Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ KOLASIŃSKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Sposobach analizy interesariuszy wewnętrznych.
  • Typach osobowości w środowisku pracy.
  • Taktykach wywierania wpływu.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Dopasowania stylu komunikacji do sytuacji, roli i osobowości partnera.
  • Pozyskiwania kluczowych informacji potrzebnych do realizacji zadań i projektów.
  • Skutecznego wywierania wpływu.
  • Budowania relacji opartych na wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu.

Program Szkolenia

Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Dzień I

Diagnoza stylu komunikacji i wywierania wpływu w relacji z klientami wewnętrznymi

Wprowadzenie

  • Przedstawienie agendy i sprawy organizacyjne
  • Krótkie autoprezentacje uczestników
  • Po co tu jesteśmy? – oczekiwania uczestników

Moduł I. Być skutecznym w działaniach – poznanie siebie

  • Metoda Insights Discovery™
  • Percepcja i preferencje
  •  „Kolory” Insights Discovery™
  • Główne typy osobowości – ich cele, podejście do życia i postrzeganie przez innych
  • Ćwiczenia: autodiagnoza
  • Analiza Indywidualnych Profili Insights Discovery™ – diagnoza stylu komunikacji i wywierania wpływu

Moduł II. Analiza interesariuszy – klientów wewnętrznych

  • Definicja interesariusza prowadzonych analiz i projektów
  • Pozyskiwanie informacji o celach i oczekiwaniach interesariuszy
  • Analiza pozycji i wpływów
  • Identyfikacja osobowości interesariuszy
  • Mapowanie interesariuszy – ćwiczenia na przykładach uczestników

Moduł III. Podstawy komunikacji interpersonalnej w biznesie

  • Proces komunikacji – zasada sprzężenia zwrotnego
  • Dobór formy i narzędzi komunikacyjnych
  • Formułowanie klarownych komunikatów
  • Ćwiczenia w małych grupach

Dzień II

Budowanie relacji i zwiększenie skuteczności działania

Moduł IV. Być skutecznym w działaniach – przełamywanie barier skutecznego porozumiewania się

  • Warunki konieczne współpracy z klientem wewnętrznym: wspólne cele, wzajemna wiedza o sobie, zgodność postaw
  • Zespół „kolorowych” indywidualności w działaniu
  • Komunikacja – dopasowanie stylu rozmowy do pozycji klienta wewnętrznego na mapie interesariuszy
  • Komunikacja z antagonistą i w sytuacjach stresujących
  • Ćwiczenia w małych grupach: taktyki komunikacyjne
  • Budowanie trwałych i efektywnych relacji interpersonalnych

Moduł V. „Reset” relacji z klientem wewnętrznym

  • Ustalanie priorytetów w komunikacji z klientem wewnętrznym
  • Warunki konieczne współpracy (wspólne cele, wzajemna wiedza o sobie, zgodność postaw)
  • Budowanie zaufania
  • Kontrakt komunikacyjny metodą „Kontynuuj – Start – Stop”, ćwiczenie indywidualne

Moduł VI. Umiejętność pozyskiwania informacji

  • Dobór formy kontaktu
  • Analiza obszaru rozmowy
  • Zadawanie pytań i umiejętność słuchania
  • Ćwiczenia: symulacje fragmentów rozmów

Wywieranie wpływu

  • Taktyki klasyczne: język korzyści, ćwiczenie: tworzenie arkusza argumentów
  • Etyczne i nieetyczne wywieranie wpływu, dyskusja
  • Wykorzystanie wiedzy z analizy Insights Discovery™ (sposób podejmowania decyzji)
  • 9 taktyk wywierania wpływu wg Falbe&Yukl
  • Reguły wywierania wpływu wg Roberta Cialdini
  • Studia przypadków: dobór metody wywierania wpływu

Podsumowanie warsztatu

  • Odniesienie się do agendy i oczekiwań z pierwszej części szkolenia

Plany działania uczestników

Czas trwania: 2 dni

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Szkolenie - Trudne rozmowy z klientem wewnętrznym

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

ZADZWOŃ:

+48 (22) 224 21 95

+48 (22) 224 21 96

603 906 655

LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ:

X