Feedback z elementami feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli? – Szkolenie otwarte stacjonarne i online
kategoria:
- szkolenie dla menedżera
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem
Poczuj różnicę w komunikacji – weź udział w szkoleniu z feedbacku i rozwijaj umiejętność przekazywania informacji zwrotnej, która realnie wpływa na wyniki Twojego zespołu.
Udzielanie informacji zwrotnej pracownikom nie zawsze przynosi oczekiwane przez Ciebie rezultaty? A może masz trudność z systematycznym udzielaniem konstruktywnego feedbacku, który nie tylko informuje, ale także motywuje do zmiany? Te wyzwania napotykają menedżerowie na każdym szczeblu kariery – a jednak feedback to fundament pracy lidera, bez którego nie ma rozwoju zarówno pracowników, jak i samego menedżera.
Bez jasnego i obiektywnego feedbacku Twój zespół nie wie, czy idzie w dobrym kierunku, czy popełnia błędy, które wymagają poprawy. Pogłębia się demotywacja z powodu braku poczucia docenienia i ustrukturyzowanego rozwoju. Jeśli nie nauczysz się, jak informacją zwrotną wspierać i i angażować, może to osłabić atmosferę pracy, zablokować progres, a Ciebie jako menedżera doprowadzić do frustracji.
Zapisz się na 2-dniowe, praktyczne szkolenie kompetencji menedżerskich „Feedback i feedforward – Jak mówić, by nas usłyszeli?” i naucz się skutecznie udzielać informacji zwrotnej oraz konstruktywnie wpływać na wyniki swoich pracowników.
Podczas szkolenia zdobędziesz umiejętności liderskie niezbędne do precyzyjnego formułowania feedbacku – jasnego, motywującego i konstruktywnego. Nauczysz się dbać o otwartą komunikację, dzięki której odbiorcy Twoich słów poczują zaangażowanie i gotowość do zmian. Skupimy się na praktycznych narzędziach i technikach m.in. FUKO, STAR, model „Z” czy SPINKA, umożliwiających Ci płynne stosowanie zarówno feedbacku, jak i feedforwardu w codziennej pracy. To szkolenie otwarte będzie interaktywne – oprócz teorii czeka na Ciebie praca w grupach oraz ćwiczenia, case study, gry i symulacje pozwalające natychmiast przełożyć zdobytą wiedzę na praktykę.
Na tym warsztatowym szkoleniu nauczysz się również, jak udzielać informacji zwrotnej w sytuacjach trudnych, które mogą wywoływać stres lub opór. Pokażemy Ci, jak jako lider zespołu, możesz tworzyć kulturę komunikacji sprzyjającą nie tylko lepszym wynikom, ale także pozytywnej atmosferze w zespole. Na zakończenie otrzymasz uznany certyfikat, potwierdzający Twoje kompetencje w zakresie skutecznego udzielania feedbacku – dowód Twojej adaptacyjności, gotowości do rozwoju i umiejętności budowania zaangażowanego zespołu.
To Twoja szansa, by stać się liderem o realnym wpływie na ludzi i silnej pozycji w swojej organizacji.
Liczba modułów: 4
Przemyślana liczba modułów zapewni Ci optymalne tempo nauki i efektywne przejście od teorii do praktyki.
Umiejętności, które zdobędziesz:
- Udzielanie feedbacku
- Feedforward
- Motywowanie
- Komunikacja liderska
- Konstruktywność
- Formułowanie celów
- Inicjowanie zmian
- Coaching
- Efektywne spotkania 1:1
- Ostatnio zaktualizowane 9 lipca, 2025
Cena promocyjna
Cena regularna
Szkolenie stacjonarne:
Cena promocyjna
948 zł netto + 23% VAT
Cena regularna
1136 zł netto + 23% VAT
Szkolenie online:
Cena promocyjna
848 zł netto + 23% VAT
Cena regularna
1036 zł netto + 23% VAT
Cena promocyjna obowiązuje do 31 grudnia 2025
Najbliższy termin
miejsce
czas trwania
liczebność grupy
Najbliższy termin
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego terminu
Dla kogo szkolenie z udzielania informacji zwrotnej będzie idealne?
- Dla początkującego menedżera, który chce zdobyć niezbędne umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji i feedbacku, by pewnie przejść do roli lidera zarządzającego zespołem z pełną świadomością swoich działań.
- Dla doświadczonego menedżera, który nie przeszedł wcześniej formalnego szkolenia w tym zakresie i chce uporządkować swoją wiedzę, wprowadzając skuteczne techniki feedbacku do swojej codziennej praktyki zarządzania zespołem.
- Dla osób aspirujących do roli lidera, które pragną rozwinąć kompetencje komunikacyjne i przywódcze, aby zdobyć przewagę w awansie, przygotowując się na przyszłe wyzwania zarządzania zespołem.
W jakich wyzwaniach pomoże Ci to szkolenie dla managera?
- Twoje słowa są odbierane przez innych niewłaściwie? Na szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie zarządzać komunikacją w zespole, aby była jasna, precyzyjna i zapobiegała nieporozumieniom. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci lepiej przekazywać feedback i feedforward, co przełoży się na efektywność zespołu.
- Jeszcze nie wiesz jak jasno komunikować cele zespołowi? Zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji celów i wizji, co pozwoli Ci zainspirować zespół do realizacji projektów wymagający współpracy i adaptacyjności.
- Brakuje Ci narzędzi do przeprowadzania efektywnych rozmów oceniających i motywujących? To szkolenie pomoże Ci opanować metody stosowane przez najlepszych menedżerów, dzięki którym rozmowy staną się konstruktywne i skuteczne.
- Obawiasz się, jak przekazać konstruktywną krytykę, by nie zniechęcić pracowników? Na szkoleniu dla menadżerów nauczysz się, jak udzielać konstruktywnej krytyki w sposób, który motywuje, a nie demotywuje. Będziesz potrafił/a wyważyć słowa, by feedback był dobrze przyjęty przez zespół lub Twojego przełożonego.
- Brakuje Ci pewności w sytuacjach wymagających trudnych rozmów? Dzięki szkoleniu z komunikacji zyskasz narzędzia do przeprowadzania wymagających, newralgicznych rozmów w sposób pewny, bez potęgowania stresu i niepotrzebnych napięć w zespole.
- Chciałbyś motywować zespół do lepszych wyników, ale nie wiesz, jak to zrobić? Na naszym szkoleniu dla managerów, dowiesz się, jak do feedbacku i feedforwardu wplatać narzędzia motywacyjne, by zachęcać zespół do osiągania ambitnych, rozwojowych celów.
- Czujesz presję od przełożonych, by szybciej rozwiązywać problemy w zespole? Szkolenie pomoże Ci opanować umiejętności zarządzania komunikacją w trudnych sytuacjach, umożliwiając bardziej efektywne korygowanie trudności i rozwiązywanie problemów, bez obawy przed nieporozumieniami.
- Masz trudności w przekształcaniu feedbacku w realne zmiany w zespole? Nauczysz się, jak wykorzystywać feedback, aby motywować zespół do działania i poprawy wyników.
- Korzystamy z interaktywnych narzędzi i digital learningu np. Mentimeter, Kahoot, Quizlet i inne, wzmacniając zaangażowanie i innowacyjność szkolenia.
- Stosujemy zróżnicowane metody pracy – od ćwiczeń indywidualnych i zespołowych, przez odgrywanie ról, po analizę przypadków, gry i dyskusje, aby przećwiczyć nowe umiejętności i lepiej zrozumieć ich zastosowanie w praktyce.
Korzyści dla Ciebie
Korzyści dla Twojej firmy
- Zdobędziesz umiejętność precyzyjnego udzielania feedbacku, dzięki czemu Twoje komunikaty będą jasne, konstruktywne i zrozumiałe dla pracowników.
- Na tym praktycznym kursie opanujesz technikę feedforwardu, co pozwoli Ci skupić się na przyszłych możliwościach rozwoju zamiast na analizowaniu błędów z przeszłości.
- Nauczysz się motywować swoich pracowników, dając im konstruktywną informację zwrotną, która stymuluje ich rozwój i zaangażowanie, stosując narzędzia menedżerskie takie jak STAR, SARA czy GROW.
- Podczas tego szkolenia z feedbacku udoskonalisz swoje umiejętności prowadzenia spotkań 1:1, by rozmowy z pracownikami realnie wpływały na ich kompetencje (wiedzę, umiejętności, postawy).
- Zwiększysz satysfakcję zespołu, sprawiając, że każdy pracownik poczuje się zauważony, usłyszany i doceniony, co poprawi atmosferę pracy i pozwoli Ci czuć dumę ze swojej roli przywódczej.
- Rozmowy sytuacyjne, korygujące, wzmacniające, rozwojowe czy podsumowujące staną się dla Ciebie naturalnym narzędziem do osiągania celów w Twojej roli.
- Zwiększysz efektywność operacyjną swojego zespołu, eliminując bariery komunikacyjne i poprawiając współpracę.
- Jako lider stworzysz kulturę otwartości na informację zwrotną, w której zarówno Ty, jak i Twoi pracownicy będą chętnie dzielić się swoimi spostrzeżeniami i sugestiami.
- Przygotujesz się do ról wyższego szczebla, rozwijając kluczowe kompetencje liderskie, które są niezbędne na poziomie dyrektorskim.
- Poczujesz się pewnie udzielając feedbacku, wiedząc, jak to robić w sposób wspierający rozwój oraz pozytywną atmosferę w zespole.
- Po szkoleniu dla menedżerów zastosujesz elementy coachingu w swojej pracy, by lepiej wspierać rozwój pracowników i podnosić ich kompetencje.
- Twoja organizacja zyska kompetentnych menedżerów, którzy przekazywać i przyjmować feedback, szybciej podejmują trafne decyzje, eliminują opóźnienia i nieefektywne działania.
- Przyspieszysz gotowość liderów wewnętrznych do awansów na kluczowe stanowiska, co pozwala na obsadzanie strategicznych ról bez konieczności drogich rekrutacji zewnętrznych.
- Twoja firma zbuduje kulturę organizacyjną opartą na otwartości i wzajemnym szacunku, co umocni wizerunek organizacji jako atrakcyjnego pracodawcy.
- Dzieki czujnym na informację zwrotną menedżerom zmaksymalizujesz wartość zespołu dla firmy poprzez szybszą identyfikacje i rozwijane talentów.
- Obniżysz ryzyko nieporozumień i konfliktów w organizacji, wdrażając narzędzia do skutecznego zarządzania komunikacją skierowaną nie tylko na analizę przeszłości ale także na przyszłość.
- Dzięki szybkiej diagnozie poprzez informację zwrotną wzrośnie adaptacyjność i odporność Twojej firmy na kryzysy.
- Zwiększysz przewagę konkurencyjną firmy, szkoląc kadrę kierowniczą w zakresie efektywnej komunikacji, co przełoży się na wyższe wyniki biznesowe.
- Wpłyniesz na produktywność zespołów dzięki lepszej komunikacji między liderami a pracownikami.
- Pracownik Twojej firmy bezpiecznie zdobędzie nowe kompetencje dzięki renomie i najwyższym standardom usług szkoleniowych (SUS 3.0) stosowanych w Human Skills.
- Otrzymasz dostęp do indywidualnego doradztwa, wsparcia w planach szkoleniowych i preferencyjnych warunków współpracy, jakie oferujemy naszym Klientom.
Cele szkolenia dla menedżerów
Szkolenie „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?” to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning), a jego główne cele to:
Wzmacnianie kompetencji menedżerskich w zakresie udzielania informacji zwrotnej dopasowanej do sytuacji oraz etapów rozwoju zespołu.
Rozwijanie umiejętności skutecznego przekazywania informacji zwrotnej i stosowania narzędzi w trudnych sytuacjach.
Wzmacnianie zdolności radzenia sobie z emocjami towarzyszącymi feedbackowi oraz zrozumienia ich wpływu na komunikację.
Rozpoznawanie i pokonywanie barier w udzielaniu i przyjmowaniu feedbacku, dostosowywanie przekazu do indywidualnych preferencji i różnorodności zespołu.
Program szkolenia "Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?"
Otwarte kursy menadżerskie prowadzone w formule stacjonarnej organizujemy na terenie naszej siedziby zlokalizowanej w centralnej Warszawie. Podczas szkolenia dla managerów realizowanego w naszym centrum Uczestnicy zajęć mogą swobodnie korzystać z dostępnej nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty odbywają się w funkcjonalnych i komfortowo zaaranżowanych pomieszczeniach. Opłata za stacjonarne szkolenie menadżerskie menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” uwzględnia poranny poczęstunek dostępny podczas przerwy śniadaniowej oraz dwudaniowy obiad serwowany naszym Klientom w pobliskiej restauracji. Osoby zapisane na przygotowane przez nas szkolenia managerskie online oraz kursy stacjonarne poświęcone feedbackowi otrzymują od nas również pakiet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie menedżerskich „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” to intensywny kurs teoretyczno-praktyczny zaplanowany na 7 godzin. Harmonogram opisywanego szkolenia dla kadry menedżerskiej zakłada trening w ramach 4 modułów tematycznych. Każde otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane w naszym centrum szkoleniowym rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Kursantów przybyłych na zajęcia, dlatego program konkretnego kursu z feedbacku może zostać zmodyfikowany przez trenerów pod względem treści, case studies czy technik nauczania. Szkolenie umiejętności menedżerskich przeprowadzamy przy użyciu atrakcyjnych, nowatorskich i sprawdzonych metod nauczania.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Stacjonarne kursy menadżerskie z powyższej tematyki organizujemy w naszej głównej siedzibie w warszawskiej kamienicy zlokalizowanej w centrum miasta. Klienci zapisani na szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji w doskonale przygotowanych do tego warunkach – dobrze wyposażonych i komfortowych salach. Stacjonarne szkolenie menadżerskie poświęcone konstruktywnej informacji zwrotnej umożliwia Kursantom wymianę wiedzy i doświadczeń nie tylko z naszymi trenerami, ale również pozostałymi Uczestnikami zajęć. Szkolenia managerskie online i kursy stacjonarne z prezentowanego tematu zaprojektowane zostały jako jednodniowe warsztaty podzielone na wstęp, kilka modułów tematycznych i podsumowanie kursu. Program szkolenia ukierunkowany jest na zastosowanie różnorodnych aktywizujących technik i metod nauczania, m.in. dyskusji, ćwiczeń w grupach, case studies itp. i jest w znacznej mierze nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Kursantów, a przeprowadzona diagnoza decyduje o ostatecznym kształcie programu szkolenia dla kadry menedżerskiej „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?”. Kurs prowadzony w ramach szkoleń uzupełniających cyklu szkoleniowego Akademia Menadżera może być wzbogacony o dodatkowe analizy, zagadnienia, zadania w celu zapewnienia maksymalnej spójności celów Akademii.
Rozpoczęcie kursu. Wprowadzenie do tematu szkolenia, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów wraz z omówieniem celów kursu i korzyści związanych z ukończeniem szkolenia z kompetencji menedżerskich związanych z informacją zwrotną.
Moduł I. Po co nam feedback? – fundamenty
- Istota komunikacji w relacji szef – pracownik.
- Różnorodność a dopasowanie komunikatów – analiza obecnych wyzwań liderskich.
- Komunikaty oraz ich siła – przegląd komunikatów osłabiających i wspierających.
Przerwa śniadaniowa
Moduł II. Feedback – przygotowanie do działania
- Doświadczenia z feedbackiem. Dlaczego „kanapka” nie działa? Dlaczego czuję złość, gdy odbieram informację zwrotną? Czym jest feedback?
- Jak odbierać feedback i jak go przyjmować? Model SARA.
- Wybór kanału rozmowy – telefonicznie, face to face, online.
- Feedback a Feedforward – podobieństwa i różnice.
- Dłuższa rozmowa feedbackowa/feedforward, szybka informacja zwrotna – różnice i sposoby przygotowania (cel i scenariusz rozmowy).
- Przygotowanie lidera do rozmów z pracownikami.
- Zasady obowiązujące przy informacji zwrotnej. Dobre praktyki dawania/odbierania IZ – wnioski na podstawie badań.
Przerwa na lunch
Moduł III. Feedback – skrzynka narzędziowa
- Czy zawsze dawać IZ? – analiza materiału filmowego.
- Informacja zwrotna: sytuacyjna, wzmacniająca, korygująca, rozwojowa, podsumowująca.
- Informacja zwrotna korygująca – modele FUKO, STAR, SBI.
- Informacja zwrotna wzmacniająca – modele UFO, FUO, SBI.
- Informacja zwrotna podsumowująca – model „Z”, SPINKA, 3KA.
- Rozmowa feedbackowa/coachingowa GROW, GOLD.
- Feedforward – struktura, korzyści, zastosowanie.
Przerwa
Moduł IV. Feedback – protipy
- Informacja zwrotna „na gorąco” – reakcja tu i teraz. Jak się do tego przygotować?
- Wnioski i wątpliwości. Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedbacku.
- Trudności wynikające z różnic pokoleniowych – te same narzędzia, różne reakcje.
Podsumowanie warsztatu. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” kończy się sesją podsumowującą zdobytą wiedzę. Kursanci po zakończeniu treningu otrzymują od nas certyfikaty poświadczające ukończenie specjalistycznego kursu dla kierowników w Human Skills.
Kursy menadżerskie online, których tematem jest skuteczny feedback, mają formę praktycznych warsztatów w czasie rzeczywistym i odbywają się z wykorzystaniem popularnych platform używanych do spotkań online: Zoom bądź Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla managerów nie wymagają od Uczestników zajęć zaawansowanej wiedzy technicznej ani instalowania specjalnych programów czy trudnych w obsłudze aplikacji. Otwarte szkolenie menadżerskie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” pozwala w związku z tym uczyć się w najlepszych dla Kursantów okolicznościach, z dowolnie wybranego miejsca i bez konieczności angażowania sił w uciążliwą i czasochłonną logistykę. Szkolenia managerskie online są więc nie tylko bardzo wygodnym, ale i bardzo ekonomicznym sposobem podnoszenia kwalifikacji.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Szkolenie „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” to nowoczesny projekt szkoleniowy w formie jednodniowej sesji zajęć teoretyczno-praktycznych, które obejmują 4 segmenty tematyczne. Program szkolenia dla kadry menedżerskiej poświęcony nowoczesnym metodom motywowania i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej dostosowujemy do specyficznych potrzeb konkretnych grup szkoleniowych na podstawie diagnozy, która jest wstępem do każdego z naszych kursów. Dzięki temu każde prowadzone przez naszych ekspertów szkolenie z kompetencji menedżerskich jest na bieżąco wzbogacane o najbardziej wartościowe dla danych Kursantów przykłady i case studies. Zdalne szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” jest prowadzone w zgodzie z cyklem Kolba i założeniami metody ABL (Activity Based Learning). Kurs prowadzony w ramach szkoleń uzupełniających cyklu Akademia Menadżera może być wzbogacony o dodatkowe analizy, zagadnienia, zadania w celu zapewnienia maksymalnej spójności celów Akademii.
Zdalne kursy menadżerskie z tej tematyki realizujemy na przyjaznych w obsłudze platformach Zoom i Clickmeeting. Uczestnicy szkolenia dla managerów „Feedback i feedforward. Jak mówić, by nas usłyszeli?” nie są zobowiązani do kupowania ani instalowania żadnych dodatkowych programów czy aplikacji. Szkolenie menadżerskie online poświęcone feedbackowi i jego narzędziom pozwala w wygodny sposób przygotować się do realizacji najważniejszych zadań kierownika bez konieczności marnowania czasu na podróż do firmy szkoleniowej. Szkolenia managerskie online „Feedback i feedforward…” to intensywne jednodniowe kursy praktyczne. Program prezentowanego kursu przewiduje m.in. wykłady, prezentacje i panele dyskusyjne, ale jest przede wszystkim nastawiony na ćwiczenia oraz praktyczne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie rozpoczyna się weryfikacją potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć oraz zdefiniowaniem ich celów, co pozwala zoptymalizować ważne elementy programu prezentowanego szkolenia dla kadry menedżerskiej do faktycznych potrzeb konkretnej grupy Kursantów.
Rozpoczęcie kursu. Wprowadzenie do tematu szkolenia, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów wraz z omówieniem celów kursu i korzyści związanych z ukończeniem szkolenia z kompetencji menedżerskich związanych z informacją zwrotną.
Moduł I. Po co nam feedback? – fundamenty
- Istota komunikacji w relacji szef – pracownik.
- Różnorodność a dopasowanie komunikatów – analiza obecnych wyzwań liderskich.
- Komunikaty oraz ich siła – przegląd komunikatów osłabiających i wspierających.
Przerwa śniadaniowa
Moduł II. Feedback – przygotowanie do działania
- Doświadczenia z feedbackiem. Dlaczego „kanapka” nie działa? Dlaczego czuję złość, gdy odbieram informację zwrotną? Czym jest feedback?
- Jak odbierać feedback i jak go przyjmować? Model SARA.
- Wybór kanału rozmowy – telefonicznie, face to face, online.
- Feedback a Feedforward – podobieństwa i różnice.
- Dłuższa rozmowa feedbackowa/feedforward, szybka informacja zwrotna – różnice i sposoby przygotowania (cel i scenariusz rozmowy).
- Przygotowanie lidera do rozmów z pracownikami.
- Zasady obowiązujące przy informacji zwrotnej. Dobre praktyki dawania/odbierania IZ – wnioski na podstawie badań.
Przerwa na lunch
Moduł III. Feedback – skrzynka narzędziowa
- Czy zawsze dawać IZ? – analiza materiału filmowego.
- Informacja zwrotna: sytuacyjna, wzmacniająca, korygująca, rozwojowa, podsumowująca.
- Informacja zwrotna korygująca – modele FUKO, STAR, SBI.
- Informacja zwrotna wzmacniająca – modele UFO, FUO, SBI.
- Informacja zwrotna podsumowująca – model „Z”, SPINKA, 3KA.
- Rozmowa feedbackowa/coachingowa GROW, GOLD.
- Feedforward – struktura, korzyści, zastosowanie.
Przerwa
Moduł IV. Feedback – protipy
- Informacja zwrotna „na gorąco” – reakcja tu i teraz. Jak się do tego przygotować?
- Wnioski i wątpliwości. Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedbacku.
- Trudności wynikające z różnic pokoleniowych – te same narzędzia, różne reakcje.
Podsumowanie warsztatu. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Feedback i feedforward…” kończy się sesją podsumowującą zdobytą wiedzę. Kursanci po zakończeniu treningu otrzymują od nas certyfikaty poświadczające ukończenie specjalistycznego kursu dla kierowników w Human Skills.
Jak powstał program tego szkolenia dla menedżerów?
Tworząc program tego szkolenia, opieraliśmy się na skutecznych modelach szkoleniowych, takich jak cykl Kolba. Fundamentem jest praktyczność, przechodzisz przez cztery etapy: doświadczenie, refleksję, wyciąganie wniosków i testowanie w praktyce. Ocenę efektywności szkolenia opieramy zaś na modelu Kirkpatricka mierząc nie tylko reakcje, ale także rezultaty.
Nad programem pracowali nasi doświadczeni, certyfikowani trenerzy, którzy nie tylko znają teorię, ale przede wszystkim są praktykami i wiedzą, jak wyglądają realne wyzwania na Twoim stanowisku.
Regularnie aktualizujemy program i materiały szkoleniowe – przeprowadzamy audyty, dostosowując je do trendów, najnowszych standardów SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) i zmieniających się potrzeb rynku.
Każdy program jest pod stałą opieką merytoryczną CEO Human Skills Iwony Firmanty, Certyfikowanej Trenerki, Psycholożki, Coachki oraz dedykowanego opiekuna, którzy czuwają nad jego jakością i aktualnością.
Dodatkowo, po każdym szkoleniu przeprowadzamy ankiety ewaluacyjne, aby ocenić efektywność programu i stale go doskonalić. Twoja opinia ma realny wpływ na kształt kolejnych edycji!
pakiet
stacjonarny
pakiet
on-line
Co wchodzi w cenę szkolenia stacjonarnego?
pakiet stacjonarny
- Realizacja szkolenia w naszym centrum szkoleniowo- doradczym lub w wybranej sali szkoleniowej w ścisłym centrum Warszawy. Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnością- poinformuj nas o tym. Sala wyposażona jest w urządzenia multimedialne, klimatyzację i wygodne miejsce dla każdego uczestnika.
- Przerwa kawowa premium: wybór kaw i herbat; soki; owoce; fit przekąski oraz najwyższej jakości desery.
- Lunch w pobliskiej restauracji lub na miejscu realizacji szkolenia. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam swoje potrzeby przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis, gadżety).
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0
Jak się przygotować do szkolenia stacjonarnego?
- O dokładnej lokalizacji i szczegółach poinformujemy Cię mailowo przed szkoleniem.
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45, to doskonała okazja, aby napić się kawy i poznać innych uczestników.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Na terenie sali konferencyjnej masz bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi.
- Szkolenie prowadzone jest w kameralnych grupach, masz szansę zadawać pytania i pracować na własnych przykładach.
- Szkolenie obywa się w samym centrum Warszawy, jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
- Po zakończeniu szkolenia możesz skontaktować się z trenerem, który odpowie na dodatkowe pytania.
Co wchodzi w cenę szkolenia online?
pakiet on-line
- Realizacja szkolenia na nowoczesnej, intuicyjnej platformie Clikmeeting lub Zoom z możliwością zadawania pytań na żywo, interakcji z trenerem i innymi uczestnikami.
- Praktyczne formy realizacji szkolenia takie jak ćwiczenia, dyskusje, praca w grupach, symulacje, co sprawia, że szkolenie jest równie efektywne, jak w formie stacjonarnej.
- Pakiet szkoleniowy w formie pdf w tym książki, ćwiczenia szkoleniowe lub inne dedykowane handouty.
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0 w formie pdf.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (poinformuj nas o preferencjach).
Jak się przygotować do szkolenia online?
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online oraz wszystkie niezbędne informacje organizacyjne.
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00- 16:00 na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Dla większego komfortu rekomendujemy udział na komputerze lub laptopie.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Przed rozpoczęciem szkolenia przetestuj swoje urządzenie – sprawdź, czy masz działający mikrofon oraz kamerę, aby móc w pełni uczestniczyć w interaktywnych częściach szkolenia.
- Przygotuj notatnik oraz długopis.
- W trakcie szkolenia będą przerwy krótsze i jedna dłuższa obiadowa.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Nasi eksperci prowadzący to szkolenie z kompetencji liderskich
- Trenerka umiejętności miękkich
- Certyfikowana konsultantka HR
- 15+ lat doświadczenia w biznesie
Dla mnie feedback codzienny sposób budowania odpowiedzialności, zaufania i współpracy w zespole. W swojej pracy menedżerskiej i doradczej wielokrotnie widziałam, jak brak informacji zwrotnej blokuje rozwój i generuje niepotrzebne napięcia. Dlatego uczę liderów, jak mówić tak, by być słyszanym i jak słuchać tak, by zrozumieć. Wierzę, że ta kompetencja jest dziś jednym z kluczowych wyróżników świadomego lidera.
- Trenerka biznesu, Psycholog, Socjolog
- Konsultantka ILM 72, Konsultantka Extended DISC.
- Coach ICC
Jestem psycholożką biznesu, trenerką i coachką z wieloletnim doświadczeniem w pracy z menedżerami i zespołami. Specjalizuję się w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych, a temat feedbacku i feedforward traktuję jako jeden z podstaw skutecznego przywództwa i współpracy.
- Trenerka biznesu, ekspert HR
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC i FinxS
- Coach kariery
Jestem trenerką biznesu, coachem kariery i ekspertem HR z blisko 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Uczę, jak wykorzystywać feedback i feedforward jako fundament skutecznego przywództwa i narzędzie budowania zaangażowanych zespołów.
Co nas wyróżnia?
Poznaj nasze atuty, które pomogą Ci wzmocnić kompetencje i osiągnąć wyznaczone cele
Opinie naszych Klientów
Istotne dla mnie było poznanie sposobów motywowania ludzi w kontekście ich charakterów. Mój wniosek ze szkolenia: w organizacji nie ma ludzi złych, należy tylko akceptować innych. Dużo się dowiedziałem o emocjach towarzyszących – zarówno mi jak i osobie, która otrzymuje ode mnie feedback. Bardzo pouczające szkolenie, polecam. Ważna była informacja o tym, jak udzielać feedback i informację zwrotną. Modele feedback, feedforward, komunikacja z poszczególnymi kolorami osobowości.
Uczestnik szkolenia
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dostosowanie do potrzeb grupy. Model C5, model DISC, semantyka, dostosowanie przekazu do odbiorcy i do motywacji innych. Ogrom doświadczenia Trenerki Iwony Firmanty. Materiał jest ogromny, wiem, że nie sposób wszystkiego przejść.
Uczestnik szkolenia
Sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie trenera na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do szkolenia i uczestników.
Uczestnik szkolenia
Trener jest otwarty na pytania, dopytuje czy wszystko jest jasne. Pracuje na konkretnych przykładach.
Uczestnik szkolenia
Przydatne treści szkolenia: „Płaszczyzny komunikacji; skala pozycji życiowej.
Uczestnik szkolenia
Praktyczne wskazówki — struktury do pracy, pytania, które należy zadać. Dyskusje grupowe po przedstawieniu jakiegoś tematu.
Uczestnik szkolenia
Wybrani Klienci szkolenia „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?”
HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO, CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o., PKO BP, PZU, JMD, Vimana, Skanska, Yves Rocher, Samsung, SOMFY, Warsztat Terapii Zajęciowej w Przewozie, Unicell Poland Sp. Z o.o., Benefit Systems S.A., RACONTROLS sp. z o.o., WEBINTERPRET POLAND sp. z o.o., ARCELORMITTAL WARSZAWA Sp. z o.o., Instytut Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność, DEININGER CONSULTING Sp. z o.o., Orsted, Sky&Sand Advertising Agency, Pełnia Zdrowia Anna Kowalczyk, Efinity Sp z o.o., Ultimo S.A., ZOE Institute., ING Bank Śląski SA, LEIBER Poland GmbH sp. z o.o, oddzial w Polsce, GE Aerospace Poland Sp. z o.o., Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Bilans Kancelaria Doradców Podatkowych Sp. z o.o., MS Logistics Sp. z o. o., Energa Obrót S.A., Uniwersytet WSB Merito., Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Tak wyglądają realizacje szkolenia z kompetencji przywódczych
Zapisz się na szkolenie stacjonarne lub online!
Jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT, zapoznaj się z instrukcją wypełnienia formularza i wybierz płatność przelewem.
Formularz zgłoszeniowy
Jak wypełnić formularz zgłoszenia na szkolenie z feedbacku i feedforward?
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzupełnić formularz on-line. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz pobrać, uzupełnić i odesłać nam klasyczny formularz.
W formularzu wpisz dane uczestników szkolenia. Możesz zgłosić maksymalnie 10 osób. Jeśli osoba zgłaszająca jest jednocześnie uczestnikiem, wypełnij jej dane dwukrotnie – raz w sekcji „Dane Uczestnika” i raz w sekcji „Dane Osoby Zgłaszającej”.
W polu „Uwagi” wpisz wszelkie ważne informacje, które mogą być istotne dla organizacji szkolenia. Może to być np. dieta (wegetariańska, bezglutenowa itp.) lub inne potrzeby.
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w dedykowane pole i pamiętaj, że zniżka nie nalicza się automatycznie. Wybierz płatność przelewem, a nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą po weryfikacji formularza w celu ustalenia szczegółów płatności.
Uwaga, jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT wybierz płatność przelewem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów płatności oraz przekazania oświadczenia o zwolnieniu z VAT.
Jeśli nie korzystasz ze zwolnienia z VAT ani nie posiadasz kodu rabatowego, możesz wybrać płatność online. Zostaniesz przekierowana/y do bramki płatniczej, gdzie dokonasz płatności od razu.
Otrzymasz od nas fakturę w ciągu 7 dni roboczych przesłaną drogą mailową.
Dostępna zniżka przy zgłoszeniu grupy!
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualny rabat dla większej liczby uczestników
Z naszej oferty korzystają liderzy na rynku
FAQ
Szkolenie dla liderów „Feedback i feedforward – jak mówić, by nas usłyszeli?” odbywa się w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie lub w wybranej sali szkoleniowej w centrum miasta. Dla szkoleń online korzystamy z platform ClickMeeting lub Zoom.
Nasze szkolenia mają kameralny charakter i odbywają się w grupach do 12 uczestników, co pozwala na indywidualne podejście i efektywniejsze zdobywanie kompetencji przywódczych.
Zarówno po ukończeniu szkolenia stacjonarnego jak i on-line otrzymasz renomowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo, który jest zgodny z najnowszymi standardami SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) oraz posiada oznaczenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
To szkolenie z kompetencji udzielania informacji zwrotnej obejmuje liczne praktyczne ćwiczenia, które pozwalają na zastosowanie teorii w rzeczywistych sytuacjach zawodowych. Ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pracujesz także na własnych przykładach i case study.
Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, możesz zrezygnować bezpłatnie do 7 dni przed jego rozpoczęciem (regulamin). W innych przypadkach podchodzimy do każdej sytuacji indywidualnie – nasi klienci cenią nas za elastyczność. Poinformuj nas o swojej sytuacji, zaproponujemy alternatywne terminy lub inne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Po szkoleniu menedżerskim możesz skorzystać z konsultacji z trenerem, aby zadać pytania i doprecyzować kwestie związane z tematem szkolenia przez okres do miesiąca od jego zakończeniu. Dodatkowo oferujemy preferencyjną ofertę na pełne wsparcie 1:1 na wybrane tematy, które chcesz zgłębić bardziej szczegółowo.
Możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dofinansowanie jest dostępne dla firm (dużych, średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorstw), o ile zatrudniają one przynajmniej jedną osobę na umowę o pracę. Sprawdź szczegóły.
Za szkolenie możesz zapłacić przelewem lub natychmiastową płatnością online. Jeśli wybierzesz przelew, nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły płatności. W przypadku płatności online, po dokonaniu rezerwacji, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Na miejscu naszego biura ul. Widok 18/2 dysponujemy także terminalem dla wygodnych płatności kartą.
Skontaktuj się z nami!
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dobierzemy ofertę dopasowaną do Ciebie lub Twojej firmy
formularz kontaktowy
00-023 Warszawa
Porozmawiajmy!
Kaczorowska
Stanowisko
Project Coordinator Działu szkoleń otwartych i indywidualnych
Łyszkowicz
Stanowisko
Konsultantka ds. szkoleń otwartych i zamkniętych
Szkolenia uzupełniające
Zobacz szkolenia w podobnej tematyce, które mogą Cię zainteresować
Narzędzie w cenieOtrzymujesz licencjonowany raport w cenie
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem
PremiumUnikalne szkolenie w odsłonie PREMIUM
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem