Szkolenie stacjonarne: Zarządzanie zespołem

Szkolenie Zarządzanie zespołem to kompleksowa pigułka wiedzy. Poznaj kluczowe aspekty zarządzania skutecznością zespołu. Dowiedź się jak zarządzić potencjałem zespołu. Sprawdź strategię budowania silnego zespołu. Poznaj ważne fakty z psychologii zarządzania zespołem. Stwórz zespół sprawnie realizujący cele firmowe.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online: Zarządzanie zespołem

Cena i Terminy

02-03.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1299 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1598 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
13-14.04.2021r.
9:00-16:00
CENA
1598 zł netto + 23 % VAT
08-09.06.2021r.
9:00-16:00
CENA
1598 zł netto + 23 % VAT
02-03.02.2021r.
9:00-16:00
CENA REGULARNA
1299 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1598 zł netto + 23 % VAT
13-14.04.2021r.
9:00-16:00
Cena Regularna
1598 zł netto + 23 % VAT
08-09.06.2021r.
9:00-16:00
Cena Regularna
1598 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

 Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ Z ZAKRESU:

  • Technikach i narzędziach weryfikowania potencjału zespołu.
  • Analizie kompetencji zespołu.
  • Etapach rozwoju pracownika wg.K.Blancharda i stylach zarządzania S1-S4.
  • Rolach w zespole R.M. Balbina.
  • Tworzeniu potencjału kadrowego.
  • Strategii budowania silnego zespołu.
  • Wartości spotkań z zespołem.
  • Zarządzania zadaniami.
  • 7 stopniach delegowania celów/uprawień.
  • Zasadach jednominutowego menedżera.
  • Zasadach budowania relacji z zespołem.
  • Ważnych aspektach zarządzania zmianą w zespole.
  • Zarządzania problemami w zespole.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Rozpoznawania sytuacji i stosowania adekwatnego stylu przywództwa wg. K. Blancharda.
  • Rozumienia swoich zachowań i stylów funkcjonowanie na bazie metodologii  DISC.
  • Dopasowywania stylu zachowań do poszczególnych typów  osobowych.
  • Sprawnego „przełączania się” pomiędzy osobami reprezentującymi  różne typy zachowań.
  • Jak budować cele dla siebie i zespołu i delegować je.
  • Jak chronić rezultat poprzez wsparcie pracowników w realizacji zadań.
  • Jak przeprowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Przywództwo.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Tworzenie potencjału kadrowego.
  • Efektywne wykorzystania zasobów.
  • Współpracy zespołowej.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
  • Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co wpływa na zaangażowanie  pracowników.
  • Menedżerowie, którzy mają doświadczenie w zarządzaniu zespołami, ale chcą uporządkować swoją wiedzę, wzmocnić kompetencje.
  • Liderzy, którzy pracują projektowo i zarządzają zmiennymi zespołami.
  • Szefowie, którzy od niedawna zarządzają zespołem lub dopiero go tworzą.
  • Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami.
  • Osoby, które są otwarte na rozwój osobisty i zawodowy.

Program Szkolenia

Zarządzanie zespołem. Jak budować potencjał zespołu i realizować strategię budowania silnego zespołu z uwzględnieniem psychologii skutecznego szefa

Rozpoczęcie szkolenia, omówienie kontraktu i ustalenie celów szkolenia.

Moduł I Zarządzanie zespołem – potencjał zespołu

  • Struktura zespołu – model DISC (Extended DISC, Insight Discovery). Arkusz lidera drzewo zespołu. Wykład, ćwiczenie indywidualne, dyskusja, wnioski.
  • Kompetentny zespół – analiza kompetencji zespołu – obligatoryjne, uzupełniające a zadania jakie stoją przed szefem. Wykład, dyskusja, case study, ćwiczenie indywidualne.
  • Etapy rozwoju pracownika wg.K.Blancharda R1-R4 – analiza zespołu. Wykład, dyskusja, ćwiczenie indywidualne.
  • Role w zespole R.M.Balbina – realizator, koordynator, lokomotywa, myśliciel, poszukiwacz źródeł, krytyk wartościujący, dusza zespołu, skrupulatny wykonawca, specjalista) – typowe cechy, pozytywne strony i obszary do rozwoju. Dyskusja, analiza zespołu.
  • Tworzenie potencjału kadrowego oraz zarządzanie rozwojem pracowników. Dyskusja, praca z arkuszami.

Moduł II  Zarządzanie zespołem – strategia budowania silnego zespołu

  • Zakres obowiązków i priorytetów na danym stanowisku. Arkusz ustalania celów. Dyskusja, ćwiczenie indywidualne.
  • Talenty (nawiązanie do Talentów Gallupa) – zatrudnianie i zatrzymywanie najlepszych – perspektywa menedżera – dyskusja.
  • Spotkania z pracownikami – grupowe oraz indywidualne. Zasady efektywności tych spotkań oraz skutki zaniechań. Arkusz lidera. Dyskusja, case study, indywidualne refleksje.
  • Zarządzania zadaniami – planowanie, delegowanie i monitorowanie. Dyskusja, praca z arkuszami.
  • 7 stopni delegowania celów/uprawnień – dyskusja, arkusz lidera.
  • Motywowanie pozafinansowe- wartości i pochwała.
  • Jednominutowy menedżer czy rola pochwały i nagany. Omówienie.
  • Menedżer coachem – wstęp do roli szefa coacha.
  • Budowanie relacji z zespołem – dobre i złe praktyki. Omówienie.

Moduł IV Zarządzanie zespołem – psychologia dla menedżerów

  • Zmiany w zespole a krzywa Johna Fishera i łuk zmiany.
  • Stres i emocje z zespole – sugestie działań.
  • Zarządzanie problemami – dyskusja, sugerowane możliwe rozwiązania.
  • Rozmowa z pracownikiem o problemie/rozmowa dyscyplinująca – omówienie, arkusz lidera (cel, analiza rzeczywistości, określenie rozwiązań, opracowanie planu).

Moduł V Zarządzanie zespołem – moc zespołu

  • Mój zespół – definiowanie stylu zachowań, kompetencji, relacji w zespole, motywowani, informacje wrażliwe, reagowanie na zmiany, efektywność w zespole, sukcesja.

Podsumowanie i przygotowanie planu działania.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

“Świetne szkolenie! Wiedza z wielu obszarów i daje poczucie kompletu informacji. Oczywiście wiele przede mną, ale mam poczucie, że dostałam “mapę” i wiem już co i jak rozwijać u siebie po kolei. Polecam! :)”

“Bardzo mi się podobało, dużo przydatnych narzędzi. Jestem zaciekawiona modelem disc, czyli kolory osobowości. Myślę, że wezmę jeszcze udział właśnie w tym szkoleniu, bo w przypadku pracy menedżera komunikacja jest bardzo ważna!”

“Bardzo mądre podejście do pracy ludzi zarządzających. Pani Iwona pokazała nam w trakcie tego szkolenia jak dużo czynników ma wpływ na naszą pracę. Dostałem pakiet narzędzi i wskazówek do dalszej pracy nad sobą. Świetna Trenerka dodatkowo umiliła nam te wspólne godziny swoim poczuciem humoru.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu zarządzania zespołem Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Euler Hermes Collections Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska sp. z o.o., AMINEX Sp. z o.o., Akademia Języków Obcych Chelsea, XBS Group Sp. z o.o., Partner Temps Sp. z o.o, GTV Poland Sp. z o.o. spółka komandytowa, Info Veriti Polska Sp. z o.o., Elokon Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o, Balteam Crewing Agency Sp. z o.o., Urząd Statystyczny w Warszawie, Politechnika Opolska, Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Uczelnia Łazarskiego i innych.

8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.

2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.

3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).

4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.

6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.

7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie stacjonarne: Zarządzanie zespołem