ROLA MENEDŻERA W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW

Szkolenie stacjonarne: Motywowanie pracowników

Motywacja to przede wszystkim znajomość siebie i zespołu, oraz adekwatne korzystanie z narzędzi. Trzeba też wiedzieć, kiedy motywacja zupełnie nie zadziała, wtedy warto sięgnąć do umiejętności budowania nawyków, lub innych narzędzi. Szkolenie  porządkuje wiedzę na temat motywacji, jednocześnie obalając przy tym mity. Pokazuje nowe koncepcje i narzędzia, dzięki którym każdy menedżer będzie wiedział jak  działać, by pracownicy otrzymywali pozytywne wzmocnienia.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Koncepcjach klasycznych i nowoczesnych odnoszących się do tematu motywacji.
  • 12 pytaniach, które potrafią sprawić, aby najlepsi pracownicy pracowali dla nas.
  • Kotwicach motywacyjnych.
  • Tym jak budować komunikaty motywujące i jak unikać komunikatów demotywujących.
  • Modelach informacji zwrotnej wzmacniających i rozwijających.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Rozpoznawania potrzeb motywacyjnych pracowników.
  • Stosowania narzędzi motywacyjnych adekwatnych do potrzeb pracowników.
  • Budowania nawyków.
  • Analizy 12 pytań Gallupa i ich zastosowania.
  • Tworzenia motywujących komunikatów.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Diagnozą swojego zespołu i doboru odpowiednich narzędzi motywowania do osoby.
  • Udzielaniem motywującej i rozwojowej informacji zwrotnej.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
  • Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co ma wpływ na poziom motywacji.
  • Szefowie, którzy  chcą zaangażować ludzi do realizacji celów.
  • Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami i które chcą lepiej zrozumieć swoje kotwice motywacyjne i wiedzieć w jaki sposób budować nawyki.

Cena i Terminy

16.06.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
659 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

30.08.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
659 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

22.10.2021r.
09:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

03.12.2021r.
09:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia online
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Motywowanie pracowników. Jak zwiększać zaangażowanie i zmotywowanie w zespole?

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie  Motywowania i budowania nawyków.

09:30 – 11:00 Moduł I – Motywowanie pracowników.Wpływ menedżera na motywację pracowników.

  • Czy jako menedżer mogę motywować ludzi? Istota motywacji zewnętrznej i wewnętrznej.
  • Moja strefa wpływu jako menedżera –  gdzie i jak mogę wspierać mój zespół, jak tworzyć warunki?
  • Analiza sytuacji motywujących i demotywujących  w realności uczestników– ćwiczenie indywidualne.
  • Co zrobić kiedy  motywacja nie działa – o budowaniu nawyków. 7 nawyków skutecznego działania S.R. Covey.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II -Motywowanie pracowników.Teorie motywowanie – klasyczne vs nowoczesne.

  • Klasyczne koncepcje motywacji – czyli co wiemy od lat, koncepcja Maslowa, Herzberga.
  • Motywacja 3.0. wg Pinka –  budowanie poczucia mistrzostwa, sensu i autonomii.
  • Co motywuje młodych ludzi (pokolenie Z) – mini wykład.
  • 12 pytań Gallupa – czyli jak skupiać wokół siebie najlepszych pracowników – praca z kwestionariuszem.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III – Motywowanie pracowników. Komunikacja motywująca.

  • Znaki rozpoznania (głaski) warunkowe/ bezwarunkowe, pozytywne/negatywne – mini wykład.
  • Jak budować motywujące komunikaty i jak unikać tworzenia komunikatów demotywujących – praca w podgrupach.
  • Jak tworzyć motywującą i wzmacniającą informację zwrotną – zasady.
  • Stwórz wzmacniającą informację zwrotną – ćwiczenie indywidualne.
  • Doceń – Pochwal – Wzmocnij – ćwiczenie.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:40 Moduł IV – Rola menedżera w motywowaniu pracowników: Dopasowanie motywatorów do poszczególnych osób.

  • Kotwice motywacyjne Scheina – kwestionariusz.
  • Diagnoza swoich motywatorów – analiza indywidualna wyników kwestionariusza.
  • Działania menedżerskie wspierające poszczególne motywatory.
  • Jak diagnozować swój zespół? – analiza case study.
  • Bank działań motywacyjnych (co akcentować podczas rozmów z poszczególnymi osobami).

15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia z zakresu motywowania i budowania nawyków.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w siedzibie Human Skills w samym centrum Warszawy, w kamienicy przy ul. Widok 18/2. Jeżeli któraś z edycji szkolenia otwartego stacjonarnego odbędzie się w innej lokalizacji w Warszawie, otrzymasz od nas odpowiednio wcześniej taką informację.
  • Godziny szkolenia: szkolenia otwarte stacjonarne odbywają się w godzinach 9:00-16:00. Zapraszamy Cię już około godziny 8:45, abyś mógł się spokojnie rozgościć w sali szkoleniowej.
  • Catering: będzie czekał na Ciebie poczęstunek. W trakcie zajęć obędą się przerwy kawowe oraz jedna dłuższa obiadowa. Zadbamy o dobre i zdrowe przekąski, napoje oraz menu obiadowe.
  • Dojazd: jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że centrum miasta obejmuje strefa płatnego parkowania.
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe, pakiet konferencyjny (teczkę, długopis, kartki do notatek).
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia otwartego.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej stacjonarnejotrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online orazstacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego stacjonarnego masz możliwośćkonsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Dzięki szkoleniu zmieniło się moje podejście do zespołu. Od tej pory będę miał uważność na potrzeby członków, tak, aby zespół pracował lepiej. Szkolenie dało mi przykłady wielu przydatnych działań.”

“Bardzo podobało mi się szkolenie. Trenerka dbała o atmosferę i dopasowywała się do naszych potrzeb. Czułam, że pracujemy nad naszym rozwojem i to na najwyższym poziomie.”

“Mam poczucie, że od teraz lepiej będę rozumiała perspektywę pracowników. Rzeczywiście, z wielu rzeczy nie zdawałam sobie sprawy i zakładałam z góry negatywne intencje. Nie mogę się doczekać jak szkolenie wpłynie na mój sposób zarządzania.”

 

Klienci

Szkolenia z zakresu Motywowanie pracowników firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: BRE, PKO, PZU, JMD, Vimana, Yves Rocher.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas