Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Każdy kontakt ma znaczenie. Zostań ekspertem obsługi klienta i buduj relacje, które przyciągają na dłużej.
„Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to kompleksowe szkolenie skierowane jest do osób pracujących bezpośrednio lub telefonicznie z klientami, a także do przedstawicieli handlowych i doradców. Jego głównym celem jest rozwinięcie umiejętności kształtowania pozytywnych doświadczeń klientów oraz budowania relacji opartych na zaufaniu i lojalności, co znacząco wpływa na wizerunek organizacji.
Podczas zajęć uczestnicy nauczą się, jak profesjonalna obsługa klienta wpływa na reputację firmy, jak budować postawy proaktywne i empatyczne oraz jak skutecznie reagować na zróżnicowane potrzeby klientów. Warsztatowa formuła szkolenia umożliwi praktyczne przećwiczenie technik radzenia sobie z obiekcjami, aktywnego słuchania i efektywnej komunikacji, zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej.
Szkolenie odbywa się w oparciu o cykl Kolba (doświadczenie – refleksja – teoria – planowanie), dzięki czemu uczestnicy mogą natychmiast zastosować nowe umiejętności w praktyce.
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta i budowania z nim długotrwałych relacji prowadzi Trenerka Biznesu i Sprzedaży, Coach ICC, ICF, Ambasadorka Inteligencji Emocjonalnej, Przedsiębiorczyni Agata Pawłowska.
Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Każdy kontakt ma znaczenie. Zostań ekspertem obsługi klienta i buduj relacje, które przyciągają na dłużej.
„Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to kompleksowe szkolenie skierowane jest do osób pracujących bezpośrednio lub telefonicznie z klientami, a także do przedstawicieli handlowych i doradców. Jego głównym celem jest rozwinięcie umiejętności kształtowania pozytywnych doświadczeń klientów oraz budowania relacji opartych na zaufaniu i lojalności, co znacząco wpływa na wizerunek organizacji.
Podczas zajęć uczestnicy nauczą się, jak profesjonalna obsługa klienta wpływa na reputację firmy, jak budować postawy proaktywne i empatyczne oraz jak skutecznie reagować na zróżnicowane potrzeby klientów. Warsztatowa formuła szkolenia umożliwi praktyczne przećwiczenie technik radzenia sobie z obiekcjami, aktywnego słuchania i efektywnej komunikacji, zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej.
Szkolenie odbywa się w oparciu o cykl Kolba (doświadczenie – refleksja – teoria – planowanie), dzięki czemu uczestnicy mogą natychmiast zastosować nowe umiejętności w praktyce.
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta i budowania z nim długotrwałych relacji prowadzi Trenerka Biznesu i Sprzedaży, Coach ICC, ICF, Ambasadorka Inteligencji Emocjonalnej, Przedsiębiorczyni Agata Pawłowska.
Cele i Korzyści
Cele szkolenia:
Uczestnicy szkolenia rozszerzą swoją wiedzę i umiejętności z zakresu świadomego kształtowania doświadczenia Klienta oraz budowania długotrwałych relacji.
- Wpływu profesjonalnej obsługi Klienta na wizerunek organizacji.
- Budowania postawy proaktywnej, empatycznej w kontakcie z Klientem”.
- Rozpoznawania różnych typów Klientów i elastycznego reagowania w kontakcie z nimi.
- Klienta wczoraj i dziś – jak zmieniają się ich oczekiwania.
- Efektywnej komunikacji z wykorzystaniem narzędzi aktywnego słuchania.
- Kreowania postaw asertywnych w kontakcie z klientami.
Grupa docelowa:
- Pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem w punktach obsługi.
- Pracownicy mające telefoniczny kontakt z Klientem.
- Przedstawiciele handlowi.
- Doradcy Klienta.
Metody pracy:
Program realizowany jest metodą warsztatową, zgodnie z cyklem Kolba (doświadczenie – refleksja – teoria – planowanie). Uczestnicy pracują w oparciu o:
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Symulacje, case studies, odgrywanie ról.
- Analizy praktycznych przypadków, burze mózgów oraz testy wiedzy.
- Analizy nagrań video i nagrań telefonicznych.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
1645 zł netto + 23% VAT
1898 zł netto + 23% VAT
1898 zł netto + 23% VAT
1898 zł netto + 23% VAT
1898 zł netto + 23% VAT
Szkolenia stacjonarne:
1745 zł netto + 23% VAT
1998 zł netto + 23 % VAT
1998 zł netto + 23 % VAT
1998 zł netto + 23 % VAT
1998 zł netto + 23 % VAT
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka
- Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
- Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
- Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.
Moduł II: Model Zachowań Klientów
- Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
- Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
- Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
- Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?
Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta
- Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
- Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
- Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
- Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
- Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
- Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
- Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
- Standardy korespondencji mailowej.
Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami
- Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
- Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
- Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
- Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
- Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.
Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem
- Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
- Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.
Moduł VII: Bank Dobrych Praktyk
- Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
- Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.
Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.
Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.
Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka
- Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
- Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
- Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.
Moduł II: Model Zachowań Klientów
- Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
- Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
- Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
- Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?
Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta
- Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
- Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
- Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
- Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
- Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
- Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
- Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
- Standardy korespondencji mailowej.
Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami
- Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
- Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
- Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
- Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
- Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.
Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem
- Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
- Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.
Moduł VII: Bank Dobrych Praktyk
- Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
- Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.
Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.
Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.
Szkolenia uzupełniające
Eksperci
Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu profesjonalnej obsługi klienta.
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
„Materiały, prezentacja, mowa ciała, indywidulna rozmowa z uczestnikami. Duże zaangażowanie, elastyczność trenera. Wszystko na plus.”
„Merytorycznie, dużo wiedzy + praktyka, można dużo wynieść ze szkolenia.”
„Najbardziej przydatne dla mnie były techniki do wykorzystania w rozmowach z klientem. Ciekawy był dla mnie język korzyści.”
„Trener spowodował, że wszyscy słuchali z zaciekawieniem. Ponadto był bardzo przygotowany i angażował grupę. Materiały były świetne.”
„Ciekawe były typy osobowości klienta, dopasowanie technik do odpowiedniego klienta.”
„Cenne treści: język korzyści, indywidualne podejście do klienta, rozmowa jako proces. Bardzo ciekawa i przydatna wiedza!”
„Bardzo cenne były ćwiczenia praktyczne.”
„Bardzo dobry prowadzący, interesujący temat szkolenia.”
Przydatne treści szkolenia: „Warsztaty, kontakt trenera z grupą, zaangażowanie, sposób przekazania wiedzy i wiedza trenera :)”
„Szkolenie ciekawe i nastawione na praktykę. Najbardziej ciekawe były typy osobowości i przykłady radzenia sobie z każdym typem klienta.”
„Najbardziej ciekawe było rozpoznawanie typu osobowości i radzenie sobie z nimi.”
„Ciekawie prowadzone szkolenie, ćwiczenia w grupach na plus.”
Przydatne treści szkolenia: „Cechy osobowości, umiejętności asertywnej reakcji na dane sytuacje, umiejętność rozmowy z klientem.”
„Uważam, że szkolenie pomoże mi w dalszej współpracy z klientem.”
„Trener posiada dużą wiedzę na temat o którym mówi, prowadzi dialogi z grupą, dociera do każdego uczestnika.”
„Przedstawienie w jaki sposób rozmawiać z klientem w zależności od jego charakteru. Przydatna będzie w życiu codziennym umiejętność bycia asertywnym.”
„Całe szkolenie uważam za przydane, dlatego, że dzięki szkoleniu będę inaczej patrzyła na sprzedawcę jako klient.”
” Uważam, że istotne dla swojego stanowiska pracy były kwestie używania/doboru słów, które pozwolą na rozwiązanie problemu klienta.”
Oceny dla tego szkolenia:
Oceń to szkolenie:
Klienci
AGENCJA REKLAMOWA BECOME KAROLINA DOBOSZ, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., AG Grzejniki Design, Wolters Kluwer Polska
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas