STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta-szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Uczestnictwo wyłącznie po ukończeniu STRUCTOGRAM 1 (link) oraz STRUKTORGAM 2 (link)
STRUCTOGRAM® to jedyne, oparte na genetyce szkolenie Twoich naturalnych zachowań i predyspozycji, który pomoże Ci zrozumieć, dlaczego jesteś tym, kim jesteś i jak wykorzystać swój potencjał w stu procentach. Wszystko sprowadza się do mózgu, a właściwie…do trzech mózgów!
Paul D. MacLean – amerykański badacz poświęcił się badaniom nad ewolucyjnym i biologicznymi mechanizmami działania mózgu w latach 70. i 80. ubiegłego stulecia. To właśnie on wprowadził pojęcie „trójdzielnego mózgu”, odkrywając, że w swoim rozwoju ten kluczowy organ zachował główne cechy z różnych okresów ewolucyjnych. Jego odkrycie odgrywa zasadniczą rolę w zrozumieniu zależności pomiędzy strukturą mózgu a charakterem lub zachowaniem człowieka.
Narzędzie STRUCTOGRAM® funkcjonuje na świecie już od ponad 42 lat i regularnie sięgają po nią największe firmy na całym świecie.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta-szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Uczestnictwo wyłącznie po ukończeniu STRUCTOGRAM 1 (link) oraz STRUKTORGAM 2 (link)
STRUCTOGRAM® to jedyne, oparte na genetyce szkolenie Twoich naturalnych zachowań i predyspozycji, który pomoże Ci zrozumieć, dlaczego jesteś tym, kim jesteś i jak wykorzystać swój potencjał w stu procentach. Wszystko sprowadza się do mózgu, a właściwie…do trzech mózgów!
Paul D. MacLean – amerykański badacz poświęcił się badaniom nad ewolucyjnym i biologicznymi mechanizmami działania mózgu w latach 70. i 80. ubiegłego stulecia. To właśnie on wprowadził pojęcie „trójdzielnego mózgu”, odkrywając, że w swoim rozwoju ten kluczowy organ zachował główne cechy z różnych okresów ewolucyjnych. Jego odkrycie odgrywa zasadniczą rolę w zrozumieniu zależności pomiędzy strukturą mózgu a charakterem lub zachowaniem człowieka.
Narzędzie STRUCTOGRAM® funkcjonuje na świecie już od ponad 42 lat i regularnie sięgają po nią największe firmy na całym świecie.
Cele i Korzyści
- Poznanie motyw w klienta.
- Wzbudzanie zaufania i wiarygodności.
- Polepszenie komunikacji z klientem.
- Polepszenie umiejętności dostosowania się do klienta.
- Rozpoznanie potrzeb i wartości, którymi kieruje się klient.
- Umiejętność doboru argument w, które można użyć przy danej biostrukturze.
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajesz osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujesz największe korzyści i dopasowujesz stosowną ofertę. Podczas treningu uczysz się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Dodatkowo dowiadujesz się, jak znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług Twojej firmy.
Program Szkolenia
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Rozpoczęcie szkolenia (30min)
- Przywitanie i przedstawienie się prowadzącego.
- Przedstawienie cel w i agendy szkolenia
- Ćwiczenie integracyjne.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK I – Sukces w sprzedaży (1h)
- Co stanowi tajemnicę sukcesu sprzedaży.
- Triada udanej sprzedaży.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK II – Decyzja kupna (1,5h)
- ‘Najlepsze’ argumenty.
- Rozpoznawanie motywów w zakupów.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK III – Sygnały produktu i firmy (1,5h)
- Biokomunikacja.
- Słownik dominacji.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK IV – Rozmowa podczas sprzedaży (3h)
- Faza kontaktu.
- Faza informacji.
- Faza transakcji.
- Follow up.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Zakończenie szkolenia (30min)
- Podsumowanie poznanej wiedzy.
- Badanie satysfakcji uczestników ze szkolenia
- Rozdanie certyfikatów.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Rozpoczęcie szkolenia (30min)
- Przywitanie i przedstawienie się prowadzącego.
- Przedstawienie cel w i agendy szkolenia
- Ćwiczenie integracyjne.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK I – Sukces w sprzedaży (1h)
- Co stanowi tajemnicę sukcesu sprzedaży.
- Triada udanej sprzedaży.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK II – Decyzja kupna (1,5h)
- ‘Najlepsze’ argumenty.
- Rozpoznawanie motywów w zakupów.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK III – Sygnały produktu i firmy (1,5h)
- Biokomunikacja.
- Słownik dominacji.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK IV – Rozmowa podczas sprzedaży (3h)
- Faza kontaktu.
- Faza informacji.
- Faza transakcji.
- Follow up.
STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Zakończenie szkolenia (30min)
- Podsumowanie poznanej wiedzy.
- Badanie satysfakcji uczestników ze szkolenia
- Rozdanie certyfikatów.
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
Klienci
Firmy, korzytające z STRUCTOGRAMu tj.:
Bayer Schering Pharma Oy, Espoo/Helsinki; Berlin Chemie, Berlin; BMW, Zurich; Caterpillar, Brussels; Century 21, Santo Domingo; Coca Cola, Mexico D.F.; Credit Suisse, Zurich; GlaxoSmithKline, Munich; Hôpital Militaire, Marseille; IBM, Vienna; ING/Postbank, Amsterdam; Microsoft, Unterschleißheim/Munich; Nestlé/Maggi, Frankfurt; O2, Munich; Peugeot, Saarbrücken; Police South Holland, den Haag; Postfinance, Bern; Rehau International, Rehau/Morhange/Barcelona; Russian Insurance Center, Moscow; Securitas Security Services, Düsseldorf; Siematic, Philadelphia; Siemens, Nuremberg; Swisscom, Zurich; Tchibo, Hamburg; Union Investment Private Funds, Frankfurt; Volkswagen, Wolfsburg/Hannover; Vadein Polska; Instytut Colina Rose, Szybki Angielski; Mapro Polska; Ascomp Polska; Konstal Polska; City Villa Polska; Vidok Polska; Szpital Powiatowy w Wieruszowie
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas