Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Bądź bliżej klienta. Odkryj jego motywacje i sposób myślenia, aby prezentować oferty, które wybierze bez wahania.
Szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży” to praktyczny warsztat, który wyposaży Cię w nowoczesne narzędzia do rozumienia i wpływania na sposób myślenia – zarówno własny, jak i Twoich klientów. Uczestnicząc w szkoleniu, odkryjesz psychologiczne mechanizmy leżące u podstaw decyzji zakupowych oraz dowiesz się, jak odpowiedni mindset może skutecznie wspierać budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Kurs ten został stworzony z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, menedżerach sprzedaży oraz osobach pragnących rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
Podczas pierwszej części szkolenia skoncentrujemy się na Mindsecie handlowca, czyli niezbędnych elementach podejścia do klienta, które pomagają osiągać sukces. Nauczysz się, jak odpowiednie nastawienie kształtuje komunikację, w jaki sposób automotywacja wspiera dyscyplinę pracy oraz jak wzmacniać odporność na odrzucenie. Wskażemy też różnicę między sprzedażą krótkoterminową a budowaniem wartościowych relacji, które przynoszą długofalowe efekty.
Kolejny moduł poświęcimy Mindsecie klienta – dowiesz się, co wpływa na zachowania zakupowe, jakie style myślenia można zauważyć u różnych typów klientów i jak dostosować do nich swój sposób komunikacji oraz ofertę. Odkryjesz, jak emocje oraz racjonalne argumenty łączą się w procesie decyzyjnym, poznasz sposoby diagnozy własnego stylu myślenia oraz dowiesz się, jak przy pomocy właściwych pytań wpłynąć na percepcję klienta.
W ostatnim module, czyli Treningu mentalnym dla handlowców, przejdziesz przez praktyczne ćwiczenia wzmacniające pewność siebie i odporność na niepowodzenia. Zastosujemy wizualizację sukcesu jako narzędzie motywacyjne, a na podstawie przykładów przeanalizujemy wpływ mindsetu na wyniki sprzedażowe. Całość zakończymy tworzeniem indywidualnego planu rozwoju, który pozwoli Ci skutecznie pracować nad mindsetem w dłuższej perspektywie.
Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży”, a także na inne nasze warsztaty, takie jak „Profesjonalna obsługa klienta” czy „Negocjacje w pracy”. Szkolenia są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych trenerów oraz praktyków sprzedaży.
Szkolenie o stylach myślenia i mindsecie klienta prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Mediatorka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.
Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Bądź bliżej klienta. Odkryj jego motywacje i sposób myślenia, aby prezentować oferty, które wybierze bez wahania.
Szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży” to praktyczny warsztat, który wyposaży Cię w nowoczesne narzędzia do rozumienia i wpływania na sposób myślenia – zarówno własny, jak i Twoich klientów. Uczestnicząc w szkoleniu, odkryjesz psychologiczne mechanizmy leżące u podstaw decyzji zakupowych oraz dowiesz się, jak odpowiedni mindset może skutecznie wspierać budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Kurs ten został stworzony z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, menedżerach sprzedaży oraz osobach pragnących rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
Podczas pierwszej części szkolenia skoncentrujemy się na Mindsecie handlowca, czyli niezbędnych elementach podejścia do klienta, które pomagają osiągać sukces. Nauczysz się, jak odpowiednie nastawienie kształtuje komunikację, w jaki sposób automotywacja wspiera dyscyplinę pracy oraz jak wzmacniać odporność na odrzucenie. Wskażemy też różnicę między sprzedażą krótkoterminową a budowaniem wartościowych relacji, które przynoszą długofalowe efekty.
Kolejny moduł poświęcimy Mindsecie klienta – dowiesz się, co wpływa na zachowania zakupowe, jakie style myślenia można zauważyć u różnych typów klientów i jak dostosować do nich swój sposób komunikacji oraz ofertę. Odkryjesz, jak emocje oraz racjonalne argumenty łączą się w procesie decyzyjnym, poznasz sposoby diagnozy własnego stylu myślenia oraz dowiesz się, jak przy pomocy właściwych pytań wpłynąć na percepcję klienta.
W ostatnim module, czyli Treningu mentalnym dla handlowców, przejdziesz przez praktyczne ćwiczenia wzmacniające pewność siebie i odporność na niepowodzenia. Zastosujemy wizualizację sukcesu jako narzędzie motywacyjne, a na podstawie przykładów przeanalizujemy wpływ mindsetu na wyniki sprzedażowe. Całość zakończymy tworzeniem indywidualnego planu rozwoju, który pozwoli Ci skutecznie pracować nad mindsetem w dłuższej perspektywie.
Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży”, a także na inne nasze warsztaty, takie jak „Profesjonalna obsługa klienta” czy „Negocjacje w pracy”. Szkolenia są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych trenerów oraz praktyków sprzedaży.
Szkolenie o stylach myślenia i mindsecie klienta prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Mediatorka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.
Menu
Cele i Korzyści
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i umiejętności związane z budowaniem odpowiedniego mindsetu zarówno po stronie handlowca, jak i klienta. Zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na postawy i decyzje zakupowe, oraz rozwijanie nastawienia sprzyjającego efektywnej sprzedaży i długofalowym relacjom z klientami.
Szkolenie przeznaczone dla:
- Handlowców.
- Specjalistów ds. sprzedaży.
- Menedżerów sprzedaży.
- Osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
845 zł netto + 23% VAT
845 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.
Szkolenia stacjonarne:
Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
945 zł netto + 23% VAT
945 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
Moduł 1: Mindset handlowca – podstawa sukcesu sprzedażowego
- Rola nastawienia w sprzedaży i dlaczego odpowiedni mindset to klucz do sukcesu.
- Jak nastawienie wpływa na komunikację z klientem?
- Automotywacja, samodyscyplina handlowca i indeks wymówek.
- Nastawienie na rezultat czy na proces? Znaczenie koncentracji na procesie, a nie tylko na wynikach.
- Budowanie długoterminowych relacji z klientem vs. szybka sprzedaż.
- Odporność na odrzucenie i jak sobie radzić z „nie” od klienta.
- Mindset wzrostu w sprzedaży i różnica między stałym a rozwojowym sposobem myślenia.
- Jak rozwijać w sobie nastawienie na naukę i rozwój?
- Jak przekuć niepowodzenia w lekcje i nowe szanse?
Moduł 2: Mindset klienta – klucz do zrozumienia decyzji zakupowych
- Psychologia klienta i co kieruje klientem w procesie zakupowym?
- Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.
- Wpływ emocji i racjonalnych przesłanek na decyzje zakupowe.
- Style myślenia klientów i sposób działania.
- Rozpoznawanie stylów myślenia klienta na podstawie tego jak się komunikują.
- Jak dostosować komunikację, przekaz i ofertę do konkretnego typu klienta.
- Rodzaje wzorców myślenia w procesie sprzedaży czyli nasze ukryte metaprogramy.
- Mini autodiagnoza własnego stylu myślenia w kontekście wzorców myślenia i działania (możliwość badania kwestionariuszem MindSonar po szkoleniu).
- Model sprzedaży jako zmienna kontekstu w stylach myślenia i działania.
- Jak zmienić sposób myślenia klienta poprzez właściwe pytania?
Moduł 3: Trening mentalny dla handlowców w sprzedaży
- Ćwiczenia na rozwijanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia.
- Sposoby radzenia sobie z porażkami i niepowodzeniami.
- Wizualizacja sukcesu jako narzędzie motywacyjne.
- Analiza przypadków: jak mindset handlowca wpłynął na wynik sprzedaży.
- Wspólna dyskusja nad wyzwaniami i znalezienie najlepszych rozwiązań.
Podsumowanie, kluczowe wnioski i tworzenie planu rozwoju osobistego:
- Jak pracować nad swoim mindsetem w dłuższej perspektywie?
- Wyznaczanie celów rozwojowych w oparciu o zdobyte umiejętności.
Moduł 1: Mindset handlowca – podstawa sukcesu sprzedażowego
- Rola nastawienia w sprzedaży i dlaczego odpowiedni mindset to klucz do sukcesu.
- Jak nastawienie wpływa na komunikację z klientem?
- Automotywacja, samodyscyplina handlowca i indeks wymówek.
- Nastawienie na rezultat czy na proces? Znaczenie koncentracji na procesie, a nie tylko na wynikach.
- Budowanie długoterminowych relacji z klientem vs. szybka sprzedaż.
- Odporność na odrzucenie i jak sobie radzić z „nie” od klienta.
- Mindset wzrostu w sprzedaży i różnica między stałym a rozwojowym sposobem myślenia.
- Jak rozwijać w sobie nastawienie na naukę i rozwój?
- Jak przekuć niepowodzenia w lekcje i nowe szanse?
Moduł 2: Mindset klienta – klucz do zrozumienia decyzji zakupowych
- Psychologia klienta i co kieruje klientem w procesie zakupowym?
- Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.
- Wpływ emocji i racjonalnych przesłanek na decyzje zakupowe.
- Style myślenia klientów i sposób działania.
- Rozpoznawanie stylów myślenia klienta na podstawie tego jak się komunikują.
- Jak dostosować komunikację, przekaz i ofertę do konkretnego typu klienta.
- Rodzaje wzorców myślenia w procesie sprzedaży czyli nasze ukryte metaprogramy.
- Mini autodiagnoza własnego stylu myślenia w kontekście wzorców myślenia i działania (możliwość badania kwestionariuszem MindSonar po szkoleniu).
- Model sprzedaży jako zmienna kontekstu w stylach myślenia i działania.
- Jak zmienić sposób myślenia klienta poprzez właściwe pytania?
Moduł 3: Trening mentalny dla handlowców w sprzedaży
- Ćwiczenia na rozwijanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia.
- Sposoby radzenia sobie z porażkami i niepowodzeniami.
- Wizualizacja sukcesu jako narzędzie motywacyjne.
- Analiza przypadków: jak mindset handlowca wpłynął na wynik sprzedaży.
- Wspólna dyskusja nad wyzwaniami i znalezienie najlepszych rozwiązań.
Podsumowanie, kluczowe wnioski i tworzenie planu rozwoju osobistego:
- Jak pracować nad swoim mindsetem w dłuższej perspektywie?
- Wyznaczanie celów rozwojowych w oparciu o zdobyte umiejętności.
Szkolenia uzupełniające
Prospecting pozyskiwanie nowych klientów – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Eksperci
Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu sprzedaży i pozyskiwania zamówień od klientów:
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:
Klienci
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
Poprzedni
Następny
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas