ekonomia_behawiralna_szkolenie

Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenie handlowców „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” wprowadza Kursantów w arkana wiedzy z obszaru ekonomii behawioralnej, trenuje nowe techniki sprzedaży, jakie wprowadza do marketingu i biznesu perswazyjny model sprzedaży oraz pozwala sprzedawcom wejść w rolę projektanta wyborów podejmowanych przez klienta/kupującego. Rozwijana z powodzeniem od wielu lat ekonomia behawioralna uczy bowiem, jak wpływać na decyzje zakupowe klientów i skutecznie zachęcać ich do określonych zachowań, np. wyboru danego produktu. Przygotowane przez naszych ekspertów szkolenie ze sprzedaży w modelu perswazyjnym wyposaży Cię w najskuteczniejsze narzędzia nowoczesnej sprzedaży, jakie oferują psychologia społeczna, etyczna perswazja oraz ekonomia behawioralna. Szkolenia dla handlowców „Sprzedaż w modelu perswazyjnym” nauczą Cię rozpoznawania potrzeb klientów, dostosowywania technik sprzedaży do klientów oraz skutecznego stosowania Persuasive Selling Format, na którym opiera się perswazyjny model sprzedaży.

Szkolenie sprzedażowe uwzględniające wyzwania współczesnego handlu

Kurs dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej” to szkolenie doskonalące umiejętności sprzedażowe niezbędne handlowcom działającym w aktualnych realiach rynkowych. Perswazja w sprzedaży ma bowiem dziś kluczowe znaczenie – jak pokazuje praktyka, sprzedawcy zdolni do wpływania na decyzje zakupowe klientów, kreujący tzw. pilne potrzeby i wykorzystujący nauki behawioralne osiągają lepsze wyniki sprzedażowe i efektywniej powiększają grono lojalnych klientów o nowe osoby.

Kursy dla sprzedawców dopasowane do potrzeb i preferencji Uczestników

Przygotowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia sprzedażowe to kursy dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych, które charakteryzuje wysoki stopień indywidualizacji – dostosowujemy zawartość metodyczną i merytoryczną szkoleń do realnych potrzeb danej grupy Kursantów i staramy się trenować rozmowy sprzedażowe w realiach zgodnych ze służbowymi doświadczeniami Uczestników warsztatów. Prezentowane szkolenie sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej prowadzimy przy tym w dwóch najchętniej wybieranych wariantach – jako wygodny i sprzyjający oszczędności czasu kurs dla handlowców w formule online, a także stacjonarne szkolenia handlowe organizowane w naszej placówce lub w siedzibie Klienta.

Jeszcze dziś zapisz się na kurs dla przedstawicieli handlowych i sprzedawców „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…”, naucz się korzystać z instrumentów i trików, jakie oferuje ekonomia behawioralna oraz poznaj perswazyjny model sprzedaży. Zdobądź nowe kompetencje sprzedażowe, projektuj decyzje klientów i skutecznie wpływaj na ich wybory!

Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenie handlowców „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” wprowadza Kursantów w arkana wiedzy z obszaru ekonomii behawioralnej, trenuje nowe techniki sprzedaży, jakie wprowadza do marketingu i biznesu perswazyjny model sprzedaży oraz pozwala sprzedawcom wejść w rolę projektanta wyborów podejmowanych przez klienta/kupującego. Rozwijana z powodzeniem od wielu lat ekonomia behawioralna uczy bowiem, jak wpływać na decyzje zakupowe klientów i skutecznie zachęcać ich do określonych zachowań, np. wyboru danego produktu. Przygotowane przez naszych ekspertów szkolenie ze sprzedaży w modelu perswazyjnym wyposaży Cię w najskuteczniejsze narzędzia nowoczesnej sprzedaży, jakie oferują psychologia społeczna, etyczna perswazja oraz ekonomia behawioralna. Szkolenia dla handlowców „Sprzedaż w modelu perswazyjnym” nauczą Cię rozpoznawania potrzeb klientów, dostosowywania technik sprzedaży do klientów oraz skutecznego stosowania Persuasive Selling Format, na którym opiera się perswazyjny model sprzedaży.

Szkolenie sprzedażowe uwzględniające wyzwania współczesnego handlu

Kurs dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej” to szkolenie doskonalące umiejętności sprzedażowe niezbędne handlowcom działającym w aktualnych realiach rynkowych. Perswazja w sprzedaży ma bowiem dziś kluczowe znaczenie – jak pokazuje praktyka, sprzedawcy zdolni do wpływania na decyzje zakupowe klientów, kreujący tzw. pilne potrzeby i wykorzystujący nauki behawioralne osiągają lepsze wyniki sprzedażowe i efektywniej powiększają grono lojalnych klientów o nowe osoby.

Kursy dla sprzedawców dopasowane do potrzeb i preferencji Uczestników

Przygotowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia sprzedażowe to kursy dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych, które charakteryzuje wysoki stopień indywidualizacji – dostosowujemy zawartość metodyczną i merytoryczną szkoleń do realnych potrzeb danej grupy Kursantów i staramy się trenować rozmowy sprzedażowe w realiach zgodnych ze służbowymi doświadczeniami Uczestników warsztatów. Prezentowane szkolenie sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej prowadzimy przy tym w dwóch najchętniej wybieranych wariantach – jako wygodny i sprzyjający oszczędności czasu kurs dla handlowców w formule online, a także stacjonarne szkolenia handlowe organizowane w naszej placówce lub w siedzibie Klienta.

Jeszcze dziś zapisz się na kurs dla przedstawicieli handlowych i sprzedawców „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…”, naucz się korzystać z instrumentów i trików, jakie oferuje ekonomia behawioralna oraz poznaj perswazyjny model sprzedaży. Zdobądź nowe kompetencje sprzedażowe, projektuj decyzje klientów i skutecznie wpływaj na ich wybory!

Cele i Korzyści

CELE I KORZYŚCI

Stacjonarne i zdalne kursy ze sprzedaży w modelu perswazyjnym to wyspecjalizowane szkolenia skoncentrowane na prezentacji sprawdzonej i usystematyzowanej wiedzy z obszaru psychologii, socjologii i ekonomii behawioralnej. Przygotowane przez nas otwarte szkolenia sprzedażowe „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” nie skupiają się jednak na samej teorii i prezentacji zasad ekonomii behawioralnej, ale pokazują Kursantom, jak w praktyce zrobić z jej koncepcji dobry użytek – w czasie kursu poprzez specjalnie ćwiczenia Kursanci uczą się m.in. korzystać z konkretnych technik, tricków i instrumentów perswazyjnego modelu sprzedaży, stosować koncepcję luki informacyjnej George’a Lovensteina czy prezentować ofertę wartości (teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego). Skuteczna sprzedaż wymaga treningu praktycznego, dlatego opracowane przez nas kursy sprzedażowe to praktyczne warsztaty, podczas których uczymy, jak korzystać z przekazanej przez naszych ekspertów wiedzy i rozwiązujemy konkretne problemy związane z zarządzaniem procesem sprzedażowym. Szkolenie poprowadzą dla Państwa eksperci z dziedziny ekonomii behawioralnej, marketingu i sprzedaży, a jego uwieńczeniem będzie odpowiedni certyfikat. Szkolenie ma przede wszystkim na celu:

  • zapoznanie Uczestników warsztatu z najskuteczniejszymi sposobami sprzedaży z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej, psychologii społecznej i etycznej perswazji;
  • wypracowanie umiejętności prawidłowego rozpoznawania potrzeb klientów;
  • wzmocnienie umiejętności Kursantów w zakresie dostosowywania własnej komunikacji sprzedażowej do typu klienta.

Kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” to całodniowa sesja treningowa, podczas której dostosowujemy prezentowane przykłady i analizy do realnych potrzeb Kursantów, a zadania mają maksymalnie spersonalizowany charakter i uwzględniają specyfikę pracy Uczestników szkolenia. Klientom wybierającym nasze szkolenia sprzedażowe oparte na modelu perswazyjnym oferujemy możliwość wyboru najlepszej dla nich formy szkolenia – warsztat z technik sprzedaży w modelu perswazyjnym organizujemy zarówno jako stacjonarne szkolenia, jak i nowoczesne kursy online, dzięki którym Uczestnicy mają pełną swobodę w wyborze miejsca szkolenia i nie tracą czasu na dojazdy do firmy szkoleniowej. Szkolenie sprzedażowe „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” dopełniliśmy dodatkowo specjalnym programem opieki poszkoleniowej, która pozwala bezpłatnie korzystać ze wsparcia ekspertów nie tylko w czasie kursu, ale także po jego zakończeniu. Każdy Uczestnik otrzyma od nas również nieodpłatnie potrzebne materiały szkoleniowe oraz rekomendacje dotyczące dalszej drogi rozwoju kompetencji sprzedażowych. Prezentowany kurs można zrealizować w naszej szkole na atrakcyjnych warunkach – nasze szkolenia ze sprzedaży mogą być dofinansowane z BUR i KFS, a ich koszt można skutecznie zmniejszać, korzystając z przygotowanych przez nas promocji i ofert lojalnościowych.

Co zyskasz, wybierając szkolenie sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej?

  • poznasz i opanujesz skuteczne zasady sprzedaży do różnych typów klientów, dzięki czemu wzrośnie efektywność Twojej sprzedaży i poprawią się wyniki w firmie, dla której pracujesz;
  • poznasz i nauczysz się stosować sprawdzone metody diagnozy potrzeb, dzięki czemu lepiej dopasujesz ofertę do uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb klienta;
  • wzmocnisz swoje umiejętności w zakresie stosowania technik perswazji oraz sprawdzonych, przełomowych koncepcji ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej;
  • opanujesz skuteczne metody prowadzenia rozmowy sprzedażowej, dzięki czemu zwiększysz swoje szanse na zamknięcie sprzedaży z sukcesem.

Kurs technik sprzedażowych na podstawie koncepcji ekonomii behawioralnej pozwoli Ci zwiększyć repertuar wykorzystywanych przez Ciebie narzędzi sprzedażowych. Nauczysz się, jak w praktyce wpływać na decyzje klienta i stać się „architektem” tych decyzji. Zapewnimy Ci zarówno dostęp do eksperckiej i wyspecjalizowanej wiedzy, jak i wesprzemy Cię przy praktycznym jej stosowaniu.

Szkolenie ze sprzedaży w modelu perswazyjnym wyposaży Cię w rzetelną wiedzę o:

  • technikach rozpoznawania typów klientów i dostosowania swojej komunikacji sprzedażowej do poszczególnych typów kupujących;
  • nowoczesnych technikach prezentacji oferty wartości z wykorzystaniem etycznej perswazji i najnowszych koncepcji ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej;
  • technikach diagnozowania potrzeb klienta;
  • metodach perswazji i wpływu zaczerpniętych z ekonomii behawioralnej i innych nauk społecznych.

Kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” pozwoli Ci zdobyć wyspecjalizowane umiejętności:

  • w zakresie praktycznego zastosowania koncepcji takich jak luka informacyjna, ramowanie, torowanie czy teoria perspektywy;
  • prezentacji oferty wartości do klienta i dostosowywania prezentacji do różnych typów klientów;
  • komunikacyjne, takie jak zadawanie odpowiednich pytań na etapie diagnozy czy umiejętność parafrazowania oraz kierowania przebiegiem rozmowy sprzedażowej;
  • w zakresie obsługi klienta, takie jak radzenie sobie z trudnymi sytuacjami we współpracy z klientem.

Warsztat ze sprzedaży wzmocni Twoje „kompetencje sprzedażowe” związane z:

  • pozyskiwaniem klientów, diagnozą potrzeb klienta, prezentacją oferty wartości;
  • obszarem interpersonalnym, w tym skuteczną komunikacją, rozpoznawaniem i wykorzystaniem typów osobowościowych;
  • z komunikacją, w tym m.in. zadawaniem pytań, parafrazowaniem i kierowaniem przebiegiem rozmowy sprzedażowej;
  • zastosowaniem koncepcji ekonomii behawioralnej.

METODYKA SZKOLENIOWA:

Metody używane w trakcie szkolenia „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…”:

  • interaktywna prezentacja multimedialna wykorzystująca zróżnicowane techniki komunikacji takie jak studia przypadków, filmy i przykłady zastosowania konkretnych technik;
  • dynamiczne warsztaty w grupach mające na celu przećwiczenie konkretnych umiejętności.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szkolenie na zamówienie
do ustalenia
CENA PROMOCYJNA*
wycena indywidualna

Szkolenia stacjonarne:

Szkolenie na zamówienie
do ustalenia
CENA PROMOCYJNA*
wycena indywidualna
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA SPRZEDAŻ W MODELU PERSWAZYJNYM Z WYKORZYSTANIEM SPRAWDZONYCH KONCEPCJI EKONOMII BEHAWIORALNEJ – OTWARTY KURS ONLINE

Szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” zaplanowane jako warsztat online realizujemy, korzystając z przyjaznych w obsłudze platform internetowych, takich jak Clickmeeting czy Zoom. Trening odbywa się w czasie rzeczywistym, w przestrzeni wirtualnego pokoju zarezerwowanego dla danej grupy szkoleniowej, do którego dostęp umożliwia dedykowany link przekazywany Uczestnikom w wiadomości e-mail. Zarówno termin, jak i agenda szkolenia są każdorazowo dostosowywane do preferencji Klienta, a program konkretnego warsztatu optymalizowany w taki sposób, by maksymalnie odpowiadał potrzebom szkoleniowym danej grupy Kursantów. Organizowane przez nas warsztaty online są wyjątkowo przystępną i wygodną formą kształcenia oraz rozwoju kompetencji, nie wymagają instalowania płatnych programów, ani specjalnego sprzętu. Do realizacji kursu online „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” potrzebny będzie jedynie dostęp do internetu oraz tablet lub telefon. Szkolenie trwa 1 dzień, a jego program buduje kilka modułów tematycznych wzbogaconych licznymi zadaniami praktycznymi. W ramach podsumowania zajęć Kursanci będą mieli okazję przygotować indywidualny plan działania, a także otrzymają od trenera wskazówki i rekomendacje dotyczące wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Ponieważ zawartość merytoryczną i metodyczną szkolenia każdorazowo staramy się dopasować do potrzeb Kursantów, widoczny niżej program może zostać w razie potrzeby zmodyfikowany i uzupełniony o alternatywne zagadnienia czy ćwiczenia. Realizujących kurs online „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” obejmujemy specjalnym programem darmowej opieki poszkoleniowej w formie e-konsultacji (e-mentoring jest dostępny dla Kursantów przez 30 dni od daty realizacji szkolenia). W cenie kursu zapewniamy Uczestnikom potrzebne pomoce i narzędzia, a także komplet materiałów szkoleniowych podsumowujących wiedzę na temat zastosowania w sprzedaży koncepcji ekonomii behawioralnej.

Szczegółowy program zdalnego szkolenia „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej”

Warsztat „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” realizujemy, korzystając z nowoczesnych i aktywizujących technik nauczania zorientowanych na nauczanie poprzez działanie i doświadczanie. Posługujemy w się w toku treningu jedynie sprawdzonymi narzędziami, a przygotowane przez naszych ekspertów ćwiczenia mają zindywidualizowany charakter i nawiązują do specyfiki pracy i doświadczeń Kursantów. Kurs online poświęcony sprzedaży w modelu perswazyjnym prowadzimy w pełnej zgodzie z wytycznymi cyklu Kolba, a także podporządkowujemy zasadom modelu Activity Based Learning. Szkolenie trwa co najmniej 7 godzin zegarowych z przerwami i rozpoczyna się zwykle w okolicy godziny 9:00 rano. Istnieje jednak możliwość dostosowania agendy godzinowej szkolenia do preferencji Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia: weryfikacja potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, identyfikacja celów szkolenia, omówienie spraw organizacyjnych.

MODUŁ I: PERSWAZYJNE TECHNIKI POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Jak przykuć uwagę potencjalnego klienta?
  • „Soczyste punkty styku” – jakie działania inicjować na początku „lejka sprzedażowego”, by lead stał się potencjalnym klientem?
  • Wykorzystanie koncepcji luki informacyjnej George’a Lovensteina – zakładanie tzw. haków na uwagę.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia – spotkania online, spotkania „twarzą w twarz” i rozmowy telefoniczne.
  • Torowanie w procesie budowania pozytywnego pierwszego wrażenia.

MODUŁ 2: BEHAWIORALNE I PSYCHOLOGICZNE TYPOLOGIE KLIENTÓW

  • Koncepcje metaprogramów w sprzedaży i ich wykorzystanie.
  • Jak sprzedawać słuchowcom, wzrokowcom kinestetykom?
  • „Kolory ludzi” oraz ich wykorzystanie w negocjacjach i sprzedaży.
  • Co mówić a czego nie mówić w czasie rozmowy sprzedażowej, by wzmocnić warstwę perswazyjną?

MODUŁ 3: KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA Z KLIENTEM NA ETAPIE BADANIA POTRZEB

  • Wzmacnianie perswazyjnej warstwy komunikacji na etapie diagnozy potrzeb klienta – język suchy i sugestywny.
  • Kluczowe umiejętności komunikacyjne w diagnozie potrzeb klienta: aktywne słuchanie i obserwacja, pytania otwarte i zamknięte, precyzowanie i uściślanie, parafrazowanie, interpretowanie wypowiedzi klienta.
  • Metoda Pytań Otwartych – techniki odkrywania potrzeb klientów.
  • Zaawansowane badanie potrzeb klienta metodą 5W/1H.

MODUŁ 4: PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI W MODELU PERSWAZYJNYM

  • 6 najważniejszych obaw klienta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji?
  • Persuasive Selling Format (prezentacja produktowa skoncentrowana na wartości dla klienta w modelu perswazyjnym).
  • Ramowanie i teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego – wykorzystanie nauk behawioralnych w prezentacji oferty wartości.
  • Narracyjność w prezentacji oferty wartości jako metoda wzmacniania warstwy perswazyjnej.
  • Sprawdzone techniki obrony ceny – koncentracja nie na cenie, a na wartości.

Podsumowanie szkolenia: powtórzenie kluczowych zagadnień i wnioski, stworzenie przez Uczestników planów wdrożenia zdobytej wiedzy do codziennych praktyk handlowych, sugestie i porady eksperta w zakresie doboru szkoleń i dalszego rozwoju kompetencji sprzedażowych. Ewaluacja zrealizowanego programu szkoleniowego i feedback.

Czas trwania warsztatu: 1 dzień

PROGRAM SZKOLENIA SPRZEDAŻ W MODELU PERSWAZYJNYM Z WYKORZYSTANIEM SPRAWDZONYCH KONCEPCJI EKONOMII BEHAWIORALNEJ – OTWARTY KURS STACJONARNY

Otwarty kurs ze sprzedaży w modelu perswazyjnym organizowany jako stacjonarne szkolenie odbywa się w lokalizacji zaproponowanej przez Klienta bądź w naszym ośrodku szkoleniowym w centrum Warszawy. Warsztaty sprzedażowe oparte na ekonomii behawioralnej zostały zaplanowane jako jednodniowe szkolenie, a trening prowadzony jest według planu zbudowanego z kilku segmentów tematycznych. Każdy kurs jest każdorazowo poprzedzany diagnozą potrzeb szkoleniowych Kursantów, a trenerzy prowadzący zajęcia wykorzystują jej wyniki do tego, by zoptymalizować zawartość merytoryczną kursu oraz wyselekcjonować najlepsze dla danej grupy metody i techniki szkolenia. Ponieważ szkolenie z technik sprzedażowych na podstawie koncepcji ekonomii behawioralnej ma zindywidualizowany charakter, staramy się również opierać trening o zadania i ćwiczenia nawiązujące do realiów pracy Kursantów. Program prezentowanego szkolenia może też zostać wzbogacony o alternatywne treści i zadania. Kurs otwarty „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” trwa co najmniej 7 godzin z przerwami i kończy się ewaluacją warsztatu oraz sesją rekomendacji „na przyszłość”. Wszyscy Uczestnicy szkolenia nawiązującego do koncepcji ekonomii behawioralnej mają możliwość skorzystania ze specjalnego wsparcia poszkoleniowego w formie e-konsultacji z trenerem prowadzącym warsztat. Konsultacje te są dostępne przez miesiąc od chwili realizacji kursu i są całkowicie bezpłatne. Wszystkim Kursantom realizującym szkolenie „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” na terenie naszego centrum szkoleniowego gwarantujemy poczęstunek serwowany w czasie przerwy śniadaniowej oraz dwudaniowy lunch, który zostanie podany w jednej z pobliskich restauracji. W cenie prezentowanego szkolenia zapewniamy również Uczestnikom treningu komplet dedykowanych materiałów szkoleniowych oraz wszelkie niezbędne w czasie warsztatu pomoce.

Ramowy program kursu stacjonarnego „Sprzedaż w modelu perswazyjnym z wykorzystaniem sprawdzonych koncepcji ekonomii behawioralnej”

Warsztat jest standardowo realizowany w godzinach 9:00 – 17:00. Istnieje jednak możliwość dostosowania agendy godzinowej kursu do preferencji grupy. Również miejsce realizacji szkolenia każdorazowo uzgadniamy z Klientem zamawiającym szkolenie. Stacjonarny kurs „Sprzedaż w modelu perswazyjnym…” prowadzimy, korzystając z nowoczesnych metod nauczania, które nastawione są na aktywizację Uczestników zajęć oraz nauczanie poprzez doświadczanie. Sięgamy w czasie treningu po zweryfikowane narzędzia, w tym m.in. sprawdzone i certyfikowane narzędzia diagnostyczne, a trening opieramy na specjalnie zaprojektowanych na potrzeby kursu zadaniach. Przygotowany przez naszych ekspertów kurs ze sprzedaży w modelu perswazyjnym pozostaje wierny regułom modelu Activity Based Learning oraz zasadom cyklu Kolba.

Wprowadzenie do warsztatu: omówienie celów szkolenia i identyfikacja potrzeb Kursantów, sprawy organizacyjne.

MODUŁ I: PERSWAZYJNE TECHNIKI POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Jak przykuć uwagę potencjalnego klienta?
  • Jakie działania podejmować na początku „lejka sprzedażowego”, aby lead zamienił się w potencjalnego klienta? – „soczyste punkty styku”.
  • Zakładanie „haków na uwagę” z wykorzystaniem koncepcji luki informacyjnej George’a Lovensteina.
  • Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia w trakcie spotkań „twarzą w twarz”, online i rozmów telefonicznych.
  • Torowanie w procesie budowania pozytywnego pierwszego wrażenia.

MODUŁ 2: PSYCHOLOGICZNE I BEHAWIORALNE TYPOLOGIE KLIENTÓW

  • Wykorzystanie koncepcji metaprogramów w sprzedaży.
  • Jak sprzedawać wzrokowcom, słuchowcom i kinestetykom?
  • „Kolory ludzi” i ich wykorzystanie w sprzedaży i negocjacjach.
  • Co mówić a czego nie mówić w trakcie rozmowy handlowej, aby wzmocnić warstwę perswazyjną?

MODUŁ 3: KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA Z KLIENTEM NA ETAPIE DIAGNOZY POTRZEB

  • Język suchy a język sugestywny – wzmacnianie perswazyjnej warstwy komunikacji na etapie badania potrzeb klienta.
  • Najważniejsze umiejętności komunikacyjne w badaniu potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, aktywne słuchanie i obserwacja, uściślanie i precyzowanie, interpretowanie wypowiedzi klienta, parafrazowanie.
  • Sprawdzone techniki odkrywania potrzeb klienta: Metoda Pytań Otwartych.
  • Zaawansowane badanie potrzeb metodą 5W/1H.

MODUŁ 4: PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI W MODELU PERSWAZYJNYM

  • Sześć najważniejszych obaw klienta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji?
  • Prezentacja produktowa skoncentrowana na wartości dla klienta w modelu perswazyjnym – Persuasive Selling Format.
  • Wykorzystanie nauk behawioralnych w prezentacji oferty wartości – teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego i ramowanie.
  • Narracyjność w prezentacji oferty wartości jako metoda wzmacniania warstwy perswazyjnej.
  • Techniki obrony ceny i koncentracja na wartości, a nie na cenie.

Zakończenie kursu: powtórzenie najważniejszych treści, opracowanie indywidualnych planów wdrożenia zdobytych umiejętności i wiedzy, rekomendacje trenera dotyczące dalszego rozwoju kompetencji sprzedażowych. Ewaluacja szkolenia, feedback.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Szkolenia uzupełniające

komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

prospecting pozyskiwanie nowych klientów szkolenie

Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Eksperci

Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu sprzedaży i pozyskiwania zamówień od klientów:

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas