Business people shaking hands, finishing up a meeting

Strategie pozyskiwania klientów

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Praktycznych sposobach pozyskiwania klientów w kanałach online i offline.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Stworzenia profilu zakupowego klienta.
  • Mapowania ścieżki zakupowej klienta.
  • Tworzenia indywidualnej strategii prospectingowej.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Pozyskiwaniem nowych klientów.
  • Analizowaniem sytuacji branży i działań konkurencji.
  • Myśleniem strategicznym.
  • Planowaniem swojej pracy.

10 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby oraz oczekiwania szkoleniowe i dopasujemy do nich propozycję programu szkolenia.

2. Finalna propozycja programu szkolenia zostanie stworzona na bazie naszej ścisłej współpracy.

3. Przebieg projektu zostanie możliwie elastycznie dostosowany do realiów i możliwości Twojej organizacji.

4. Do przeprowadzenia Twojego projektu zarekomendujemy odpowiedniego Trenera, bazując na jego doświadczeniu zawodowym, praktyce tematyki szkolenia, wykształceniu i stylu trenerskim.

5. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

6. Na każdym etapie projektu, masz możliwość konsultacji z trenerem.

7. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

8. Szkolenie zostanie przeprowadzone w wysoce interaktywnej formie warsztatowej.

9. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

10. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Program Szkolenia

Strategie pozyskiwania klientów

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia. Omówienie kontraktu, celów szkolenia i potrzeb uczestników.

MODUŁ I – Model biznesowy i dotychczasowa strategia sprzedaży w firmie.

MODUŁ II – Przegląd metod pozyskiwania klientów w branży.

MODUŁ III – Profile zakupowe klientów firmy i mapy empatii.

MODUŁ IV – Ścieżka zakupowa klienta.

MODUŁ I – Analiza ścieżki zakupowej pod kątem pragnień i potrzeb klienta oraz działań prospectingowych.

MODUŁ II – Przegląd metod prospectingu online i offline.

MODUŁ III – Moja strategia sprzedaży.

MODUŁ IV – Stworzenie indywidualnego planu pozyskania klienta.

Podsumowanie szkolenia wraz omówieniem najważniejszych kwestii. 

Czas trwania: 2 dni

 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

Skontaktuj się z naszym działem szkoleń zamkniętych

Szkolenie - Strategie pozyskiwania klientów

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Podobne szkolenia

Zyskaj atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów i wybierz najlepsze rozwiązanie.

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas