PROFIL TRENERKI:
Trenerka, twórczyni internetowa, ekspertka biznesowa, pasjonatka handlu detalicznego. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas warsztatów i treningów on-the-job, dotykając zagadnień związanych ze strategią, sprzedażą, jakością obsługi klienta, zarządzaniem personelem oraz customer experience.
W codziennej pracy wspiera sprzedawców, przedsiębiorców i startupy. Prowadzi działania rozwojowe nakierowane na poprawę funkcjonowania firm. Definiując bieżącą sytuację placówki, dobierając odpowiednie narzędzia doprowadza do pożądanej zmiany.
Posiada kilkudziesięcioletnie, praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży w różnych branżach (budowlana, finansowa, bankowość, nieruchomości, gastronomiczna, sieci handlowe, usługi medyczne, FMCG, retail, produkcyjna, edukacyjna, turystyka, HoReCa, usługi biznesowe).
Jej motto:
„Kreatywność to inteligencja, która dobrze się bawi.” – Albert Einstein.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
Kompetencje sprzedażowe:
- Coaching sprzedażowy i informacja zwrotna.
- Techniki i technologie sprzedaży.
- Strategia sprzedaży i marketingu.
- User experience i mapowanie podróży klienta.
- Obsługa klienta.
- Obsługa reklamacji (w zakresie umiejętności miękkich).
- Zarządzanie zmianą.
- Efektywność osobista i produktywność.
- Zarządzanie sobą w czasie i organizacja.
- Inteligencja emocjonalna.
- Rozwiązywanie problemów i zarządzanie konfliktem.
- Zarządzanie różnorodnością w zespole np. zarządzanie międzypokoleniowe.
- Uczenie się przez całe życie – growth mindset.
- Skuteczność managerska.
- Rozwiązywanie konfliktów.
- Podejmowanie decyzji.
- Orientacja na cel.
- Radzenie sobie ze stresem.
- Rozwiązywanie problemów.
Przywództwo
- Inspirowanie i budowanie zaangażowania.
- Budowanie relacji ze współpracownikami.
- Kształtowanie kultury organizacyjnej.
- Tworzenie i upowszechnianie wizji.
- Wywieranie wpływu.
- Pozyskiwanie pracowników.
- Ocena pracowników.
- Rozwój pracowników.
- Motywowanie pracowników.
- Delegowanie zadań i uprawnień.
Komunikacja i wykorzystanie informacji
- Efektywna komunikacja.
- Negocjowanie.
- Prezentacje.
- Wyszukiwanie, analiza i wykorzystanie informacji.
KWALIFIKACJE:
- Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach filologia, specjalność: językoznawstwo i informacja naukowa oraz geografia, specjalność geoinformacja.
- Podyplomowo wykształcona w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzaniu firmą.
- Pracuje w nurcie design thinking i service designu, ukończyła Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Wspieram rozwój sprzedaży, obsługi klienta, customer experience i kompetencji managerskich pracowników firm z wykorzystaniem:
- Badań poziomu obsługi klienta, customer experience sklepu stacjonarnego
i internetowego. - Narzędzi strategii sprzedaży i marketingu.
- Szkoleń online i stacjonarnych rozwijających kompetencje sprzedażowe i zarządcze personelu (np. obsługa klienta online, obsługa klienta w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji i wymagającego klienta, sprzedaż komplementarna, zarządzanie personelem).
- Narzędzi service design – projektowania nowych usług i procesów z naciskiem na mapowanie podróży klienta.
- Standaryzacji procesu obsługi klienta sklepu online lub sklepu stacjonarnego.
- Grup mastermind.
- Wsparcia merytorycznego w postaci spersonalizowanych materiałów edukacyjnych
– kursów online, ebooków, skryptów, ksiąg dobrych praktyk. - Analizy KPI.
WYBRANI KLIENCI TRENERKI:
Alpaqori, Bluemedia S.A, Branch Brothers, Candy Shop, Colian, Collegium da Vinci, Concordia Design, Cukiernia Angielka, Cukiernia Bartkowscy, Danhen, Daymaker, Dream Mobile, Dogmat Systemy S.A., Enterprise Advisors, Factory Outlet, Fitness 24, Fonny Funny, Forum Media, Greenhat, Hillway Training & Consulting, HPR Group, Human Skills, Iscratch, IKEA, Galeria Malta, Galeria Słoneczna, Greenhat Innovation, Księgarnie Świat Książki, Kawiarnia Małe Fusy, Neinver, O bag, Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, Pretty One, Riff Piano Salon, Sadva, Sana, Sivantos, Skills in Motion, Solar, Securitas, Svilanit, Ślubne wsparcie, Świat GSM, Stowarzyszenie Absolwenci na Walizkach, Stomatologia Radecka, Taranko, Wydział Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Poznani, Hranipex Polska Sp. z o.o, Sivantos, Dedra-Exim Sp. z o.o., INNEKO Sp. z o.o. i inni.
OPINIE PO SZKOLENIACH:
„Profesjonalne prowadzone szkolenie, uzyskane odpowiedzi na wyczerpujące pytania.”
„Przydatne treści szkolenia: Relacje emocjonalne, pytania otwarte, parafrazy, audyt emocjonalny oraz fakty czy opinie.”