FEEDBACK Z ELEMENTAMI FEEDFORWARD

Jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość.
Feedback

Istotą udzielania feedbacku jest przekazanie drugiej stronie w sposób konstruktywny i zrozumiały tego, na czym nam najbardziej zależy. Warto przy tym wiedzieć, kiedy feedback może zostać odebrany jako negatywny komunikat, pamiętając, jak ważny jest czas, atmosfera, przygotowanie i odniesienie się do konkretnych sytuacji, których feedback bezpośrednio dotyczy.

Największym wyzwaniem przy udzielaniu feedbacku jest nasz obiektywizm, czyli przekazanie naszej perspektywy, postrzegania pewnych zachowań drugiej osoby, unikając generalizacji i oceny oraz odpowiednio zarządzając własnymi emocjami. Ważne jest też to, że informacja zwrotna służy zwróceniu uwagi na pewne zachowania z przeszłości, jednakże jej celem jest ukierunkowanie działań w przyszłości.

Terminy szkoleń:

17 Sierpnia
Cena Promocyjna 790 zł netto
(971,70 zł brutto)
Promocja obowiązuje do 2020-09-31
  • Standardowa Cena: 990 zł netto
28 Października
Cena Promocyjna 790 zł netto
(971,70 zł brutto)
Promocja obowiązuje do 2020-09-31
  • Standardowa Cena: 990 zł netto
11 Grudnia
Cena Promocyjna 790 zł netto
(971,70 zł brutto)
Promocja obowiązuje do 2020-09-31
  • Standardowa Cena: 990 zł netto

    Uczestnicy nabędą wiedzę o:

    • Modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika.
    • Roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment /Development Center, czy ocenie 360 stopni.
    • Udzielania feedacku po testach Extended DISC.
    • Sposobach motywowania pracowników.
    • Metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.

    Uczestnicy nabędą umiejętności:

    • Motywowania pracowników.
    • Przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.
    • Prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
    • Udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość .
    • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych np. podczas rozmów oceniających.

    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

    • Zarządzaniem zespołem.
    • Motywowaniem innych.
    • Komunikacją interpersonalną.

    Adresaci szkolenia z zakresu udzielania feedbacku:

    • Liderzy zespołów, kierownicy, menedżerowie, dyrektorzy – szczególnie osoby oceniające pracę swoich pracowników.
    • Osoby pracujące w działach HR, szczególnie osoby prowadzące rekrutacje, projekty AC/DC, prowadzące oceny 360 itp.
    • Osoby zainteresowane prawidłowym udzielaniem informacji zwrotnej oraz rozwojem osobistym.

    Program szkolenia: Feedback z elementami feedforward

    09:30 – 10:00 Wprowadzenie do celów szkolenia, nawiązanie kontraktu oraz omówienie planowanych korzyści  związanych z udziałem w szkoleniu.

    10:00 –  11:00 Moduł I  Feedback o feedforward – fundamenty.

    • Różnice i podobieństwa w modułu feedback a feedforward.
    • Dotychczasowe doświadczenia czyli dlaczego tzw. „kanapka” raczej już nie działa.
    • Wykorzystanie modelów w zwiększeniu realizacji celów biznesowych wg.prof. Marshall Goldsmith’a.
    • Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
    • Motywowanie, delegowanie i korygowania a style działania i myślenia DISC.
    • DISC a typologia rozwoju wg typologii Kena Blancharda (R4).

    10:45 – 11:00 Przerwa

    11:00 – 13:00 Moduł II Feedback i feedforward- przygotowanie do działania.

    • Struktura reaktywnej sesji feedbackowej czyli było i jest.
    • Struktura proaktywej sesji feedforward czyli plan na przyszłość.
    • Przygotowanie osobiste do rozmów – oddzielenie subiektywnego podejścia w kierunku profesjonalnej sesji feedbackowej.
    • Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać.
    • Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
    • Przygotowanie celów rozmów.
    • Przygotowanie scenariusza rozmowy.
    • Wybór kanału rozmowy – face to face, telefonicznie, online.
    • Zaproszenie na rozmowę feedback i feedforward.
    • Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
    • Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.

    13:00 – 13:45 Przerwa na obiad

    13:45 – 15:00   Moduł III Feedback i feedforward- skrzynka narzędziowa.

    • Model STAR (sytuation; task; action; results).
    • Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
    • Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
    • Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
    • System wartości osobistych i zawodowych.
    • Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna, motywacja zewnętrzna)
    • Arkusz feedbacku coachinowego.
    • Arkusz feedbacku korygującego.
    • Arkusz feedforward – zastanów się; opisz cel; zapytaj; podziękuj.
    • Arkusz planowanych rozwiązań SMART – (specific; measurable; attractive; realistic).
    • Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-model-smart-jak-prawidlowo-wyznaczac-cele.
    • Zasady i możliwości dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji oraz sytuacji.

    15:00 – 15:15 Przerwa

    15:15 – 16:15 Moduł IV Feedback i feedforward- trudne sytuacje.

    • Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback z feedforward.
    • Pokolenie X,Y,Z – te same narzędzia a różne reakcje.
    • Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenia zawodowe i inne problemy.
    • Empatycznie elementy wywierania wpływu.

    16:15 – 16:30 Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward.

    Zapraszamy do lektury artykułu: Dlaczego feedback jest ważny, ale feedforward jeszcze lepszy?

    Informacje szczegółowe:

    Cena promocyjna:

    1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej.
    2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

    Cena zawiera:

    • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
    • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
    • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
    • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
    • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
    • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
    • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

    Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

    • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

    Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

    • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

    Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
    Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

    Trenerzy:

    Klienci:

    Powyższe szkolenie z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO.

    Opinie:

    “Istotne dla mnie było poznanie sposobów motywowania ludzi w kontekście ich charakterów. Mój wniosek ze szkolenia: w organizacji nie ma ludzi złych, należy tylko akceptować innych. Dużo się dowiedziałem o emocjach towarzyszących – zarówno mi jak i osobie, która otrzymuje ode mnie feedback. Bardzo pouczające szkolenie, polecam. Ważna była informacja o tym, jak udzielać feedback i informację zwrotną.  Modele feedback, feedword, komunikacja z poszczególnymi kolorami osobowości

    Terminy szkoleń:

    17 Sierpnia
    Cena Promocyjna 790 zł netto
    (971,70 zł brutto)
    Promocja obowiązuje do 2020-09-31
    • Standardowa Cena: 990 zł netto
    28 Października
    Cena Promocyjna 790 zł netto
    (971,70 zł brutto)
    Promocja obowiązuje do 2020-09-31
    • Standardowa Cena: 990 zł netto
    11 Grudnia
    Cena Promocyjna 790 zł netto
    (971,70 zł brutto)
    Promocja obowiązuje do 2020-09-31
    • Standardowa Cena: 990 zł netto

        METODY SZKOLENIA

        Activity Based Learning

        Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

        Ćwiczenia

        Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

        Feedback

        Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

        Pełna Aktywizacja

        Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

        Dyskusja

        Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

        Skontaktuj się z konsultantem szkoleń on-line

        FEEDBACK Z ELEMENTAMI FEEDFORWARD