Błażej Olżewski

Trener ds. sprzedaży, obsługi klienta oraz efektywnej komunikacji w biznesie

Zawodowo związany głównie z branżą finansową, sprzedażowymi i obsługowymi contact center. Zajmował stanowiska handlowca, trenera wewnętrznego i menedżera. Kierował telefonicznym działem obsługi klienta oraz  działem szkoleń. To właśnie ten ostatni obszar jest mu szczególnie bliski, dlatego też już od 9 lat z pasją tworzy i realizuje programy rozwojowe dla biznesu jako trener i konsultant w tematyce sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju kompetencji menedżerskich i innych kompetencji miękkich.

KWALIFIKACJE:

  • Szkoła Trenerów  – Trener Umiejętności Psychospołecznych – certyfikat ukończenia Szkoły KRT.
  • Certyfikat ukończenia Kursu Psychoterapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (Solution Focused Brief Therapy).
  • Uniwersytet Łódzki: Pedagogika w zakresie edukacji dorosłych. Mgr pedagogiki.
  • Uniwersytet Łódzki: Wydział Filozoficzno-Historyczny. Mgr filozofii.
  • Uniwersytet Łódzki: Studia doktoranckie z filozofii.
  • Znajomość j.angielskiego: B2

WYBRANE SPECJALIZACJE:

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

  • TuMieszkamy (Zespół Zarządców Nieruchomości sp. z o.o.) – Kierownik Call Center; Regionalny Koordynator ds. Zasobów Mieszkaniowych.
  • mBank S.A. – Trener – realizacja procesów szkoleniowo-rozwojowych dla contact center i pracowników oddziałów banku.
  • Krajowy Rejestr Długów Sprzedaż Sp. z o.o. – Kierownik działu szkoleń
  • PKO Bank Polski S.A – Trener sprzedaży.
  • Telmon sp. z o.o. S.K.A. – Konsultant ds. sprzedaży, kierownik zmiany, trener w outsourcingowym centrum telefonicznym.
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – Wykładowca. Prowadzenie autorskiego wykładu dla studentów studiów podyplomowych.
    z etyki pt. „Metodologia i dydaktyka filozofii”.

WYBRANI KLENCI:

PKO BP, PZU, mBank, Alior Bank, Citi Handlowy, LoanMe, Media-Saturn, NC+, KRD, Netia, Proama, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio Kielce, Społeczna Akademia Nauk, ASPECT Nieruchomości, Vanquis Bank, Notiv, Vetoqinol, Wifama-Prexer

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Główne wartości, jakimi kieruje się w swojej pracy to nie tylko kształtowanie umiejętności na najwyższym poziomie, ale przede wszystkim budowanie odpowiedzialności i świadomości biznesowej w codziennych zawodowych wyzwaniach. Preferuje warsztatowy styl prowadzenia szkoleń i bazowanie na praktycznych, żywych przykładach (case study). Propagator etyki w biznesie.