Structogram - klucz do poznania klienta - szkolenie

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta-szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Uczestnictwo wyłącznie po ukończeniu STRUCTOGRAM 1 (link) oraz STRUKTORGAM 2 (link)

STRUCTOGRAM® to jedyne, oparte na genetyce szkolenie Twoich naturalnych zachowań i predyspozycji, który pomoże Ci zrozumieć, dlaczego jesteś tym, kim jesteś i jak wykorzystać swój potencjał w stu procentach. Wszystko sprowadza się do mózgu, a właściwie…do trzech mózgów!

Paul D. MacLean – amerykański badacz poświęcił się badaniom nad ewolucyjnym i biologicznymi mechanizmami działania mózgu w latach 70. i 80. ubiegłego stulecia. To właśnie on wprowadził pojęcie „trójdzielnego mózgu”, odkrywając, że w swoim rozwoju ten kluczowy organ zachował główne cechy z różnych okresów ewolucyjnych. Jego odkrycie odgrywa zasadniczą rolę w zrozumieniu zależności pomiędzy strukturą mózgu a charakterem lub zachowaniem człowieka.

Narzędzie STRUCTOGRAM® funkcjonuje na świecie już od ponad 42 lat i regularnie sięgają po nią największe firmy na całym świecie.

 

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta-szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Structogram - klucz do poznania klienta - szkolenie

Uczestnictwo wyłącznie po ukończeniu STRUCTOGRAM 1 (link) oraz STRUKTORGAM 2 (link)

STRUCTOGRAM® to jedyne, oparte na genetyce szkolenie Twoich naturalnych zachowań i predyspozycji, który pomoże Ci zrozumieć, dlaczego jesteś tym, kim jesteś i jak wykorzystać swój potencjał w stu procentach. Wszystko sprowadza się do mózgu, a właściwie…do trzech mózgów!

Paul D. MacLean – amerykański badacz poświęcił się badaniom nad ewolucyjnym i biologicznymi mechanizmami działania mózgu w latach 70. i 80. ubiegłego stulecia. To właśnie on wprowadził pojęcie „trójdzielnego mózgu”, odkrywając, że w swoim rozwoju ten kluczowy organ zachował główne cechy z różnych okresów ewolucyjnych. Jego odkrycie odgrywa zasadniczą rolę w zrozumieniu zależności pomiędzy strukturą mózgu a charakterem lub zachowaniem człowieka.

Narzędzie STRUCTOGRAM® funkcjonuje na świecie już od ponad 42 lat i regularnie sięgają po nią największe firmy na całym świecie.

 

Cele i Korzyści

  • Poznanie motyw w klienta.
  • Wzbudzanie zaufania i wiarygodności.
  • Polepszenie komunikacji z klientem.
  • Polepszenie umiejętności dostosowania się do klienta.
  • Rozpoznanie potrzeb i wartości, którymi kieruje się klient.
  • Umiejętność doboru argument w, które można użyć przy danej biostrukturze.

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajesz osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujesz największe korzyści i dopasowujesz stosowną ofertę. Podczas treningu uczysz się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Dodatkowo dowiadujesz się, jak znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług Twojej firmy.

Program Szkolenia

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Rozpoczęcie szkolenia (30min)

  • Przywitanie i przedstawienie się prowadzącego.
  • Przedstawienie cel w i agendy szkolenia
  • Ćwiczenie integracyjne.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta.  KROK I – Sukces w sprzedaży (1h)

  • Co stanowi tajemnicę sukcesu sprzedaży.
  • Triada udanej sprzedaży.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta.  KROK II – Decyzja kupna (1,5h)

  • ‘Najlepsze’ argumenty.
  • Rozpoznawanie motywów w zakupów.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta.  KROK III – Sygnały produktu i firmy (1,5h)

  • Biokomunikacja.
  • Słownik dominacji.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK IV – Rozmowa podczas sprzedaży (3h)

  • Faza kontaktu.
  • Faza informacji.
  • Faza transakcji.
  • Follow up.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Zakończenie szkolenia (30min)

  • Podsumowanie poznanej wiedzy.
  • Badanie satysfakcji uczestników ze szkolenia
  • Rozdanie certyfikatów.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Rozpoczęcie szkolenia (30min)

  • Przywitanie i przedstawienie się prowadzącego.
  • Przedstawienie cel w i agendy szkolenia
  • Ćwiczenie integracyjne.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta.  KROK I – Sukces w sprzedaży (1h)

  • Co stanowi tajemnicę sukcesu sprzedaży.
  • Triada udanej sprzedaży.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta.  KROK II – Decyzja kupna (1,5h)

  • ‘Najlepsze’ argumenty.
  • Rozpoznawanie motywów w zakupów.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta.  KROK III – Sygnały produktu i firmy (1,5h)

  • Biokomunikacja.
  • Słownik dominacji.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. KROK IV – Rozmowa podczas sprzedaży (3h)

  • Faza kontaktu.
  • Faza informacji.
  • Faza transakcji.
  • Follow up.

STRUCTOGRAM 3 Klucz do poznania klienta. Zakończenie szkolenia (30min)

  • Podsumowanie poznanej wiedzy.
  • Badanie satysfakcji uczestników ze szkolenia
  • Rozdanie certyfikatów.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Firmy, korzytające z STRUCTOGRAMu tj.:

Bayer Schering Pharma Oy, Espoo/Helsinki; Berlin Chemie, Berlin; BMW, Zurich; Caterpillar, Brussels; Century 21, Santo Domingo; Coca Cola, Mexico D.F.; Credit Suisse, Zurich; GlaxoSmithKline, Munich; pital Militaire, Marseille; IBM, Vienna; ING/Postbank, Amsterdam; Microsoft, Unterschleißheim/Munich; Nestlé/Maggi, Frankfurt; O2, Munich; Peugeot, Saarbrücken; Police South Holland, den Haag; Postfinance, Bern; Rehau International, Rehau/Morhange/Barcelona; Russian Insurance Center, Moscow; Securitas Security Services, Düsseldorf; Siematic, Philadelphia; Siemens, Nuremberg; Swisscom, Zurich; Tchibo, Hamburg; Union Investment Private Funds, Frankfurt; Volkswagen, Wolfsburg/Hannover; Vadein Polska; Instytut Colina Rose, Szybki Angielski; Mapro Polska; Ascomp Polska; Konstal Polska; City Villa Polska; Vidok Polska; Szpital Powiatowy w Wieruszowie

 

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas