- Szkolenia otwarte
- IWONA FIRMANTY
- Szkolenie stacjonarne: Techniki wywierania wpływu i obrony przez manipulacjami

Szkolenie stacjonarne: Techniki wywierania wpływu i obrony przez manipulacjami
Umiejętność stosowania technik wywierania wpływu i perswazji to duże źródło sukcesu, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Każdy z nas zna ludzi, którzy są niezwykle przekonujący podczas stosowania różnych technik wywierania wpływu i perswazji.
- Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
- Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.
Cena i Terminy
998 zł netto + 23 % VAT
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia otwartego online.
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).
Cele i Korzyści
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
- Zasadach etycznego wywierania wpływu i perswazji.
- Sposobach budowania zaufania i sympatii (m.in. za pomocą technik odzwierciedlania i prowadzenia).
- Własnych zasobach wspierających i ograniczających w odniesieniu do perswazji.
- Prawach i technikach wywierania wpływu (m.in. prawo niedostępności, dowodu społecznego).
- Komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie perswazji.
- Zasadach kodowania wiadomości perswazyjnych (m.in. predyktaty, hipnotyczne wzory językowe, typy komunikacyjne wg DISC).
- Metodach przeciwdziałania manipulacji.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Doboru odpowiednich technik perswazyjnych – najbardziej efektywnych w kontekście sytuacji, osoby.
- Używania odpowiednich struktur językowych.
- Obrony przed manipulacją ze strony otoczenia.
- Efektywnej sztuki argumentacji.
- Budowania atmosfery zaufania.
- Wyznaczania celów i priorytetów.
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
- Perswazją, wywieraniem wpływu w komunikacji ustnej i pisemnej.
- Zorientowaniem na cele.
- Negocjacjami.
- Sprzedażą, obsługą klienta, reklamacjami.
ADRESACI SZKOLENIA:
- Menedżerowie, kierownicy.
- Osoby pracujące w sprzedaży, w obsłudze klienta, w zakupach itp., które na co dzień muszą negocjować z klientami warunki współpracy.
- Osoby pracujące na stanowiskach związanych z bezpośrednim kontaktem z klientem.
- Osoby narażone na manipulacje i perswazje ze strony otoczenia.
- Osoby nastawione na rozwój własnych umiejętności.
Program Szkolenia
Techniki wywierania wpływu. Jak stosować etyczną perswazję oraz neutralizować manipulacje?
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inna pod słońcem.” John D. Rockefeller
09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników z zakresu technik wywierania wpływu i perswazji.
9:30 – 11:00 Moduł I – Techniki wywierania wpływu. Wprowadzenie do zagadnienia perswazji.
- Różnica między perswazją a manipulacją.
- Etyka w perswazji czyli jak się komunikować z uważnością na interes rozmówcy.
- Wpływanie a własne interesy czyli kiedy warto szukać pomostu porozumienia.
- Intencja w komunikacji perswazyjnej.
- Szacunek a podnoszenie wartości rozmówcy.
- Skutki manipulacji czyli kiedy więcej się straci niż zyska – mechanizmy reaktancji.
11:00-11:10 Przerwa
11:15 – 13:00 Moduł IV – Techniki wywierania wpływu. Planowanie działania.
- Sześć zasad perswazji według R.Cialdiniego.
- Określanie swoich celów w perswazji.
- Określanie strefy wpływu.
- Znaczenie asertywności i przekonań w realizacji perswazji.
- Wnioski z przeszłości – gdy błędy stają się lekcjami.
- Dopasowanie kodów perswazyjnych do nadawcy – model DISC w praktyce perswazyjnej.
- Wykorzystanie modelu OBT – myślenie ukierunkowane na cel.
- Własny styl perswazji, budowanie własnej marki a konformizm.
- Perswazja z klasą, technika ingracjacji, wilk w owczej skórze czy incydentalne podobieństwo.
13:00 – 13:50 Przerwa na obiad
13:50 – 15:40 Moduł VI – Techniki wywierania wpływu. Prawa perswazji.
- Prawa perswazji: prawo kontrastu, prawo sympatii, prawo wzajemności, prawo autorytetu, prawo niedostępności, prawo dowodu społecznego, prawo konsekwencji, prawo aureoli.
- Neutralizacja manipulacji tak jak atak personalny, huśtawka emocjonalna, wzbudzanie poczucia winy, przeszkadzanie, siła autorytetu, społeczny dowód słuszności, zasada wzajemności, niedostępność, zaangażowanie, niska piłka, utopione koszty, zatrzaśnięte drzwi, optyk z Brooklynu, pozorne ustępstwo, dobry i zły glina, dokręcanie śruby, pusty portfel, stopa w drzwiach, efekt trzeciej osoby, świadek interakcji, wpływu mniejszości, technika granfalonu, imię manipulowanego, uświadamianie hipokryzji.
15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia i przygotowanie planu działania.
Trenerzy
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
“Szkolenie przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze ze swobodą wypowiedzi. trener kompetentny, z profesjonalnym podejściem do swojej pracy. Dużo ciekawych materiałów.”
“Bardzo dobry kontakt trenera z grupą. Ciekawe i przydatne materiały szkoleniowe. Wszystkie tematy interesujące, lecz szczególnie ciekawe okazały się przedstawione metody perswazji. “
“Świetna forma szkolenia – praca w grupie. Myślę, że w przypadku negocjacji to najlepsze rozwiązanie – przekazana przed trenera wiedza została potem praktycznie przez nas przetestowana. Prowadzący był niezwykle kompetentną osobą – doświadczoną i rzeczową.”
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu technik wywierania wpływu firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., Materna Communications Sp. z o.o.,Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Foxberg Sp. z o.o, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Centrum Nauki Kopernik, Urząd Statystyczny w Warszawie; Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Euro Bank S.A., Vestas, PGNiG S.A.
8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.
2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.
3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).
4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.
6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.
7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:
- Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij go i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl
- Lub wypełnij formularz online: