szkolenie mindset klienta

Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Bądź bliżej klienta. Odkryj jego motywacje i sposób myślenia, aby prezentować oferty, które wybierze bez wahania.

Szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży” to praktyczny warsztat, który wyposaży Cię w nowoczesne narzędzia do rozumienia i wpływania na sposób myślenia – zarówno własny, jak i Twoich klientów. Uczestnicząc w szkoleniu, odkryjesz psychologiczne mechanizmy leżące u podstaw decyzji zakupowych oraz dowiesz się, jak odpowiedni mindset może skutecznie wspierać budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Kurs ten został stworzony z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, menedżerach sprzedaży oraz osobach pragnących rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.

Podczas pierwszej części szkolenia skoncentrujemy się na Mindsecie handlowca, czyli niezbędnych elementach podejścia do klienta, które pomagają osiągać sukces. Nauczysz się, jak odpowiednie nastawienie kształtuje komunikację, w jaki sposób automotywacja wspiera dyscyplinę pracy oraz jak wzmacniać odporność na odrzucenie. Wskażemy też różnicę między sprzedażą krótkoterminową a budowaniem wartościowych relacji, które przynoszą długofalowe efekty.

Kolejny moduł poświęcimy Mindsecie klienta – dowiesz się, co wpływa na zachowania zakupowe, jakie style myślenia można zauważyć u różnych typów klientów i jak dostosować do nich swój sposób komunikacji oraz ofertę. Odkryjesz, jak emocje oraz racjonalne argumenty łączą się w procesie decyzyjnym, poznasz sposoby diagnozy własnego stylu myślenia oraz dowiesz się, jak przy pomocy właściwych pytań wpłynąć na percepcję klienta.

W ostatnim module, czyli Treningu mentalnym dla handlowców, przejdziesz przez praktyczne ćwiczenia wzmacniające pewność siebie i odporność na niepowodzenia. Zastosujemy wizualizację sukcesu jako narzędzie motywacyjne, a na podstawie przykładów przeanalizujemy wpływ mindsetu na wyniki sprzedażowe. Całość zakończymy tworzeniem indywidualnego planu rozwoju, który pozwoli Ci skutecznie pracować nad mindsetem w dłuższej perspektywie.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży”, a także na inne nasze warsztaty, takie jak „Profesjonalna obsługa klienta” czy „Negocjacje w pracy”. Szkolenia są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych trenerów oraz praktyków sprzedaży.

Szkolenie o stylach myślenia i mindsecie klienta prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Mediatorka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.

Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

szkolenie mindset klienta

Bądź bliżej klienta. Odkryj jego motywacje i sposób myślenia, aby prezentować oferty, które wybierze bez wahania.

Szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży” to praktyczny warsztat, który wyposaży Cię w nowoczesne narzędzia do rozumienia i wpływania na sposób myślenia – zarówno własny, jak i Twoich klientów. Uczestnicząc w szkoleniu, odkryjesz psychologiczne mechanizmy leżące u podstaw decyzji zakupowych oraz dowiesz się, jak odpowiedni mindset może skutecznie wspierać budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Kurs ten został stworzony z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, menedżerach sprzedaży oraz osobach pragnących rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.

Podczas pierwszej części szkolenia skoncentrujemy się na Mindsecie handlowca, czyli niezbędnych elementach podejścia do klienta, które pomagają osiągać sukces. Nauczysz się, jak odpowiednie nastawienie kształtuje komunikację, w jaki sposób automotywacja wspiera dyscyplinę pracy oraz jak wzmacniać odporność na odrzucenie. Wskażemy też różnicę między sprzedażą krótkoterminową a budowaniem wartościowych relacji, które przynoszą długofalowe efekty.

Kolejny moduł poświęcimy Mindsecie klienta – dowiesz się, co wpływa na zachowania zakupowe, jakie style myślenia można zauważyć u różnych typów klientów i jak dostosować do nich swój sposób komunikacji oraz ofertę. Odkryjesz, jak emocje oraz racjonalne argumenty łączą się w procesie decyzyjnym, poznasz sposoby diagnozy własnego stylu myślenia oraz dowiesz się, jak przy pomocy właściwych pytań wpłynąć na percepcję klienta.

W ostatnim module, czyli Treningu mentalnym dla handlowców, przejdziesz przez praktyczne ćwiczenia wzmacniające pewność siebie i odporność na niepowodzenia. Zastosujemy wizualizację sukcesu jako narzędzie motywacyjne, a na podstawie przykładów przeanalizujemy wpływ mindsetu na wyniki sprzedażowe. Całość zakończymy tworzeniem indywidualnego planu rozwoju, który pozwoli Ci skutecznie pracować nad mindsetem w dłuższej perspektywie.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży”, a także na inne nasze warsztaty, takie jak „Profesjonalna obsługa klienta” czy „Negocjacje w pracy”. Szkolenia są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych trenerów oraz praktyków sprzedaży.

Szkolenie o stylach myślenia i mindsecie klienta prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Mediatorka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.

Cele i Korzyści

Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i umiejętności związane z budowaniem odpowiedniego mindsetu zarówno po stronie handlowca, jak i klienta. Zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na postawy i decyzje zakupowe, oraz rozwijanie nastawienia sprzyjającego efektywnej sprzedaży i długofalowym relacjom z klientami.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Handlowców.
  • Specjalistów ds. sprzedaży.
  • Menedżerów sprzedaży.
  • Osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
845 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
945 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1198 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.
Ten temat realizujemy również w formie:
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Moduł 1: Mindset handlowca – podstawa sukcesu sprzedażowego

  • Rola nastawienia w sprzedaży i dlaczego odpowiedni mindset to klucz do sukcesu.
  • Jak nastawienie wpływa na komunikację z klientem?
  • Automotywacja, samodyscyplina handlowca i indeks wymówek.
  • Nastawienie na rezultat czy na proces? Znaczenie koncentracji na procesie, a nie tylko na wynikach.
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientem vs. szybka sprzedaż.
  • Odporność na odrzucenie i jak sobie radzić z „nie” od klienta.
  • Mindset wzrostu w sprzedaży i różnica między stałym a rozwojowym sposobem myślenia.
  • Jak rozwijać w sobie nastawienie na naukę i rozwój?
  • Jak przekuć niepowodzenia w lekcje i nowe szanse?

Moduł 2: Mindset klienta – klucz do zrozumienia decyzji zakupowych

  • Psychologia klienta i co kieruje klientem w procesie zakupowym?
  • Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.
  • Wpływ emocji i racjonalnych przesłanek na decyzje zakupowe.
  • Style myślenia klientów i sposób działania.
  • Rozpoznawanie stylów myślenia klienta na podstawie tego jak się komunikują.
  • Jak dostosować komunikację, przekaz i ofertę do konkretnego typu klienta.
  • Rodzaje wzorców myślenia w procesie sprzedaży czyli nasze ukryte metaprogramy.
  • Mini autodiagnoza własnego stylu myślenia w kontekście wzorców myślenia i działania (możliwość badania kwestionariuszem MindSonar po szkoleniu).
  • Model sprzedaży jako zmienna kontekstu w stylach myślenia i działania.
  • Jak zmienić sposób myślenia klienta poprzez właściwe pytania?

Moduł 3: Trening mentalny dla handlowców w sprzedaży

  • Ćwiczenia na rozwijanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia.
  • Sposoby radzenia sobie z porażkami i niepowodzeniami.
  • Wizualizacja sukcesu jako narzędzie motywacyjne.
  • Analiza przypadków: jak mindset handlowca wpłynął na wynik sprzedaży.
  • Wspólna dyskusja nad wyzwaniami i znalezienie najlepszych rozwiązań.

Podsumowanie, kluczowe wnioski i tworzenie planu rozwoju osobistego:

  • Jak pracować nad swoim mindsetem w dłuższej perspektywie?
  • Wyznaczanie celów rozwojowych w oparciu o zdobyte umiejętności.

Moduł 1: Mindset handlowca – podstawa sukcesu sprzedażowego

  • Rola nastawienia w sprzedaży i dlaczego odpowiedni mindset to klucz do sukcesu.
  • Jak nastawienie wpływa na komunikację z klientem?
  • Automotywacja, samodyscyplina handlowca i indeks wymówek.
  • Nastawienie na rezultat czy na proces? Znaczenie koncentracji na procesie, a nie tylko na wynikach.
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientem vs. szybka sprzedaż.
  • Odporność na odrzucenie i jak sobie radzić z „nie” od klienta.
  • Mindset wzrostu w sprzedaży i różnica między stałym a rozwojowym sposobem myślenia.
  • Jak rozwijać w sobie nastawienie na naukę i rozwój?
  • Jak przekuć niepowodzenia w lekcje i nowe szanse?

Moduł 2: Mindset klienta – klucz do zrozumienia decyzji zakupowych

  • Psychologia klienta i co kieruje klientem w procesie zakupowym?
  • Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.
  • Wpływ emocji i racjonalnych przesłanek na decyzje zakupowe.
  • Style myślenia klientów i sposób działania.
  • Rozpoznawanie stylów myślenia klienta na podstawie tego jak się komunikują.
  • Jak dostosować komunikację, przekaz i ofertę do konkretnego typu klienta.
  • Rodzaje wzorców myślenia w procesie sprzedaży czyli nasze ukryte metaprogramy.
  • Mini autodiagnoza własnego stylu myślenia w kontekście wzorców myślenia i działania (możliwość badania kwestionariuszem MindSonar po szkoleniu).
  • Model sprzedaży jako zmienna kontekstu w stylach myślenia i działania.
  • Jak zmienić sposób myślenia klienta poprzez właściwe pytania?

Moduł 3: Trening mentalny dla handlowców w sprzedaży

  • Ćwiczenia na rozwijanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia.
  • Sposoby radzenia sobie z porażkami i niepowodzeniami.
  • Wizualizacja sukcesu jako narzędzie motywacyjne.
  • Analiza przypadków: jak mindset handlowca wpłynął na wynik sprzedaży.
  • Wspólna dyskusja nad wyzwaniami i znalezienie najlepszych rozwiązań.

Podsumowanie, kluczowe wnioski i tworzenie planu rozwoju osobistego:

  • Jak pracować nad swoim mindsetem w dłuższej perspektywie?
  • Wyznaczanie celów rozwojowych w oparciu o zdobyte umiejętności.

Szkolenia uzupełniające

prospecting pozyskiwanie nowych klientów szkolenie

Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

skuteczny handlowiec szkolenie

Skuteczny handlowiec poziom pierwszy – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

handlowiec poziom drugi

Skuteczny handlowiec poziom drugi – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Eksperci

Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu sprzedaży i pozyskiwania zamówień od klientów:

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas