Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ KOLASIŃSKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
szkolenie asertywność w biznesie

Asertywność i pewność siebie w biznesie

Asertywność to niezwykle ważna i przydatna umiejętność. Bez niej ciężko poradzić sobie zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Niestety, często pojawia się na tym polu problem. Mamy trudności z asertywnością i popadamy z jednej skrajności w drugą – jesteśmy albo zbyt ulegli albo zbyt zaborczy. Jak zatem osiągnąć złoty środek i żyć w zgodzie z własnymi poglądami? Jak nie dać się wykorzystywać innym? Jak dbać o swoją asertywność bez postawy roszczeniowej?

Pracę nad sobą i swoimi kompetencjami należy zacząć od wyjaśnienia i zrozumienia, czym właściwie jest asertywność. To przede wszystkim umiejętność bycia sobą. Życie w zgodzie z samym sobą. Umiejętność wyrażania swoich potrzeb, emocji i własnego zdania. To uczciwość wobec samego siebie, jak i wobec otoczenia. To nieuleganie presji. To wolność.

Asertywność jest podstawą wszelkiego rodzaju relacji międzyludzkich – z przełożonymi, podwładnymi, współpracownikami, partnerami biznesowymi, jak i życiowymi czy też z przyjaciółmi. My zajmiemy się asertywnością w biznesie – o tym będzie nasze szkolenie. Możemy je zrealizować w mniejszych grupach bądź też w formie coachingu.

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Sposobach podniesienia samoświadomości w zakresie własnych mocnych stron oraz obszarów do rozwoju z zakresu efektywności i asertywności.
  • Technikach asertywnej, dyplomatycznej odmowy i prezentowania poglądów.
  • Zasadach radzenia sobie z atakami personalnymi ze strony otoczenia.
  • Zasadach asertywnego radzenia sobie z manipulacją ze strony otoczenia.
  • Korzyściach posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Skutecznego wyrażania swojego zdania, oczekiwań i poleceń oraz obrony swoich granic.
  • Świadomego kształtowania relacji zawodowych i prywatnych.
  • Świadomego budowania swojej siły i stanowczości.
  • Dyplomatycznej odmowy, która nie urazi innych.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Asertywnością i pewnością siebie.
  • Komunikacją ustną i pisemną.

Program Szkolenia

Asertywność w biznesie

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Czym jest asertywność.

  • Czym jest asertywność?
  • Skutki braku asertywności i korzyści z bycia asertywnym na co dzień.
  • Agresja, uległość, asertywność – mechanizmy zachowań.
  • Jakie są warunki asertywności? Siły hamujące i wspierające asertywność.
  • Poczucie własnej wartości i świadomość swoich umiejętności z zakresu asertywności w życiu codziennym i w biznesie.

Jak odmawiać i jak mówić o tym, czego potrzebujemy.

  • Analiza transakcyjna Berne’a.
  • Role: wybawca/prześladowca/ofiara. Jak wyjść z danej roli?
  • Asertywność w komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej.
  • Jak budować asertywne komunikaty?
  • Jak skutecznie używać technik asertywności.

Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami?

  • Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
  • Jak asertywnie prosić, egzekwować i odmawiać?
  • Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
  • Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
  • Jak asertywnie wymieniać poglądy?
  • Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
  • Jak asertywnie prosić, egzekwować i odmawiać?
  • Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
  • Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
  • Jak asertywnie wymieniać poglądy?
  • Jak reagować na manipulacje ze strony otoczenia?
  • Jak reagować na postawę roszczeniową, lekceważenie, poniżanie, niestosowne żarty?
  • Jak asertywnie wyznaczać innym granice?

Podsumowanie szkolenia z zakresu asertywności oraz sporządzenie osobistej check – listy.

Czas trwania: 1 dzień

 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

„Świetnie omówione techniki asertywne. Teoria poparta przykładami z życia codziennego. Bardzo przydatne szkolenie dla każdego. Odkryłam, że asertywność jest potrzebna i nie jest przejawem arogancji. Cenne było dla mnie poznanie technik radzenie sobie asertywnie z atakami klientów. Trening rewelacyjnie przygotowany pod względem merytorycznym oraz organizacyjnym. Ważne techniki odmowy asertywności. Technika FUKO, odmowy, parafrazy. Ciekawa asertywna mowa ciała. Metody stosowane w asertywności. Praktyczne wskazówki do wykorzystania. Merytoryczny i miły trener. Dobra lokalizacja szkolenia – centrum Warszawy. Istota asertywności – moje mocje strony/ja jestem ok – Ty jesteś ok. Budowanie asertywnej odmowy – techniki oraz ćwiczenia. Bardzo mi się podobało szkolenie.”

„Ciekawe sposoby reakcji na krytykę oraz schematy asertywnej odpowiedzi gotowe do zastosowania. Indywidualne podejście trenera oraz rzeczowe rady do konkretnych sytuacji.” 

„Ciekawe sposoby komunikacji z trudnym rozmówcą oraz techniki wzmocnienia asertywności. Mocno dopracowane szkolenie.” 

 

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu asertywności w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: SAS Institute Polska, SKF Polska S.A. Oddział w Warszawie, Sollers Consulting Sp. z o.o. Polska Organizacja Turystyczna, Lux Med Sp. z o.o., Sellpoint Sp. z o.o., Grupa Pracuj Sp. z o.o., Den Hartogh Polska Sp. z o.o., Robert Bosch Sp. z.o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z.o.o., Lionbridge Poland Sp. z.o.o., Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Grupa Pracuj S.A., Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, GTV Poland Sp. z.o.o. Sp. k., Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Brixx Sp. z.o.o., Nikon Polska Sp. z.o.o., Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o., GEBERIT OZORKÓW Sp. o.o., Windhunter Serwis Sp. z o.o., Bank BGŻ BPN Paribas S.A., Axalta Coating Systems Poland Sp. z o.o., C&C PARTNERS Sp. z o.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Nexio Management Sp. z o.o., CFE POLSKA Sp. z o.o., Aereco Wentylacja Sp. z o.o., Press Glass S.A., Orsted Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Vestas Poland Sp. z o.o., SANRO Sp. z o.o.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Szkolenie - Asertywność i pewność siebie w biznesie

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

ZADZWOŃ:

+48 (22) 224 21 95

+48 (22) 224 21 96

603 906 655

LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ:

X