Wojciech Woźniak

Trener. Konsultant. Ekspert.

Wojciech Woźniak

„Trener musi znać i rozumieć biznes. Trener bez doświadczenia w biznesie jest jak pilot, który latał tylko na symulatorze.”

PROFIL TRENERA:

  • Wojciech Woźniak to trener, konsultant w obszarze strategii, procesów i narzędzi dla sprzedaży oraz przedsiębiorca branży nowoczesnych technologii. To również ekspert sprzedaży B2B, komunikacji wewnętrznej w organizacji, strategii sprzedaży i marketingu, zarządzania zespołami rozproszonymi oraz budowania relacji z klientem.
  • Pracował jako dyrektor sprzedaży pionu ds. kluczowych klientów w Orbico Group (dystrybutor koncernu Procter&Gamble) oraz jako dyrektor handlowy oraz dyrektor marketingu i logistyki u największych dystrybutorów farmaceutycznych: Lubfarm S.A i Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. Wojciech był też jednym z twórców sieci niepublicznych Policealnych Szkół Detektywów i Pracowników Ochrony.
  • Odpowiadał za realizację planów sprzedażowych liczonych w miliardach złotych rocznie. Najmniejszy zespół, którym zarządzał liczył sześć osób, największy – trzysta. Zarządzał budżetami marketingowymi liczonymi w dziesiątkach milionów złotych. Przez wiele lat był ponadto odpowiedzialny za wyszukiwanie, zakup i wdrożenie rozwiązań IT oraz kontraktowanie usług zewnętrznych (m.in. usługi logistyczne i szkoleniowe).
  • Wojciech Woźniak sam również sprzedawał do klientów personalnych branży FMCG i farmacja, takich jak największe sieci sklepów, drogerii i aptek oraz hurtownie ponadregionalne. Zarządzał organizacjami sprzedażowymi dedykowanymi do obsługi zarówno kanałów tradycyjnych jak i nowoczesnych.
  • Wojciech przeprowadził ponad 1200 dni szkoleń sprzedażowych i warsztatów strategicznych dla różnych zespołów w różnych firmach i branżach.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Wojciech jest przede wszystkim praktykiem, dlatego w trakcie jego szkoleń i warsztatów można spodziewać się mnóstwa porad i przykładów z życia. Sama wiedza i doświadczenie to jednak nie wszystko. Ważne jest też to, w jaki sposób zostanie przekazana.

WYBRANI KLIENCI

RMF Group, Sandoz Novartis Group Selgros, DMG Mori, Bridgestone, Drosed, Dajano, Hydrex Diagnosis, IPME, Konsalnet, Lexmark, MSWiA, Narodowy Instytut Wolności, Domotel, Petmex, Qubiqua, Shop-Dent, Vigran, Orbico Group, Oring, Polska Grupa Farmaceutyczna, Wropak, Tok-Frez, TJX Europe, Blue Line Work, AiFO, Herbapol Wrocław, ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne, JagMar, Zasada Bikes, Eko-Pak, Elmax, G2A PL Sp. z o.o., T-Mobile.

Opinie po szkoleniach:

„Poleciłbym szkolenie ze względu na usystematyzowanie wiedzy i jej zgłębienie.”

„Całość szkolenia usystematyzowała wiedzę i sposób pracy z zespołami hybrydowymi.”

„Praktyka i wiedza!”