
Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Bądź bliżej klienta. Odkryj jego motywacje i sposób myślenia, aby prezentować oferty, które wybierze bez wahania.
Podczas pierwszej części szkolenia skoncentrujemy się na Mindsecie handlowca, czyli niezbędnych elementach podejścia do klienta, które pomagają osiągać sukces. Nauczysz się, jak odpowiednie nastawienie kształtuje komunikację, w jaki sposób automotywacja wspiera dyscyplinę pracy oraz jak wzmacniać odporność na odrzucenie. Wskażemy też różnicę między sprzedażą krótkoterminową a budowaniem wartościowych relacji, które przynoszą długofalowe efekty.
Kolejny moduł poświęcimy Mindsecie klienta – dowiesz się, co wpływa na zachowania zakupowe, jakie style myślenia można zauważyć u różnych typów klientów i jak dostosować do nich swój sposób komunikacji oraz ofertę. Odkryjesz, jak emocje oraz racjonalne argumenty łączą się w procesie decyzyjnym, poznasz sposoby diagnozy własnego stylu myślenia oraz dowiesz się, jak przy pomocy właściwych pytań wpłynąć na percepcję klienta.
W ostatnim module, czyli Treningu mentalnym dla handlowców, przejdziesz przez praktyczne ćwiczenia wzmacniające pewność siebie i odporność na niepowodzenia. Zastosujemy wizualizację sukcesu jako narzędzie motywacyjne, a na podstawie przykładów przeanalizujemy wpływ mindsetu na wyniki sprzedażowe. Całość zakończymy tworzeniem indywidualnego planu rozwoju, który pozwoli Ci skutecznie pracować nad mindsetem w dłuższej perspektywie.
Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży”, a także na inne nasze warsztaty, takie jak „Profesjonalna obsługa klienta” czy „Negocjacje w pracy”. Szkolenia są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych trenerów oraz praktyków sprzedaży.
Szkolenie o stylach myślenia i mindsecie klienta prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Mediatorka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.
Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Bądź bliżej klienta. Odkryj jego motywacje i sposób myślenia, aby prezentować oferty, które wybierze bez wahania.
Podczas pierwszej części szkolenia skoncentrujemy się na Mindsecie handlowca, czyli niezbędnych elementach podejścia do klienta, które pomagają osiągać sukces. Nauczysz się, jak odpowiednie nastawienie kształtuje komunikację, w jaki sposób automotywacja wspiera dyscyplinę pracy oraz jak wzmacniać odporność na odrzucenie. Wskażemy też różnicę między sprzedażą krótkoterminową a budowaniem wartościowych relacji, które przynoszą długofalowe efekty.
Kolejny moduł poświęcimy Mindsecie klienta – dowiesz się, co wpływa na zachowania zakupowe, jakie style myślenia można zauważyć u różnych typów klientów i jak dostosować do nich swój sposób komunikacji oraz ofertę. Odkryjesz, jak emocje oraz racjonalne argumenty łączą się w procesie decyzyjnym, poznasz sposoby diagnozy własnego stylu myślenia oraz dowiesz się, jak przy pomocy właściwych pytań wpłynąć na percepcję klienta.
W ostatnim module, czyli Treningu mentalnym dla handlowców, przejdziesz przez praktyczne ćwiczenia wzmacniające pewność siebie i odporność na niepowodzenia. Zastosujemy wizualizację sukcesu jako narzędzie motywacyjne, a na podstawie przykładów przeanalizujemy wpływ mindsetu na wyniki sprzedażowe. Całość zakończymy tworzeniem indywidualnego planu rozwoju, który pozwoli Ci skutecznie pracować nad mindsetem w dłuższej perspektywie.
Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży”, a także na inne nasze warsztaty, takie jak „Profesjonalna obsługa klienta” czy „Negocjacje w pracy”. Szkolenia są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych trenerów oraz praktyków sprzedaży.
Szkolenie o stylach myślenia i mindsecie klienta prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Mediatorka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.
Cele i Korzyści
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i umiejętności związane z budowaniem odpowiedniego mindsetu zarówno po stronie handlowca, jak i klienta. Zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na postawy i decyzje zakupowe, oraz rozwijanie nastawienia sprzyjającego efektywnej sprzedaży i długofalowym relacjom z klientami.
Szkolenie przeznaczone dla:
- Handlowców.
- Specjalistów ds. sprzedaży.
- Menedżerów sprzedaży.
- Osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
848 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
Szkolenia stacjonarne:
948 zł netto + 23% VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
Moduł 1: Mindset handlowca – podstawa sukcesu sprzedażowego
- Rola nastawienia w sprzedaży i dlaczego odpowiedni mindset to klucz do sukcesu.
- Jak nastawienie wpływa na komunikację z klientem?
- Automotywacja, samodyscyplina handlowca i indeks wymówek.
- Nastawienie na rezultat czy na proces? Znaczenie koncentracji na procesie, a nie tylko na wynikach.
- Budowanie długoterminowych relacji z klientem vs. szybka sprzedaż.
- Odporność na odrzucenie i jak sobie radzić z „nie” od klienta.
- Mindset wzrostu w sprzedaży i różnica między stałym a rozwojowym sposobem myślenia.
- Jak rozwijać w sobie nastawienie na naukę i rozwój?
- Jak przekuć niepowodzenia w lekcje i nowe szanse?
Moduł 2: Mindset klienta – klucz do zrozumienia decyzji zakupowych
- Psychologia klienta i co kieruje klientem w procesie zakupowym?
- Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.
- Wpływ emocji i racjonalnych przesłanek na decyzje zakupowe.
- Style myślenia klientów i sposób działania.
- Rozpoznawanie stylów myślenia klienta na podstawie tego jak się komunikują.
- Jak dostosować komunikację, przekaz i ofertę do konkretnego typu klienta.
- Rodzaje wzorców myślenia w procesie sprzedaży czyli nasze ukryte metaprogramy.
- Mini autodiagnoza własnego stylu myślenia w kontekście wzorców myślenia i działania (możliwość badania kwestionariuszem MindSonar po szkoleniu).
- Model sprzedaży jako zmienna kontekstu w stylach myślenia i działania.
- Jak zmienić sposób myślenia klienta poprzez właściwe pytania?
Moduł 3: Trening mentalny dla handlowców w sprzedaży
- Ćwiczenia na rozwijanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia.
- Sposoby radzenia sobie z porażkami i niepowodzeniami.
- Wizualizacja sukcesu jako narzędzie motywacyjne.
- Analiza przypadków: jak mindset handlowca wpłynął na wynik sprzedaży.
- Wspólna dyskusja nad wyzwaniami i znalezienie najlepszych rozwiązań.
Podsumowanie, kluczowe wnioski i tworzenie planu rozwoju osobistego:
- Jak pracować nad swoim mindsetem w dłuższej perspektywie?
- Wyznaczanie celów rozwojowych w oparciu o zdobyte umiejętności.
Moduł 1: Mindset handlowca – podstawa sukcesu sprzedażowego
- Rola nastawienia w sprzedaży i dlaczego odpowiedni mindset to klucz do sukcesu.
- Jak nastawienie wpływa na komunikację z klientem?
- Automotywacja, samodyscyplina handlowca i indeks wymówek.
- Nastawienie na rezultat czy na proces? Znaczenie koncentracji na procesie, a nie tylko na wynikach.
- Budowanie długoterminowych relacji z klientem vs. szybka sprzedaż.
- Odporność na odrzucenie i jak sobie radzić z „nie” od klienta.
- Mindset wzrostu w sprzedaży i różnica między stałym a rozwojowym sposobem myślenia.
- Jak rozwijać w sobie nastawienie na naukę i rozwój?
- Jak przekuć niepowodzenia w lekcje i nowe szanse?
Moduł 2: Mindset klienta – klucz do zrozumienia decyzji zakupowych
- Psychologia klienta i co kieruje klientem w procesie zakupowym?
- Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.
- Wpływ emocji i racjonalnych przesłanek na decyzje zakupowe.
- Style myślenia klientów i sposób działania.
- Rozpoznawanie stylów myślenia klienta na podstawie tego jak się komunikują.
- Jak dostosować komunikację, przekaz i ofertę do konkretnego typu klienta.
- Rodzaje wzorców myślenia w procesie sprzedaży czyli nasze ukryte metaprogramy.
- Mini autodiagnoza własnego stylu myślenia w kontekście wzorców myślenia i działania (możliwość badania kwestionariuszem MindSonar po szkoleniu).
- Model sprzedaży jako zmienna kontekstu w stylach myślenia i działania.
- Jak zmienić sposób myślenia klienta poprzez właściwe pytania?
Moduł 3: Trening mentalny dla handlowców w sprzedaży
- Ćwiczenia na rozwijanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia.
- Sposoby radzenia sobie z porażkami i niepowodzeniami.
- Wizualizacja sukcesu jako narzędzie motywacyjne.
- Analiza przypadków: jak mindset handlowca wpłynął na wynik sprzedaży.
- Wspólna dyskusja nad wyzwaniami i znalezienie najlepszych rozwiązań.
Podsumowanie, kluczowe wnioski i tworzenie planu rozwoju osobistego:
- Jak pracować nad swoim mindsetem w dłuższej perspektywie?
- Wyznaczanie celów rozwojowych w oparciu o zdobyte umiejętności.
Szkolenia uzupełniające
Eksperci
Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu sprzedaży i pozyskiwania zamówień od klientów:
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
Oceny dla tego szkolenia:
Oceń to szkolenie:
Klienci
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas