prospecting pozyskiwanie nowych klientów szkolenie

Strategie pozyskiwania klientów – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Jak zdobyć nowych klientów? Gdzie ich szukać, czym przyciągnąć ich uwagę i jak zyskać ich zaufanie? – na te i podobne pytania znajdziesz odpowiedź, uczestnicząc w oferowanym przez nas kursie zamkniętym: „Strategie pozyskiwania klientów”. Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o firmach, które chcą nauczyć się skutecznie zdobywać rynek poprzez realizację zindywidualizowanych strategii pozyskiwania klientów opartych na wnikliwej analizie ich potrzeb i oczekiwań oraz działań konkurencji. Prospecting, czyli poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, to kluczowa faza procesu sprzedaży, od której w ogromnym stopniu zależy nie tylko to, czy klient finalnie zdecyduje się na oferowany produkt lub usługę, ale czy zatrudnieni w Twojej firmie handlowcy będą efektywnie wykorzystywać czas, energię i środki. Prospecting w praktyce sprowadza się do tego, by zmaksymalizować szanse na sprzedaż, pozyskać dostęp do uwagi klienta, który faktycznie może zainteresować się składaną przez Ciebie ofertą i umiejętnie wykorzystać każdy moment interakcji z nim do stworzenia fundamentu pod finalizację umowy.

Nowoczesny marketing wykorzystuje różnorodne techniki i metody pozyskiwania klientów w relacji online i offline i jeśli nie chcesz pozostawać w tyle, musisz wiedzieć, jak one działają, w jaki sposób i kiedy je stosować, a także jak dobierać narzędzia prospectingu do konkretnych strategii sprzedażowych. Nasz kurs powstał właśnie po to, by w tym Ci pomóc. Przygotowany przez uznanych i doskonale wykwalifikowanych trenerów i specjalistów z dziedziny sprzedaży projekt szkoleniowy „Strategie pozyskiwania klientów” to warsztat skoncentrowany na praktycznym treningu umiejętności koniecznych do realizacji skutecznych działań prospectingowych. Zaprojektowany przez nas kurs pozwala zrozumieć, czym jest nowoczesny prospecting, jakie jest jego znaczenie dla wyników sprzedaży i w jaki sposób można wykorzystywać jego narzędzia, by zwiększyć potencjał działań sprzedażowych. W czasie zajęć Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać m.in. zasady prospectingu, reguły tworzenia profilu zakupowego klientów i mapowania ich ścieżki zakupowej. Finalnie warsztat kompleksowo przygotuje ich do konstruowania skutecznej, indywidualnej strategii prospectingowej i jej realizacji. Wszystko po to, by działania sprzedażowe w Twojej firmie kończyły się sukcesem.

Zwiększ z nami bazę klientów, umiejętnie personalizuj ofertę, uporządkuj strategię promocji i reklamy, dostosuj swoje działania do gustów klientów i uprzedź swoją konkurencję. Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy szkolenie z prospectingu specjalnie dla Twojej firmy. Nasz kurs to realizowany na zamówienie projekt szkoleniowy, który uwzględni aktualne plany Twojego biznesu i faktyczne potrzeby szkoleniowe Twoich pracowników. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy wesprzeć Cię w procesie prospectingu i sprzedaży.

Strategie pozyskiwania klientów – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

prospecting pozyskiwanie nowych klientów szkolenie

Jak zdobyć nowych klientów? Gdzie ich szukać, czym przyciągnąć ich uwagę i jak zyskać ich zaufanie? – na te i podobne pytania znajdziesz odpowiedź, uczestnicząc w oferowanym przez nas kursie zamkniętym: „Strategie pozyskiwania klientów”. Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o firmach, które chcą nauczyć się skutecznie zdobywać rynek poprzez realizację zindywidualizowanych strategii pozyskiwania klientów opartych na wnikliwej analizie ich potrzeb i oczekiwań oraz działań konkurencji. Prospecting, czyli poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, to kluczowa faza procesu sprzedaży, od której w ogromnym stopniu zależy nie tylko to, czy klient finalnie zdecyduje się na oferowany produkt lub usługę, ale czy zatrudnieni w Twojej firmie handlowcy będą efektywnie wykorzystywać czas, energię i środki. Prospecting w praktyce sprowadza się do tego, by zmaksymalizować szanse na sprzedaż, pozyskać dostęp do uwagi klienta, który faktycznie może zainteresować się składaną przez Ciebie ofertą i umiejętnie wykorzystać każdy moment interakcji z nim do stworzenia fundamentu pod finalizację umowy.

Nowoczesny marketing wykorzystuje różnorodne techniki i metody pozyskiwania klientów w relacji online i offline i jeśli nie chcesz pozostawać w tyle, musisz wiedzieć, jak one działają, w jaki sposób i kiedy je stosować, a także jak dobierać narzędzia prospectingu do konkretnych strategii sprzedażowych. Nasz kurs powstał właśnie po to, by w tym Ci pomóc. Przygotowany przez uznanych i doskonale wykwalifikowanych trenerów i specjalistów z dziedziny sprzedaży projekt szkoleniowy „Strategie pozyskiwania klientów” to warsztat skoncentrowany na praktycznym treningu umiejętności koniecznych do realizacji skutecznych działań prospectingowych. Zaprojektowany przez nas kurs pozwala zrozumieć, czym jest nowoczesny prospecting, jakie jest jego znaczenie dla wyników sprzedaży i w jaki sposób można wykorzystywać jego narzędzia, by zwiększyć potencjał działań sprzedażowych. W czasie zajęć Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać m.in. zasady prospectingu, reguły tworzenia profilu zakupowego klientów i mapowania ich ścieżki zakupowej. Finalnie warsztat kompleksowo przygotuje ich do konstruowania skutecznej, indywidualnej strategii prospectingowej i jej realizacji. Wszystko po to, by działania sprzedażowe w Twojej firmie kończyły się sukcesem.

Zwiększ z nami bazę klientów, umiejętnie personalizuj ofertę, uporządkuj strategię promocji i reklamy, dostosuj swoje działania do gustów klientów i uprzedź swoją konkurencję. Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy szkolenie z prospectingu specjalnie dla Twojej firmy. Nasz kurs to realizowany na zamówienie projekt szkoleniowy, który uwzględni aktualne plany Twojego biznesu i faktyczne potrzeby szkoleniowe Twoich pracowników. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy wesprzeć Cię w procesie prospectingu i sprzedaży.

Cele i Korzyści

Realizowane na zamówienie szkolenie „Strategie pozyskiwania klientów” zakłada rozwój kluczowych dla procesu sprzedaży umiejętności związanych z pozyskiwaniem klientów, zarówno poprzez działania prospectingowe online, jak i offline. Przygotowany przez nas warsztat kształci m.in. praktyczne umiejętności biegłego posługiwania się nowatorskimi technikami i metodami prospectingu, uczy ich odpowiedniego doboru, pokazuje jak indywidualizować plan pozyskania klienta, by zwiększyć efektywność działań sprzedażowych. Ponieważ zamknięte szkolenie z prospectingu każdorazowo dostosowujemy do rzeczywistych potrzeb szkoleniowych zapisanych na zajęcia Kursantów oraz specyfiki zatrudniającej ich firmy, możemy zagwarantować Państwu wyjątkowo wysoką skuteczność i przydatność naszego treningu. Szkolenie zamknięte „Strategie pozyskiwania klientów” to nowoczesny kurs realizowany na podstawie autorskiego programu – zajęcia prowadzimy, korzystając z najnowszych zdobyczy techniki i nauki, sięgamy po pionierskie i atrakcyjne dla Kursantów metody nauczania oraz sprawdzone narzędzia diagnostyki i ewaluacji. Nasza strategia zapewnia wysoką skuteczność naszym kursom, a o ich wysoki poziom merytoryczny dbają doświadczeni trenerzy o udokumentowanych kwalifikacjach. Wszystkich Kursantów realizujących kurs z prospectingu otaczamy eksperckim wsparciem, które nie kończy się w chwili ukończenia zajęć, ale trwa jeszcze przez miesiąc od realizacji warsztatu. Dla wygody Kursantów i zatrudniających ich organizacji zamknięte kursy ze strategii pozyskiwania klientów realizujemy w dwóch najchętniej wybieranych wariantach – jako stacjonarne szkolenia oraz atrakcyjne pod względem finansowym, logistycznym i organizacyjnym kursy online. Oferowane przez nas kursy z prospectingu i sprzedaży są na bieżąco monitorowane pod kątem jakości i efektywności, a nasza firma co roku z sukcesem przechodzi audyt oraz certyfikację DEKRA Certification, będąc w gronie najlepszych firm szkoleniowych w kraju. Jakość naszych szkoleń potwierdzają również zdobyte przez nas wyróżnienia oraz opinie wielu zadowolonych z naszych usług Klientów. Klienci decydujący się zamówić prezentowany kurs mogą dodatkowo pozyskać dofinansowanie na szkolenie swoich pracowników ze strony takich instytucji jak BUR i KFS.

Jakie zyski oferuje szkolenie „Strategie pozyskiwania klientów” w Human Skills?

Zamknięte szkolenie „Strategie pozyskiwania klientów” skupia się na doskonaleniu umiejętności praktycznych oraz pogłębianiu kompetencji najbardziej wartościowych dla skuteczności w pozyskiwaniu klientów. W czasie warsztatu wyjaśniamy m.in., jakie instrumenty prospectingu wykorzystywać w konkretnych sytuacjach, jak prawidłowo analizować potrzeby, oczekiwania i zachowania klientów, jak stworzyć, zindywidualizować i zrealizować plan pozyskania klientów. Trening opieramy na analizie realnych sytuacji, nawiązujemy do doświadczeń zawodowych Kursantów i doskonalimy te umiejętności, które są im w ich pracy najbardziej przydatne. Bierzemy też pod uwagę specyfikę firmy i jej oferty.

Kurs „Strategie pozyskiwania klientów” pozwala pozyskać wyspecjalizowaną wiedzę o:

  • praktycznych sposobach pozyskiwania klientów w kanałach online i offline;
  • zasadach doboru metod i technik pozyskiwania klientów;
  • regułach tworzenia profili klientów i mapowania ścieżki zakupowej klienta;
  • nowoczesnych narzędziach prospectingu i ich możliwościach.

Prezentowane szkolenie rozwija i doskonali praktyczne umiejętności:

  • tworzenia profilu zakupowego klienta;
  • mapowania ścieżki zakupowej klienta;
  • selekcji klientów;
  • doboru metod i technik pozyskiwania klienta;
  • tworzenia indywidualnej strategii prospectingowej;
  • analizowania działań konkurencji.

Kurs pogłębia kluczowe dla skuteczności sprzedawców kompetencje związane z:

  • pozyskiwaniem nowych klientów;
  • indywidualizacją działań prospectingowych;
  • analizowaniem sytuacji w branży i działań konkurencji;
  • myśleniem strategicznym;
  • planowaniem swojej pracy.

Kurs zamknięty „Strategie pozyskiwania klientów” to nowatorski projekt szkoleniowy, który zapewnia Uczestnikom dostęp do wyspecjalizowanej wiedzy z obszaru współczesnego marketingu i sprzedaży. Dzięki treningowi Kursanci będą mogli nie tylko poznać narzędzia przydatne w procesie pozyskiwania klientów, ale też nauczą się biegle z nich korzystać i dobierać właściwe instrumenty działania do sytuacji sprzedażowej. Kurs kompleksowo przygotowuje Uczestników do umiejętnego poszerzania bazy klientów, nawiązywania z nimi kontaktu i tworzenia relacji sprzyjającej finalizacji sprzedaży.

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA STRATEGIE POZYSKIWANIA KLIENTÓW – ZAMKNIĘTY KURS STACJONARNY

Prezentowane szkolenie realizujemy standardowo na terenie naszego komfortowo zaaranżowanego centrum szkoleniowego w śródmieściu Warszawy. Kurs „Strategie pozyskiwania klientów” możemy jednak poprowadzić również w dowolnie wybranej lokalizacji wskazanej przez Klienta zamawiającego szkolenie. Stacjonarny warsztat doskonalący kompetencje w obszarze pozyskiwania klientów prowadzimy zgodnie z autorskim programem widocznym poniżej. Ponieważ jednak szkolenie charakteryzuje się wysokim stopniem indywidualizacji treści, konkretny kurs może zostać przeprowadzony według alternatywnej wersji programu ustalonego w szczegółach z Klientem. Szkolenie z prospectingu w swoim standardowym kształcie to dwudniowy kurs teoretyczno-praktyczny. Warsztat buduje 8. modułów tematycznych, a finałem szkolenia jest opracowanie przez Uczestników indywidualnego planu pozyskiwania klientów. Każde szkolenie zamknięte z powyższej tematyki każdorazowo wzbogacamy ćwiczeniami i zadaniami zaprojektowanymi specjalnie dla celów danego szkolenia oraz przykładami i analizami adekwatnymi do doświadczeń Kursantów i specyfiki wykonywanych przez nich zadań. Kurs „Strategie pozyskiwania klientów” rozpoczynamy weryfikacją potrzeb szkoleniowych Uczestników i identyfikacją celów szkolenia, a następnie na podstawie wyników wspomnianej diagnozy optymalizujemy program szkolenia pod względem metodycznym i merytorycznym. Również agenda kursu jest każdorazowo dostosowywana do oczekiwań Kursantów i zatrudniającej ich organizacji. Wszystkim osobom zapisanym na zamknięte szkolenie „Strategie pozyskiwania klientów” gwarantujemy dostęp do darmowych e-konsultacji z trenerem prowadzącym zajęcia. Opieka poszkoleniowa jest dostępna dla Uczestników zajęć aż przez 30 dni od chwili zakończenia warsztatu i ma na celu wsparcie Kursantów w procesie wdrożenia wypracowanej strategii poszukiwania i pozyskiwania klientów. Uczestnicy warsztatu otrzymają od nas również komplet wysokiej jakości dedykowanych materiałów szkoleniowych, a Kursantów goszczących w naszym centrum przywitamy każdego dnia poczęstunkiem serwowanym w czasie przerwy na kawę. W porze obiadowej zaprosimy też wszystkich Uczestników kursu organizowanego w naszej siedzibie na dwudaniowy lunch. Obiad zostanie podany w jednej z działających w sąsiedztwie Human Skills restauracji. Pojedynczy dzień szkolenia trwa około 7 godzin, przy czym program kursu przewiduje kilka przerw, a ich dokładny rozkład zostanie ustalony z konkretną grupą szkoleniową.

 

Ramowy program stacjonarnego kursu zamkniętego „Strategie pozyskiwania klientów”

Warsztat rozpoczynamy najczęściej o 9 rano. Rozkład przerw oraz inne ważne szczegóły agendy ustalamy przed rozpoczęciem kursu lub w czasie wstępu do szkolenia. Stacjonarny kurs „Strategie pozyskiwania klientów” realizujemy w zgodzie z założeniami cyklu Kolba oraz modelu Activity Based Learning z zastosowaniem starannie wyselekcjonowanych technik i metod nauczania o potwierdzonej skuteczności. Kurs w związku z tym ma charakter warsztatowy, a jego zasadniczy trzon tworzą różnorodne ćwiczenia i zadania praktyczne.

 

Program, formę szkolenia oraz jego agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta zamawiającego kurs.

Autor programu: Dominika Maciejak

Dzień 1.

Rozpoczęcie szkolenia. Część organizacyjna. Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu z identyfikacją i omówieniem celów szkolenia. Kontrakt.

Moduł I. Model biznesowy i dotychczasowa strategia sprzedaży w firmie.

  • Analiza strategii wykorzystywanej w firmie zatrudniającej Kursantów.
  • Elementy strategii – omówienie.

Moduł II. Przegląd metod pozyskiwania klientów w danej branży.

  • Metody i techniki pozyskiwania klientów.
  • Pozyskiwanie klientów w kanale online i offline.
  • Metody pozyskiwania klientów w kontekście konkretnej branży – omówienie.

Moduł III. Profile zakupowe klientów firmy i mapy empatii.

  • Czym jest profil zakupowy klienta i w jakim celu się go tworzy?
  • Mapy empatii.
  • Konstruowanie profilu klienta w praktyce.

Moduł IV. Ścieżka zakupowa klienta.

  • W czym pomaga zrozumienie ścieżki zakupowej?
  • Korzystanie z wiedzy o motywacjach i zachowaniach klientów.
  • Tworzenie mapy zakupowej.

 

Dzień 2.

Moduł V. Analiza ścieżki zakupowej pod kątem pragnień i potrzeb klienta oraz działań prospectingowych.

  • Potrzeby klientów.
  • Działania prospectingowe, a potrzeby i pragnienia konsumentów.

Moduł VI. Przegląd metod nowoczesnego prospectingu online i offline.

Moduł VII. Moja strategia sprzedaży.

  • Analiza dotychczas stosowanych instrumentów.
  • Aktualizacja warsztatu.
  • Dobre praktyki prospectingowe.

Moduł VIII. Stworzenie indywidualnego planu pozyskania klienta.

Podsumowanie szkolenia: powtórzenie kluczowych wniosków i usystematyzowanie wiedzy. Sesja pytań i odpowiedzi. Ewaluacja szkolenia. Opcjonalnie: wskazówki dotyczące dalszych działań rozwojowych dla Uczestników warsztatu.

Czas trwania kursu: 2 dni

PROGRAM SZKOLENIA STRATEGIE POZYSKIWANIA KLIENTÓW – ZAMKNIĘTY KURS ONLINE

Warsztat zdalny „Strategie pozyskiwania klientów” prowadzony jako kurs zamknięty odbywa się w czasie rzeczywistym, w wirtualnym pokoju utworzonym na platformie Zoom bądź Clickmeeting. Formuła szkolenia online pozwala Kursantom doskonalić umiejętności prospectingowe i sprzedażowe niezależnie od miejsca ich pobytu, poziomu biegłości technicznej czy możliwości logistycznych. Zamknięte szkolenie „Strategie pozyskiwania klientów” jest dzięki temu jednocześnie wyjątkowo atrakcyjną formą szkolenia pracowników, która pozwala zminimalizować koszty realizowanych programów rozwojowych oraz znacząco ograniczyć czynności organizacyjne. Zamknięte szkolenie online z prospectingu zostało zaprojektowane jako dwudniowy warsztat złożony z 8. segmentów tematycznych. Program kursu zakłada naukę w dwóch sesjach dziennych, po minimum 7 godzin zegarowych każda. W czasie zajęć Kursanci będą mogli skorzystać z kilku przerw, a jedna długa pauza zaplanowana została w porze lunchu. Wszystkie osoby obecne na zamkniętym kursie online z prospectingu otrzymają od nas pakiet materiałów szkoleniowych podsumowujących wiedzę na temat metod i technik pozyskiwania klientów. Uczestnikom prezentowanego warsztatu oferujemy również dodatkowo specjalny program opieki poszkoleniowej, tj. możliwość skorzystania z bezpłatnych e-konsultacji z ekspertem prowadzącym zajęcia w ciągu miesiąca od dnia zakończenia szkolenia. Zdalny kurs „Strategie pozyskiwania klientów” rozpoczynamy diagnozą potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, a jej wyniki wykorzystujemy do optymalizacji programu danego szkolenia pod kątem metodycznym i merytorycznym. Warsztat możemy również na życzenie Uczestników dopełnić na etapie podsumowania rekomendacjami ze strony trenera, które pomogą Kursantom opracować osobisty plan rozwoju zawodowego.

 

Szczegółowy program zamkniętego kursu online „Strategie pozyskiwania klientów”

Szkolenie „Strategie pozyskiwania klientów” realizujemy w zgodzie z założeniami modelu Activity Based Learning oraz wytycznymi cyklu Kolba z wykorzystaniem wyselekcjonowanych metod i technik nauczania o solidnie zweryfikowanej skuteczności. Szkolenie ma charakter warsztatowy i jego zasadniczym elementem są różnorodne zadania praktyczne i ćwiczenia. Standardowo kurs rozpoczynamy w okolicy godziny 9:00, a kończymy około godziny 17:00. Termin szkolenia, rozkład przerw i wszelkie inne detale agendy kursu uzgadniamy z Klientem przed rozpoczęciem warsztatu lub w części organizacyjnej szkolenia.

 

Program, formę i agendę godzinową kursu każdorazowo dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych i preferencji Klientów zamawiających dane szkolenie.

  1. dzień

Rozpoczęcie warsztatu. Sprawy organizacyjne. Diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów, ustalenie celów kursu i ich omówienie. Kontrakt.

Moduł I. Model biznesowy i dotychczasowa strategia sprzedaży w firmie.

  • Analiza strategii wykorzystywanej w firmie, w której pracują Uczestnicy warsztatu.
  • Elementy strategii sprzedaży – omówienie.
  • Podsumowanie i wnioski.

Moduł II. Metody pozyskiwania klientów w danej branży – przegląd.

  • Techniki i metody pozyskiwania klientów.
  • Pozyskiwanie klientów (offline i online).
  • Sposoby pozyskiwania klientów w kontekście konkretnej branży – przykłady wraz z omówieniem.

Moduł III. Mapy empatii i profile zakupowe klientów.

  • Czym jest profil zakupowy klienta i w jakim celu się go tworzy?
  • Mapy empatii.
  • Konstruowanie profilu klienta w praktyce.

Moduł IV. Ścieżka zakupowa klienta.

  • W czym pomocna jest analiza ścieżki zakupowej klientów?
  • Motywacje i zachowania klientów, a działania prospectingowe.
  • Tworzenie mapy zakupowej.

 

  1. dzień

Moduł V. Analiza ścieżki zakupowej pod kątem potrzeb i pragnień klientów oraz działań prospectingowych.

  • Potrzeby klientów.
  • Potrzeby i pragnienia konsumentów, a działania prospectingowe.

Moduł VI. Przegląd metod nowoczesnego prospectingu offline i online.

Moduł VII. Osobista strategia sprzedaży.

  • Analiza instrumentów stosowanych przed kursem.
  • Aktualizacja skrzynki narzędziowej.
  • Bank dobrych praktyk prospectingowych.

Moduł VIII. Stworzenie indywidualnego planu pozyskania klienta.

Zakończenie szkolenia: podsumowanie najważniejszych treści i usystematyzowanie wiedzy. Ewaluacja kursu. Sesja pytań i odpowiedzi. Opcjonalnie na życzenie Kursantów: rekomendacje dla Uczestników dotyczące dalszych działań rozwojowych i szkoleń.

Autor programu: Dominika Maciejak

Czas trwania warsztatu: 2 dni

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

„Jestem pod wrażeniem wiedzy i merytoryki Trenera. Bardzo dobrze wykorzystany czas. To szkolenie otworzyło mi oczy na błędy, które popełniam w komunikacji z Klientami. Teraz wiem, co mogę poprawić. Żałuję, że to szkolenie tak szybko się skończyło. Chętnie wzięłabym udział w kolejnych edycjach szkoleń.”

„Bardzo wysoko – praktyczne podejście; szkolenie prowadzone bardzo dobrze i interesująco; bardzo wartościowe; kroki, energia prowadzącego; bardzo treściwe, bardzo dużo wiedzy otrzymałam, dziękuję; bardzo ciekawe przedstawienie informacji w pigułce; zdecydowanie przydatne.”

„Ważne: drabina wartości, budowanie person, budowanie lejka sprzedażowego i przygotowanie do pozyskania klienta, metody odnajdywania nowych klientów; umiejętności sprzedaży, umiejętność obronienia ceny produktu; sprzedaż tu i teraz jak to robić, zbijanie obiekcji.”

 

 

Klienci

Szkolenie realizowane na zamówienie. Zrealizowaliśmy m.in. dla firmy Kontekst.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas