Feedback z elementami feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte stacjonarne i online
feedback i feedfoward

Feedback z elementami feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

Feedback z elementami feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

kategoria:

feedback i feedfoward
  • CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
  • SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
  • Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem

Poczuj różnicę w komunikacji – weź udział w szkoleniu z feedbacku i rozwijaj umiejętność przekazywania informacji zwrotnej, która realnie wpływa na wyniki Twojego zespołu.

Udzielanie informacji zwrotnej pracownikom nie zawsze przynosi oczekiwane przez Ciebie rezultaty? A może masz trudność z systematycznym udzielaniem konstruktywnego feedbacku, który nie tylko informuje, ale także motywuje do zmiany? Te wyzwania napotykają menedżerowie na każdym szczeblu kariery – a jednak feedback to fundament pracy lidera, bez którego nie ma rozwoju zarówno pracowników, jak i samego menedżera.

Bez jasnego i obiektywnego feedbacku Twój zespół nie wie, czy idzie w dobrym kierunku, czy popełnia błędy, które wymagają poprawy. Pogłębia się demotywacja z powodu braku poczucia docenienia i ustrukturyzowanego rozwoju. Jeśli nie nauczysz się, jak informacją zwrotną wspierać i  i angażować, może to osłabić atmosferę pracy, zablokować progres, a Ciebie jako menedżera doprowadzić do frustracji.

Zapisz się na 2-dniowe, praktyczne szkolenie kompetencji menedżerskich „Feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli?” i naucz się skutecznie udzielać informacji zwrotnej oraz konstruktywnie wpływać na wyniki  swoich pracowników.

Podczas szkolenia zdobędziesz umiejętności liderskie niezbędne do precyzyjnego formułowania feedbacku – jasnego, motywującego i konstruktywnego. Nauczysz się dbać o otwartą komunikację, dzięki której odbiorcy Twoich słów poczują zaangażowanie i gotowość do zmian. Skupimy się na praktycznych narzędziach i technikach  m.in. FUKO, STAR, model „Z” czy SPINKA, umożliwiających Ci płynne stosowanie zarówno feedbacku, jak i feedforwardu w codziennej pracy. To szkolenie otwarte będzie interaktywne – oprócz teorii czeka na Ciebie praca w grupach oraz ćwiczenia, case study, gry i symulacje pozwalające natychmiast przełożyć zdobytą wiedzę na praktykę.

Na tym warsztatowym szkoleniu nauczysz się również, jak udzielać informacji zwrotnej w sytuacjach trudnych, które mogą wywoływać stres lub opór. Pokażemy Ci, jak jako lider zespołu, możesz tworzyć kulturę komunikacji sprzyjającą nie tylko lepszym wynikom, ale także pozytywnej atmosferze w zespole. Na zakończenie otrzymasz uznany certyfikat, potwierdzający Twoje kompetencje w zakresie skutecznego udzielania feedbacku – dowód Twojej adaptacyjności, gotowości do rozwoju i umiejętności budowania zaangażowanego zespołu.

To Twoja szansa, by stać się liderem o realnym wpływie na ludzi i silnej pozycji w swojej organizacji.

Liczba modułów: 4
Przemyślana liczba modułów zapewni Ci optymalne tempo nauki i efektywne przejście od teorii do praktyki. 

Recenzje Google

4,9

160 opinii

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Cena promocyjna
Cena regularna

Szkolenie stacjonarne:

Cena promocyjna

948 zł netto + 23% VAT

Cena regularna

1136 zł netto + 23% VAT

Szkolenie online:

Cena promocyjna

848 zł netto + 23% VAT

Cena regularna

1036 zł netto + 23% VAT

Cena promocyjna obowiązuje do 31 grudnia 2025

Najbliższy termin

miejsce

czas trwania

liczebność grupy

Najbliższy termin
19 listopada 2025
Warszawa
1 dzień
10-12 os.
26 listopada 2025
Online
1 dzień
10-12 os.
11 grudnia 2025
Warszawa
1 dzień
10-12 os.
19 stycznia 2026
Online
1 dzień
10-12 os.
16 lutego 2026
Warszawa
1 dzień
10-12 os.
11 marca 2026
Online
1 dzień
10-12 os.
13 kwietnia 2026
Warszawa
1 dzień
10-12 os.
11 maja 2026
Online
1 dzień
10-12 os.
08 czerwca 2026
Warszawa
1 dzień
10-12 os.

Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego terminu

Dla kogo szkolenie z udzielania informacji zwrotnej będzie idealne?

skuteczne szkolenie otwarte Human Skills
szkolenie otwarte human skills
Korzyści dla Ciebie
Korzyści dla Twojej firmy

Cele szkolenia dla menedżerów

Szkolenie „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?” to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning), a jego główne cele to: 

Wzmacnianie kompetencji menedżerskich w zakresie udzielania informacji zwrotnej dopasowanej do sytuacji oraz etapów rozwoju zespołu.
Rozwijanie umiejętności skutecznego przekazywania informacji zwrotnej i stosowania narzędzi w trudnych sytuacjach.
Wzmacnianie zdolności radzenia sobie z emocjami towarzyszącymi feedbackowi oraz zrozumienia ich wpływu na komunikację.
Rozpoznawanie i pokonywanie barier w udzielaniu i przyjmowaniu feedbacku, dostosowywanie przekazu do indywidualnych preferencji i różnorodności zespołu.

Program szkolenia "Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?"

Szkolenie Stacjonarne
Ogólne informacje o szkoleniu

Otwarte kursy menadżerskie prowadzone w formule stacjonarnej organizujemy na terenie naszej siedziby zlokalizowanej w centralnej Warszawie. Podczas szkolenia dla managerów realizowanego w naszym centrum Uczestnicy zajęć mogą swobodnie korzystać z dostępnej nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty odbywają się w funkcjonalnych i komfortowo zaaranżowanych pomieszczeniach. Opłata za stacjonarne szkolenie menadżerskie menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” uwzględnia poranny poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej oraz dwudaniowy obiad serwowany naszym Klientom w pobliskiej restauracji. Osoby zapisane na przygotowane przez nas szkolenia managerskie online oraz kursy stacjonarne poświęcone feedbackowi otrzymują od nas również pakiet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” to intensywny kurs teoretyczno-praktyczny zaplanowany na 7 godzin. Harmonogram opisywanego szkolenia dla kadry menedżerskiej zakłada trening w ramach 4 modułów tematycznych. Każde otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane w naszym centrum szkoleniowym rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Kursantów przybyłych na zajęcia, dlatego program konkretnego kursu z feedbacku może zostać zmodyfikowany przez trenerów pod względem treści, case studies czy technik nauczania. Szkolenie umiejętności menedżerskich przeprowadzamy przy użyciu atrakcyjnych, nowatorskich i sprawdzonych metod nauczania.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Program szkolenia stacjonarnego „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?”

Stacjonarne kursy menadżerskie z powyższej tematyki organizujemy w naszej głównej siedzibie w warszawskiej kamienicy zlokalizowanej w centrum miasta. Klienci zapisani na szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji w doskonale przygotowanych do tego warunkach – dobrze wyposażonych i komfortowych salach. Stacjonarne szkolenie menadżerskie poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej umożliwia Kursantom wymianę wiedzy i doświadczeń nie tylko z naszymi trenerami, ale również pozostałymi Uczestnikami zajęć. Szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne z prezentowanego tematu zaprojektowane zostały jako jednodniowe warsztaty podzielone na wstęp, kilka modułów tematycznych i podsumowanie kursu. Program szkolenia ukierunkowany jest na zastosowanie różnorodnych aktywizujących technik i metod nauczania, m.in. dyskusji, ćwiczeń w grupach, case studies itp. i jest w znacznej mierze nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Kursantów, a przeprowadzona diagnoza decyduje o ostatecznym kształcie programu szkolenia dla kadry menedżerskiej „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?”. Kurs prowadzony w ramach szkoleń uzupełniających cyklu szkoleniowego Akademia Menadżera może być wzbogacony o dodatkowe analizy, zagadnienia, zadania w celu zapewnienia maksymalnej spójności celów Akademii.

Moduły szkolenia

Rozpoczęcie kursu. Wprowadzenie do tematu szkolenia, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów wraz z omówieniem celów kursu i korzyści związanych z ukończeniem szkolenia z kompetencji menedżerskich związanych z informacją zwrotną.

Moduł I. Po co nam feedback? – fundamenty

  • Istota komunikacji w relacji szef – pracownik.
  • Różnorodność a dopasowanie komunikatów – analiza obecnych wyzwań liderskich.
  • Komunikaty oraz ich siła – przegląd komunikatów osłabiających i wspierających.

Przerwa śniadaniowa

Moduł II. Feedback – przygotowanie do działania

  • Doświadczenia z feedbackiem. Dlaczego „kanapka” nie działa? Dlaczego czuję złość, gdy odbieram informację zwrotną? Czym jest feedback?
  • Jak odbierać feedback i jak go przyjmować? Model SARA.
  • Wybór kanału rozmowy – telefonicznie, face to face, online.
  • Feedback a Feedforward – podobieństwa i różnice.
  • Dłuższa rozmowa feedbackowa/feedforward, szybka informacja zwrotna – różnice i sposoby przygotowania (cel i scenariusz rozmowy).
  • Przygotowanie lidera do rozmów z pracownikami.
  • Zasady obowiązujące przy informacji zwrotnej. Dobre praktyki dawania/odbierania IZ – wnioski na podstawie badań.

Przerwa na lunch

Moduł III. Feedback – skrzynka narzędziowa

  • Czy zawsze dawać IZ? – analiza materiału filmowego.
  • Informacja zwrotna: sytuacyjna, wzmacniająca, korygująca, rozwojowa, podsumowująca.
  • Informacja zwrotna korygująca – modele FUKO, STAR, SBI.
  • Informacja zwrotna wzmacniająca – modele UFO, FUO, SBI.
  • Informacja zwrotna podsumowująca – model „Z”, SPINKA, 3KA.
  • Rozmowa feedbackowa/coachingowa GROW, GOLD.
  • Feedforward – struktura, korzyści, zastosowanie.

Przerwa

Moduł IV. Feedback – protipy

  • Informacja zwrotna „na gorąco” – reakcja tu i teraz. Jak się do tego przygotować?
  • Wnioski i wątpliwości. Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedbacku.
  • Trudności wynikające z różnic pokoleniowych – te same narzędzia, różne reakcje.

Podsumowanie warsztatu. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” kończy się sesją podsumowującą zdobytą wiedzę. Kursanci po zakończeniu treningu otrzymują od nas certyfikaty poświadczające ukończenie specjalistycznego kursu dla kierowników w Human Skills.

Szkolenie Online
Ogólne informacje o szkoleniu

Kursy menadżerskie online, których tematem jest skuteczny feedback, mają formę praktycznych warsztatów w czasie rzeczywistym i odbywają się z wykorzystaniem popularnych platform używanych do spotkań online: Zoom bądź Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla managerów nie wymagają od Uczestników zajęć zaawansowanej wiedzy technicznej ani instalowania specjalnych programów czy trudnych w obsłudze aplikacji. Otwarte szkolenie menadżerskie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” pozwala w związku z tym uczyć się w najlepszych dla Kursantów okolicznościach, z dowolnie wybranego miejsca i bez konieczności angażowania sił w uciążliwą i czasochłonną logistykę. Szkolenia managerskie online są więc nie tylko bardzo wygodnym, ale i bardzo ekonomicznym sposobem podnoszenia kwalifikacji.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Szkolenie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” to nowoczesny projekt szkoleniowy w formie jednodniowej sesji zajęć teoretyczno-praktycznych, które obejmują 4 segmenty tematyczne. Program szkolenia dla kadry menedżerskiej poświęcony nowoczesnym metodom motywowania i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej dostosowujemy do specyficznych potrzeb konkretnych grup szkoleniowych na podstawie diagnozy, która jest wstępem do każdego z naszych kursów. Dzięki temu każde prowadzone przez naszych ekspertów szkolenie z kompetencji menedżerskich jest na bieżąco wzbogacane o najbardziej wartościowe dla danych Kursantów przykłady i case studies. Zdalne szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” jest prowadzone w zgodzie z cyklem Kolba i założeniami metody ABL (Activity Based Learning). Kurs prowadzony w ramach szkoleń uzupełniających cyklu Akademia Menadżera może być wzbogacony o dodatkowe analizy, zagadnienia, zadania w celu zapewnienia maksymalnej spójności celów Akademii.

Program szkolenia online „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?”

Zdalne kursy menadżerskie z tej tematyki realizujemy na przyjaznych w obsłudze platformach Zoom i Clickmeeting. Uczestnicy szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” nie są zobowiązani do kupowania ani instalowania żadnych dodatkowych programów czy aplikacji. Szkolenie menadżerskie online poświęcone feedbackowi i jego narzędziom pozwala w wygodny sposób przygotować się do realizacji najważniejszych zadań kierownika bez konieczności marnowania czasu na podróż do firmy szkoleniowej. Szkolenia managerskie online „Feedback i feedforward…” to intensywne jednodniowe kursy praktyczne. Program prezentowanego kursu przewiduje m.in. wykłady, prezentacje i panele dyskusyjne, ale jest przede wszystkim nastawiony na ćwiczenia oraz praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie rozpoczyna się weryfikacją potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć oraz zdefiniowaniem ich celów, co pozwala zoptymalizować ważne elementy programu prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej do faktycznych potrzeb konkretnej grupy Kursantów.

Moduły szkolenia

Rozpoczęcie kursu. Wprowadzenie do tematu szkolenia, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów wraz z omówieniem celów kursu i korzyści związanych z ukończeniem szkolenia z kompetencji menedżerskich związanych z informacją zwrotną.

Moduł I. Po co nam feedback? – fundamenty

  • Istota komunikacji w relacji szef – pracownik.
  • Różnorodność a dopasowanie komunikatów – analiza obecnych wyzwań liderskich.
  • Komunikaty oraz ich siła – przegląd komunikatów osłabiających i wspierających.

Przerwa śniadaniowa

Moduł II. Feedback – przygotowanie do działania

  • Doświadczenia z feedbackiem. Dlaczego „kanapka” nie działa? Dlaczego czuję złość, gdy odbieram informację zwrotną? Czym jest feedback?
  • Jak odbierać feedback i jak go przyjmować? Model SARA.
  • Wybór kanału rozmowy – telefonicznie, face to face, online.
  • Feedback a Feedforward – podobieństwa i różnice.
  • Dłuższa rozmowa feedbackowa/feedforward, szybka informacja zwrotna – różnice i sposoby przygotowania (cel i scenariusz rozmowy).
  • Przygotowanie lidera do rozmów z pracownikami.
  • Zasady obowiązujące przy informacji zwrotnej. Dobre praktyki dawania/odbierania IZ – wnioski na podstawie badań.

Przerwa na lunch

Moduł III. Feedback – skrzynka narzędziowa

  • Czy zawsze dawać IZ? – analiza materiału filmowego.
  • Informacja zwrotna: sytuacyjna, wzmacniająca, korygująca, rozwojowa, podsumowująca.
  • Informacja zwrotna korygująca – modele FUKO, STAR, SBI.
  • Informacja zwrotna wzmacniająca – modele UFO, FUO, SBI.
  • Informacja zwrotna podsumowująca – model „Z”, SPINKA, 3KA.
  • Rozmowa feedbackowa/coachingowa GROW, GOLD.
  • Feedforward – struktura, korzyści, zastosowanie.

Przerwa

Moduł IV. Feedback – protipy

  • Informacja zwrotna „na gorąco” – reakcja tu i teraz. Jak się do tego przygotować?
  • Wnioski i wątpliwości. Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedbacku.
  • Trudności wynikające z różnic pokoleniowych – te same narzędzia, różne reakcje.

Podsumowanie warsztatu. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” kończy się sesją podsumowującą zdobytą wiedzę. Kursanci po zakończeniu treningu otrzymują od nas certyfikaty poświadczające ukończenie specjalistycznego kursu dla kierowników w Human Skills.

pakiet
stacjonarny
pakiet
on-line

Nasi eksperci prowadzący to szkolenie z kompetencji liderskich

uznany certyfikat za szkolenie Human Skills
Zdobądź uznany
certyfikat

Co nas wyróżnia?

Poznaj nasze atuty, które pomogą Ci wzmocnić kompetencje i osiągnąć wyznaczone cele

Działamy już od 2010 roku, a od tamtej pory przeprowadziliśmy tysiące szkoleń dla osób indywidualnych i firm, nieustannie dostosowując naszą ofertę do realnych wyzwań rynku. Każde szkolenie opiera się na wypracowanych przez lata praktyki standardach, by nasi Klienci mogli rozwijać swoje umiejętności w pewnym i sprawdzonym procesie.
Działalność naszej firmy jest stale audytowana wewnętrznie oraz zewnętrznie m.in przez renomowaną organizację DEKRA Certification. Projektujemy szkolenia w oparciu o Standard Usług Szkoleniowych 2.0, a także należymy do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i kierujemy się jej Kodeksem Dobrych Praktyk.
Wyróżniamy się jedną z najszerszych tematycznie ofert szkoleń otwartych i zamkniętych, usług coachingowych oraz narzędzi diagnostycznych na rynku. Możesz znaleźć u nas wszystko, czego potrzebujesz kompleksowo - od kompetencji menedżerskich czy sprzedażowych, przez soft skills aż po unikalne szkolenia PREMIUM.
Nasza firma szkoleniowo- doradcza została założona i stale prowadzona jest przez doświadczoną i wykwalifikowaną liderkę – Iwonę Firmanty- psycholożkę, socjolożkę, certyfikowaną coachkę i trenerkę. Na co dzień merytorycznie wspiera ona nasz Zespół oraz czuwa nad jakością i efektywnością świadczonych usług.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Opinie naszych Klientów

Wybrani Klienci szkolenia „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?”

Tak wyglądają realizacje szkolenia z kompetencji przywódczych

hrbp szkolenie human skills (1)
cały set szkoleniowy Human Skills (3)
akademia_hr (2)
przerwa kawowa na szkoleniu
webinar_menager_jako_coach (2)
szkolenie w Warszawie

Zapisz się na szkolenie stacjonarne lub online!

Jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT, zapoznaj się z instrukcją wypełnienia formularza i wybierz płatność przelewem. 

Formularz zgłoszeniowy

DANE OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ

DANE UCZESTNIKA

Uczestnik 1
Odejmij uczestnika

WYBÓR SZKOLENIA

Cena szkolenia:

Jeśli otrzymałeś od nas kod rabatowy, wprowadź go w powyższe pole. UWAGA! Kody rabatowe nie naliczają się automatycznie. Wybierz płatność przelewem

PŁATNOŚĆ

Jak wypełnić formularz zgłoszenia na szkolenie z feedbacku i feedforward?

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzupełnić formularz on-line. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz pobrać, uzupełnić i odesłać nam klasyczny formularz.

W formularzu wpisz dane uczestników szkolenia. Możesz zgłosić maksymalnie 10 osób. Jeśli osoba zgłaszająca jest jednocześnie uczestnikiem, wypełnij jej dane dwukrotnie – raz w sekcji „Dane Uczestnika” i raz w sekcji „Dane Osoby Zgłaszającej”.

W polu „Uwagi” wpisz wszelkie ważne informacje, które mogą być istotne dla organizacji szkolenia. Może to być np. dieta (wegetariańska, bezglutenowa itp.) lub inne potrzeby.

Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w dedykowane pole i pamiętaj, że zniżka nie nalicza się automatycznie. Wybierz płatność przelewem, a nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą po weryfikacji formularza w celu ustalenia szczegółów płatności.

Uwaga, jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT wybierz płatność przelewem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów płatności oraz przekazania oświadczenia o zwolnieniu z VAT.

Jeśli nie korzystasz ze zwolnienia z VAT ani nie posiadasz kodu rabatowego, możesz wybrać płatność online. Zostaniesz przekierowana/y do bramki płatniczej, gdzie dokonasz płatności od razu.
Otrzymasz od nas fakturę w ciągu 7 dni roboczych przesłaną drogą mailową.

Dostępna zniżka przy zgłoszeniu grupy!

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualny rabat dla większej liczby uczestników

oferujemy rabat do szkoleń dla grupy

Z naszej oferty korzystają liderzy na rynku

Zapytaj o bezpłatną wycenę tego szkolenia w formie zamkniętej

szkolenie na zamowienie Human Skills

FAQ

Szkolenie dla liderów „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?” odbywa się w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie lub w wybranej sali szkoleniowej w centrum miasta. Dla szkoleń online korzystamy z platform ClickMeeting lub Zoom.

Nasze szkolenia mają kameralny charakter i odbywają się w grupach do 12 uczestników, co pozwala na indywidualne podejście i efektywniejsze zdobywanie kompetencji przywódczych.

Zarówno po ukończeniu szkolenia stacjonarnego jak i on-line otrzymasz renomowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo, który jest zgodny z najnowszymi standardami SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) oraz posiada oznaczenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

To szkolenie z kompetencji udzielania informacji zwrotnej obejmuje liczne praktyczne ćwiczenia, które pozwalają na zastosowanie teorii w rzeczywistych sytuacjach zawodowych. Ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pracujesz także na własnych przykładach i case study.

Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, możesz zrezygnować bezpłatnie do 7 dni przed jego rozpoczęciem (regulamin). W innych przypadkach podchodzimy do każdej sytuacji indywidualnie – nasi klienci cenią nas za elastyczność. Poinformuj nas o swojej sytuacji, zaproponujemy alternatywne terminy lub inne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Po szkoleniu menedżerskim możesz skorzystać z konsultacji z trenerem, aby zadać pytania i doprecyzować kwestie związane z tematem szkolenia przez okres do miesiąca od jego zakończeniu. Dodatkowo oferujemy preferencyjną ofertę na pełne wsparcie 1:1 na wybrane tematy, które chcesz zgłębić bardziej szczegółowo.

Możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dofinansowanie jest dostępne dla firm (dużych, średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorstw), o ile zatrudniają one przynajmniej jedną osobę na umowę o pracę. Sprawdź szczegóły.

Za szkolenie możesz zapłacić przelewem lub natychmiastową płatnością online. Jeśli wybierzesz przelew, nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły płatności. W przypadku płatności online, po dokonaniu rezerwacji, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Na miejscu naszego biura ul. Widok 18/2 dysponujemy także terminalem dla wygodnych płatności kartą. 

Skontaktuj się z nami!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dobierzemy ofertę dopasowaną do Ciebie lub Twojej firmy

formularz kontaktowy

ul. Widok 18/2
00-023 Warszawa

Porozmawiajmy!

Human Skills Iwona Gromek
Iwona
Kaczorowska
Stanowisko

Project Coordinator Działu szkoleń otwartych i indywidualnych

Aneta Łyszkowicz Human Skills
Aneta
Łyszkowicz
Stanowisko

Konsultantka ds. szkoleń otwartych i zamkniętych

Szkolenia uzupełniające

Zobacz szkolenia w podobnej tematyce, które mogą Cię zainteresować