Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE ZAKUPOWE I KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Dominika Maciejak

Trener i doradca realizujący projekty w zakresie poprawy customer experience/ Retail Consultant/ Praktyk handlu detalicznego

Dominika Maciejak

Trener i konsultant specjalizujący się w handlu detalicznym. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas warsztatów i treningów on-the-job, dotykając zagadnień związanych ze strategią, sprzedażą, jakością obsługi klienta, zarządzaniem personelem oraz customer experience.

W codziennej pracy wspiera sprzedawców, przedsiębiorców i startupy. Prowadzi działania doradcze strategiczne nakierowane na poprawę funkcjonowania firm. Definiując bieżącą sytuację placówki, dobierając odpowiednie narzędzia doprowadza do pożądanej zmiany.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży w różnych branżach – turystycznej, informatycznej i nieruchomości mieszkaniowych komercyjnych, oraz w branży szkoleniowej.

Ostatnio zafascynowana tematyką design thinking i service designu, ukończyła Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Wyjątkowa obsługa klienta.
  • Asertywność sprzedawcy.
  • Cross selling i up selling.
  • Obsługa reklamacji.
  • Empatyczna obsługa klienta.
  • Customer experience.

KWALIFIKACJE:

  • Uniwersytet SWPS w Poznaniu – Projektowanie Usług – studia podyplomowe.
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Zarządzanie w Firmie – studia podyplomowe.
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – studia podyplomowe.

PUBLIKACJE I WYSTĄPIENIA EKSPERCKIE

Nowa Sprzedaż

Marketer+

Sales News

Franchising

Mea Kultura

WYBRANI KLIENCI:

Alpaqori, Bluemedia S.A., Branch Brothers, Candy Shop, Colian, Collegium da Vinci, Concordia Design, Danhen, Daymaker, Dogmat Systemy S.A., Factory Outlet, Greenhat, Iscratch, IKEA, Galeria Malta, Galeria Słoneczna, Neinver, O bag, Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, Pretty One, Sana, Sivantos, Solar, Securitas, Svilanit, Stowarzyszenie Absolwenci na Walizkach, Urząd Miasta Poznania i inni.

Szkolenia zamknięte prowadzone przez tego trenera:

X