Szkolenie stacjonarne: Techniki wywierania wpływu i obrony przez manipulacjami

Umiejętność stosowania technik wywierania wpływu i perswazji to duże źródło sukcesu, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Każdy z nas zna ludzi, którzy są niezwykle przekonujący podczas stosowania różnych technik wywierania wpływu i perswazji.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

Cena i Terminy

02.03.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
898 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
24.05.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT
12.07.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach etycznego wywierania wpływu i perswazji.
  • Sposobach budowania zaufania i sympatii (m.in. za pomocą technik odzwierciedlania i prowadzenia).
  • Własnych zasobach wspierających i ograniczających w odniesieniu do perswazji.
  • Prawach i technikach wywierania wpływu (m.in. prawo niedostępności, dowodu społecznego).
  • Komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie perswazji.
  • Zasadach kodowania wiadomości perswazyjnych (m.in. predyktaty, hipnotyczne wzory językowe, typy komunikacyjne wg DISC).
  • Metodach przeciwdziałania manipulacji.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Doboru odpowiednich technik perswazyjnych – najbardziej efektywnych w kontekście sytuacji, osoby.
  • Używania odpowiednich struktur językowych.
  • Obrony przed manipulacją ze strony otoczenia.
  • Efektywnej sztuki argumentacji.
  • Budowania atmosfery zaufania.
  • Wyznaczania celów i priorytetów.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Perswazją, wywieraniem wpływu w komunikacji ustnej i pisemnej.
  • Zorientowaniem na cele.
  • Negocjacjami.
  • Sprzedażą, obsługą klienta, reklamacjami.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie, kierownicy.
  • Osoby pracujące w sprzedaży, w obsłudze klienta, w zakupach itp., które na co dzień muszą negocjować z klientami warunki współpracy.
  • Osoby pracujące na stanowiskach związanych z bezpośrednim kontaktem z klientem.
  • Osoby narażone na manipulacje i perswazje ze strony otoczenia.
  • Osoby nastawione na rozwój własnych umiejętności.

Program Szkolenia

Techniki wywierania wpływu. Jak stosować etyczną perswazję oraz neutralizować manipulacje?

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inna pod słońcem.” John D. Rockefeller

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników z zakresu technik wywierania wpływu i perswazji.

9:30 – 11:00 Moduł I – Techniki wywierania wpływu. Wprowadzenie do zagadnienia perswazji.

  • Różnica między perswazją a manipulacją.
  • Etyka w perswazji czyli jak się komunikować z uważnością na interes rozmówcy.
  • Wpływanie a własne interesy czyli kiedy warto szukać pomostu porozumienia.
  • Intencja w komunikacji perswazyjnej.
  • Szacunek a podnoszenie wartości rozmówcy.
  • Skutki manipulacji czyli kiedy więcej się straci niż zyska – mechanizmy reaktancji.

11:00-11:10 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł IV – Techniki wywierania wpływu. Planowanie działania.

  • Sześć zasad perswazji według R.Cialdiniego.
  • Określanie swoich celów w perswazji.
  • Określanie strefy wpływu.
  • Znaczenie asertywności  i przekonań w realizacji perswazji.
  • Wnioski z przeszłości – gdy błędy stają się lekcjami.
  • Dopasowanie kodów perswazyjnych do nadawcy – model DISC w praktyce perswazyjnej.
  • Wykorzystanie modelu OBT – myślenie ukierunkowane na cel.
  • Własny styl perswazji, budowanie własnej marki a konformizm.
  • Perswazja z klasą, technika ingracjacji, wilk w owczej skórze czy incydentalne podobieństwo.

13:00 – 13:50 Przerwa na obiad

13:50 – 15:40 Moduł VI – Techniki wywierania wpływu. Prawa perswazji.

  • Prawa perswazji: prawo kontrastu, prawo sympatii, prawo wzajemności, prawo autorytetu, prawo niedostępności, prawo dowodu społecznego, prawo konsekwencji, prawo aureoli.
  • Neutralizacja manipulacji tak jak atak personalny, huśtawka emocjonalna, wzbudzanie poczucia winy, przeszkadzanie, siła autorytetu,  społeczny dowód słuszności, zasada wzajemności, niedostępność, zaangażowanie,  niska piłka, utopione koszty, zatrzaśnięte drzwi, optyk z Brooklynu, pozorne ustępstwo,  dobry i zły glina, dokręcanie śruby,  pusty portfel, stopa w drzwiach, efekt trzeciej osoby, świadek interakcji, wpływu mniejszości, technika granfalonu, imię manipulowanego,  uświadamianie hipokryzji.

15:40 – 16:00  Podsumowanie szkolenia i przygotowanie planu działania.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

“Szkolenie przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze ze swobodą wypowiedzi. trener kompetentny, z profesjonalnym podejściem do swojej pracy. Dużo ciekawych materiałów.”

“Bardzo dobry kontakt trenera z grupą. Ciekawe i przydatne materiały szkoleniowe. Wszystkie tematy interesujące, lecz szczególnie ciekawe okazały się przedstawione metody perswazji. “

“Świetna forma szkolenia – praca w grupie. Myślę, że w przypadku negocjacji to najlepsze rozwiązanie – przekazana przed trenera wiedza została potem praktycznie przez nas przetestowana. Prowadzący był niezwykle kompetentną osobą – doświadczoną i rzeczową.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu technik wywierania wpływu firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., Materna Communications Sp. z o.o.,Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Foxberg Sp. z o.o, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Centrum Nauki Kopernik, Urząd Statystyczny w Warszawie; Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Euro Bank S.A., Vestas, PGNiG S.A.

8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.

2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.

3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).

4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.

6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.

7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie stacjonarne: Techniki wywierania wpływu i obrony przez manipulacjami