
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Kursy i szkolenia z kompetencji miękkich przykuwają uwagę tak dużej rzeszy osób przede wszystkim dlatego, że kształcą i doskonalą umiejętności potrzebne każdemu z nas, niezależnie od tego, jaką ma profesję, na jakim szczeblu kariery się zajmuje, ile ma lat itd. Komunikacja to podstawa życia społecznego. Nie można działać skutecznie ani budować pozytywnych i silnych relacji bez wysokich kompetencji komunikacyjnych, a tych często nie jesteśmy w stanie wytrenować samodzielnie i pomocne może być w tym jedynie profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie nie rozwijają się też same z siebie, a ich doskonalenie wymaga bardzo świadomego, zindywidualizowanego podejścia i fachowej wiedzy – to wszystko oferują przygotowane przez naszych ekspertów stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich i zdalne szkolenia z komunikacji interpersonalnej.
Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to nowoczesny projekt rozwojowy, którego celem jest wytrenowanie umiejętności efektywnej i sprawnej komunikacji, która zapewnia życiową skuteczność na polu osobistym i zawodowym, decyduje o jakości naszych relacji z innymi osobami, a także o naszej pozycji społecznej. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej rozszerzone o wiedzę na temat stylów myślenia i działania DISC to praktyczny trening doskonalący techniki porozumiewania się i umiejętnego dostosowywania komunikatów do odbiorcy, który przejść powinien każdy zainteresowany rozwojem osobistym i zwiększeniem swojej skuteczności. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rekomendujemy także wszystkim firmom i instytucjom, które chcą zadbać o właściwy poziom motywacji swoich pracowników i ich satysfakcję z pracy czy zatroszczyć się o wyższy poziom zadowolenia klienta. Nic też tak pozytywnie nie wpływa na atmosferę w pracy i potencjał współdziałania jak dobra i sprawna komunikacja w organizacji, którą zapewnić może wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs prymarnych umiejętności społecznych, dzięki któremu pracownicy będą wreszcie mogli znaleźć „wspólny język”, nauczą się unikać sytuacji konfliktowych i staną się skuteczniejsi w realizacji powierzonych im zadań.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś na przygotowane przez nas profesjonalne szkolenia – zdolności interpersonalne możesz doskonalić pod okiem naszych doświadczonych trenerów, wybierając klasyczny stacjonarny kurs organizowany w naszym warszawskim centrum szkoleniowym lub wygodne szkolenie realizowane online. Serdecznie zapraszamy!
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Kursy i szkolenia z kompetencji miękkich przykuwają uwagę tak dużej rzeszy osób przede wszystkim dlatego, że kształcą i doskonalą umiejętności potrzebne każdemu z nas, niezależnie od tego, jaką ma profesję, na jakim szczeblu kariery się zajmuje, ile ma lat itd. Komunikacja to podstawa życia społecznego. Nie można działać skutecznie ani budować pozytywnych i silnych relacji bez wysokich kompetencji komunikacyjnych, a tych często nie jesteśmy w stanie wytrenować samodzielnie i pomocne może być w tym jedynie profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie nie rozwijają się też same z siebie, a ich doskonalenie wymaga bardzo świadomego, zindywidualizowanego podejścia i fachowej wiedzy – to wszystko oferują przygotowane przez naszych ekspertów stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich i zdalne szkolenia z komunikacji interpersonalnej.
Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to nowoczesny projekt rozwojowy, którego celem jest wytrenowanie umiejętności efektywnej i sprawnej komunikacji, która zapewnia życiową skuteczność na polu osobistym i zawodowym, decyduje o jakości naszych relacji z innymi osobami, a także o naszej pozycji społecznej. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej rozszerzone o wiedzę na temat stylów myślenia i działania DISC to praktyczny trening doskonalący techniki porozumiewania się i umiejętnego dostosowywania komunikatów do odbiorcy, który przejść powinien każdy zainteresowany rozwojem osobistym i zwiększeniem swojej skuteczności. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rekomendujemy także wszystkim firmom i instytucjom, które chcą zadbać o właściwy poziom motywacji swoich pracowników i ich satysfakcję z pracy czy zatroszczyć się o wyższy poziom zadowolenia klienta. Nic też tak pozytywnie nie wpływa na atmosferę w pracy i potencjał współdziałania jak dobra i sprawna komunikacja w organizacji, którą zapewnić może wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs prymarnych umiejętności społecznych, dzięki któremu pracownicy będą wreszcie mogli znaleźć „wspólny język”, nauczą się unikać sytuacji konfliktowych i staną się skuteczniejsi w realizacji powierzonych im zadań.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś na przygotowane przez nas profesjonalne szkolenia – zdolności interpersonalne możesz doskonalić pod okiem naszych doświadczonych trenerów, wybierając klasyczny stacjonarny kurs organizowany w naszym warszawskim centrum szkoleniowym lub wygodne szkolenie realizowane online. Serdecznie zapraszamy!
Cele i Korzyści
Stacjonarne i zdalne szkolenia interpersonalne z naszej oferty skoncentrowane są na przekazywaniu rzetelnej i sprawdzonej wiedzy z dziedziny psychologii i socjologii, która pozwala zrozumieć istotę relacji międzyludzkich i rolę, jaką odgrywają w ich budowaniu zdolności komunikacyjne. Przygotowane przez nas szkolenia z kompetencji miękkich nie koncentrują się jednak na samej teorii i prezentacji nowych koncepcji dotyczących efektywnej komunikacji. To tylko punkt wyjścia, na którym bazuje szkolenie. Umiejętności miękkie potrzebują treningu praktycznego, dlatego opracowane przez nas szkolenia z umiejętności miękkich to praktyczne warsztaty, podczas których uczymy, jak korzystać z przekazanej przez naszych ekspertów wiedzy. Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to całodniowa intensywna sesja treningowa, która pozwoli Ci rozwinąć niezbędne na co dzień umiejętności porozumiewania się z bliskimi, współpracownikami, klientami, komunikowania własnych potrzeb i oczekiwań, radzenia sobie z trudnymi rozmówcami czy wywierania wpływu. Szkolenia z komunikacji interpersonalnej „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” nauczą Cię też dostosowywania osobistej strategii komunikacyjnej do stylów działania i myślenia Twoich rozmówców (zgodnie z modelem DISC) oraz cech specyficznych dla różnych typów osobowości. Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej to w rzeczywistości kurs skuteczności, który zaprocentuje w każdej dziedzinie życia. Powyższy kurs interpersonalny pokaże Ci m.in., jak być skutecznym szefem, mającym posłuch pracownikiem, asertywnym partnerem, rodzicem, przyjacielem… W czym jeszcze pomoże Ci opracowany przez nas trening interpersonalny? Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs o bardzo dużym poziome indywidualizacji programu, treści, metod i technik nauczania, a to oznacza, że nasi trenerzy wezmą pod uwagę Twoje konkretne potrzeby szkoleniowe i oczekiwania, abyś mógł z Human Skills udoskonalić te umiejętności, na których najbardziej Ci zależy i które będą dla Ciebie najbardziej przydatne. Oferujemy Ci też możliwość wyboru najlepszej dla Ciebie formy szkolenia – zdolności interpersonalne możesz wytrenować podczas warsztatów stacjonarnych organizowanych w naszej komfortowo zaaranżowanej siedzibie albo zaoszczędzić czas i pieniądze potrzebne na podróż i szkolić się z nami poprzez nowoczesny kurs online.
Czego nauczą Cię szkolenia interpersonalne „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”?
Otwarte szkolenia z kompetencji miękkich mają na celu wszechstronny rozwój najważniejszych kompetencji społecznych związanych z komunikacją. Doskonalenie podstawowych i zaawansowanych technik skutecznego i bezkonfliktowego porozumiewania się odbywa się poprzez praktyczne szkolenie – umiejętności miękkie trenujemy, bazując na doświadczeniach Kursantów pod okiem wysoko wykwalifikowanych trenerów i prawdziwych fachowców z dziedziny psychologii i nauk społecznych. Stacjonarne i zdalne szkolenia z umiejętności miękkich to kursy adresowane do bardzo szerokiej grupy osób – wszystkich, którzy chcą łatwiej osiągać zamierzone cele i nie tracić czasu i sił na nieporozumienia. Szkolenia z komunikacji interpersonalnej organizowane w naszym centrum szkoleniowym to kursy elementarnych umiejętności społecznych niezbędnych w życiu osobistym i w pracy. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to w związku z tym najlepsza droga do tego, by zadbać o efektywność pracowników, pomóc im budować dobrą atmosferę w pracy oraz tworzyć silne i gotowe do współpracy zespoły.
Kurs interpersonalny poświęcony komunikacji i modelowi DISC pozwala zdobyć wnikliwą wiedzę o:
- typologii DISC;
- osobistym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań;
- metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości;
- różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC W. Marstona);
- różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości;
- zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanych do rozmówcy.
Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to oparty o aktualną wiedzę i nowoczesne koncepcje naukowe trening interpersonalny. Szkolenie koncentruje się na prezentacji fachowej wiedzy, której znajomość umożliwia efektywną i sprawną komunikację w każdej sytuacji i w kontakcie z dowolnym typem rozmówcy.
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” doskonali praktyczne umiejętności:
- rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych osób zgodnie z metodologią T. Hartmana;
- stosowania narzędzi oraz rozwiązań zwiększających jakość i efektywność komunikacji interpersonalnej;
- rozpoznawania typów interlokutorów („dominant”, „inspiring”, „cautious”, „supportive”);
- identyfikowania różnic w sposobie komunikowania się różnych typów osobowości;
- komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań, a także poleceń;
- mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym;
- radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji itp.
Prezentowany kurs koncentruje się na praktycznych formach szkolenia. Zdolności interpersonalne są trenowane przy wykorzystaniu aktywizujących i nowoczesnych metod nauczania, a Kursanci mogą sprawdzić swoją skuteczność komunikacyjną w konkretnych sytuacjach z życia zawodowego lub prywatnego.
Otwarte szkolenie z komunikacji i stylów DISC pogłębia uniwersalne kompetencje związane z:
- komunikacją ustną, komunikacją pisemną;
- budowaniem relacji z klientem;
- autoprezentacją;
- efektywnością osobistą i wywieraniem wpływu;
- współpracą zespołową, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem i delegowaniem.
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rozwija kompetencje zapewniające skuteczność działania, które są przydatne niezależnie od pełnionych funkcji społecznych, ról zawodowych i stanowisk.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
998 zł netto + 23% VAT
998 zł netto + 23% VAT
Szkolenia stacjonarne:
1098 zł netto + 23 % VAT
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC– KURS ONLINE
Zdalne szkolenia interpersonalne z dziedziny komunikacji prowadzimy na przyjaznych w obsłudze platformach Zoom i Clickmeeting, dzięki temu przygotowane przez nas szkolenia z kompetencji miękkich może przejść każdy, niezależnie od tego, czy jest zaawansowanym użytkownikiem nowych technologii, czy dopiero się z nimi zapoznaje. To niezwykle komfortowe i ekonomiczne szkolenie – umiejętności miękkie można rozwijać pod okiem naszych ekspertów bez konieczności podróżowania do placówki szkoleniowej, a więc oszczędzając cenny czas i pieniądze. Szkolenie w wariancie online wymaga jedynie dostępu do internetu i odrobiny wolnego czasu. Zdalne szkolenia z umiejętności miękkich nie wymagają także instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. Przygotowane przez naszych doświadczonych trenerów szkolenia z komunikacji interpersonalnej to intensywne kursy praktyczne. W czasie zajęć trenujemy techniki skutecznego porozumiewania się w różnych sytuacjach i w relacji z różnymi typami rozmówców, a za dobór najskuteczniejszych metod i najbardziej przydatnych treści nauczania odpowiadają uznani specjaliści z dziedziny komunikacji w biznesie i poza nim. Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej jest ponadto każdorazowo poprzedzone diagnozą potrzeb szkoleniowych Kursantów, co zapewnia maksymalne dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych oczekiwań i potrzeb naszych Klientów. Zdalny kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” został zaprojektowany jako jednodniowa sesja szkoleniowa. Jest to intensywny kurs interpersonalny o praktycznym charakterze – w programie szkolenia przewidziano wykorzystanie wielu nowoczesnych i aktywizujących technik i metod nauczania. Warsztat „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to bazujący na realnych doświadczeniach trening interpersonalny. Szkolenie przygotowuje dzięki temu do rozwiązywania rzeczywistych problemów komunikacyjnych, z jakimi stykają się Kursanci i pomaga odnaleźć się w realnie istniejących relacjach z ludźmi o różnych typach osobowości. Gwarantujemy wysoki standard przygotowanego przez naszych specjalistów szkolenia – zdolności interpersonalne trenujemy w zgodzie z założeniami cyklu Kolba i modelu ABL, a profesjonalizm naszych usług został potwierdzony m.in. certyfikatem jakości usług SUS 2.0. Wszyscy Kursanci zapisani na powyższe szkolenie otrzymują od nas nieodpłatnie pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych.
Szczegółowy program szkolenia online „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”
Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski).
Otwarte szkolenia interpersonalne w formule online mają charakter spotkań w pokojach wirtualnych organizowanych w czasie rzeczywistym. Zdalne szkolenia z kompetencji miękkich rozpoczynają się od weryfikacji potrzeb szkoleniowych Kursantów, a jej rezultaty pozwalają trenerom na bieżąco zoptymalizować program, według którego realizowane będzie dane szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy w czasie jednodniowej sesji trwającej około 7 godzin. Plan standardowego szkolenia z umiejętności miękkich „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” składa się z 4 modułów tematycznych. Poszczególne elementy prezentowanego szkolenia z komunikacji interpersonalnej mogą zostać uzupełnione o treści dodatkowe i alternatywne ćwiczenia na podstawie rezultatów diagnozy przeprowadzonej we wstępie do zajęć. Zdalne szkolenie z komunikacji interpersonalnej kończy się podsumowaniem kluczowych zagadnień poruszanych w toku zajęć oraz opracowaniem przez Kursantów indywidualnych planów działania. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” umożliwia Uczestnikom warsztatów zdobycie certyfikatu poświadczającego ukończenie profesjonalnego kursu w Human Skills.
09:00 – 09:30
Rozpoczęcie zajęć. Ustalenie kontraktu, omówienie celów szkolenia z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC oraz potrzeb uczestników.
9:30 – 11:00
Moduł I. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie
- Psychologia w praktyce – wstęp do tematyki osobowości (wykład, dyskusja z grupą).
- Test zachowań zgodnie z koncepcją T. Hartmana (test z podziałem na obszar relacji prywatnych i zawodowych).
- Dostępne na rynku narzędzia do opracowania indywidualnego raportu DISC.
- Wstępne omówienie wyników na forum (na życzenie Uczestników zajęć).
- Różnice i podobieństwa w modelu DISC (filmy szkoleniowe, analiza przypadków, dyskusja nad doświadczeniami Uczestników zajęć, omówienie na forum grupy).
11:00 – 11:10 Przerwa na kawę
11:10 – 13:00
Moduł II. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji
- Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się zachowań i preferencji człowieka (wykład, dyskusja, omówienie przykładów).
- Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak być uważnym na błędne szufladkowanie (wykład, praca na przykładach, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia na forum).
- Postawy określonych kolorów a komunikacja w praktyce – kto ma tendencje do bycia ekstrawertykiem, a kto introwertykiem?; Kto jest zorientowany na relacje, a kto na działanie? (film szkoleniowy, omówienie na forum grupy, osobiste refleksje).
- System wartości określonych kolorów (ćwiczenie indywidualne i grupowe).
13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa
13:40 – 15:00
Moduł III. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – zarządzanie potencjałem
- Kody dostępu do określonych kolorów, czyli właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna, omówienie rezultatów na forum).
- Model DISC kontra stres – jak zarządzać stresem i emocjami określonych kolorów? (omówienie przykładów).
- Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak delegować, jak rozwijać, jak korygować osoby o określonej kolorystyce. (ćwiczenie grupowe, omówienie na forum).
15:00 – 15:10 Przerwa
15:10 – 15:40
Moduł IV. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
- Reakcje na stres, emocje, napięcie – sugestie zachowań.
15:40 – 16:00
Zakończenie szkolenia. Powtórzenie kluczowych zagadnień, którym poświęcony był trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” kończy się przygotowaniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte podczas kursu Uczestnicy zajęć mogą udokumentować odpowiednim certyfikatem wystawionym przez Human Skills.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
PROGRAM SZKOLENIA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC – KURS STACJONARNY
Stacjonarne szkolenia interpersonalne z obszaru komunikacji odbywają się na terenie naszej głównej siedziby w centrum Warszawy. Kursanci zapisani na organizowane w naszej placówce otwarte szkolenia z kompetencji miękkich mogą liczyć na doskonałe warunki do nauki – zajęcia odbywają się w przyjaznej atmosferze, w dobrze wyposażonych i komfortowo zaaranżowanych salach. Nasi trenerzy czuwają też nad wszystkimi potrzebami osób przybyłych na szkolenie. Umiejętności miękkie dzięki temu można trenować u nas w skuteczny, sprawny i przyjemny sposób. Stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” zaplanowaliśmy jako jednodniowy warsztat. To intensywne praktyczne szkolenia z komunikacji interpersonalnej, dlatego program kursu wypełniony jest licznymi zadaniami i ćwiczeniami, a nauka opiera się na wykorzystaniu aktywizujących metod i technik nauczania. Program, według którego realizowane jest prezentowane stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej, może być na bieżąco modyfikowany o zagadnienia najlepiej spełniające oczekiwania danej grupy Kursantów, czemu służy weryfikacja potrzeb szkoleniowych osób przybyłych na szkolenia, która odbywa się w części wprowadzającej do zajęć. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” wzbogacamy także o analizy indywidualnych doświadczeń Uczestników warsztatów, a wykładom teorii towarzyszy praktyczny trening interpersonalny. Szkolenie prowadzimy w zgodzie z cyklem Kolba i metodą Activity Based Learning. Gwarantujemy wysoki poziom opracowanego przez naszych ekspertów szkolenia – zdolności interpersonalne trenujemy z sukcesami od wielu lat, a profesjonalizm naszych usług potwierdzają liczne zdobyte przez Human Skills certyfikaty. W cenie szkolenia Uczestnicy zajęć otrzymują od nas również pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych.
Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC”
Szkolenie: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC. Style działania, postrzegania i reagowania (model DISC – czerwony, żółty, zielony, niebieski).
Stacjonarne szkolenia interpersonalne obywają się w naszej siedzibie, w centrum Warszawy. Otwarte szkolenia z kompetencji miękkich rozpoczynają się diagnozą potrzeb szkoleniowych, a jej wyniki służą optymalizacji programu, według którego będzie realizowane konkretne szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy przez około 7 godzin w czasie jednodniowej sesji zajęć. Standardowy harmonogram prezentowanego szkolenia z umiejętności miękkich złożony jest z 4 segmentów tematycznych. Program szkolenia z komunikacji interpersonalnej może być uzupełniony o dodatkowe treści i ćwiczenia, jeśli taką potrzebę ujawni przeprowadzona wcześniej diagnoza. Stacjonarne szkolenie z komunikacji interpersonalnej kończy się sporządzeniem przez Kursantów indywidualnych planów działania, podsumowaniem najważniejszych zagadnień omawianych na warsztatach i wystawieniem certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. Opłata za kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” uwzględnia poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej (kawa, herbata, przekąski) oraz obiad serwowany w pobliskiej restauracji.
09:00 – 09:30
Rozpoczęcie szkolenia. Kontrakt, omówienie potrzeb Kursantów i celów kursu z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC.
9:30 – 11:00
Moduł I. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie
- Psychologia w praktyce – wprowadzenie do tematu typologii osobowości (wykład, panel dyskusyjny).
- Test zachowań wg T. Hartmana (test z podziałem na obszar relacji zawodowych i prywatnych).
- Narzędzia do opracowywania indywidualnych raportów DISC – dostępność na rynku.
- Wstępna analiza wyników na forum grupy (na życzenie Kursantów).
- Podobieństwa i różnice w modelu DISC (prezentacja filmów szkoleniowych, case study, dyskusja, omówienie wniosków na forum).
11:00 – 11:10 Przerwa śniadaniowa
11:10 – 13:00
Moduł II. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji
- Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się preferencji i zachowań ludzi (wykład, panel dyskusyjny, analiza przykładów).
- Błędy i ryzyka w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak unikać błędnego szufladkowania (wykład, praca na przykładach, ćwiczenie indywidualne, ćwiczenie w grupie).
- Komunikacja w praktyce a postawy poszczególnych kolorów – kto jest zorientowany na działanie, a kto na relacje?; Kto ma tendencje do bycia introwertykiem, a kto ekstrawertykiem? (prezentacja filmu, omówienie wniosków, refleksje osobiste).
- System wartości typowy dla określonych kolorów (ćwiczenia grupowe i indywidualne).
13:00 – 13:40 Przerwa na obiad
13:40 – 15:00
Moduł III. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – zarządzanie potencjałem
- „Kody dostępu” do określonych kolorów – adekwatny dobór komunikacji werbalnej i niewerbalnej (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna, omówienie efektów na forum grupy).
- Model DISC versus stres – jak zarządzać emocjami i stresem określonych kolorów? (omówienie przykładów).
- Zastosowanie DISC w praktyce – jak motywować, jak rozwijać, jak delegować, jak korygować ludzi o określonej kolorystyce. (ćwiczenia w grupie, omówienie wniosków na forum).
15:00 – 15:10 Przerwa
15:10 – 15:40
Moduł IV. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
- Reakcje na emocje, napięcie, stres – sugestie i dobre praktyki.
15:40 – 16:00
Zakończenie zajęć. Podsumowanie najważniejszych treści, którym był poświęcony trening interpersonalny. Szkolenie z komunikacji kończy się opracowaniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie warsztatu Kursanci mogą w przyszłości udokumentować wystawianym przez nas certyfikatem.
Trener zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności w jakiej realizowane są elementy programu.
Szkolenia uzupełniające
Eksperci
Model DISC - jakie masz dominujące energie?
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
Zarówno Pani Iwona Firmanty, jak i Pan Marcin Rzucidło zadbali o profesjonalizm prowadzonych szkoleń, odznaczając się nie tylko ogromną wiedzą z zakresu coachingu, ale i świetnym poczuciem humoru. Przygotowanie merytoryczne Pani Iwony Firmanty sprawiło, że dostarczyła ona pracownikom firmy Immofinanz praktycznych narzędzi i metod dostosowanych do potrzeb, a także specyfiki ich pracy. Jej zaangażowanie połączone z celnymi obserwacjami i umiejętnością stworzenia przyjaznej atmosfery, pozytywnie wpłynęło na jakość prowadzonych szkoleń. Natomiast szkolenie poprowadzone przez Pana Marcina Rzucidło jest oceniane wysoko w firmie Immofinanz ze względu na możliwość uczestnictwa w wielu ćwiczeniach praktycznych. Dzięki nim pracownicy znacznie poprawili swoje umiejętności dotyczące użytecznego wywierania wpływu.
Niewątpliwie, szkolenia proponowane przez firmę Human Skills są świetnie zorganizowane, interesujące i użyteczne. Z pełną odpowiedzialnością przyznajemy, że fachowość i wiedza coachów są na bardzo wysokim poziomie, a cechujące ich umiejętności interpersonalne wpłynęły pozytywnie na proces szybkiego przyswajania wiedzy i kształcenia kompetencji miękkich u pracowników.
Dla nas Human Skills nie jest jedynie kolejną firmą, z którą współpracujemy. Human Skills to rozwój dla naszych pracowników oraz docenienie wartości komunikacji. A przede wszystkim – zadowolenie uczestników.Magdalena Marianna Kowalewska, Jarosław Retmaniak – Członkowie zarządu
Immofinanz Services Poland Sp. z o. o.
„Szkolenie bardzo ciekawe, przytulna atmosfera i przejrzyste materiały. Trener prowadzący szkolenie posiadał dużą wiedzę w zakresie tematyki szkolenia, inicjował ciekawe dyskusje, przekazywał również dużo praktycznych uwag.”
„Wszystkie treści były interesujące i każdy z tematów będzie przydatny w życiu zawodowym i osobistym.”
„Trener z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania informacji, a przy tym z poczuciem humoru. Wiele przydanych treści m.in. przedstawienie, jak komunikować się z innymi ludźmi.
„Bardzo dobry kontakt trenera z grupą, liczne żarty, anegdoty. Ciekawe materiały szkoleniowe i możliwość zrobienia testu na swój kolor osobowości.”
„Różnorodne treści, formy, testy; praca w grupie; Trener był osobą bardzo otwartą i nie stawiającą granic.”
„Pani Renata ma bardzo dobry kontakt z osobą którą szkoli, rozumie jej potrzeby i wychodzi im na przeciw.”
„Model Extended Disc, jak poznać siebie i jak budować relacje z innymi, pomysły które pani Renata mi zaproponowała odnośnie budowania wizerunku firmy, jak poszerzyć zasięg w portalach społecznościowych.”
„Trener posiada dużo konkretnej wiedzy, bardzo dobry kontakt trenera z uczestnikami, wszystko super!”
„Ogromna wiedza dotycząca osobowości, profesjonalizm, otwartość, dyscyplina trenera.”
„Szkolenie bardzo ciekawe i prowadzone w fajnej atmosferze, ciekawe treści i ciekawe ćwiczenia.”
Przydatne treści szkolenia: „Ćwiczenia/sposób spostrzegania takich samych rzeczy inaczej, w zasadzie wszystkie, każde zagadnienie było ważne, określenie stylu i różnic pomiędzy nimi.
Przydatne treści szkolenia: „Ludzie mogą być połączeniem różnych kolorów, jak komunikują się osoby o poszczególnych stylach, model współpracy w zespole, jak wykorzystać różne typy osobowości w tworzeniu efektywnego zespołu.”
Przydatne treści szkolenia: „Jak ważna jest różnorodność kolorów w zgranym działaniu zespołu; kwadrat komunikacyjny Von Thuna; praktyczna możliwość obserwacji innych w trakcie pracy.”
Oceny dla tego szkolenia:
Oceń to szkolenie:
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej z modelem DISC, firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A., Uniwersytet Łódzki, Grohe Polska, ING i innych, Biogened, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, windhunter_service sp.z o.o., Esprit Poland Retail Sp. z o.o., Orsted, KSPE Konrad Symonowicz, PSA Finance Polska Sp. z o.o., TVP Wilno, Dentalove Clinic, I.M.C. Engineering Poland Sp. z o.o., Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Lean Idea, KONTEKST sp. z o. o., DEKRA SE, FAO Service Division Audit, IMC Engineering Poland Sp z.o.o., CANUM AMICUS, Przedsiębiorstwo Paulina Niczyporuk, LUX MED sp. z o.o., Clariant Services (Poland) Sp. z o.o., Miasto Stołeczne Warszawa, Yusen Logistics (Polska) sp. z o.o..
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas