
Szkolenie stacjonarne: Feedback z elementami feedforward
Największym wyzwaniem przy udzielaniu feedbacku jest nasz obiektywizm, czyli przekazanie naszej perspektywy, postrzegania pewnych zachowań drugiej osoby, unikając generalizacji i oceny oraz odpowiednio zarządzając własnymi emocjami. Ważne jest też to, że informacja zwrotna służy zwróceniu uwagi na pewne zachowania z przeszłości, jednakże jej celem jest ukierunkowanie działań w przyszłości.
- Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
- Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online: Feedback w elementami feedforward
Cele i Korzyści
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
- Modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika.
- Roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment /Development Center, czy ocenie 360 stopni.
- Udzielania feedacku po testach Extended DISC.
- Sposobach motywowania pracowników.
- Metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Motywowania pracowników.
- Przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.
- Prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
- Udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość .
- Radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych np. podczas rozmów oceniających.
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
- Zarządzaniem zespołem.
- Motywowaniem innych.
- Komunikacją interpersonalną.
ADRESACI SZKOLENIA:
- Liderzy zespołów, kierownicy, menedżerowie, dyrektorzy – szczególnie osoby oceniające pracę swoich pracowników.
- Osoby pracujące w działach HR, szczególnie osoby prowadzące rekrutacje, projekty AC/DC, prowadzące oceny 360 itp.
- Osoby zainteresowane prawidłowym udzielaniem informacji zwrotnej oraz rozwojem osobistym.
Cena i Terminy
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia online
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
Feedback z elementami feedforward. Jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do celów szkolenia, nawiązanie kontraktu oraz omówienie planowanych korzyści związanych z udziałem w szkoleniu.
09:30 – 11:00 Moduł I – Feedback o feedforward – fundamenty.
- Różnice i podobieństwa w modułu feedback a feedforward.
Dotychczasowe doświadczenia czyli dlaczego tzw. „kanapka” raczej już nie działa. - Wykorzystanie modelów w zwiększeniu realizacji celów biznesowych wg.prof. Marshall Goldsmith’a.
- Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
- Motywowanie, delegowanie i korygowania a style działania i myślenia DISC.
- DISC a typologia rozwoju wg typologii Kena Blancharda (R4).
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 13:00 Moduł II – Feedback i feedforward – przygotowanie do działania.
- Struktura reaktywnej sesji feedbackowej czyli było i jest.
- Struktura proaktywej sesji feedforward czyli plan na przyszłość.
- Przygotowanie osobiste do rozmów – oddzielenie subiektywnego podejścia w kierunku profesjonalnej sesji feedbackowej.
- Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać.
- Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
- Przygotowanie celów rozmów.
- Przygotowanie scenariusza rozmowy.
- Wybór kanału rozmowy – face to face, telefonicznie, online.
- Zaproszenie na rozmowę feedback i feedforward.
- Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
- Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.
13:00 – 13:45 Przerwa na obiad
13:45 – 15:00 Moduł III – Feedback i feedforward- skrzynka narzędziowa.
- Model STAR (situation; task; action; results).
- Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
- Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
- Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
- System wartości osobistych i zawodowych.
- Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna, motywacja
- zewnętrzna)
- Arkusz feedbacku coachinowego.
- Arkusz feedbacku korygującego.
- Arkusz feedforward – zastanów się; opisz cel; zapytaj; podziękuj.
- Arkusz planowanych rozwiązań SMART – (specific; measurable; attractive; realistic).
- Zasady i możliwości dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji oraz sytuacji.
15:00 – 15:15 Przerwa
15:15 – 15:45 Moduł IV – Feedback i feedforward- trudne sytuacje.
- Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback z feedforward.
Pokolenie X,Y,Z – te same narzędzia a różne reakcje. - Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenia zawodowe i inne problemy.
- Empatyczne elementy wywierania wpływu.
15:45 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward.
Poczytaj:
- Dlaczego feedback jest ważny ale feedforwad jeszcze lepszy?
- Feedback i feedforward – trzy kroki udzielania informacji zwrotnej.
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
- Miejsce szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w siedzibie Human Skills w samym centrum Warszawy, w kamienicy przy ul. Widok 18/2. Jeżeli któraś z edycji szkolenia otwartego stacjonarnego odbędzie się w innej lokalizacji w Warszawie, otrzymasz od nas odpowiednio wcześniej taką informację.
- Godziny szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w godzinach 9:00-16:00. Zapraszamy Cię już około godziny 8:45, abyś mógł się spokojnie rozgościć w sali szkoleniowej.
- Catering: będzie czekał na Ciebie poczęstunek. W trakcie zajęć obędą się przerwy kawowe oraz jedna dłuższa obiadowa. Zadbamy o dobre i zdrowe przekąski, napoje oraz menu obiadowe.
- Dojazd: jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że centrum miasta obejmuje strefa płatnego parkowania.
- Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe, pakiet konferencyjny (teczkę, długopis, kartki do notatek).
- Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia otwartego.
- Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej stacjonarnejotrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online orazstacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
- Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego stacjonarnego masz możliwośćkonsultacji z trenerem.
Opinie o Szkoleniu
“Istotne dla mnie było poznanie sposobów motywowania ludzi w kontekście ich charakterów. Mój wniosek ze szkolenia: w organizacji nie ma ludzi złych, należy tylko akceptować innych. Dużo się dowiedziałem o emocjach towarzyszących – zarówno mi jak i osobie, która otrzymuje ode mnie feedback. Bardzo pouczające szkolenie, polecam. Ważna była informacja o tym, jak udzielać feedback i informację zwrotną. Modele feedback, feedforward, komunikacja z poszczególnymi kolorami osobowości“
“Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dostosowanie do potrzeb grupy. Model C5, model DISC, semantyka, dostosowanie przekazu do odbiorcy i do motywacji innych. Ogrom doświadczenia Trenerki Iwony Firmanty. Materiał jest ogromny, wiem, że nie sposób wszystkiego przejść.”
“Sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie trenera na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do szkolenia i uczestników.”
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO, CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o., PKO BP, PZU, JMD, Vimana, Skanska, Yves Rocher.
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas