Błażej Olżewski

Trener ds. sprzedaży, obsługi klienta oraz efektywnej komunikacji w biznesie

Błażej Olżewski

Zawodowo związany głównie z branżą finansową, sprzedażowymi i obsługowymi contact center. Zajmował stanowiska handlowca, trenera wewnętrznego i menedżera. Kierował telefonicznym działem obsługi klienta oraz  działem szkoleń. To właśnie ten ostatni obszar jest mu szczególnie bliski, dlatego też już od 9 lat z pasją tworzy i realizuje programy rozwojowe dla biznesu jako trener i konsultant w tematyce sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju kompetencji menedżerskich i innych kompetencji miękkich.

KWALIFIKACJE:

  • Szkoła Trenerów  – Trener Umiejętności Psychospołecznych – certyfikat ukończenia Szkoły KRT
  • Certyfikat ukończenia Kursu Psychoterapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (Solution Focused Brief Therapy)
  • Uniwersytet Łódzki: Pedagogika w zakresie edukacji dorosłych. Mgr pedagogiki
  • Uniwersytet Łódzki: Wydział Filozoficzno-Historyczny. Mgr filozofii
  • Uniwersytet Łódzki: Studia doktoranckie z filozofii
  • Znajomość j.angielskiego: B2

WYBRANE SPECJALIZACJE:

SPRZEDAŻ

  • Sprzedaż telefoniczna
  • Telefoniczne umawianie spotkań handlowych
  • Spotkanie handlowe z elementami negocjacji
  • Perswazja i argumentacja w sprzedaży
  • Budowanie standardu sprzedaży

OBSŁUGA KLIENTA

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Obsługa klienta face to face
  • Praca z tzw. trudnym klientem
  • Budowanie standardu obsługi klienta

POZOSTAŁE

  • Komunikacja interpersonalna
  • Efektywność osobista
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Podstawy zarządzania zespołem
  • Zarządzanie zmianą (np. zmiana standardu sprzedaży/obsługi)
  • Zarządzanie oparte na wartościach
  • Etyka w biznesie
  • Budowanie kodeksu zasad w firmie lub zespole
  • Train the Trainers

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

  • TuMieszkamy (Zespół Zarządców Nieruchomości sp. z o.o.) – Kierownik Call Center; Regionalny Koordynator ds. Zasobów Mieszkaniowych
  • mBank S.A. – Trener – realizacja procesów szkoleniowo-rozwojowych dla contact center i pracowników oddziałów banku
  • Krajowy Rejestr Długów Sprzedaż Sp. z o.o. – Kierownik działu szkoleń
  • PKO Bank Polski S.A – Trener sprzedaży
  • Telmon sp. z o.o. S.K.A. – Konsultant ds. sprzedaży, kierownik zmiany, trener w outsourcingowym centrum telefonicznym
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – Wykładowca. Prowadzenie autorskiego wykładu dla studentów studiów podyplomowych z etyki pt. „Metodologia i dydaktyka filozofii”

WYBRANI KLENCI:

PKO BP, PZU, mBank, Alior Bank, Citi Handlowy, LoanMe, Media-Saturn, NC+, KRD, Netia, Proama, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio Kielce, Społeczna Akademia Nauk, ASPECT Nieruchomości, Vanquis Bank, Notiv, Vetoqinol, Wifama-Prexer, Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o., Muzeum Pamięci Sybiru.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Główne wartości, jakimi kieruje się w swojej pracy to nie tylko kształtowanie umiejętności na najwyższym poziomie, ale przede wszystkim budowanie odpowiedzialności i świadomości biznesowej w codziennych zawodowych wyzwaniach. Preferuje warsztatowy styl prowadzenia szkoleń i bazowanie na praktycznych, żywych przykładach (case study). Propagator etyki w biznesie.