komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to nowoczesny projekt rozwojowy, którego celem jest wytrenowanie umiejętności efektywnej i sprawnej komunikacji, która zapewnia życiową skuteczność na polu osobistym i zawodowym, decyduje o jakości naszych relacji z innymi osobami, a także o naszej pozycji społecznej. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej rozszerzone o wiedzę na temat stylów myślenia i działania DISC (z uwzględnieniem metodologii Extended DISC) to praktyczny trening doskonalący techniki porozumiewania się i umiejętnego dostosowywania komunikatów do odbiorcy, który przejść powinien każdy zainteresowany rozwojem osobistym i zwiększeniem swojej skuteczności. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rekomendujemy także wszystkim firmom i instytucjom, które chcą zadbać o właściwy poziom motywacji swoich pracowników i ich satysfakcję z pracy czy zatroszczyć się o wyższy poziom zadowolenia klienta. Nic też tak pozytywnie nie wpływa na atmosferę w pracy i potencjał współdziałania jak dobra i sprawna komunikacja w organizacji, którą zapewnić może wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs prymarnych umiejętności społecznych, dzięki któremu pracownicy będą wreszcie mogli znaleźć „wspólny język”, nauczą się unikać sytuacji konfliktowych i staną się skuteczniejsi w realizacji powierzonych im zadań.

Szkolenia interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Kursy i szkolenia z kompetencji miękkich przykuwają uwagę tak dużej rzeszy osób przede wszystkim dlatego, że kształcą i doskonalą umiejętności potrzebne każdemu z nas, niezależnie od tego, jaką ma profesję, na jakim szczeblu kariery się zajmuje, ile ma lat itd. Komunikacja to podstawa życia społecznego. Nie można działać skutecznie ani budować pozytywnych i silnych relacji bez wysokich kompetencji komunikacyjnych, a tych często nie jesteśmy w stanie wytrenować samodzielnie i pomocne może być w tym jedynie profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie nie rozwijają się też same z siebie, a ich doskonalenie wymaga bardzo świadomego, zindywidualizowanego podejścia i fachowej wiedzy – to wszystko oferują przygotowane przez naszych ekspertów stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich i zdalne szkolenia z komunikacji interpersonalnej.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś na przygotowane przez nas profesjonalne szkolenia – zdolności interpersonalne możesz doskonalić pod okiem naszych doświadczonych trenerów, wybierając klasyczny stacjonarny kurs organizowany w naszym warszawskim centrum szkoleniowym lub wygodne szkolenie realizowane online.

Serdecznie zapraszamy!

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

komunikacja disc szkolenie

Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to nowoczesny projekt rozwojowy, którego celem jest wytrenowanie umiejętności efektywnej i sprawnej komunikacji, która zapewnia życiową skuteczność na polu osobistym i zawodowym, decyduje o jakości naszych relacji z innymi osobami, a także o naszej pozycji społecznej. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej rozszerzone o wiedzę na temat stylów myślenia i działania DISC (z uwzględnieniem metodologii Extended DISC) to praktyczny trening doskonalący techniki porozumiewania się i umiejętnego dostosowywania komunikatów do odbiorcy, który przejść powinien każdy zainteresowany rozwojem osobistym i zwiększeniem swojej skuteczności. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rekomendujemy także wszystkim firmom i instytucjom, które chcą zadbać o właściwy poziom motywacji swoich pracowników i ich satysfakcję z pracy czy zatroszczyć się o wyższy poziom zadowolenia klienta. Nic też tak pozytywnie nie wpływa na atmosferę w pracy i potencjał współdziałania jak dobra i sprawna komunikacja w organizacji, którą zapewnić może wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs prymarnych umiejętności społecznych, dzięki któremu pracownicy będą wreszcie mogli znaleźć „wspólny język”, nauczą się unikać sytuacji konfliktowych i staną się skuteczniejsi w realizacji powierzonych im zadań.

Szkolenia interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Kursy i szkolenia z kompetencji miękkich przykuwają uwagę tak dużej rzeszy osób przede wszystkim dlatego, że kształcą i doskonalą umiejętności potrzebne każdemu z nas, niezależnie od tego, jaką ma profesję, na jakim szczeblu kariery się zajmuje, ile ma lat itd. Komunikacja to podstawa życia społecznego. Nie można działać skutecznie ani budować pozytywnych i silnych relacji bez wysokich kompetencji komunikacyjnych, a tych często nie jesteśmy w stanie wytrenować samodzielnie i pomocne może być w tym jedynie profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie nie rozwijają się też same z siebie, a ich doskonalenie wymaga bardzo świadomego, zindywidualizowanego podejścia i fachowej wiedzy – to wszystko oferują przygotowane przez naszych ekspertów stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich i zdalne szkolenia z komunikacji interpersonalnej.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś na przygotowane przez nas profesjonalne szkolenia – zdolności interpersonalne możesz doskonalić pod okiem naszych doświadczonych trenerów, wybierając klasyczny stacjonarny kurs organizowany w naszym warszawskim centrum szkoleniowym lub wygodne szkolenie realizowane online.

Serdecznie zapraszamy!

Cele i Korzyści

  1. Dowiesz się dlaczego z niektórymi osobami rozumiesz się bez słów i nadajecie na tej samej fali.
  2. Dowiesz się dlaczego niektóre osoby działają Ci na nerwy i mimo różnych prób, trudno Ci znaleźć z nimi wspólny język.
  3. Zdobędziesz wiedzę na temat możliwości rozpoznawania stylów zachowań innych osób.
  4. Zdobędziesz wiedzę jaki wybrać najbardziej skuteczny sposób komunikowana się z otoczeniem.
  5. Zrozumiesz jaką masz moc.
  6. Zrozumiesz z czego wynikają Twoje niektóre zachowania związanie z Twoim stylem realizacji zadań czy też reagowania na różne zdarzenia w Twoim życiu.
  7. Zrozumiesz jak możesz wykorzystać swoje zalety i talenty.
  8. Dowiesz się jak umiejętnie wpływać na innych w zależności od tego czy są to osoby z Twojej pracy czy życia prywatnego.
  9. Udział w szkoleniu zwiększy Twoją skuteczność na płaszczyźnie życia zawodowego jako lider, członek zespołu, trener, psycholog, coach, nauczyciel, handlowiec, sprzedawca, prawnik, pracownik działu Human Resources itp. jak również w Twoich rolach w życiu prywatnym.
  10. Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat.

Stacjonarne i zdalne szkolenia interpersonalne z naszej oferty skoncentrowane są na przekazywaniu rzetelnej i sprawdzonej wiedzy z dziedziny psychologii i socjologii, która pozwala zrozumieć istotę relacji międzyludzkich i rolę, jaką odgrywają w ich budowaniu zdolności komunikacyjne. Przygotowane przez nas szkolenie z kompetencji miękkich nie koncentruje się na samej teorii i prezentacji nowych koncepcji dotyczących efektywnej komunikacji. To tylko punkt wyjścia, na którym bazuje szkolenie. Umiejętności miękkie potrzebują treningu praktycznego zgodnie z Cyklem Kolba (doświadczenie, refleksja, konceptualizacja i eksperymentowanie), dlatego opracowane przez nas szkolenie z umiejętności miękkich to praktyczny warsztat, podczas którego uczymy Cię, jak korzystać z przekazanej przez naszych ekspertów wiedzy.

Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to dwudniowa intensywna sesja treningowa, która pozwoli Ci rozwinąć niezbędne na co dzień umiejętności porozumiewania się z bliskimi, współpracownikami, klientami, komunikowania własnych potrzeb i oczekiwań, radzenia sobie z trudnymi rozmówcami czy wywierania wpływu.

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” nauczy Cię też dostosowywania osobistej strategii komunikacyjnej do stylów działania i myślenia Twoich rozmówców (zgodnie z modelem DISC) oraz cech specyficznych dla różnych typów osobowości.

Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej to w rzeczywistości kurs skuteczności, który zaprocentuje w każdej dziedzinie życia.

Powyższy kurs interpersonalny pokaże Ci m.in., jak być skutecznym szefem, mającym posłuch pracownikiem, asertywnym partnerem, rodzicem, przyjacielem…

W czym jeszcze pomoże Ci opracowany przez nas trening interpersonalny?

Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs o bardzo dużym poziome indywidualizacji programu, treści, metod i technik nauczania, a to oznacza, że nasi trenerzy wezmą pod uwagę Twoje konkretne potrzeby szkoleniowe i oczekiwania, abyś mógł z Human Skills udoskonalić te umiejętności, na których najbardziej Ci zależy i które będą dla Ciebie najbardziej przydatne.

Oferujemy Ci też możliwość wyboru najlepszej dla Ciebie formy szkolenia – zdolności interpersonalne możesz wytrenować podczas warsztatów stacjonarnych w Warszawie organizowanych w centrum stolicy oraz online co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze potrzebne na podróż i szkolić się z nami z każdego miejsca na świecie.

Czego nauczą Cię szkolenia interpersonalne „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”?

  • Otwarte szkolenie z kompetencji miękkich ma na celu wszechstronny rozwój najważniejszych kompetencji społecznych związanych z komunikacją.
  • Doskonalenie podstawowych i zaawansowanych technik skutecznego i bezkonfliktowego porozumiewania się poprzez praktyczne szkolenie – umiejętności miękkie trenujemy, bazując na doświadczeniach Uczestików szkolenia pod okiem wysoko wykwalifikowanych trenerów i prawdziwych fachowców z dziedziny psychologii i nauk społecznych.
  • Stacjonarne i zdalne szkolenia z umiejętności miękkich to kursy adresowane do bardzo szerokiej grupy osób – wszystkich, którzy chcą łatwiej osiągać zamierzone cele i nie tracić czasu i sił na nieporozumienia.
  • Szkolenie z komunikacji interpersonalnej z modelem DISC to kurs elementarnych umiejętności społecznych niezbędnych w życiu osobistym i w pracy.
  • Szkolenie z komunikacji interpersonalnej „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to w związku z tym najlepsza droga do tego, by zadbać o efektywność pracowników, pomóc im budować dobrą atmosferę w pracy oraz tworzyć silne i gotowe do współpracy zespoły.

Kurs interpersonalny poświęcony komunikacji i modelowi DISC pozwala zdobyć wnikliwą wiedzę o:

  • Typologii DISC.
  • Osobistym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań.
  • Metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości;
  • Różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC W. Marstona).
  • Różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości.
  • Zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanych do rozmówcy.
  • Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to oparty o aktualną wiedzę i nowoczesne koncepcje naukowe trening interpersonalny.
  • Szkolenie koncentruje się na prezentacji fachowej wiedzy, której znajomość umożliwia efektywną i sprawną komunikację w każdej sytuacji i w kontakcie z dowolnym typem rozmówcy.

Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” doskonali praktyczne umiejętności:

  • Rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych osób zgodnie z metodologią Extended DISC.
  • Stosowania narzędzi oraz rozwiązań zwiększających jakość i efektywność komunikacji interpersonalnej.
  • Rozpoznawania typów interlokutorów („dominant”, „inspiring”, „cautious”, „supportive”).
  • Identyfikowania różnic w sposobie komunikowania się różnych typów osobowości.
  • Komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań, a także poleceń.
  • Mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym.
  • Radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji itp.

Prezentowany kurs koncentruje się na praktycznych formach szkolenia. Zdolności interpersonalne są trenowane przy wykorzystaniu aktywizujących i nowoczesnych metod nauczania, a Kursanci mogą sprawdzić swoją skuteczność komunikacyjną w konkretnych sytuacjach z życia zawodowego lub prywatnego.

Otwarte szkolenie z komunikacji i stylów DISC pogłębia uniwersalne kompetencje związane z:

  • Komunikacją ustną, komunikacją pisemną.
  • Budowaniem relacji z klientem.
  • Autoprezentacją.
  • Efektywnością osobistą i wywieraniem wpływu.
  • Współpracą zespołową, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem i delegowaniem.

Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rozwija kompetencje zapewniające skuteczność działania, które są przydatne niezależnie od pełnionych funkcji społecznych, ról zawodowych i stanowisk.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1755 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23% VAT
24-25.06.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1755 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23% VAT
23-24.09.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1755 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23% VAT
07-08.11.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1755 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23% VAT
12-13.12.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1755 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23% VAT
Ceny dotyczą oferty szkoleń otwartych dostępnej na stronie – ważne do 24.06.2024 r. Przy każdym ze szkoleń istnieje możliwość bezpłatnego anulowania zgłoszenia do 7 dni przed terminem.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1815 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23 % VAT
23-24.07.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1815 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23 % VAT
07-08.10.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1815 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23 % VAT
04-05.12.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1815 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23 % VAT
Ceny dotyczą oferty szkoleń otwartych dostępnej na stronie – ważne do 24.06.2024 r. Przy każdym ze szkoleń istnieje możliwość bezpłatnego anulowania zgłoszenia do 7 dni przed terminem.
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC– KURS ONLINE

Zdalne szkolenia interpersonalne z dziedziny komunikacji prowadzimy na przyjaznych w obsłudze platformach Zoom i Clickmeeting, dzięki temu przygotowane przez nas szkolenia z kompetencji miękkich może przejść każdy, niezależnie od tego, czy jest zaawansowanym użytkownikiem nowych technologii, czy dopiero się z nimi zapoznaje. To niezwykle komfortowe i ekonomiczne szkolenie – umiejętności miękkie można rozwijać pod okiem naszych ekspertów bez konieczności podróżowania do placówki szkoleniowej, a więc oszczędzając cenny czas i pieniądze. Szkolenie w wariancie online wymaga jedynie dostępu do internetu i odrobiny wolnego czasu. Zdalne szkolenia z umiejętności miękkich nie wymagają także instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.

To intensywne praktyczne szkolenia z komunikacji interpersonalnej, dlatego program kursu wypełniony jest licznymi zadaniami i ćwiczeniami, a nauka opiera się na wykorzystaniu aktywizujących metod i technik nauczania. Program, według którego realizowane jest prezentowane stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej, może być na bieżąco modyfikowany o zagadnienia najlepiej spełniające oczekiwania danej grupy Kursantów, czemu służy weryfikacja potrzeb szkoleniowych osób przybyłych na szkolenia, która odbywa się w części wprowadzającej do zajęć. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” wzbogacamy także o analizy indywidualnych doświadczeń Uczestników warsztatów, a wykładom teorii towarzyszy praktyczny trening interpersonalny. Szkolenie prowadzimy w zgodzie z cyklem Kolba i metodą Activity Based Learning.

Gwarantujemy wysoki poziom opracowanego przez naszych ekspertów szkolenia – zdolności interpersonalne trenujemy z sukcesami od wielu lat, a profesjonalizm naszych usług potwierdzają liczne zdobyte przez Human Skills certyfikaty. W cenie szkolenia Uczestnicy zajęć otrzymują od nas również pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych.

Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski) z uwzględnieniem metodologii Extended DISC

Stacjonarne szkolenia interpersonalne obywają się w centrum Warszawy. Otwarte szkolenia z kompetencji miękkich rozpoczynają się diagnozą potrzeb szkoleniowych, a jej wyniki służą optymalizacji programu, według którego będzie realizowane konkretne szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy przez około 14 godzin w czasie dwudniowej sesji zajęć.

Standardowy harmonogram prezentowanego szkolenia z umiejętności miękkich złożony jest z kluczowych segmentów tematycznych. Program szkolenia z komunikacji interpersonalnej może być uzupełniony o dodatkowe treści i ćwiczenia, jeśli taką potrzebę ujawni przeprowadzona wcześniej diagnoza. Stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej kończy się sporządzeniem przez Kursantów indywidualnych planów działania, podsumowaniem najważniejszych zagadnień omawianych na warsztatach i wystawieniem certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. Opłata za kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” uwzględnia poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej (kawa, herbata, przekąski) oraz obiad serwowany w pobliskiej restauracji.

Agenda godzinowa:

  • 09:00 – 16:00
  • 12:30 – 13:00 Przerwa obiadowa
  • W między czasie przerwy kawowe zgodnie z potrzebami grupy oraz procesem szkolenia.

Rozpoczęcie szkolenia. Kontrakt, omówienie potrzeb Kursantów i celów kursu z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC.

„Poznanie samego siebie to zalążek wszelkiej wiedzy” Arystoteles

Moduł I. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie

  • Historia czterech stylów działania i postrzegania DISC – od teorii Carla G.Junga przez teorię Wiliamia Moultona Marstona a system narzędzi badawczych Extended DISC Jukka Sappiena.
  • Czterostrefowy model stylów zachowań – przeciwności Junga (Percepcja – Intuicja, Myślenie – Uczucie), ekstrawertyzm, introwertyzm, ocenianie a postrzeganie.
  • Style DISC – D (dominance/czerwony), I (influence/żółty), S (submission/zielony) oraz C (compliance/niebieski).
  • Kombinacje przeciwności w modelu DISC.
  • Model potencjału ludzkiego – uwarunkowania kulturowe, nieświadome i świadome zachowania, postawy, wartości, umiejętności, wiedza, doświadczenie, oczekiwania, stan fizyczny i psychiczny.
  • Badanie stylów działania i postrzegania.
  • Narzędzia do opracowywania indywidualnych raportów DISC – dostępność na rynku.
  • Rozwiń skrzydła – cztery style – zdecydowanie orła (D/czerwony), entuzjazm papug (I/żółty), emaptia gołębi (S/zielony) i dokładność sów (C/niebieski).
  • Podobieństwa i różnice w modelu DISC (prezentacja filmów szkoleniowych, case study, dyskusja, omówienie wniosków na forum).
  • Model DISC – szczegóły każdego stylu – określenia, zasady identyfikacji, styl komunikacji, czynniki motywujące, unikanie, idealny przełożony, styl podejmowania decyzji, silne strony, reakcja na stres oraz obszary do pracy nad sobą.

Moduł II. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji

  • Osobowość naturalna (nieświadome, spontaniczne działania) a osobowość adoptowana (świadomy obraz samego siebie) – wpływ otoczenia na kształtowanie się preferencji i zachowań ludzi (wykład, panel dyskusyjny, analiza przykładów).
  • Błędy i ryzyka w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak unikać błędnego szufladkowania (wykład, praca na przykładach, ćwiczenie indywidualne, ćwiczenie w grupie).
  • Komunikacja w praktyce a postawy poszczególnych kolorów – kto jest zorientowany na działanie, a kto na relacje?; Kto ma tendencje do bycia introwertykiem, a kto ekstrawertykiem? (prezentacja filmu, omówienie wniosków, refleksje osobiste).
  • System wartości typowy dla określonych kolorów (ćwiczenia grupowe i indywidualne).
  • Style DISC w pracy.
  • Kombinacje stylów DISC.

Moduł III. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – zarządzanie potencjałem

  • „Kody dostępu” do określonych kolorów – adekwatny dobór komunikacji werbalnej i niewerbalnej (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna, omówienie efektów na forum grupy).
  • Wykorzystanie stylów pracy w życiu zawodowym.

Moduł IV. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- współpraca zespołowa

„Powinniście traktować innych tak, jak oni by tego chcieli, a nie tak, jak sami chcielibyście być traktowani”

  • Zastosowanie DISC w praktyce – jak motywować, jak rozwijać, jak delegować, jak korygować ludzi o określonej kolorystyce. (ćwiczenia w grupie, omówienie wniosków na forum).
  • Jak odgadywać model DISC.
  • Gdy w zespole są osoby o różnych stylach DISC.
  • Gdy w zespole są osoby o tych samych stylach DISC.
  • Gdy w zespole brakuje którego stylu DISC.
  • Jak wykorzystać style w zespole.

Moduł V. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach

„Obserwując innych, możemy identyfikować ich styl i zrozumieć, co motywuje ich zachowania. Kiedy zrozumiesz ich intencje, będziemy mniej skłonni do osądzania”

  • Zachowanie czterech kolorów w obliczu niepowodzeń.
  • Jak cztery kolory/model DISC wpływa na zdolność adaptacji.
  • Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
  • Model DISC versus stres – jak zarządzać emocjami i stresem określonych kolorów? (omówienie przykładów).
  • Reakcje na emocje, napięcie, stres – sugestie i dobre praktyki.

Moduł VI: Style DISC w życiu.

„Czasami nadużywamy swoich mocnych stron. A kiedy tak się dzieje, nasza siła zmienia się w słabość”

  • Jak maksymalnie wykorzystać swój potencjał.
  • DISC w wybierze stanowiska oraz ścieżki kariery i kreowania życia zawodowego.
  • Planowanie działań z użyciem DISC.
  • Mapowanie DISC.

Moduł VII: Siedem zasad transformacji w modelu DISC.

„Przeciwieństwem głębokiej prawdy może być inna głęboka prawda” Niels Bohr (duński fizyk)

  • Zrozumienie własnej kombinacji stylów.
  • Rozpoznawanie styli
  • Definiowanie oczekiwań a styl DISC.
  • Rola intencji.
  • Zarządzanie a nie nadużywanie mocnych stron.
  • Dopasowanie stylu do okoliczności – zadania oraz stylu.
  • Złota i platynowa zasada w modelu DISC.

„Nie musicie zmieniać swojego stylu, żeby stać się bardziej skutecznymi. Wystarczy, że wykorzystacie inne style, kiedy to będzie konieczne, i nie będziecie nadużywali swoich mocnych stron”.

Zakończenie zajęć. Podsumowanie najważniejszych treści, którym był poświęcony trening interpersonalny. Szkolenie z komunikacji kończy się opracowaniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie warsztatu Kursanci mogą w przyszłości udokumentować wystawianym przez nas certyfikatem.

 

PROGRAM SZKOLENIA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC – KURS STACJONARNY

Stacjonarne szkolenia interpersonalne z obszaru komunikacji odbywają się w centrum Warszawy. Uczestnicy szkolenia zapisani na szkolenie z kompetencji miękkich mogą liczyć na doskonałe warunki do nauki – zajęcia odbywają się w przyjaznej atmosferze, w dobrze wyposażonych i komfortowo zaaranżowanych salach. Nasi trenerzy czuwają też nad wszystkimi potrzebami osób przybyłych na szkolenie. Umiejętności miękkie dzięki temu można trenować u nas w skuteczny, sprawny i przyjemny sposób. Stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” zaplanowaliśmy jako dwudniowy warsztat.

To intensywne praktyczne szkolenia z komunikacji interpersonalnej, dlatego program kursu wypełniony jest licznymi zadaniami i ćwiczeniami, a nauka opiera się na wykorzystaniu aktywizujących metod i technik nauczania. Program, według którego realizowane jest prezentowane stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej, może być na bieżąco modyfikowany o zagadnienia najlepiej spełniające oczekiwania danej grupy Kursantów, czemu służy weryfikacja potrzeb szkoleniowych osób przybyłych na szkolenia, która odbywa się w części wprowadzającej do zajęć. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” wzbogacamy także o analizy indywidualnych doświadczeń Uczestników warsztatów, a wykładom teorii towarzyszy praktyczny trening interpersonalny. Szkolenie prowadzimy w zgodzie z cyklem Kolba i metodą Activity Based Learning.

Gwarantujemy wysoki poziom opracowanego przez naszych ekspertów szkolenia – zdolności interpersonalne trenujemy z sukcesami od wielu lat, a profesjonalizm naszych usług potwierdzają liczne zdobyte przez Human Skills certyfikaty. W cenie szkolenia Uczestnicy zajęć otrzymują od nas również pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych.

Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski) z uwzględnieniem metodologii Extended DISC

Stacjonarne szkolenia interpersonalne obywają się w centrum Warszawy. Otwarte szkolenia z kompetencji miękkich rozpoczynają się diagnozą potrzeb szkoleniowych, a jej wyniki służą optymalizacji programu, według którego będzie realizowane konkretne szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy przez około 14 godzin w czasie dwudniowej sesji zajęć.

Standardowy harmonogram prezentowanego szkolenia z umiejętności miękkich złożony jest z kluczowych segmentów tematycznych. Program szkolenia z komunikacji interpersonalnej może być uzupełniony o dodatkowe treści i ćwiczenia, jeśli taką potrzebę ujawni przeprowadzona wcześniej diagnoza. Stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej kończy się sporządzeniem przez Kursantów indywidualnych planów działania, podsumowaniem najważniejszych zagadnień omawianych na warsztatach i wystawieniem certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. Opłata za kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” uwzględnia poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej (kawa, herbata, przekąski) oraz obiad serwowany w pobliskiej restauracji.

Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.

Agenda godzinowa:

  • 09:00 – 16:00
  • 12:30 – 13:00 Przerwa obiadowa
  • W między czasie przerwy kawowe zgodnie z potrzebami grupy oraz procesem szkolenia.

Rozpoczęcie szkolenia. Kontrakt, omówienie potrzeb Kursantów i celów kursu z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC.

„Poznanie samego siebie to zalążek wszelkiej wiedzy” Arystoteles

Moduł I. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie

  • Historia czterech stylów działania i postrzegania DISC – od teorii Carla G.Junga przez teorię Wiliamia Moultona Marstona a system narzędzi badawczych Extended DISC Jukka Sappiena.
  • Czterostrefowy model stylów zachowań – przeciwności Junga (Percepcja – Intuicja, Myślenie – Uczucie), ekstrawertyzm, introwertyzm, ocenianie a postrzeganie.
  • Style DISC – D (dominance/czerwony), I (influence/żółty), S (submission/zielony) oraz C (compliance/niebieski).
  • Kombinacje przeciwności w modelu DISC.
  • Model potencjału ludzkiego – uwarunkowania kulturowe, nieświadome i świadome zachowania, postawy, wartości, umiejętności, wiedza, doświadczenie, oczekiwania, stan fizyczny i psychiczny.
  • Badanie stylów działania i postrzegania.
  • Narzędzia do opracowywania indywidualnych raportów DISC – dostępność na rynku.
  • Rozwiń skrzydła – cztery style – zdecydowanie orła (D/czerwony), entuzjazm papug (I/żółty), empatia gołębi (S/zielony) i dokładność sów (C/niebieski).
  • Podobieństwa i różnice w modelu DISC (prezentacja filmów szkoleniowych, case study, dyskusja, omówienie wniosków na forum).
  • Model DISC – szczegóły każdego stylu – określenia, zasady identyfikacji, styl komunikacji, czynniki motywujące, unikanie, idealny przełożony, styl podejmowania decyzji, silne strony, reakcja na stres oraz obszary do pracy nad sobą.

Moduł II. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji

  • Osobowość naturalna (nieświadome, spontaniczne działania) a osobowość adoptowana (świadomy obraz samego siebie) – wpływ otoczenia na kształtowanie się preferencji i zachowań ludzi (wykład, panel dyskusyjny, analiza przykładów).
  • Błędy i ryzyka w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak unikać błędnego szufladkowania (wykład, praca na przykładach, ćwiczenie indywidualne, ćwiczenie w grupie).
  • Komunikacja w praktyce a postawy poszczególnych kolorów – kto jest zorientowany na działanie, a kto na relacje?; Kto ma tendencje do bycia introwertykiem, a kto ekstrawertykiem? (prezentacja filmu, omówienie wniosków, refleksje osobiste).
  • System wartości typowy dla określonych kolorów (ćwiczenia grupowe i indywidualne).
  • Style DISC w pracy.
  • Kombinacje stylów DISC.

Moduł III. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – zarządzanie potencjałem

  • „Kody dostępu” do określonych kolorów – adekwatny dobór komunikacji werbalnej i niewerbalnej (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna, omówienie efektów na forum grupy).
  • Wykorzystanie stylów pracy w życiu zawodowym.

Moduł IV. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- współpraca zespołowa

„Powinniście traktować innych tak, jak oni by tego chcieli, a nie tak, jak sami chcielibyście być traktowani”

  • Zastosowanie DISC w praktyce – jak motywować, jak rozwijać, jak delegować, jak korygować ludzi o określonej kolorystyce. (ćwiczenia w grupie, omówienie wniosków na forum).
  • Jak odgadywać model DISC.
  • Gdy w zespole są osoby o różnych stylach DISC.
  • Gdy w zespole są osoby o tych samych stylach DISC.
  • Gdy w zespole brakuje którego stylu DISC.
  • Jak wykorzystać style w zespole.

Moduł V. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach

„Obserwując innych, możemy identyfikować ich styl i zrozumieć, co motywuje ich zachowania. Kiedy zrozumiesz ich intencje, będziemy mniej skłonni do osądzania”

  • Zachowanie czterech kolorów w obliczu niepowodzeń.
  • Jak cztery kolory/model DISC wpływa na zdolność adaptacji.
  • Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
  • Model DISC versus stres – jak zarządzać emocjami i stresem określonych kolorów? (omówienie przykładów).
  • Reakcje na emocje, napięcie, stres – sugestie i dobre praktyki.

Moduł VI: Style DISC w życiu.

„Czasami nadużywamy swoich mocnych stron. A kiedy tak się dzieje, nasza siła zmienia się w słabość”

  • Jak maksymalnie wykorzystać swój potencjał.
  • DISC w wybierze stanowiska oraz ścieżki kariery i kreowania życia zawodowego.
  • Planowanie działań z użyciem DISC.
  • Mapowanie DISC.

Moduł VII: Siedem zasad transformacji w modelu DISC.

„Przeciwieństwem głębokiej prawdy może być inna głęboka prawda” Niels Bohr (duński fizyk)

  • Zrozumienie własnej kombinacji stylów.
  • Rozpoznawanie styli
  • Definiowanie oczekiwań a styl DISC.
  • Rola intencji.
  • Zarządzanie a nie nadużywanie mocnych stron.
  • Dopasowanie stylu do okoliczności – zadania oraz stylu.
  • Złota i platynowa zasada w modelu DISC.

„Nie musicie zmieniać swojego stylu, żeby stać się bardziej skutecznymi. Wystarczy, że wykorzystacie inne style, kiedy to będzie konieczne, i nie będziecie nadużywali swoich mocnych stron”.

Zakończenie zajęć. Podsumowanie najważniejszych treści, którym był poświęcony trening interpersonalny. Szkolenie z komunikacji kończy się opracowaniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie warsztatu Kursanci mogą w przyszłości udokumentować wystawianym przez nas certyfikatem.

Szkolenia uzupełniające

angażowanie i motywacja pracowników

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

zarządzanie stresem

Zarządzenie stresem w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Zarządzanie emocjami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Eksperci

Model DISC - jakie masz dominujące energie?

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Zarówno Pani Iwona Firmanty, jak i Pan Marcin Rzucidło zadbali o profesjonalizm prowadzonych szkoleń, odznaczając się nie tylko ogromną wiedzą z zakresu coachingu, ale i świetnym poczuciem humoru. Przygotowanie merytoryczne Pani Iwony Firmanty sprawiło, że dostarczyła ona pracownikom firmy Immofinanz praktycznych narzędzi i metod dostosowanych do potrzeb, a także specyfiki ich pracy. Jej zaangażowanie połączone z celnymi obserwacjami i umiejętnością stworzenia przyjaznej atmosfery, pozytywnie wpłynęło na jakość prowadzonych szkoleń. Natomiast szkolenie poprowadzone przez Pana Marcina Rzucidło jest oceniane wysoko w firmie Immofinanz ze względu na możliwość uczestnictwa w wielu ćwiczeniach praktycznych. Dzięki nim pracownicy znacznie poprawili swoje umiejętności dotyczące użytecznego wywierania wpływu.
Niewątpliwie, szkolenia proponowane przez firmę Human Skills są świetnie zorganizowane, interesujące i użyteczne. Z pełną odpowiedzialnością przyznajemy, że fachowość i wiedza coachów są na bardzo wysokim poziomie, a cechujące ich umiejętności interpersonalne wpłynęły pozytywnie na proces szybkiego przyswajania wiedzy i kształcenia kompetencji miękkich u pracowników.
Dla nas Human Skills nie jest jedynie kolejną firmą, z którą współpracujemy. Human Skills to rozwój dla naszych pracowników oraz docenienie wartości komunikacji. A przede wszystkim – zadowolenie uczestników.

Magdalena Marianna Kowalewska, Jarosław Retmaniak – Członkowie zarządu

Immofinanz Services Poland Sp. z o. o.

„Szkolenie bardzo ciekawe, przytulna atmosfera i przejrzyste materiały. Trener prowadzący szkolenie posiadał dużą wiedzę w zakresie tematyki szkolenia, inicjował ciekawe dyskusje, przekazywał również dużo praktycznych uwag.”

„Wszystkie treści były interesujące i każdy z tematów będzie przydatny w życiu zawodowym i osobistym.”

„Trener z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania informacji, a przy tym z poczuciem humoru. Wiele przydanych treści m.in. przedstawienie, jak komunikować się z innymi ludźmi.

„Bardzo dobry kontakt trenera z grupą, liczne żarty, anegdoty. Ciekawe materiały szkoleniowe i możliwość zrobienia testu na swój kolor osobowości.”

„Różnorodne treści, formy, testy; praca w grupie; Trener był osobą bardzo otwartą i nie stawiającą granic.”

„Pani Renata ma bardzo dobry kontakt z osobą którą szkoli, rozumie jej potrzeby i wychodzi im na przeciw.”

„Model Extended Disc, jak poznać siebie i jak budować relacje z innymi, pomysły które pani Renata mi zaproponowała odnośnie budowania wizerunku firmy, jak poszerzyć zasięg w portalach społecznościowych.”

„Trener posiada dużo konkretnej wiedzy, bardzo dobry kontakt trenera z uczestnikami, wszystko super!”

„Ogromna wiedza dotycząca osobowości, profesjonalizm, otwartość, dyscyplina trenera.”

„Szkolenie bardzo ciekawe i prowadzone w fajnej atmosferze, ciekawe treści i ciekawe ćwiczenia.”

Przydatne treści szkolenia: „Ćwiczenia/sposób spostrzegania takich samych rzeczy inaczej, w zasadzie wszystkie, każde zagadnienie było ważne, określenie stylu i różnic pomiędzy nimi.

Przydatne treści szkolenia: „Ludzie mogą być połączeniem różnych kolorów, jak komunikują się osoby o poszczególnych stylach, model współpracy w zespole, jak wykorzystać różne typy osobowości w tworzeniu efektywnego zespołu.”

Przydatne treści szkolenia: „Jak ważna jest różnorodność kolorów w zgranym działaniu zespołu; kwadrat komunikacyjny Von Thuna; praktyczna możliwość obserwacji innych w trakcie pracy.”

Oceny dla tego szkolenia:
5,0
Rated 5,0 out of 5
5,0 / 5 (na podstawie 5 opinii)
Doskonałe100%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej z modelem DISC, firma Human Skills  miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A., Uniwersytet Łódzki, Grohe Polska, ING i innych, Biogened, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, windhunter_service sp.z o.o., Esprit Poland Retail Sp. z o.o., Orsted, KSPE Konrad Symonowicz, PSA Finance Polska Sp. z o.o., TVP Wilno, Dentalove Clinic, I.M.C. Engineering Poland Sp. z o.o., Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Lean Idea, KONTEKST sp. z o. o., DEKRA SE, FAO Service Division Audit, IMC Engineering Poland Sp z.o.o., CANUM AMICUS, Przedsiębiorstwo Paulina Niczyporuk, LUX MED sp. z o.o., Clariant Services (Poland) Sp. z o.o., Miasto Stołeczne Warszawa, Yusen Logistics (Polska) sp. z o.o., Mondi Świecie S.A., Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Ideas NCBR Sp. z o.o., Cardif Polska S.A., RACZKOWSKi Global HR Lawyers Sp. K., mS Services sp. z o.o., Nadleśnictwo Włodawa, Zespół Szkół Fototechnicznych w Warszawie.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas