Trenerka i konsultantka specjalizująca się w handlu detalicznym. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas warsztatów i treningów on-the-job, dotykając zagadnień związanych ze strategią, sprzedażą, jakością obsługi klienta, zarządzaniem personelem oraz customer experience.
W codziennej pracy wspiera sprzedawców, przedsiębiorców i startupy. Prowadzi działania doradcze strategiczne nakierowane na poprawę funkcjonowania firm. Definiując bieżącą sytuację placówki, dobierając odpowiednie narzędzia doprowadza do pożądanej zmiany.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży w różnych branżach – turystycznej, informatycznej i nieruchomości mieszkaniowych komercyjnych, oraz w branży szkoleniowej.
Ostatnio zafascynowana tematyką design thinking i service designu, ukończyła Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS.
SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:
- Wyjątkowa obsługa klienta.
- Asertywność sprzedawcy.
- Cross selling i up selling.
- Obsługa reklamacji.
- Empatyczna obsługa klienta.
- Customer experience.
KWALIFIKACJE:
- Uniwersytet SWPS w Poznaniu – Projektowanie Usług – studia podyplomowe.
- Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Zarządzanie w Firmie – studia podyplomowe.
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – studia podyplomowe.
PUBLIKACJE I WYSTĄPIENIA EKSPERCKIE
Nowa Sprzedaż
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly/narysuj-mape-serca-klienta/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/wykonaj-gest-strone-klienta-komunikacja-niewerbalna-negocjacjach/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/wysokosc-millenials-zdobyc-serca-pokolenia-y/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/rekrutacja-i-co-dalej-pierwsze-miesiace-handlowca-w-pracy/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/5-nawykow-empatycznego-sprzedawcy/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/rozszyfrowac-klienta-o-roli-postaw-i-potrzeb-w-procesie-decyzyjnym/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/rozszyfrowac-klienta-o-roli-postaw-i-potrzeb-w-procesie-decyzyjnym/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/znajdz-nic-porozumienia-klientem-mowa-ciala-obsludze-klienta/
- https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/formula-prezentu-jak-w-8-krokach-radzic-sobie-z-reklamacjami/
Marketer+
- http://marketerplus.pl/teksty/publikacje-recenzje/byc-budowniczym-wlasnego-zycia-czyli-najwspanialsze-strategie-osiagania-sukcesu-wedlug-jona-gordona/
- http://marketerplus.pl/teksty/publikacje-recenzje/podsumowanie-madrosci-i-pasji-stephena-coveya/
- http://marketerplus.pl/teksty/jak-swiadomie-inwestowac-w-swoj-rozwoj-osobisty-recenzja/
Sales News
- http://www.salesnews.pl/Advice.aspx?id=99
- http://www.salesnews.pl/Advice.aspx?id=94
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1282
- http://www.salesnews.pl/DailyNews.aspx?id=836
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1296
- http://www.salesnews.pl/TematDnia,826,.aspx
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1218
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1237
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1195
Franchising
- http://franchising.pl/moja-firma/8264/wiecej-mniej-2-cenie-1/
- http://franchising.pl/moja-firma/8457/8-najwiekszych-bledow-restauratorow/
Mea Kultura
WYBRANI KLIENCI:
Alpaqori, Bluemedia S.A., Branch Brothers, Candy Shop, Colian, Collegium da Vinci, Concordia Design, Danhen, Daymaker, Dogmat Systemy S.A., Factory Outlet, Greenhat, Iscratch, IKEA, Galeria Malta, Galeria Słoneczna, Neinver, O bag, Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, Pretty One, Sana, Sivantos, Solar, Securitas, Svilanit, Stowarzyszenie Absolwenci na Walizkach, Urząd Miasta Poznania i inni.