disc szkolenie w warszawie

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC – SZKOLENIE OTWARTE: STACJONARNE oraz ONLINE

Komunikacja znacząco wpływa na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje międzyludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę pracy, sukcesy firmy czy zadowolenie klientów.

To właśnie umiejętność efektywnej komunikacji zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto ją rozwijać, usprawniając techniki porozumiewania się z innymi

 

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ Z ZAKRESU:

  • Typologii DISC.
  • Własnym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań.
  • Metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości
  • Różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC Williama Marstona).
  • Różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości.
  • Zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanej do naszego rozmówcy.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych zgodnie z metodologią T.Hartmana.
  • Stosowania narzędzi oraz rozwiązań w zakresie zwiększenia jakości oraz efektywności komunikacji interpersonalnej.
  • Rozpoznawania kiedy można o kimś powiedzieć, że jest „dominant”, „inspiring”, „cautious” oraz „supportive”.
  • Rozpoznawania różnic w sposobie komunikowania między poszczególnymi typami osobowości.
  • Umiejętność komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń.
  • Umiejętność mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym.
  • Umiejętność radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Komunikacją ustną, komunikacją pisemną, budowaniem relacji z klientem, autoprezentacją, wywieraniem
  • wpływu, współpracą zespołowa, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnością osobistą, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem i delegowaniem.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Kadra zarządzająca, kierownicy projektów.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu, działów personalnych, działów finansowych, logistyki, IT oraz innych, w których bez odpowiedniej komunikacji nie będzie możliwa efektywność zawodowa i osobista.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

03.12.2021
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT
07.02.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT
25.04.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT
06.06.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 31.12.2021r.

Szkolenia stacjonarne:

24.11.2021
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
899 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
17.01.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
899 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
14.03.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
899 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
19.05.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
899 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
07.07.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
899 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 31.12.2021r.

Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski).

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie, ustalenie kontaktu, omówienie celów szkolenia z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC oraz potrzeb uczestników.

09:30 – 11:00 I Moduł – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Wprowadzenie

  • Psychologia w praktyce – wprowadzenie do tematyki osobowości. Wykład, dyskusja z grupą.
  • Test zachowań zgodnie z koncepcją T. Hartmana. Test z podziałem na odpowiedzi dla świata prywatnego i zawodowego uczestników.
  • Dostępne na rynku narzędzia do badania indywidualnego raportu DISC.
  • Wstępne omówienie wyników na forum na życzenie uczestników.
  • Różnice i podobieństwa w modelu DISC. Filmy szkoleniowe, analiza przypadków, dyskusja nad przykładami uczestników, omówienie ich z grupą.

11:00 – 11:10 – Przerwa kawowa

11:10 – 13:00 II Moduł – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Różnice w komunikacji

  • Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się zachowań i preferencji człowieka. Wykład, dyskusja z grupą, omówienie przykładów.
  • Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia czyli jak być uważnym na błędne szufladkowanie. Wykład, praca na przykładach, ćwiczenia indywidualne oraz ćwiczenia w grupie/na forum.
  • Postawy określonych kolorów a komunikacja w praktyce. Kto ma tendencje do bycia ekstrawertykiem a kto introwertykiem? Kto jest zorientowany na działanie a kto na relacje? Film szkoleniowy, omówienie z grupą i osobiste refleksje.
  • System wartości określonych kolorów. Ćwiczenie indywidualne oraz grupowe.

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15: 00 Moduł III – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Zarządzanie potencjałem

  • Kody dostępu do określonych kolorów, czyli właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej, Wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna i omówienie na forum.
  • Model DISC stresie. Jak zarządzać stresem i emocjami określonych kolorów? Omówienie przykładów.
  • Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak delegować, jak rozwijać, jak korygować osoby o określonej kolorystyce. Ćwiczenie grupowe, omówienie na forum.

15:00 – 15:10 Przerwa

15: 10 – 15:40 Moduł IV – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

  • Bank trudnych sytuacji. Praca na przykładach.
  • Reakcje na stres, emocje, napięcie – sugestie zachowań.

15:40 – 16:00  Podsumowanie i sporządzenie planu działania.

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski).

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie, ustalenie kontaktu, omówienie celów szkolenia z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC oraz potrzeb uczestników.

09:30 – 11:00 I Moduł – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Wprowadzenie

  • Psychologia w praktyce – wprowadzenie do tematyki osobowości. Wykład, dyskusja z grupą.
  • Test zachowań zgodnie z koncepcją T. Hartmana. Test z podziałem na odpowiedzi dla świata prywatnego i zawodowego uczestników.
  • Dostępne na rynku narzędzia do badania indywidualnego raportu DISC.
  • Wstępne omówienie wyników na forum na życzenie uczestników.
  • Różnice i podobieństwa w modelu DISC. Filmy szkoleniowe, analiza przypadków, dyskusja nad przykładami uczestników, omówienie ich z grupą.

11:00 – 11:10 – Przerwa kawowa

11:10 – 13:00 II Moduł – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Różnice w komunikacji

  • Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się zachowań i preferencji człowieka. Wykład, dyskusja z grupą, omówienie przykładów.
  • Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia czyli jak być uważnym na błędne szufladkowanie. Wykład, praca na przykładach, ćwiczenia indywidualne oraz ćwiczenia w grupie/na forum.
  • Postawy określonych kolorów a komunikacja w praktyce. Kto ma tendencje do bycia ekstrawertykiem a kto introwertykiem? Kto jest zorientowany na działanie a kto na relacje? Film szkoleniowy, omówienie z grupą i osobiste refleksje.
  • System wartości określonych kolorów. Ćwiczenie indywidualne oraz grupowe.

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15: 00 Moduł III – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Zarządzanie potencjałem

  • Kody dostępu do określonych kolorów, czyli właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej, Wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna i omówienie na forum.
  • Model DISC stresie. Jak zarządzać stresem i emocjami określonych kolorów? Omówienie przykładów.
  • Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak delegować, jak rozwijać, jak korygować osoby o określonej kolorystyce. Ćwiczenie grupowe, omówienie na forum.

15:00 – 15:10 Przerwa

15: 10 – 15:40 Moduł IV – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

  • Bank trudnych sytuacji. Praca na przykładach.
  • Reakcje na stres, emocje, napięcie – sugestie zachowań.

15:40 – 16:00  Podsumowanie i sporządzenie planu działania.

Eksperci

Model DISC - jakie masz dominujące energie?

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

„Szkolenie bardzo ciekawe, przytulna atmosfera i przejrzyste materiały. Trener prowadzący szkolenie posiadał dużą wiedzę w zakresie tematyki szkolenia, inicjował ciekawe dyskusje, przekazywał również dużo praktycznych uwag.”

„Trener z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania informacji, a przy tym z poczuciem humoru. Wiele przydanych treści m.in. przedstawienie, jak komunikować się z innymi ludźmi.

„Bardzo dobry kontakt trenera z grupą, liczne żarty, anegdoty. Ciekawe materiały szkoleniowe i możliwość zrobienia testu na swój kolor osobowości.”

Oceny dla tego szkolenia:
0
Średnia ocena 0 / 5
0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej z modelem DISC, firma Human Skills  miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A., Uniwersytet Łódzki, Grohe Polska, ING i innych, Biogened, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas