SZKOLENIA INTERPERSONALNE
Szkolenia interpersonalne opracowane przez ekspertów Human Skills to nowoczesne i wielotematyczne szkolenia z kompetencji miękkich ułatwiających nie tylko komunikację z innymi ludźmi, ale i zapewniających wyższą efektywność działania w grupie na gruncie zawodowym i prywatnym. Dlaczego warto sięgać po tego typu szkolenie? Umiejętności miękkie to szeroka grupa kompetencji, których zdobycie umożliwia świadome budowanie relacji z ludźmi, uczy rozumienia siebie i innych, a także pozwala lepiej wykorzystywać posiadane talenty, zarządzać czasem, emocjami i skutecznie motywować się do działania. Szkolenia z umiejętności miękkich ukierunkowane na naukę technik zarządzanie stresem pozwalają osiągnąć większą odporność psychiczną w zderzeniu z różnorodnymi źródłami stresu i osiągać wyższą efektywność w pracy i poza nią.
Nasze szkolenia z komunikacji interpersonalnej kierujemy do wszystkich, którzy pragną budować pozytywne więzi z otoczeniem i wzmacniać w nim swoją pozycję. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej ze względu na oczywiste, uniwersalne i wyjątkowo przydatne korzyści jest adresowane do bardzo szerokiej grupy osób, niezależnie od profesji, piastowanego środowiska czy etapu kariery. Kurs interpersonalny w Human Skills to ponadto dokonała propozycja dla każdego, kto pragnie skuteczniej rozwiązywać problemy w życiu prywatnym, osiągać w nim zamierzone cele i działać w każdym zespole z korzyścią dla siebie i innych.
Jakie kompetencje rozwija opracowany przez nas trening interpersonalny? Szkolenie w Human Skills możesz dopasować pod każdym niemal względem do swoich preferencji. Organizujemy wygodne kursy online i nastawione na bezpośredni kontakt i wartościową wymianę doświadczeń stacjonarne szkolenia. Zdolności interpersonalne, które rozwijamy na w czasie spotkań i warsztatów dotyczą najistotniejszych i kluczowych w aktualnych realiach obszarów budowania relacji z otoczeniem. W naszej bogatej ofercie znajdują się m.in. następujące programy szkoleń: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC, Asertywność w pracy czy Techniki wywierania wpływu.
Wybierz kategorię szkoleń:
- Wszystkie
- Online
- Otwarte
- Zamknięte

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Praktyczny warsztat regulowania emocji w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Przedsiębiorczość – w domu, pracy i biznesie. Sprawa osobista czy zawodowa? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Finanse dla nie finansistów. Jak dużo powinienem o tym wiedzieć, żeby skutecznie zarządzać? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Potencjał zespołu – jak efektywniej pracować razem według Belbin Team Roles? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Teambuilding dla Teamleaderów Role wg Belbina – czego potrzeba do zbudowania efektywnego zespołu? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Konstruktywna komunikacja oparta na empatii – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Komunikacja z pokoleniem C – komunikacja wielopokoleniowa w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Innowacje w komunikacji i edukacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Trening antystresowy i warsztat kontroli emocji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Nawyki. Strażnicy i złodzieje czasu podczas pracy zdalnej – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Budowanie zaangażowania w zespołach – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Menedżer w różnorodnym zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Feedback z elementami feedforward – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Komunikacja interpersonalna w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Zarządzanie stresem i emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC- Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Praktyczny warsztat regulowania emocji w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Przedsiębiorczość – w domu, pracy i biznesie. Sprawa osobista czy zawodowa? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Finanse dla nie finansistów. Jak dużo powinienem o tym wiedzieć, żeby skutecznie zarządzać? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Potencjał zespołu – jak efektywniej pracować razem według Belbin Team Roles? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Teambuilding dla Teamleaderów Role wg Belbina – czego potrzeba do zbudowania efektywnego zespołu? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Konstruktywna komunikacja oparta na empatii – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Komunikacja z pokoleniem C – komunikacja wielopokoleniowa w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Innowacje w komunikacji i edukacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Trening antystresowy i warsztat kontroli emocji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Nawyki. Strażnicy i złodzieje czasu podczas pracy zdalnej – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Budowanie zaangażowania w zespołach – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Menedżer w różnorodnym zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Feedback z elementami feedforward – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Komunikacja interpersonalna w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Zarządzanie stresem i emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Zobacz także:

Business Lunch – Jak zachować się przy stole?
Dowiedz się czym jest business lunch, poznaj najczęstsze błędy i dobre zasady zachowania przy stole.

Zarządzanie talentami – jaki model funkcjonuje w Twojej organizacji?
Sprawdź jaki model zarządzania talentami funkcjonuje w Twojej firmie oraz jak możemy wesprzeć Cię w tym obszarze.

Pierwszy dzień w pracy
Poznaj porady HR-owca, który wprowadzał pracowników do pracy w korporacji. Poczuj się pewnie, tak, aby Twój pierwszy dzień w pracy był udany.
Dlaczego warto wybrać szkolenia interpersonalne w Human Skills?
- organizujemy różnotematyczne szkolenia z kompetencji miękkich koniecznych w arsenale ludzi sukcesu na różnych szczeblach kariery i różnych etapach życia osobistego;
- oferujemy szkolenia o najwyższym standardzie – naszą renomę potwierdzają m.in. certyfikaty jakości usług i standardu usługi szkoleniowej (SUS 2.0) oraz liczne prestiżowe wyróżnienia;
- prowadzimy profesjonalne szkolenia dla różnych grup Klientów – pracowników firm prywatnych, organów administracji publicznej i osób prywatnych;
- zapewniamy opiekę trenerską na najwyższym poziomie: w naszej szkole to eksperci i uznani w swoich dziedzinach fachowcy odpowiadają za każde szkolenie. Umiejętności miękkie doskonalą u naszych Kursantów tylko wysoko wykwalifikowani mentorzy z udokumentowanym doświadczeniem;
- koncentrujemy się na przekazywaniu praktycznej wiedzy i nauce konkretnych umiejętności potrzebnych w kontaktach międzyludzkich o różnym charakterze;
- opieramy nasze programy szkoleniowe na aktualnych i realnych problemach naszych Kursantów, a szkolenia z umiejętności miękkich dopasowujemy do indywidualnych potrzeb grup Uczestników;
- sięgamy wyłącznie po certyfikowane narzędzia – nasze szkolenia z komunikacji interpersonalnej wykorzystują m.in. metodologię DISC czy Talenty Gallupa;
- oferujemy kursy w różnych atrakcyjnych formułach – szkolenie z komunikacji interpersonalnej Kursant może odbyć w wersji online lub jako kurs stacjonarny w naszym centrum bądź na zamówienie w dowolnym miejscu w kraju;
- proponujemy szeroką paletę tematów szkoleń oraz zapewniamy duży wybór ekspertów prowadzących zajęcia i terminów, w których będzie odbywać się kurs interpersonalny;