Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – Szkolenie otwarte stacjonarne i online
kategoria:
- szkolenie sprzedażowe
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
Stań się ekspertem w obsłudze klienta, który przyciąga lojalnych klientów i wyróżnia się na tle konkurencji! Opanuj techniki komunikacji i budowania relacji, które zamienią rozmowy w szanse sprzedażowe.
Codzienna obsługa klientów – telefoniczna, bezpośrednia, mailowa – pochłania coraz więcej Twojej energii, a klienci stają się bardziej wymagający? A może zastanawiasz się, jak obsługiwać klientów, by wracali i polecali Cię innym? Klienci dzwonią, piszą, przychodzą osobiście, czasem z problemami, czasem z pytaniami, a Ty musisz zachować profesjonalizm przy każdym kontakcie. Łatwo tu o błąd, który skutkuje: negatywną opinią, utraconym klientem, nadszarpniętą reputacją firmy.
Dziś w świecie sprzedaży i obsługi klienta umiejętności interpersonalne, zarządzanie stresem, proaktywna i empatyczna postawa są kluczowe dla budowania grona klientów powracających i polecających. Profesjonalna obsługa klienta to coś więcej niż miła rozmowa – to świadome stosowanie technik, które przekładają się reputację firmy, zaufanie oraz lojalność klientów.
Bez umiejętności kształtowania pozytywnych doświadczeń klientów trudno zachować osobistą skuteczność i szanse awansu na stanowisku z obszaru customer service/ customer care.
Dlatego stworzyliśmy szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”, które łączy rozwój kompetencji sprzedażowych i interpersonalnych w praktycznej formule – szkolenia stacjonarnego lub online.
Pod okiem trenera biznesu i sprzedaży przećwiczysz realnie działające techniki komunikacyjne w tym odpierania zastrzeżeń i amortyzowania negatywnych emocji oraz tworzenia pozytywnego doświadczenia klienta, które buduje zaufanie. Szkolenie z obsługi klienta obejmuje moduły szkoleniowe, w których wykorzystujemy ćwiczenia praktyczne, symulacje i role play’e, case studies oraz narzędzia digital learningu.
Stań się ekspertem w obsłudze klienta, który przyciąga lojalnych klientów i wyróżnia się na tle konkurencji!
Czy wiesz, że szkolenie z obsługi klienta prowadzącej do budowania długotrwałych relacji jest częścią Akademii Sprzedaży? To nasz kompleksowy cykl szkoleń stworzony z myślą o osobach zajmujących się sprzedażą, ofertowaniem, pozyskiwaniem nowych klientów czy profesjonalną obsługą klienta. Akademia Sprzedaży to starannie zaplanowana ścieżka rozwoju kompetencji sprzedażowych, która krok po kroku rozszerza wiedzę, umiejętności i co ważne- także postawy niezbędne do osiągania celów sprzedażowych. Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta” to 1 etap Akademii Sprzedaży, w której masz pełną swobodę w ustalaniu tempa nauki, dopasowując przerwy między poszczególnymi szkoleniami. Możesz także zrealizować szkolenie jako odrębny kurs wzmacniający kompetencje sprzedażowe i wizerunkowe.
Liczba modułów: 6
Przemyślana liczba modułów zapewni Ci optymalne tempo nauki i efektywne przejście od teorii do praktyki.
Umiejętności, które zdobędziesz:
- Diagnoza organizacji
- Identyfikacja klientów
- Komunikacja
- Amortyzowanie emocji
- Asertywność
- Rozwiązywanie konfliktów
- Odpieranie zastrzeżeń
- Zadawanie pytań
- Budowanie relacji
- Ostatnio zaktualizowane 31 lipca, 2025
Cena promocyjna
Cena regularna
Szkolenie stacjonarne:
Cena promocyjna
1748 zł netto + 23% VAT
Cena regularna
1998 zł netto + 23% VAT
Szkolenie online:
Cena promocyjna
1648 zł netto + 23% VAT
Cena regularna
1898 zł netto + 23% VAT
Cena promocyjna obowiązuje do 31 grudnia 2025
Najbliższy termin
miejsce
czas trwania
liczebność grupy
Najbliższy termin
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego terminu
Dla kogo szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji" będzie idealne?
- Dla osób pracujących na pierwszej linii kontaktu z klientem – w punktach obsługi, recepcji, infolinii – które chcą lepiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami i budować pozytywne doświadczenie klienta przy każdym kontakcie.
- Dla doradców klienta i przedstawicieli handlowych, którzy chcą nie tylko odpowiadać na potrzeby klientów, ale aktywnie budować relacje, które przekładają się na lojalność, rekomendacje i większą sprzedaż.
- Dla osób, które chcą wyróżnić się w obsłudze klienta jako profesjonaliści – tacy, którzy potrafią słuchać, reagować z empatią, rozwiązywać problemy i zostawiać po sobie dobre wrażenie, które naprawdę pracuje na wizerunek firmy.
- Dla menedżerów i liderów zespołów – którzy chcą podnieść standardy obsługi klienta w swoim zespole i samodzielnie wdrożyć sprawdzone metody pracy z klientami.
W jakich wyzwaniach pomoże Ci to szkolenie sprzedażowe?
- Pracujesz w obsłudze klienta lub sprzedaży i chcesz podnieść swój poziom kompetencji interpersonalnych, by wyróżniać się oraz być bardziej pewnym w kontaktach z klientami? To szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta pozwoli Ci zwiększyć poziom soft skills oraz osiągać lepsze efekty w kontakcie z klientami.
- Kontakt z klientami – telefoniczny, mailowy lub bezpośredni – bywa dla Ciebie źródłem stresu i napięcia? Na szkoleniu nauczysz się, jak komunikować się z klientem z większym spokojem, pewnością i profesjonalizmem – niezależnie od jego emocji czy tonu rozmowy.
- Zdarza Ci się trafiać na klientów z którymi trudno osiągnąć porozumienie? Poznasz praktyczne techniki rozpoznawania typów klientów i dopasowywania stylu obsługi tak, by łatwiej budować relację i skuteczniej prowadzić rozmowę.
- Obawiasz się, że Twoja komunikacja z klientem nie jest wystarczająco profesjonalna? Dzięki analizie nagrań rozmów i ćwiczeniom praktycznym na szkoleniu z obsługi klienta nauczysz się unikać błędów komunikacyjnych i zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową.
- Nie wiesz, jak trafnie odpowiadać na skargi, reklamacje czy zastrzeżenia klientów? W trakcie modułów szkoleniowych dotyczących zarządzania konfliktami i odpierania obiekcji, nauczysz się odpierania zastrzeżeń oraz amortyzowania emocji – tak, by nie tracić profesjonalizmu i panowania nad sytuacją.
- Masz trudność z asertywnością w kontakcie z klientem? Nasz trener biznesu i sprzedaży w praktycznych ćwiczeniach nauczy Cię stawiać granice z klasą i spokojem, nie ryzykując utraty relacji ani wizerunku firmy.
- Nie jesteś pewien, jak dostosować swój styl komunikacji do różnych klientów? Szkolenie dla doradców i przedstawicieli handlowych pomoże Ci zrozumieć potrzeby psychologiczne klientów oraz stosować dopasowane techniki sprzedażowe i komunikacyjne.
- Chcesz, by klienci nie tylko byli obsłużeni, ale wracali i polecali Twoją firmę? Zrozumiesz, jak budować zaufanie i pozytywne doświadczenia klienta już od pierwszego kontaktu – i zamieniać obsługę w relację.
- Korzystamy z interaktywnych narzędzi i digital learningu np. Mentimeter, Kahoot, Quizlet i inne, wzmacniając zaangażowanie i innowacyjność szkolenia.
- Stosujemy zróżnicowane metody pracy – od ćwiczeń indywidualnych i zespołowych, przez odgrywanie ról, po analizę przypadków, gry i dyskusje, aby przećwiczyć nowe umiejętności i lepiej zrozumieć ich zastosowanie w praktyce.
Korzyści dla Ciebie
Korzyści dla Twojej firmy
- Weźmiesz udział w wyjątkowo praktycznym szkoleniu, opartym na ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, symulacjach, case studies, odgrywaniu ról oraz analizie realnych nagrań – dzięki czemu przećwiczysz sytuacje, które naprawdę zdarzają się w pracy z klientem.
- W trakcie szkolenia z obsługi klienta poznasz sprawdzone standardy prowadzenia rozmów z klientem do wdrożenia od razu w swojej codziennej pracy – by działać szybciej, pewniej i z większą skutecznością.
- Nauczysz się budować profesjonalną, pozytywną relację z klientem – niezależnie od jego emocji czy nastawienia – dzięki czemu zyskasz więcej pewności siebie i zadowolenia z pracy.
- Po otwartym szkoleniu z obsługi klienta zaczniesz świadomie kształtować doświadczenie klienta tak, by nie tylko zrealizować jego potrzeby, ale też zostawić po sobie dobre wrażenie, które buduje lojalność.
- We współpracy z trenerem- praktykiem rozwiniesz umiejętność asertywnego stawiania granic, by skuteczniej reagować na presję i nierealne oczekiwania klientów – bez utraty relacji i własnego komfortu.
- Dzięki praktycznym technikom dopasowania komunikacji zwiększysz swoją skuteczność w rozmowach sprzedażowych i nauczysz się pozytywnie wpływać na nastawienie i decyzje klientów.
- Podczas kursu z obsługi klienta i budowania z nim relacji, opanujesz metody amortyzowania zastrzeżeń i reagowania na trudne sytuacje, które pomogą Ci zachować profesjonalizm nawet w kontakcie z wymagającymi klientami.
- W trakcie naszego szkolenia dla pracowników obsługi klienta i sprzedaży otrzymasz wsparcie doświadczonego trenera, by zbudować kompetencje niezbędne w aktualnych realiach biznesowych współpracy z wymagającymi klientami.
- Po ukończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat potwierdzający Twoje kompetencje w obszarze profesjonalnej obsługi klienta – ceniony przez pracodawców i wspierający Twój rozwój zawodowy.
- Twoja firma zyska pracowników, którzy nie tylko obsługują klientów, ale realnie wpływają na ich lojalność i pozytywne doświadczenia – co przekłada się na stabilność rozwoju i lepszy wizerunek marki.
- Pracownik obsługi klienta nauczy się profesjonalnie odpowiadać na zastrzeżenia klientów Twojej firmy minimalizując ilość kosztownych reklamacji, bez utraty cennych relacji z klientami.
- Pracownicy Twojej firmy zdobędą praktyczne narzędzia do profesjonalnej obsługi klienta, dzięki czemu szkolenie nie będzie jedynie teoretycznym przerywnikiem, ale realnym wsparciem w rozwijaniu umiejętności sprzedażowych i wizerunkowych.
- Organizacja może zyskać dopasowany do kultury standard obsługi klienta dzięki ćwiczeniom i analizom przypadków z życia wziętych, które uczą reagowania zgodnie z wartościami firmy.
- Pracownicy działów obsługi klienta Twojej firmy będą potrafili prowadzić bardziej efektywne rozmowy sprzedażowe i doradcze by zwiększać szansę na konwersję i lepiej wykorzystywać potencjał kontaktu z klientem.
- Twoja firma zminimalizuje ryzyko utraty klientów z powodu błędów komunikacyjnych lub nieprofesjonalnych reakcji personelu, który przygotuje się do pracy nawet w sytuacjach kryzysowych lub nietypowych.
- Twoja firma wzmocni wizerunek jako nowoczesna, klientocentryczna i profesjonalna – bo kompetentna obsługa to dziś jeden z najważniejszych wyróżników konkurencyjnych.
- Pracownik Twojej firmy bezpiecznie zdobędzie nowe kompetencje dzięki renomie i najwyższym standardom usług szkoleniowych (SUS 2.0) stosowanych w Human Skills.
- Otrzymasz dostęp do indywidualnego doradztwa, wsparcia w planach szkoleniowych i preferencyjnych warunków współpracy, jakie oferujemy naszym Klientom.
Cele szkolenia dla pracownika działu sprzedaży
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning), a jego główne cele to:
Zwiększenie świadomości w obszarze kluczowych czynników wpływających na sukces w obsłudze klienta.
Wzmocnienie umiejętności dostosowywania komunikacji do psychologicznych i merytorycznych potrzeb klienta.
Kształtowanie nawyku budowania relacji opartych na rzeczywistych potrzebach klienta oraz pogłębienie wiedzy na temat typowych błędów komunikacyjnych i sposobów ich unikania.
Wypracowanie postawy empatycznego podejścia do klienta w trudnej sytuacji oraz Doskonalenie umiejętności asertywnego reagowania na osobiste ataki klientów.
Program szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji"
Otwarte kursy sprzedażowe „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” organizowane w formule zajęć stacjonarnych obywają się w naszej doskonale skomunikowanej z resztą Warszawy i kraju placówce szkoleniowej zlokalizowanej w centrum stolicy. Podczas stacjonarnego szkolenia dla sprzedawców z obsługi klienta wszyscy Kursanci mogą swobodnie korzystać z dostępnej w naszym centrum nowoczesnej infrastruktury, a warsztaty prowadzone są w komfortowo zaaranżowanych i przestronnych salach. Opłata za stacjonarne szkolenie sprzedażowe „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” obejmuje poczęstunek dostępny podczas przerwy na kawę oraz dwudaniowy obiad serwowany w pobliskiej restauracji. Kursanci odbywający szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne otrzymują od nas również nieodpłatny komplet materiałów szkoleniowych wspomagających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to nowoczesny warsztat praktyczny zaprojektowany jako dwudniowa sesja teoretyczno-praktycznych zajęć. Program opisywanego szkolenia dla handlowców podzielony jest na 6 modułów tematycznych, a nauka opiera się na wykorzystaniu różnorodnych nowoczesnych technik i metod aktywnego nauczania, wśród których dominują m.in. panele dyskusyjne, prezentacje, analizy case studies, ćwiczenia indywidualne. Stacjonarne szkolenie z kompetencji sprzedażowych „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” w części wstępnej zakłada rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników kursu i określenie jego szczegółowych celów. Organizowane w naszej siedzibie szkolenie umiejętności sprzedażowych odbywa się w zgodzie z metodą Activity Based Learning i cyklem Kolba.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Kursy sprzedażowe z profesjonalnej obsługi klienta w tradycyjnej formie stacjonarnych zajęć odbywają w naszym warszawskim centrum szkoleniowym. W przebiegu szkolenia dla działu sprzedaży przewidziane są przerwy, podczas których Kursanci mogą posilić się lub chwilę odetchnąć.
Prezentowane szkolenie sprzedażowe opracowaliśmy jako praktyczny warsztat, w którym kluczową rolę odgrywa wymiana dobrych praktyk i doświadczeń oraz trening umiejętności. W związku z tym program, według którego odbywają się szkolenia sprzedażowe online i kursy stacjonarne z obsługi klienta, obfituje w aktywizujące metody i techniki nauczania oraz jest nastawiony na praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna wstęp poświęcony diagnozie potrzeb Kursantów i omówieniu celów warsztatu. Etap ten pozwala trenerowi każdorazowo dopasować poszczególne elementy programu szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” do faktycznych potrzeb konkretnej grupy szkoleniowej i indywidualnych oczekiwań Kursantów.
Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka
- Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
- Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
- Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.
Moduł II: Model Zachowań Klientów
- Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
- Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
- Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
- Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?
Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta
- Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
- Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
- Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
- Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
- Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
- Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
- Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
- Standardy korespondencji mailowej.
Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami
- Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
- Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
- Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
- Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
- Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.
Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem
- Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
- Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.
Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem
- Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
- Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.
Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.
Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.
Otwarte kursy sprzedażowe z profesjonalnej obsługi klienta realizowane w wersji warsztatów online mają charakter spotkań w czasie rzeczywistym w tzw. pokojach na popularnych platformach internetowych: Zoom lub Clickmeeting. Zdalne szkolenia dla handlowców z obsługi klienta nie wymagają od Uczestników zajęć żadnej fachowej wiedzy technicznej ani instalowania skomplikowanych w obsłudze programów czy niezaufanych aplikacji. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” online to nowoczesny projekt szkoleniowy o wielu praktycznych walorach – tryb kursu pozwala ograniczyć do minimum wydatki związane z logistyką i zaoszczędzić czas, a Kursanci zapisani na szkolenia sprzedażowe online mogą się uczyć w dowolnym miejscu i w najdogodniejszych dla siebie okolicznościach. Wszyscy Kursanci w cenie kursu otrzymują od Human Skills obszerny komplet materiałów szkoleniowych wspierających doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie online „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” to intensywny kurs praktyczny zaprojektowany jako dwudniowy warsztat podzielony na 6 głównych modułów tematycznych. Program powyższego szkolenia dla działów sprzedaży staramy się każdorazowo dostosować do oczekiwań i potrzeb szkoleniowych konkretnych grup Kursantów, dlatego każde otwarte szkolenie z kompetencji sprzedażowych rozpoczyna się weryfikacją potrzeb Uczestników zajęć i określeniem szczegółowych celów warsztatów. Zdalne szkolenie umiejętności sprzedażowych „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” realizowane jest w zgodzie z zasadami cyklu Kolba, regułami modelu ABL i przy wykorzystaniu nastawionych na aktywizację technik i metod nauczania.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Kursy sprzedażowe online z obsługi klienta prowadzone są na łatwych w obsłudze platformach – Clickmeeting oraz Zoom i wymagają w praktyce jedynie dostępu do internetu. W trakcie zdalnego szkolenia dla sprzedawców „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” nie są wykorzystywane dodatkowe aplikacje czy specjalne oprogramowanie. Oferowane przez nas szkolenie sprzedażowe pozwala w komfortowy i skuteczny sposób przygotować się do realizacji zadań bez konieczności opuszczania miejsca pracy czy miejsca zamieszkania. Szkolenia sprzedażowe online zostały zaplanowane jako warsztat trwający łącznie około 14 godzin. Program kursu przewiduje naukę w podziale na kilka segmentów tematycznych, którym przypisane są różnorodne atrakcyjne dla Kursantów techniki i formy nauczania m.in. analizy case studies, prezentacje i panele dyskusyjne, jednak przede wszystkim warsztat ukierunkowany jest na ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz praktyczne doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Szkolenie rozpoczyna się rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć i omówieniem celów kursu – na podstawie wyników przeprowadzonej diagnozy nasi trenerzy dostosowują treści, techniki i metody nauczania do potrzeb rozpoznanych u Uczestników danego szkolenia dla działów sprzedaży. W czasie warsztatu realizowanego jako kurs wchodzący w skład cyklu Akademia Sprzedaży mogą pojawić się dodatkowe analizy, zadania czy zagadnienia dostosowane do założonych celów tego interdyscyplinarnego programu szkoleniowego dla handlowców.
Moduł I: Klientocentrczyność: hasło reklamowe czy praktyka
- Sukces w obsłudze Klienta – jakie czynniki są decydujące?
- Diagnoza mocnych i słabych stron organizacji w zakresie Klientocentryczności Analiza z perspektywy klienta.
- Sukces w obsłudze klienta: Czym jest dobra obsługa i jak ją wdrażać na poziomie organizacji.
Moduł II: Model Zachowań Klientów
- Typologia klientów: Skąd biorą się trudne zachowania? Rozpoznawanie i reagowanie.
- Potrzeby psychologiczne i merytoryczne: Dopasowanie komunikacji do każdego typu klienta.
- Praktyczne sposoby reagowania: Ćwiczenia w dopasowaniu postawy i komunikacji.
- Trudny Klient czy Klient w trudnej sytuacji?
Moduł III: Komunikacja w Obsłudze Klienta
- Typowe błędy komunikacyjne: Jak unikać i radzić sobie z nieporozumieniami.
- Zwroty pożądane i niepożądane: Kształtowanie postawy asertywnej, ale empatycznej.
- Algorytm prowadzenia rozmowy (4 etapy): Praktyczny schemat.
- Zasada 3 x PO (Posłuchaj, Powtórz, Pomóż): Budowanie zaufania i skuteczne rozwiązywanie problemów.
- Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta – parafraza i klaryfikacja;
- Jak kierować rozmową – rola pytań i języka intencji;
- Standardy rozmowy telefonicznej – analiz rozmów telefonicznych w celu zdiagnozowania błędów.
- Standardy korespondencji mailowej.
Moduł IV: Reagowanie na Zastrzeżenia i Zarządzanie Konfliktami
- Matryca reagowania w trudnych sytuacjach: wina firmy vs dotkliwość dla Klienta
- Rodzaje zastrzeżeń: Od nieporozumień po skargi – skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów.
- Techniki odpierania zastrzeżeń: Jak reagować na zastrzeżenia klienta.
- Amortyzowanie negatywnych emocji: „Tak, ale…” i inne techniki radzenia sobie z emocjami klienta.
- Negatywne postawy klienta: Jak skutecznie rozwiązywać konflikty.
Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem
- Reakcja na osobiste ataki: Asertywne stawianie granic, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami.
- Odmowa przy nierealnych oczekiwaniach: Umiejętności asertywnej odmowy, kiedy sytuacja tego wymaga.
Moduł V: Asertywność w Kontakcie z Klientem
- Wymiana doświadczeń między uczestnikami: Dzielnie się najlepszymi praktykami.
- Sztuka zadawania pytań: Jak przeprowadzać diagnozę zadowolenia klienta i wnioskować o dalsze usprawnienia.
Uczestnicy dokonują ewaluacji zdobytych umiejętności, planując ich wdrożenie w codziennej pracy.
Szkolenie zapewnia kompleksową wiedzę i narzędzia, które umożliwią uczestnikom kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta i skuteczne budowanie relacji opartej na zaufaniu i lojalności.
Jak powstał program tego szkolenia sprzedażowego?
Tworząc program tego szkolenia, opieraliśmy się na skutecznych modelach szkoleniowych, takich jak cykl Kolba. Fundamentem jest praktyczność, przechodzisz przez cztery etapy: doświadczenie, refleksję, wyciąganie wniosków i testowanie w praktyce. Ocenę efektywności szkolenia opieramy zaś na modelu Kirkpatricka mierząc nie tylko reakcje, ale także rezultaty.
Nad programem pracowali nasi doświadczeni, certyfikowani trenerzy, którzy nie tylko znają teorię, ale przede wszystkim są praktykami i wiedzą, jak wyglądają realne wyzwania na Twoim stanowisku.
Regularnie aktualizujemy program i materiały szkoleniowe – przeprowadzamy audyty, dostosowując je do trendów, najnowszych standardów SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) i zmieniających się potrzeb rynku.
Każdy program jest pod stałą opieką merytoryczną CEO Human Skills Iwony Firmanty, Certyfikowanej Trenerki, Psycholożki, Coachki oraz dedykowanego opiekuna, którzy czuwają nad jego jakością i aktualnością.
Dodatkowo, po każdym szkoleniu przeprowadzamy ankiety ewaluacyjne, aby ocenić efektywność programu i stale go doskonalić. Twoja opinia ma realny wpływ na kształt kolejnych edycji!
pakiet
stacjonarny
pakiet
on-line
Co wchodzi w cenę szkolenia stacjonarnego?
pakiet stacjonarny
- Realizacja szkolenia w naszym centrum szkoleniowo- doradczym lub w wybranej sali szkoleniowej w ścisłym centrum Warszawy. Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnością- poinformuj nas o tym. Sala wyposażona jest w urządzenia multimedialne, klimatyzację i wygodne miejsce dla każdego uczestnika.
- Przerwa kawowa premium: wybór kaw i herbat; soki; owoce; fit przekąski oraz najwyższej jakości desery.
- Lunch w pobliskiej restauracji lub na miejscu realizacji szkolenia. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam swoje potrzeby przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis, gadżety).
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0
Jak się przygotować do szkolenia stacjonarnego?
- O dokładnej lokalizacji i szczegółach poinformujemy Cię mailowo przed szkoleniem.
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45, to doskonała okazja, aby napić się kawy i poznać innych uczestników.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Na terenie sali konferencyjnej masz bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi.
- Szkolenie prowadzone jest w kameralnych grupach, masz szansę zadawać pytania i pracować na własnych przykładach.
- Szkolenie obywa się w samym centrum Warszawy, jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
- Po zakończeniu szkolenia możesz skontaktować się z trenerem, który odpowie na dodatkowe pytania.
Co wchodzi w cenę szkolenia online?
pakiet on-line
- Realizacja szkolenia na nowoczesnej, intuicyjnej platformie Clikmeeting lub Zoom z możliwością zadawania pytań na żywo, interakcji z trenerem i innymi uczestnikami.
- Praktyczne formy realizacji szkolenia takie jak ćwiczenia, dyskusje, praca w grupach, symulacje, co sprawia, że szkolenie jest równie efektywne, jak w formie stacjonarnej.
- Pakiet szkoleniowy w formie pdf w tym książki, ćwiczenia szkoleniowe lub inne dedykowane handouty.
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0 w formie pdf.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (poinformuj nas o preferencjach).
Jak się przygotować do szkolenia online?
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online oraz wszystkie niezbędne informacje organizacyjne.
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00- 16:00 na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Dla większego komfortu rekomendujemy udział na komputerze lub laptopie.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Przed rozpoczęciem szkolenia przetestuj swoje urządzenie – sprawdź, czy masz działający mikrofon oraz kamerę, aby móc w pełni uczestniczyć w interaktywnych częściach szkolenia.
- Przygotuj notatnik oraz długopis.
- W trakcie szkolenia będą przerwy krótsze i jedna dłuższa obiadowa.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Nasi eksperci prowadzący to szkolenie z kompetencji sprzedażowych
- Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta
- Certyfikowana Coach ICC i ICF
- 24 lata doświadczenia w biznesie
Jestem ekspertem w zakresie budowania doświadczeń klienta i wiem, jak każda interakcja posprzedażowa wpływa na lojalność i postrzeganie marki. Dlatego pomagam firmom przekształcać satysfakcję klientów w długoterminową lojalność. Specjalizuję się w minimalizowaniu wysiłku klienta poprzez optymalizację procesów i strategii obsługi.
- Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta
- Konsultant w obszarze strategii, procesów i narzędzi dla sprzedaży
- Ponad 29 lat doświadczenia w biznesie
Jestem przede wszystkim praktykiem, dlatego na moich szkoleniach i warsztatach możesz spodziewać się wielu praktycznych porad i przykładów z życia. Skupiam się na rozwijaniu umiejętności komunikacji dopasowanej do potrzeb klienta oraz budowaniu autentycznych relacji, opartych na empatii. Łączę wiedzę i doświadczenie z angażującym przekazem, który można natychmiastowo wdrożyć do codziennej pracy.
- Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta
- Konsultantka biznesowa i Przedsiębiorczyni
- Ponad 16 lat doświadczenia w biznesie
Jako trenerka sprzedaży i obsługi klienta, specjalizuję się w dostosowywaniu komunikacji do potrzeb klienta. Podczas szkoleń koncentruję się na praktycznych rozwiązaniach, które uczestnicy mogą zastosować w swojej pracy już następnego dnia. Wspieram również rozwój umiejętności reagowania na obiekcje i zarządzania konfliktami, co pozwala na budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami.
- Trener Sprzedaży i Obsługi Klienta
- Certyfikowany trener Zarządzania zmianą i metodyki Agile
- Ponad 14 lat doświadczenia w biznesie
Jako trener z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej oraz w sprzedażowych i obsługowych contact center, doskonale rozumiem wyzwania pracy zarówno handlowców, jak i pracowników obsługi klienta. Przez lata pełniłem różne role, od handlowca, przez trenera wewnętrznego, aż po menedżera, kierując telefonicznym działem obsługi klienta oraz działem szkoleń. To praktyczne doświadczenie pozwala mi przekazywać wiedzę w sposób konkretny i dostosowany do realiów codziennej pracy uczestników moich szkoleń.
Co nas wyróżnia?
Poznaj nasze atuty, które pomogą Ci wzmocnić kompetencje i osiągnąć wyznaczone cele
Opinie naszych Klientów
Przydatne treści szkolenia: Warsztaty, kontakt trenera z grupą, zaangażowanie, sposób przekazania wiedzy i wiedza trenera 🙂
Uczestnik szkolenia
Przedstawienie w jaki sposób rozmawiać z klientem w zależności od jego charakteru. Przydatna będzie w życiu codziennym umiejętność bycia asertywnym.
Uczestnik szkolenia
Trener posiada dużą wiedzę na temat o którym mówi, prowadzi dialogi z grupą, dociera do każdego uczestnika.
Uczestnik szkolenia
Najbardziej przydatne treści szkolenia: „Wszystkie treści dotyczące obsługi trudnych klientów i asertywności, ponieważ jestem pewna, że wykorzystam je w życiu zawodowym, ale też i prywatnym.
Uczestnik szkolenia
Uważam, że istotne dla swojego stanowiska pracy były kwestie używania/doboru słów, które pozwolą na rozwiązanie problemu klienta.
Uczestnik szkolenia
Przydatne treści szkolenia: „Cechy osobowości, umiejętności asertywnej reakcji na dane sytuacje, umiejętność rozmowy z klientem
Uczestnik szkolenia
Szkolenie ciekawe i nastawione na praktykę. Najbardziej ciekawe były typy osobowości i przykłady radzenia sobie z każdym typem klienta.
Uczestnik szkolenia
Merytorycznie, dużo wiedzy + praktyka, można dużo wynieść ze szkolenia.
Uczestnik szkolenia
Materiały, prezentacja, mowa ciała, indywidulna rozmowa z uczestnikami. Duże zaangażowanie, elastyczność trenera. Wszystko na plus.
Uczestnik szkolenia
Ciekawe były typy osobowości klienta, dopasowanie technik do odpowiedniego klienta.
Uczestnik szkolenia
Wybrani Klienci szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”
AGENCJA REKLAMOWA BECOME KAROLINA DOBOSZ, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w M. St. Warszawie, AG Grzejniki Design, Wolters Kluwer Polska, AXA Partners S.A., AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., MDM NT Sp. z o.o., Stellantis Financial Services Polska Sp. z o.o., ITM Polska Sp. z o.o., Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o., Texen Poland Sp. z o.o., EMG Poland Sp. z o.o., Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., CEVA Logistics CFS Fulfillment Solutions Sp. z o.o., Hranipex Polska Sp. z o.o., Orzeszku.pl Sp. z o.o., Krajowy Integrator Płatności S.A., Skanska Residential Development Poland Sp. z o.o., DRABEST Sp. z o.o., SAMAL Sp. z o.o., „CERAMIKA PARADYŻ” Sp. z o.o., Plotyn Med. Sp. z o.o., ENGEL Polska Sp. z o.o., Hoffmann Neopac AG, Agencja Reklamowa Nawigator, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zgierzu, ANODESIGN Sp. z o.o., Euro-House Aleksandra Organiściak, Firma Usługowa Fachowiec Sp. z o.o., Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.
Tak wyglądają realizacje szkolenia z kompetencji sprzedażowych
Zapisz się na szkolenie stacjonarne lub online!
Jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT, zapoznaj się z instrukcją wypełnienia formularza i wybierz płatność przelewem.
Formularz zgłoszeniowy
Jak wypełnić formularz zgłoszenia na szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzupełnić formularz on-line. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz pobrać, uzupełnić i odesłać nam klasyczny formularz.
W formularzu wpisz dane uczestników szkolenia. Możesz zgłosić maksymalnie 10 osób. Jeśli osoba zgłaszająca jest jednocześnie uczestnikiem, wypełnij jej dane dwukrotnie – raz w sekcji „Dane Uczestnika” i raz w sekcji „Dane Osoby Zgłaszającej”.
W polu „Uwagi” wpisz wszelkie ważne informacje, które mogą być istotne dla organizacji szkolenia. Może to być np. dieta (wegetariańska, bezglutenowa itp.) lub inne potrzeby.
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w dedykowane pole i pamiętaj, że zniżka nie nalicza się automatycznie. Wybierz płatność przelewem, a nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą po weryfikacji formularza w celu ustalenia szczegółów płatności.
Uwaga, jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT wybierz płatność przelewem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów płatności oraz przekazania oświadczenia o zwolnieniu z VAT.
Jeśli nie korzystasz ze zwolnienia z VAT ani nie posiadasz kodu rabatowego, możesz wybrać płatność online. Zostaniesz przekierowana/y do bramki płatniczej, gdzie dokonasz płatności od razu.
Otrzymasz od nas fakturę w ciągu 7 dni roboczych przesłaną drogą mailową.
Dostępna zniżka przy zgłoszeniu grupy!
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualny rabat dla większej liczby uczestników
Z naszej oferty korzystają liderzy na rynku
FAQ
Szkolenie dla handlowców „Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji” odbywa się w naszym centrum szkoleniowym w Warszawie lub w wybranej sali szkoleniowej w centrum miasta. Dla szkoleń online korzystamy z platform ClickMeeting lub Zoom.
Nasze szkolenia mają kameralny charakter i odbywają się w grupach do 12 uczestników, co pozwala na indywidualne podejście i efektywniejsze zdobywanie kompetencji przywódczych.
Zarówno po ukończeniu szkolenia stacjonarnego jak i on-line otrzymasz renomowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo, który jest zgodny z najnowszymi standardami SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) oraz posiada oznaczenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
To szkolenie z kompetencji sprzedażowych obejmuje liczne praktyczne ćwiczenia, które pozwalają na zastosowanie teorii w rzeczywistych sytuacjach zawodowych. Ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pracujesz także na własnych przykładach i case study.
Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, możesz zrezygnować bezpłatnie do 7 dni przed jego rozpoczęciem (regulamin). W innych przypadkach podchodzimy do każdej sytuacji indywidualnie – nasi klienci cenią nas za elastyczność. Poinformuj nas o swojej sytuacji, zaproponujemy alternatywne terminy lub inne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Po szkoleniu sprzedażowym możesz skorzystać z konsultacji z trenerem, aby zadać pytania i doprecyzować kwestie związane z tematem szkolenia przez okres do miesiąca od jego zakończeniu. Dodatkowo oferujemy preferencyjną ofertę na pełne wsparcie 1:1 na wybrane tematy, które chcesz zgłębić bardziej szczegółowo.
Możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dofinansowanie jest dostępne dla firm (dużych, średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorstw), o ile zatrudniają one przynajmniej jedną osobę na umowę o pracę. Sprawdź szczegóły.
Za szkolenie możesz zapłacić przelewem lub natychmiastową płatnością online. Jeśli wybierzesz przelew, nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły płatności. W przypadku płatności online, po dokonaniu rezerwacji, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Na miejscu naszego biura ul. Widok 18/2 dysponujemy także terminalem dla wygodnych płatności kartą.
Skontaktuj się z nami!
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dobierzemy ofertę dopasowaną do Ciebie lub Twojej firmy
formularz kontaktowy
00-023 Warszawa
Porozmawiajmy!
Kaczorowska
Stanowisko
Project Coordinator Działu szkoleń otwartych i indywidualnych
Łyszkowicz
Stanowisko
Konsultantka ds. szkoleń otwartych i zamkniętych
Szkolenia uzupełniające
Zobacz szkolenia w podobnej tematyce, które mogą Cię zainteresować
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem