Zawodowo związany głównie z branżą finansową, sprzedażowymi i obsługowymi contact center. Zajmował stanowiska handlowca, trenera wewnętrznego i menedżera. Kierował telefonicznym działem obsługi klienta oraz działem szkoleń. To właśnie ten ostatni obszar jest mu szczególnie bliski, dlatego też już od 9 lat z pasją tworzy i realizuje programy rozwojowe dla biznesu jako trener i konsultant w tematyce zarządzania zmianą, sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju kompetencji menedżerskich i innych kompetencji miękkich.
KWALIFIKACJE:
- Szkoła Trenerów – Trener Umiejętności Psychospołecznych – certyfikat ukończenia Szkoły KRT
- Międzynarodowy certyfikat APMG z zarządzania zmianą – Change Management Foundation
- Certyfikat ukończenia Kursu Psychoterapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (Solution Focused Brief Therapy)
- Uniwersytet Łódzki: Pedagogika w zakresie edukacji dorosłych. Mgr pedagogiki
- Uniwersytet Łódzki: Wydział Filozoficzno-Historyczny. Mgr filozofii
- Uniwersytet Łódzki: Studia doktoranckie z filozofii
- Znajomość j.angielskiego: B2
WYBRANE SPECJALIZACJE:
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- Zarządzanie sobą w zmianie
- Zarządzanie innymi w zmianie
- Strategiczne planowanie zmiany
- Budowanie strategii komunikacyjnej dotyczącej zmiany
SPRZEDAŻ
- Sprzedaż telefoniczna
- Telefoniczne umawianie spotkań handlowych
- Spotkanie handlowe z elementami negocjacji
- Perswazja i argumentacja w sprzedaży
- Budowanie standardu sprzedaży
OBSŁUGA KLIENTA
- Telefoniczna obsługa klienta
- Obsługa klienta face to face
- Praca z tzw. trudnym klientem
- Budowanie standardu obsługi klienta
POZOSTAŁE
- Komunikacja interpersonalna
- Efektywność osobista
- Zarządzanie sobą w czasie
- Podstawy zarządzania zespołem
- Zarządzanie zmianą (np. zmiana standardu sprzedaży/obsługi)
- Zarządzanie oparte na wartościach
- Etyka w biznesie
- Budowanie kodeksu zasad w firmie lub zespole
- Train the Trainers
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- TuMieszkamy (Zespół Zarządców Nieruchomości sp. z o.o.) – Kierownik Działu obsługi klienta; Regionalny Koordynator ds. Zasobów Mieszkaniowych
- mBank S.A. – Trener wewnętrzny – realizacja procesów szkoleniowo-rozwojowych dla contact center i pracowników oddziałów banku
- Krajowy Rejestr Długów Sprzedaż Sp. z o.o. – Kierownik działu szkoleń
- PKO Bank Polski S.A – Trener sprzedaży
- Telmon sp. z o.o. S.K.A. – Konsultant ds. sprzedaży, kierownik zmiany, trener w outsourcingowym centrum telefonicznym
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – Wykładowca. Prowadzenie autorskiego wykładu dla studentów studiów podyplomowych z etyki pt. „Metodologia i dydaktyka filozofii”
WYBRANI KLENCI:
PKO BP, PZU, mBank, Alior Bank, Citi Handlowy, LoanMe, Media-Saturn, NC+, KRD, Netia, Proama, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio Kielce, Społeczna Akademia Nauk, ASPECT Nieruchomości, Vanquis Bank, Notiv, Vetoqinol, Wifama-Prexer, Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o., Muzeum Pamięci Sybiru, AXA PARTNERS SA ODDZIAŁ W POLSCE, Biuro informacji gospodarczej, PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE SPÓŁKA AKCYJNA, Lux med. Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o., ASCENSIA DIABETS CARE POLAND SP. Z O.O..
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Główne wartości, jakimi kieruje się w swojej pracy to nie tylko kształtowanie umiejętności na najwyższym poziomie, ale przede wszystkim budowanie odpowiedzialności i świadomości biznesowej w codziennych zawodowych wyzwaniach. Preferuje warsztatowy styl prowadzenia szkoleń i bazowanie na praktycznych, żywych przykładach (case study). Propagator etyki w biznesie.