Szkolenie stacjonarne: Menedżer jako coach

Jednym z podstawowych założeń naszych warsztatów jest fakt, że dobry menedżer jest nie tylko osobą rozdzielającą zadania, czy rozliczającą z wykonanej pracy, lecz jest także przewodnikiem zespołu. Dobry menedżer zna mocne i słabe strony członków swojego zespołu i potrafi dostosować plan działania tak, by w pełni wykorzystać potencjał każdej z osób i umożliwić im efektywny rozwój. Na naszym szkoleniu pokażemy Ci, czym jest coachingowy styl zarządzania i jak wykorzystać go w praktyce. Wspólnie popracujemy także nad Twoimi kompetencjami komunikacyjnymi, które stanowią punkt wyjścia do skutecznego zarządzania grupą ludzi.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online: Menedżer jako coach

Cena i Terminy

04.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
659 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
15.04.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT
10.06.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

 Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Istocie coachingu, jak również roli szefa jako coacha względem swoich pracowników.
  • praktycznych narzędziach, metodach i technikach potrzebnych w procesie coachingu.
  • Przedstawienie uczestnikom wielu praktycznych przykładów oraz sytuacyjnych case’ów.
  • Sposobach radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, z oporem.
  • Metodach rozmów z pracownikami.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Dotyczące coachingu w zarządzaniu pracownikami.
  • Wykorzystania coachingu (dla pracownika, szefa, firmy) – jako silnego narzędzia menedżerskiego.
  • Podnoszenia efektywności pracy pracowników oraz zespołów, poprawiania atmosfery w środowisku pracy i lepszych relacji społecznych w firmie.
  • Konstruktywnej rozmowy z pracownikiem.
  • Budowy kultury dialogu i szacunku do pracownika.
  • Wpływające na pobudzenie wśród pracowników odpowiedzialność za efektywność organizacji.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie.
  • Pracownicy działów personalnych.
  • Szefowie projektów.
  • Osoby zainteresowane rozwojem zawodowym oraz tematyką szkolenia.

Program Szkolenia

Menedżer jako coach.  Jak wspierać rozwój i odpowiedzialność wśród pracowników, aby zwiększać ich efektywność?

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie praktyki w roli bycia menedżerem na członków zespołu.

09:30 – 11: 00 Moduł I  Menedżer jako coach–  przygotowanie do sesji coachingowych

  • Rola menedżera jako coacha: na czym polega coaching, jakich sytuacji może dotyczyć (rozwój, delegowanie, motywowanie, korygowanie, interwencja).
  • Korzyści dla firmy, menedżera oraz pracownika.
  • Etapy pracy coacha menedżera.
  • Model pracy coachingowej SFA.
  • Kontrakt menedżer coach i pracownik.
  • Przygotowanie menedżera do bycia coachem pracowników – kluczowe kompetencje menedżera coacha.
  • 10 zasad i 10 przykazań dla menedżera w roli coacha.

11:00-11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej

  • Narzędzia do pracy coachingowej z pracownikiem. Omówienie możliwych narzędzi i zastosowań.
  • Komunikacja werbalna oraz niewerbalna w pracy menedżera coacha.
  • Model DISC – kodowania i dekodowanie.
  • Rola pytań otwartych oraz aktywne słuchanie w roli menedżera coacha.
  • Wyznaczanie zadań rozwojowych. Dyskusja. Arkusz lidera.
  • Piramida poziomów logicznych Diltsa.
  • Model zmiany Kurta Lewina.
  • Krzywa Fischera.
  • Model Coach – struktura rozmowy coachingowej.
  • Model STORM – ustalanie celów i planu działania.
  • Wyznaczanie celów coachingowych – model GROW.

13:00-13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15:00 Moduł II Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej

  • Feedforward a feedback – zastosowanie podczas sesji coachingowych.
  • Model STAGES – przekazywanie informacji zwrotnej między sesjami.
  • Model GOLD – gdy błędy stają się lekcjami.
  • Model SCORE – weryfikacja zasobów i efektów.
  • Model pytań C5 – mniej, więcej, inaczej.
  • Arkusz SMART – planowanie działania.

15:00- 15:10 Przerwa

15: 10 – 15:40 Moduł III Menedżer jako coach – dobre praktyki

  • Błędy i ryzyka z jakimi wiąże się rola menedżera coacha.
  • Przygotowanie do trudnych sytuacji w roli menedżera coacha takich jak brak zaufania, opór, obawa przed błędną oceną, prokrastynacja.

15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia online i spis dalszych działań. Zadanie do wykonania dla chętnych.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

“Dzięki udziałowi w szkoleniu poznałem praktyczne narzędzia i sposoby prowadzenia rozmów coachingowych z pracownikami. Bardzo polecam udział, wiele cennej wiedzy.”

“Wybrałam to szkolenie, bo program wydał mi się bardzo ciekawy. Został w pełni zrealizowany, więc jestem bardzo zadowolona. Dodatkowo na plus energia prowadzącej!”

“Od siebie mogę powiedzieć, że dzięki szkoleniu inaczej patrzę na obowiązki menedżerskie. Dotarło do mnie, że jeżeli chcę, aby mój zespół pracował jak najlepiej, muszę odpowiednio o niego zadbać i reagować na bieżące sytuacje.”

Klienci

British-American Tobacco Polska S.A.

8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.

2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.

3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).

4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.

6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.

7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie stacjonarne: Menedżer jako coach