Szkolenie feedback feedforward

Feedback z elementami feedforward – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Organizowane przez nas szkolenia dla menedżerów poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej jako skutecznego narzędzia zarządzania efektywnością pracowników to wyjątkowo praktyczne kursy menedżerskie, które służą udoskonaleniu warsztatu lidera przyszłości. Feedback i feedforward to niezwykle przydatne narzędzia, ale tylko prawidłowe posługiwanie się tymi instrumentami może przynieść oczekiwane rezultaty – korektę zachowań, poprawę wyników, zwiększenie zaangażowania pracowników itp. Dlatego opracowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia dla managerów „Feedback z elementami feedforward” koncentrują się na tym, co najtrudniejsze przy formułowaniu informacji zwrotnej i uczą, jak skutecznie unikać brzemiennych w skutki błędów w komunikacji z pracownikami. Wszystko to sprawia, że otwarte szkolenie menadżerskie poświęcone informacji zwrotnej to jeden z najczęściej wybieranych kursów z naszego katalogu profesjonalnych szkoleń.

Otwarte kursy „Feedback z elementami feedforward” zaprojektowane zostały przez naszych specjalistów z dziedziny zarządzania personelem jako nowoczesne szkolenia managerskie online oraz bardziej tradycyjne szkolenia stacjonarne ukierunkowane na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” w obu tych wariantach koncentruje się na rozwijaniu kluczowych dla relacji lider – zespół umiejętności i kompetencji związanych z komunikacją, motywowaniem i zarządzaniem. W toku prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej Kursanci nauczą się m.in. biegłego posługiwania się nowoczesnymi narzędziami z obszaru feedback/feedforward, takimi jak: model STAR czy model GROW, a także umiejętnego wykorzystania w komunikacji wiedzy o stylach myślenia i działania DISC.

Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji. Serdecznie polecamy i zachęcamy do zapisów na stacjonarne, zdalne lub realizowane na zamówienie zamknięte szkolenie z powyższej tematyki.

Feedback z elementami feedforward – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Szkolenie feedback feedforward

Organizowane przez nas szkolenia dla menedżerów poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej jako skutecznego narzędzia zarządzania efektywnością pracowników to wyjątkowo praktyczne kursy menedżerskie, które służą udoskonaleniu warsztatu lidera przyszłości. Feedback i feedforward to niezwykle przydatne narzędzia, ale tylko prawidłowe posługiwanie się tymi instrumentami może przynieść oczekiwane rezultaty – korektę zachowań, poprawę wyników, zwiększenie zaangażowania pracowników itp. Dlatego opracowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenia dla managerów „Feedback z elementami feedforward” koncentrują się na tym, co najtrudniejsze przy formułowaniu informacji zwrotnej i uczą, jak skutecznie unikać brzemiennych w skutki błędów w komunikacji z pracownikami. Wszystko to sprawia, że otwarte szkolenie menadżerskie poświęcone informacji zwrotnej to jeden z najczęściej wybieranych kursów z naszego katalogu profesjonalnych szkoleń.

Otwarte kursy „Feedback z elementami feedforward” zaprojektowane zostały przez naszych specjalistów z dziedziny zarządzania personelem jako nowoczesne szkolenia managerskie online oraz bardziej tradycyjne szkolenia stacjonarne ukierunkowane na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” w obu tych wariantach koncentruje się na rozwijaniu kluczowych dla relacji lider – zespół umiejętności i kompetencji związanych z komunikacją, motywowaniem i zarządzaniem. W toku prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej Kursanci nauczą się m.in. biegłego posługiwania się nowoczesnymi narzędziami z obszaru feedback/feedforward, takimi jak: model STAR czy model GROW, a także umiejętnego wykorzystania w komunikacji wiedzy o stylach myślenia i działania DISC.

Ze względu na użyteczność, praktyczny charakter i doniosłe znaczenie informacji zwrotnej w rękach lidera szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” polecamy wszystkim kierownikom, niezależnie od poziomu ich doświadczenia czy stażu pracy. Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich to także doskonała inwestycja w rozwój i wzrost skuteczności kadry zarządzającej dla każdej nowocześnie zarządzanej firmy i instytucji. Serdecznie polecamy i zachęcamy do zapisów na stacjonarne, zdalne lub realizowane na zamówienie zamknięte szkolenie z powyższej tematyki.

Cele i Korzyści

Otwarte szkolenia dla menedżerów poświęcone informacji zwrotnej kompleksowo przygotowują Kursantów do roli świadomych i skutecznych liderów, którzy potrafią udzielać konstruktywnej krytyki, umiejętnie motywować i zachęcać do zmian swoich pracowników. Nasze kursy menedżerskie „Feedback z elementami feedforward” pozwalają kierownikom dostrzec istotne różnice między feedback oraz feedforward i uczą, jak formułować informację zwrotną analizującą przeszłość, ale ukierunkowaną na przyszłość. Otwarte szkolenia dla managerów z tej tematyki to kompendia niezbędnej na stanowisku kierowniczym wiedzy z zakresu komunikacji i psychologii.

Otwarte szkolenie menadżerskie „Feedback z elementami feedforward” dostępne jest dla Państwa w dwóch wariantach. Oba projekty szkoleniowe to najbardziej praktyczne i przydatne w aktywności nowoczesnego lidera szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne dostępne na rynku profesjonalnych szkoleń adresowanych do kadry kierowniczej. Stacjonarne i zdalne kursy „Feedback z elementami feedforward” to również idealne rozwiązanie dla osób planujących karierę kierowniczą, które chcą zwiększyć listę swoich zawodowych atutów poprzez kompleksowe doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie poświęcone feedbackowi nie tylko pozwala zdobyć certyfikat potwierdzający ukończenie profesjonalnego kursu w Human Skills, ale też w skutecznie rozwija i pogłębia kluczowe dla liderów kompetencje.

Oferowane przez nas otwarte szkolenia dla kadry menedżerskiej to nowoczesne projekty szkoleniowe, które prezentują aktualną wiedzę, uczą faktycznie potrzebnych umiejętności i biorą pod uwagę rzeczywiste potrzeby szkoleniowe Kursantów. Każde zdalne i stacjonarne szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” poprzedzamy diagnozą potrzeb i preferencji Uczestników szkolenia, a jej wyniki pozwalają nam maksymalnie dopasować program kursu do danej grupy szkoleniowej, jej oczekiwań i specyfiki ich macierzystej organizacji. Zdalne szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” to propozycja, dzięki której każdy może rozpocząć profesjonalny trening z dowolnego miejsca w kraju i na świecie. Z kolei stacjonarny kurs poświęcony informacji zwrotnej to niepowtarzalna szansa na twórczą wymianę doświadczeń z innymi Uczestnikami zajęć w wyjątkowo komfortowych warunkach, jakie panują w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie.

Co zyskasz w efekcie szkolenia dla menedżerów „Feedback z elementami feedforward”?

Kursy menadżerskie „Feedback z elementami feedforward” wyposażają Kursantów w usystematyzowaną i fachową wiedzę o zasadach skutecznego formułowania informacji zwrotnej, skutecznego korygowania zachowań pracowników i motywowania. Stacjonarne i zdalne szkolenia dla managerów z tej tematyki to kursy skupione na nauce praktycznych umiejętności – prezentowane szkolenie menadżerskie pozwala opanować użycie wielu nowoczesnych instrumentów typowych dla konstruktywnego feedbacku.

Oferowane przez nas szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne „Feedback z elementami feedforward” to certyfikowane projekty szkoleniowe o wysokim i wielokrotnie potwierdzonym standardzie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku usług biznesowych doskonale wiemy, jak wygląda skuteczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” nie skupia się archaicznych i zbędnych teoriach, ale analizuje nowe i wartościowe dla liderów przyszłości koncepcje oraz uczy praktycznego korzystania z najbardziej efektywnych narzędzi obiektywnego oceniania pracowników i formułowania skutecznej informacji zwrotnej.

Nasze szkolenia dla kadry menedżerskiej zostały opracowane przez trenerów, którzy są uznanymi specjalistami w swoich dziedzinach, dzięki temu Kursanci zyskują dostęp do sprawdzonej i fachowej wiedzy w perfekcyjnie przygotowanych do tego warunkach w naszej siedzibie lub podczas oferujących mnóstwo swobody spotkań online.

Otwarte szkolenie „Feedback z elementami feedforward” pozwoli Ci zdobyć wnikliwą wiedzę o:

  • modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość i angażującej pracownika;
  • roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika (z uwzględnieniem pracowników będących po ocenie w ramach sesji Assessment/Development Center lub ocenie 360 stopni);
  • udzielaniu feedbacku po testach Extended DISC;
  • sposobach motywowania pracowników;
  • metodach udzielania konstruktywnej krytyki, zachęcającej do rozwoju.

Szkolenie z kompetencji menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” to podana w atrakcyjnej formie pigułka wyspecjalizowanej wiedzy o nowoczesnych narzędziach wspierających zarządzanie efektywnością pracowników.

Otwarty kurs poświęcony informacji zwrotnej umożliwi Ci rozwój praktycznych umiejętności:

  • motywowania pracowników;
  • przekazywania trudnych informacji, decyzji, planów dotyczących zmian w organizacji itp.;
  • prowadzenia efektywnych rozmów oceniających;
  • udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość);
  • radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych (m.in. podczas rozmów oceniających).

Prezentowane szkolenie umiejętności menedżerskich trenuje szczególnie ważne w codziennej pracy lidera zdolności komunikacyjne i zachowania, które mają bezpośredni wpływ na efektywność zarządzanych zespołów.

Kurs „Feedback z elementami feedforward” rozwinie i pogłębi Twoje kompetencje związane z:

  • zarządzaniem zespołem;
  • motywowaniem pracowników i osób z otoczenia;
  • sprawną komunikacją interpersonalną.

Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” to trening najistotniejszych dla liderów kompetencji, które mają decydujący wpływ na jakość i skuteczność zarządzania zasobami ludzkimi w każdej organizacji.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

30.08.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
725 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
31.10.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
725 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
21.12.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
725 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT

Szkolenia stacjonarne:

19.07.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
725 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
08.09.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
725 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
24.11.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
725 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW FEEDBACK Z ELEMENTAMI FEEDFORWARD – KURS ONLINE

Kursy menadżerskie online, których tematem jest skuteczny feedback, mają formę praktycznych warsztatów w czasie rzeczywistym i odbywają się z wykorzystaniem popularnych platform używanych do spotkań online: Zoom bądź Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla managerów nie wymagają od Uczestników zajęć zaawansowanej wiedzy technicznej ani instalowania specjalnych programów czy trudnych w obsłudze aplikacji. Otwarte szkolenie menadżerskie „Feedback z elementami feedforward” pozwala w związku z tym uczyć się w najlepszych dla Kursantów okolicznościach, z dowolnie wybranego miejsca i bez konieczności angażowania sił w uciążliwą i czasochłonną logistykę. Szkolenia managerskie online są więc nie tylko bardzo wygodnym, ale i bardzo ekonomicznym sposobem podnoszenia kwalifikacji.

W cenę prezentowanego kursu został dodatkowo wliczony pakiet starannie dobranych materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” to nowoczesny projekt szkoleniowy w formie jednodniowej sesji zajęć teoretyczno-praktycznych, które obejmują 4 segmenty tematyczne. Program szkolenia dla kadry menedżerskiej poświęcony nowoczesnym metodom motywowania i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej dostosowujemy do specyficznych potrzeb konkretnych grup szkoleniowych na podstawie diagnozy, która jest wstępem do każdego z naszych kursów. Dzięki temu każde prowadzone przez naszych ekspertów szkolenie z kompetencji menedżerskich jest na bieżąco wzbogacane o najbardziej wartościowe dla danych Kursantów przykłady i case studies. Zdalne szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” jest prowadzone w zgodzie z cyklem Kolba i założeniami metody ABL (Activity Based Learning).

Szczegółowy program zdalnego szkolenia dla menedżerów „Feedback z elementami feedforward”

Szkolenie „Feedback z elementami feedforward – jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość?”

Zdalne kursy menadżerskie z tej tematyki realizujemy na przyjaznych w obsłudze platformach Zoom i Clickmeeting. Uczestnicy szkolenia dla managerów „Feedback z elementami feedforward” nie są zobowiązani do kupowania ani instalowania żadnych dodatkowych programów czy aplikacji. Szkolenie menadżerskie online poświęcone feedbackowi i jego narzędziom pozwala w wygodny sposób przygotować się do realizacji najważniejszych zadań kierownika bez konieczności marnowania czasu na podróż do firmy szkoleniowej. Szkolenia managerskie online „Feedback z elementami feedforward” to intensywne jednodniowe kursy praktyczne. Program prezentowanego kursu przewiduje m.in. wykłady, prezentacje i panele dyskusyjne, ale jest przede wszystkim nastawiony na ćwiczenia oraz praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” rozpoczyna się weryfikacją potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć oraz zdefiniowaniem ich celów, co pozwala zoptymalizować ważne elementy programu prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej do faktycznych potrzeb konkretnej grupy Kursantów.

09:00 – 9:30

Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – diagnoza, omówienie celów kursu i planowanych korzyści związanych z ukończeniem rozpoczynającego się szkolenia z kompetencji menedżerskich.

9:30 – 10:45

Moduł I. Feedback a feedforward – fundamenty

  • Różnice i podobieństwa w modelach feedback i feedforward. Analiza dotychczasowych doświadczeń Uczestników, czyli dlaczego tzw. kanapka już nie działa.
  • Wykorzystanie modelów feedforward i feedback do zwiększania poziomu realizacji celów biznesowych według teorii prof. Marshalla Goldsmith’a.
  • Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
  • Motywowanie, delegowanie i korygowanie a style działania i myślenia DISC.
  • DISC a typologia rozwoju wg typologii opracowanej przez K. Blancharda (R4).

11:00 – 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00

Moduł II. Feedback i feedforward – przygotowanie do działania

  • Struktura reaktywnej sesji feedbackowej (jak było i jest).
  • Struktura proaktywnej sesji feedforward (plan na przyszłość).
  • Profesjonalne przygotowanie lidera do rozmów (oddzielenie subiektywnego podejścia w profesjonalnej rozmowie z pracownikiem).
  • Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać?
  • Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
  • Przygotowanie celów rozmów feedbackowych.
  • Tworzenie scenariusza rozmowy.
  • Wybór kanału rozmowy – face to face, rozmowa telefoniczna, spotkanie online.
  • Zaproszenie pracownika na rozmowę feedback i feedforward.
  • Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
  • Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.

13:00 – 13:45 Przerwa na obiad

13:45 – 15:00

Moduł III. Feedback i feedforward – skrzynka narzędziowa

  • Model STAR (situation; task; action; results).
  • Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
  • Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
  • Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
  • System wartości osobistych i zawodowych.
  • Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna i zewnętrzna).
  • Arkusz feedbacku coachingowego.
  • Arkusz feedbacku korygującego.
  • Arkusz feedforward – zastanów się, opisz cel, zapytaj, podziękuj.
  • Arkusz planowanych rozwiązań SMART (specific; measurable; attractive; realistic).
  • Zasady dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji i sytuacji.

15:00 – 15:15 Przerwa

15:15 – 15:45

Moduł IV. Feedback i feedforward – sytuacje trudne

  • Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback i feedforward (pokolenie X, Y, Z – te same narzędzia, ale różne reakcje).
  • Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenie zawodowe i inne problemy.
  • Empatyczne elementy wywierania wpływu.

15:45 – 16:00

Zakończenie kursu. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback z elementami feedforward” kończy się powtórzeniem najważniejszych zagadnień poruszanych w toku zajęć. Uczestnicy zajęć po zakończeniu warsztatów otrzymują certyfikaty potwierdzające ukończenie profesjonalnego kursu w Human Skills.

PROGRAM SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW FEEDBACK Z ELEMENTAMI FEEDFORWARD – KURS STACJONARNY

Otwarte kursy menadżerskie prowadzone w formule stacjonarnej organizujemy na terenie naszej siedziby zlokalizowanej w centralnej Warszawie. Podczas szkolenia dla managerów realizowanego w naszym centrum Uczestnicy zajęć mogą swobodnie korzystać z dostępnej nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty odbywają się w funkcjonalnych i komfortowo zaaranżowanych pomieszczeniach. Opłata za stacjonarne szkolenie menadżerskie „Feedback z elementami feedforward” uwzględnia poranny poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej oraz dwudaniowy obiad serwowany naszym Klientom w pobliskiej restauracji. Osoby zapisane na przygotowane przez nas szkolenia managerskie online oraz kursy stacjonarne poświęcone feedbackowi otrzymują od nas również pakiet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Feedback z elementami feedforward” to intensywny kurs teoretyczno-praktyczny zaplanowany na 7 godzin. Harmonogram opisywanego szkolenia dla kadry menedżerskiej zakłada trening w ramach 4 modułów tematycznych. Każde otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane w naszym centrum szkoleniowym rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Kursantów przybyłych na zajęcia, dlatego program konkretnego kursu „Feedback z elementami feedforward” może zostać zmodyfikowany przez trenerów pod względem treści, case studies czy technik nauczania. Szkolenie umiejętności menedżerskich przeprowadzamy przy użyciu atrakcyjnych, nowatorskich i sprawdzonych metod nauczania.

Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia dla menedżerów „Feedback z elementami feedforward”

Szkolenie „Feedback z elementami feedforward – jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość?”

Stacjonarne kursy menadżerskie z powyższej tematyki organizujemy w naszej głównej siedzibie w warszawskiej kamienicy zlokalizowanej w centrum miasta. Klienci zapisani na szkolenia dla managerów „Feedback z elementami feedforward” mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji w doskonale przygotowanych do tego warunkach – dobrze wyposażonych i komfortowych salach. Stacjonarne szkolenie menadżerskie poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej umożliwia Kursantom wymianę wiedzy i doświadczeń nie tylko z naszymi trenerami, ale również pozostałymi Uczestnikami zajęć. Szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne „Feedback z elementami feedforward” zaprojektowane zostały jako jednodniowe warsztaty podzielone na wstęp, kilka modułów tematycznych i podsumowanie kursu. Program szkolenia ukierunkowany jest na zastosowanie różnorodnych aktywizujących technik i metod nauczania, m.in. dyskusji, ćwiczeń w grupach, case studies itp. i jest w znacznej mierze nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Kursantów, a przeprowadzona diagnoza decyduje o ostatecznym kształcie programu szkolenia dla kadry menedżerskiej „Feedback z elementami feedforward”.

09:00 – 9:30

Rozpoczęcie kursu. Wstęp – rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i omówienie planowanych korzyści płynących z ukończenia rozpoczynającego się szkolenia z kompetencji menedżerskich.

9:30 – 10:45

Moduł I. Feedforward a feedback – podstawowe wiadomości

  • Podobieństwa i różnice w modelach feedforward i feedback. Analiza doświadczeń Kursantów, czyli dlaczego metoda tzw. kanapki już nie działa.
  • Wykorzystanie feedback i feedforward do zwiększania poziomu realizacji celów biznesowych wg koncepcji prof. M. Goldsmith’a.
  • Style myślenia i działania DISC a feedforward i feedback.
  • Werbalna i niewerbalna komunikacja a style myślenia i działania DISC.
  • Motywowanie, delegowanie i korygowanie a style DISC.
  • DISC a typologia rozwoju wg klasyfikacji Kena Blancharda (R4).

11:00 – 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00

Moduł II. Feedback i feedforward – przygotowanie do działania

  • Struktura reaktywnej sesji feedbackowej (jak było i jest).
  • Struktura proaktywnej sesji feedforward (plan na przyszłość).
  • Przygotowanie kierownika do rozmów z pracownikiem (niwelowanie subiektywnego podejścia w profesjonalnej rozmowie z podwładnym).
  • Relacja partnerska w trakcie sesji feedforward – jak o nią zadbać?
  • Przygotowanie celów rozmów feedbackowych.
  • Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
  • Opracowanie scenariusza rozmowy z pracownikiem.
  • Dobór kanału rozmowy – spotkanie online, rozmowa face to face, rozmowa przez telefon.
  • Zaproszenie na rozmowę feedforward i feedback.
  • Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w feedbacku z elementami feedforward.
  • Rola semantyki w formułowaniu informacji zwrotnej.

13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa

13:45 – 15:00

Moduł III. Feedback i feedforward – skrzynka narzędziowa

  • Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
  • Model STAR (situation; task; action; results).
  • Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
  • Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
  • System wartości zawodowych i osobistych.
  • Arkusz feedbacku motywacyjnego (zewnętrzna i wewnętrzna motywacja).
  • Arkusz feedbacku korygującego.
  • Arkusz feedbacku coachingowego.
  • Arkusz feedforward – zastanów się, opisz cel, zapytaj, podziękuj.
  • Arkusz planowanych rozwiązań SMART (specific; measurable; attractive; realistic).
  • Dostosowanie zaproponowanej skrzynki narzędziowej do danej organizacji, relacji i sytuacji.

15:00 – 15:15 Przerwa

15:15 – 15:45

Moduł IV. Feedforward i feedback – sytuacja trudna

  • Sytuacje trudne wynikające z nieodpowiedniego przeprowadzenia sesji feedforward lub feedback (generacje X, Y, Z – te same narzędzia, ale odmienne reakcje).
  • Sugestie reakcji na stres, opór, emocje, wypalenie zawodowe, frustracje i inne problemy.
  • Empatyczne elementy wywierania wpływu.

15:45 – 16:00

Zakończenie zajęć. Szkolenie umiejętności menedżerskich z dziedziny feedbacku kończy się podsumowaniem kluczowych zagadnień poruszanych w toku zajęć. Kursanci po zakończeniu warsztatów „Feedback z elementami feedforward” otrzymują certyfikaty poświadczające odbycie kursu w naszym centrum szkoleniowym.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Istotne dla mnie było poznanie sposobów motywowania ludzi w kontekście ich charakterów. Mój wniosek ze szkolenia: w organizacji nie ma ludzi złych, należy tylko akceptować innych. Dużo się dowiedziałem o emocjach towarzyszących – zarówno mi jak i osobie, która otrzymuje ode mnie feedback. Bardzo pouczające szkolenie, polecam. Ważna była informacja o tym, jak udzielać feedback i informację zwrotną.  Modele feedback, feedforward, komunikacja z poszczególnymi kolorami osobowości.

Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dostosowanie do potrzeb grupy. Model C5, model DISC, semantyka, dostosowanie przekazu do odbiorcy i do motywacji innych.  Ogrom doświadczenia Trenerki Iwony Firmanty. Materiał jest ogromny, wiem, że nie sposób wszystkiego przejść.

Sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie trenera na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do szkolenia i uczestników.

Trener jest otwarty na pytania, dopytuje czy wszystko jest jasne. Pracuje na konkretnych przykładach.

Oceny dla tego szkolenia:
5
Średnia ocena 5 / 5
5 / 5 (na podstawie 3 opinii)
Doskonałe100%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO, CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o., PKO BP, PZU, JMD, Vimana, Skanska, Yves Rocher, Samsung, SOMFY, Warsztat Terapii Zajęciowej w Przewozie, Unicell Poland Sp. Z o.o., Benefit Systems S.A.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas