szkolenie z zakresu budowania marki osobistej personal brand

Szkolenie budowanie własnej marki w firmie – online oraz stacjonarne

Personal branding w pracy to kluczowy składnik sukcesu zawodowego, a marka własna i jej siła decydują dziś o pozycji zawodowej każdego z nas. Na czym właściwie polega idea personal brandingu w sferze zawodowej? Jak skutecznie budować markę osobistą w biznesie, konkurować z najlepszymi i umiejętnie korzystać z narzędzi, które oferuje nowocześnie rozumiany personal branding? Szkolenie z budowania marki osobistej to okazja, by poznać wyczerpujące odpowiedzi na te pytania i świadomie zarządzać swoim wizerunkiem. Szkolenie precyzyjnie wyjaśnia, jak budować markę osobistą w miejscu pracy i jak wykorzystywać instrumenty personal branding w praktyce – o co zadbać, czego unikać i na co zwracać szczególną uwagę.

Kreowanie marki osobistej wymaga dużej dbałości, ale przede wszystkim wnikliwej znajomości mechanizmów społecznych i komunikacyjnych oraz reguł budowania wizerunku. Silna marka osobista w biznesie nie jest też wartością, którą osiąga się raz i cieszy jej profitami już zawsze. Aby utrzymywać pozycję lidera, być postrzeganym jako profesjonalista czy wzbudzać powszechne zaufanie, trzeba nieustannie pracować nad swoim wizerunkiem, świadomie dobierać i umiejętnie stosować różne narzędzia personal brandingu. Kurs „Budowanie własnej marki w firmie” to nowatorski projekt szkoleniowy, który pozwala Kursantom zrozumieć, jak wiele znaczy dziś dobra strategia budowania marki osobistej i czym się ona charakteryzuje. W czasie warsztatu wyjaśnimy również jak stworzyć właściwą dla siebie strategię, a potem ją wdrożyć, jakie zasady budowania marki osobistej uwzględnić i na czym skoncentrować swoje wysiłki w zależności od naszych walorów, zajmowanego stanowiska czy specyfiki miejsca pracy. Pokażemy także na przykładach zaczerpniętych z doświadczeń Kursantów, na czym w praktyce oprzeć budowanie własnej marki i jakie konkretnie podejmować działania, by z sukcesami kształtować własny wizerunek osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.

Chcesz być lepiej postrzegany w pracy i doceniany? Brakuje Ci wiedzy lub pomysłu, jak wyróżnić się z tłumu i zawalczyć o awans lub nową pracę, a może interesuje Cię branding osobisty i jego nieocenione możliwości? Skorzystaj z eksperckiej wiedzy naszych trenerów i rozpocznij budowanie wizerunku osobistego pod okiem fachowców z Human Skills. Czekamy na Ciebie z dużą dawką profesjonalnych porad i sprawdzonej wiedzy na zajęciach stacjonarnych oraz wygodnych kursach online. Do zobaczenia!

Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.

Szkolenie budowanie własnej marki w firmie – online oraz stacjonarne

szkolenie z zakresu budowania marki osobistej personal brand

Personal branding w pracy to kluczowy składnik sukcesu zawodowego, a marka własna i jej siła decydują dziś o pozycji zawodowej każdego z nas. Na czym właściwie polega idea personal brandingu w sferze zawodowej? Jak skutecznie budować markę osobistą w biznesie, konkurować z najlepszymi i umiejętnie korzystać z narzędzi, które oferuje nowocześnie rozumiany personal branding? Szkolenie z budowania marki osobistej to okazja, by poznać wyczerpujące odpowiedzi na te pytania i świadomie zarządzać swoim wizerunkiem. Szkolenie precyzyjnie wyjaśnia, jak budować markę osobistą w miejscu pracy i jak wykorzystywać instrumenty personal branding w praktyce – o co zadbać, czego unikać i na co zwracać szczególną uwagę.

Kreowanie marki osobistej wymaga dużej dbałości, ale przede wszystkim wnikliwej znajomości mechanizmów społecznych i komunikacyjnych oraz reguł budowania wizerunku. Silna marka osobista w biznesie nie jest też wartością, którą osiąga się raz i cieszy jej profitami już zawsze. Aby utrzymywać pozycję lidera, być postrzeganym jako profesjonalista czy wzbudzać powszechne zaufanie, trzeba nieustannie pracować nad swoim wizerunkiem, świadomie dobierać i umiejętnie stosować różne narzędzia personal brandingu. Kurs „Budowanie własnej marki w firmie” to nowatorski projekt szkoleniowy, który pozwala Kursantom zrozumieć, jak wiele znaczy dziś dobra strategia budowania marki osobistej i czym się ona charakteryzuje. W czasie warsztatu wyjaśnimy również jak stworzyć właściwą dla siebie strategię, a potem ją wdrożyć, jakie zasady budowania marki osobistej uwzględnić i na czym skoncentrować swoje wysiłki w zależności od naszych walorów, zajmowanego stanowiska czy specyfiki miejsca pracy. Pokażemy także na przykładach zaczerpniętych z doświadczeń Kursantów, na czym w praktyce oprzeć budowanie własnej marki i jakie konkretnie podejmować działania, by z sukcesami kształtować własny wizerunek osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.

Chcesz być lepiej postrzegany w pracy i doceniany? Brakuje Ci wiedzy lub pomysłu, jak wyróżnić się z tłumu i zawalczyć o awans lub nową pracę, a może interesuje Cię branding osobisty i jego nieocenione możliwości? Skorzystaj z eksperckiej wiedzy naszych trenerów i rozpocznij budowanie wizerunku osobistego pod okiem fachowców z Human Skills. Czekamy na Ciebie z dużą dawką profesjonalnych porad i sprawdzonej wiedzy na zajęciach stacjonarnych oraz wygodnych kursach online. Do zobaczenia!

Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.

Cele i Korzyści

Szkolenia zamknięte z powyższej dziedziny charakteryzuje wysoki stopień indywidualizacji – każdy realizowany na zamówienie kurs „Budowanie marki osobistej w biznesie” poprzedzamy wnikliwą weryfikacją potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów i ogniskujemy swoją uwagę na tym, by program projektowanego przez nas kursu jak najprecyzyjniej wpierał Uczestników w procesie skutecznego i świadomego budowania wizerunku profesjonalisty w świecie biznesu. W związku z tym program szkolenia, jego zawartość merytoryczna i metodyczna jest każdorazowo optymalizowana pod kątem oczekiwań firmy zamawiającej warsztat. Również agenda szkolenia jest ustalana z uwzględnieniem jej oczekiwań i preferencji. Szkolenie poświęcone budowaniu osobistej marki w biznesie w sposób kompleksowy przygotowuje Uczestników warsztatu do świadomego kształtowania własnego wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży. W czasie kursu prezentujemy najważniejsze reguły i zasady budowania silnego i wyróżniającego się brandu, trenujemy konkretne umiejętności, np. konstruowania i prowadzenia tzw. elevator pitch, profesjonalnej autoprezentacji czy mówienia o sobie językiem korzyści. Przygotowane przez współpracujących z nami ekspertów kursy z powyższego tematu są na bieżąco monitorowane pod kątem merytorycznym i metodycznym, a także aktualizowane. Kontrolujemy również ich efektywność, dzięki czemu zyskujecie Państwo gwarancję wyboru usługi szkoleniowej o najwyższym standardzie. Zamknięte szkolenia „Budowanie marki osobistej w biznesie” to nowoczesne i atrakcyjne w formie profesjonalne szkolenia, które realizujemy, uwzględniając najistotniejsze dla Państwa czynniki. Szkolenia dla Państwa wygody prowadzimy zarówno w tradycyjnej formie – jako stacjonarne warsztaty – jak i przyjazne pod kątem organizacyjnym szkolenia online. Prezentowany kurs uzupełniliśmy dodatkowo specjalnym programem darmowej opieki poszkoleniowej – wszyscy Kursanci korzystający ze szkolenia mogą liczyć na merytoryczne wsparcie ze strony trenera prowadzącego kurs w ramach konsultacji online dostępnych nawet przez miesiąc od momentu zakończenia warsztatu. Klientom wybierającym szkolenia w naszej firmie gwarantujemy atrakcyjne ceny oraz indywidualną wycenę usług. Kursy zamknięte poświęcone skutecznym metodom kreowania marki osobistej mogą być dodatkowo dofinansowane przez BUR lub Krajowy Fundusz Szkoleń (KFS).

Jakie korzyści oferują szkolenia zamknięte „Budowanie marki osobistej w biznesie”?

Przygotowane przez nas kursy zamknięte, których tematem jest skuteczne kształtowanie wizerunku profesjonalisty, pozwalają Kursantom zrozumieć zależności między umiejętną autoprezentacją a sukcesem zawodowym. W czasie warsztatu dowiesz się, jak wpływać otoczenie w taki sposób, by dostrzegało ono Twoje walory, jak wzbudzać zaufanie i wykorzystywać swoje atuty do realizacji założonych przez siebie celów. Będziemy wspólnie pracowali nad Twoją pewnością siebie i efektywnością, umiejętnościami autoprezentacji i świadomej komunikacji, a także nauczymy Cię planować i przeprowadzać wystąpienia budujące Twoją markę i pozycję.

Szkolenie „Budowanie marki osobistej w biznesie” wyposaży Cię w praktyczną wiedzę o:

  • zasadach przygotowania się do elevator pitch;
  • regułach budowania wizerunku zgodnego z własną marką;
  • zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży;
  • zasadach komunikacji własnej marki w organizacji;
  • technikach zwiększania poczucia pewności siebie;
  • zasadach dyplomatycznej asertywności;
  • koncepcji „tańca społecznego”;
  • technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT);
  • elementarnych zasadach dress-code i savoir-vivre.

Kurs z budowania marki w biznesie pozwoli Ci zdobyć wartościowe w biznesie umiejętności:

  • definiowania siebie jako marki;
  • wystąpienia elevator pitch;
  • kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży;
  • definiowania własnych silnych kompetencji;
  • umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju i mocnych stronach;
  • budowania prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia;
  • zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Szkolenie „Budowanie marki osobistej w biznesie” pogłębi Twoje kompetencje związane z:

  • autoprezentacją;
  • komunikacją interpersonalną;
  • pewnością siebie i asertywnością w relacjach biznesowych;
  • efektywnością osobistą.

Szkolenie zamknięte poświęcone regułom kreowania wizerunku profesjonalisty w świecie biznesu to wyspecjalizowany kurs niezbędny każdemu, kto chce wyróżnić się z otoczenia i nauczyć się umiejętnie i skutecznie prezentować swoje atuty w relacjach biznesowych. Zdolność przykuwania uwagi, umiejętność mówienia o sobie w interesujący sposób, zachowanie etykiety czy umiejętność przeprowadzenia profesjonalnego spotkania biznesowego to atrybuty konieczne, by zwiększyć własną konkurencyjność, wzmocnić pozycję zawodową i poprawić efektywność podejmowanych działań. Dziś nie wystarczy być profesjonalistą, trzeba skutecznie poinformować o tym fakcie również innych, przekonać ich do współpracy i udzielenia zaufania.

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W BIZNESIE – ZAMKNIĘTY KURS STACJONARNY

Realizowany na zamówienie kurs stacjonarny z obszaru budowania marki osobistej możemy poprowadzić dla Państwa w dowolnym wytypowanym przez Państwa miejscu bądź w doskonale skomunikowanym z resztą kraju centrum szkoleniowym Human Skills zlokalizowanym w samym sercu Warszawy. W naszej warszawskiej siedzibie gwarantujemy Kursantom doskonałe warunki do nauki i treningu, przyjazną i życzliwą atmosferę oraz wsparcie ze strony doświadczonej kadry trenerskiej. Kursanci realizujący szkolenie zamknięte „Budowanie marki osobistej w biznesie” mogą także liczyć na poczęstunek w trakcie przerwy śniadaniowej oraz lunch. Na dwudaniowy obiad zaprosimy Uczestników szkolenia do jednej z lokalnie działających restauracji w czasie dłuższej przerwy zaplanowanej w programie warsztatu w okolicy południa. Poza poczęstunkiem bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat zapewniamy Kursantom również komplet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych systematyzujących wiedzę na temat mechanizmów i reguł personal branding i skutecznych technik budowania marki osobistej w relacjach biznesowych. Uczestników zamkniętego warsztatu „Budowanie marki osobistej w biznesie” obejmiemy również programem darmowej opieki poszkoleniowej – każdy Uczestnik kursu będzie mógł umówić się na indywidualne e-konsultacje z ekspertem prowadzącym szkolenie jeszcze przez miesiąc po ukończeniu zajęć, by pozyskać pomoc trenera w kwestiach związanych z tematem warsztatu. Stacjonarne szkolenie z kreowania osobistego wizerunku w otoczeniu biznesowym zostało zaprojektowane jako jednodniowy intensywny kurs, który trwa co najmniej 7 godzin zegarowych. Dokładna agenda kursu, zawartość programu konkretnego szkolenia, dobór treści, ćwiczeń i metod pracy każdorazowo uzależniona jest od wyników diagnozy potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów. Kurs zamknięty „Budowanie marki osobistej w biznesie” w klasycznym wariancie zbudowany jest z 4 modułów tematycznych, a jego podsumowaniem jest stworzenie przez Kursantów osobistych planów budowania własnej marki. W ramach podsumowania szkolenia przeprowadzana jest również jego ewaluacja.

Szczegółowy program zamkniętego stacjonarnego szkolenia „Budowanie marki osobistej w biznesie”

Stacjonarne kursy w powyższego tematu charakteryzują się wysokim stopniem indywidualizacji programu, który każdorazowo uwzględnia najważniejsze potrzeby szkoleniowe Kursantów oraz oczekiwania organizacji zamawiającej szkolenie. W związku z tym konkretny warsztat „Budowanie marki osobistej w biznesie” może zostać wzbogacony o alternatywne zagadnienia lub ćwiczenia. Indywidualnie ustalana jest również jego agenda. W klasycznym wariancie szkolenie zamknięte dotyczące reguł budowania marki osobistej trwa 7 godzin z przerwami. Zajęcia rozpoczynamy najczęściej w okolicy godziny 9:00 rano, a kończymy po południu. Finałem kursu jest część podsumowująca zajęcia, podczas której odbędzie się m.in. ewaluacja przeprowadzonego programu szkoleniowego, a Kursanci będą mieli okazję podsumować i usystematyzować wiadomości oraz stworzyć osobisty plan pracy nad swoim wizerunkiem profesjonalisty. Na życzenie Kursantów ekspert prowadzący szkolenie może również udzielić Uczestnikom zajęć rekomendacji dotyczących dalszych kroków szkoleniowych. Zamknięty warsztat z zasad budowania marki osobistej w biznesie jest kursem praktycznym zdominowanym przez aktywizujące metody nauczania oraz różnorodne ćwiczenia. W czasie zajęć korzystamy ze sprawdzonych i atrakcyjnych dla Kursantów technik treningowych, opieramy się na doświadczeniach Uczestników zajęć i uczymy się rozwiązywać problemy typowe dla ich środowiska pracy i zajmowanego stanowiska. Trening prowadzimy w pełnej zgodzie z założeniami modelu Activity Based Learning i wytycznymi opisanymi w cyklu Kolba. W ramach nieodpłatnej opieki poszkoleniowej Kursanci mogą skonsultować online swoje pytania z trenerem prowadzącym warsztat przez 30 dni od chwili ukończenia szkolenia.

Program, formę szkolenia z budowania marki osobistej w biznesie oraz jego agendę godzinową każdorazowo dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta

„Budowanie marki osobistej w biznesie”

Rozpoczęcie szkolenia: rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, identyfikacja i omówienie celów szkolenia, sprawy organizacyjne.

Moduł I. Fundamenty budowania marki osobistej

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści? (indywidualne wystąpienia Uczestników). Omówienie rezultatów ćwiczenia wraz z rekomendacjami.
  • Dlaczego budowanie własnej marki jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych w sferze biznesu? Czym jest strategia budowania własnej marki? (wykład, dyskusja).
  • Jakie są najczęstsze błędy w obszarze budowania osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? (case study).
  • Twój wizerunek w miejscu pracy – jak dbać o własny wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

Moduł II. Wybrane narzędzia przydatne w procesie budowania marki osobistej

  • Elementy składowe marki osobistej (arkusz koło marki).
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność mają wpływ na budowanie własnej marki? (arkusz wartości).
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki, czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność? (arkusz przekonań na własny temat).
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek? – osobiste EPU.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki, czyli jak uczyć się od lepszych bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? (arkusz kompetencji).
  • Jak prawidłowo ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska, na jakim pracujemy lub chcemy pracować? (arkusz kompetencji).

Moduł III. Kreowanie wizerunku

  • Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie?
  • Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji, aktywności w mediach społecznościowych.
  • Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
  • Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces? (praca na przykładach).

Moduł IV. Strategia działania

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/YouTube).
  • Jak (nie) budować swojej marki w sieci? (social media).
  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii formowania marki osobistej.

Zakończenie kursu: Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.

Czas trwania warsztatu: 1 dzień

PROGRAM SZKOLENIA BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W BIZNESIE – ZAMKNIĘTY KURS ONLINE

Zamknięty kurs online „Budowanie marki osobistej w biznesie” to teoretyczno-praktyczny warsztat realizowany w czasie rzeczywistym w wirtualnych pokojach utworzonych na platformach typu Clickmeeting lub Zoom. Aby wziąć udział w szkoleniu online z budowania osobistej marki, wystarczy dostęp do internetu oraz dowolne urządzenie umożliwiające nawiązanie połączenia video – nie wymagamy instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania ani wyspecjalizowanych umiejętności technicznych. Zdalny tryb nauczania pozwala szkolić się z dowolnego miejsca i wybranych przez siebie okolicznościach, a także sprzyja oszczędności czasu i środków. Szkolenie online „Budowanie marki osobistej w biznesie” dla firm zamawiających ten kurs jest jednocześnie jedną z najwygodniejszych pod względem organizacyjnym i najtańszych form szkolenia personelu. Ponieważ warsztat z powyższej tematyki wyróżnia się wysokim stopniem indywidualizacji, a zakres szkolenia, jego cele czy dobór metod nauczania uzależnione są od faktycznych potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów, widoczny niżej program szkolenia może przyjąć nieco inny, lepiej dopasowany do oczekiwań i wymogów Klienta kształt. Prezentowany kurs online to jednodniowe szkolenie, które zbudowane jest z 4 bloków tematycznych. W części podsumowującej zajęcia odbędzie się ponadto ewaluacja kursu, a Uczestnicy zajęć będą mieli okazję zaplanować dalsze działania związane z budowaniem własnej marki. Wszystkie osoby uczestniczące w zdalnym szkoleniu „Budowanie marki osobistej w biznesie” otrzymają od nas nieodpłatnie pakiet starannie opracowanych dedykowanych materiałów szkoleniowych porządkujących wiedzę na temat reguł budowania wizerunku i świadomego budowania marki osobistej w przestrzeni biznesowej. Kursanci zostaną również objęci programem darmowej opieki poszkoleniowej w formie e-konsultacji dostępnych przez miesiąc od daty zakończenia warsztatu.

Ramowy program zamkniętego zdalnego szkolenia „Budowanie marki osobistej w biznesie”

Zamknięty kurs z zasad budowania marki osobistej w biznesie realizowany jest w zgodzie z widocznym niżej programem lub jego zoptymalizowaną wersją uzgodnioną z Klientem zamawiającym szkolenie z powyższej tematyki. Zdalne szkolenia „Budowanie marki osobistej w biznesie” to jednodniowe intensywne kursy teoretyczno-praktyczne trwające według standardowego planu co najmniej 7 godzin zegarowych z przerwami. W planie szkolenia uwzględniliśmy m.in. jedną dłuższą przerwę w porze lunchu, która pozwoli Uczestnikom posilić się i chwilę odetchnąć. Kurs online poświęcony regułom budowania wizerunku profesjonalisty w relacjach biznesowych rozpoczynamy każdorazowo diagnozą potrzeb szkoleniowych, a uwieńczeniem zajęć jest zadanie pozwalające Kursantom opracować osobisty plan z zakresu budowania marki osobistej. Ponieważ szkolenia z budowania wizerunku mają charakter warsztatów praktycznych, w czasie zajęć dominującą rolę odgrywają inspirujące do aktywności nowoczesne metody nauczania, atrakcyjne dla Uczestników formy treningu oraz ćwiczenia ukierunkowane na rozwój konkretnych umiejętności. Kurs zamknięty „Budowanie marki osobistej w biznesie” prowadzimy, korzystając z nowatorskich koncepcji i form nauczania oraz wytycznych modelu Activity Based Learning i założeń cyklu Kolba. W programie prezentowanego szkolenia staramy się każdorazowo ulokować treści, przykłady i analizy dostosowane do charakteru pracy Uczestników zajęć oraz zadania praktyczne, które pozwolą Kursantom lepiej przygotować się do realizacji założonej strategii budowania wizerunku. Na życzenie Kursantów możemy wzbogacić szkolenie o pakiet rekomendacji dotyczących optymalizacji dalszych kroków szkoleniowych.

Program, formę szkolenia „Budowanie marki osobistej w biznesie” oraz agendę godzinową kursu dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

„Budowanie marki osobistej w biznesie”

Rozpoczęcie warsztatu: sprawy organizacyjne, rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Kursantów, omówienie celów szkolenia.

Moduł I. Fundamenty budowania marki osobistej

  • Jak zachęcić drugą osobę do kontaktu i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści? – elevator speech (indywidualne wystąpienia Kursantów, ich omówienie i rekomendacje trenera).
  • Czym jest strategia budowania własnej marki? Dlaczego budowanie marki osobistej jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych w sferze biznesu? (wykład, dyskusja na forum).
  • Najczęstsze błędy popełniane w toku budowania własnej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubioru, informacji w social media? (analiza przypadku).
  • Wizerunek w miejscu pracy – jak dbać o własny wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłamy poprzez swoje zachowanie i wygląd?
  • Dlaczego warto inwestować w budowanie własnej marki?

Moduł II. Wybrane narzędzia użyteczne w procesie budowania osobistej marki w biznesie

  • Elementy składowe marki osobistej (arkusz koło marki).
  • Potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju Kursantów na bazie profilu koloru osobowości.
  • W jaki sposób system wartości, autentyczność i spójność mają wpływ na budowanie marki osobistej? (arkusz wartości).
  • Siły hamujące w procesie budowania własnej marki – jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność? (arkusz przekonań na własny temat).
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek? – osobiste EPU.
  • Siły wspierające w procesie budowania marki własnej – jak uczyć się od lepszych bez utraty autentyczności – benchmarking.
  • Jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników? – budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa.
  • Jak prawidłowo ocenić swój potencjał zawodowy? (arkusz kompetencji).
  • W jaki sposób ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska, na jakim pracujemy lub chcemy pracować? (arkusz kompetencji).

Moduł III. Kreowanie wizerunku

  • Jak w codziennej aktywności prezentować własne kompetencje, osiągnięcia i doświadczenie?
  • Metody wyróżnienia się w czasie wystąpień, prezentacji, spotkań, aktywności w social media.
  • Reguły kreowania wizerunku profesjonalisty – jak profesjonalnie wyglądać w każdej sytuacji zawodowej?
  • Błędy i sytuacje kryzysowe – jak je przekuć w sukces? (praca na przykładach).

Moduł IV. Strategia działania w obszarze personal branding

  • Do czego niezbędne są media społecznościowe w kontekście budowania osobistego wizerunku? (Facebook/Twitter/Instagram/LinkedIn/YouTube).
  • Jak (nie) budować własnej marki w sieci? (social media).
  • Przygotowanie planu działania dla celów indywidualnej strategii kształtowania marki osobistej.

Zakończenie szkolenia: Powtórzenie kluczowych treści, opracowanie indywidualnego planu budowania marki osobistej, ewaluacja szkolenia, wręczenie dyplomów.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. „WOW, jesteśmy pod MEGA wrażeniem!!! Sposób poprowadzenia, zaciekawienia grupy i przekazanych informacji przez Piotra jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewne mi jak pozostałym uczestnikom szkolenia wiele kwestii zostanie w głowach i będą one stosowane w praktyce.”

„Bardzo potrzebne szkolenie, polecam każdej osobie. Iwona sprawnie przedstawia zasady budowania profesjonalnego wizerunku. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że na tyle elementów należy zwracać uwagę. Na pewno skorzystam z każdej rady. Wszystko wydaje się takie łatwe, ale dzięki ćwiczeniom u Iwony już wiem, że to nie jest takie łatwe. Poznałem narzędzia i mam plan działania jak budować swoją pozycję w firmie.”

„Najbardziej przydatna treść szkolenia dotycząca mówienia o swoich osiągnięciach z zaznaczeniem wartości dla przyszłego pracodawcy;  Rozmowa o sobie i o swoich osiągnięciach;  Evelator speech, dress code.”

„Bardzo dziękuję za wczorajsze szkolenie. Potwierdza się moja opinia o Państwa firmie jako profesjonalnej i prowadzącej ciekawe , ale przede wszystkim praktyczne szkolenia. Program szkolenia, w którym uczestniczyłem wczoraj był dla mnie bardzo pomocny i odpowiedział na większość stawianych przeze mnie pytań w ramach budowania marki własnej.”

„Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt; wiedza poparta doświadczeniem; energiczny i skupiający uwagę sposób prowadzenia szkolenia.”

„Wysoki poziom wiedzy przekazywanej bardzo przystępnie i „na luzie”; stworzenie miłej atmosfery; wzorcowy sposób prowadzenia; prezentacje OK; materiały nie były potrzebne.”

„Bezpośredniość i wiedza trenera; dobry sposób prowadzenia szkolenia; dynamika i szczerość trenera; super materiały. Ciekawe przykłady z życia.”

„Dla mnie najcenniejszą informacją było uświadomienie sobie, że różnorodność w byciu sobą i jej postrzeganie wżyciu jest tak istota, tak ważna, ale również warto w tym wszystkim pozostać sobą, by czuć się że to moje życie.”

Klienci

Szkolenie z zakresu budowania marki osobistej  w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Telewizja Polska, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., Ernst&Young Usługi Finansowe. Audyt Sp. z o.o. Polska Sp. K., Immofinanz Polska, Robert Bosch Sp. z o.o., Opera Królewska, Kapsch, Cornelius Polska, Orsted Polska Sp. z o.o., Polska Organizacja Turystyczna, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział ZUS w Warszawie, CBRE Sp. z o.o., Bank Gospodarstwa Krajowego, Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Answear.com

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas