Design Thinking – projektowanie myślenia
Nowy projekt, nowa strategia, a pomysłów brak?
Szukasz sposobu, który wyróżni Twoją firmę na rynku i sprawi, że będzie ona niepowtarzalna? A może masz trudności ze stworzeniem hasła reklamowego, które zadziwi oraz skradnie serca jego odbiorców? Wcale nie musi to tak wyglądać. Po prostu potrzebujesz wsparcia w pobudzeniu swojej kreatywności.
Design thinking, czyli myślenie projektowe to konkretny sposób postrzegania rzeczywistości, twórcze rozwiązywanie różnego rodzaju problemów. Umożliwia odkrycie w sobie pokładów kreatywności i inwencji.
Jakie są główne założenia procesu design thinking?
- koncentracja na jego użytkowniku oraz jego potrzebach,
- spojrzenie na problem z wielu, różnych perspektyw,
- stworzenie jak największej ilości rozwiązań,
- zwizualizowanie idei,
- wstępna próba wdrożenia ich w życie.
Nowatorskie myślenie obecnie jest kluczem do umiejętnego, a także owocnego zarządzania zespołem.
Opanowanie design thinking pozwoli wykreować i zastosować nieszablonowe rozwiązania zarówno w życiu zawodowym – branżach wymagających innowacyjnego podejścia i nie tylko – jak i życiu prywatnym.
Ten temat prowadziliśmy dla takich klientów jak:
Archwium Narodowe w Krakowie oraz inni (niebawem uzupełnimy :))
opinie naszych klientów:
„Szkolenie jak najbardziej spełniło nasze oczekiwania, było dobrze zorganizowane a p. Kamila Czerwińska jest doskonałą trenerką – bardzo dużo się nauczyliśmy, sporo wypracowaliśmy a jeszcze więcej mamy do przemyślenia. I to wszystko w wyśmienitej atmosferze. Naprawdę świetne szkolenie. Dziękuję za wsparcie na każdym etapie i sprawną organizację szkolenia.”
„Szkolenie bardzo przydatne w mojej pracy, otwiera oczy na masę problemów związanych z działalnością popularyzacyjną, przeprowadzone sprawnie, rzeczowo, w sposób przyjazny dla słuchacza.”
„Przydatne treści szkolenia: praca w grupach i możliwość jej weryfikacji przez prowadzącą, umiejętności praktyczne, wywiad (odkrywanie świata odbiorcy), prototypowanie, sposób diagnozowania potrzeb.”
„Wszystkie treści były, są i będą przydatne.”
Warsztat Design thinking – moc efektywnej kreatywności:
Warsztat opiera się na zaangażowaniu i twórczej aktywności grupy, a co za tym idzie przebiega w pozytywnej i swobodnej atmosferze.
Celem szkolenia osób biorących w nim udział, jest poznanie sposobu myślenia, jakim jest design thinking oraz doświadczenie go, opierając się na temacie zaproponowanym przez grupę z wykorzystaniem przeznaczonych do niego narzędzi.
Zadaniem grupy będzie również, stworzenie i przetestowanie rozwiązania przez nich wypracowanego w czasie trwania warsztatu.
Uczestnicy poznają techniki twórczego myślenia, dowiedzą się o narzędziach oraz metodach kreatywnego myślenia. Nabędą umiejętności diagnozowania problemu/potrzeby, konstruowania oraz precyzowania celu, a także tworzenia oryginalnych rozwiązań i testowania ich skuteczności. Pogłębią kompetencje związane ze świeżym, nieschematycznym myśleniem oraz współpracą i komunikacją zespołową.
Chcesz zorganizować zamknięty projekt dla pracowników swojej firmy?