techniki zamykania sprzedaży

Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Wykorzystuj każdą szansę na domknięcie sprzedaży. Poznaj techniki i modele, które natychmiast zwiększą Twoją skuteczność sprzedażową.

Szkolenie otwarte „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży” to intensywny projekt rozwojowy, którego celem jest zwiększenie skuteczności działań handlowców w finalizacji transakcji. Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się rozpoznawać kluczowe sygnały i motywacje klientów, dzięki czemu będą mogli lepiej odpowiadać na ich potrzeby i oczekiwania. To szkolenie zostało opracowane z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży oraz wszystkich, którzy chcą pogłębić wiedzę o nowoczesnych technikach sprzedaży i rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.

W trakcie szkolenia stacjonarnego lub on-line uczestnicy zgłębią tajniki efektywnego zamykania sprzedaży, poznając sprawdzone reguły, które zwiększają szansę na domknięcie transakcji oraz modele sprzedaży dostosowane do różnych segmentów rynku. Dowiedzą się, jak skutecznie podtrzymywać relacje z klientem i rozpoznawać momenty kluczowe dla przeprowadzenia finalizacji, a także jak wykorzystywać komunikację werbalną i niewerbalną, aby wzmocnić swój przekaz. Wśród tematów pojawią się także najnowsze techniki zamykania sprzedaży, sposoby reagowania na obiekcje klientów oraz zasady asertywności i pracy nad pewnością siebie w sytuacjach trudnych.

Warsztat wzbogacą ćwiczenia praktyczne, dzięki którym uczestnicy będą mogli przećwiczyć zdobyte umiejętności, takie jak aktywne słuchanie, zadawanie pytań zamykających oraz zastosowanie języka korzyści. Szkolenie daje kompleksowy wgląd w najnowsze techniki sprzedaży i komunikacji, pozwalając każdemu handlowcowi udoskonalić swój styl pracy i wzmocnić pewność siebie w kontaktach z klientem.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży” oraz inne nasze kursy, takie jak „Negocjacje w pracy” czy „Profesjonalna obsługa klienta”. Warsztaty są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych ekspertów i praktyków.

Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek. 

Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży z charakterystyką kluczowych kompetencji handlowców – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

techniki zamykania sprzedaży

Wykorzystuj każdą szansę na domknięcie sprzedaży. Poznaj techniki i modele, które natychmiast zwiększą Twoją skuteczność sprzedażową.

Szkolenie otwarte „Techniki zamykania sprzedaży, reguły oraz modele sprzedaży” to intensywny projekt rozwojowy, którego celem jest zwiększenie skuteczności działań handlowców w finalizacji transakcji. Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się rozpoznawać kluczowe sygnały i motywacje klientów, dzięki czemu będą mogli lepiej odpowiadać na ich potrzeby i oczekiwania. To szkolenie zostało opracowane z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży oraz wszystkich, którzy chcą pogłębić wiedzę o nowoczesnych technikach sprzedaży i rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.

W trakcie szkolenia stacjonarnego lub on-line uczestnicy zgłębią tajniki efektywnego zamykania sprzedaży, poznając sprawdzone reguły, które zwiększają szansę na domknięcie transakcji oraz modele sprzedaży dostosowane do różnych segmentów rynku. Dowiedzą się, jak skutecznie podtrzymywać relacje z klientem i rozpoznawać momenty kluczowe dla przeprowadzenia finalizacji, a także jak wykorzystywać komunikację werbalną i niewerbalną, aby wzmocnić swój przekaz. Wśród tematów pojawią się także najnowsze techniki zamykania sprzedaży, sposoby reagowania na obiekcje klientów oraz zasady asertywności i pracy nad pewnością siebie w sytuacjach trudnych.

Warsztat wzbogacą ćwiczenia praktyczne, dzięki którym uczestnicy będą mogli przećwiczyć zdobyte umiejętności, takie jak aktywne słuchanie, zadawanie pytań zamykających oraz zastosowanie języka korzyści. Szkolenie daje kompleksowy wgląd w najnowsze techniki sprzedaży i komunikacji, pozwalając każdemu handlowcowi udoskonalić swój styl pracy i wzmocnić pewność siebie w kontaktach z klientem.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Techniki zamykania sprzedaży” oraz inne nasze kursy, takie jak „Negocjacje w pracy” czy „Profesjonalna obsługa klienta”. Warsztaty są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych ekspertów i praktyków.

Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek. 

Cele i Korzyści

Celem szkolenia jest poprawienie skuteczności działań handlowca zmierzających do zakończenia procesu sprzedaży. Na szkoleniu handlowcy dowiedzą się jak podtrzymywać kontakt z klientem, a także jak interpretować i reagować na przekazywane przez niego informacje lub sygnały.

Ponadto:

  • Zweryfikujesz swoją wiedzę na temat poszczególnych etapów sprzedaży.
  • Dowiesz się na jak rozpoznawać i interpretować oznaki motywacji klienta do zakupu.
  • Nauczysz się jak podtrzymywać relację z klientem i nakłonić go do zakupu.
  • Poznasz techniki zamykania sprzedaży.
  • Przeanalizujesz i udoskonalisz swoją komunikację z klientem.

W programie omówimy m.in.:

  1. Poszczególne etapy w procesie sprzedaży.
  2. Techniki zamykania sprzedaży i reguły w procesie sprzedaży.
  3. Komunikację z klientem, reagowanie na przekazywane sygnały.
  4. Warianty reakcji handlowca na uzyskane informacje.
  5. Modele sprzedaży i związane z nimi kluczowe kompetencje handlowca.
  6. Style komunikacji i reakcje na odmowę kluczowych decydentów.
  7. Asertywność jako kompetencja w dziale handlowym w sytuacjach trudnych i problemowych.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
09-10.04.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
12-13.06.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
11-12.09.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
27-28.11.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1645 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1898 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.03.2025r.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
18-19.03.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
27-28.05.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
29-30.07.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
1745 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1998 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.03.2025r.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Moduł I. Techniki zamykania sprzedaży – Główne etapy procesu sprzedaży

  • Wyznaczenie własnego celu w sprzedaży czyli analiza własna Uczestnika.
  • Schemat prowadzenia rozmowy handlowej oraz zmiany schematu na przestrzeni lat.
  • Zabawa symulacyjna w drodze po cele i wyniki.
  • Cele na poszczególnych etapach rozmowy szansą na finalizację.
  • „Wyróżnij się albo zgiń” – mocne strony handlowca i firmy

Moduł II. Techniki zamykania sprzedaży – Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży

  • Zadawanie pytań jako element procesu słuchania i budowania współpracy:
  • Próbne pytania zamykające
  • Ostateczne pytania zamykające
  • Werbalne i niewerbalne sygnały klienta
  • Płynne sposoby przejścia do finalizacji

Moduł III. Techniki zamykania sprzedaży – Techniki i reguły w procesie sprzedaży

  • Reguły Cialdiniego i ich zastosowanie w procesie sprzedaży.
  • Motywacja klienta i styl myślenia w drodze do precyzji w komunikacji językiem korzyści.
  • Model PCK [potrzeba – cecha – korzyść], i rozróżnianie stosowania w zależności od motywacji klienta.
  • Techniki zamykania transakcji sprzedaży czyli 11 technik w drodze do finalizacji transakcji.

Moduł IV. Techniki zamykania sprzedaży – Komunikacja czyli wiodący styl komunikacji i pracy 

  • Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji, kwestionariusz.
  • Jak rozmawiać z decydentami, kiedy odmawiają?
  • Na co zwracać uwagę w procesie rozmowy z klientem?
  • Empatia w komunikacji czyli zrozumienie obaw klienta, na przykładach trenera i Uczestników.
  • Eufemizmy w rozmowie z klientem w ćwiczeniu.

Moduł V. Techniki zamykania sprzedaży – Kluczowe kompetencje handlowca

  • Modele sprzedaży czyli branża i segment Klienta.
  • Kluczowe kompetencje handlowca w zależności od modelu sprzedaży.
  • Znaczenie asertywności w kontekście działu handlowego i pracy handlowca.
  • Postawa partnerska w drodze do podnoszenia umiejętności komunikacyjnych i postawy asertywnej.
  • Rozwój technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami, oraz wyrażenia asertywne.
  • Rozwój pewności siebie poprzez umiejętności wyrażania własnych opinii w sposób konstruktywny.

Moduł I. Techniki zamykania sprzedaży – Główne etapy procesu sprzedaży

  • Wyznaczenie własnego celu w sprzedaży czyli analiza własna Uczestnika.
  • Schemat prowadzenia rozmowy handlowej oraz zmiany schematu na przestrzeni lat.
  • Zabawa symulacyjna w drodze po cele i wyniki.
  • Cele na poszczególnych etapach rozmowy szansą na finalizację.
  • „Wyróżnij się albo zgiń” – mocne strony handlowca i firmy

Moduł II. Techniki zamykania sprzedaży – Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży

  • Zadawanie pytań jako element procesu słuchania i budowania współpracy:
  • Próbne pytania zamykające
  • Ostateczne pytania zamykające
  • Werbalne i niewerbalne sygnały klienta
  • Płynne sposoby przejścia do finalizacji

Moduł III. Techniki zamykania sprzedaży – Techniki i reguły w procesie sprzedaży

  • Reguły Cialdiniego i ich zastosowanie w procesie sprzedaży.
  • Motywacja klienta i styl myślenia w drodze do precyzji w komunikacji językiem korzyści.
  • Model PCK [potrzeba – cecha – korzyść], i rozróżnianie stosowania w zależności od motywacji klienta.
  • Techniki zamykania transakcji sprzedaży czyli 11 technik w drodze do finalizacji transakcji.

Moduł IV. Techniki zamykania sprzedaży – Komunikacja czyli wiodący styl komunikacji i pracy 

  • Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji, kwestionariusz.
  • Jak rozmawiać z decydentami, kiedy odmawiają?
  • Na co zwracać uwagę w procesie rozmowy z klientem?
  • Empatia w komunikacji czyli zrozumienie obaw klienta, na przykładach trenera i Uczestników.
  • Eufemizmy w rozmowie z klientem w ćwiczeniu.

Moduł V. Techniki zamykania sprzedaży – Kluczowe kompetencje handlowca

  • Modele sprzedaży czyli branża i segment Klienta.
  • Kluczowe kompetencje handlowca w zależności od modelu sprzedaży.
  • Znaczenie asertywności w kontekście działu handlowego i pracy handlowca.
  • Postawa partnerska w drodze do podnoszenia umiejętności komunikacyjnych i postawy asertywnej.
  • Rozwój technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami, oraz wyrażenia asertywne.
  • Rozwój pewności siebie poprzez umiejętności wyrażania własnych opinii w sposób konstruktywny.

Szkolenia uzupełniające

Eksperci

Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium będącego wstępem do tematu sprzedaży i pozyskiwania zamówień od klientów:

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

„Trener bardzo dobrze przygotował szkolenie pod nas, duża wiedza wyciągnięta z praktyk, gotowość w odpowiedzi na pytania, przygotowanie merytoryki szkolenia do naszej branży, praktyczne podejście do tematu.”

„Indywidualne podejście, podchodzenie do każdej grupy przy zadaniach, na plus „brak wywoływania”, trener zwracał uwagę na komfort uczestników i ich granice.”

„Cenne przykłady, duża wiedza merytoryczna i praktyczna. Szczegółowe casy dopasowane do biznesu, dużo ciekawej wiedzy.”

„Indywidualne podejście do grupy. Brak szablonowych schematów.”

„Bardzo wysoko – praktyczne podejście; szkolenie prowadzone bardzo dobrze i interesująco; bardzo wartościowe; kroki, energia prowadzącego; bardzo treściwe, bardzo dużo wiedzy otrzymałam, dziękuję; bardzo ciekawe przedstawienie informacji w pigułce; zdecydowanie przydatne.”

„Wiedza, tempo, kontakt, sposób prowadzenia, aktywne angażowanie grupy, wiedza poparta przykładami – Uważam, że było to wartościowe szkolenie .”

„Poleciłabym szkolenie ze względu na świetnie przygotowaną treść oraz zaangażowanie prowadzącej.”

„To pierwsze szkolenie z praktycznymi przykładami z życia, które nam utkwią w głowie.”

„Bardzo dobra metoda prowadzenia szkolenia przez trenera. Super szkolenie, nie zczytywanie ze zdjeć, praktyczne i przydatne.”

Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Powyższe szkolenie trener miał przyjemność przeprowadzić dla Firm tj.:

PZU, Vidok, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Vivus, Maltex, Vaupe, J.Fryderyk, Renox, KLEiB, Rakoczy, MDS, Empire Pharma, Wipasz, Hotel Stare Kino, Felder,, Fortaco, Albea, Lumines, Instal-Projekt, Rotho,, Mertis, Polbrand, Lemoncraft, Sheraton, Besta, Hotel Roberts Port, Abra Meble, Carl Zeiss, Obag Polska, Kopalnia Zdrowia, Colourlock, Maxton Design, Betlewski, Bank Spółdzielczy w Oławie, Hotele Diament, Sheraton, Fagron, Salus Controls, Delphi, Natural Pharmaceuticals, Mondi, Polski Rejestr Statków, Hotel Sympozjum, TUV Nord, Euro-Lock, Firestone Industrial Products Poland, Biuro tłumaczeń KONTEKST, Carry Pet Food Sp. z o.o., Rynek Pierwotny, A.G.A. Analytical Sp. z o. o., Sp. k., Koma Białystok Sp. z o.o., TradeDoubler Sp. z o.o., Mges Mariusz Gruca Edward Shellard Sp. c., Silverback Polska Sp. z o.o., P.P.H. „SBS-SIM”, Wento Sp. z o.o., Europa Logistics Sp. z o.o., Amlux Sp. z o.o., MS SPEKTRUM SZKOLMOWSKI SPÓŁKA JAWNA, Lux Med, Rajapack Sp. z o.o., G2A.COM., ART.MAS., Meble TRON Sławomir Zieliński, Groupauto CEE Sp. z o.o., KLINGSPOR Sp. z o.o., AIFO, Best Western Hotel, InPost Sp. z o.o., LSI Software S.A., mBank, Polska Grupa Farmaceutyczna, Polskapresse, Pro Grass, Progress Eco, T‑Mobile Polska S.A., INSCAM – Systemy Zabezpieczeń, Hydrapres S.A., Trak Instal Sp. z o.o., Eventim Sp. z o.o., Mott Coffee Company Sp. z o.o., New HEAT Sp. z o.o., Firma Handlowa JOSTIN Halina Sękowska, igus Sp. z o.o., EP Serwis Sp. z o.o., Social WiFi Sp. z o.o., Media Markt Polska Sp. z o.o.

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas