feedback feedforward szkolenie

Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Czy wiesz, że opisany w tym miejscu kurs jest częścią Akademii Menadżera?

Akademia Menadżera to starannie skomponowany cykl szkoleń dedykowanych kierownikom i liderom zespołów, który w kompleksowy sposób rozwija umiejętności i kompetencje konieczne menadżerom do osiągania założonych celów w niepewnych czasach BANI i VUCA. Programy rozwojowe z serii Akademii Menadżera gwarantują dostęp do najaktualniejszej wiedzy z obszaru zarządzania i wzbogacają warsztat uczestniczących w szkoleniach liderów o nowoczesne instrumenty zarządzania. Akademia Menadżera wszechstronnie kształci liderów w taki sposób, by byli oni gotowi do podejmowania najtrudniejszych wyzwań współczesności i obejmuje m.in. takie tematy jak: delegowanie i monitorowanie zadań, motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem w zmianie czy feedback z elementami feedforward.

Dlaczego warto szkolić się w pełnym cyklu warsztatów Akademii Menadżera?

  • cykl gwarantuje kompleksowe ujęcie treningu i wyszkoli Cię we wszystkich najważniejszych dla roli lidera aspektach;
  • kursy wchodzące w skład projektu dopełniają się wzajemnie i rozszerzają wiedzę w kluczowych dla skutecznego zarządzania obszarach – zyskujesz dostęp do całości wymaganej od liderów wiedzy!;
  • szkolenia z Akademii Menadżera mają zindywidualizowany charakter i są każdorazowo dostosowywane do Twoich potrzeb szkoleniowych;
  • możesz liczyć na wsparcie specjalistów z różnych dziedzin i poddać wielokierunkowej weryfikacji swój styl zarządzania dzięki korzystaniu ze szkoleń prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin;
  • jako Uczestnik Akademii Menadżera zyskujesz dostęp do większej liczby benefitów.

Organizowane przez nas szkolenia dla menedżerów poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej jako skutecznego narzędzia zarządzania efektywnością pracowników to wyjątkowo praktyczne kursy menedżerskie, które służą udoskonaleniu warsztatu lidera przyszłości. Feedback i feedforward to niezwykle przydatne narzędzia, ale tylko prawidłowe posługiwanie się tymi instrumentami może przynieść oczekiwane rezultaty – korektę zachowań, poprawę wyników, zwiększenie zaangażowania pracowników itp. Dlatego opracowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” koncentrują się na tym, co najtrudniejsze przy formułowaniu informacji zwrotnej i uczą, jak skutecznie unikać brzemiennych w skutki błędów w komunikacji z pracownikami. Wszystko to sprawia, że otwarte szkolenie menadżerskie poświęcone informacji zwrotnej to jeden z najczęściej wybieranych kursów z naszego katalogu profesjonalnych szkoleń. Szkolenie jest również integralnym elementem Akademii Menadżera – interdyscyplinarnego programu rozwoju kompetencji menadżerskich stworzonego z myślą o kompleksowej edukacji liderów w czasach BANI i VUCA.

Otwarte kursy „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” zaprojektowane zostały przez naszych specjalistów z dziedziny zarządzania personelem jako nowoczesne szkolenia managerskie online oraz bardziej tradycyjne szkolenia stacjonarne ukierunkowane na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” w obu tych wariantach koncentruje się na rozwijaniu kluczowych dla relacji lider – zespół umiejętności i kompetencji związanych z komunikacją, motywowaniem i zarządzaniem. W toku prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej Kursanci nauczą się m.in. biegłego posługiwania się nowoczesnymi narzędziami z obszaru feedback/feedforward, takimi jak: model STAR, SARA czy model GROW.

Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback i feedforward…” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji. Serdecznie polecamy i zachęcamy do zapisów na stacjonarne, zdalne lub realizowane na zamówienie zamknięte szkolenie z powyższej tematyki.

Szkolenie feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

feedback feedforward szkolenie

Czy wiesz, że opisany w tym miejscu kurs jest częścią Akademii Menadżera?

Akademia Menadżera to starannie skomponowany cykl szkoleń dedykowanych kierownikom i liderom zespołów, który w kompleksowy sposób rozwija umiejętności i kompetencje konieczne menadżerom do osiągania założonych celów w niepewnych czasach BANI i VUCA. Programy rozwojowe z serii Akademii Menadżera gwarantują dostęp do najaktualniejszej wiedzy z obszaru zarządzania i wzbogacają warsztat uczestniczących w szkoleniach liderów o nowoczesne instrumenty zarządzania. Akademia Menadżera wszechstronnie kształci liderów w taki sposób, by byli oni gotowi do podejmowania najtrudniejszych wyzwań współczesności i obejmuje m.in. takie tematy jak: delegowanie i monitorowanie zadań, motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem w zmianie czy feedback z elementami feedforward.

Dlaczego warto szkolić się w pełnym cyklu warsztatów Akademii Menadżera?

  • cykl gwarantuje kompleksowe ujęcie treningu i wyszkoli Cię we wszystkich najważniejszych dla roli lidera aspektach;
  • kursy wchodzące w skład projektu dopełniają się wzajemnie i rozszerzają wiedzę w kluczowych dla skutecznego zarządzania obszarach – zyskujesz dostęp do całości wymaganej od liderów wiedzy!;
  • szkolenia z Akademii Menadżera mają zindywidualizowany charakter i są każdorazowo dostosowywane do Twoich potrzeb szkoleniowych;
  • możesz liczyć na wsparcie specjalistów z różnych dziedzin i poddać wielokierunkowej weryfikacji swój styl zarządzania dzięki korzystaniu ze szkoleń prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin;
  • jako Uczestnik Akademii Menadżera zyskujesz dostęp do większej liczby benefitów.

Organizowane przez nas szkolenia dla menedżerów poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej jako skutecznego narzędzia zarządzania efektywnością pracowników to wyjątkowo praktyczne kursy menedżerskie, które służą udoskonaleniu warsztatu lidera przyszłości. Feedback i feedforward to niezwykle przydatne narzędzia, ale tylko prawidłowe posługiwanie się tymi instrumentami może przynieść oczekiwane rezultaty – korektę zachowań, poprawę wyników, zwiększenie zaangażowania pracowników itp. Dlatego opracowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” koncentrują się na tym, co najtrudniejsze przy formułowaniu informacji zwrotnej i uczą, jak skutecznie unikać brzemiennych w skutki błędów w komunikacji z pracownikami. Wszystko to sprawia, że otwarte szkolenie menadżerskie poświęcone informacji zwrotnej to jeden z najczęściej wybieranych kursów z naszego katalogu profesjonalnych szkoleń. Szkolenie jest również integralnym elementem Akademii Menadżera – interdyscyplinarnego programu rozwoju kompetencji menadżerskich stworzonego z myślą o kompleksowej edukacji liderów w czasach BANI i VUCA.

Otwarte kursy „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” zaprojektowane zostały przez naszych specjalistów z dziedziny zarządzania personelem jako nowoczesne szkolenia managerskie online oraz bardziej tradycyjne szkolenia stacjonarne ukierunkowane na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” w obu tych wariantach koncentruje się na rozwijaniu kluczowych dla relacji lider – zespół umiejętności i kompetencji związanych z komunikacją, motywowaniem i zarządzaniem. W toku prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej Kursanci nauczą się m.in. biegłego posługiwania się nowoczesnymi narzędziami z obszaru feedback/feedforward, takimi jak: model STAR, SARA czy model GROW.

Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback i feedforward…” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji. Serdecznie polecamy i zachęcamy do zapisów na stacjonarne, zdalne lub realizowane na zamówienie zamknięte szkolenie z powyższej tematyki.

Cele i Korzyści

Otwarte szkolenia dla menedżerów poświęcone informacji zwrotnej kompleksowo przygotowują Kursantów do roli świadomych i skutecznych liderów, którzy potrafią udzielać konstruktywnej krytyki, umiejętnie motywować i zachęcać do zmian swoich pracowników. Nasze kursy menedżerskie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” pozwalają kierownikom dostrzec istotne różnice między feedback oraz feedforward i uczą, jak formułować informację zwrotną analizującą przeszłość, ale ukierunkowaną na przyszłość. Otwarte szkolenia dla managerów z tej tematyki to kompendia niezbędnej na stanowisku kierowniczym wiedzy z zakresu komunikacji i psychologii.

Otwarte szkolenie menadżerskie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” dostępne jest dla Państwa w dwóch wariantach. Oba projekty szkoleniowe to najbardziej praktyczne i przydatne w aktywności nowoczesnego lidera szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne dostępne na rynku profesjonalnych szkoleń adresowanych do kadry kierowniczej. Stacjonarne i zdalne kursy poświęcone informacji zwrotnej to również idealne rozwiązanie dla osób planujących karierę kierowniczą, które chcą zwiększyć listę swoich zawodowych atutów poprzez kompleksowe doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie poświęcone feedbackowi nie tylko pozwala zdobyć certyfikat potwierdzający ukończenie profesjonalnego kursu w Human Skills, ale też w skutecznie rozwija i pogłębia kluczowe dla liderów kompetencje.

Oferowane przez nas otwarte szkolenia dla kadry menedżerskiej to nowoczesne projekty szkoleniowe, które prezentują aktualną wiedzę, uczą faktycznie potrzebnych umiejętności i biorą pod uwagę rzeczywiste potrzeby szkoleniowe Kursantów. Każde zdalne i stacjonarne szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” poprzedzamy diagnozą potrzeb i preferencji Uczestników szkolenia, a jej wyniki pozwalają nam maksymalnie dopasować program kursu do danej grupy szkoleniowej, jej oczekiwań i specyfiki ich macierzystej organizacji. Zdalne szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” to propozycja, dzięki której każdy może rozpocząć profesjonalny trening z dowolnego miejsca w kraju i na świecie. Z kolei stacjonarny kurs poświęcony informacji zwrotnej to niepowtarzalna szansa na twórczą wymianę doświadczeń z innymi Uczestnikami zajęć w wyjątkowo komfortowych warunkach, jakie panują w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie.

Co zyskasz w efekcie szkolenia dla menedżerów „Feedback i feedforward…”?

Kursy menadżerskie poświęcone tej tematyce wyposażają Kursantów w usystematyzowaną i fachową wiedzę o zasadach skutecznego formułowania informacji zwrotnej, skutecznego korygowania zachowań pracowników i motywowania. Stacjonarne i zdalne szkolenia dla managerów z tej tematyki to kursy skupione na nauce praktycznych umiejętności – prezentowane szkolenie menadżerskie pozwala opanować użycie wielu nowoczesnych instrumentów typowych dla konstruktywnego feedbacku.

Oferowane przez nas szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne „Feedback i feedforward…” to certyfikowane projekty szkoleniowe o wysokim i wielokrotnie potwierdzonym standardzie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku usług biznesowych doskonale wiemy, jak wygląda skuteczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie nie skupia się archaicznych i zbędnych teoriach, ale analizuje nowe i wartościowe dla liderów przyszłości koncepcje oraz uczy praktycznego korzystania z najbardziej efektywnych narzędzi obiektywnego oceniania pracowników i formułowania skutecznej informacji zwrotnej.

Nasze szkolenia dla kadry menedżerskiej zostały opracowane przez trenerów, którzy są uznanymi specjalistami w swoich dziedzinach, dzięki temu Kursanci zyskują dostęp do sprawdzonej i fachowej wiedzy w perfekcyjnie przygotowanych do tego warunkach w naszej siedzibie lub podczas oferujących mnóstwo swobody spotkań online.

Główne cele szkolenia „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” to:

  • przygotowanie Kursantów do roli świadomych i skutecznych liderów, którzy potrafią udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej;
  • wytrenowanie umiejętnego motywowania i zachęcania do zmian swoich pracowników;
  • zrozumienie różnicy między feedback oraz feedforward.

Otwarte szkolenie „Feedback i feedforward…” pozwoli Ci zdobyć wnikliwą wiedzę o:

  • roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika;
  • udzielaniu feedbacku wzmacniającego, korygującego, rozwojowego;
  • sposobach motywowania pracowników;
  • narzędziach i modelach informacji zwrotnej zachęcającej do rozwoju;
  • modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość i angażującej pracownika.

Szkolenie z kompetencji menedżerskich skupione na feedbacku to podana w atrakcyjnej formie pigułka wyspecjalizowanej wiedzy o nowoczesnych narzędziach wspierających zarządzanie efektywnością pracowników.

Otwarty kurs poświęcony informacji zwrotnej umożliwi Ci rozwój praktycznych umiejętności:

  • wspierania pracowników w procesie rozwojowym (aspekt motywacyjny);
  • przekazywania trudnych informacji;
  • prowadzenia efektywnych rozmów podsumowujących/oceniających;
  • udzielania precyzyjnego feedbacku i feedforwardu (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość);
  • radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych (m.in. podczas rozmów oceniających).

Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich trenuje szczególnie ważne w codziennej pracy lidera zdolności komunikacyjne i zachowania, które mają bezpośredni wpływ na efektywność zarządzanych zespołów.

Kurs rozwinie i pogłębi Twoje kompetencje związane z:

  • zarządzaniem zespołem;
  • motywowaniem pracowników i osób z otoczenia;
  • współuczestnictwem w rozwoju pracowników;
  • sprawną komunikacją interpersonalną.

Szkolenie „Feedback i feedforward…” to trening najistotniejszych dla liderów kompetencji, które mają decydujący wpływ na jakość i skuteczność zarządzania zasobami ludzkimi w każdej organizacji. Kurs daje szansę uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie profesjonalnego szkolenia dla menadżerów w Human Skills.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
810 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
14.06.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
810 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
13.09.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
810 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
23.12.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
810 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
Ceny dotyczą oferty szkoleń otwartych dostępnej na stronie – ważne do 24.06.2024 r.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
910 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23 % VAT
17.05.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
910 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23 % VAT
13.08.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
910 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23 % VAT
13.11.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
910 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23 % VAT
Ceny dotyczą oferty szkoleń otwartych dostępnej na stronie – ważne do 24.06.2024 r.
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW FEEDBACK I FEEDFORWARD – JAK MÓWIĆ, BY NAS USŁYSZELI?– KURS ONLINE

Kursy menadżerskie online, których tematem jest skuteczny feedback, mają formę praktycznych warsztatów w czasie rzeczywistym i odbywają się z wykorzystaniem popularnych platform używanych do spotkań online: Zoom bądź Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla managerów nie wymagają od Uczestników zajęć zaawansowanej wiedzy technicznej ani instalowania specjalnych programów czy trudnych w obsłudze aplikacji. Otwarte szkolenie menadżerskie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” pozwala w związku z tym uczyć się w najlepszych dla Kursantów okolicznościach, z dowolnie wybranego miejsca i bez konieczności angażowania sił w uciążliwą i czasochłonną logistykę. Szkolenia managerskie online są więc nie tylko bardzo wygodnym, ale i bardzo ekonomicznym sposobem podnoszenia kwalifikacji.

W cenę prezentowanego kursu został dodatkowo wliczony pakiet starannie dobranych materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” to nowoczesny projekt szkoleniowy w formie jednodniowej sesji zajęć teoretyczno-praktycznych, które obejmują 4 segmenty tematyczne. Program szkolenia dla kadry menedżerskiej poświęcony nowoczesnym metodom motywowania i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej dostosowujemy do specyficznych potrzeb konkretnych grup szkoleniowych na podstawie diagnozy, która jest wstępem do każdego z naszych kursów. Dzięki temu każde prowadzone przez naszych ekspertów szkolenie z kompetencji menedżerskich jest na bieżąco wzbogacane o najbardziej wartościowe dla danych Kursantów przykłady i case studies. Zdalne szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” jest prowadzone w zgodzie z cyklem Kolba i założeniami metody ABL (Activity Based Learning). Kurs prowadzony w ramach cyklu Akademia Menadżera może być wzbogacony o dodatkowe analizy, zagadnienia, zadania w celu zapewnienia maksymalnej spójności celów Akademii.

Szczegółowy program zdalnego szkolenia dla menedżerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?”

Szkolenie „Feedback z elementami feedforward – jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość?”

Zdalne kursy menadżerskie z tej tematyki realizujemy na przyjaznych w obsłudze platformach Zoom i Clickmeeting. Uczestnicy szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” nie są zobowiązani do kupowania ani instalowania żadnych dodatkowych programów czy aplikacji. Szkolenie menadżerskie online poświęcone feedbackowi i jego narzędziom pozwala w wygodny sposób przygotować się do realizacji najważniejszych zadań kierownika bez konieczności marnowania czasu na podróż do firmy szkoleniowej. Szkolenia managerskie online „Feedback i feedforward…” to intensywne jednodniowe kursy praktyczne. Program prezentowanego kursu przewiduje m.in. wykłady, prezentacje i panele dyskusyjne, ale jest przede wszystkim nastawiony na ćwiczenia oraz praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie rozpoczyna się weryfikacją potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć oraz zdefiniowaniem ich celów, co pozwala zoptymalizować ważne elementy programu prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej do faktycznych potrzeb konkretnej grupy Kursantów.

09:00 – 9:30

Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – diagnoza, omówienie celów kursu i planowanych korzyści związanych z ukończeniem rozpoczynającego się szkolenia z kompetencji menedżerskich.

9:30 – 10:45

Moduł I. Po co nam feedback? – fundamenty

  • Istota komunikacji w relacji szef – pracownik.
  • Różnorodność a dopasowanie komunikatów – analiza obecnych wyzwań liderskich.
  • Komunikaty i ich siła – przegląd komunikatów wspierających i osłabiających.

11:00 – 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00

Moduł II. Feedback – przygotowanie do działania

  • Doświadczenia z feedbackiem. Dlaczego „kanapka” nie działa? Dlaczego odczuwam złość, kiedy słyszę informację zwrotną? Co to jest feedback?
  • Jak odbierać feedback i jak go przyjmować? Model SARA.
  • Wybór kanału rozmowy – face to face, telefonicznie, online.
  • Feedback a Feedforward – różnice i podobieństwa.
  • Dłuższa rozmowa feedbackowa/feedforward, szybka informacja zwrotna – różnice i sposoby przygotowania (cel rozmowy i scenariusz rozmowy).
  • Przygotowanie lidera do rozmów.
  • Zasady informacji zwrotnej. Dobre praktyki dawania/odbierania IZ – wnioski na podstawie badań.

13:00 – 13:45 Przerwa na obiad

13:45 – 15:00

Moduł III. Feedback – skrzynka narzędziowa

  • Czy zawsze dawać IZ? – analiza filmowa.
  • Informacja zwrotna: sytuacyjna, korygująca, wzmacniająca, rozwojowa, podsumowująca.
  • Informacja zwrotna korygująca – modele FUKO, STAR, SBI.
  • Informacja zwrotna wzmacniająca – modele UFO, FUO, SBI.
  • Informacja zwrotna podsumowująca – model „Z”, SPINKA, 3KA.
  • Rozmowa feedbackowa/coachingowa GROW, GOLD.
  • Feedforward – struktura, korzyści, zastosowanie.

15:00 – 15:15 Przerwa

15:15 – 15:45

Moduł IV. Feedback – protipy

  • Informacja zwrotna „na gorąco” – reakcja tu i teraz. Jak się do tego przygotować?
  • Wnioski i wątpliwości. Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedbacku.
  • Trudności wynikające z różnic pokoleniowych – te same narzędzia, różne reakcje.

15:45 – 16:00

Zakończenie kursu. Zdalne szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” kończy się powtórzeniem najważniejszych zagadnień poruszanych w toku zajęć. Uczestnicy zajęć po zakończeniu warsztatów otrzymują certyfikaty potwierdzające ukończenie profesjonalnego kursu w Human Skills.

PROGRAM SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW FEEDBACK I FEEDFORWARD – JAK MÓWIĆ, BY NAS USŁYSZELI?– KURS STACJONARNY

Otwarte kursy menadżerskie prowadzone w formule stacjonarnej organizujemy na terenie naszej siedziby zlokalizowanej w centralnej Warszawie. Podczas szkolenia dla managerów realizowanego w naszym centrum Uczestnicy zajęć mogą swobodnie korzystać z dostępnej nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty odbywają się w funkcjonalnych i komfortowo zaaranżowanych pomieszczeniach. Opłata za stacjonarne szkolenie menadżerskie menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” uwzględnia poranny poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej oraz dwudaniowy obiad serwowany naszym Klientom w pobliskiej restauracji. Osoby zapisane na przygotowane przez nas szkolenia managerskie online oraz kursy stacjonarne poświęcone feedbackowi otrzymują od nas również pakiet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” to intensywny kurs teoretyczno-praktyczny zaplanowany na 7 godzin. Harmonogram opisywanego szkolenia dla kadry menedżerskiej zakłada trening w ramach 4 modułów tematycznych. Każde otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane w naszym centrum szkoleniowym rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Kursantów przybyłych na zajęcia, dlatego program konkretnego kursu z feedbacku może zostać zmodyfikowany przez trenerów pod względem treści, case studies czy technik nauczania. Szkolenie umiejętności menedżerskich przeprowadzamy przy użyciu atrakcyjnych, nowatorskich i sprawdzonych metod nauczania.

Przykładowy program stacjonarnego szkolenia dla menedżerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?”

Kurs „Feedback z elementami feedforward – jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość?”

Stacjonarne kursy menadżerskie z powyższej tematyki organizujemy w naszej głównej siedzibie w warszawskiej kamienicy zlokalizowanej w centrum miasta. Klienci zapisani na szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji w doskonale przygotowanych do tego warunkach – dobrze wyposażonych i komfortowych salach. Stacjonarne szkolenie menadżerskie poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej umożliwia Kursantom wymianę wiedzy i doświadczeń nie tylko z naszymi trenerami, ale również pozostałymi Uczestnikami zajęć. Szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne z prezentowanego tematu zaprojektowane zostały jako jednodniowe warsztaty podzielone na wstęp, kilka modułów tematycznych i podsumowanie kursu. Program szkolenia ukierunkowany jest na zastosowanie różnorodnych aktywizujących technik i metod nauczania, m.in. dyskusji, ćwiczeń w grupach, case studies itp. i jest w znacznej mierze nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Kursantów, a przeprowadzona diagnoza decyduje o ostatecznym kształcie programu szkolenia dla kadry menedżerskiej „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?”. Kurs prowadzony w ramach cyklu szkoleniowego Akademia Menadżera może być wzbogacony o dodatkowe analizy, zagadnienia, zadania w celu zapewnienia maksymalnej spójności celów Akademii.

09:00 – 9:30

Rozpoczęcie kursu. Wprowadzenie do tematu szkolenia, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów wraz z omówieniem celów kursu i korzyści związanych z ukończeniem szkolenia z kompetencji menedżerskich związanych z informacją zwrotną.

9:30 – 10:45

Moduł I. Po co nam feedback? – fundamenty

  • Istota komunikacji w relacji szef – pracownik.
  • Różnorodność a dopasowanie komunikatów – analiza obecnych wyzwań liderskich.
  • Komunikaty oraz ich siła – przegląd komunikatów osłabiających i wspierających.

 

11:00 – 11:15 Przerwa śniadaniowa

11:15 – 13:00

Moduł II. Feedback – przygotowanie do działania

  • Doświadczenia z feedbackiem. Dlaczego „kanapka” nie działa? Dlaczego czuję złość, gdy odbieram informację zwrotną? Czym jest feedback?
  • Jak odbierać feedback i jak go przyjmować? Model SARA.
  • Wybór kanału rozmowy – telefonicznie, face to face, online.
  • Feedback a Feedforward – podobieństwa i różnice.
  • Dłuższa rozmowa feedbackowa/feedforward, szybka informacja zwrotna – różnice i sposoby przygotowania (cel i scenariusz rozmowy).
  • Przygotowanie lidera do rozmów z pracownikami.
  • Zasady obowiązujące przy informacji zwrotnej. Dobre praktyki dawania/odbierania IZ – wnioski na podstawie badań.

13:00 – 13:45 Przerwa na lunch

13:45 – 15:00

Moduł III. Feedback – skrzynka narzędziowa

  • Czy zawsze dawać IZ? – analiza materiału filmowego.
  • Informacja zwrotna: sytuacyjna, wzmacniająca, korygująca, rozwojowa, podsumowująca.
  • Informacja zwrotna korygująca – modele FUKO, STAR, SBI.
  • Informacja zwrotna wzmacniająca – modele UFO, FUO, SBI.
  • Informacja zwrotna podsumowująca – model „Z”, SPINKA, 3KA.
  • Rozmowa feedbackowa/coachingowa GROW, GOLD.
  • Feedforward – struktura, korzyści, zastosowanie.

15:00 – 15:15 Przerwa

15:15 – 15:45

Moduł IV. Feedback – protipy

  • Informacja zwrotna „na gorąco” – reakcja tu i teraz. Jak się do tego przygotować?
  • Wnioski i wątpliwości. Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedbacku.
  • Trudności wynikające z różnic pokoleniowych – te same narzędzia, różne reakcje.

15:45 – 16:00

Podsumowanie warsztatu. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” kończy się sesją podsumowującą zdobytą wiedzę. Kursanci po zakończeniu treningu otrzymują od nas certyfikaty poświadczające ukończenie specjalistycznego kursu dla kierowników w Human Skills.

Szkolenia uzupełniające

skuteczny-menedzer-zespolu-autorytet-lidera-szkolenie

Skuteczny menedżer zespołu – Jak budować autorytet lidera, dobierać styl zarządzania i dopasować strategię działania? Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

first time manager

First time manager – Abc Zarządzania Zespołem – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

odporność

Odporność psychiczna menedżerów – szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

komunikacja bez przemocy NVC

Komunikacja empatyczna NVC – Porozumiewanie się bez przemocy – Jak zastąpić język szakala językiem żyrafy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

„Istotne dla mnie było poznanie sposobów motywowania ludzi w kontekście ich charakterów. Mój wniosek ze szkolenia: w organizacji nie ma ludzi złych, należy tylko akceptować innych. Dużo się dowiedziałem o emocjach towarzyszących – zarówno mi jak i osobie, która otrzymuje ode mnie feedback. Bardzo pouczające szkolenie, polecam. Ważna była informacja o tym, jak udzielać feedback i informację zwrotną.  Modele feedback, feedforward, komunikacja z poszczególnymi kolorami osobowości.”

„Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dostosowanie do potrzeb grupy. Model C5, model DISC, semantyka, dostosowanie przekazu do odbiorcy i do motywacji innych.  Ogrom doświadczenia Trenerki Iwony Firmanty. Materiał jest ogromny, wiem, że nie sposób wszystkiego przejść.”

„Sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie trenera na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do szkolenia i uczestników.”

„Trener jest otwarty na pytania, dopytuje czy wszystko jest jasne. Pracuje na konkretnych przykładach.”

„Przydatne treści szkolenia: „Płaszczyzny komunikacji; skala pozycji życiowej.”

„Praktyczne wskazówki — struktury do pracy, pytania, które należy zadać. Dyskusje grupowe po przedstawieniu jakiegoś tematu.”

Oceny dla tego szkolenia:
5,0
Rated 5,0 out of 5
5,0 / 5 (na podstawie 3 opinii)
Doskonałe100%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO, CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o., PKO BP, PZU, JMD, Vimana, Skanska, Yves Rocher, Samsung, SOMFY, Warsztat Terapii Zajęciowej w Przewozie, Unicell Poland Sp. Z o.o., Benefit Systems S.A., RACONTROLS sp. z o.o., WEBINTERPRET POLAND sp. z o.o., ARCELORMITTAL WARSZAWA Sp. z o.o., Instytut Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność, SIEĆ BADAWCZA Łukasiewicz- instytut lotnictw, DEININGER CONSULTING Sp. z o.o., Orsted, Sky&Sand Advertising Agency, Pełnia Zdrowia Anna Kowalczyk, Efinity Sp z o.o., Ultimo S.A., ZOE Institute., ING Bank Śląski SA, LEIBER Poland GmbH sp. z o.o, oddzial w Polsce, GE Aerospace Poland Sp. z o.o., Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Bilans Kancelaria Doradców Podatkowych Sp. z o.o., MS Logistics Sp. z o. o., Energa Obrót S.A., Uniwersytet WSB Merito.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas