Kinga Kuberek

Coach. Trener. Konsultant kryzysowy

Kinga Kuberek

PROFIL TRENERA:

Ekspertka  20-sto letnim stażem w sektorze  przemysłowym, w tym międzynarodowym. Pracowała w korporacjach w kraju i za granicą. Dzisiaj współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze doradztwa oraz negocjacji umów międzynarodowych, prowadzenia przetargów, czy reprezentowania zagranicznych podmiotów w Polsce. Ma stały kontakt z tym co dzieje się w biznesie, a to istotne w pracy z klientami w coachingu, mentoringu, czy prowadzeniu szkoleń.

  • Jest dyplomowanym coachem, ukończyła studia w tym zakresie na Uniwersytecie SWPS, należy do Izby Coachingu i pracuje według kodeksu etycznego Izby.
  • Ukończyła również kurs w zakresie konsultacji kryzysowych w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu oraz szkolenie 1 stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) którą stosuje w pracy coachingowej.

Swoją wiedzą praktyczną i teoretyczną dzieli się pracując z przedsiębiorcami i menadżerami firm, prowadzi szkolenia dla firm, współpracuje z uczelniami wyższymi.

Jest pragmatyczna, ceni naturalność i otwartość i tacy też klienci do niej trafiają. Wierzy, że życie zawodowe łączy się z prywatnym, ze swoimi klientami rozmawiam o ich wartościach i przekonaniach, bo to stanowi trzon zmian.

Wspiera ludzi gdy dokonują zmian w życiu lub w pracy, kryzys postrzega jako początek zmian i rozwoju. Specjalizuje się w pracy z osobami poszukującymi nowych wyzwań zawodowych (COACHING KARIERY) oraz z osobami które stoją w obliczu trudnych zmian w życiu – zmian które ich na ten moment przerastają (COACHING KRYZYSU).

Są to m.in. sytuacje:

  • Utrata pracy.
  • Wypalenie zawodowe lub jego początki.
  • Rozwód, problemy w małżeństwie.
  • Konflikty w pracy i w środowisku domowym.
  • Problemy finansowe, marazm.
  • Lęki i obawy spowodowane przyszłością (Covid, wojna itp).
  • Innego rodzaju sytuacje powodujące kryzys na danym etapie.

Współpracuje również z firmami prowadząc sesje coachingowe dla pracowników oraz kadry managerskiej (COACHING MANAGERSKI, COACHING BIZNESU) w zakresach m.in:

  • Brak energii i motywacji do pracy, utrata satysfakcji.
  • Objęcie nowego stanowiska pracy.
  • Adaptacja w nowym środowisku.
  • Problemy z zarządzaniem zespołem i budowaniem zespołu.
  • Komunikacja i organizacja swojej pracy.
  • Zmiana myślenia w zarządzaniu: myślenie zadaniowe, celowe.
  • Autoprezentacje, przełamywanie oporu w wystąpieniach publicznych.
  • Pokonywanie swoich ograniczeń i negatywnych przekonań.

PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Komunikacja.
  • Konflikty.
  • Mobbing.
  • Budowanie zespołów – relacje.
  • Efektywność, zaangażowanie.
  • Kreatywność.
  • Schematy myślowe.