PROFIL TRENERA:
Ekspertka 20-sto letnim stażem w sektorze przemysłowym, w tym międzynarodowym. Pracowała w korporacjach w kraju i za granicą. Dzisiaj współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze doradztwa oraz negocjacji umów międzynarodowych, prowadzenia przetargów, czy reprezentowania zagranicznych podmiotów w Polsce. Ma stały kontakt z tym co dzieje się w biznesie, a to istotne w pracy z klientami w coachingu, mentoringu, czy prowadzeniu szkoleń.
- Jest dyplomowanym coachem, ukończyła studia w tym zakresie na Uniwersytecie SWPS, należy do Izby Coachingu i pracuje według kodeksu etycznego Izby.
- Ukończyła również kurs w zakresie konsultacji kryzysowych w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu oraz szkolenie 1 stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) którą stosuje w pracy coachingowej.
Swoją wiedzą praktyczną i teoretyczną dzieli się pracując z przedsiębiorcami i menadżerami firm, prowadzi szkolenia dla firm, współpracuje z uczelniami wyższymi.
Jest pragmatyczna, ceni naturalność i otwartość i tacy też klienci do niej trafiają. Wierzy, że życie zawodowe łączy się z prywatnym, ze swoimi klientami rozmawiam o ich wartościach i przekonaniach, bo to stanowi trzon zmian.
Wspiera ludzi gdy dokonują zmian w życiu lub w pracy, kryzys postrzega jako początek zmian i rozwoju. Specjalizuje się w pracy z osobami poszukującymi nowych wyzwań zawodowych (COACHING KARIERY) oraz z osobami które stoją w obliczu trudnych zmian w życiu – zmian które ich na ten moment przerastają (COACHING KRYZYSU).
Są to m.in. sytuacje:
- Utrata pracy.
- Wypalenie zawodowe lub jego początki.
- Rozwód, problemy w małżeństwie.
- Konflikty w pracy i w środowisku domowym.
- Problemy finansowe, marazm.
- Lęki i obawy spowodowane przyszłością (Covid, wojna itp).
- Innego rodzaju sytuacje powodujące kryzys na danym etapie.
Współpracuje również z firmami prowadząc sesje coachingowe dla pracowników oraz kadry managerskiej (COACHING MANAGERSKI, COACHING BIZNESU) w zakresach m.in:
- Brak energii i motywacji do pracy, utrata satysfakcji.
- Objęcie nowego stanowiska pracy.
- Adaptacja w nowym środowisku.
- Problemy z zarządzaniem zespołem i budowaniem zespołu.
- Komunikacja i organizacja swojej pracy.
- Zmiana myślenia w zarządzaniu: myślenie zadaniowe, celowe.
- Autoprezentacje, przełamywanie oporu w wystąpieniach publicznych.
- Pokonywanie swoich ograniczeń i negatywnych przekonań.
PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Komunikacja.
- Konflikty.
- Mobbing.
- Budowanie zespołów – relacje.
- Efektywność, zaangażowanie.
- Kreatywność.
- Schematy myślowe.