Renata Wrona

Trener biznesu / Trener rozwoju osobistego / Coach ICF/ Wykładowca akademicki/ Autorka poradników rozwojowych/ Konsultantka MaxieDISC

Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations.

Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.

Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu  kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz  „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym. Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę. W swojej pracy stosuje także pracę z obrazem, wykorzystując metodę Points of You, która pobudza wyobraźnię uczestników i mobilizuje ich do kreatywnego spojrzenia na swoje możliwości.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:    

  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
  • Public relations i relacje z mediami.
  • Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej.
  • Komunikacja interpersonalna.
  • Savoir vivre i netykieta w biznesie.
  • Profesjonalny sekretariat.
  • Asertywność.
  • Kolory osobowości,
  • Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów.
  • Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.
  • Work-Life Balance.
  • Budowanie zespołu i współpraca w zespole.
  • Szkolenia i coaching dla kobiet.


KWALIFIKACJE:    

  • Wyższa Szkoła Handlu i Prawa  – Wydział Zarządzanie i Marketing.
  • Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe  –  Specjalista Public Relations.
  • Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach.
  • Centrum Life Coachingu  – tytuł Coach.
  • Certyfikat International Coach Federation.
  • Certyfikat konsultanta – MaxieDISC

WYBRANI KLIENCI:

Stadler Polska, NEST BANK, Den Hartogh Polska Sp. z o.o., Pomorski Fundusz Pożyczkowy, GSK, Najwyższa Izba Kontroli, Ministerstwo Infrastruktury, Delphi Poland S.A, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o, Delphi Poland S.A, LS Airport Services, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., CEMEX Polska, DANWOOD S.A., HORTEX Holding S.A., BONDUELLE Polska Sp. z o.o., MAXON, Dolcan, Prestige PM Sp. z o.o., EGB Firma Doradczo-Konsultingowa, Grupa PRK & ADS, Fundacja VERBA, Areszt Śledczy w Warszawie, Podlaskie Centrum Coachingu, Matplaneta, Instytut GEBO, Stowarzyszenie Kongres Kobiet.

Zapisz się na szkolenia otwarte z tym trenerem:

KOBIETA W BIZNESIE

Jak zwiększyć swoją pewność siebie w relacjach biznesowych, jak świadomie rozwijać swój potencjał, aby odnieść sukces w życiu zawodowym i prywatnym.

ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE

Jak właściwe rozumieć asertywność, bierność, agresywność oraz realizować swoje potrzeby radząc sobie z manipulacjami otoczenia

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W BIZNESIE

Jako narzędzie do budowania relacji, autoprezentacji pod kątem komunikacji werbalnej i niewerbalnej z uwzględnieniem sztuki aktywnego słuchania oraz udzielania informacji zwrotnej