- Szkolenia otwarte
- IWONA FIRMANTY
- Szkolenie stacjonarne: Feedback z elementami feedforward

Szkolenie stacjonarne: Feedback z elementami feedforward
Największym wyzwaniem przy udzielaniu feedbacku jest nasz obiektywizm, czyli przekazanie naszej perspektywy, postrzegania pewnych zachowań drugiej osoby, unikając generalizacji i oceny oraz odpowiednio zarządzając własnymi emocjami. Ważne jest też to, że informacja zwrotna służy zwróceniu uwagi na pewne zachowania z przeszłości, jednakże jej celem jest ukierunkowanie działań w przyszłości.
- Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
- Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online: Feedback w elementami feedforward
Cena i Terminy
998 zł netto + 23 % VAT
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia otwartego online.
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).
Cele i Korzyści
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
- Modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika.
- Roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment /Development Center, czy ocenie 360 stopni.
- Udzielania feedacku po testach Extended DISC.
- Sposobach motywowania pracowników.
- Metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Motywowania pracowników.
- Przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.
- Prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
- Udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość .
- Radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych np. podczas rozmów oceniających.
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
- Zarządzaniem zespołem.
- Motywowaniem innych.
- Komunikacją interpersonalną.
ADRESACI SZKOLENIA:
- Liderzy zespołów, kierownicy, menedżerowie, dyrektorzy – szczególnie osoby oceniające pracę swoich pracowników.
- Osoby pracujące w działach HR, szczególnie osoby prowadzące rekrutacje, projekty AC/DC, prowadzące oceny 360 itp.
- Osoby zainteresowane prawidłowym udzielaniem informacji zwrotnej oraz rozwojem osobistym.
Program Szkolenia
Feedback z elementami feedforward. Jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do celów szkolenia, nawiązanie kontraktu oraz omówienie planowanych korzyści związanych z udziałem w szkoleniu.
09:30 – 11:00 Moduł I – Feedback o feedforward – fundamenty.
- Różnice i podobieństwa w modułu feedback a feedforward.
Dotychczasowe doświadczenia czyli dlaczego tzw. „kanapka” raczej już nie działa. - Wykorzystanie modelów w zwiększeniu realizacji celów biznesowych wg.prof. Marshall Goldsmith’a.
- Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
- Motywowanie, delegowanie i korygowania a style działania i myślenia DISC.
- DISC a typologia rozwoju wg typologii Kena Blancharda (R4).
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 13:00 Moduł II – Feedback i feedforward – przygotowanie do działania.
- Struktura reaktywnej sesji feedbackowej czyli było i jest.
- Struktura proaktywej sesji feedforward czyli plan na przyszłość.
- Przygotowanie osobiste do rozmów – oddzielenie subiektywnego podejścia w kierunku profesjonalnej sesji feedbackowej.
- Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać.
- Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
- Przygotowanie celów rozmów.
- Przygotowanie scenariusza rozmowy.
- Wybór kanału rozmowy – face to face, telefonicznie, online.
- Zaproszenie na rozmowę feedback i feedforward.
- Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
- Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.
13:00 – 13:45 Przerwa na obiad
13:45 – 15:00 Moduł III – Feedback i feedforward- skrzynka narzędziowa.
- Model STAR (situation; task; action; results).
- Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
- Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
- Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
- System wartości osobistych i zawodowych.
- Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna, motywacja
- zewnętrzna)
- Arkusz feedbacku coachinowego.
- Arkusz feedbacku korygującego.
- Arkusz feedforward – zastanów się; opisz cel; zapytaj; podziękuj.
- Arkusz planowanych rozwiązań SMART – (specific; measurable; attractive; realistic).
- Zasady i możliwości dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji oraz sytuacji.
15:00 – 15:15 Przerwa
15:15 – 15:45 Moduł IV – Feedback i feedforward- trudne sytuacje.
- Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback z feedforward.
Pokolenie X,Y,Z – te same narzędzia a różne reakcje. - Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenia zawodowe i inne problemy.
- Empatyczne elementy wywierania wpływu.
15:45 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward.
Poczytaj:
- Dlaczego feedback jest ważny ale feedforwad jeszcze lepszy?
- Feedback i feedforward – trzy kroki udzielania informacji zwrotnej.
Trenerzy
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
“Istotne dla mnie było poznanie sposobów motywowania ludzi w kontekście ich charakterów. Mój wniosek ze szkolenia: w organizacji nie ma ludzi złych, należy tylko akceptować innych. Dużo się dowiedziałem o emocjach towarzyszących – zarówno mi jak i osobie, która otrzymuje ode mnie feedback. Bardzo pouczające szkolenie, polecam. Ważna była informacja o tym, jak udzielać feedback i informację zwrotną. Modele feedback, feedforward, komunikacja z poszczególnymi kolorami osobowości“
“Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dostosowanie do potrzeb grupy. Model C5, model DISC, semantyka, dostosowanie przekazu do odbiorcy i do motywacji innych. Ogrom doświadczenia Trenerki Iwony Firmanty. Materiał jest ogromny, wiem, że nie sposób wszystkiego przejść.”
“Sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie trenera na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do szkolenia i uczestników.”
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO, CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.
8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.
2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.
3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).
4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.
6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.
7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:
- Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij go i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl
- Lub wypełnij formularz online: