PROFIL TRENERKI:
Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji.
Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT. Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej. Następnie Kierownik Oddziału w Agrex Arcon a od 2008 roku Manager pomorskiego oddziału Farutex (sektor: FMCG, HoReCa) gdzie kierowała pracą 40-osobowego zespołu. W latach 2010 – 2014 jako Dyrektor w Cetrowet – Cezal (sektor medyczny) była odpowiedzialna za prowadzenie oddziału i realizację planów sprzedażowych, przetargowych. W firmie Over Group jako Dyrektor działu weterynaryjnego odpowiadała za zmianę ogólnopolskiej strategii sprzedażowej. Zarządzała pracą podległego zespołu handlowego i zespołu call center. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespół ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Transformacja kultury organizacyjnej, wartości, misji i wizji firmy.
- Komunikacja wewnętrznej i zewnętrzna, w tym zarządzanie konfliktem przez menedżerów.
- Rozwój umiejętności „miękkich”, m.in. współpracy, team-bulding’u, asertywności, odporności psychicznej, zarządzania stresem, czasem, wywieranie wpływu, zarządzanie sobą w zmianie,
- Dla trenerów biznesu, mentorów, przywódców, działów HR, m.in. Business Trainer Certificate, Certificate in Business Mentoring, Certified Compensation & Benefits Professional, HR Business Partner.
- Szkolenia menadżerskie: kompetencje liderskie, zarządzanie zespołami handlowymi, w tym zespołami rozproszonymi, mentoring i coaching menadżerski, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji.
- Zajmuje się coachingiem kadry managerskiej i pracowników,
- Prowadzi diagnostykę opartą o narzędzia: AQR „Leadership”, AQR „Odporność psychiczna jako pewność siebie, kontrola, zaangażowanie, wyzwanie”, oraz kwestionariusz Mindsonar czyli style myślenia i ich wpływ na działanie.
- Prowadzi szkolenia otwarte w tematyce:
INNE PROJEKTY:
- Konsultacje z zarządami i działami HR w obszarze misji, wizji, kultury organizacji, wartości i komunikacji oraz PR.
- Projekty ds. komunikacji wewnętrznej w organizacjach, w tym spotkania z zarządem jako wsparcie mediacyjne w rozwiązywaniu konfliktów.
- Projekty dotyczącej zwinnej sprzedaży i zrządzania zmianą w firmach.
- Programy dotyczące wsparcia i rozwoju zwinności organizacji w kulturze adhokracji i zwinnego wytwarzania oprogramowania.
- Programy rozwojowe dla Scrum Masterów w organizacjach zwinnych.
- Projekty rozwoju kadry menedżerskiej i zespołów do stosowania umiejętności “miękkich” w praktyce.
- Projekty rozwijania potencjału samoorganizujących się zespołów z branży IT.
- Wspieranie środowisk organizacyjnych, fundacji, zarządów i zespołów w stosowaniu umiejętności mediacyjnych w porozumiewaniu się i komunikacji opartej o porozumienie (NVC).
JĘZYK, W JAKIM TRENER PROWADZI SZKOLENIA ORAZq SESJE: polski , angielski
WYBRANI KLIENCI TRENERA: Bosch, Polsat Media Sp. z o.o., Droptica Sp. z o.o., Efficient Insurance Solutions Sp. z o.o., TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., Ardagh Glass Poland Sp. z o.o. Vestas Poland Sp. z o.o., ZAMET S.A., JDP DRAPAŁA & PARTNERS Sp. j., NTT DATA Business Solutions Sp. z o.o., ELTEK POLAND Sp. z o.o., Wipe & Go (TZMO Global), ICT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Zdrojowa Hotels, BFC Travel.