
Budowanie własnej marki w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Kto może kreować osobistą markę? Każdy, kto chce zwiększyć pewność siebie oraz swoją efektywność zarówno zawodową, jak i osobistą. Nie jest to łatwe zadanie i wymaga opracowania przemyślanej strategii. Im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej!
Budowanie własnej marki w firmie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Kto może kreować osobistą markę? Każdy, kto chce zwiększyć pewność siebie oraz swoją efektywność zarówno zawodową, jak i osobistą. Nie jest to łatwe zadanie i wymaga opracowania przemyślanej strategii. Im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej!
Cele i Korzyści
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Zasad przygotowania się do elevator pitch.
- Zasadach budowania wizerunkuzgodnego z własną marką.
- Zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
- Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
- Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
- Zasadach dyplomatycznej asertywności.
- Koncepcji „tańca społecznego”.
- Technikach PR(m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
- Elementarnych zasadachdress-codu i savoir-vire.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- Definiowania siebie jako marki.
- Wystąpienia elevator pitch.
- Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
- Definiowania własnych silnych kompetencji.
- Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
- Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
- Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Autoprezentacją.
- Komunikacją interpersonalną.
- Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
- Efektywnością osobistą.
Program Szkolenia
Budowanie marki osobistej w biznesie
- Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.
Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.
Moduł I. Fundamenty budowania marki osobistej
- Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników). Omówienie wraz z rekomendacjami
- Dlaczego budowanie własnej marki w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
- Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? Case study.
- Twój wizerunek w miejscu pracy -jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
- Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.
Moduł II. Wybrane narzędzia do budowania marki osobistej
- Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
- Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
- Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
- Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
- Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
- Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
- Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
- Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
- Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.
Moduł III. Kreowanie wizerunku
- Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie.
- Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji oraz w mediach społecznościowych.
- Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
- Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces. Praca na przykładach.
Moduł IV. Strategia działania
- Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
- Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
- Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.
Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.
Czas trwania: 1 dzień
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
„Bardzo potrzebne szkolenie, polecam każdej osobie. Iwona sprawnie przedstawia zasady budowania profesjonalnego wizerunku. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że na tyle elementów należy zwracać uwagę. Na pewno skorzystam z każdej rady. Wszystko wydaje się takie łatwe, ale dzięki ćwiczeniom u Iwony już wiem, że to nie jest takie łatwe. Poznałem narzędzia i mam plan działania jak budować swoją pozycję w firmie.”
„Najbardziej przydatna treść szkolenia dotycząca mówienia o swoich osiągnięciach z zaznaczeniem wartości dla przyszłego pracodawcy; Rozmowa o sobie i o swoich osiągnięciach; Evelator speech, dress code.”
Klienci
Szkolenie z zakresu budowania marki osobistej w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Telewizja Polska, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., Ernst&Young Usługi Finansowe. Audyt Sp. z o.o. Polska Sp. K., Immofinanz Polska, Robert Bosch Sp. z o.o., Opera Królewska, Kapsch, Cornelius Polska, Orsted Polska Sp. z o.o., Polska Organizacja Turystyczna, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział ZUS w Warszawie.
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia


Ustalenia logiczno – administracyjne


Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas