Szkolenia z negocjacji zakupowych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Negocjacje zakupowe dla dostawców to szkolenie o warsztacie pracy kupca korporacyjnego: jego celach, metodach, technikach i zależnościach wpływających na jego decyzje i zachowania. Obrazujemy na nim kulisy pracy działów zakupów i podpowiadamy, co robić, aby współpraca z tym działem firmy klienta układała się lepiej. Szkolenie dla dostawców z zakresu negocjacji zakupowych to porcja wiedzy o KPI kupca, kupieckich technikach negocjacyjnych, metodach analizy rynku i ścieżce decyzyjnej klienta korporacyjnego oraz okazja do podjęcia negocjacji z zawodowym kupcem w warunkach szkoleniowych.
Szkolenia z negocjacji zakupowych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Negocjacje zakupowe dla dostawców to szkolenie o warsztacie pracy kupca korporacyjnego: jego celach, metodach, technikach i zależnościach wpływających na jego decyzje i zachowania. Obrazujemy na nim kulisy pracy działów zakupów i podpowiadamy, co robić, aby współpraca z tym działem firmy klienta układała się lepiej. Szkolenie dla dostawców z zakresu negocjacji zakupowych to porcja wiedzy o KPI kupca, kupieckich technikach negocjacyjnych, metodach analizy rynku i ścieżce decyzyjnej klienta korporacyjnego oraz okazja do podjęcia negocjacji z zawodowym kupcem w warunkach szkoleniowych.
Cele i Korzyści
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Procesie zakupowym klientów B2B.
- Potrzebach, oczekiwaniach, KPI kupca.
- Metodyce pracy kupca i technikach kupieckich.
- Technikach, którymi pracownicy zakupów posługują się w prowadzeniu analiz i negocjacji.
- Zasadach realizowania zakupów B2B.
- Przebiegu procesu decyzyjnego klientów B2B.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- Konstruowania oferty w sposób najbardziej przydatny dla kupca.
- Komunikacji z kupcem w sposób zwiększający szansę pozyskania biznesu.
- Pozwalających na zwiększenie pewności siebie i zmniejszenie stresu w kontakcie z działem zakupów.
- Bardziej swobodnego „radzenia” sobie z działami zakupów.
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Budowaniem relacji z kupcami.
- Negocjacjami z kupcami.
- Uzyskiwaniem lepszych rezultatów sprzedażowych w kontakcie z działami zakupów.
- Rozumieniem potrzeb i oczekiwań działów zakupów.
- Rozumieniem mechanizmów i czynników kierujących kupcem.
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy działów sprzedaży.
- Osoby odpowiedzialne za Business Development.
- Właściciele firm.
- Pracownicy zespołów handlowych – hunterzy i farmerzy.
- Key Account Managerowie.
- Managerowie i dyrektorzy sprzedaży.
- Przedstawiciele handlowi.
- Pracownicy posprzedażnej obsługi klienta.
- Wszystkie osoby współpracujące z działami zakupów klienta.
Program Szkolenia
Negocjacje zakupowe dla dostawców.
- Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.
Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie negocjacji zakupowych. Gra na rozpoczęcie.
Moduł I – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Rola kupca i działu zakupów w organizacji
- Rola działu zakupów w organizacji.
- Zależności między działem zakupów, a innymi działami.
- Cele kupca, jego działu i jego firmy.
- Sylwetka kupca: rola, potrzeby, cele, KPI, metody, strategie – analiza.
- Proces podejmowania decyzji zakupowych.
- Interesariusze w procesie zakupowym B2B.
Moduł II – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Warsztat pracy kupca
- Symulacja pracy kupca.
- Co zawiera i czego nie zawiera zapytanie ofertowe.
- Co trzeba zawrzeć i jak sporządzić ofertę, aby była atrakcyjna dla kupca.
- Analiza rynku i konkurencji prowadzona przez kupca.
- Przygotowanie strategii negocjacyjnych po stronie kupca.
- Aktywności po stronie handlowca mogące prowadzić do wybrania jego oferty przez klienta.
Moduł III – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Negocjacje z kupcem
- Negocjacje z profesjonalnym kupcem i komisją zakupową.
- Percepcja strategii i argumentacji handlowca.
- Pożądane i niedopuszczalne zachowania handlowca podczas rozmów z kupcem.
- Kupieckie techniki negocjacji.
- Kontrowersyjne techniki i zachowania pracowników zakupów.
- Case study.
- Feedback negocjatorów.
Podsumowanie szkolenia z zakresu negocjacji zakupowych oraz sporządzenie osobistej check – listy.
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
Konkretna a przy tym sympatyczna trenerka, która uczy realizacji celów negocjacyjnych z zachowaniem relacji. Przedstawia proces negocjacji krok po kroku. Przede wszystkim praktyka. Duże uznanie dla podejścia NVC.
Klienci
Trenerka to szefowa Polskiej Akademii Negocjacji i Komunikacji Biznesowej. Wywodzi się z międzynarodowych koncernów z sektora produkcyjnego i retailu, w których przez 16 lat pełniła funkcję kupca. W swoim doświadczeniu zawodowym miała przyjemność pracować z dużą ilością Klientów z różnych firm i branż m.in: Cemex, Saint-Gobain, Lux-Med., Cargill, King Fisher Polska, Endress Hauser, Epat, Inform, Iturri, Konsalnet, Intraworq, Luxmed, Brain Embassy, H+H, OPS Wesoła, Inea, Świetlice Pasji, MFK, uczestniczki akceleratora Biznes w Kobiecych Rękach, uczestnicy akceleratora Green Evo i inni.
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas