Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC/Insights Discovery)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Otwarte szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to nowoczesny projekt rozwojowy, którego celem jest wytrenowanie umiejętności efektywnej i sprawnej komunikacji, która zapewnia życiową skuteczność na polu osobistym i zawodowym, decyduje o jakości naszych relacji z innymi osobami, a także o naszej pozycji społecznej. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej rozszerzone o wiedzę na temat stylów myślenia i działania DISC (z uwzględnieniem metodologii Extended DISC) to praktyczny trening doskonalący techniki porozumiewania się i umiejętnego dostosowywania komunikatów do odbiorcy, który przejść powinien każdy zainteresowany rozwojem osobistym i zwiększeniem swojej skuteczności. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rekomendujemy także wszystkim firmom i instytucjom, które chcą zadbać o właściwy poziom motywacji swoich pracowników i ich satysfakcję z pracy czy zatroszczyć się o wyższy poziom zadowolenia klienta. Nic też tak pozytywnie nie wpływa na atmosferę w pracy i potencjał współdziałania jak dobra i sprawna komunikacja w organizacji, którą zapewnić może wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs prymarnych umiejętności społecznych, dzięki któremu pracownicy będą wreszcie mogli znaleźć „wspólny język”, nauczą się unikać sytuacji konfliktowych i staną się skuteczniejsi w realizacji powierzonych im zadań.
Szkolenie prowadzi doświadczony zespół trenerski, w skład którego wchodzą CEO Human Skills, ceniona Konsultantka Extended DISC, Psycholożka, Coachka, Trenerka Biznesu i Rozwoju Osobistego Iwona Firmany oraz Trenerka, Psycholog, Coach Anna Stec.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szkolenia interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Kursy i szkolenia z kompetencji miękkich przykuwają uwagę tak dużej rzeszy osób przede wszystkim dlatego, że kształcą i doskonalą umiejętności potrzebne każdemu z nas, niezależnie od tego, jaką ma profesję, na jakim szczeblu kariery się zajmuje, ile ma lat itd. Komunikacja to podstawa życia społecznego. Nie można działać skutecznie ani budować pozytywnych i silnych relacji bez wysokich kompetencji komunikacyjnych, a tych często nie jesteśmy w stanie wytrenować samodzielnie i pomocne może być w tym jedynie profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie nie rozwijają się też same z siebie, a ich doskonalenie wymaga bardzo świadomego, zindywidualizowanego podejścia i fachowej wiedzy – to wszystko oferują przygotowane przez naszych ekspertów stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich i zdalne szkolenia z komunikacji interpersonalnej.
Unikalne, kompleksowe szkolenie PREMIUM: test Extended DISC, 2-dniowe warsztaty, osobisty raport, materiały szkoleniowe oraz indywidualna konsultacja z certyfikowanym trenerem.
- Zdobędziesz wiedzę od najlepszej Ekspertki Human Skills w dziedzinie rozwoju osobistego, łączącej obszary psychologii, socjologii i certyfikacji Extended DISC.
- Poczujesz indywidualizację na każdym etapie szkolenia dzięki omówieniu Twoich potrzeb, personalizowanemu raportowi oraz sesji 1:1 z Trenerką.
- Doświadczysz holistycznego podejścia do Twojej osoby, dzięki płynnemu poruszaniu się Trenerki pomiędzy wieloma narzędziami i metodami.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś na przygotowane przez nas profesjonalne szkolenia – zdolności interpersonalne możesz doskonalić pod okiem naszych doświadczonych trenerów, wybierając klasyczny stacjonarny kurs organizowany w naszym warszawskim centrum szkoleniowym lub wygodne szkolenie realizowane online.
Serdecznie zapraszamy!
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC/Insights Discovery)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Otwarte szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to nowoczesny projekt rozwojowy, którego celem jest wytrenowanie umiejętności efektywnej i sprawnej komunikacji, która zapewnia życiową skuteczność na polu osobistym i zawodowym, decyduje o jakości naszych relacji z innymi osobami, a także o naszej pozycji społecznej. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej rozszerzone o wiedzę na temat stylów myślenia i działania DISC (z uwzględnieniem metodologii Extended DISC) to praktyczny trening doskonalący techniki porozumiewania się i umiejętnego dostosowywania komunikatów do odbiorcy, który przejść powinien każdy zainteresowany rozwojem osobistym i zwiększeniem swojej skuteczności. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rekomendujemy także wszystkim firmom i instytucjom, które chcą zadbać o właściwy poziom motywacji swoich pracowników i ich satysfakcję z pracy czy zatroszczyć się o wyższy poziom zadowolenia klienta. Nic też tak pozytywnie nie wpływa na atmosferę w pracy i potencjał współdziałania jak dobra i sprawna komunikacja w organizacji, którą zapewnić może wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs prymarnych umiejętności społecznych, dzięki któremu pracownicy będą wreszcie mogli znaleźć „wspólny język”, nauczą się unikać sytuacji konfliktowych i staną się skuteczniejsi w realizacji powierzonych im zadań.
Szkolenie prowadzi doświadczony zespół trenerski, w skład którego wchodzą CEO Human Skills, ceniona Konsultantka Extended DISC, Psycholożka, Coachka, Trenerka Biznesu i Rozwoju Osobistego Iwona Firmany oraz Trenerka, Psycholog, Coach Anna Stec.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szkolenia interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Kursy i szkolenia z kompetencji miękkich przykuwają uwagę tak dużej rzeszy osób przede wszystkim dlatego, że kształcą i doskonalą umiejętności potrzebne każdemu z nas, niezależnie od tego, jaką ma profesję, na jakim szczeblu kariery się zajmuje, ile ma lat itd. Komunikacja to podstawa życia społecznego. Nie można działać skutecznie ani budować pozytywnych i silnych relacji bez wysokich kompetencji komunikacyjnych, a tych często nie jesteśmy w stanie wytrenować samodzielnie i pomocne może być w tym jedynie profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie nie rozwijają się też same z siebie, a ich doskonalenie wymaga bardzo świadomego, zindywidualizowanego podejścia i fachowej wiedzy – to wszystko oferują przygotowane przez naszych ekspertów stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich i zdalne szkolenia z komunikacji interpersonalnej.
Unikalne, kompleksowe szkolenie PREMIUM: test Extended DISC, 2-dniowe warsztaty, osobisty raport, materiały szkoleniowe oraz indywidualna konsultacja z certyfikowanym trenerem.
- Zdobędziesz wiedzę od najlepszej Ekspertki Human Skills w dziedzinie rozwoju osobistego, łączącej obszary psychologii, socjologii i certyfikacji Extended DISC.
- Poczujesz indywidualizację na każdym etapie szkolenia dzięki omówieniu Twoich potrzeb, personalizowanemu raportowi oraz sesji 1:1 z Trenerką.
- Doświadczysz holistycznego podejścia do Twojej osoby, dzięki płynnemu poruszaniu się Trenerki pomiędzy wieloma narzędziami i metodami.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś na przygotowane przez nas profesjonalne szkolenia – zdolności interpersonalne możesz doskonalić pod okiem naszych doświadczonych trenerów, wybierając klasyczny stacjonarny kurs organizowany w naszym warszawskim centrum szkoleniowym lub wygodne szkolenie realizowane online.
Serdecznie zapraszamy!
Menu
Cele i Korzyści
- Dowiesz się dlaczego z niektórymi osobami rozumiesz się bez słów i nadajecie na tej samej fali.
- Dowiesz się dlaczego niektóre osoby działają Ci na nerwy i mimo różnych prób, trudno Ci znaleźć z nimi wspólny język.
- Zdobędziesz wiedzę na temat możliwości rozpoznawania stylów zachowań innych osób.
- Zdobędziesz wiedzę jaki wybrać najbardziej skuteczny sposób komunikowana się z otoczeniem.
- Zrozumiesz jaką masz moc.
- Zrozumiesz z czego wynikają Twoje niektóre zachowania związanie z Twoim stylem realizacji zadań czy też reagowania na różne zdarzenia w Twoim życiu.
- Zrozumiesz jak możesz wykorzystać swoje zalety i talenty.
- Dowiesz się jak umiejętnie wpływać na innych w zależności od tego czy są to osoby z Twojej pracy czy życia prywatnego.
- Udział w szkoleniu zwiększy Twoją skuteczność na płaszczyźnie życia zawodowego jako lider, członek zespołu, trener, psycholog, coach, nauczyciel, handlowiec, sprzedawca, prawnik, pracownik działu Human Resources itp. jak również w Twoich rolach w życiu prywatnym.
- Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat.
Stacjonarne i zdalne szkolenia interpersonalne z naszej oferty skoncentrowane są na przekazywaniu rzetelnej i sprawdzonej wiedzy z dziedziny psychologii i socjologii, która pozwala zrozumieć istotę relacji międzyludzkich i rolę, jaką odgrywają w ich budowaniu zdolności komunikacyjne. Przygotowane przez nas szkolenie z kompetencji miękkich nie koncentruje się na samej teorii i prezentacji nowych koncepcji dotyczących efektywnej komunikacji. To tylko punkt wyjścia, na którym bazuje szkolenie. Umiejętności miękkie potrzebują treningu praktycznego zgodnie z Cyklem Kolba (doświadczenie, refleksja, konceptualizacja i eksperymentowanie), dlatego opracowane przez nas szkolenie z umiejętności miękkich to praktyczny warsztat, podczas którego uczymy Cię, jak korzystać z przekazanej przez naszych ekspertów wiedzy.
Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to dwudniowa intensywna sesja treningowa, która pozwoli Ci rozwinąć niezbędne na co dzień umiejętności porozumiewania się z bliskimi, współpracownikami, klientami, komunikowania własnych potrzeb i oczekiwań, radzenia sobie z trudnymi rozmówcami czy wywierania wpływu.
Szkolenie z komunikacji interpersonalnej „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” nauczy Cię też dostosowywania osobistej strategii komunikacyjnej do stylów działania i myślenia Twoich rozmówców (zgodnie z modelem DISC) oraz cech specyficznych dla różnych typów osobowości.
Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej to w rzeczywistości kurs skuteczności, który zaprocentuje w każdej dziedzinie życia.
Powyższy kurs interpersonalny pokaże Ci m.in., jak być skutecznym szefem, mającym posłuch pracownikiem, asertywnym partnerem, rodzicem, przyjacielem…
W czym jeszcze pomoże Ci opracowany przez nas trening interpersonalny?
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs o bardzo dużym poziome indywidualizacji programu, treści, metod i technik nauczania, a to oznacza, że nasi trenerzy wezmą pod uwagę Twoje konkretne potrzeby szkoleniowe i oczekiwania, abyś mógł z Human Skills udoskonalić te umiejętności, na których najbardziej Ci zależy i które będą dla Ciebie najbardziej przydatne.
Oferujemy Ci też możliwość wyboru najlepszej dla Ciebie formy szkolenia – zdolności interpersonalne możesz wytrenować podczas warsztatów stacjonarnych w Warszawie organizowanych w centrum stolicy oraz online co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze potrzebne na podróż i szkolić się z nami z każdego miejsca na świecie.
Czego nauczą Cię szkolenia interpersonalne „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”?
- Otwarte szkolenie z kompetencji miękkich ma na celu wszechstronny rozwój najważniejszych kompetencji społecznych związanych z komunikacją.
- Doskonalenie podstawowych i zaawansowanych technik skutecznego i bezkonfliktowego porozumiewania się poprzez praktyczne szkolenie – umiejętności miękkie trenujemy, bazując na doświadczeniach Uczestików szkolenia pod okiem wysoko wykwalifikowanych trenerów i prawdziwych fachowców z dziedziny psychologii i nauk społecznych.
- Stacjonarne i zdalne szkolenia z umiejętności miękkich to kursy adresowane do bardzo szerokiej grupy osób – wszystkich, którzy chcą łatwiej osiągać zamierzone cele i nie tracić czasu i sił na nieporozumienia.
- Szkolenie z komunikacji interpersonalnej z modelem DISC to kurs elementarnych umiejętności społecznych niezbędnych w życiu osobistym i w pracy.
- Szkolenie z komunikacji interpersonalnej „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to w związku z tym najlepsza droga do tego, by zadbać o efektywność pracowników, pomóc im budować dobrą atmosferę w pracy oraz tworzyć silne i gotowe do współpracy zespoły.
Kurs interpersonalny poświęcony komunikacji i modelowi DISC pozwala zdobyć wnikliwą wiedzę o:
- Typologii DISC.
- Osobistym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań.
- Metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości;
- Różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC W. Marstona).
- Różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości.
- Zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanych do rozmówcy.
- Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to oparty o aktualną wiedzę i nowoczesne koncepcje naukowe trening interpersonalny.
- Szkolenie koncentruje się na prezentacji fachowej wiedzy, której znajomość umożliwia efektywną i sprawną komunikację w każdej sytuacji i w kontakcie z dowolnym typem rozmówcy.
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” doskonali praktyczne umiejętności:
- Rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych osób zgodnie z metodologią Extended DISC.
- Stosowania narzędzi oraz rozwiązań zwiększających jakość i efektywność komunikacji interpersonalnej.
- Rozpoznawania typów interlokutorów („dominant”, „inspiring”, „cautious”, „supportive”).
- Identyfikowania różnic w sposobie komunikowania się różnych typów osobowości.
- Komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań, a także poleceń.
- Mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym.
- Radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji itp.
Prezentowany kurs koncentruje się na praktycznych formach szkolenia. Zdolności interpersonalne są trenowane przy wykorzystaniu aktywizujących i nowoczesnych metod nauczania, a Kursanci mogą sprawdzić swoją skuteczność komunikacyjną w konkretnych sytuacjach z życia zawodowego lub prywatnego.
Otwarte szkolenie z komunikacji i stylów DISC pogłębia uniwersalne kompetencje związane z:
- Komunikacją ustną, komunikacją pisemną.
- Budowaniem relacji z klientem.
- Autoprezentacją.
- Efektywnością osobistą i wywieraniem wpływu.
- Współpracą zespołową, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem i delegowaniem.
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rozwija kompetencje zapewniające skuteczność działania, które są przydatne niezależnie od pełnionych funkcji społecznych, ról zawodowych i stanowisk.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
10:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1855 zł netto + 23% VAT
1855 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23% VAT
2098 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23% VAT
2098 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23% VAT
2098 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23% VAT
2098 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2098 zł netto + 23% VAT
2098 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.03.2025r.
Szkolenia stacjonarne:
Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
10:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1915 zł netto + 23% VAT
1915 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
2198 zł netto + 23 % VAT
2198 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
2198 zł netto + 23 % VAT
2198 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
2198 zł netto + 23 % VAT
2198 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
2198 zł netto + 23 % VAT
2198 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
2198 zł netto + 23 % VAT
2198 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.03.2025r.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC– KURS ONLINE
Zdalne szkolenia interpersonalne z dziedziny komunikacji prowadzimy na przyjaznych w obsłudze platformach Zoom i Clickmeeting, dzięki temu przygotowane przez nas szkolenia z kompetencji miękkich może przejść każdy, niezależnie od tego, czy jest zaawansowanym użytkownikiem nowych technologii, czy dopiero się z nimi zapoznaje. To niezwykle komfortowe i ekonomiczne szkolenie – umiejętności miękkie można rozwijać pod okiem naszych ekspertów bez konieczności podróżowania do placówki szkoleniowej, a więc oszczędzając cenny czas i pieniądze. Szkolenie w wariancie online wymaga jedynie dostępu do internetu i odrobiny wolnego czasu. Zdalne szkolenia z umiejętności miękkich nie wymagają także instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
To intensywne praktyczne szkolenia z komunikacji interpersonalnej, dlatego program kursu wypełniony jest licznymi zadaniami i ćwiczeniami, a nauka opiera się na wykorzystaniu aktywizujących metod i technik nauczania. Program, według którego realizowane jest prezentowane stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej, może być na bieżąco modyfikowany o zagadnienia najlepiej spełniające oczekiwania danej grupy Kursantów, czemu służy weryfikacja potrzeb szkoleniowych osób przybyłych na szkolenia, która odbywa się w części wprowadzającej do zajęć. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” wzbogacamy także o analizy indywidualnych doświadczeń Uczestników warsztatów, a wykładom teorii towarzyszy praktyczny trening interpersonalny. Szkolenie prowadzimy w zgodzie z cyklem Kolba i metodą Activity Based Learning.
Gwarantujemy wysoki poziom opracowanego przez naszych ekspertów szkolenia – zdolności interpersonalne trenujemy z sukcesami od wielu lat, a profesjonalizm naszych usług potwierdzają liczne zdobyte przez Human Skills certyfikaty. W cenie szkolenia Uczestnicy zajęć otrzymują od nas również pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych.
Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”
Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski) z uwzględnieniem metodologii Extended DISC
Stacjonarne szkolenia interpersonalne obywają się w centrum Warszawy. Otwarte szkolenia z kompetencji miękkich rozpoczynają się diagnozą potrzeb szkoleniowych, a jej wyniki służą optymalizacji programu, według którego będzie realizowane konkretne szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy przez około 14 godzin w czasie dwudniowej sesji zajęć.
Standardowy harmonogram prezentowanego szkolenia z umiejętności miękkich złożony jest z kluczowych segmentów tematycznych. Program szkolenia z komunikacji interpersonalnej może być uzupełniony o dodatkowe treści i ćwiczenia, jeśli taką potrzebę ujawni przeprowadzona wcześniej diagnoza. Stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej kończy się sporządzeniem przez Kursantów indywidualnych planów działania, podsumowaniem najważniejszych zagadnień omawianych na warsztatach i wystawieniem certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. Opłata za kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” uwzględnia poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej (kawa, herbata, przekąski) oraz obiad serwowany w pobliskiej restauracji.
Agenda godzinowa:
- 10:00-16:00
- 12:30 – 13:00 Przerwa obiadowa
- W między czasie przerwy kawowe zgodnie z potrzebami grupy oraz procesem szkolenia.
Rozpoczęcie szkolenia. Kontrakt, omówienie potrzeb Kursantów i celów kursu z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC.
„Poznanie samego siebie to zalążek wszelkiej wiedzy” Arystoteles
Moduł I. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie
- Historia czterech stylów działania i postrzegania DISC – od teorii Carla G.Junga przez teorię Wiliamia Moultona Marstona a system narzędzi badawczych Extended DISC Jukka Sappiena.
- Czterostrefowy model stylów zachowań – przeciwności Junga (Percepcja – Intuicja, Myślenie – Uczucie), ekstrawertyzm, introwertyzm, ocenianie a postrzeganie.
- Style DISC – D (dominance/czerwony), I (influence/żółty), S (submission/zielony) oraz C (compliance/niebieski).
- Kombinacje przeciwności w modelu DISC.
- Model potencjału ludzkiego – uwarunkowania kulturowe, nieświadome i świadome zachowania, postawy, wartości, umiejętności, wiedza, doświadczenie, oczekiwania, stan fizyczny i psychiczny.
- Badanie stylów działania i postrzegania.
- Narzędzia do opracowywania indywidualnych raportów DISC – dostępność na rynku.
- Rozwiń skrzydła – cztery style – zdecydowanie orła (D/czerwony), entuzjazm papug (I/żółty), emaptia gołębi (S/zielony) i dokładność sów (C/niebieski).
- Podobieństwa i różnice w modelu DISC (prezentacja filmów szkoleniowych, case study, dyskusja, omówienie wniosków na forum).
- Model DISC – szczegóły każdego stylu – określenia, zasady identyfikacji, styl komunikacji, czynniki motywujące, unikanie, idealny przełożony, styl podejmowania decyzji, silne strony, reakcja na stres oraz obszary do pracy nad sobą.
Moduł II. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji
- Osobowość naturalna (nieświadome, spontaniczne działania) a osobowość adoptowana (świadomy obraz samego siebie) – wpływ otoczenia na kształtowanie się preferencji i zachowań ludzi (wykład, panel dyskusyjny, analiza przykładów).
- Błędy i ryzyka w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak unikać błędnego szufladkowania (wykład, praca na przykładach, ćwiczenie indywidualne, ćwiczenie w grupie).
- Komunikacja w praktyce a postawy poszczególnych kolorów – kto jest zorientowany na działanie, a kto na relacje?; Kto ma tendencje do bycia introwertykiem, a kto ekstrawertykiem? (prezentacja filmu, omówienie wniosków, refleksje osobiste).
- System wartości typowy dla określonych kolorów (ćwiczenia grupowe i indywidualne).
- Style DISC w pracy.
- Kombinacje stylów DISC.
Moduł III. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – zarządzanie potencjałem
- „Kody dostępu” do określonych kolorów – adekwatny dobór komunikacji werbalnej i niewerbalnej (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna, omówienie efektów na forum grupy).
- Wykorzystanie stylów pracy w życiu zawodowym.
Moduł IV. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- współpraca zespołowa
„Powinniście traktować innych tak, jak oni by tego chcieli, a nie tak, jak sami chcielibyście być traktowani”
- Zastosowanie DISC w praktyce – jak motywować, jak rozwijać, jak delegować, jak korygować ludzi o określonej kolorystyce. (ćwiczenia w grupie, omówienie wniosków na forum).
- Jak odgadywać model DISC.
- Gdy w zespole są osoby o różnych stylach DISC.
- Gdy w zespole są osoby o tych samych stylach DISC.
- Gdy w zespole brakuje którego stylu DISC.
- Jak wykorzystać style w zespole.
Moduł V. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
„Obserwując innych, możemy identyfikować ich styl i zrozumieć, co motywuje ich zachowania. Kiedy zrozumiesz ich intencje, będziemy mniej skłonni do osądzania”
- Zachowanie czterech kolorów w obliczu niepowodzeń.
- Jak cztery kolory/model DISC wpływa na zdolność adaptacji.
- Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
- Model DISC versus stres – jak zarządzać emocjami i stresem określonych kolorów? (omówienie przykładów).
- Reakcje na emocje, napięcie, stres – sugestie i dobre praktyki.
Moduł VI: Style DISC w życiu.
„Czasami nadużywamy swoich mocnych stron. A kiedy tak się dzieje, nasza siła zmienia się w słabość”
- Jak maksymalnie wykorzystać swój potencjał.
- DISC w wybierze stanowiska oraz ścieżki kariery i kreowania życia zawodowego.
- Planowanie działań z użyciem DISC.
- Mapowanie DISC.
Moduł VII: Siedem zasad transformacji w modelu DISC.
„Przeciwieństwem głębokiej prawdy może być inna głęboka prawda” Niels Bohr (duński fizyk)
- Zrozumienie własnej kombinacji stylów.
- Rozpoznawanie styli
- Definiowanie oczekiwań a styl DISC.
- Rola intencji.
- Zarządzanie a nie nadużywanie mocnych stron.
- Dopasowanie stylu do okoliczności – zadania oraz stylu.
- Złota i platynowa zasada w modelu DISC.
„Nie musicie zmieniać swojego stylu, żeby stać się bardziej skutecznymi. Wystarczy, że wykorzystacie inne style, kiedy to będzie konieczne, i nie będziecie nadużywali swoich mocnych stron”.
Zakończenie zajęć. Podsumowanie najważniejszych treści, którym był poświęcony trening interpersonalny. Szkolenie z komunikacji kończy się opracowaniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie warsztatu Kursanci mogą w przyszłości udokumentować wystawianym przez nas certyfikatem.
PROGRAM SZKOLENIA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC – KURS STACJONARNY
Stacjonarne szkolenia interpersonalne z obszaru komunikacji odbywają się w centrum Warszawy. Uczestnicy szkolenia zapisani na szkolenie z kompetencji miękkich mogą liczyć na doskonałe warunki do nauki – zajęcia odbywają się w przyjaznej atmosferze, w dobrze wyposażonych i komfortowo zaaranżowanych salach. Nasi trenerzy czuwają też nad wszystkimi potrzebami osób przybyłych na szkolenie. Umiejętności miękkie dzięki temu można trenować u nas w skuteczny, sprawny i przyjemny sposób. Stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” zaplanowaliśmy jako dwudniowy warsztat.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
To intensywne praktyczne szkolenia z komunikacji interpersonalnej, dlatego program kursu wypełniony jest licznymi zadaniami i ćwiczeniami, a nauka opiera się na wykorzystaniu aktywizujących metod i technik nauczania. Program, według którego realizowane jest prezentowane stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej, może być na bieżąco modyfikowany o zagadnienia najlepiej spełniające oczekiwania danej grupy Kursantów, czemu służy weryfikacja potrzeb szkoleniowych osób przybyłych na szkolenia, która odbywa się w części wprowadzającej do zajęć. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” wzbogacamy także o analizy indywidualnych doświadczeń Uczestników warsztatów, a wykładom teorii towarzyszy praktyczny trening interpersonalny. Szkolenie prowadzimy w zgodzie z cyklem Kolba i metodą Activity Based Learning.
Gwarantujemy wysoki poziom opracowanego przez naszych ekspertów szkolenia – zdolności interpersonalne trenujemy z sukcesami od wielu lat, a profesjonalizm naszych usług potwierdzają liczne zdobyte przez Human Skills certyfikaty. W cenie szkolenia Uczestnicy zajęć otrzymują od nas również pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych.
Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”
Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski) z uwzględnieniem metodologii Extended DISC
Stacjonarne szkolenia interpersonalne obywają się w centrum Warszawy. Otwarte szkolenia z kompetencji miękkich rozpoczynają się diagnozą potrzeb szkoleniowych, a jej wyniki służą optymalizacji programu, według którego będzie realizowane konkretne szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy przez około 14 godzin w czasie dwudniowej sesji zajęć.
Standardowy harmonogram prezentowanego szkolenia z umiejętności miękkich złożony jest z kluczowych segmentów tematycznych. Program szkolenia z komunikacji interpersonalnej może być uzupełniony o dodatkowe treści i ćwiczenia, jeśli taką potrzebę ujawni przeprowadzona wcześniej diagnoza. Stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej kończy się sporządzeniem przez Kursantów indywidualnych planów działania, podsumowaniem najważniejszych zagadnień omawianych na warsztatach i wystawieniem certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. Opłata za kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” uwzględnia poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej (kawa, herbata, przekąski) oraz obiad serwowany w pobliskiej restauracji.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
Agenda godzinowa:
- 10:00-16:00
- 12:30 – 13:00 Przerwa obiadowa
- W między czasie przerwy kawowe zgodnie z potrzebami grupy oraz procesem szkolenia.
Rozpoczęcie szkolenia. Kontrakt, omówienie potrzeb Kursantów i celów kursu z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC.
„Poznanie samego siebie to zalążek wszelkiej wiedzy” Arystoteles
Moduł I. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie
- Historia czterech stylów działania i postrzegania DISC – od teorii Carla G.Junga przez teorię Wiliamia Moultona Marstona a system narzędzi badawczych Extended DISC Jukka Sappiena.
- Czterostrefowy model stylów zachowań – przeciwności Junga (Percepcja – Intuicja, Myślenie – Uczucie), ekstrawertyzm, introwertyzm, ocenianie a postrzeganie.
- Style DISC – D (dominance/czerwony), I (influence/żółty), S (submission/zielony) oraz C (compliance/niebieski).
- Kombinacje przeciwności w modelu DISC.
- Model potencjału ludzkiego – uwarunkowania kulturowe, nieświadome i świadome zachowania, postawy, wartości, umiejętności, wiedza, doświadczenie, oczekiwania, stan fizyczny i psychiczny.
- Badanie stylów działania i postrzegania.
- Narzędzia do opracowywania indywidualnych raportów DISC – dostępność na rynku.
- Rozwiń skrzydła – cztery style – zdecydowanie orła (D/czerwony), entuzjazm papug (I/żółty), empatia gołębi (S/zielony) i dokładność sów (C/niebieski).
- Podobieństwa i różnice w modelu DISC (prezentacja filmów szkoleniowych, case study, dyskusja, omówienie wniosków na forum).
- Model DISC – szczegóły każdego stylu – określenia, zasady identyfikacji, styl komunikacji, czynniki motywujące, unikanie, idealny przełożony, styl podejmowania decyzji, silne strony, reakcja na stres oraz obszary do pracy nad sobą.
Moduł II. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji
- Osobowość naturalna (nieświadome, spontaniczne działania) a osobowość adoptowana (świadomy obraz samego siebie) – wpływ otoczenia na kształtowanie się preferencji i zachowań ludzi (wykład, panel dyskusyjny, analiza przykładów).
- Błędy i ryzyka w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak unikać błędnego szufladkowania (wykład, praca na przykładach, ćwiczenie indywidualne, ćwiczenie w grupie).
- Komunikacja w praktyce a postawy poszczególnych kolorów – kto jest zorientowany na działanie, a kto na relacje?; Kto ma tendencje do bycia introwertykiem, a kto ekstrawertykiem? (prezentacja filmu, omówienie wniosków, refleksje osobiste).
- System wartości typowy dla określonych kolorów (ćwiczenia grupowe i indywidualne).
- Style DISC w pracy.
- Kombinacje stylów DISC.
Moduł III. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – zarządzanie potencjałem
- „Kody dostępu” do określonych kolorów – adekwatny dobór komunikacji werbalnej i niewerbalnej (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna, omówienie efektów na forum grupy).
- Wykorzystanie stylów pracy w życiu zawodowym.
Moduł IV. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- współpraca zespołowa
„Powinniście traktować innych tak, jak oni by tego chcieli, a nie tak, jak sami chcielibyście być traktowani”
- Zastosowanie DISC w praktyce – jak motywować, jak rozwijać, jak delegować, jak korygować ludzi o określonej kolorystyce. (ćwiczenia w grupie, omówienie wniosków na forum).
- Jak odgadywać model DISC.
- Gdy w zespole są osoby o różnych stylach DISC.
- Gdy w zespole są osoby o tych samych stylach DISC.
- Gdy w zespole brakuje którego stylu DISC.
- Jak wykorzystać style w zespole.
Moduł V. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
„Obserwując innych, możemy identyfikować ich styl i zrozumieć, co motywuje ich zachowania. Kiedy zrozumiesz ich intencje, będziemy mniej skłonni do osądzania”
- Zachowanie czterech kolorów w obliczu niepowodzeń.
- Jak cztery kolory/model DISC wpływa na zdolność adaptacji.
- Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
- Model DISC versus stres – jak zarządzać emocjami i stresem określonych kolorów? (omówienie przykładów).
- Reakcje na emocje, napięcie, stres – sugestie i dobre praktyki.
Moduł VI: Style DISC w życiu.
„Czasami nadużywamy swoich mocnych stron. A kiedy tak się dzieje, nasza siła zmienia się w słabość”
- Jak maksymalnie wykorzystać swój potencjał.
- DISC w wybierze stanowiska oraz ścieżki kariery i kreowania życia zawodowego.
- Planowanie działań z użyciem DISC.
- Mapowanie DISC.
Moduł VII: Siedem zasad transformacji w modelu DISC.
„Przeciwieństwem głębokiej prawdy może być inna głęboka prawda” Niels Bohr (duński fizyk)
- Zrozumienie własnej kombinacji stylów.
- Rozpoznawanie styli
- Definiowanie oczekiwań a styl DISC.
- Rola intencji.
- Zarządzanie a nie nadużywanie mocnych stron.
- Dopasowanie stylu do okoliczności – zadania oraz stylu.
- Złota i platynowa zasada w modelu DISC.
„Nie musicie zmieniać swojego stylu, żeby stać się bardziej skutecznymi. Wystarczy, że wykorzystacie inne style, kiedy to będzie konieczne, i nie będziecie nadużywali swoich mocnych stron”.
Zakończenie zajęć. Podsumowanie najważniejszych treści, którym był poświęcony trening interpersonalny. Szkolenie z komunikacji kończy się opracowaniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie warsztatu Kursanci mogą w przyszłości udokumentować wystawianym przez nas certyfikatem.
Szkolenia uzupełniające
Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
Zarówno Pani Iwona Firmanty, jak i Pan Marcin Rzucidło zadbali o profesjonalizm prowadzonych szkoleń, odznaczając się nie tylko ogromną wiedzą z zakresu coachingu, ale i świetnym poczuciem humoru. Przygotowanie merytoryczne Pani Iwony Firmanty sprawiło, że dostarczyła ona pracownikom firmy Immofinanz praktycznych narzędzi i metod dostosowanych do potrzeb, a także specyfiki ich pracy. Jej zaangażowanie połączone z celnymi obserwacjami i umiejętnością stworzenia przyjaznej atmosfery, pozytywnie wpłynęło na jakość prowadzonych szkoleń. Natomiast szkolenie poprowadzone przez Pana Marcina Rzucidło jest oceniane wysoko w firmie Immofinanz ze względu na możliwość uczestnictwa w wielu ćwiczeniach praktycznych. Dzięki nim pracownicy znacznie poprawili swoje umiejętności dotyczące użytecznego wywierania wpływu.
Niewątpliwie, szkolenia proponowane przez firmę Human Skills są świetnie zorganizowane, interesujące i użyteczne. Z pełną odpowiedzialnością przyznajemy, że fachowość i wiedza coachów są na bardzo wysokim poziomie, a cechujące ich umiejętności interpersonalne wpłynęły pozytywnie na proces szybkiego przyswajania wiedzy i kształcenia kompetencji miękkich u pracowników.
Dla nas Human Skills nie jest jedynie kolejną firmą, z którą współpracujemy. Human Skills to rozwój dla naszych pracowników oraz docenienie wartości komunikacji. A przede wszystkim – zadowolenie uczestników.Magdalena Marianna Kowalewska, Jarosław Retmaniak – Członkowie zarządu
Immofinanz Services Poland Sp. z o. o.
„Szkolenie bardzo ciekawe, przytulna atmosfera i przejrzyste materiały. Trener prowadzący szkolenie posiadał dużą wiedzę w zakresie tematyki szkolenia, inicjował ciekawe dyskusje, przekazywał również dużo praktycznych uwag.”
„Wszystkie treści były interesujące i każdy z tematów będzie przydatny w życiu zawodowym i osobistym.”
„Trener z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania informacji, a przy tym z poczuciem humoru. Wiele przydanych treści m.in. przedstawienie, jak komunikować się z innymi ludźmi.
„Bardzo dobry kontakt trenera z grupą, liczne żarty, anegdoty. Ciekawe materiały szkoleniowe i możliwość zrobienia testu na swój kolor osobowości.”
„Różnorodne treści, formy, testy; praca w grupie; Trener był osobą bardzo otwartą i nie stawiającą granic.”
„Pani Renata ma bardzo dobry kontakt z osobą którą szkoli, rozumie jej potrzeby i wychodzi im na przeciw.”
„Model Extended Disc, jak poznać siebie i jak budować relacje z innymi, pomysły które pani Renata mi zaproponowała odnośnie budowania wizerunku firmy, jak poszerzyć zasięg w portalach społecznościowych.”
„Trener posiada dużo konkretnej wiedzy, bardzo dobry kontakt trenera z uczestnikami, wszystko super!”
„Ogromna wiedza dotycząca osobowości, profesjonalizm, otwartość, dyscyplina trenera.”
„Szkolenie bardzo ciekawe i prowadzone w fajnej atmosferze, ciekawe treści i ciekawe ćwiczenia.”
Przydatne treści szkolenia: „Ćwiczenia/sposób spostrzegania takich samych rzeczy inaczej, w zasadzie wszystkie, każde zagadnienie było ważne, określenie stylu i różnic pomiędzy nimi.
Przydatne treści szkolenia: „Ludzie mogą być połączeniem różnych kolorów, jak komunikują się osoby o poszczególnych stylach, model współpracy w zespole, jak wykorzystać różne typy osobowości w tworzeniu efektywnego zespołu.”
Przydatne treści szkolenia: „Jak ważna jest różnorodność kolorów w zgranym działaniu zespołu; kwadrat komunikacyjny Von Thuna; praktyczna możliwość obserwacji innych w trakcie pracy.”
„Niesamowite doświadczenie, warto było poznać samego siebie i sposoby jak komunikować się, aby być dobrze zrozumianym.”
Oceny dla tego szkolenia:
5,0
Rated 5,0 out of 5
5,0 / 5 (na podstawie 5 opinii)
Doskonałe100%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej z modelem DISC, firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A., Uniwersytet Łódzki, Grohe Polska, ING i innych, Biogened, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, windhunter_service sp.z o.o., Esprit Poland Retail Sp. z o.o., Orsted, KSPE Konrad Symonowicz, PSA Finance Polska Sp. z o.o., TVP Wilno, Dentalove Clinic, I.M.C. Engineering Poland Sp. z o.o., Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Lean Idea, KONTEKST sp. z o. o., DEKRA SE, FAO Service Division Audit, IMC Engineering Poland Sp z.o.o., CANUM AMICUS, Przedsiębiorstwo Paulina Niczyporuk, LUX MED sp. z o.o., Clariant Services (Poland) Sp. z o.o., Miasto Stołeczne Warszawa, Yusen Logistics (Polska) sp. z o.o., Mondi Świecie S.A., Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Ideas NCBR Sp. z o.o., Cardif Polska S.A., RACZKOWSKi Global HR Lawyers Sp. K., mS Services sp. z o.o., Nadleśnictwo Włodawa, Zespół Szkół Fototechnicznych w Warszawie, Senpuro Home and Garden Sp. z o.o., Crystal Equation Poland Sp. z o.o., Vestas Poland Sp. z o.o., SAMAL Sp. z o.o., Pfleiderer, Mota-Engil Central Europe S.A., NASK-PIB, LG ENERGY SOLUTION WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
Poprzedni
Następny
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas