SZKOLENIA INTERPERSONALNE
Szkolenia interpersonalne opracowane przez ekspertów Human Skills to nowoczesne i wielotematyczne szkolenia z kompetencji miękkich ułatwiających nie tylko komunikację z innymi ludźmi, ale i zapewniających wyższą efektywność działania w grupie na gruncie zawodowym i prywatnym. Dlaczego warto sięgać po tego typu szkolenie? Umiejętności miękkie to szeroka grupa kompetencji, których zdobycie umożliwia świadome budowanie relacji z ludźmi, uczy rozumienia siebie i innych, a także pozwala lepiej wykorzystywać posiadane talenty, zarządzać czasem, emocjami i skutecznie motywować się do działania. Szkolenia z umiejętności miękkich ukierunkowane na naukę technik zarządzanie stresem pozwalają osiągnąć większą odporność psychiczną w zderzeniu z różnorodnymi źródłami stresu i osiągać wyższą efektywność w pracy i poza nią.
Nasze szkolenia z komunikacji interpersonalnej kierujemy do wszystkich, którzy pragną budować pozytywne więzi z otoczeniem i wzmacniać w nim swoją pozycję. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej ze względu na oczywiste, uniwersalne i wyjątkowo przydatne korzyści jest adresowane do bardzo szerokiej grupy osób, niezależnie od profesji, piastowanego środowiska czy etapu kariery. Kurs interpersonalny w Human Skills to ponadto dokonała propozycja dla każdego, kto pragnie skuteczniej rozwiązywać problemy w życiu prywatnym, osiągać w nim zamierzone cele i działać w każdym zespole z korzyścią dla siebie i innych.
Jakie kompetencje rozwija opracowany przez nas trening interpersonalny? Szkolenie w Human Skills możesz dopasować pod każdym niemal względem do swoich preferencji. Organizujemy wygodne kursy online i nastawione na bezpośredni kontakt i wartościową wymianę doświadczeń stacjonarne szkolenia. Zdolności interpersonalne, które rozwijamy na w czasie spotkań i warsztatów dotyczą najistotniejszych i kluczowych w aktualnych realiach obszarów budowania relacji z otoczeniem. W naszej bogatej ofercie znajdują się m.in. następujące programy szkoleń: Komunikacja interpersonalna z modelem DISC, Asertywność w pracy czy Techniki wywierania wpływu.
Wybierz kategorię szkoleń:
- Wszystkie
- Online
- Otwarte
- Zamknięte
Jak skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? – syndrom burnout – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Praktyczny warsztat regulowania emocji w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Przedsiębiorczość – w domu, pracy i biznesie. Sprawa osobista czy zawodowa? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Finanse dla nie finansistów. Jak dużo powinienem o tym wiedzieć, żeby skutecznie zarządzać? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Potencjał zespołu – jak efektywniej pracować razem według Belbin Team Roles? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Teambuilding dla Teamleaderów Role wg Belbina – czego potrzeba do zbudowania efektywnego zespołu? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Konstruktywna komunikacja oparta na empatii – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja z pokoleniem C – komunikacja wielopokoleniowa w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Innowacje w komunikacji i edukacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Trening antystresowy i warsztat kontroli emocji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Nawyki. Strażnicy i złodzieje czasu podczas pracy zdalnej – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Budowanie zaangażowania w zespołach – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Menedżer w różnorodnym zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Feedback z elementami feedforward – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja interpersonalna w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Zarządzanie stresem i emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Jak skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? – syndrom burnout – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Jak skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? – syndrom burnout – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Automotywacja i proaktywne dążenie do realizacji celów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Silna Kobieta – pewna siebie i asertywna w życiu zawodowym – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Zarządzanie czasem i zadaniami w pracy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (Extended DISC)-Style działania, postrzegania i reagowania (czerwony, żółty, zielony, niebieski). Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z obrony przed manipulacjami oraz wywierania wpływu na ludzi – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online
Praktyczny warsztat regulowania emocji w zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Przedsiębiorczość – w domu, pracy i biznesie. Sprawa osobista czy zawodowa? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Finanse dla nie finansistów. Jak dużo powinienem o tym wiedzieć, żeby skutecznie zarządzać? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Potencjał zespołu – jak efektywniej pracować razem według Belbin Team Roles? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Teambuilding dla Teamleaderów Role wg Belbina – czego potrzeba do zbudowania efektywnego zespołu? – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Konstruktywna komunikacja oparta na empatii – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
STRUCTOGRAM 2 TRIOGRAM – Klucz do poznania innych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Lęk oraz inne emocje w sytuacji zagrożenia – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja z pokoleniem C – komunikacja wielopokoleniowa w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Innowacje w komunikacji i edukacji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Trening antystresowy i warsztat kontroli emocji – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Nawyki. Strażnicy i złodzieje czasu podczas pracy zdalnej – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Budowanie zaangażowania w zespołach – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Budowanie efektywności zespołu dzięki modelowi DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Menedżer w różnorodnym zespole – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Feedback z elementami feedforward – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja interpersonalna w pracy – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Zarządzanie stresem i emocjami – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Zobacz także:
Business Lunch – Jak zachować się przy stole?
Dowiedz się czym jest business lunch, poznaj najczęstsze błędy i dobre zasady zachowania przy stole.
Zarządzanie talentami – jaki model funkcjonuje w Twojej organizacji?
Sprawdź jaki model zarządzania talentami funkcjonuje w Twojej firmie oraz jak możemy wesprzeć Cię w tym obszarze.
Pierwszy dzień w pracy
Poznaj porady HR-owca, który wprowadzał pracowników do pracy w korporacji. Poczuj się pewnie, tak, aby Twój pierwszy dzień w pracy był udany.
Dlaczego warto wybrać szkolenia interpersonalne w Human Skills?
- organizujemy różnotematyczne szkolenia z kompetencji miękkich koniecznych w arsenale ludzi sukcesu na różnych szczeblach kariery i różnych etapach życia osobistego;
- oferujemy szkolenia o najwyższym standardzie – naszą renomę potwierdzają m.in. certyfikaty jakości usług i standardu usługi szkoleniowej (SUS 2.0) oraz liczne prestiżowe wyróżnienia;
- prowadzimy profesjonalne szkolenia dla różnych grup Klientów – pracowników firm prywatnych, organów administracji publicznej i osób prywatnych;
- zapewniamy opiekę trenerską na najwyższym poziomie: w naszej szkole to eksperci i uznani w swoich dziedzinach fachowcy odpowiadają za każde szkolenie. Umiejętności miękkie doskonalą u naszych Kursantów tylko wysoko wykwalifikowani mentorzy z udokumentowanym doświadczeniem;
- koncentrujemy się na przekazywaniu praktycznej wiedzy i nauce konkretnych umiejętności potrzebnych w kontaktach międzyludzkich o różnym charakterze;
- opieramy nasze programy szkoleniowe na aktualnych i realnych problemach naszych Kursantów, a szkolenia z umiejętności miękkich dopasowujemy do indywidualnych potrzeb grup Uczestników;
- sięgamy wyłącznie po certyfikowane narzędzia – nasze szkolenia z komunikacji interpersonalnej wykorzystują m.in. metodologię DISC czy Talenty Gallupa;
- oferujemy kursy w różnych atrakcyjnych formułach – szkolenie z komunikacji interpersonalnej Kursant może odbyć w wersji online lub jako kurs stacjonarny w naszym centrum bądź na zamówienie w dowolnym miejscu w kraju;
- proponujemy szeroką paletę tematów szkoleń oraz zapewniamy duży wybór ekspertów prowadzących zajęcia i terminów, w których będzie odbywać się kurs interpersonalny;
- otaczamy długofalową bezpłatną opieką Kursantów, którzy przeszli w naszej szkole trening interpersonalny – szkolenie uzupełniamy darmowymi konsultacjami eksperckimi dostępnymi jeszcze przez miesiąc po zakończeniu kursu;
- proponujemy atrakcyjne cenowo szkolenia – zdolności interpersonalne można u nas szlifować taniej dzięki rabatom oraz dofinansowaniom z BUR bądź KFS;
- dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów – każdy kurs interpersonalny jest przez nas prowadzony zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning);
- zapewniamy przyjazną i interesującą formę naszych szkoleń oraz serdeczną i inspirującą atmosferę na kursach
Co zyskasz, wybierając szkolenia interpersonalne w Human Skills?
Szkolenia z kompetencji miękkich nastawione są na kształcenie umiejętności zapewniających skuteczną, świadomie prowadzoną i bezkonfliktową komunikację z otoczeniem. Kompetencje interpersonalne to szeroki arsenał narzędzi, dzięki którym każdy może lepiej poznać swoje mocne strony i w pełniejszy sposób wykorzystywać swój potencjał. W wielu przypadkach są to zdolności, których nie da się zdobyć na własną rękę, a jedynie poprzez profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie wymagają ponadto nieustannego szlifowania, ponieważ stajemy na drodze życiowej w obliczu wielu nowych wyzwań i działamy w kontakcie z ludźmi o różnych charakterach, a współczesność sprawdza nas w sytuacjach przesyconych napięciami, stresem i niepewnością. Szkolenia z umiejętności miękkich pozwolą Ci łatwiej pokonać przeszkody na drodze do szczęścia i wymarzonej kariery.
Czego nauczą Cię szkolenia z komunikacji interpersonalnej z katalogu Human Skills?
-> Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC to kurs przybliżający typologię DISC, dzięki której można komunikować się z otoczeniem w efektywny sposób i dostosowywać cechy komunikatów do typu osobowości rozmówcy. To kurs interpersonalny, który nauczy Cię świadomej komunikacji i budowania pozytywnych relacji z grupą, co bezpośrednio przełoży się na Twoje powodzenie w realizacji życiowych i zawodowych planów.
-> Asertywność w pracy to skierowany do osób pracujących na różnych stanowiskach i w różnych branżach trening interpersonalny. Szkolenie uczy, jak być asertywnym w kontaktach z osobami skłonnymi do manipulacji czy tzw. złodziejami asertywności oraz kształci umiejętności dyplomatycznej odmowy, asertywnego prezentowania swoich poglądów i radzenia sobie z trudnymi osobami w otoczeniu.
-> Kurs Techniki wywierania wpływu uczynią Cię skutecznym i świadomym członkiem zespołu, który bez naruszania norm etycznych potrafi skłonić ludzi do działania oraz potrafi obronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia.
-> Sprawdź, czego nauczą Cię pozostałe nasze szkolenia! Zdolności interpersonalne możesz wywindować u siebie na mistrzowski poziom.
-> Zapoznaj się z naszymi programami i wybierz najlepszy dla siebie kurs już teraz!
Komu rekomendujemy nasze szkolenia z kompetencji miękkich?
Każdy kurs z tej kategorii to bardzo uniwersalne i przydatne niemal każdemu dorosłemu człowiekowi szkolenie. Umiejętności miękkie to wyjątkowo wartościowe zdolności na każdym etapie życia zawodowego i prywatnego. Świadoma komunikacja z otoczeniem toruje drogę do skuteczności w realizacji celów, pozwala swobodniej działać i umacnia autorytet i naszą pozycję w grupie.
Szkolenia z umiejętności miękkich w szczególności polecamy:
- osobom, które pragną się kompleksowo rozwijać, podnieść poziom samoświadomości i lepiej dowodzić swoją komunikacją z innymi;
- ludziom, którzy szukają sposobu na poprawienie swoich relacji z otoczeniem, a od szkolenia z komunikacji interpersonalnej oczekują praktycznych rozwiązań swoich problemów;
- pracownikom i pracodawcom, członkom zespołów i ich liderom, którzy oczekują, że szkolenie z komunikacji interpersonalnej zapewni im większą efektywność w pracy zespołowej;
- wszystkim osobom pracującym i poszukującym zatrudnienia, które mają trudności w kontaktach międzyludzkich, nie potrafią być asertywne lub brakuje im pewności siebie;
- pracodawcom, którzy kurs interpersonalny chcą wykorzystać do podniesienia efektywności swoich pracowników i rozładowania napięć między nimi;
- wszystkim, którym potrzebny jest praktyczny i oparty o nowoczesne metody trening interpersonalny – szkolenie wielokierunkowe lub wyspecjalizowany kurs z konkretnej dziedziny, np. perswazji i wywierania wpływu;
- poszukującym eksperckiego i prowadzonego w wygodnej formie szkolenia. Zdolności interpersonalne można z Human Skills kształtować w formule profesjonalnych kursów online i w ramach stacjonarnych spotkań z ekspertami w naszym centrum lub na terenie Klienta;
- osobom spełniającym się w dziedzinach opartych na komunikacji, wymagających budowania silnych i pozytywnych relacji czy wysokiego poziomu umiejętności perswazyjnych, np. w marketingu, reklamie czy sprzedaży;
- każdemu, kto znalazł się w sytuacji kryzysu zawodowego lub doświadcza problemów w prywatnych relacjach.
Co odróżnia nasze szkolenia interpersonalne od propozycji konkurencji?
Szkolenia z kompetencji miękkich w Human Skills kierowane są do Klientów poszukujących wysokiej jakości i najwyższego standardu obsługi. Human Skills patrzy na problemy współczesnych organizacji analitycznie i kompleksowo, a także bacznie przygląda się problemom relacji międzyludzkich typowych dla XXI wieku, dlatego w naszej ofercie dostępne jest każde związane z aktualnymi problemami naszych Klientów szkolenie. Umiejętności miękkie wypracowujemy z Kursantami na bazie ich doświadczeń i realnych problemów, a oferowane programy rozwojowe dostosowujemy do indywidualnych potrzeb grup szkoleniowych i konkretnych Kursantów. W naszej firmie szkolenia z umiejętności miękkich powierzyliśmy fachowcom i doświadczonym trenerom, którzy od lat z sukcesami prowadzą szkolenia z komunikacji interpersonalnej dla firm, instytucji publicznych i osób prywatnych.
Co wyjątkowego oferują nasze szkolenia?
- szeroki i trafiony dobór tematyki z obszaru komunikacji międzyludzkiej;
- potwierdzoną certyfikatami i wyróżnieniami gwarancję jakości;
- celny i atrakcyjny dobór metod i technik stosowanych na szkoleniach;
- profesjonalizm i zaangażowanie trenerów – każde nasze szkolenie z komunikacji interpersonalnej jest prowadzone przez ekspertów swoich dziedzinach;
- dostępność różnych trybów nauki – w naszej ofercie czekają na Kursantów: nowoczesny kurs interpersonalny online, organizowany w naszej siedzibie stacjonarny trening interpersonalny, szkolenie organizowane na zamówienie w siedzibie Klienta;
- atrakcyjne ceny;
- możliwość obniżenia ceny szkolenia – zdolności interpersonalne można w Human Skills trenować taniej dzięki rabatom bądź dofinansowaniu z BUR lub KFS;
- skoncentrowanie na rzeczywistych problemach i potrzebach Uczestników kursów;
- możliwość zindywidualizowania programu szkoleń;
- dogodne i łatwo dostępne miejsce kursów stacjonarnych w naszym centrum szkoleń;
- specjalne benefity otwartych szkoleń stacjonarnych (catering, materiały szkoleniowe);
- dostępność łatwych w organizacji i tańszych do przeprowadzenia szkoleń online;
- szeroką ofertę e-kursów prowadzonych w czasie rzeczywistym;
- darmową opiekę ekspercką nawet przez 30 dni po zakończonym szkoleniu;
- serdeczny, twórczy i inspirujący klimat na zajęciach.