Menedżer coach

Menedżer jako coach

Jednym z podstawowych założeń naszych warsztatów jest fakt, że dobry menedżer jest nie tylko osobą rozdzielającą zadania, czy rozliczającą z wykonanej pracy, lecz jest także przewodnikiem zespołu. Dobry menedżer zna mocne i słabe strony członków swojego zespołu i potrafi dostosować plan działania tak, by w pełni wykorzystać potencjał każdej z osób i umożliwić im efektywny rozwój. Na naszym szkoleniu pokażemy Ci, czym jest coachingowy styl zarządzania i jak wykorzystać go w praktyce. Wspólnie popracujemy także nad Twoimi kompetencjami komunikacyjnymi, które stanowią punkt wyjścia do skutecznego zarządzania grupą ludzi.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

Cena i Terminy

16.09.2020
9:30-16:30
CENA PROMOCYJNA
790 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
990 zł netto + 23 % VAT
16.11.2020
9:30-16:30
CENA PROMOCYJNA
790 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
990 zł netto + 23 % VAT

CENA ZAWIERA:

  1. Szkolenie z komunikacji realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe dotyczące komunikacji oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej.
  6. Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia – z zakresu komunikacji interpersonalnej.
  7. Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte z komunikacji, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

UZYSKAJ DOFINANSOWANIE:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Istocie coachingu, jak również roli szefa jako coacha względem swoich pracowników.
  • praktycznych narzędziach, metodach i technikach potrzebnych w procesie coachingu.
  • Przedstawienie uczestnikom wielu praktycznych przykładów oraz sytuacyjnych case’ów.
  • Sposobach radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, z oporem.
  • Metodach rozmów z pracownikami.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Dotyczące coachingu w zarządzaniu pracownikami.
  • Wykorzystania coachingu (dla pracownika, szefa, firmy) – jako silnego narzędzia menedżerskiego.
  • Podnoszenia efektywności pracy pracowników oraz zespołów, poprawiania atmosfery w środowisku pracy i lepszych relacji społecznych w firmie.
  • Konstruktywnej rozmowy z pracownikiem.
  • Budowy kultury dialogu i szacunku do pracownika.
  • Wpływające na pobudzenie wśród pracowników odpowiedzialność za efektywność organizacji.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie.
  • Pracownicy działów personalnych.
  • Szefowie projektów.
  • Osoby zainteresowane rozwojem zawodowym oraz tematyką szkolenia.

Program Szkolenia

Menedżer jako coach.  Jak wspierać rozwój i odpowiedzialność wśród pracowników, aby zwiększać ich efektywność?

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie praktyki w roli bycia menedżerem na członków zespołu.

10:00 – 11: 00 Moduł I  Menedżer jako coach–  przygotowanie do sesji coachingowych

  • Rola menedżera jako coacha: na czym polega coaching, jakich sytuacji może dotyczyć (rozwój, delegowanie, motywowanie, korygowanie, interwencja).
  • Korzyści dla firmy, menedżera oraz pracownika.
  • Etapy pracy coacha menedżera.
  • Model pracy coachingowej SFA.
  • Kontrakt menedżer coach i pracownik.
  • Przygotowanie menedżera do bycia coachem pracowników – kluczowe kompetencje menedżera coacha.
  • 10 zasad i 10 przykazań dla menedżera w roli coacha.

11:00-11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej

  • Narzędzia do pracy coachingowej z pracownikiem. Omówienie możliwych narzędzi i zastosowań.
  • Komunikacja werbalna oraz niewerbalna w pracy menedżera coacha.
  • Model DISC – kodowania i dekodowanie.
  • Rola pytań otwartych oraz aktywne słuchanie w roli menedżera coacha.
  • Wyznaczanie zadań rozwojowych. Dyskusja. Arkusz lidera.
  • Piramida poziomów logicznych Diltsa.
  • Model zmiany Kurta Lewina.
  • Krzywa Fischera.
  • Model Coach – struktura rozmowy coachingowej.
  • Model STORM – ustalanie celów i planu działania.
  • Wyznaczanie celów coachingowych – model GROW.

13:00-13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15:00 Moduł II Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej

  • Feedforward a feedback – zastosowanie podczas sesji coachingowych.
  • Model STAGES – przekazywanie informacji zwrotnej między sesjami.
  • Model GOLD – gdy błędy stają się lekcjami.
  • Model SCORE – weryfikacja zasobów i efektów.
  • Model pytań C5 – mniej, więcej, inaczej.
  • Arkusz SMART – planowanie działania.

15:00- 15:10 Przerwa

15: 10 – 16:00 Moduł III Menedżer jako coach – dobre praktyki

  • Błędy i ryzyka z jakimi wiąże się rola menedżera coacha.
  • Przygotowanie do trudnych sytuacji w roli menedżera coacha takich jak brak zaufania, opór, obawa przed błędną oceną, prokrastynacja.

16:00 – 16:30 Podsumowanie szkolenia online i spis dalszych działań. Zadanie do wykonania dla chętnych.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Menedżer jako coach