szkolenie profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Każdy kontakt ma znaczenie. Zostań ekspertem obsługi klienta i buduj relacje, które przyciągają na dłużej.

„Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to kompleksowe szkolenie skierowane jest do osób pracujących bezpośrednio lub telefonicznie z klientami, a także do przedstawicieli handlowych i doradców. Jego głównym celem jest rozwinięcie umiejętności kształtowania pozytywnych doświadczeń klientów oraz budowania relacji opartych na zaufaniu i lojalności, co znacząco wpływa na wizerunek organizacji.

Podczas zajęć uczestnicy nauczą się, jak profesjonalna obsługa klienta wpływa na reputację firmy, jak budować postawy proaktywne i empatyczne oraz jak skutecznie reagować na zróżnicowane potrzeby klientów. Warsztatowa formuła szkolenia umożliwi praktyczne przećwiczenie technik radzenia sobie z obiekcjami, aktywnego słuchania i efektywnej komunikacji, zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej.

Szkolenie odbywa się w oparciu o cykl Kolba (doświadczenie – refleksja – teoria – planowanie), dzięki czemu uczestnicy mogą natychmiast zastosować nowe umiejętności w praktyce.

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta i budowania z nim długotrwałych relacji prowadzi Trenerka Biznesu i Sprzedaży, Coach ICC, ICF, Ambasadorka Inteligencji Emocjonalnej, Przedsiębiorczyni Agata Pawłowska. 

Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

szkolenie profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Każdy kontakt ma znaczenie. Zostań ekspertem obsługi klienta i buduj relacje, które przyciągają na dłużej.

„Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to kompleksowe szkolenie skierowane jest do osób pracujących bezpośrednio lub telefonicznie z klientami, a także do przedstawicieli handlowych i doradców. Jego głównym celem jest rozwinięcie umiejętności kształtowania pozytywnych doświadczeń klientów oraz budowania relacji opartych na zaufaniu i lojalności, co znacząco wpływa na wizerunek organizacji.

Podczas zajęć uczestnicy nauczą się, jak profesjonalna obsługa klienta wpływa na reputację firmy, jak budować postawy proaktywne i empatyczne oraz jak skutecznie reagować na zróżnicowane potrzeby klientów. Warsztatowa formuła szkolenia umożliwi praktyczne przećwiczenie technik radzenia sobie z obiekcjami, aktywnego słuchania i efektywnej komunikacji, zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej.

Szkolenie odbywa się w oparciu o cykl Kolba (doświadczenie – refleksja – teoria – planowanie), dzięki czemu uczestnicy mogą natychmiast zastosować nowe umiejętności w praktyce.

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta i budowania z nim długotrwałych relacji prowadzi Trenerka Biznesu i Sprzedaży, Coach ICC, ICF, Ambasadorka Inteligencji Emocjonalnej, Przedsiębiorczyni Agata Pawłowska. 

Cele i Korzyści

Cele szkolenia:

Uczestnicy szkolenia rozszerzą swoją wiedzę i umiejętności z zakresu świadomego kształtowania doświadczenia Klienta oraz budowania długotrwałych relacji.

  • Wpływu profesjonalnej obsługi Klienta na wizerunek organizacji.
  • Budowania postawy proaktywnej, empatycznej w kontakcie z Klientem”.
  • Rozpoznawania różnych typów Klientów i elastycznego reagowania w kontakcie z nimi.
  • Klienta wczoraj i dziś – jak zmieniają się ich oczekiwania.
  • Efektywnej komunikacji z wykorzystaniem narzędzi aktywnego słuchania.
  • Kreowania postaw asertywnych w kontakcie z klientami.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem w punktach obsługi.
  • Pracownicy mające telefoniczny kontakt z Klientem.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Doradcy Klienta.

Metody pracy:

Program realizowany jest metodą warsztatową, zgodnie z cyklem Kolba (doświadczenie – refleksja – teoria – planowanie). Uczestnicy pracują w oparciu o:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
  • Symulacje, case studies, odgrywanie ról.
  • Analizy praktycznych przypadków, burze mózgów oraz testy wiedzy.
  • Analizy nagrań video i nagrań telefonicznych.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
12-13.12.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
24-25.02.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
14-15.04.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
28-29.01.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
13-14.03.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
26-27.05.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka

  1. Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
  2. Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
  3. Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.

Moduł II: Model Zachowań Klientów

  1. Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
  2. Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
  3. Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
  4. Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?

Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta

  1. Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
  2. Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
  3. Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
  4. Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
  5. Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
  6. Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
  7. Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
  8. Standardy korespondencji mailowej.

Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami

  1. Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
  2. Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
  3. Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
  4. Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
  5. Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.

Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem

  1. Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
  2. Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.

Moduł VII: Bank Dobrych Praktyk

  1. Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
  2. Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.

Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.

Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.

Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka

  1. Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
  2. Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
  3. Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.

Moduł II: Model Zachowań Klientów

  1. Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
  2. Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
  3. Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
  4. Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?

Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta

  1. Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
  2. Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
  3. Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
  4. Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
  5. Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
  6. Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
  7. Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
  8. Standardy korespondencji mailowej.

Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami

  1. Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
  2. Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
  3. Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
  4. Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
  5. Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.

Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem

  1. Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
  2. Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.

Moduł VII: Bank Dobrych Praktyk

  1. Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
  2. Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.

Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.

Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.

Szkolenia uzupełniające

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Szkolenia z obsługi klienta – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Eksperci

Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu profesjonalnej obsługi klienta.

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

„Materiały, prezentacja, mowa ciała, indywidulna rozmowa z uczestnikami. Duże zaangażowanie, elastyczność trenera. Wszystko na plus.”

„Merytorycznie, dużo wiedzy + praktyka, można dużo wynieść ze szkolenia.”

„Najbardziej przydatne dla mnie były techniki do wykorzystania w rozmowach z klientem. Ciekawy był dla mnie język korzyści.”

„Trener spowodował, że wszyscy słuchali z zaciekawieniem. Ponadto był  bardzo przygotowany i angażował grupę. Materiały były świetne.”

„Ciekawe były typy osobowości klienta, dopasowanie technik do odpowiedniego klienta.”

„Cenne treści: język korzyści, indywidualne podejście do klienta, rozmowa jako proces. Bardzo ciekawa i przydatna wiedza!”

„Bardzo cenne były ćwiczenia praktyczne.”

„Bardzo dobry prowadzący, interesujący temat szkolenia.”

Przydatne treści szkolenia: „Warsztaty, kontakt trenera z grupą, zaangażowanie, sposób przekazania wiedzy i wiedza trenera :)”

„Szkolenie ciekawe i nastawione na praktykę. Najbardziej ciekawe były typy osobowości i przykłady radzenia sobie z każdym typem klienta.”

„Najbardziej ciekawe było rozpoznawanie typu osobowości i radzenie sobie z nimi.”

„Ciekawie prowadzone szkolenie, ćwiczenia w grupach na plus.”

Przydatne treści szkolenia: „Cechy osobowości, umiejętności asertywnej reakcji na dane sytuacje, umiejętność rozmowy z klientem.”

„Uważam, że szkolenie pomoże mi w dalszej współpracy z klientem.”

„Trener posiada dużą wiedzę na temat o którym mówi, prowadzi dialogi z grupą, dociera do każdego uczestnika.”

„Przedstawienie w jaki sposób rozmawiać z klientem w zależności od jego charakteru. Przydatna będzie w życiu codziennym umiejętność bycia asertywnym.”

„Całe szkolenie uważam za przydane, dlatego, że dzięki szkoleniu będę inaczej patrzyła na sprzedawcę jako klient.”

” Uważam, że istotne dla swojego stanowiska pracy były kwestie używania/doboru słów, które pozwolą na rozwiązanie problemu klienta.”

Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

AGENCJA REKLAMOWA BECOME KAROLINA DOBOSZ, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., AG Grzejniki Design, Wolters Kluwer Polska

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas