Marta Orzeł

Trenerka, Konsultantka - Marta Orzeł

Marta Orzeł
  • Wspiera liderów organizacji podczas tworzenia i wdrażania programów rozwojowych oraz w całym procesie komunikacji z pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach z efektywności osobistej, umiejętności menedżerskich, typologii zachowań DISC® i pracy opartej na mocnych stronach wg. Gallupa.
  • Od 2005 r prowadzi szkolenia. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.
  • Projektując procesy rozwojowe  spotyka się  ze stwierdzeniami: „u nas jest inaczej”, „u mnie to nie zadziała”.  Dlatego najpierw analizuje branżę i konkretne sytuacje, a dopiero potem tworzy programy (także wielomodułowe np. 116 szkoleń dla branży budowlanej, trzyletni projekt Akademii Zarządzania).
  • Pracuje z ludźmi na potencjalne i mocnych stronach, bo tylko tak można zbudować mistrzostwo i realizować cele w zmieniającej się rzeczywistości.
  • Wspólna praca  z klientem opiera się na szukaniu rozwiązań korzystając z najlepszych praktyk, narzędzi, wiedzy i doświadczeniu trenerki i uczestników.

Jej klienci doceniają ją za to, że ma dla nich czas bo:

  • słyszy ich oczekiwania,
  • odradza  działania zbędne i  wskazuje  te które przyniosą oczekiwany efekt,
  • pokazuje inne perspektywy/możliwości,
  • wspólnie z klientem projektuje  proces rozwojowy
  • pomaga wdrożyć zmiany.

Specjalizacja w Human Skills:

  • Budowanie autorytetu lidera;
  • Zarządzanie przez cele;
  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda;
  • Zarządzanie w zmianie;
  • Motywowanie;
  • Doskonalenie umiejętności menedżerskich;
  • Rola lidera w budowaniu zespołu;
  • Coaching menedżerski;
  • Zarządzanie zespołem różnorodnym;
  • Menedżer start – Akademia zarządzania dla nowych menedżerów;
  • Efektywność osobista dla menedżerów i specjalistów;
  • Diagnoza talentów Gallupa testem Clifton StrenghthsFinder ™;
  • Rozwój mocnych stron liderów, pracowników i zespołów na bazie metodologii Gallupa;
  • Komunikacja typologiczna DISC®;
  • Asertywność w biznesie;
  • Zarządzanie sobą w czasie;
  • Kobieta w biznesie – szkolenia dla kobiet.

Kwalifikacje:

  • Psychopedagog kreatywności;
  • Specjalista Public Relations;
  • Trener biznesu – Certyfikacja;
  • Certyfikowany trener Extended DISC®;
  • Certyfikowany trener mocnych stron – Strengths Community Trainer”;
  • Certyfikowany coach grupowy – TROP;
  • Trener twórczości międzynarodowego programu „Odyssey of the Mind”;
  • Trener Analizy Transakcyjnej w praktyce;
  • Trener Talentów Gallupa w praktyce biznesowej – Experience Strengths.

Kursy i szkolenia:

„Strengths Trainer Course” – kurs trenerów mocnych stron;

Dwuletnia Szkoła Biznesu;

Myślenie Wizualne dla Trenerów – Ryślicielka;

IPMA International Project Management Association.

Wybrani Klienci:

Adidas, ABB, Art&Decor, AXA Życie TU, BRE Bank, BRE MultiBank, BSH, Cersanit S.A., ComputerLand (obecnie Sygnity), Eiffage Polska, Ericsson, Fhc-2, Frito Lay (PepsiCo), Getin Noble Bank, Henkel, ING Bank Śląski, International Paper, Jeronimo Martins Polska, JTI Polska, Kirchhoff, Kontekst, KUKE S.A., Lotto, Merck, Nest Bank, Olympus Polska, Orange, Pepsi Cola Generals Bottlers, PKO BP, PZU, Profitroom, Rossmann, Sandoz (Lek), Santander Bank Polska, Skanska Property, Skanska S.A., Sun Microsystems, Super-Pharm, Targi Kielce, Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, Unijna Szkoła Europejska, Vimana Solutions, Yves Rocher, oraz dla sektora oświaty.

Styl pracy; wybrane metody szkoleniowe:

Lubi powiedzenie „mniej gadania, więcej działania”, dlatego stawia na praktykę: testuj, próbuj, sprawdź jak działa. Ważne jest dla niej nie tylko to co dzieje się na sali szkoleniowej, ale także to co przed i po szkoleniu. Dlatego projektuje całe procesy uczenia i wdrażania umiejętności i wiedzy. Wybiera tylko takie metody, które przynoszą realny efekt i które realizują cele warsztatu.

Dzięki swoim talentom: Indywidualizacja i Komunikacja potrafi wykorzystać piętnastoletnią wiedzę i doświadczenie z branży szkoleniowej i dopasować najlepsze możliwe rozwiązania w danej sytuacji.

Chce, by klienci osiągali zamierzone rezultaty, dlatego zawsze bierze pod uwagę unikalną sytuację organizacji.