYJNYM Z WYKORZYSTANIEM SPRAWDZONYCH KONCEPCJI EKONOMII BEHAWIORALNEJ – OTWARTY KURS ONLINE

Szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” zaplanowane jako warsztat online realizujemy, korzystając z przyjaznych w obsłudze platform internetowych, takich jak Clickmeeting czy Zoom. Trening odbywa się w czasie rzeczywistym, w przestrzeni wirtualnego pokoju zarezerwowanego dla danej grupy szkoleniowej, do którego dostęp umożliwia dedykowany link przekazywany Uczestnikom w wiadomości e-mail. Zarówno termin, jak i agenda szkolenia są każdorazowo dostosowywane do preferencji Klienta, a program konkretnego warsztatu optymalizowany w taki sposób, by maksymalnie odpowiadał potrzebom szkoleniowym danej grupy Kursantów. Organizowane przez nas warsztaty online są wyjątkowo przystępną i wygodną formą kształcenia oraz rozwoju kompetencji, nie wymagają instalowania płatnych programów, ani specjalnego sprzętu. Do realizacji kursu online „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” potrzebny będzie jedynie dostęp do internetu oraz tablet lub telefon. Szkolenie trwa 1 dzień, a jego program buduje kilka modułów tematycznych wzbogaconych licznymi zadaniami praktycznymi. W ramach podsumowania zajęć Kursanci będą mieli okazję przygotować indywidualny plan działania, a także otrzymają od trenera wskazówki i rekomendacje dotyczące wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Ponieważ zawartość merytoryczną i metodyczną szkolenia każdorazowo staramy się dopasować do potrzeb Kursantów, widoczny niżej program może zostać w razie potrzeby zmodyfikowany i uzupełniony o alternatywne zagadnienia czy ćwiczenia. Realizujących kurs online „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” obejmujemy specjalnym programem darmowej opieki poszkoleniowej w formie e-konsultacji (e-mentoring jest dostępny dla Kursantów przez 30 dni od daty realizacji szkolenia). W cenie kursu zapewniamy Uczestnikom potrzebne pomoce i narzędzia, a także komplet materiałów szkoleniowych podsumowujących wiedzę na temat zastosowania w sprzedaży koncepcji ekonomii behawioralnej.

Szczegółowy program zdalnego szkolenia „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej”

Warsztat „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” realizujemy, korzystając z nowoczesnych i aktywizujących technik nauczania zorientowanych na nauczanie poprzez działanie i doświadczanie. Posługujemy w się w toku treningu jedynie sprawdzonymi narzędziami, a przygotowane przez naszych ekspertów ćwiczenia mają zindywidualizowany charakter i nawiązują do specyfiki pracy i doświadczeń Kursantów. Kurs online poświęcony sprzedaży w modelu perswazyjnym prowadzimy w pełnej zgodzie z wytycznymi cyklu Kolba, a także podporządkowujemy zasadom modelu Activity Based Learning. Szkolenie trwa co najmniej 7 godzin zegarowych z przerwami i rozpoczyna się zwykle w okolicy godziny 9:00 rano. Istnieje jednak możliwość dostosowania agendy godzinowej szkolenia do preferencji Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia: weryfikacja potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, identyfikacja celów szkolenia, omówienie spraw organizacyjnych.

MODUŁ I: PERSWAZYJNE TECHNIKI POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Jak przykuć uwagę potencjalnego klienta?
  • „Soczyste punkty styku” – jakie działania inicjować na początku „lejka sprzedażowego”, by lead stał się potencjalnym klientem?
  • Wykorzystanie koncepcji luki informacyjnej George’a Lovensteina – zakładanie tzw. haków na uwagę.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia – spotkania online, spotkania „twarzą w twarz” i rozmowy telefoniczne.
  • Torowanie w procesie budowania pozytywnego pierwszego wrażenia.

MODUŁ 2: BEHAWIORALNE I PSYCHOLOGICZNE TYPOLOGIE KLIENTÓW

  • Koncepcje metaprogramów w sprzedaży i ich wykorzystanie.
  • Jak sprzedawać słuchowcom, wzrokowcom kinestetykom?
  • „Kolory ludzi” oraz ich wykorzystanie w negocjacjach i sprzedaży.
  • Co mówić a czego nie mówić w czasie rozmowy sprzedażowej, by wzmocnić warstwę perswazyjną?

MODUŁ 3: KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA Z KLIENTEM NA ETAPIE BADANIA POTRZEB

  • Wzmacnianie perswazyjnej warstwy komunikacji na etapie diagnozy potrzeb klienta – język suchy i sugestywny.
  • Kluczowe umiejętności komunikacyjne w diagnozie potrzeb klienta: aktywne słuchanie i obserwacja, pytania otwarte i zamknięte, precyzowanie i uściślanie, parafrazowanie, interpretowanie wypowiedzi klienta.
  • Metoda Pytań Otwartych – techniki odkrywania potrzeb klientów.
  • Zaawansowane badanie potrzeb klienta metodą 5W/1H.

MODUŁ 4: PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI W MODELU PERSWAZYJNYM

  • 6 najważniejszych obaw klienta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji?
  • Persuasive Selling Format (prezentacja produktowa skoncentrowana na wartości dla klienta w modelu perswazyjnym).
  • Ramowanie i teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego – wykorzystanie nauk behawioralnych w prezentacji oferty wartości.
  • Narracyjność w prezentacji oferty wartości jako metoda wzmacniania warstwy perswazyjnej.
  • Sprawdzone techniki obrony ceny – koncentracja nie na cenie, a na wartości.

Podsumowanie szkolenia: powtórzenie kluczowych zagadnień i wnioski, stworzenie przez Uczestników planów wdrożenia zdobytej wiedzy do codziennych praktyk handlowych, sugestie i porady eksperta w zakresie doboru szkoleń i dalszego rozwoju kompetencji sprzedażowych. Ewaluacja zrealizowanego programu szkoleniowego i feedback.

Czas trwania warsztatu: 1 dzień

PROGRAM SZKOLENIA SPRZEDAŻ W MODELU PERSWAZYJNYM Z WYKORZYSTANIEM SPRAWDZONYCH KONCEPCJI EKONOMII BEHAWIORALNEJ – OTWARTY KURS STACJONARNY

Otwarty kurs ze sprzedaży w modelu perswazyjnym organizowany jako stacjonarne szkolenie odbywa się w lokalizacji zaproponowanej przez Klienta bądź w naszym ośrodku szkoleniowym w centrum Warszawy. Warsztaty sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej zostały zaplanowane jako jednodniowe szkolenie, a trening prowadzony jest według planu zbudowanego z kilku segmentów tematycznych. Każdy kurs jest każdorazowo poprzedzany diagnozą potrzeb szkoleniowych Kursantów, a trenerzy prowadzący zajęcia wykorzystują jej wyniki do tego, by zoptymalizować zawartość merytoryczną kursu oraz wyselekcjonować najlepsze dla danej grupy metody i techniki szkolenia. Ponieważ szkolenie z technik sprzedażowych na podstawie koncepcji ekonomii behawioralnej ma zindywidualizowany charakter, staramy się również opierać trening o zadania i ćwiczenia nawiązujące do realiów pracy Kursantów. Program prezentowanego szkolenia może też zostać wzbogacony o alternatywne treści i zadania. Kurs otwarty „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” trwa co najmniej 7 godzin z przerwami i kończy się ewaluacją warsztatu oraz sesją rekomendacji „na przyszłość”. Wszyscy Uczestnicy szkolenia nawiązującego do koncepcji ekonomii behawioralnej mają możliwość skorzystania ze specjalnego wsparcia poszkoleniowego w formie e-konsultacji z trenerem prowadzącym warsztat. Konsultacje te są dostępne przez miesiąc od chwili realizacji kursu i są całkowicie bezpłatne. Wszystkim Kursantom realizującym szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” na terenie naszego centrum szkoleniowego gwarantujemy poczęstunek serwowany w czasie przerwy śniadaniowej oraz dwudaniowy lunch, który zostanie podany w jednej z pobliskich restauracji. W cenie prezentowanego szkolenia zapewniamy również Uczestnikom treningu komplet dedykowanych materiałów szkoleniowych oraz wszelkie niezbędne w czasie warsztatu pomoce.

Ramowy program kursu stacjonarnego „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej”

Warsztat jest standardowo realizowany w godzinach 9:00 – 17:00. Istnieje jednak możliwość dostosowania agendy godzinowej kursu do preferencji grupy. Również miejsce realizacji szkolenia każdorazowo uzgadniamy z Klientem zamawiającym szkolenie. Stacjonarny kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” prowadzimy, korzystając z nowoczesnych metod nauczania, które nastawione są na aktywizację Uczestników zajęć oraz nauczanie poprzez doświadczanie. Sięgamy w czasie treningu po zweryfikowane narzędzia, w tym m.in. sprawdzone i certyfikowane narzędzia diagnostyczne, a trening opieramy na specjalnie zaprojektowanych na potrzeby kursu zadaniach. Przygotowany przez naszych ekspertów kurs ze sprzedaży w modelu perswazyjnym pozostaje wierny regułom modelu Activity Based Learning oraz zasadom cyklu Kolba.

Wprowadzenie do warsztatu: omówienie celów szkolenia i identyfikacja potrzeb Kursantów, sprawy organizacyjne.

MODUŁ I: PERSWAZYJNE TECHNIKI POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Jak przykuć uwagę potencjalnego klienta?
  • Jakie działania podejmować na początku „lejka sprzedażowego”, aby lead zamienił się w potencjalnego klienta? – „soczyste punkty styku”.
  • Zakładanie „haków na uwagę” z wykorzystaniem koncepcji luki informacyjnej George’a Lovensteina.
  • Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia w trakcie spotkań „twarzą w twarz”, online i rozmów telefonicznych.
  • Torowanie w procesie budowania pozytywnego pierwszego wrażenia.

MODUŁ 2: PSYCHOLOGICZNE I BEHAWIORALNE TYPOLOGIE KLIENTÓW

  • Wykorzystanie koncepcji metaprogramów w sprzedaży.
  • Jak sprzedawać wzrokowcom, słuchowcom i kinestetykom?
  • „Kolory ludzi” i ich wykorzystanie w sprzedaży i negocjacjach.
  • Co mówić a czego nie mówić w trakcie rozmowy handlowej, aby wzmocnić warstwę perswazyjną?

MODUŁ 3: KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA Z KLIENTEM NA ETAPIE DIAGNOZY POTRZEB

  • Język suchy a język sugestywny – wzmacnianie perswazyjnej warstwy komunikacji na etapie badania potrzeb klienta.
  • Najważniejsze umiejętności komunikacyjne w badaniu potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, aktywne słuchanie i obserwacja, uściślanie i precyzowanie, interpretowanie wypowiedzi klienta, parafrazowanie.
  • Sprawdzone techniki odkrywania potrzeb klienta: Metoda Pytań Otwartych.
  • Zaawansowane badanie potrzeb metodą 5W/1H.

MODUŁ 4: PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI W MODELU PERSWAZYJNYM

  • Sześć najważniejszych obaw klienta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji?
  • Prezentacja produktowa skoncentrowana na wartości dla klienta w modelu perswazyjnym – Persuasive Selling Format.
  • Wykorzystanie nauk behawioralnych w prezentacji oferty wartości – teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego i ramowanie.
  • Narracyjność w prezentacji oferty wartości jako metoda wzmacniania warstwy perswazyjnej.
  • Techniki obrony ceny i koncentracja na wartości, a nie na cenie.

Zakończenie kursu: powtórzenie najważniejszych treści, opracowanie indywidualnych planów wdrożenia zdobytych umiejętności i wiedzy, rekomendacje trenera dotyczące dalszego rozwoju kompetencji sprzedażowych. Ewaluacja szkolenia, feedback.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Szkolenia uzupełniające

komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

prospecting pozyskiwanie nowych klientów szkolenie

Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Eksperci

Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu sprzedaży i pozyskiwania zamówień od klientów:

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas