Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte stacjonarne i online
Profesjonalna obsługa klienta szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte stacjonarne i online

kategoria:

Profesjonalna obsługa klienta szkolenie
  • CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
  • Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
  • SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy

Stań się ekspertem w obsłudze klienta, który przyciąga lojalnych klientów i wyróżnia się na tle konkurencji! Opanuj techniki komunikacji i budowania relacji, które zamienią rozmowy w szanse sprzedażowe.

Codzienna obsługa klientów – telefoniczna, bezpośrednia, mailowa – pochłania coraz więcej Twojej energii, a klienci stają się bardziej wymagający? A może zastanawiasz się, jak obsługiwać klientów, by wracali i polecali Cię innym? Klienci dzwonią, piszą, przychodzą osobiście, czasem z problemami, czasem z pytaniami, a Ty musisz zachować profesjonalizm przy każdym kontakcie. Łatwo tu o błąd, który skutkuje: negatywną opinią, utraconym klientem, nadszarpniętą reputacją firmy.

Dziś w świecie sprzedaży i obsługi klienta umiejętności interpersonalne, zarządzanie stresem, proaktywna i empatyczna postawa są kluczowe dla budowania grona klientów powracających i polecających. Profesjonalna obsługa klienta to coś więcej niż miła rozmowa – to świadome stosowanie technik, które przekładają się reputację firmy, zaufanie oraz lojalność klientów.

Bez umiejętności kształtowania pozytywnych doświadczeń klientów trudno zachować osobistą skuteczność i szanse awansu na stanowisku z obszaru customer service/ customer care.

Dlatego stworzyliśmy szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”, które łączy rozwój kompetencji sprzedażowych i interpersonalnych w praktycznej formule – szkolenia stacjonarnego lub online.

Pod okiem trenera biznesu i sprzedaży przećwiczysz realnie działające techniki komunikacyjne w tym odpierania zastrzeżeń i amortyzowania negatywnych emocji oraz tworzenia pozytywnego doświadczenia klienta, które buduje zaufanie.  Szkolenie z obsługi klienta obejmuje moduły szkoleniowe, w których wykorzystujemy ćwiczenia praktyczne, symulacje i role play’e, case studies oraz narzędzia digital learningu.

Stań się ekspertem w obsłudze klienta, który przyciąga lojalnych klientów i wyróżnia się na tle konkurencji!

Czy wiesz, że szkolenie z obsługi klienta prowadzącej do budowania długotrwałych relacji jest częścią Akademii Sprzedaży? To nasz kompleksowy cykl  szkoleń stworzony z myślą o osobach zajmujących się sprzedażą, ofertowaniem, pozyskiwaniem nowych klientów czy profesjonalną obsługą klienta. Akademia Sprzedaży to starannie zaplanowana ścieżka rozwoju kompetencji sprzedażowych, która krok po kroku rozszerza wiedzę, umiejętności i co ważne- także postawy niezbędne do osiągania celów sprzedażowych. Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta” to 1 etap Akademii Sprzedaży, w której masz pełną swobodę w ustalaniu tempa nauki, dopasowując przerwy między poszczególnymi szkoleniami. Możesz także zrealizować szkolenie jako odrębny kurs wzmacniający kompetencje sprzedażowe i wizerunkowe.    

Liczba modułów: 6
Przemyślana liczba modułów zapewni Ci optymalne tempo nauki i efektywne przejście od teorii do praktyki. 

Recenzje Google

4,9

160 opinii

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Cena promocyjna
Cena regularna

Szkolenie stacjonarne:

Cena promocyjna

1748 zł netto + 23% VAT

Cena regularna

1998 zł netto + 23% VAT

Szkolenie online:

Cena promocyjna

1648 zł netto + 23% VAT

Cena regularna

1898 zł netto + 23% VAT

Cena promocyjna obowiązuje do 31 grudnia 2025

Najbliższy termin

miejsce

czas trwania

liczebność grupy

Najbliższy termin
24-25 listopada 2025
Warszawa
2 dni
10-12 os.
15-16 grudnia 2025
Warszawa
2 dni
10-12 os.
26-27 stycznia 2026
Online
2 dni
10-12 os.
26-27 lutego 2026
Warszawa
2 dni
10-12 os.
26-27 lutego 2026
Warszawa
2 dni
10-12 os.
16-17 marca 2026
Online
2 dni
10-12 os.
16-17 kwietnia 2026
Warszawa
2 dni
10-12 os.
11-12 maja 2026
Online
2 dni
10-12 os.
11-12 czerwca 2026
Warszawa
2 dni
10-12 os.

Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego terminu

Dla kogo szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji" będzie idealne?

skuteczne szkolenie otwarte Human Skills
szkolenie otwarte human skills
Korzyści dla Ciebie
Korzyści dla Twojej firmy

Cele szkolenia dla pracownika działu sprzedaży

Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning), a jego główne cele to: 

Zwiększenie świadomości w obszarze kluczowych czynników wpływających na sukces w obsłudze klienta.
Wzmocnienie umiejętności dostosowywania komunikacji do psychologicznych i merytorycznych potrzeb klienta.
Kształtowanie nawyku budowania relacji opartych na rzeczywistych potrzebach klienta oraz pogłębienie wiedzy na temat typowych błędów komunikacyjnych i sposobów ich unikania.
Wypracowanie postawy empatycznego podejścia do klienta w trudnej sytuacji oraz Doskonalenie umiejętności asertywnego reagowania na osobiste ataki klientów.

Program szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji"

Szkolenie Stacjonarne
Ogólne informacje o szkoleniu

Otwarte kursy sprzedażowe „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” organizowane w formule zajęć stacjonarnych obywają się w naszej doskonale skomunikowanej z resztą Warszawy i kraju placówce szkoleniowej zlokalizowanej w centrum stolicy. Podczas stacjonarnego szkolenia dla sprzedawców z obsługi klienta wszyscy Kursanci mogą swobodnie korzystać z dostępnej w naszym centrum nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty prowadzone są w komfortowo zaaranżowanych i przestronnych salach. Opłata za stacjonarne szkolenie sprzedażowe „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” obejmuje poczęstunek dostępny podczas przerwy na kawę oraz dwudaniowy obiad serwowany w pobliskiej restauracji. Kursanci odbywający szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne otrzymują od nas również nieodpłatny komplet materiałów szkoleniowych wspomagających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to nowoczesny warsztat praktyczny zaprojektowany jako dwudniowa sesja teoretyczno-praktycznych zajęć. Program opisywanego szkolenia dla handlowców podzielony jest na 6 modułów tematycznych, a nauka opiera się na wykorzystaniu różnorodnych nowoczesnych technik i metod aktywnego nauczania, wśród których dominują m.in. panele dyskusyjne, prezentacje, analizy case studies, ćwiczenia indywidualne. Stacjonarne szkolenie z kompetencji sprzedażowych „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” w części wstępnej zakłada rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników kursu i określenie jego szczegółowych celów. Organizowane w naszej siedzibie szkolenie umiejętności sprzedażowych odbywa się w zgodzie z metodą Activity Based Learning i cyklem Kolba.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Program szkolenia stacjonarnego „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”

Kursy sprzedażowe z profesjonalnej obsługi klienta w tradycyjnej formie stacjonarnych zajęć odbywają w naszym warszawskim centrum szkoleniowym. W przebiegu szkolenia dla działu sprzedaży przewidziane są przerwy, podczas których Kursanci mogą posilić się lub chwilę odetchnąć.

Prezentowane szkolenie sprzedażowe opracowaliśmy jako praktyczny warsztat, w którym kluczową rolę odgrywa wymiana dobrych praktyk i doświadczeń oraz trening umiejętności. W związku z tym program, według którego odbywają się szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne z obsługi klienta, obfituje w aktywizujące metody i techniki nauczania oraz jest nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna wstęp poświęcony diagnozie potrzeb Kursantów i omówieniu celów warsztatu. Etap ten pozwala trenerowi każdorazowo dopasować poszczególne elementy programu szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” do faktycznych potrzeb konkretnej grupy szkoleniowej i indywidualnych oczekiwań Kursantów.

Moduły szkolenia

Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka

  • Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
  • Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
  • Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.

Moduł II: Model Zachowań Klientów

  • Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
  • Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
  • Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
  • Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?

Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta

  • Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
  • Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
  • Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
  • Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
  • Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
  • Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
  • Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
  • Standardy korespondencji mailowej.

Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami

  • Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
  • Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
  • Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
  • Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
  • Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.

Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem

  • Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
  • Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.

Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem

  • Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
  • Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.

Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.

Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.

Szkolenie Online
Ogólne informacje o szkoleniu

Otwarte kursy sprzedażowe z profesjonalnej obsługi klienta realizowane w wersji warsztatów online mają charakter spotkań w czasie rzeczywistym w tzw. pokojach na popularnych platformach internetowych: Zoom lub Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla handlowców z obsługi klienta nie wymagają od Uczestników zajęć żadnej fachowej wiedzy technicznej ani instalowania skomplikowanych w obsłudze programów czy niezaufanych aplikacji. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” online to nowoczesny projekt szkoleniowy o wielu praktycznych walorach – tryb kursu pozwala ograniczyć do minimum wydatki związane z logistyką i zaoszczędzić czas, a Kursanci zapisani na szkolenia sprzedażowe online mogą się uczyć w dowolnym miejscu i w najdogodniejszych dla siebie okolicznościach. Wszyscy Kursanci w cenie kursu otrzymują od Human Skills obszerny komplet materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie online „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to intensywny kurs praktyczny zaprojektowany jako dwudniowy warsztat podzielony na 6 głównych modułów tematycznych. Program powyższego szkolenia dla działów sprzedaży staramy się każdorazowo dostosować do oczekiwań i potrzeb szkoleniowych konkretnych grup Kursantów, dlatego każde otwarte szkolenie z kompetencji sprzedażowych rozpoczyna się weryfikacją potrzeb Uczestników zajęć i określeniem szczegółowych celów warsztatów. Zdalne szkolenie umiejętności sprzedażowych „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” realizowane jest w zgodzie z zasadami cyklu Kolba, regułami modelu ABL i przy wykorzystaniu nastawionych na aktywizację technik i metod nauczania.

Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Program szkolenia online „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”

Kursy sprzedażowe online z obsługi klienta prowadzone są na łatwych w obsłudze platformach – Clickmeeting oraz Zoom i wymagają w praktyce jedynie dostępu do internetu. W trakcie zdalnego szkolenia dla sprzedawców „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” nie są wykorzystywane dodatkowe aplikacje czy specjalne oprogramowanie. Oferowane przez nas szkolenie sprzedażowe pozwala w komfortowy i skuteczny sposób przygotować się do realizacji zadań bez konieczności opuszczania miejsca pracy czy miejsca zamieszkania. Szkolenia sprzedażowe online zostały zaplanowane jako warsztat trwający łącznie około 14 godzin. Program kursu przewiduje naukę w podziale na kilka segmentów tematycznych, którym przypisane są różnorodne atrakcyjne dla Kursantów techniki i formy nauczania m.in. analizy case studies, prezentacje i panele dyskusyjne, jednak przede wszystkim warsztat ukierunkowany jest na ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć i omówieniem celów kursu – na podstawie wyników przeprowadzonej diagnozy nasi trenerzy dostosowują treści, techniki i metody nauczania do potrzeb rozpoznanych u Uczestników danego szkolenia dla działów sprzedaży. W czasie warsztatu realizowanego jako kurs wchodzący w skład cyklu Akademia Sprzedaży mogą pojawić się dodatkowe analizy, zadania czy zagadnienia dostosowane do założonych celów tego interdyscyplinarnego programu szkoleniowego dla handlowców.

Moduły szkolenia

Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka

  • Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
  • Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
  • Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.

Moduł II: Model Zachowań Klientów

  • Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
  • Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
  • Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
  • Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?

Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta

  • Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
  • Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
  • Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
  • Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
  • Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
  • Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
  • Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
  • Standardy korespondencji mailowej.

Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami

  • Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
  • Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
  • Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
  • Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
  • Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.

Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem

  • Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
  • Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.

Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem

  • Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
  • Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.

Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.

Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.

pakiet
stacjonarny
pakiet
on-line

Nasi eksperci prowadzący to szkolenie z kompetencji sprzedażowych

uznany certyfikat za szkolenie Human Skills
Zdobądź uznany
certyfikat

Co nas wyróżnia?

Poznaj nasze atuty, które pomogą Ci wzmocnić kompetencje i osiągnąć wyznaczone cele

Działamy już od 2010 roku, a od tamtej pory przeprowadziliśmy tysiące szkoleń dla osób indywidualnych i firm, nieustannie dostosowując naszą ofertę do realnych wyzwań rynku. Każde szkolenie opiera się na wypracowanych przez lata praktyki standardach, by nasi Klienci mogli rozwijać swoje umiejętności w pewnym i sprawdzonym procesie.
Działalność naszej firmy jest stale audytowana wewnętrznie oraz zewnętrznie m.in przez renomowaną organizację DEKRA Certification. Projektujemy szkolenia w oparciu o Standard Usług Szkoleniowych 2.0, a także należymy do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i kierujemy się jej Kodeksem Dobrych Praktyk.
Wyróżniamy się jedną z najszerszych tematycznie ofert szkoleń otwartych i zamkniętych, usług coachingowych oraz narzędzi diagnostycznych na rynku. Możesz znaleźć u nas wszystko, czego potrzebujesz kompleksowo - od kompetencji menedżerskich czy sprzedażowych, przez soft skills aż po unikalne szkolenia PREMIUM.
Nasza firma szkoleniowo- doradcza została założona i stale prowadzona jest przez doświadczoną i wykwalifikowaną liderkę – Iwonę Firmanty- psycholożkę, socjolożkę, certyfikowaną coachkę i trenerkę. Na co dzień merytorycznie wspiera ona nasz Zespół oraz czuwa nad jakością i efektywnością świadczonych usług.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Opinie naszych Klientów

Wybrani Klienci szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”

AGENCJA REKLAMOWA BECOME KAROLINA DOBOSZ, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w  M. St. Warszawie, AG Grzejniki Design, Wolters Kluwer Polska, AXA Partners S.A., AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., MDM NT Sp. z o.o., Stellantis Financial Services Polska Sp. z o.o., ITM Polska Sp. z o.o., Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o., Texen Poland Sp. z o.o., EMG Poland Sp. z o.o., Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., CEVA Logistics CFS Fulfillment Solutions Sp. z o.o., Hranipex Polska Sp. z o.o., Orzeszku.pl Sp. z o.o., Krajowy Integrator Płatności S.A., Skanska Residential Development Poland Sp. z o.o., DRABEST Sp. z o.o., SAMAL Sp. z o.o., „CERAMIKA PARADYŻ” Sp. z o.o., Plotyn Med. Sp. z o.o., ENGEL Polska Sp. z o.o., Hoffmann Neopac AG, Agencja Reklamowa Nawigator, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zgierzu, ANODESIGN Sp. z o.o., Euro-House Aleksandra Organiściak, Firma Usługowa Fachowiec Sp. z o.o., Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.

Tak wyglądają realizacje szkolenia z kompetencji sprzedażowych

szkolenie profesjonalna obsluga klienta i budowanie relacji
trenerka Agata Pawłowska szkolenia (1)
akademia_hr (2)
przerwa kawowa na szkoleniu
Sala do szkoleń.
szkolenie w Warszawie

Zapisz się na szkolenie stacjonarne lub online!

Jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT, zapoznaj się z instrukcją wypełnienia formularza i wybierz płatność przelewem. 

Formularz zgłoszeniowy

DANE OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ

DANE UCZESTNIKA

Uczestnik 1
Odejmij uczestnika

WYBÓR SZKOLENIA

Cena szkolenia:

Jeśli otrzymałeś od nas kod rabatowy, wprowadź go w powyższe pole. UWAGA! Kody rabatowe nie naliczają się automatycznie. Wybierz płatność przelewem

PŁATNOŚĆ

Jak wypełnić formularz zgłoszenia na szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzupełnić formularz on-line. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz pobrać, uzupełnić i odesłać nam klasyczny formularz.

W formularzu wpisz dane uczestników szkolenia. Możesz zgłosić maksymalnie 10 osób. Jeśli osoba zgłaszająca jest jednocześnie uczestnikiem, wypełnij jej dane dwukrotnie – raz w sekcji „Dane Uczestnika” i raz w sekcji „Dane Osoby Zgłaszającej”.

W polu „Uwagi” wpisz wszelkie ważne informacje, które mogą być istotne dla organizacji szkolenia. Może to być np. dieta (wegetariańska, bezglutenowa itp.) lub inne potrzeby.

Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w dedykowane pole i pamiętaj, że zniżka nie nalicza się automatycznie. Wybierz płatność przelewem, a nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą po weryfikacji formularza w celu ustalenia szczegółów płatności.

Uwaga, jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT wybierz płatność przelewem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów płatności oraz przekazania oświadczenia o zwolnieniu z VAT.

Jeśli nie korzystasz ze zwolnienia z VAT ani nie posiadasz kodu rabatowego, możesz wybrać płatność online. Zostaniesz przekierowana/y do bramki płatniczej, gdzie dokonasz płatności od razu.
Otrzymasz od nas fakturę w ciągu 7 dni roboczych przesłaną drogą mailową.

Dostępna zniżka przy zgłoszeniu grupy!

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualny rabat dla większej liczby uczestników

oferujemy rabat do szkoleń dla grupy

Z naszej oferty korzystają liderzy na rynku

Zapytaj o bezpłatną wycenę tego szkolenia w formie zamkniętej

szkolenie na zamowienie Human Skills

FAQ

Szkolenie dla handlowców „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” odbywa się w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie lub w wybranej sali szkoleniowej w centrum miasta. Dla szkoleń online korzystamy z platform ClickMeeting lub Zoom.

Nasze szkolenia mają kameralny charakter i odbywają się w grupach do 12 uczestników, co pozwala na indywidualne podejście i efektywniejsze zdobywanie kompetencji przywódczych.

Zarówno po ukończeniu szkolenia stacjonarnego jak i on-line otrzymasz renomowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo, który jest zgodny z najnowszymi standardami SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) oraz posiada oznaczenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

To szkolenie z kompetencji sprzedażowych obejmuje liczne praktyczne ćwiczenia, które pozwalają na zastosowanie teorii w rzeczywistych sytuacjach zawodowych. Ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pracujesz także na własnych przykładach i case study.

Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, możesz zrezygnować bezpłatnie do 7 dni przed jego rozpoczęciem (regulamin). W innych przypadkach podchodzimy do każdej sytuacji indywidualnie – nasi klienci cenią nas za elastyczność. Poinformuj nas o swojej sytuacji, zaproponujemy alternatywne terminy lub inne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Po szkoleniu sprzedażowym możesz skorzystać z konsultacji z trenerem, aby zadać pytania i doprecyzować kwestie związane z tematem szkolenia przez okres do miesiąca od jego zakończeniu. Dodatkowo oferujemy preferencyjną ofertę na pełne wsparcie 1:1 na wybrane tematy, które chcesz zgłębić bardziej szczegółowo.

Możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dofinansowanie jest dostępne dla firm (dużych, średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorstw), o ile zatrudniają one przynajmniej jedną osobę na umowę o pracę. Sprawdź szczegóły.

Za szkolenie możesz zapłacić przelewem lub natychmiastową płatnością online. Jeśli wybierzesz przelew, nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły płatności. W przypadku płatności online, po dokonaniu rezerwacji, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Na miejscu naszego biura ul. Widok 18/2 dysponujemy także terminalem dla wygodnych płatności kartą. 

Skontaktuj się z nami!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dobierzemy ofertę dopasowaną do Ciebie lub Twojej firmy

formularz kontaktowy

ul. Widok 18/2
00-023 Warszawa

Porozmawiajmy!

Human Skills Iwona Gromek
Iwona
Kaczorowska
Stanowisko

Project Coordinator Działu szkoleń otwartych i indywidualnych

Aneta Łyszkowicz Human Skills
Aneta
Łyszkowicz
Stanowisko

Konsultantka ds. szkoleń otwartych i zamkniętych

Szkolenia uzupełniające

Zobacz szkolenia w podobnej tematyce, które mogą Cię zainteresować