ROLA MENEDŻERA W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW

Szkolenie stacjonarne: Motywowanie pracowników

Motywacja to przede wszystkim znajomość siebie i zespołu, oraz adekwatne korzystanie z narzędzi. Trzeba też wiedzieć, kiedy motywacja zupełnie nie zadziała, wtedy warto sięgnąć do umiejętności budowania nawyków, lub innych narzędzi. Szkolenie  porządkuje wiedzę na temat motywacji, jednocześnie obalając przy tym mity. Pokazuje nowe koncepcje i narzędzia, dzięki którym każdy menedżer będzie wiedział jak  działać, by pracownicy otrzymywali pozytywne wzmocnienia.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

Cena i Terminy

12.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
759 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
**Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
30.04.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT
12.02.2021r.
9:00-16:00
CENA REGULARNA
759 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
30.04.2021r.
9:00-16:00
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Koncepcjach klasycznych i nowoczesnych odnoszących się do tematu motywacji.
  • 12 pytaniach, które potrafią sprawić, aby najlepsi pracownicy pracowali dla nas.
  • Kotwicach motywacyjnych.
  • Tym jak budować komunikaty motywujące i jak unikać komunikatów demotywujących.
  • Modelach informacji zwrotnej wzmacniających i rozwijających.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Rozpoznawania potrzeb motywacyjnych pracowników.
  • Stosowania narzędzi motywacyjnych adekwatnych do potrzeb pracowników.
  • Budowania nawyków.
  • Analizy 12 pytań Gallupa i ich zastosowania.
  • Tworzenia motywujących komunikatów.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Diagnozą swojego zespołu i doboru odpowiednich narzędzi motywowania do osoby.
  • Udzielaniem motywującej i rozwojowej informacji zwrotnej.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
  • Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co ma wpływ na poziom motywacji.
  • Szefowie, którzy  chcą zaangażować ludzi do realizacji celów.
  • Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami i które chcą lepiej zrozumieć swoje kotwice motywacyjne i wiedzieć w jaki sposób budować nawyki.

Program Szkolenia

Motywowanie pracowników. Jak zwiększać zaangażowanie i zmotywowanie w zespole?

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie  Motywowania i budowania nawyków.

09:30 – 11:00 Moduł I – Motywowanie pracowników.Wpływ menedżera na motywację pracowników.

  • Czy jako menedżer mogę motywować ludzi? Istota motywacji zewnętrznej i wewnętrznej.
  • Moja strefa wpływu jako menedżera –  gdzie i jak mogę wspierać mój zespół, jak tworzyć warunki?
  • Analiza sytuacji motywujących i demotywujących  w realności uczestników– ćwiczenie indywidualne.
  • Co zrobić kiedy  motywacja nie działa – o budowaniu nawyków. 7 nawyków skutecznego działania S.R. Covey.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II -Motywowanie pracowników.Teorie motywowanie – klasyczne vs nowoczesne.

  • Klasyczne koncepcje motywacji – czyli co wiemy od lat, koncepcja Maslowa, Herzberga.
  • Motywacja 3.0. wg Pinka –  budowanie poczucia mistrzostwa, sensu i autonomii.
  • Co motywuje młodych ludzi (pokolenie Z) – mini wykład.
  • 12 pytań Gallupa – czyli jak skupiać wokół siebie najlepszych pracowników – praca z kwestionariuszem.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III – Motywowanie pracowników. Komunikacja motywująca.

  • Znaki rozpoznania (głaski) warunkowe/ bezwarunkowe, pozytywne/negatywne – mini wykład.
  • Jak budować motywujące komunikaty i jak unikać tworzenia komunikatów demotywujących – praca w podgrupach.
  • Jak tworzyć motywującą i wzmacniającą informację zwrotną – zasady.
  • Stwórz wzmacniającą informację zwrotną – ćwiczenie indywidualne.
  • Doceń – Pochwal – Wzmocnij – ćwiczenie.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:40 Moduł IV – Rola menedżera w motywowaniu pracowników: Dopasowanie motywatorów do poszczególnych osób.

  • Kotwice motywacyjne Scheina – kwestionariusz.
  • Diagnoza swoich motywatorów – analiza indywidualna wyników kwestionariusza.
  • Działania menedżerskie wspierające poszczególne motywatory.
  • Jak diagnozować swój zespół? – analiza case study.
  • Bank działań motywacyjnych (co akcentować podczas rozmów z poszczególnymi osobami).

15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia z zakresu motywowania i budowania nawyków.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Merytoryczne szkolenie. Otwarty i angażujący grupę trener.

Klienci

8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.

2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.

3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).

4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.

6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.

7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie stacjonarne: Motywowanie pracowników