PROFIL TRENERA:
Zawodowo związany głównie z branżą finansową, sprzedażowymi i obsługowymi contact center. Zajmował stanowiska handlowca, trenera wewnętrznego i menedżera. Kierował telefonicznym działem obsługi klienta oraz działem szkoleń.
Jako trener biznesu i konsultant tworzy i realizuje programy rozwojowe z zakresu zarządzania zmianą, sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju kompetencji menedżerskich i innych kompetencji miękkich. Wsparł w tych obszarach dziesiątki firm z takich branż jak: przemysł, produkcja, handel, spedycja, finanse, FMCG, turystyka, edukacja i in. Certyfikowany trener Zarządzania zmianą i metodyki Agile. Z wykształcenia pedagog i filozof.
KWALIFIKACJE:
- Szkoła Trenerów – Trener Umiejętności Psychospołecznych – certyfikat ukończenia Szkoły KRT.
- Międzynarodowy certyfikat APMG z zarządzania zmianą – Change Management Foundation.
- Międzynarodowy certyfikat APMG z zarządzania projektami w metodyce Agile – AgilePM Foundation.
- Certyfikat ukończenia Kursu Psychoterapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (Solution Focused Brief Therapy).
- Uniwersytet Łódzki: Pedagogika w zakresie edukacji dorosłych. Mgr pedagogiki.
- Uniwersytet Łódzki: Wydział Filozoficzno-Historyczny. Mgr filozofii.
- Uniwersytet Łódzki: Studia doktoranckie z filozofii.
- Znajomość j. angielskiego: B2.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- Zarządzanie sobą w zmianie.
- Zarządzanie innymi w zmianie.
- Strategiczne planowanie zmiany.
- Budowanie strategii komunikacyjnej dotyczącej zmiany.
SPRZEDAŻ
- Sprzedaż telefoniczna.
- Telefoniczne umawianie spotkań handlowych.
- Spotkanie handlowe z elementami negocjacji.
- Perswazja i argumentacja w sprzedaży.
- Budowanie standardu sprzedaży.
OBSŁUGA KLIENTA
- Telefoniczna obsługa klienta.
- Obsługa klienta face to face.
- Praca z tzw. trudnym klientem.
- Budowanie standardu obsługi klienta.
POZOSTAŁE
- Komunikacja interpersonalna.
- Efektywność osobista.
- Zarządzanie sobą w czasie.
- Podstawy zarządzania zespołem.
- Zarządzanie zmianą (np. zmiana standardu sprzedaży/obsługi).
- Zarządzanie oparte na wartościach.
- Etyka w biznesie.
- Budowanie kodeksu zasad w firmie lub zespole.
- Train the Trainers.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- TuMieszkamy (Zespół Zarządców Nieruchomości sp. z o.o.) – Kierownik Działu obsługi klienta; Regionalny Koordynator ds. Zasobów Mieszkaniowych.
- mBank S.A. – Trener wewnętrzny – realizacja procesów szkoleniowo-rozwojowych dla contact center i pracowników oddziałów banku.
- Krajowy Rejestr Długów Sprzedaż Sp. z o.o. – Kierownik działu szkoleń.
- PKO Bank Polski S.A – Trener sprzedaży.
- Telmon sp. z o.o. S.K.A. – Konsultant ds. sprzedaży, kierownik zmiany, trener w outsourcingowym centrum telefonicznym.
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – Wykładowca. Prowadzenie autorskiego wykładu dla studentów studiów podyplomowych z etyki pt. „Metodologia i dydaktyka filozofii”.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Główne wartości, jakimi kieruje się w swojej pracy to nie tylko kształtowanie umiejętności na najwyższym poziomie, ale przede wszystkim budowanie odpowiedzialności i świadomości biznesowej w codziennych zawodowych wyzwaniach. Preferuje warsztatowy styl prowadzenia szkoleń i bazowanie na praktycznych, żywych przykładach (case study). Propagator etyki
w biznesie.
WYBRANI KLIENCI:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP, Biuro Rzecznika Finansowego, PZU, PKO BP, mBank, Milenium Bank, ING Bank Śląski, PKP PLK, Grupa Azoty, Hilton, Murapol, Amazon Polska, ABB, Certo Kancelaria Prawna, Krajowy Rejestr Długów, Media-Saturn, NC+, Żabka, Polska Spółka Gazownictwa, Gaz-Sysytem, BASF, Colliers, Polskie Radio Kielce, Społeczna Akademia Nauk, Roche, Muzeum Pamięci Sybiru, AXA Partners, Werner Kenkel, MTU Aero Engines, J.S. Hamilton, SoftSystem, HMMH, Chemetall Polska, Thales Polska, Speedmail, Project Management Institute, Shiji Polska, Marketing Investment Group, Tramwaje Warszawskie, E.ON, Inter-Bud, Europa Logistics, NFM Polska, Aniflex, Epicom, Impag Chemicals, EnerSys i inni.