SZKOLENIA INTERPERSONALNE

Szkolenia interpersonalne opracowane przez ekspertów Human Skills to nowoczesne i wielotematyczne szkolenia z kompetencji miękkich ułatwiających nie tylko komunikację z innymi ludźmi, ale i zapewniających wyższą efektywność działania w grupie na gruncie zawodowym i prywatnym. Dlaczego warto sięgać po tego typu szkolenie? Umiejętności miękkie to szeroka grupa kompetencji, których zdobycie umożliwia świadome budowanie relacji z ludźmi, uczy rozumienia siebie i innych, a także pozwala lepiej wykorzystywać posiadane talenty, zarządzać czasem, emocjami i skutecznie motywować się do działania. Szkolenia z umiejętności miękkich ukierunkowane na naukę technik zarządzanie stresem pozwalają osiągnąć większą odporność psychiczną w zderzeniu z różnorodnymi źródłami stresu i osiągać wyższą efektywność w pracy i poza nią.

Nasze szkolenia z komunikacji interpersonalnej kierujemy do wszystkich, którzy pragną budować pozytywne więzi z otoczeniem i wzmacniać w nim swoją pozycję. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej ze względu na oczywiste, uniwersalne i wyjątkowo przydatne korzyści jest adresowane do bardzo szerokiej grupy osób, niezależnie od profesji, piastowanego środowiska czy etapu kariery. Kurs interpersonalny w Human Skills to ponadto dokonała propozycja dla każdego, kto pragnie skuteczniej rozwiązywać problemy w życiu prywatnym, osiągać w nim zamierzone cele i działać w każdym zespole z korzyścią dla siebie i innych.

Jakie kompetencje rozwija opracowany przez nas trening interpersonalny? Szkolenie w Human Skills możesz dopasować pod każdym niemal względem do swoich preferencji. Organizujemy wygodne kursy online i nastawione na bezpośredni kontakt i wartościową wymianę doświadczeń stacjonarne szkolenia. Zdolności interpersonalne, które rozwijamy na w czasie spotkań i warsztatów dotyczą najistotniejszych i kluczowych w aktualnych realiach obszarów budowania relacji z otoczeniem. W naszej bogatej ofercie znajdują się m.in. następujące programy szkoleń: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC, Asertywność w pracy czy Techniki wywierania wpływu.

Wybierz kategorię szkoleń:

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Jak skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? – syndrom burnout – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

automotywacja

Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

silna kobieta szkolenie

Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

odporność

Odporność psychiczna menedżerów – szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Zarządzanie emocjami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

zarządzanie stresem

Zarządzenie stresem w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Asertywność i pewność siebie w biznesie

Szkolenie z asertywności w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

feedback feedforward szkolenie

Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

angażowanie i motywacja pracowników

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Komunikacja z pokoleniem Z

Komunikacja z pokoleniem Z – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Regulowanie emocji w zespole

Praktyczny warsztat regulowania emocji w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Collaborative-communication

Przedsiębiorczość – w domu, pracy i biznesie. Sprawa osobista czy zawodowa? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Strategic-thinking

Finanse dla nie finansistów. Jak dużo powinienem o tym wiedzieć, żeby skutecznie zarządzać? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Potencjal-zespolu

Potencjał zespołu – jak efektywniej pracować razem według Belbin Team Roles? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

teambuilding role wg belbina

Teambuilding dla Teamleaderów Role wg Belbina – czego potrzeba do zbudowania efektywnego zespołu? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

otwarta komunikacja w zespole

Otwarta komunikacja w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Konstruktywna komunikacja oparta na empatii

Konstruktywna komunikacja oparta na empatii – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Zarządzanie konfliktem

Zarządzanie konfliktami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Triogram  – Klucz do poznania innych - szkolenie

STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia

Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja międzypokoleniowa

Komunikacja z pokoleniem C – komunikacja wielopokoleniowa w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

szkolenie insights discovery

Insights Discovery – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Automotywacja Motywacja szkolenie

Motywacja i automotywacja – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie z technik kreatywnego myślenia

Innowacje w komunikacji i edukacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja bez przemocy NVC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Trening antystresowy i warsztat kontroli emocji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

ROLA MENEDŻERA W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW

Asertywny menedżer – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

7 kroków do osiągnięcia maksymalnej produktywności

Maksymalna produktywność – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

webinaria w firmie szkoleniowej human skills

Nawyki. Strażnicy i złodzieje czasu podczas pracy zdalnej – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Style myślenia FRIS

FRIS® Style Myślenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

szkolenie-trudne-rozmowy-z-klientem-insights-discovery

Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

angażowanie i motywacja pracowników

Budowanie zaangażowania w zespołach – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

delegowanie zadań

Delegowanie w pracy lidera – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie

Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie z technik kreatywnego myślenia

Myślę twórczo i kreatywnie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

organizacja czasu pracy

Organizacja czasu pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie Zarządzanie zespołem zróżnicowanym kulturowo

Menedżer w różnorodnym zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Feedback z elementami feedforward – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Emisja głosu w pracy

Emisja głosu w biznesie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

szkolenie asertywność w biznesie

Asertywność i pewność siebie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja interpersonalna

Komunikacja interpersonalna w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Techniki wywierania wpływu – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

mobbing i dyskryminacja profilaktyka

Zarządzanie stresem i emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie z zarządzania emocjami

Zarządzanie emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

zarządzanie stresem

Zarządzanie stresem – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Jak skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? – syndrom burnout – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

automotywacja

Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

silna kobieta szkolenie

Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

odporność

Odporność psychiczna menedżerów – szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Zarządzanie emocjami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

zarządzanie stresem

Zarządzenie stresem w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Asertywność i pewność siebie w biznesie

Szkolenie z asertywności w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

feedback feedforward szkolenie

Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

angażowanie i motywacja pracowników

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Jak skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? – syndrom burnout – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

automotywacja

Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

silna kobieta szkolenie

Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

odporność

Odporność psychiczna menedżerów – szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Zarządzanie emocjami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

zarządzanie stresem

Zarządzenie stresem w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Asertywność i pewność siebie w biznesie

Szkolenie z asertywności w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

feedback feedforward szkolenie

Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

angażowanie i motywacja pracowników

Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Komunikacja z pokoleniem Z

Komunikacja z pokoleniem Z – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Regulowanie emocji w zespole

Praktyczny warsztat regulowania emocji w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Collaborative-communication

Przedsiębiorczość – w domu, pracy i biznesie. Sprawa osobista czy zawodowa? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Strategic-thinking

Finanse dla nie finansistów. Jak dużo powinienem o tym wiedzieć, żeby skutecznie zarządzać? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Potencjal-zespolu

Potencjał zespołu – jak efektywniej pracować razem według Belbin Team Roles? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

teambuilding role wg belbina

Teambuilding dla Teamleaderów Role wg Belbina – czego potrzeba do zbudowania efektywnego zespołu? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

otwarta komunikacja w zespole

Otwarta komunikacja w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Konstruktywna komunikacja oparta na empatii

Konstruktywna komunikacja oparta na empatii – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Zarządzanie konfliktem

Zarządzanie konfliktami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Triogram  – Klucz do poznania innych - szkolenie

STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia

Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja międzypokoleniowa

Komunikacja z pokoleniem C – komunikacja wielopokoleniowa w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

szkolenie insights discovery

Insights Discovery – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Automotywacja Motywacja szkolenie

Motywacja i automotywacja – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie z technik kreatywnego myślenia

Innowacje w komunikacji i edukacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja bez przemocy NVC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Trening antystresowy i warsztat kontroli emocji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

ROLA MENEDŻERA W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW

Asertywny menedżer – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

7 kroków do osiągnięcia maksymalnej produktywności

Maksymalna produktywność – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

webinaria w firmie szkoleniowej human skills

Nawyki. Strażnicy i złodzieje czasu podczas pracy zdalnej – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Style myślenia FRIS

FRIS® Style Myślenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

szkolenie-trudne-rozmowy-z-klientem-insights-discovery

Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

angażowanie i motywacja pracowników

Budowanie zaangażowania w zespołach – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

delegowanie zadań

Delegowanie w pracy lidera – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie

Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie z technik kreatywnego myślenia

Myślę twórczo i kreatywnie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

organizacja czasu pracy

Organizacja czasu pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie Zarządzanie zespołem zróżnicowanym kulturowo

Menedżer w różnorodnym zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Feedback z elementami feedforward – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Emisja głosu w pracy

Emisja głosu w biznesie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

szkolenie asertywność w biznesie

Asertywność i pewność siebie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja interpersonalna

Komunikacja interpersonalna w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

komunikacja disc szkolenie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Techniki wywierania wpływu – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

mobbing i dyskryminacja profilaktyka

Zarządzanie stresem i emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie z zarządzania emocjami

Zarządzanie emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

zarządzanie stresem

Zarządzanie stresem – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Nie wiesz, jakie szkolenie wybrać?

Jesteśmy po to, by Ci pomóc.

Skontaktuj się z nami

Zobacz także:

Dlaczego warto wybrać szkolenia interpersonalne w Human Skills?

Co zyskasz, wybierając szkolenia interpersonalne w Human Skills?

Szkolenia z kompetencji miękkich nastawione są na kształcenie umiejętności zapewniających skuteczną, świadomie prowadzoną i bezkonfliktową komunikację z otoczeniem. Kompetencje interpersonalne to szeroki arsenał narzędzi, dzięki którym każdy może lepiej poznać swoje mocne strony i w pełniejszy sposób wykorzystywać swój potencjał. W wielu przypadkach są to zdolności, których nie da się zdobyć na własną rękę, a jedynie poprzez profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie wymagają ponadto nieustannego szlifowania, ponieważ stajemy na drodze życiowej w obliczu wielu nowych wyzwań i działamy w kontakcie z ludźmi o różnych charakterach, a współczesność sprawdza nas w sytuacjach przesyconych napięciami, stresem i niepewnością. Szkolenia z umiejętności miękkich pozwolą Ci łatwiej pokonać przeszkody na drodze do szczęścia i wymarzonej kariery.
 

Czego nauczą Cię szkolenia z komunikacji interpersonalnej z katalogu Human Skills?

-> Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC to kurs przybliżający typologię DISC, dzięki której można komunikować się z otoczeniem w efektywny sposób i dostosowywać cechy komunikatów do typu osobowości rozmówcy. To kurs interpersonalny, który nauczy Cię świadomej komunikacji i budowania pozytywnych relacji z grupą, co bezpośrednio przełoży się na Twoje powodzenie w realizacji życiowych i zawodowych planów.

-> Asertywność w pracy to skierowany do osób pracujących na różnych stanowiskach i w różnych branżach trening interpersonalny. Szkolenie uczy, jak być asertywnym w kontaktach z osobami skłonnymi do manipulacji czy tzw. złodziejami asertywności oraz kształci umiejętności dyplomatycznej odmowy, asertywnego prezentowania swoich poglądów i radzenia sobie z trudnymi osobami w otoczeniu.

-> Kurs Techniki wywierania wpływu uczynią Cię skutecznym i świadomym członkiem zespołu, który bez naruszania norm etycznych potrafi skłonić ludzi do działania oraz potrafi obronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia.

-> Sprawdź, czego nauczą Cię pozostałe nasze szkolenia! Zdolności interpersonalne możesz wywindować u siebie na mistrzowski poziom.

-> Zapoznaj się z naszymi programami i wybierz najlepszy dla siebie kurs już teraz!

Komu rekomendujemy nasze szkolenia z kompetencji miękkich?

Każdy kurs z tej kategorii to bardzo uniwersalne i przydatne niemal każdemu dorosłemu człowiekowi szkolenie. Umiejętności miękkie to wyjątkowo wartościowe zdolności na każdym etapie życia zawodowego i prywatnego. Świadoma komunikacja z otoczeniem toruje drogę do skuteczności w realizacji celów, pozwala swobodniej działać i umacnia autorytet i naszą pozycję w grupie.

 

Szkolenia z umiejętności miękkich w szczególności polecamy:

  • osobom, które pragną się kompleksowo rozwijać, podnieść poziom samoświadomości i lepiej dowodzić swoją komunikacją z innymi;
  • ludziom, którzy szukają sposobu na poprawienie swoich relacji z otoczeniem, a od szkolenia z komunikacji interpersonalnej oczekują praktycznych rozwiązań swoich problemów;
  • pracownikom i pracodawcom, członkom zespołów i ich liderom, którzy oczekują, że szkolenie z komunikacji interpersonalnej zapewni im większą efektywność w pracy zespołowej;
  • wszystkim osobom pracującym i poszukującym zatrudnienia, które mają trudności w kontaktach międzyludzkich, nie potrafią być asertywne lub brakuje im pewności siebie;
  • pracodawcom, którzy kurs interpersonalny chcą wykorzystać do podniesienia efektywności swoich pracowników i rozładowania napięć między nimi;
  • wszystkim, którym potrzebny jest praktyczny i oparty o nowoczesne metody trening interpersonalny – szkolenie wielokierunkowe lub wyspecjalizowany kurs z konkretnej dziedziny, np. perswazji i wywierania wpływu;
  • poszukującym eksperckiego i prowadzonego w wygodnej formie szkolenia. Zdolności interpersonalne można z Human Skills kształtować w formule profesjonalnych kursów online i w ramach stacjonarnych spotkań z ekspertami w naszym centrum lub na terenie Klienta;
  • osobom spełniającym się w dziedzinach opartych na komunikacji, wymagających budowania silnych i pozytywnych relacji czy wysokiego poziomu umiejętności perswazyjnych, np. w marketingu, reklamie czy sprzedaży;
  • każdemu, kto znalazł się w sytuacji kryzysu zawodowego lub doświadcza problemów w prywatnych relacjach.

Co odróżnia nasze szkolenia interpersonalne od propozycji konkurencji?

Szkolenia z kompetencji miękkich w Human Skills kierowane są do Klientów poszukujących wysokiej jakości i najwyższego standardu obsługi. Human Skills patrzy na problemy współczesnych organizacji analitycznie i kompleksowo, a także bacznie przygląda się problemom relacji międzyludzkich typowych dla XXI wieku, dlatego w naszej ofercie dostępne jest każde związane z aktualnymi problemami naszych Klientów szkolenie. Umiejętności miękkie wypracowujemy z Kursantami na bazie ich doświadczeń i realnych problemów, a oferowane programy rozwojowe dostosowujemy do indywidualnych potrzeb grup szkoleniowych i konkretnych Kursantów. W naszej firmie szkolenia z umiejętności miękkich powierzyliśmy fachowcom i doświadczonym trenerom, którzy od lat z sukcesami prowadzą szkolenia z komunikacji interpersonalnej dla firm, instytucji publicznych i osób prywatnych.

Co wyjątkowego oferują nasze szkolenia?

  • szeroki i trafiony dobór tematyki z obszaru komunikacji międzyludzkiej;
  • potwierdzoną certyfikatami i wyróżnieniami gwarancję jakości;
  • celny i atrakcyjny dobór metod i technik stosowanych na szkoleniach;
  • profesjonalizm i zaangażowanie trenerów – każde nasze szkolenie z komunikacji interpersonalnej jest prowadzone przez ekspertów swoich dziedzinach;
  • dostępność różnych trybów nauki – w naszej ofercie czekają na Kursantów: nowoczesny kurs interpersonalny online, organizowany w naszej siedzibie stacjonarny trening interpersonalny, szkolenie organizowane na zamówienie w siedzibie Klienta;
  • atrakcyjne ceny;
  • możliwość obniżenia ceny szkolenia – zdolności interpersonalne można w Human Skills trenować taniej dzięki rabatom bądź dofinansowaniu z BUR lub KFS;
  • skoncentrowanie na rzeczywistych problemach i potrzebach Uczestników kursów;
  • możliwość zindywidualizowania programu szkoleń;
  • dogodne i łatwo dostępne miejsce kursów stacjonarnych w naszym centrum szkoleń;
  • specjalne benefity otwartych szkoleń stacjonarnych (catering, materiały szkoleniowe);
  • dostępność łatwych w organizacji i tańszych do przeprowadzenia szkoleń online;
  • szeroką ofertę e-kursów prowadzonych w czasie rzeczywistym;
  • darmową opiekę ekspercką nawet przez 30 dni po zakończonym szkoleniu;
  • serdeczny, twórczy i inspirujący klimat na zajęciach.