ROLA MENEDŻERA W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW – SZKOLENIE OTWARTE: STACJONARNE oraz ONLINE

Motywacja to przede wszystkim znajomość siebie i zespołu, oraz adekwatne korzystanie z narzędzi.

Trzeba też wiedzieć, kiedy motywacja zupełnie nie zadziała, wtedy warto sięgnąć do umiejętności budowania nawyków, lub innych narzędzi. Szkolenie  porządkuje wiedzę na temat motywacji, jednocześnie obalając przy tym mity. Pokazuje nowe koncepcje i narzędzia, dzięki którym każdy menedżer będzie wiedział jak  działać, by pracownicy otrzymywali pozytywne wzmocnienia.

 

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Koncepcjach klasycznych i nowoczesnych odnoszących się do tematu motywacji.
  • 12 pytaniach, które potrafią sprawić, aby najlepsi pracownicy pracowali dla nas.
  • Kotwicach motywacyjnych.
  • Tym jak budować komunikaty motywujące i jak unikać komunikatów demotywujących.
  • Modelach informacji zwrotnej wzmacniających i rozwijających.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Rozpoznawania potrzeb motywacyjnych pracowników.
  • Stosowania narzędzi motywacyjnych adekwatnych do potrzeb pracowników.
  • Budowania nawyków.
  • Analizy 12 pytań Gallupa i ich zastosowania.
  • Tworzenia motywujących komunikatów.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Diagnozą swojego zespołu i doboru odpowiednich narzędzi motywowania do osoby.
  • Udzielaniem motywującej i rozwojowej informacji zwrotnej.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
  • Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co ma wpływ na poziom motywacji.
  • Szefowie, którzy  chcą zaangażować ludzi do realizacji celów.
  • Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami i które chcą lepiej zrozumieć swoje kotwice motywacyjne i wiedzieć w jaki sposób budować nawyki.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

26.01.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT
18.05.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 31.12.2021r.

Szkolenia stacjonarne:

26.01.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
899 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
18.05.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
899 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 31.12.2021r.

Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Szkolenie: Motywowanie pracowników. Jak zwiększać zaangażowanie i zmotywowanie w zespole?

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie  Motywowania i budowania nawyków.

09:30 – 11:00 Moduł I – Motywowanie pracowników. Wpływ menedżera na motywację pracowników.

  • Czy jako menedżer mogę motywować ludzi? Istota motywacji zewnętrznej i wewnętrznej.
  • Moja strefa wpływu jako menedżera –  gdzie i jak mogę wspierać mój zespół, jak tworzyć warunki?
  • Analiza sytuacji motywujących i demotywujących  w realności uczestników– ćwiczenie indywidualne.
  • Co zrobić kiedy  motywacja nie działa – o budowaniu nawyków. 7 nawyków skutecznego działania S.R. Covey.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II -Motywowanie pracowników.Teorie motywowanie – klasyczne vs nowoczesne.

  • Klasyczne koncepcje motywacji – czyli co wiemy od lat, koncepcja Maslowa, Herzberga.
  • Motywacja 3.0. wg Pinka –  budowanie poczucia mistrzostwa, sensu i autonomii.
  • Co motywuje młodych ludzi (pokolenie Z) – mini wykład.
  • 12 pytań Gallupa – czyli jak skupiać wokół siebie najlepszych pracowników – praca z kwestionariuszem.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III – Motywowanie pracowników. Komunikacja motywująca.

  • Znaki rozpoznania (głaski) warunkowe/ bezwarunkowe, pozytywne/negatywne – mini wykład.
  • Jak budować motywujące komunikaty i jak unikać tworzenia komunikatów demotywujących – praca w podgrupach.
  • Jak tworzyć motywującą i wzmacniającą informację zwrotną – zasady.
  • Stwórz wzmacniającą informację zwrotną – ćwiczenie indywidualne.
  • Doceń – Pochwal – Wzmocnij – ćwiczenie.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:40 Moduł IV – Rola menedżera w motywowaniu pracowników: Dopasowanie motywatorów do poszczególnych osób.

  • Kotwice motywacyjne Scheina – kwestionariusz.
  • Diagnoza swoich motywatorów – analiza indywidualna wyników kwestionariusza.
  • Działania menedżerskie wspierające poszczególne motywatory.
  • Jak diagnozować swój zespół? – analiza case study.
  • Bank działań motywacyjnych (co akcentować podczas rozmów z poszczególnymi osobami).

15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia z zakresu motywowania i budowania nawyków.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Szkolenie: Motywowanie pracowników. Jak zwiększać zaangażowanie i zmotywowanie w zespole?

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie  Motywowania i budowania nawyków.

09:30 – 11:00 Moduł I – Motywowanie pracowników. Wpływ menedżera na motywację pracowników.

  • Czy jako menedżer mogę motywować ludzi? Istota motywacji zewnętrznej i wewnętrznej.
  • Moja strefa wpływu jako menedżera –  gdzie i jak mogę wspierać mój zespół, jak tworzyć warunki?
  • Analiza sytuacji motywujących i demotywujących  w realności uczestników– ćwiczenie indywidualne.
  • Co zrobić kiedy  motywacja nie działa – o budowaniu nawyków. 7 nawyków skutecznego działania S.R. Covey.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II -Motywowanie pracowników.Teorie motywowanie – klasyczne vs nowoczesne.

  • Klasyczne koncepcje motywacji – czyli co wiemy od lat, koncepcja Maslowa, Herzberga.
  • Motywacja 3.0. wg Pinka –  budowanie poczucia mistrzostwa, sensu i autonomii.
  • Co motywuje młodych ludzi (pokolenie Z) – mini wykład.
  • 12 pytań Gallupa – czyli jak skupiać wokół siebie najlepszych pracowników – praca z kwestionariuszem.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III – Motywowanie pracowników. Komunikacja motywująca.

  • Znaki rozpoznania (głaski) warunkowe/ bezwarunkowe, pozytywne/negatywne – mini wykład.
  • Jak budować motywujące komunikaty i jak unikać tworzenia komunikatów demotywujących – praca w podgrupach.
  • Jak tworzyć motywującą i wzmacniającą informację zwrotną – zasady.
  • Stwórz wzmacniającą informację zwrotną – ćwiczenie indywidualne.
  • Doceń – Pochwal – Wzmocnij – ćwiczenie.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:40 Moduł IV – Rola menedżera w motywowaniu pracowników: Dopasowanie motywatorów do poszczególnych osób.

  • Kotwice motywacyjne Scheina – kwestionariusz.
  • Diagnoza swoich motywatorów – analiza indywidualna wyników kwestionariusza.
  • Działania menedżerskie wspierające poszczególne motywatory.
  • Jak diagnozować swój zespół? – analiza case study.
  • Bank działań motywacyjnych (co akcentować podczas rozmów z poszczególnymi osobami).

15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia z zakresu motywowania i budowania nawyków.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Dzięki szkoleniu zmieniło się moje podejście do zespołu. Od tej pory będę miał uważność na potrzeby członków, tak, aby zespół pracował lepiej. Szkolenie dało mi przykłady wielu przydatnych działań.

Bardzo podobało mi się szkolenie. Trenerka dbała o atmosferę i dopasowywała się do naszych potrzeb. Czułam, że pracujemy nad naszym rozwojem i to na najwyższym poziomie.

Mam poczucie, że od teraz lepiej będę rozumiała perspektywę pracowników. Rzeczywiście, z wielu rzeczy nie zdawałam sobie sprawy i zakładałam z góry negatywne intencje. Nie mogę się doczekać jak szkolenie wpłynie na mój sposób zarządzania.

Oceny dla tego szkolenia:
0
Średnia ocena 0 / 5
0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Szkolenia z zakresu Motywowanie pracowników firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: BRE, PKO, PZU, JMD, Vimana, Yves Rocher, Biogened, Peak Packaging Poland Sp. z o.o.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas